poen Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 τολη τι κανεις ρε φιλε? ολη την Ατικη οδο με δευτερα την πας? ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 (edited) xband καποιο λακο εχει η φαβα!!...δεν γινετε τοσο ευκολα να σπασει το τουρμπο(για μηχανη δεν το συζητάω καν)...μπας κ ειναι καμια ηλεκτροβαλβιδα? Edited September 17, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 xband καποιο λακο εχει η φαβα!!...δεν γινετε τοσο ευκολα να σπασει το τουρμπο(για μηχανη δεν το συζητάω καν)...μπας κ ειναι καμια ηλεκτροβαλβιδα? LOL poen ! Οποιος θελει να ρθει να το δει ! Νεα Σμυρνη ειμαι ! Δε κανω τιποτα τρελο ! Το πηγα Φιλοσιδη και μου πε οτι θα με καλυψει η εγγυηση, βασικα δε κανει τσαφ και παει αργα... Το κανε test drive ενας μηχανικος εκει και μου πε οτι παρεδωσε πνευμα Δε ξερω αν το προγραμμα το βοηθησε, μου κανε εντυπωση οτι στις 3000 στροφες εκανε ενα τρελο πεταγμα και ενα βζζιν σα σφυριγμα WRC (ασυληπτα δυνατο) και πηγαινε τρενο... ηταν too good to be true Kαι δε το πηγα ουτε μια φορα πανω απο 5800 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 μηπως ειχε κολλησει wastgate και σηκωνες τρελες πιεσεις? τι σου ειπαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 μηπως ειχε κολλησει wastgate και σηκωνες τρελες πιεσεις? τι σου ειπαν? Μου παν να το παω τη Δευτερα, στις 3000 απογειωνοταν και οταν το αφηνες το γκαζι εκανε ενα τιν τιν τιν ( σα wrc ενα πραγμα) ΠΑΡΑ πολυ δυνατο αφου μου εκανε εντυπωση, ισως μου βαλαν λαθος προγραμμα η δουλευε στα ορια δεν εχω ιδεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Καπως ετσι χωρις να υπερβαλω (στις 3000 μονο) http://www.youtube.com/watch?v=m5jZluytOOo&feature=related στις αλλες εσκαγε κανονικα σα φυσιμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Καπως ετσι χωρις να υπερβαλω (στις 3000 μονο) http://www.youtube.com/watch?v=m5jZluytOOo&feature=related στις αλλες εσκαγε κανονικα σα φυσιμα Μήπως μπέρδεψαν το πρόγραμμα και σου βαλαν του WRC που έχουν υπό δόκιμη για το golf που θα τρέξει ?? ... Πέρα από την πλάκα εφόσον έχεις εγγύηση μην αγχώνεσαι ! Όλα θα γίνουν ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 (edited) Οταν λες σου εβαλαν προγραμμα? Το εργοστασιακο εννοεις ή αναπρογραμματισμο? Γου του φου 2 φορες εσπασε τουρμπινα..?! Επεισης μην λες εσπασα το μοτερ! Δεν σπαειιιι!!!! Edited September 17, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 (edited) Μπορει να γινεται στιγμιαια 600 αλογα στις 3000 στροφες και να αδειαζει και τι Veyron ! χαχα Οχι τωρα ειναι με Revo Περσυ που μου χε ξανασπασει δε φοραγα τιποτα και κατεληξα οτι εφταιγε οτι το σκιζα με -5 βαθμους το πρωι με θερμοκρασια ακομα στο 60 αλλα τωρα ?? οf the gay !!! το προσεχα γαμωτο ! Edited September 17, 2010 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Βαλβίδα (dump valve, blow off valve) κοινώς σκάστρα: όσο γίνεται πιο κοντά στην πεταλούδα εισαγωγής. Ανοίγει όταν η πεταλούδες του συστήματος εισαγωγής κλείνουν δηλαδή όταν αφήνουμε το γκάζι. Τότε η κινητική ενέργεια των αερίων που ωθούμενα από το turbo πηγαίνουν προς τους κυλίνδρους μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία πεταλούδες κλπ και αύξηση της θερμοκρασίας. Επίσης αφού δεν μπορεί να πάει εμπρός αυξάνεται κατακόρυφα η πίεση μέχρι και 5 φορές πάνω από την συμπίεση και μπορεί να χαλάσουν οι σωληνώσεις και να φρενάρει η τουρμπίνα. Αυτο ισως να εξηγει οτι γινοταν στιγμιαια WRC ! Δε παιζει να βγω σημερα θα κατσω να μαθω τα παντα N75, N249 τα παντα ολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_Engine_with_Turbocharger.pdf Καλο διαβασμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Το διαβασα αλλα λεει απειροελαχιστα για τις N, τα ποιο πολλα ειναι για ψυξη κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Μήπως σε δουλεύουν κανονικά στην αντιπροσωπεία? Και θες δυο βαλβίδες? Δεν σπάνε έτσι τα μοτέρ. Κόλλησε το μοτέρ? Την τουρμπίνα την είδες σε τι κατάσταση είναι? Η γνωστή Αντλία είναι οκ? Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? ΥΓ. Έχω σαν σκέψη ότι λόγο προγράμματος έσκισε την σκάστρα μια ώρα αρχίτερα. Δώσε λεπτομέρειες. Στο διαγνωστικό το έβαλες ? τι έβγαλε? Edited September 19, 2010 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Βρες ένα παιδί κοντά σου να σου κάνει μία διάγνωση με VAGcom πριν πας στους επιστήμονες. Κάποιο λάκο έχει η φάβα για να σου πουν με ευκολία θα σε καλύψουμε για μοτέρ στην εγγύση. ΥΓ.Θα σου πρότεινα Δευτέρα να πας μια βόλτα σ'ένα άλλο VW Service, χωρίς να πεις τίποτα και να κάνεις έναν έλεγχο στο διαγνωστικό. Καλά ξεμπερδέματα... Edited September 19, 2010 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Αν παει σε άλλη αντιπροσωπεία με revo υπάρχει περίπτωση να τον καλύψει στην εγγύηση ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Βαλβίδα (dump valve, blow off valve) κοινώς σκάστρα: όσο γίνεται πιο κοντά στην πεταλούδα εισαγωγής. Ανοίγει όταν η πεταλούδες του συστήματος εισαγωγής κλείνουν δηλαδή όταν αφήνουμε το γκάζι. Τότε η κινητική ενέργεια των αερίων που ωθούμενα από το turbo πηγαίνουν προς τους κυλίνδρους μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία πεταλούδες κλπ και αύξηση της θερμοκρασίας. Επίσης αφού δεν μπορεί να πάει εμπρός αυξάνεται κατακόρυφα η πίεση μέχρι και 5 φορές πάνω από την συμπίεση και μπορεί να χαλάσουν οι σωληνώσεις και να φρενάρει η τουρμπίνα. Αυτο ισως να εξηγει οτι γινοταν στιγμιαια WRC ! Δε παιζει να βγω σημερα θα κατσω να μαθω τα παντα N75, N249 τα παντα ολα βγαζει σφαλμα Ν249 το 122αρι?τελικα η τουρμπινα παπαλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 καλα πανε καλα στην vw ? 11 και 12000 ευρο μου λενε οτι μου δινουν για το αμαξι? και μετα να τα πουλανε 14000-15000? χααχαχαχααχα ρε ουστ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 (edited) καλα πανε καλα στην vw ? 11 και 12000 ευρο μου λενε οτι μου δινουν για το αμαξι? και μετα να τα πουλανε 14000-15000? χααχαχαχααχα ρε ουστ. ετσι είναι η πολιτική του καθε εμπόρου-αντιπροσώπου για κάθε αμάξι .... μονο οι τιμές διαφέρουν Edited September 30, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 αρα πρεπει να βρω ιδιωτη να το παρει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 αρα πρεπει να βρω ιδιωτη να το παρει Ακριβώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Ακριβώς. +1 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 αντε speedy το tuned 122ρι σε περιμενει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 αντε speedy το tuned 122ρι σε περιμενει! χαχαχαχα η σειρά μου αργεί .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 1, 2010 Author Report Share Posted October 1, 2010 αρα πρεπει να βρω ιδιωτη να το παρει Ακόμα τρώγεσαι ε ? είσαι και γκαντέμης μέχρι και στο 12άρι αλλάξανε τούρμπο και στο 122 τίποτα... χαχαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Παίδες σήμερα οδηγούσα για όλη την ημέρα το Seat Leon TSI 125ps. Τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ πάει πολύ καλύτερα από ότι περίμενα!!! Σε σημείο που νομίζω ότι τόσο εμένα προσωπικά όσο και πολύ κόσμο θα τους υπερκαλύπτει. Γενικότερες εντυπώσεις από τον Λέοντα (αμάξι του κουτιού με 18χλμ)... ...εξίσου στιβαρό - ποιοτικό με πολύ καλή ηχομόνωση όπως στο Golf. Αρκετά πρακτικό εσωτερικό με μπόλικες θήκες κλπ, πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού με clima, όλα τα ηλεκτρικά (παράθυρα, καθρέπτες κλπ), ωραία μπάκετ καθισματάκια με πολύ καλή πλευρική στήριξη, απενεργοποίηση του tcs και παααάρα πολύ καλό όπως είπα γκάζι. Μοναδικό μειονέκτημα η ορατότητα πίσω καθώς το πίσω τζάμι και τα πλαινά είναι πολύ πιο μικρά από του Golf. Σε γενικές γραμμές πάντως είναι super και καραvalue for money αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...