Guest super sayian Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 ναι αλλα ρε περικλη ποσοι ξερουν να σου φτιαξουν τετοιοο προγραμμα στην ελλαδα κ κατα ποσο τους εμπιστευομαστε?ειμαι της γνωμης για κονσερβα στην ελλαδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 Ε υπαρχουν και εξαιρεσεις... εγω παντως βρηκα αν κατεβεις στην Ροδο θα σου τον συστησω, και ειναι και αντιπροσωπος της APR που μπροστα της η REVO δεν αξιζει μια, βεβαια το πακετακι πηγε 600 € αλλα εχει πολλα καλα + το software που καταχωρει 3 προγραμματα και διαλεγεις και παιρνεις με την περισταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 για δωσε περισσοτερα στοιχεια αν μπορεις?τι επιλογες?και αν υπαρχει αλλου αντιπροσωπεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 Επιτέλους ήρθε αλλά σε υπερβολική τιμή. Είναι σίγουρο οτι ήρθε ή σου είπανε μαϊμουδιές? Θα πάρω να ρωτήσω και εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 για δωσε περισσοτερα στοιχεια αν μπορεις?τι επιλογες?και αν υπαρχει αλλου αντιπροσωπεια ← Για αντιπροσωπους θα ρωτησω και θα σου πω. Για τις επιλογες υπαρχει ενα kit που ενσωματωνεται στον εγκεφαλο και εχει μεσα μνημες. Εμενα μου εχει περασει το βελτιωτικο προγραμμα, εχει κρατησει και το μαμα και εχω και μια επιλογη ελευθερη που με 150 € την προγραμματιζω. Ετσι οποτε δεν θελω να το λιωσω και θελω γενικοτερα νορμαλ καταστασεις γυρναω στο μαμα προγραμμα και εχω καλυτερες καταναλωσεις. Η αλλαγη απο προγραμμα σε προγραμμα γινεται με ενα συνδιασμο του διακοπτη της μιζας και του διακοπτη του trip computer. Τωρα απο οσο ειδα την ημερα που το εφτιαχνε εχει ενα σωρο προγραμματισμους που ρυθμιζει τα παντα με καθε λεπτομερεια και αλλαζε παραμετρους αναλογα με τα διαγραμματα του δυναμομετρου, πχ πιεση βενζινης που δεν στο δινουν τα κονσερβα προγραμματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 780 Ευρώ??? Είναι υπερβολικά πολλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 Εγώ έβαλα πρόγραμμα στην power chips, custom όμως όχι κονσέρβα και πλήρωσα 350 euro(κανονικά είναι 410euro)! Ε δεν αξίζει για το Revo na σκάσεις 780euro και να σου δίνει τα ίδια άλογα με τα άλλα!Θα μου πεις δίνει εγγύηση! Ναι αλλά και η power chips μου έδωσε εγγύηση και μάλιστα 5 χρόνια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 Πες τα ρε πολάκια!!! Πες μας ότι με το πρόγραμμα που έβαλες διακοσαρίζεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 Πες τα ρε πολάκια!!! Πες μας ότι με το πρόγραμμα που έβαλες διακοσαρίζεις!!! ← Ναι ρε! Διακοσαρίζει άνετα! Και άμα είσαι και σε κατηφόρα με ευνοικό τυφώνα πιάνεις και τα 210! Πάντως τα 200 και κάτι ψιλά τα πιάνει! Εδώ πριν βάλω το πρόγραμμα έπιανα 190 περίπου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 Για αντιπροσωπους θα ρωτησω και θα σου πω. Για τις επιλογες υπαρχει ενα kit που ενσωματωνεται στον εγκεφαλο και εχει μεσα μνημες. Εμενα μου εχει περασει το βελτιωτικο προγραμμα, εχει κρατησει και το μαμα και εχω και μια επιλογη ελευθερη που με 150 ¤ την προγραμματιζω. Ετσι οποτε δεν θελω να το λιωσω και θελω γενικοτερα νορμαλ καταστασεις γυρναω στο μαμα προγραμμα και εχω καλυτερες καταναλωσεις. Η αλλαγη απο προγραμμα σε προγραμμα γινεται με ενα συνδιασμο του διακοπτη της μιζας και του διακοπτη του trip computer.Τωρα απο οσο ειδα την ημερα που το εφτιαχνε εχει ενα σωρο προγραμματισμους που ρυθμιζει τα παντα με καθε λεπτομερεια και αλλαζε παραμετρους αναλογα με τα διαγραμματα του δυναμομετρου, πχ πιεση βενζινης που δεν στο δινουν τα κονσερβα προγραμματα. ← παρα πολυ ενδιαφερον!!!!και δινει κ αυτο μου ειπες την ιδια αποδοση με τα αλλα που κυκλοφορουν?βεβαια για να κανω κ λιγο το δικηγορο του διαβολου κ με το προγραμμα αν δε το σκιζεις παλι 0 καταναλωση εχεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 106R Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 - Το πρόγραμμα της Revo για 1.4 101hp κοστίζει περίπου 440 ευρώ, αν και πολλοί dealers το έχουν ρίξει κάτω από τα 400. Η τιμή που προαναφέρθηκε προφανώς θα συμπεριλάμβανε βαρελάκι BMC που αν δεν κάνω λάθος κοστίζει γύρω στα 330 ευρώ. - Η APR είναι η εταιρεία που καθιέρωσε τον σειριακό προγραμματισμό μέσω OBD-II αλλά η Revo είναι αυτή που τον πήγε ένα βήμα παραπέρα. Μην ξεχνάμε ότι η Revo ιδρύθηκε από πρώην στελέχη-προγραμματιστές της APR. - Η εναλλαγή μεταξύ stock & performance software χρησιμοποιείται από τη Revo μόνο στα προγράμματα για 1.8Τ μιας και η δυνατότητα αυτή σε ατμοσφαιρικό δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα, οι επιπλέον καταπονήσεις και καταναλώσεις είναι αμελητέες. Σαν ουσιαστικό πλεονέκτημα του Revo για τους Seatάκηδες είναι το ότι αφ'ενός εξακολουθεί να ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση και αφ'εταίρου δεν είναι ανιχνεύσιμο μιας και το αυτοκίνητο δεν "τσιπάρεται" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 - Το πρόγραμμα της Revo για 1.4 101hp κοστίζει περίπου 440 ευρώ, αν και πολλοί dealers το έχουν ρίξει κάτω από τα 400.Η τιμή που προαναφέρθηκε προφανώς θα συμπεριλάμβανε βαρελάκι BMC που αν δεν κάνω λάθος κοστίζει γύρω στα 330 ευρώ. ← Αμα είναι έτσι δεν είναι πολλά και έχεις και την εγγύηση της REVO που έχει και ένα όνομα και έχει δοκιμαστεί και σε τόσα SEAT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 πιστεύω ότι υπάρχουν καλύτερα χωρις να το υποτιμάω και αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Για εμάς της περιφέρειας η λύση revo είναι καλή μια και έχεις την εγγύηση της αντιπροσωπείας. Φαντάσου να πάω τον εγγέφαλο Αθήνα για επαναπρογραμματισμό και όταν γυρίσω να μου ανάψει κανένα epc και να τρέχω και να μην φτάνω. Προσωπικά προτιμώ να πάρω 1-2 άλογα λιγότερα και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 106R Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 να ρωτήσω κάτι.και ας πούμε ότι έβαλες πρόγραμμα και σε κάποιο service η αντιπροσωπεία βάζει κάποιο update στον εγκέφαλο ή κάνει κανένα reset τι γίνεται ? ← Όπως με κάθε Licenced software, πηγαίνεις και σου το ξαναπερνάνε δωρεάν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Ολα ειναι σχετικα γιατι, στην ελλαδα δεν υπαρχει ενα πιστοποιημενο δυναμομετρο οπως στο εξωτερικο (πχ TUV) που να ειναι σημειο αναφορας και συγκρισης, ετσι ο καθε βελτιωτης σε προγραμμα δινει τα δικα του νουμερα.Ολοι παιζουν 115-125 αλογα για το 16V. Oσο για το ποσο εξαρταται το προγραμμα και τον βελτιωτη ενα, tailor-made προγραμα στο δυναμομετρο κοστιζει πιο πολλα απο 400 € αλλα αξιζει... ← \ συμφωνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Ρε παιδιά...Γιατί δέν το παίρνετε χαμπάρι....Τα κέρδη σε ιπποδύναμη απο 1 στάδιο έρχονται ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ απο αλλαγές στο καύσιμο και στο αβάνς που είναι δυνατές ΜΟΝΟ με την χρήση 98αρας βενζίνης!!!¶ν το αμάξι σου είναι απο το εργοστάσιο "ρυθμισμένο" για 95ρα βενζίνη και εσύ βάλεις πρόγραμμα και συνεχίσεις να βάζεις 95ρα, δύο πράγματα μπορούν να συμβούν ανάλογα με το πόσο extreme είναι το πρόγραμμα. 1)Να το σπάσεις..(αφού θα τρελαθεί στα πυράκια) 2)Να πετάξεις τα λεφτά σου (αφού πίστεψε με το καλύτερο πρόγραμμα για 95ρα το έχει ήδη ο κατασκευαστής ΚΑΙ ΟΧΙ ο κονσερβοπώλης που θα βάλεις το πρόγραμμα) Καταλάβετέ το. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ← σωστοσ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SARIS Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 ΞΕΚΟΛΙΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΚΕΤΟ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΒΑΡΕΛΑΚΙ BMC, ΕΞΑΤΜΙΣΗ. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ SEATFORCE ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΗΚΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOS_KOR Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 Παιδια το ρεβο ειναι για το αυτοκινητο που εχει ενα τελικο και ενα φιλτρο,εως εκει ειναι αρκετα καλο.Τωρα αν καποιος θελει να αλλαξει χταποδι να αλλαξει καταλυτη, μεσεο, προκαταλυτη και οτι αλλο θελει να πειραξει τοτε τε ρεβο δεν αξιζει ,πας για αλλο προγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 να ρωτήσω κάτι.και ας πούμε ότι έβαλες πρόγραμμα και σε κάποιο service η αντιπροσωπεία βάζει κάποιο update στον εγκέφαλο ή κάνει κανένα reset τι γίνεται ? ← Μάλλον δέν έχεις καταλάβει πώς δουλεύει ο προγραμματισμός....................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 (edited) Για να ρωτάει προφανώς δεν ξέρει... Οπότε, συγνώμη κι' όλας, αλλά αντί να αναφέρεις το προφανές, οτι δεν ξέρει πώς δουλεύει, δεν μας λές κι' όλας πώς δουλεύει? Edited May 6, 2005 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_^ThEo^_ Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Επειδη εγιναν αναφορες σε προηγουμενες σελιδες για διαφορες στα 75αρια και 100αρια παραθετω αρθρο απο τους 4τροχους... Το ερώτημα, όμως, που θα απασχολήσει το σημερινό υποψήφιο αγοραστή είναι εάν αξίζει να το προτιμήσει έναντι της απλής 16βάλβιδης έκδοσης των 75 ίππων. Χαμηλά, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές. Αυτό φαίνεται και από τις τιμές των ρεπρίζ ειδικά με 3η (για τα 30-50 και 50-80 χλμ./ώρα, οι χρόνοι είναι 4,4 και 6,5 δλ., αντίστοιχα, για το 100άρι και 4,4 και 6,4 για το 75άρι) και 4η (για τα 40-60 και 80-110 χλμ./ώρα, οι χρόνοι είναι 6,1 και 9,9, αντίστοιχα, για το 100άρι και 6,5 και 10,4 για το 75άρι), όπου οι διαφορές είναι μικρές. Καθώς όμως οι στροφές ανεβαίνουν, η ψαλίδα αρχίζει και ανοίγει υπέρ της μεγαλύτερης έκδοσης. Για παράδειγμα, στη ρεπρίζ με 5η για τα 50-70, 80-110 και 120-140 χλμ./ώρα, το 100άρι χρειάζεται 8, 13,2 και 11,1 δλ., ενώ οι αντίστοιχοι χρόνοι για το 75άρι είναι 9, 15,3 και 15 δλ. Όλα αυτά στην πράξη σημαίνουν ότι μέσα στο ατελείωτο σταμάτα-ξεκίνα της αστικής κίνησης δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές. Από τη στιγμή όμως που τα δύο αυτοκίνητα θα βγουν στον ανοικτό δρόμο, και ειδικά με πλήρες φορτίο, το 100άρι θα κινηθεί με μεγαλύτερη ευκολία, διατηρώντας υψηλότερες ταχύτητες και προσπερνώντας με μεγαλύτερη ασφάλεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Xωρίς να διαφωνώ με τα νούμερα δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα μετρήθηκαν υπό τις ίδιες συνθήκες, φορτίου καυσίμου και ζαντολάστιχα. Μην ξεχνάμε ότι δεν φοράνε και το ίδιο σασμάν τα αυτοκίνητα. Απλά το 100άρη έχει 1000+ στροφές παραπάνω και όσο αυξάνονται οι στροφές αυξάνει η ψαλίδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 (edited) Xωρίς να διαφωνώ με τα νούμερα δεν ξέρω αν τα αυτοκίνητα μετρήθηκαν υπό τις ίδιες συνθήκες, φορτίου καυσίμου και ζαντολάστιχα. Μην ξεχνάμε ότι δεν φοράνε και το ίδιο σασμάν τα αυτοκίνητα. Απλά το 100άρη έχει 1000+ στροφές παραπάνω και όσο αυξάνονται οι στροφές αυξάνει η ψαλίδα ← δε φοράνε το ίδιο σασμάν?? αυτό είναι επιβεβαιωμένο 100 %???? ας πει κάποιος που το ξέρει σίγουρα και με νούμερα να μάθουμε τι γίνεται όσο για τις μετρήσεις για μένα είναι άσκοπες οι συγκεκριμένες διότι : πχ. μετράει 30-50 με 3η και βγάζουν περίπου τον ίδιο χρόνο.....έχει νόημα αυτό?? ο ελάχιστος χρόνος που κάνει για να πιάσει ένα αμάξι αυτήν την ταχύτητα δεν ανήκει στην 3η αλλά στη 1η..... το ίδιο ισχύει για όλες τις μετρήσεις οι οποίες θα έπρεπε να ήταν 2 ταχύτητες κάτω.... όπως καταλαβαίνετε οι μετρήσεις θα ήταν τελείως διαφορετικές αν μετρούσαν τον ελάχιστο χρόνο-ο οποίος και μας ενδιαφέρει- αφού το 100άρι διαφέρει από το 75άρι στις ψηλές στροφές Edited September 1, 2005 by polo123ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 αφού το 100άρι διαφέρει από το 75άρι στις ψηλές στροφές ← Όχι. έχω συγκρίνει τα διαγράμματα ισχύος και ροπής: 1) το 100άρι έχει λίγο μεγαλύτερη μέγιστη τιμή ροπής η οποία βγαίνει και σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών. (δεν είναι απλώς μετατοπισμένη όπως πολλοί πιστεύουν) 2) Το 100άρι έχει μεγαλύτερη κλιση στην "ευθεία" της ιπποδύναμης. ¶ρα Στις ίδιες στροφές βγάζει πιο πολλά άλογα από το 75άρι. Δεν διαφέρουν μόνο στις ψηλές στροφές. Όπως και να το κάνεις φοράνε διαφορετικά έκκεντρα, άρα ρο φάσμα οφέλιμων στροφών αλλάζει. Δεν μπορεί να είναι τα ίδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...