Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Posted

αν το κανει οπως ο προτεινει ο μηχανικος πανω,θα κοστισει λιγοτερο,γιατι χρησιμοποιει μικρη ποσοτητα λαδιου.

στο bitog παντως ειναι κατα του engine flush σχεδον ολοι. το σκεπτικο τους ειναι οτι τα λαδια εχουν ολα τα απραιτητα καθαριστικα και οτι με την πλυση σιγουρα θα μεινουν υπολλειματα του καθαριστικου και θα αλοιωσουν το ιξωδες του λαδιου.

υπαρχει μονο ενα cleaner https://bobistheoilguy.com/forums/threads/hpl-cleaner.368460/..αυτο οπως εξηγουν το εμπιστευονται γιατι δνε ειναι δυνατο,κανει αργα την δουλεια του ,τοσο που μπορει να θελει και δευτερη σερι εφαρμογη και η διαφορα του απο τα αλλα ειναι οτι δεν εχει καθαριστικα που να κανουν κακο στα ελαστομερη.λειτουργει δλδ. σαν συμπληρωματικο λαδι που εχει προσθετα καθαριστικα ισχυροτερα του λαδιου..αλλα που να το βρεις? 

βεβαια για να πω την αληθεια η εταιρεια αυτη που συνεχεια την εξυμνουν ειναι και χορηγος οποτε θελει λιγο σκεψη ..

  • Like 1
Posted (edited)
1 hour ago , alex12 said:

αν το κανει οπως ο προτεινει ο μηχανικος πανω,θα κοστισει λιγοτερο,γιατι χρησιμοποιει μικρη ποσοτητα λαδιου.

Δεν κολλάει σε κόστη ο..αφάσιος!

 

1 hour ago , alex12 said:

στο bitog παντως ειναι κατα του engine flush σχεδον ολοι. το σκεπτικο τους ειναι οτι τα λαδια εχουν ολα τα απραιτητα καθαριστικα και οτι με την πλυση σιγουρα θα μεινουν υπολλειματα του καθαριστικου και θα αλοιωσουν το ιξωδες του λαδιου.

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω...Είμαι επιφυλακτικός κι εγώ με το flush και ειδικά για τον λόγο που θέλει να το εφαρμόσει, διότι στην περίπτωση του δεν μιλάμε για λάσπη, μούργα, καρβουνίλα στο μοτέρ, αλλά για ψιλο-αχταρμά από 3 διαφορετικά ιξώδη και 3 διαφορετικούς κατασκευαστές...Κάνε λοιπόν 1-2 ξεπλύματα με φρέσκο λάδι του ιξώδους και του κατασκευαστή που κατέληξες και νομίζω ότι θα είσαι ΟΚ..Εν τω μεταξύ, το αμάξι του λέει ότι λειτουργεί μια χαρά...Στροφάρισμα, ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, κατανάλωση, όλα στο ίδιο μοτίβο!...Τέλος πάντων...the final decision is his...

Edited by pafsi
Posted

ξεχασα να γραψω ,υπαρχει και αλλο μελος ,παλιο και εμπειρο που εκανε την ιδια διαδικασια με μερικες διαφορες,πιο κοστοβορα για τον φιλο σου που δεν λογαριαζει..ταιριαζει πιο πολυ γιατι ειναι στα ιδια χιλιομετρα,αν δεν πειστει και με αυτο ..

 

Παράθεση

2024-10-0610_30_18.png.08c79c886659e21fdabd5d1603a960a5.png

 

  • Like 1
Posted (edited)
4 hours ago , alex12 said:

2024-10-0610_30_18.png.08c79c886659e21fdabd5d1603a960a5.png

Πλάκα κάνεις!!...χαχα!...Ρε συ alex12, εδώ αυτός βαριέται να πάει 2 φορές σε συνεργείο για σύντομες αλλαγές και θα ασχοληθεί με κάτι τέτοιο που περιγράφει το μέλος;;;…!!!

Αποδοτικό μοιάζει μεν, αλλά δεν!...Αυτό το αμάξι πάλι, με μόνο 45.000 χλμ και αλλαγές κάθε 5.000 χλμ να ξερνάει μούργα και μαυρίλα, τι στο καλό έβαζε μέσα…Αντιηλιακό;;;…Πώς γίνεται αυτό;;;…Any way…Σ’ ευχαριστώ πάντως για το ερευνητικό σου έργο!...και απ’ ο,τι μου είπε χθες απόγευμα τηλεφωνικά ο δικός μου, μάλλον αποφάσισε να αποφύγει το flush και θα ακολουθήσει αποκατάσταση με 2 ή και 3 αλλαγές του ίδιου λιπαντικού (Shell 0w-30)…Ίδωμεν…

 

Edited by pafsi
Posted (edited)

Παιδιά τα χιλιόμετρα που λέτε, είναι πολύ λίγα αλίμονο αν με τόσα χιλιόμετρα έπιναν μάκα... εμένα το corolla που είναι με 234.000 αν κοιτάξεις με κάμερα μέσα από την τάπα λαδιού δεν έχει πιάσει τίποτα.

 

Πεντακάθαρα όλα μέσα και , σέρβις ανά 5με6 χιλιάδες χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα service της Toyota)

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Posted (edited)
3 hours ago , OMINUS said:

Παιδιά τα χιλιόμετρα που λέτε, είναι πολύ λίγα αλίμονο αν με τόσα χιλιόμετρα έπιναν μάκα... εμένα το corolla που είναι με 234.000 αν κοιτάξεις με κάμερα μέσα από την τάπα λαδιού δεν έχει πιάσει τίποτα.

Πεντακάθαρα όλα μέσα και , σέρβις ανά 5με6 χιλιάδες χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα service της Toyota)

 

Εμένα πάντως μου μοιάζει να σκέφτηκε πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους μια τέτοια ενέργεια, παρά για πραγματικότητα λερώματος του κινητήρα από τα τελευταία διαφορετικά ιξώδη…Αλλαγή με την αλλαγή, με το ίδιο ιξώδες και μάρκα, νομίζω όλα θα είναι ΟΚ…Εκτός εάν έχουμε περίπτωση στην οποία ο κινητήρας σου που θεωρείς ότι είναι πεντακάθαρος (λόγω τακτικών service και αλλαγών λαδιού) έχει ψιλομαζέψει καρβουνιασμένο λάδι στα δακτυλίδια επειδή δεν τον ‘’ανοίγεις’’ τακτικά για ξεκάπνισμα, μετά από πολλές ώρες κυκλοφορίας στην πόλη…Εκεί, μάλλον θα το θέλει το φλασάκι του…Πάντως, παραμένει ερωτηματικό το αν κάνει περισσότερο καλό ή κακό ένα flush engine...Γενικώς και ειδικώς βέβαια σε τέτοια χιλιόμετρα.

Edited by pafsi
Posted
On 10/4/2024 at 1:25 PM, pafsi said:

Συγγενής με T-Cross 3ετίας και 36.500 χλμ, έχει κάνει αχταρμά τα ιξώδη και τις μάρκες λιπαντικών το τελευταίο διάστημα!…Του ήρθε να ψαχτεί μετά από το συνιστώμενο 5w-30 που φορούσε εξ αρχής και για 2,5 χρόνια...Στη συνέχεια, πήγε για ένα διάστημα στο 0w-20 και τώρα εδώ και 1,5 μήνα φοράει το 0w-30 στο οποίο και κατέληξε για από εδώ και πέρα...Το ερώτημα είναι, αν πρέπει πριν την επόμενη αλλαγή λαδιών (service στα τέλη Οκτωβρίου) να χρησιμοποιηθεί κάποιο καθαριστικό για το εσωτερικό του κινητήρα π.χ. Motor Clean (της Liqui Moly) ώστε να απαλλαγεί το μοτέρ από το πασάλειμμα που προηγήθηκε με τα διαφορετικά ιξώδη και τις διαφορετικές μάρκες και μετά να ρίξει το φρέσκο λάδι (?)…Ο δισταγμός είναι, μήπως υπάρχουν ισχυρά χημικά στο Motor Clean που ίσως κάνουν ζημιά σε στοιχεία του μοτέρ (π.χ. τσιμούχες, φλάντζα) το οποίο έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα (36.500)

Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει εν τέλει να προηγηθεί κάποιο καθαριστικό, μετά από ένα τέτοιο πάρτι (!) με Mobil 5w-30, μετά με Castrol 0w-20, τώρα με Shell 0w-30 ??...Θα ωφελήσει ή δεν χρειάζεται κάν και μπορεί να μπει κατευθείαν το επόμενο και οριστικής επιλογής λάδι ??

Μήπως ο συγγενής που λες είναι το ασυνείδητό σου και συγκεκριμένα το λεγόμενο  Υπερεγώ κατά τον Φρόυντ? :thumbsup2:
 

πέρα από την πλάκα. Είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για να βάλει καθαριστικό.Ακόμα το στρώνει….

Posted
On 9/23/2024 at 12:53 PM, kou said:

Ναι,σωστά κατάλαβες...πέρασαν 20.000χλμ από την τελευταία φορά που προσθεσα ceratec....η συσκευασία λέει κάθε 50.000χλμ αλλά μου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξο.....και από την άλλη για να είμαι ειλικρινης,υπερβολικό μου φαίνεται να βάζεις και σε κάθε αλλαγή.....δεν γίνεται λάσπη εκεί μέσα?

 

Έτυχε να βάλω σε 2 συνεχόμενες αλλαγές.Δεν το επεδίωξα. Απλά ήθελα να σου εξηγήσω οτι δεν χάθηκε ο κόσμος που πέρασαν μόνο 20000 χλμ από την τέλευταία φορά που έβαλες cerarec. 
Γενικά εσύ έχεις παρατηρήσει διαφορές μετά την χρήση του ? Για πες εμπειρίες

  • Like 1
Posted (edited)
1 ώρα πριν , Derv_7 said:

Μήπως ο συγγενής που λες είναι το ασυνείδητό σου και συγκεκριμένα το λεγόμενο  Υπερεγώ κατά τον Φρόυντ? :thumbsup2:

Λίγο ξεκάρφωτο για πλάκα!!...Στο δίνω όμως!! :yes:

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

πέρα από την πλάκα. Είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για να βάλει καθαριστικό.Ακόμα το στρώνει….

Το νήμα με ροή από σήμερα και προς τα πίσω (μέχρι αυτό το αρχικό μου post), αναφέρεται σε περιγραφές, προϋποθέσεις και ερωτηματικά για πιθανή ανάγκη flush…Δεν είναι πάντα και μόνο τα χιλιόμετρα που επιβάλλουν ή αποθαρρύνουν μια τέτοια ενέργεια…και βέβαια, όταν δεν ξέρεις ποια είναι πραγματικά η κατάσταση στο εσωτερικό του κινητήρα, τότε μπαίνεις πιο πολύ στο δίλημμα…to flush or not to be flush? 

Edited by pafsi
Posted
6 minutes ago, pafsi said:

Λίγο ξεκάρφωτο για πλάκα!!...Στο δίνω όμως!! :yes:

Το νήμα με ροή από σήμερα και προς τα πίσω (μέχρι αυτό το αρχικό μου post), αναφέρεται σε περιγραφές, προϋποθέσεις και ερωτηματικά για πιθανή ανάγκη flush…Δεν είναι πάντα και μόνο τα χιλιόμετρα που επιβάλλουν ή αποθαρρύνουν μια τέτοια ενέργεια…και βέβαια, όταν δεν ξέρεις ποια είναι πραγματικά η κατάσταση στο εσωτερικό του κινητήρα, τότε μπαίνεις πιο πολύ στο δίλημμα…to flush or not to be flush? 


χαχαχα διαβάζω κάτι βιβλία ψυχολογίας μιας και υπάρχει χρόνος. Άσχετο με το θέμα αλλά θα πάθεις πλάκα πόσο πολύ υποτιμημένη επιστήμη είναι στην καθημερινότητα μας.

Σχετικά με το ερώτημα to flush or not flush. Αν έκανε αλλαγές ο δικός σου σύμφωνα με το μανουαλ ( χλμ και προδιαγραφές λαδιού) τότε not to flush.

  • Like 1
Posted (edited)
1 hour ago , Derv_7 said:

Έτυχε να βάλω σε 2 συνεχόμενες αλλαγές.Δεν το επεδίωξα. Απλά ήθελα να σου εξηγήσω οτι δεν χάθηκε ο κόσμος που πέρασαν μόνο 20000 χλμ από την τέλευταία φορά που έβαλες cerarec. 
Γενικά εσύ έχεις παρατηρήσει διαφορές μετά την χρήση του ? Για πες εμπειρίες

-Με προβληματιζε λιγο ειναι η αληθεια.

-Θα πρεπει να τονισω οτι δεν μιλαμε για μεγαλες διαφορές,τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο που εχει 310,000χλμ και ειναι καλοσυντηρημενο δηλ τυπικοτατος στα σερβις,δεν το ζοριζω αν δεν εχει ζεσταθει καλα,βενζινη απο συγκεκριμενα 3 πρατηρια(40% 100σταρα , 40% 98αρα)κτλ.

-Οι διαφορές που εχω δει ειναι λιγο πιο ηρεμο και αθορυβο ρελαντι,λιγοτερος θορυβος στις υψηλες στροφες και ελαχιστα χαμηλοτερη καταναλωση (περιπου 0,3 lt/100).

-Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και μετανιωνω που δεν το χρησιμοποιουσα και πολυ νωριτερα.

 

 

Edited by kou
  • Like 1
Posted (edited)
3 hours ago , pafsi said:

Εμένα πάντως μου μοιάζει να σκέφτηκε πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους μια τέτοια ενέργεια, παρά για πραγματικότητα λερώματος του κινητήρα από τα τελευταία διαφορετικά ιξώδη…Αλλαγή με την αλλαγή, με το ίδιο ιξώδες και μάρκα, νομίζω όλα θα είναι ΟΚ…Εκτός εάν έχουμε περίπτωση στην οποία ο κινητήρας σου που θεωρείς ότι είναι πεντακάθαρος (λόγω τακτικών service και αλλαγών λαδιού) έχει ψιλομαζέψει καρβουνιασμένο λάδι στα δακτυλίδια επειδή δεν τον ‘’ανοίγεις’’ τακτικά για ξεκάπνισμα, μετά από πολλές ώρες κυκλοφορίας στην πόλη…Εκεί, μάλλον θα το θέλει το φλασάκι του…Πάντως, παραμένει ερωτηματικό το αν κάνει περισσότερο καλό ή κακό ένα flush engine...Γενικώς και ειδικώς βέβαια σε τέτοια χιλιόμετρα.

 

Θα σου πω τι έχω πληροφορηθεί, Η Toyota στο lexus (και λογικά και στο Toyota?) το flush engine το έχει ως χρήση σε κάθε αλλαγή λαδιών στα service της.

 

Μου έχουν πει ότι την ημέρα του service, βάζουν ένα μπουκάλι στο κινητήρα πριν αλλάξουν τα λάδια.

toyota_diesel_engine_flush_1626078311_31

 

toyota_toyota-engine-flush-diesel-thaila

Edited by OMINUS
  • Thanks 1
Posted
1 hour ago , OMINUS said:

Θα σου πω τι έχω πληροφορηθεί, Η Toyota στο lexus (και λογικά και στο Toyota?) το flush engine το έχει ως χρήση σε κάθε αλλαγή λαδιών στα service της.

Μου έχουν πει ότι την ημέρα του service, βάζουν ένα μπουκάλι στο κινητήρα πριν αλλάξουν τα λάδια.

Αυτή είναι μια καλή ‘’είδηση’’, που ίσως δίνει τροφή για σκέψη σε όσους αναρωτιούνται για πραγματοποίηση ή όχι του flush engine…Λογικά, η φιάλη με additives της Toyota δεν θα πρέπει να περιέχει και πολύ ισχυρά καθαριστικά, εφόσον μπαίνει σε κάθε service…δηλαδή, τόσα όσα και χώσιμο κάθε χρόνο!…Ίσως να είναι και αναγκαίο όπως είχα γράψει πιο πριν, κυρίως σε αμάξια με πολλά χλμ χαμηλών ταχυτήτων σε αστικό κύκλο, ζέστη, σκόνη κλπ, που η καρβουνίλα είναι εύκολη υπόθεση.

Χρήσιμη πάντως η πληροφορία σου…Μαθαίνουμε…

  • Thanks 1
Posted (edited)

Κοίτα η vw, και γενικά το group vag δεν έχουν καθαριστικό flush engine (από όσο έχω δεί) .

 

Άλλα πιστεύω ότι αν κάποιος ακολουθεί της συχνές αλλαγές λαδιών, δεν θα έχει πρόβλημα πιστεύω...?

 

Όπως σου έγραψα, αποτι έχω δεί από το corolla μιας και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που από 1998 έκανε τα service στην Toyota στο χρόνο γινόντουσαν 2 αλλαγές λαδιών.

Το ενδιάμεσο και το γενικό...

 

 

ΥΓ

 

Αν θέλεις κάποιος ας ρίξη μια ματιά εδώ καθαρά για πληροφόρηση ποιο πολύ, με καθαρισμό με πετρέλαιο (αντί για τα flush engine χημικά)

Αν δείτε της φωτογραφίες πριν και μετά φαίνεται να έχει καθαρίσει καλά.

 

https://www.drive2.ru/l/550799801252315877/

Edited by OMINUS
  • Like 1
Posted (edited)
42 minutes ago, pafsi said:

Αυτή είναι μια καλή ‘’είδηση’’, που ίσως δίνει τροφή για σκέψη σε όσους αναρωτιούνται για πραγματοποίηση ή όχι του flush engine…Λογικά, η φιάλη με additives της Toyota δεν θα πρέπει να περιέχει και πολύ ισχυρά καθαριστικά, εφόσον μπαίνει σε κάθε service…δηλαδή, τόσα όσα και χώσιμο κάθε χρόνο!…Ίσως να είναι και αναγκαίο όπως είχα γράψει πιο πριν, κυρίως σε αμάξια με πολλά χλμ χαμηλών ταχυτήτων σε αστικό κύκλο, ζέστη, σκόνη κλπ, που η καρβουνίλα είναι εύκολη υπόθεση.

Χρήσιμη πάντως η πληροφορία σου…Μαθαίνουμε…


σίγουρα μαθαίνουμε….

Αυτό είναι της LM

https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

Και αυτό

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657


και αυτο….
 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810

 

δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους.

Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό.

Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω 

 

 

Edited by Derv_7
Wong site
  • Like 2
Posted (edited)
7 hours ago , Derv_7 said:


σίγουρα μαθαίνουμε….

Αυτό είναι της LM

https:/www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

Και αυτό

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657


και αυτο….
 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810

 

δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους.

Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό.

Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω 

 

 

Φίλε μου.

 

Βλέπε ότι στο forum αυτό εδώ .

https://www.drive2.ru/l/560930976268552010/

 

https://www.drive2.ru/l/617542356081594820/

 

 

Χρησιμοποιούν πολύ αυτό εδώ το καθαριστικό της LM

 

 

 

Και αποτι βλέπω και αυτό 

https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/products/automotive/automotive-engines/engine-shampoo.html

 

Edited by OMINUS
  • Like 2
Posted (edited)
21 hours ago , pafsi said:

Πλάκα κάνεις!!...χαχα!...Ρε συ alex12, εδώ αυτός βαριέται να πάει 2 φορές σε συνεργείο για σύντομες αλλαγές και θα ασχοληθεί με κάτι τέτοιο που περιγράφει το μέλος;;;…!!!

Αποδοτικό μοιάζει μεν, αλλά δεν!...Αυτό το αμάξι πάλι, με μόνο 45.000 χλμ και αλλαγές κάθε 5.000 χλμ να ξερνάει μούργα και μαυρίλα, τι στο καλό έβαζε μέσα…Αντιηλιακό;;;…Πώς γίνεται αυτό;;;…Any way…Σ’ ευχαριστώ πάντως για το ερευνητικό σου έργο!...και απ’ ο,τι μου είπε χθες απόγευμα τηλεφωνικά ο δικός μου, μάλλον αποφάσισε να αποφύγει το flush και θα ακολουθήσει αποκατάσταση με 2 ή και 3 αλλαγές του ίδιου λιπαντικού (Shell 0w-30)…Ίδωμεν…

 

παρακαλω,δεν κανει τιποτα για αυτο ειμαστε εδω να βοηθαμε γιατι βλεπω οτι διαφωνουμε - συμφωνουμε εχει πολυ ωραιο επιπεδο συζητησης.αυτο το αυτοκινητακι ειναι ενα απο τα πολλα που εχει και αλλαζει.το ειχε δωσει σε μαντρα να φυγει αλλα πηγε και το πηρε πισω να το φτιαξει ξανα.το οδηγει κυριως πολη ,οποτε καταλαβαινεις.παντως οποιοδηποτε παει μονο πολη οτι και να κανεις την μουργα θα την πιασει.

ευτυχως ο δικος σου αλλαξε γνωμη,θεωρω οτι κανει το πιο σωστο,ειναι καινουριο και χωρις θεματα ακομα..παντως αν θελει να πιασει με αυτον τον τροπο το καθαρισμα του κινητηρα ,πρεπει να κανει τις αλλαγες καθε 3000χλ//2-3 αλλαγες και θα ειναι εκει που το θελει.

επισης να πω οτι αν βρειτε προσθετο με εστερες η' αν θελετε να ξοδευτειτε για 1-2 αλλαγες παρτε λαδι εστερικο λαδι οπως το motul300v , η' fuchs,redline που εχουν αρκετη δοση ,βαλτε τα γιατι οι εστερες εχουν μεγαλη καθαριστικη ικανοτητα.απλα θελουν αλλαγη αν οδηγειτε αργα καθε 5.000χλ,γρηγορα καθε 3000χλ.

αν ο φιλος σου ,δεν λογαριαζει και θελει τον σωστο τροπο ας παρει μια δοση motul300v για 5000χλ.

13 hours ago , pafsi said:

Λίγο ξεκάρφωτο για πλάκα!!...Στο δίνω όμως!! :yes:

Το νήμα με ροή από σήμερα και προς τα πίσω (μέχρι αυτό το αρχικό μου post), αναφέρεται σε περιγραφές, προϋποθέσεις και ερωτηματικά για πιθανή ανάγκη flush…Δεν είναι πάντα και μόνο τα χιλιόμετρα που επιβάλλουν ή αποθαρρύνουν μια τέτοια ενέργεια…και βέβαια, όταν δεν ξέρεις ποια είναι πραγματικά η κατάσταση στο εσωτερικό του κινητήρα, τότε μπαίνεις πιο πολύ στο δίλημμα…to flush or not to be flush? 

φυσικα,ειναι και ο κινητηρας τι προδιαθεση εχει.αλλοι μαζευουν αμεσως και αλλοι καθολου.παιζει μεγαλο ρολο η κατασκευη του .αυτο το μαθαινεις απο εξειδικευμενα μαστορια και απο τα φορουμ.

 

13 hours ago , Derv_7 said:


χαχαχα διαβάζω κάτι βιβλία ψυχολογίας μιας και υπάρχει χρόνος. Άσχετο με το θέμα αλλά θα πάθεις πλάκα πόσο πολύ υποτιμημένη επιστήμη είναι στην καθημερινότητα μας.

Σχετικά με το ερώτημα to flush or not flush. Αν έκανε αλλαγές ο δικός σου σύμφωνα με το μανουαλ ( χλμ και προδιαγραφές λαδιού) τότε not to flush.

 

ποσο συμφωνω μαζι σου.σαν προπονητης παντα διδασκω οτι  ολα ειναι θεμα καλης ψυχολογιας και ετοιμοτητας.

αν συμφωνειτε και εσεις,να μεταδωσετε σε νεους γονεις με μικρα παιδια,οτι

αν ολα τα παιδια πριν την εφηβεια πηγαιναν σε ενα ψυχολογο

αν μαθουν ενα μουσικο οργανο

αν αρχισουν ενα αθλημα

τοτε ο κοσμος μας θα ηταν πολυ καλυτερος και ειρηνικος

12 hours ago , kou said:

-Με προβληματιζε λιγο ειναι η αληθεια.

-Θα πρεπει να τονισω οτι δεν μιλαμε για μεγαλες διαφορές,τουλαχιστον στο δικο μου αυτοκινητο που εχει 310,000χλμ και ειναι καλοσυντηρημενο δηλ τυπικοτατος στα σερβις,δεν το ζοριζω αν δεν εχει ζεσταθει καλα,βενζινη απο συγκεκριμενα 3 πρατηρια(40% 100σταρα , 40% 98αρα)κτλ.

-Οι διαφορές που εχω δει ειναι λιγο πιο ηρεμο και αθορυβο ρελαντι,λιγοτερος θορυβος στις υψηλες στροφες και ελαχιστα χαμηλοτερη καταναλωση (περιπου 0,3 lt/100).

-Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και μετανιωνω που δεν το χρησιμοποιουσα και πολυ νωριτερα.

 

 

βλεπω οτι οι διαφορες που αναφερεις δεν ειναι και μεγαλες,οποτε αφου και εσυ το παραδεχεσαι ,δεν το χρειαζεσαι.. αφου κανεις καλη συντηρηση.

 

10 hours ago , OMINUS said:

Κοίτα η vw, και γενικά το group vag δεν έχουν καθαριστικό flush engine (από όσο έχω δεί) .

 

Άλλα πιστεύω ότι αν κάποιος ακολουθεί της συχνές αλλαγές λαδιών, δεν θα έχει πρόβλημα πιστεύω...?

 

Όπως σου έγραψα, αποτι έχω δεί από το corolla μιας και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που από 1998 έκανε τα service στην Toyota στο χρόνο γινόντουσαν 2 αλλαγές λαδιών.

Το ενδιάμεσο και το γενικό...

 

 

ΥΓ

 

Αν θέλεις κάποιος ας ρίξη μια ματιά εδώ καθαρά για πληροφόρηση ποιο πολύ, με καθαρισμό με πετρέλαιο (αντί για τα flush engine χημικά)

Αν δείτε της φωτογραφίες πριν και μετά φαίνεται να έχει καθαρίσει καλά.

 

https://www.drive2.ru/l/550799801252315877/

 

πρωτη φορα το ακουω.μηπως ο κινητηρας αυτος υπαγεται σε αυτους που λογω κατασκευης εχει προδιαθεση για καρβουνιλα και επιβαλεται?ψαξτο σε καποιο φορουμ 

για το πετρελαιο μου θυμισες καποιον πολυ πιο πισω ,ΜΑΣΤΟΡΑ:lol:,ηταν ανεπαναληπτος.λες να ειχε δικιο τωρα που το βλεπεις και αλλου?

εμενα μου εχει προτεινει τυπος να βαζω,οπως κανει και εκεινος λαδι για μηχανη ας πουμε το 5100 μοτουλ.η συνθεση τους ειναι ιδανικη για ενα λαδι..υψηλο φλας ποιντ,χαμηλοτατο noack, υψηλο hths και συνθεση με ΡΑΟ η' εστερες.υπαρχουν πολλοι που τα χρησιμοποιουν ειδικα οταν εχουν και μηχανη.

 

9 hours ago , Derv_7 said:


σίγουρα μαθαίνουμε….

Αυτό είναι της LM

https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

Και αυτό

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657


και αυτο….
 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810

 

δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους.

Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό.

Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω 

 

 

 

στο bitog εχει ενα μελος τον tigeo με vw που ειναι τρελλος φαν της μαρκας LM

ξερει τα παντα αμα θες γραψου και μιλα του.αυτος χρησιμοποιει το τελευταιο..

9 hours ago , OMINUS said:

Φίλε μου.

 

Βλέπε ότι στο forum αυτό εδώ .

https://www.drive2.ru/l/560930976268552010/

 

https://www.drive2.ru/l/617542356081594820/

 

 

Χρησιμοποιούν πολύ αυτό εδώ το καθαριστικό της LM

 

 

 

Και αποτι βλέπω και αυτό 

https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/products/automotive/automotive-engines/engine-shampoo.html

 

το σαμπουαν απο το καστρολακι το ειχα δει πριν χρονια.δεν ηξερα οτι εχει τοση ζητηση,το εχια υποτιμησει γιατι ειναι διαφορετικο αλλα και τοτε δυσκολο να βρεθει εντος ελλαδας.γενικα σε ολα τα φορουμ απο αμερικη μεχρι εδω το LM σαυτα επικρατει σε προτιμηση,μαλλον κανει καλη δουλεια.προσοχη μετα για τα ελαστομερη..βαλτε καλου κακου ενα φθηνο λαδι για ενα 20' να τρεξει να παρει ολο το υπολοιπο απο το καθαριστικο και μετα λαδι,προτιμοτερο ενα ακριβο με εστερες και για να συνεχισει καλυτερα ,απο ενα απλο ,τον καθαρισμο και για να επαναφερει τα ελαστομερη στην αρχικη τους κατασταση γιατι το κανουν και αυτο οι εστερες.

Edited by alex12
  • Like 1
  • Thanks 1
Posted

Καλημέρα, τι εννοείς ότι δεν βρίσκεις το Castrol shampoo στην Ελλάδα? Το βλέπω εδώ Πολλά χρόνια στο ράφι του πρακτικερ..

 

https://www.praktiker.gr/m/p/castrol-katharistiko-mixanis-6x0-3l-134330

Posted (edited)
8 hours ago , alex12 said:

οποιοδηποτε παει μονο πολη οτι και να κανεις την μουργα θα την πιασει

Αυτό είναι σωστό...Φαντάζομαι όμως ότι, με ένα ξεκάπνισμα με εναλλασσόμενες 3η, 4η, 5η ταχύτητα και γύρω στις 3,500 - 4,500 στροφές κυρίως σε ανηφόρα (π.χ. Καρδία...you know!) αλλά και σε κατηφόρες ή μεγάλη ευθεία, τακτοποιείται σε έναν βαθμό το θέμα...Αυτό βέβαια με επαναλήψεις τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα...και εννοείται ότι ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, κυρίως όμως για τα πόλης...Αλλιώς, carbon...

 

8 hours ago , alex12 said:

ευτυχως ο δικος σου αλλαξε γνωμη,θεωρω οτι κανει το πιο σωστο,ειναι καινουριο και χωρις θεματα ακομα..παντως αν θελει να πιασει με αυτον τον τροπο το καθαρισμα του κινητηρα ,πρεπει να κανει τις αλλαγες καθε 3000χλ//2-3 αλλαγες και θα ειναι εκει που το θελει.

Ναι...Αυτό έχει σκοπό να κάνει + γενικώς τακτικά ξεκαπνίσματα...Τα περί εστερικών λαδιών, δεν τα θέλει...βγαίνει από την πεπατημένη!

 

8 hours ago , alex12 said:

για το πετρελαιο μου θυμισες καποιον πολυ πιο πισω ,ΜΑΣΤΟΡΑ

Τι τό'θελες αυτό τώρααααα;;;:lol:Γενικά γνώστης, αλλά εμμονικός μέχρι παρεξηγήσεων ή καυγά με το 40άρι !!

Edited by pafsi
Posted
8 hours ago , OMINUS said:

Καλημέρα, τι εννοείς ότι δεν βρίσκεις το Castrol shampoo στην Ελλάδα? Το βλέπω εδώ Πολλά χρόνια στο ράφι του πρακτικερ..

 

https://www.praktiker.gr/m/p/castrol-katharistiko-mixanis-6x0-3l-134330

αποτι βλεπω αλλα 2 καταστηματα μονο το εχουν..και το πρακτικερ εγω δεν το προτιμω γενικα.γιαυτο  μαλλον θυμαμαι οτι δεν το ειδα μαζικα.

παντως διαβασα ολες τις κριτικες στο αμαζον και ειδα το φυλλαδιο ασφαλειας ..

ειναι πιο απαλο καθαρισμα μαλλον για συχνη χρηση ,προληπτικα.ειναι λαδι με καθαριστικα οχι προσθετο καθαριστικο.το καλο ειναι οτι δεν εχει διαλυτες που ειναι καλο για τις τσιμουχες ελαστομερη,το μειονεκτημα του ειναι οτι ειναι απαλο και αργο καθαριστικο ας πουμε κατι καλυτερο απο το να αλλαζεις 2-3 λαδια σε συντομο διαστημα χιλιομετρων ,τον παραδοσιακο τροπο.

για καινουριες μηχανες ειναι μια χαρα,για παλιοτερες με καταπονηση οπως η δικια μου χρειαζεται ενα ισχυροτερο καθαριστικο.

 

6 hours ago , pafsi said:

Αυτό είναι σωστό...Φαντάζομαι όμως ότι, με ένα ξεκάπνισμα με εναλλασσόμενες 3η, 4η, 5η ταχύτητα και γύρω στις 3,500 - 4,500 στροφές κυρίως σε ανηφόρα (π.χ. Καρδία...you know!) αλλά και σε κατηφόρες ή μεγάλη ευθεία, τακτοποιείται σε έναν βαθμό το θέμα...Αυτό βέβαια με επαναλήψεις τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα...και εννοείται ότι ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, κυρίως όμως για τα πόλης...Αλλιώς, carbon...

 

Ναι...Αυτό έχει σκοπό να κάνει + γενικώς τακτικά ξεκαπνίσματα...Τα περί εστερικών λαδιών, δεν τα θέλει...βγαίνει από την πεπατημένη!

 

Τι τό'θελες αυτό τώρααααα;;;:lol:Γενικά γνώστης, αλλά εμμονικός μέχρι παρεξηγήσεων ή καυγά με το 40άρι !!

 

και ομως φιλε,στο bitog ψαχνοντας για το καστρολ ,βγαινει ενας και λεει 50% λαδι και 50% πετρελαιο:lol:ναι ο μαστορας εμενα μου αρεσε,θα ηθελα ενα διαλογο μαζι του,δυστυχως δεν τον προλαβα και ειναι και σαλονικιος.πολλα απο αυτα που ελεγε τα επιβεβαιωσα στο bitog,μερικα ειναι ξεπερασμενα,το 40αρι δλδ. χαχα..

  • Like 1
Posted
19 hours ago , Derv_7 said:


σίγουρα μαθαίνουμε….

Αυτό είναι της LM

https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

Και αυτό

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657


και αυτο….
 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810

 

δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους.

Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό.

Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω 

 

 

 

λοιπον ψαχνοντας βρηκα απαντηση,οντως το τελευταιο ειναι το πιο δυνατο,το ειδα στο bitog απο εναν χρηστη που χρησιμοποιησε  to δευτερο και τριτο.λεει για πολυ καταπονημενη μηχανη το τριτο.

παντως ψαχνοντας το φυλλαδιο ασφαλειας ειδα οτι ειναι και αυτα ουδετερα για τα ελαστομερη και οτι περιεχουν και αυτα εκτος απο διαλυτες και εστερες προφανως για την προστασια τους μετα το καθαρισμα των διαλυτων.

μαλλον γιαυτο μου ειπε και εμενα οτι δεν χρειαζεται με τα LM καθαριστικα να βαλουμε μετα προχειρο λαδι,εχει εστερες ηδη το καθαριστικο.γιαυτο μαλλον τα προτιμουν σε ολο τον κοσμο.οκ η LM εξαλου ειναι η πιο ειδικη σε προσθετα,απο αυτο ξεκινησε.

  • Thanks 1
Posted
1 hour ago , alex12 said:

και ομως φιλε,στο bitog ψαχνοντας για το καστρολ ,βγαινει ενας και λεει 50% λαδι και 50% πετρελαιο:lol:

Χα!...Ναι...Ο Ντόναλντ απ' το Ντέλαγουερ!! :lol:

2 hours ago , alex12 said:

ναι ο μαστορας εμενα μου αρεσε,θα ηθελα ενα διαλογο μαζι του,δυστυχως δεν τον προλαβα και ειναι και σαλονικιος.πολλα απο αυτα που ελεγε τα επιβεβαιωσα στο bitog,μερικα ειναι ξεπερασμενα,το 40αρι δλδ. χαχα..

 

Όντως ήταν καλός...Γι αυτό έγραψα ''Γενικά γνώστης''...Τη μανία με τα 40άρια να μην είχε! :startle:

Posted

Σε πρόσφατο ταξίδι στα Τζουμέρκα παρατηρήθηκε ότι είχα κατανάλωση λαδιού της τάξης των 250 ml ανά 1000 km.

Με αφορμή αυτό αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να περάσω σε Shell Helix Ultra 5W-40 .

Έως τώρα χρησιμοποιούσα το Liqui Molly 4200 5W-30 χωρίς παράπονο και χωρίς να το "καίει". Απλώς τώρα το πήγα σέ πολύ απαιτητικές ορεινές διαδρομές και παρατήρησα "κάψιμο"

Είναι όμως και η επιθυμία για περιορισμό του κόστους διότι το Liqui Molly 4200 5W-30 είναι πλέον ακριβό και υπερτιμημένο.

Έχετε κάποια άλλη ιδέα σε προσιτής τιμής 0W-40 & 5W-40 και να έχει και δυνατό hths ?

Posted (edited)
1 ώρα πριν , geopro said:

Σε πρόσφατο ταξίδι στα Τζουμέρκα παρατηρήθηκε ότι είχα κατανάλωση λαδιού της τάξης των 250 ml ανά 1000 km.

Με αφορμή αυτό αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να περάσω σε Shell Helix Ultra 5W-40 .

Έως τώρα χρησιμοποιούσα το Liqui Molly 4200 5W-30 χωρίς παράπονο και χωρίς να το "καίει". Απλώς τώρα το πήγα σέ πολύ απαιτητικές ορεινές διαδρομές και παρατήρησα "κάψιμο"

Είναι όμως και η επιθυμία για περιορισμό του κόστους διότι το Liqui Molly 4200 5W-30 είναι πλέον ακριβό και υπερτιμημένο.

Έχετε κάποια άλλη ιδέα σε προσιτής τιμής 0W-40 & 5W-40 και να έχει και δυνατό hths ?

Ο κινητήρας και το σύστημα λίπανσής του (αντλία, αυλοί, κουζινέτα, ανοχές κλπ) σχεδιάζονται για κάποια ιξώδη…Το να βάζεις παχύτερο λάδι του προβλεπόμενου για να μειώσεις την όποια κατανάλωση του, επειδή την διαπίστωσες ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε κάποια ζόρικη διαδρομή, είναι μερικές φορές λάθος…Ιξώδες μεγαλύτερο του προβλεπόμενου, μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, χειρότερο στροφάρισμα, χειρότερη ροή λαδιού, μικρότερη απαγωγή θερμότητας…Υπολόγισε και το ότι, όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος του λιπαντικού, τόσο πιο μικρή είναι η διάρκεια ζωής του…Οπότε, το ζήτημα ‘’οικονομίας’’ πάει περίπατο…Είναι ‘’μια η άλλη’’…Τέλος και απ’ όσο γνωρίζω, τα Shell Helix Ultra 5W-40 που λες είναι καλά λάδια μεν, αλλά είναι ψιλά 40άρια…Σε κάθε περίπτωση ένα Mobil 1 ESP 5w-30 που είναι παχύ 30άρι, θα προτιμούσα να το δοκιμάσω πριν πάω σε οποιοδήποτε 5w-40.

Edited by pafsi
  • Like 1
Posted
1 ώρα πριν , pafsi said:

Ο κινητήρας και το σύστημα λίπανσής του (αντλία, αυλοί, κουζινέτα, ανοχές κλπ) σχεδιάζονται για κάποια ιξώδη…Το να βάζεις παχύτερο λάδι του προβλεπόμενου για να μειώσεις την όποια κατανάλωση του, επειδή την διαπίστωσες ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε κάποια ζόρικη διαδρομή, είναι μερικές φορές λάθος…Ιξώδες μεγαλύτερο του προβλεπόμενου, μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου, χειρότερο στροφάρισμα, χειρότερη ροή λαδιού, μικρότερη απαγωγή θερμότητας…Υπολόγισε και το ότι, όσο μεγαλύτερο είναι το εύρος του λιπαντικού, τόσο πιο μικρή είναι η διάρκεια ζωής του…Οπότε, το ζήτημα ‘’οικονομίας’’ πάει περίπατο…Είναι ‘’μια η άλλη’’…Τέλος και απ’ όσο γνωρίζω, τα Shell Helix Ultra 5W-40 που λες είναι καλά λάδια μεν, αλλά είναι ψιλά 40άρια…Σε κάθε περίπτωση ένα Mobil 1 ESP 5w-30 που είναι παχύ 30άρι, θα προτιμούσα να το δοκιμάσω πριν πάω σε οποιοδήποτε 5w-40.

Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι την τελευταία φορά είχα βάλει παλιά παρτίδα τετραετίας Liqui Molly , όχι new gen ,(αν και είχε αγοραστεί από γνωστό κατάστημα της Φραντζή)

Γενικά πάντως ψάχνομαι για αλλαγή λιπαντικού διότι θεωρώ το Top Tec 4200 και ακριβό πλέον.

Πάντως θεωρώ ότι και με το 5W-40 δεν απομακρύνομαι από τα στάνταρντ του κινητήρα 1.4 FSI 

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.