dpan_a3 Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Ενημερωτικα και μονο η Kosmokar λογω του γνωστου προβληματος με τα λαδια εφοδιαζει πλεον τις αντιπροσωπειες με 10W40 Longlife με την επωνυμια Fux και τιμη αρκετα ελκυστικη 12,61ευρω / λιτρο! Εγω αυτα θα βαλω σε λιγα χιλιομετρα παντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 12, 2005 Report Share Posted September 12, 2005 Αυτα τα Τorso δεν ειναι εξ'Αμερικης και μαλλιστα πανακριβα; Volvoline Συνθετικα 5/40 και το μοτερ γαζωνει σαν πολυβολο MG-42 ουτε εμπλοκες και απο ευθυβολια αστα να πανε--τατ,τατ,τατ,τατ-- Να δειτε που και η Death Vader εν καιρο τετοια θα βαλει ! Χα,χα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 (edited) Ακριβως , 10w40 ειναι η καλυτερη λυση ουτως ωστε να εχεις και λαδι που να μπορει να κυκλοφορει ευκολα στη μηχανη αλλα και να μην εχεις το νου σου να συμπληρωνεις συνεχεια λαδι και να κουβαλας 1 μπουκαλακι λαδι στο καπω! Σημερα αλλαξαμε λαδια και στο A3 και στο Passat και βαλαμε τα Aral 10W40 ημισυνθετικα με 7ευρω το λιτρο! Λογικα οσο πιο χαμηλο ειναι το ιξωδες τοσο καλυτερη λιπανση εχεις στον κινητηρα...οποτε για πολυ σκισιμο ισως το 5W40 να ειναι μονοδρομος.Τα παιδια που το εχουν δοκιμασει τι εντυπωσεις εχουν? Πινει το μοτερ καθολου με αυτο το λαδι? Edited September 14, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 Ο υπευθυνος της Valvoline αφου του εξηγησα τι χρηση του κανω μου προτεινε το 5/40 αντι του 10/40 (παντα συνθετικο) το οποιο ειναι και καλυτερο στο πρωινο ξεκινημα,ζοριζει λιγοτερο την τρομπα και σε υψηλη θερμοκρασια ειναι το ιδιο ! Απλα μου συνεστησε να του κανω αλλαγη σε διαστημα μικροτερο απο του κατασκευαστη που χρησιμοποιει συνηθως ημι-συνθετικο λαδι. Δεν εχω ακουσει και πολλους να παραπονιουνται οτι τους καει το 5/40 συνθετικο αλλωστε απο οσα εχω δοκιμασει εμενα μου βγηκε το καλυτερο αρα: 5/40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
getsagal Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 απο λαδι αλλο τιποτα... σε 6.500 χλμ εβαλα εχθες για τριτη φορα 1 λιτρο λαδι!!! δευτερα φευγω για σερβις και θα γινει χαμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 -Μα καλα τι μαρκα/ιξωδες λαδι ειχες μεσα; Τηγανελαιο σου εβαλαν στο σερβις; Αν δεν εχεις καποια διαρροη και φταινε αυτοι βαλε τις φωνες και κοιτα τι ριχνουν μεσα! Πολλοι {που να μην σωσουν} βαζουν Friteza Oil και σου χρεωνουν οτι σου εβαλαν "συνθετικου τυπου" που "ολοι οι πελατες τους εχουν" κλπ-τριχες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 Λογικα οσο πιο χαμηλο ειναι το ιξωδες τοσο καλυτερη λιπανση εχεις στον κινητηρα...οποτε για πολυ σκισιμο ισως το 5W40 να ειναι μονοδρομος.Τα παιδια που το εχουν δοκιμασει τι εντυπωσεις εχουν? Πινει το μοτερ καθολου με αυτο το λαδι? ← ΟΥΡΑΝΟΙΟΙΟΙΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙΙΙΙΙ!τί λέτε αγαπητοί μου συνφορουμίστες? μου θυμίζετε κάποιους που λένε, ότι ξεβιδώσανε οι τουρμπίνες σε FR και κάποιους άλλους που τους ακούν και βγάζουν τα "ημιαγωνιστικά" FR μάπα! Αν σκίζετε το μοτέρ προτιμήστε 10/60, 15/50! Σε καμία περίπτωση κάτω από 50άρι!Επ'ουδενί! Απλά με το χαμηλό ιξώδες προστατεύεται ο κινητήρας σε εξαιρετικά κρύα κλίματα αλλά και σε περιπτώσεις που κάποιοι είτε με δυνατό πολύ είτε συνήθως με μέτριας ιπποδύναμης αυτοκίνητο, πριν καλά καλά βάλουν μπροστά έχουν φτάσει το μοτέρ στα κόκκινα! Γιατί λέτε η Μάζντα να προτείνει...0/30 για το "αγωνιστικό" RX8? Ξέρει, ότι στην Ελλάδα πολλοί αυνάνες θα ξεκινήσουν το αμάξι 10 Φλεβάρη και μέχρι τον βασιλόπουλο της γειτονιάς θα φτάσουν για πλάκα 9000 στροφές, αφού το αμάξι αλλιώς δεν πάει, πριν καλά το λιπαντικό φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 μου θυμίζετε κάποιους που λένε, ότι ξεβιδώσανε οι τουρμπίνες σε FR και κάποιους άλλους που τους ακούν και βγάζουν τα "ημιαγωνιστικά" FR μάπα! ΔΕΝ εχουν και αδικο σε αυτο,βοουν με διαμαρτυριες τα 3 Forum της Seat για το συγκεκριμενο προβλημα και για τα παραπονα οσον αφορα το στριψιμο! Αν σκίζετε το μοτέρ προτιμήστε 10/60, 15/50!Σωστα,αναλογα τον τυπο μοτερ,την θερμοκρασια περιβαλλοντος,τον τροπο οδηγησης κλπ διαλεγουμε και λαδι {παθων οσοι θυμαστε}Γιατί λέτε η Μάζντα να προτείνει...0/30 για το "αγωνιστικό" RX8? Γιατι εχει Βανκελ κινητηρα που εχει την μεγαλη καταναλωση λαδιου σαν πρωτιστο μελημα επιβιωσης του μοτερ της λογω χαρακτηριστικων του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 (edited) 15W50 σε μοτερ συγχρονης τεχνολογιας? Ελα Αλεκο???? Ποσο θελεις να σου ζησει? Ποσοοοοοοοοο? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Εγω λεω καλυτερα να του βαζουμε λαδι με ιξωδες 20...σιγα μωρε αυτοκινητο ειναι δεν παθαινει τιποτα.Ρε Darthvader ποιος στις λεει αυτες τις χαζομαρες? ΕΛΕΟΣ πια! Ξερεις ποιες ειναι οι προδιαγραφες για τα συγχρονα μοτερ? Επειδη εχεις GOLF III νομιζεις οτι και τα GOLF V και ολα τα συγχρονα μοτερ περνουν το λαδι που βαζεις εσυ? 2 ειναι οι επιλογες : 5W40 για πολυ σκισιμο , πολυ καλη λιπανση κινητηρα και ευκολη κυκλοφορια λαδιου στον κινητηρα 10W40 για μετριες καταστασεις και συντηρητικη οδηγηση με καποιες δοσεις γκαζιου Οσο για το ξεβιδωμα της τουρμπινας αυτοι που τα λενε εχουν και ονομα και δεν τα βγαζουν απο το μυαλο τους..Αλλα οποιος βαριεται να διαβασει...10 μερες κοσκινιζει!! Και επειδη ο ακατανομαστος θα πεταχθει σιγουρα : Με 5W40 θα καιει παραπανω λαδακι απο το 10W40 αλλα θα λιπαινει πολυ καλυτερα τον κινητηρα!! Edited September 17, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-ngal Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 παιδια ειχα κι εγω ακριβως το ιδιο προβλημα και ειχα μουρλαθει! Ειχε απ τη μανα του 0-30 λαδι και καλα longlife και καθε 8.000 χλμ τα εκαιγε ΟΛΑ!!! Εντωμεταξυ στο συνεργειο που ρωταγα μονιμως μου λεγανε οτι ειναι φυσιολογικο κι οτι αν κοιταξεις και το manual το λεει μεσα οτι μπορει να καψει μεχρι και 1lt/1000m και λεω ρε π....στη μου διχρονο ειναι και το παει το λαδι αιμα????!!!! Μεχρι που βρεθηκε ενα παλικαρι απο το συνεργειο και μου ειπε οτι αν θες να υσηχασεις για παντα με αυτο το θεμα βαλτου 10-40 και αλλαζε τα καθε 7.500 χλμ αντι για 15000 να ναι καλα το παλικαρι και μαλιστε μου τονισε οτι μου το λεει αυτο off the record..... και λογικο αφου η αντιπρωσοπεια κονομαει αν καθε τοσο παιρνεις λαδακι!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 το θεμα βαλτου 10-40 και αλλαζε τα καθε 7.500 χλμ αντι για 15000να ναι καλα το παλικαρι και μαλιστε μου τονισε οτι μου το λεει αυτο off the record..... και λογικο αφου η αντιπρωσοπεια κονομαει αν καθε τοσο παιρνεις λαδακι!!!! κανετε(κανουμε) λαθος. Απλα δεν ξερουμε να διαβαζουμε Το εχω ξαναγραψει (ειχα πει και τη σελιδα) οτι το βιβλιο του αυτοκινητου λεει ΟΤΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΙΟ (ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΡΓΑ ΘΕΙΟ) ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ? ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ "ΠΟΥΛΑΝΕ" ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΑΔΙΩΝ ΑΝΑ 15000ΧΛΜ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ 15000ΧΛΜ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Ρε παιδιά τι να πω δηλαδή... Ξεκίνησα το topic για να ακούσω τις απόψεις σας γιατί από αυτοκίνητα δε ξέρω & πολλά και όσο να 'ναι σίγουρα οι δικές σας εντυπώσεις, εμπειρίες & γνώμες βοηθούν. Ωστόσο, το πρόβλημα με το δικό μου τουτού εξακολοθεί να υφίσταται (53.000km) τώρα που μιλάμε παρά το γεγονός ότι άλλαξα και τύπο λαδιού (από 10-40 σε 15-40). Θα μου πείτε ποιά ήταν η απάντηση του συνεργείου... ουσιαστικά τόσο καιρό δεν έχω πάρει κάποια απάντηση που να μου λύσει την απορία ή το πρόβλημα & έχω αρχίσει & τα πέρνω πολύ μα πολύ άσχημα.... Θα μου πεις τόσο καιρό τι έκανες; Υπομονή... έχω πολύ από δαύτη... Anyway, κάθε φορά που βλέπω ότι πέφτει η στάθμη του λαδιού (κάτω απ' το μισό) πάω να μου προσθέσει & περιμένω κάποια απάντηση. Την τελευταία φορά μου είπε ότι μερικά Polo το παρουσιάζουν αυτό μέχρι τα 60.000 km. Το λόγο όμως δε μου τον είπε. Όπως και να 'χει έχω απογοητευθεί πάρα πολύ με την όλη κατάσταση γιατί κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι είμαι πλέον μετά από τόσο καιρό εκτός εγγύησης & αν χρειαστεί να αλλάξει κάτι σοβαρό τότε την κάτσαμε... Μιλάω με γνωστούς που ξέρουν από αυτοκίνητα και μου λένε για το μοτέρ. Το μόνο κακό είναι ότι η εταιρεία είναι καλυμένη σύμφωνα με το βιβλιαράκι που λέει για τη κατανάλωση λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 εγω με το γκολφ που ειμαι απο το πρωι μεχρι το αλλο πρωι κοφτη βαζω καθε 7500 motul 15/50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 DJ_XLR8-> ρε φιλε τι να πω ισως εισαι ατυχος και εχει ανοχες το μοτερ βαζε 10-40 και αλλαζε καθε 7500 αι βλεπεις....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 η εταιρια που βγαζει το Motor Cote τωρα κυκλοφορει και λαδια με αυτο το αντιτριβικο μεσα <ορυκτελαιο-ημισυνθετικο-συνθετικο> καθως και ενα ειδικο για μοτερ που εχουν ανοχες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trv Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 Παιδιά ποια είναι η προδιαγραφή που λεει μεσα το βιβλιαρακι μπορει να μου πει καποιος? (για polo 9N 100ps) Ειμαι αρκετες εκατονταδες χλμ μακρια απο το πολακι και θελω να του κραταω δωρο οταν γυρισω.. ΥΓ Υπαρχει full συνθετικο 5/40 με της προδιαγραφες του κατασκευαστη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 φιλε μου κυκλοφορουν πλεον Συνθετικα Castrol Magnatech,Motul ως και το φοβερο Mobil-1 σε 5/40 W με προδιαγραφες για γερμανικα αυτοκινητα <Opel,Porche,Mercerdes,VW> τις ακριβεις προδιαγραφες τις λεει το βιβλιαρακι σου ειναι ενα νουμερο του στυλ πχ: 505 00 ACEA B3-97 μα τα ανωτερω ηδη τις υπερκαλυπτουν εγω βαζω μετα απο δοκιμες Valvoline 5/40W και ειμαι υπερ ευχαριστημενος- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 To Mobil 1 εχω την εντυπωση οτι βγαινει ΜΟΝΟ σε 0W30. Αν κανω λαθος διορθωστε με. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 το ειδα καθαροτατα σε καταχωριση Mobil-1 σε 5/40 και ενοιωσα εκπληξη μην ξεχνατε οτι αν πεις τωρα Motul 300V 10/60 σε κοιτανε σαν χαζο,παλαιοτερα το εβγαζε- τωρα το μετονομασε Le-Mans και του αλλαξε και το ιξωδες αν θελετε να ψαξω να βρω την καταχωρηση-και εγω τετοιο ηθελα να βαλω παλαιοτερα μα δεν εβγαινε 5/40-διπλα ελεγε για τις προδιαγραφες Γερμανικων αμαξιων που καλυπτει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 προδιαγραφες: API SL/CF και ACEA A3/B3/B4 για VW:502 00/505 00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niko Posted December 25, 2005 Report Share Posted December 25, 2005 εχω το 16v 100 ps πολο μοντελο 2001. ειμαι στα 73.500 χιλ. και τα τελευταια 6-7000 χιλομετρα καιει πανω απο ένα κιλό λάδι στα 1.000 χιλ. σε λιγο μπαινω για αλλαγη στις τσιμουχες βαλδιδων. θα μου κανουν τη δουλεια με 500 ευρω. θα γινει τιποτα ομως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 Καλα ξεμπερδεματα και μετα λαδακι 10W40 για να σωθεις! Ειδικα το ARAL! Λες και φτιαχτηκε για τα VW αλλα και τα BMW που καινε επισης πολυυυυυ λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niko Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 Καλα ξεμπερδεματα και μετα λαδακι 10W40 για να σωθεις! Ειδικα το ARAL! Λες και φτιαχτηκε για τα VW αλλα και τα BMW που καινε επισης πολυυυυυ λαδι. 10/40 λάδι μου έβαζαν στην αντιπροσωπία κάθε φορά. Έτσι νομίζω δηλαδή... τώρα τι περιείχε το μπουκάλι, ποιος ξέρει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 Ασε! Και μια γνωστη (πολυ γνωστη) αντιπροσωπεια της VW που πατε και πολλοι απο εδω μεσα, βαφτιζει το 0W30 που παιρνει το polaki σε longlife και το πουλαει ετσι! Λαδια αλλαζε μονος σου ή σε καποιο συνεργειο εμπιστοσυνης. Στην τελικη αγορασε τα απο το εμποριο, βαλτα στο πορτμπαγκαζ. πες τους να στα αλλαξουν και πληρωσε μονο την εργασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 14, 2006 Report Share Posted January 14, 2006 (edited) Β)- ριξτε μια ματια στο www.amsoil.gr και στο www.bestsyntheticoil.com κανει συγκριση στο 20W/50 σε τεστ αντοχης με Havoline,Valvoline,Castrol,Quaker,Mobil-1 και σε πινακα το βγαζει καλυτερο (!) Edited January 14, 2006 by TSAKHS-EYBOIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...