itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 η συγκριση tsi 122 vs tsi 140 δεν υπαρχει... το tsi 140 ειναι μακραααααααν καλυτερο. μην κοιταμε μονο τα αλογα και την ροπη. το 122αρι εχει οντως αλουνιμενιο πλαισιο και το λεω επειδη το εχω δει. επισης δεν εχει το φιλτροκουτι του 140 δεν εχει την ΚΚΚ τουρμπινα του 140 δεν εχει τον ιδιο καταλυτη (νομιζω). το 122 βγηκε για εναν και μονο σκοπο. να καταργηθει η γκαμα των φσι απο την αγορα! ειναι φθηνο ειναι οικονομικο ειναι γρηγορο αλλα δεν ειναι τσι 140 και δεν μπορει να γινει... θελετε να το τσιπαρετε? θελετε να του βαλετε και χοανη και εξατμιση? οκ αντε να το κανετε gt οταν το τσι 140 φθανει τα 210 + αλογα! επισης ακομα και μαμα τα 2 αυτοκινητα δεν υπαρχουνε στο δρομο το ενα με το αλλο. ξεκινανε μαζι και μετα το 140αρι απλα χανετε και μην καθεστε και βλεπετε περιοδικα οτοτριτη κλπ κλπ. η καλυτερη αποδειξη ειναι ο ΔΡΟΜΟΣ! Aλουμινένιο πλαίσιο? ΟΚ οτι πεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 ρε παιδια ελεος.....την ιδια ακριβως συγκριση γινοταν με το GOLF GT & GOLF GTI.αλλο το ενα αλλο το αλλο.το ιδιο πιστευω ειναι και στο GOLF 122 με το GOLF 140.αμα ειναι να πουλησουμε ολοι μας το GOLF 140 και να παρουμε με τα 122.και θα συμφωνισω με τον apostolis-tsi-20 οτι η καλυτερη αποδειξη ειναι ο δρομοσ Καμία σχέση η σύγκριση που λες φίλε..........η μέρα με τη νύχτα το 122 με το 140 δεν εχουν διαφορές τόσο τραγικές.......ενω το GT με το GTI άσε.... Η τεχνολογία συνεχίζεται όσο κι αν δεν το θέλουν κάπιοι Όπως έγινε το <<θαυμα>> με το GT και το μικρούλι αδερφάκι το TSI τώρα έγινε κι άλλο θάυμα και βγήκε ο ποιό μικρός αδερφός εξίσου καλός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Καμία σχέση η σύγκριση που λες φίλε..........η μέρα με τη νύχτα το 122 με το 140 δεν εχουν διαφορές τόσο τραγικές.......ενω το GT με το GTI άσε....Η τεχνολογία συνεχίζεται όσο κι αν δεν το θέλουν κάπιοι Όπως έγινε το <<θαυμα>> με το GT και το μικρούλι αδερφάκι το TSI τώρα έγινε κι άλλο θάυμα και βγήκε ο ποιό μικρός αδερφός εξίσου καλός. To 122 σαν μοτέρ είναι διαφορετικό από το 140 άλλη τουρμπίνα δεν έχει fmic και πρέπει (με κάθε επιφύλαξη) να έχει και διαφορετικά υλικά στο μοτερ. Μόνο από θέμα βελτιώσης να το δεις το 140 μόνο με πρόγραμμα φτάνει 200 ενώ το μικρό φτάνει τα 160... ¶σε που οι ροπές λόγω compressor είναι αρκετά καλύτερες στο 140άρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 αν ανοιξετε το καπω ενος 140 και ενος 122 θα δειτε πως ακομα και το μοτερ τους ειναι διαφορετικο... του 140 ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το 122αρι σε μεγεθος... ειδικα τωρα καλοκαιρι με ζεστες κλπ το 140αρι με air condition ανταποκρινεται πολυ πολυ καλυτερα απο το 122αρι και λογω κομπρεσσορα αλλα κιριως λογω ιντερκουλερ... Εχω ακούσει τα πάντα εδώ αλλα το <<άνοιξα το καπο και είδα οτι το ένα μοτέρ είναι μεγαλύτερο>> ειναι το καλύτερο!!! Όσο για το intercooler σε πληροφορώ χωρις να θέλω να σε μπερδέψω........... οτι το TSI 122 έχει ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ intercooler Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Δεν το έχεις διαβάσει ακόμα......! ουτε και τώρα που σου το συμβούλεψα!!!!Θα το ήθελα πολυ κι εγώ να είναι έτσι, αλλα δεν είναι................ Πρέπει πρώτα να γίνεις 170 (αυτο εννούν πρώτο στάδιο) και μετά να κοιτάξεις να ανέβεις....... Ειναι το ίδιο μοτέρ <<περίπου ομως>> και με τόσα λεφτά γιατί να μην πάρεις το GT κατευθείαν? Ειδικά αν σκεφτείς οτι έχει κι άλλα εκτος του μοτέρ διαφορετικά τότε ειναι ποιο οικονομικό!!! διαβασε πρωτα ολα τα θεματα εδω μεσα με tsi/gt,και σιγουρα μετα,δν θα γραφεις οτι γραφεις. εισαι και νεος βλεπω,14 ποστ εχεις.μην λες οσα δν στεκουν. φιλικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 (edited) διαβασε πρωτα ολα τα θεματα εδω μεσα με tsi/gt,και σιγουρα μετα,δν θα γραφεις οτι γραφεις. εισαι και νεος βλεπω,14 ποστ εχεις.μην λες οσα δν στεκουν. φιλικα. Παλιέ Δεν λες ομως τι δεν στέκει? Έτσι στον αέρα? Λέω κι εγώ οτι οτιδήποτε έχεις γράψει εδώ μέσα γενικά δεν στέκει Να το δικαιολογήσω ομως δεν μπορώ, εσυ? Φιλικά Edited June 13, 2008 by alexis1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 ΠαλιέΔεν λες ομως τι δεν στέκει? Έτσι στον αέρα? Λέω κι εγώ οτι οτιδήποτε έχεις γράψει εδώ μέσα γενικά δεν στέκει Να το δικαιολογήσω ομως δεν μπορώ, εσυ? Φιλικά αμα τα διαβασεις,8α δεις....δν στο εγραψα για να σου την πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 αμα τα διαβασεις,8α δεις....δν στο εγραψα για να σου την πω Ευχαριστώ, αλλα πες μου κάτι συγκεκριμένο τα πράγματα είναι απλά μπήκα και έγραψα σε ένα ποστ οτι οι διαφορές του 140 με το 122 <(TSI) δέν είναι και τόσο μεγάλες όσο θα ήθελα ή θέλουν να τις παρουσιάσουν μερικοί και αυτό ήταν όλο μιλάμε τώρα λές και έβρισα ο καθένας μετά οτι ήθελε πέταγε, έτσι στο αέρα κάτι να πει λές και δεν θα απαντούσα μετα!!!! άλλος λεει έχει μεγαλύτερο μοτέρ, (το έιδε με το μάτι ) άλλος οτι είναι αλουμινένιο το μπλόκ (ενω δεν είναι) άλλος οτι δεν αντέχει!!! λες και μίλησα εγω για μετατροπές και γενικά το επίπεδο είναι αρκετά χαμηλό. Θα ήθελα να μου πείς τι είναι λάθος απο αυτά που έγραψα αν μπορείς γιατί τίποτα δεν το έβγαλα απο το μυαλό μου ή απο λόγια τρίτων και <<ειδικών>> Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 (edited) sorry αλλα πολυς ντορος για το τιποτα η μεγαλη διαφορα ειναι μια το ενα εχει τουρμπο το αλλο εχει τουρμπο και κομπρεσορα. τωρα εαν το ενα εχει μεγαλυτερη τουρμπινα απο το αλλο η δουλευουν σε διαφορετικες πιεσης ή ειναι απο αλουμινιο-χυτοσιδερο-ατσαλι-χαρτι και τελος παντων οτι αλλο θελει αυτο μονο απο τα specs του κατασκευαστει μπορει να αποδειχτουν οποτε.........................................γιατι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος;;;;;;;;; παντα φιλικα τα εχει κανεις τα specs για να μορφοθουμε ολοι και να ηρεμισουμε; Edited June 13, 2008 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 sorry αλλα πολυς ντορος για το τιποταη μεγαλη διαφορα ειναι μια το ενα εχει τουρμπο το αλλο εχει τουρμπο και κομπρεσορα. τωρα εαν το ενα εχει μεγαλυτερη τουρμπινα απο το αλλο η δουλευουν σε διαφορετικες πιεσης ή ειναι απο αλουμινιο-χυτοσιδερο-ατσαλι-χαρτι και τελος παντων οτι αλλο θελει αυτο μονο απο τα specs του κατασκευαστει μπορει να αποδειχτουν οποτε.........................................γιατι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος;;;;;;;;; Ελα ντε........... Λες και ειναι προσβολή για αυτους αν βγήκε ένα αυτοκίνητο καλύτερο απο το δικό τους.... Δεν καταλαβαινω, δηλαδη πρέπει επειδή αγοράσαμε αυτοκίνητο εμείς οι κατασκευαστές να σταματήσουν την εξέλιξη μην τυχόν γίνει καμία πρόοδος? Έλεος παιδία ηρεμήστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Καμία σχέση η σύγκριση που λες φίλε..........η μέρα με τη νύχτα το 122 με το 140 δεν εχουν διαφορές τόσο τραγικές.......ενω το GT με το GTI άσε....Η τεχνολογία συνεχίζεται όσο κι αν δεν το θέλουν κάπιοι Όπως έγινε το <<θαυμα>> με το GT και το μικρούλι αδερφάκι το TSI τώρα έγινε κι άλλο θάυμα και βγήκε ο ποιό μικρός αδερφός εξίσου καλός. Παντως ο ποιο μικρος αδερφος σιγουρα δεν ειναι θαυμα.Υπαρχουν και αλλα μοτερ σαν το 122αρι οπως της fiat και της opel.Παντως κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι καλως.Απλα ειναι πιο οικονομικος λιγο πιο αργος και λιγο πιο απλος απο τα αλλα tsi που εχουν και κομπρεσορα με οτι συνεπαγεται αυτο.Τωρα αν θα καταργηθει ο χρονος θα δειξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Παντως ο ποιο μικρος αδερφος σιγουρα δεν ειναι θαυμα.Υπαρχουν και αλλα μοτερ σαν το 122αρι οπως της fiat και της opel.Παντως κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι καλως.Απλα ειναι πιο οικονομικος λιγο πιο αργος και λιγο πιο απλος απο τα αλλα tsi που εχουν και κομπρεσορα με οτι συνεπαγεται αυτο.Τωρα αν θα καταργηθει ο χρονος θα δειξει. :D :lol: :lol: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Παντως ο ποιο μικρος αδερφος σιγουρα δεν ειναι θαυμα.Υπαρχουν και αλλα μοτερ σαν το 122αρι οπως της fiat και της opel.Παντως κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι καλως.Απλα ειναι πιο οικονομικος λιγο πιο αργος και λιγο πιο απλος απο τα αλλα tsi που εχουν και κομπρεσορα με οτι συνεπαγεται αυτο.Τωρα αν θα καταργηθει ο χρονος θα δειξει. Λίγο ποιο οικονομικός λίγο πιο αργος (παίζει αυτο... ) αλλα το σίγουρο ΠΟΛΥ κι όχι λιγο ποιο απλός. Ο χρόνος θα δείξει σίγουρα....... Υπομονή λοιπόν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 (edited) το 122 σε σχεση με το 140..... … 1 δλ. πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα … 0,4 δλ. πιο αργό στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η …1 δλ. πιο αργό στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η … 0,7 λτ. οικονομικότερο ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής … ακριβότερο όσον αφορά στην αναλογία ευρώ/ίππο (135,7 ευρώ έναντι 122,2 του 140) επιπλεον specs 122...... Κυβισμός (κ. εκ.) 1.390 Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 134/5.410-dyno Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 217/2.220-dyno 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,5 60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 7,1 (9,1 με 5η) 80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 10,2 (13,2 με 6η) Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 197 Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,3 επιπλεον.......... η κυλινδροκεφαλη προερχεται απο τα 140 και 170 και ειναι 600 γραμμαρια ελαφρυτερη. οι εκεντροφοροι ειναι 304 γραμμαρια ελαφρυτεροι και το καπακι των κυλινδρων 150 γραμμαρια ζυγιζει συνολικα 131 κιλα και ειναι ελαφρυτερος κατα 14 κιλα σε σχεση με τον κινητηρα του 170 τα μπεκ και το συστημα ψεκασμου ειναι ιδιο με τα 140 και 170,αλλαζει η πιεση που ειναι στα 110 bar η φαση των εκκεντροφορων εισαγωγης ειναι μεταβαλλομενη η μεγιστη ταχυτητα περιστροφης του στροβιλου ειναι 220.000 σ.α.λ με μεγιστη πιεση υπερπληρωσης 1.8 bar αναβαθμισμενο συστημα ψυξης και συγκεκριμενα το τμημα που κατευθυνει το νερο προς το intercooler,που βρισκεται δεξια του κινητηρα απο την πλευρα της εισαγωγης.με το συστημα αυτο δεν απαιτειται τοσο μεγαλη παροχη αερα προς τον στροβιλο σε συγκριση με τους κινητηρες που εχουν fmic. ετσι ο ογκος αερα μειωθηκε απο τα 11 στα 4,8 λιτρα με αποτελεσμα να μειωθει ο χρονος που απαιτηται ωστε η πιεση στην εισαγωγη να φτασει τα 1.700 millibar. το οφελος;η υπερπληρωση επιτυγχανεται σε σημαντικα μικροτερο χρονο εξαλειφοντας το γνωστο turbo lag. δεν εχω να πω τιποτα αλλο,τα συμπερασματα δικα σας αγαπητοι μου....... Edited June 13, 2008 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Πάρε εδω ένα link με αναλυτικά για τον 122 και το μπλοκ του και αν θέλεις το ψάχνεις και παραπέρα μόνος σου.http://www.engineforall.com/en-index.php/2...-122-cv-engine/ μπορείς να στείλεις και e-mail στην VW αν θέλεις ή επιστολή, επίσημα πάντα, όχι <<ρώτησα τον μπαρμπα Κώστα και μου είπε έτσι....>> Αλλο σου ζητησα να μου δειξεις αλλο μου δειχνεις.Ειπα να μου δειξεις λινκ που να αιτιολογει το "συμφωνα με την VW" που αναφερεις.Με λιγα λογια να μου δειξεις λινκ της VW.Εσυ μου δειχνεις ενα εσχετο λινκ οποτε παρε κι αλλο ενα ασχετο που λεει οτι ο 122αρης εχει μπλοκ απο κραμα αλουμινιου.Τωρα τι απ'ολα να πιστεψει κανεις...παρε το αυγο και κουρεφτο.Μαλλον πρεπει να τον ανοιξουμε για να δουμε διοτι αν περιμενουμε απο τα καθε λογης sites...σωθηκαμε. http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=167079 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Αλλο σου ζητησα να μου δειξεις αλλο μου δειχνεις.Ειπα να μου δειξεις λινκ που να αιτιολογει το "συμφωνα με την VW" που αναφερεις.Με λιγα λογια να μου δειξεις λινκ της VW.Εσυ μου δειχνεις ενα εσχετο λινκ οποτε παρε κι αλλο ενα ασχετο που λεει οτι ο 122αρης εχει μπλοκ απο κραμα αλουμινιου.Τωρα τι απ'ολα να πιστεψει κανεις...παρε το αυγο και κουρεφτο.Μαλλον πρεπει να τον ανοιξουμε για να δουμε διοτι αν περιμενουμε απο τα καθε λογης sites...σωθηκαμε.http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=167079 Νομίζεις οτι είσαι πονηρούλης αλλα τελικά εισαι κουτοπόνηρος........ Η σελίδα που σου έδωσα έχει σαν πηγή την VW αν κατα τύχη το είδες και το αστείο είναι οτι η σελίδα που λες στο αν ειναι αλουμινίου η οχι εχει ερωτηματικό Αλλα δεν το ειδες βιαστηκες να πετάξεις τη φωτοβολίδα σου και να φύγεις....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 "aluminium alloy block ; aluminium head "αυτό δεν είναι ερωτηματικό...κουτοπονηρούληδες... Use a semicolon [ ; ] to help sort out a monster list: There were citizens from Bangor, Maine; Hartford, Connecticut; Boston, Massachusetts; and Newport, Rhode Island.OR We had four professors on our committee: Peter Wursthorn, Professor of Mathematics; Ronald Pepin, Professor of English; Cynthia Greenblatt, Professor of Education; and Nada Light, Professor of Nursing. to separate closely related independent clauses: My grandmother seldom goes to bed this early; she's afraid she'll miss out on something. ...και το site στο οποίο αναφέρεστε είναι άκρως αξιόπιστο. ¶νω τελεία ρε παιδιά... anyway τι μαλώνετε... για το μπλοκ σιγά ταυγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 ¶νω τελεία ρε παιδιά... anyway τι μαλώνετε... για το μπλοκ σιγά ταυγα γιατι μας το χαλάτε τώρα αφήστε να μαλώσουμε και λιγο Έλεος ρε παιδιά σιγά μη μαλωναμε κιόλας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 (edited) Νομίζεις οτι είσαι πονηρούλης αλλα τελικά εισαι κουτοπόνηρος........Η σελίδα που σου έδωσα έχει σαν πηγή την VW αν κατα τύχη το είδες και το αστείο είναι οτι η σελίδα που λες στο αν ειναι αλουμινίου η οχι εχει ερωτηματικό Αλλα δεν το ειδες βιαστηκες να πετάξεις τη φωτοβολίδα σου και να φύγεις....... Ακου κατι για να εξηγουμαι.Δεν ειμαι του στυλ της επιθεσης ή της κουτοπονηριας αλλα δεν μπορεις να το ξερεις αυτο διοτι δεν εχεις καιρο εδω.Αν προσεξες στα προηγουμενα ποστ μου θα δεις οτι δεν ειμαι πεπεισμενος για το οτι ο 122αρης εχει μπλοκ αλουμινιου κι ουτε επιμενω σε αυτο.Ισα ισα που κι εγω απορω με την συγχυση που επικρατει στα διαφορα sites κι αναρωτιεμαι τι τελικα εχει.Οσο για το site στο οποιο αναφερεσαι, το οτι στο κατω μερος γραφει οτι εχει πηγη την Vw εμενα δε μου λεει τιποτα απολυτως.Διοτι μετα απο ψαξιμο σε διαφορες σελιδες οπου η μια λεει το ενα και η αλλη το αλλο, μονο επισημη ιστοσελιδα της Vw μπορει να με πεισει φιλε μου.Αυτο σου ζητησα κι εγω εξαρχης και μην αρπαζεσαι.Οσο για το ερωτηματικο, να μην το σχολιασω καλυτερα διοτι θα με πεις και ειρωνικο. Edited June 13, 2008 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Ακου κατι για να εξηγουμαι.Δεν ειμαι του στυλ της επιθεσης ή της κουτοπονηριας αλλα δεν μπορεις να το ξερεις αυτο διοτι δεν εχεις καιρο εδω.Αν προσεξες στα προηγουμενα ποστ μου θα δεις οτι δεν ειμαι πεπεισμενος για το οτι ο 122αρης εχει μπλοκ αλουμινιου κι ουτε επιμενω σε αυτο.Ισα ισα που κι εγω απορω με την συγχυση που επικρατει στα διαφορα sites κι αναρωτιεμαι τι τελικα εχει.Οσο για το site στο οποιο αναφερεσαι, το οτι στο κατω μερος γραφει οτι εχει πηγη την Vw εμενα δε μου λεει τιποτα απολυτως.Διοτι μετα απο ψαξιμο σε διαφορες σελιδες οπου η μια λεει το ενα και η αλλη το αλλο, μονο επισημη ιστοσελιδα της Vw μπορει να με πεισει φιλε μου.Αυτο σου ζητησα κι εγω εξαρχης και μην αρπαζεσαι.Οσο για το ερωτηματικο, να μην το σχολιασω καλυτερα διοτι θα με πεις και ειρωνικο. OK συμφωνουμε μέχρι εδώ. Τώρα επειδή στο ελληνικό site δεν έχουν βάλει ακόμα κάν τα χακτηριστικά......έχει απο 24/ 4/ να ενημερωθεί θα σου πω το εξής: αν βρεις εσύ όπως ειπες στο site της vw να λέει οτι ειναι αλουμινίου στείλτο εσύ για να ειμαστε οκ. Βρήκα και αυτό πριν λίγο που λέει πάλι οτι πηγή έχει την vw και μου φένεται καλη σελίδα έχει 8 σελίδες αναλυτικά για το νέο μοτερ και λέει κι εδώ οτι Δεν έιναι αλουμινίου θα δούμε.... http://www.worldcarfans.com/2070529.001/ne...ngine-in-detail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 (edited) OK συμφωνουμε μέχρι εδώ.Τώρα επειδή στο ελληνικό site δεν έχουν βάλει ακόμα κάν τα χακτηριστικά......έχει απο 24/ 4/ να ενημερωθεί θα σου πω το εξής: αν βρεις εσύ όπως ειπες στο site της vw να λέει οτι ειναι αλουμινίου στείλτο εσύ για να ειμαστε οκ. Βρήκα και αυτό πριν λίγο που λέει πάλι οτι πηγή έχει την vw και μου φένεται καλη σελίδα έχει 8 σελίδες αναλυτικά για το νέο μοτερ και λέει κι εδώ οτι Δεν έιναι αλουμινίου θα δούμε.... http://www.worldcarfans.com/2070529.001/ne...ngine-in-detail Σου εξηγω και παλι οτι δεν προσπαθω να αποδειξω οτι ειναι αλουμινιου.Και φυσικα δεν περιοριζομαι μονο στο ελληνικο site.Ας ειναι και ξενο, αρκει να ειναι επισημη σελιδα της Vw.Γι'αυτο αλλωστε σου ζητησα εξαρχης να μου αιτιολογησεις το "συμφωνα με την Vw".Πιστεψα οτι ειχες βρει καποιο επισημο site της. Edited June 13, 2008 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
itsmee Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Σου εξηγω και παλι οτι δεν προσπαθω να αποδειξω οτι ειναι αλουμινιου.Και φυσικα δεν περιοριζομαι μονο στο ελληνικο site.Ας ειναι και ξενο, αρκει να ειναι επισημη σελιδα της Vw.Γι'αυτο αλλωστε σου ζητησα εξαρχης να μου αιτιολογησεις το "συμφωνα με την Vw".Πιστεψα οτι ειχες βρει καποιο επισημο site της. Δεν είπα ποτε site της VW το αντίθετο αν δεις άλλα post μου λέω οτι στο site της ειδικά το ελληνικό δεν λέει τίποτα.... Αν θυμάσε σου είχα πει αν θέλεις να στειλεις e-mail η επιστολή για <<επίσημη>> απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Δεν είπα ποτε site της VW το αντίθετο αν δεις άλλα post μου λέω οτι στο site της ειδικά το ελληνικό δεν λέει τίποτα....Αν θυμάσε σου είχα πει αν θέλεις να στειλεις e-mail η επιστολή για <<επίσημη>> απάντηση. Δεν ειπα οτι το ειπες.Απλα υπεθεσα οτι ειχες βρει καποιο επισημο site. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGeLaNoS Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 (edited) Διαβαζωντας τελικα τις τοσες σελιδες κ μιας κ θελω να αγορασω το GT 122ps θα ηθελα να κανω μια ερωτηση. Τελικα ο μικρος tsi ειναι υδροψυκτος?Το 140 δεν ειναι?Κ αν οχι γιατι? Το θεωρειται καλυτερο απο πλευρας λειτουργιας - απαγωγης θερμοτητας? Edited June 17, 2008 by MaGeLaNoS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 To intercooler του 122 είναι μικρό και είναι υδρόψυκτο. Του 140 είναι αερόψυκτο σαν το GT, GTI. Τώρα γιατί και τι και πώς... δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...