ktm25089 Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Μωρο εισαι ακομα!!!!!!!!!!! :whistling: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 67000!!! με προγραμμα απο τα 14000 με λιώσιμο τα χιλιομετρα αρκετα πατηματα κλπ. ενα συνχροναιζ και εγω 2ας και ενα βουλωμένο μπεκ στα 30000. παμε καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Mετά από 1,5 χρόνο με 16.000 km άλλαξα : 1) Πολλ/στές στα 5.000 km 2) Turbo (λογω west gate) στα 10.000 km 3) Πολυδισκο DSG στα 15.000 km λέτε να μην κάνω την επέκταση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Mετά από 1,5 χρόνο με 16.000 km άλλαξα : 1) Πολλ/στές στα 5.000 km 2) Turbo (λογω west gate) στα 10.000 km 3) Πολυδισκο DSG στα 15.000 km λέτε να μην κάνω την επέκταση ? σκέψου αν δεν είχες εγγύηση πόσα θα είχες πληρώσει...οπότε...είναι μονόδρομος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 82.000 χιλιομετρα και παμε για td04...(να δουμε πότε!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 να κανω μια χαζη ερωτηση ntercooler απο σ3 μπαινει σε εμασ με τα 122?και τι διαμετροσ εξατμησησ μποροθμε να βαλοθμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 να κανω μια χαζη ερωτηση ntercooler απο σ3 μπαινει σε εμασ με τα 122?και τι διαμετροσ εξατμησησ μποροθμε να βαλοθμε? Ότι μπαίνει μπαίνει...αλλά είναι τεράστιο για να φουσκώσει την μικρή τουρμπίνα που έχει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 υπαρχουν ετοιμα κιτ εισαγωγησ για εμασ (122)...? κατι σαν αυτο http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=42567&xSec=1095 αλλα για 122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 υπάρχει το Κ&Ν 57s-9500 το οποίο το έχεις είτε με ανοιχτό καπάκι, είτε με κλειστό καπάκι.... από άποψη βελτίωσης δίνει αρκετά, είναι ποιοτικό και έχει έγκριση τύπου για να περνάει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο και να μην χάσει εγγύηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 αλλα υπαρχουν? ποιο ειναι για εμασ καλο και δοκιμασμενο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 αν θέλεις να βάλεις μια φιλτροχοάνη, βάζεις ότι θέλεις.... ψάξε λίγο αν θέλεις προηγούμενες σελίδες, βελτιώσεις χρηστών κλπ και κρίνε τι σου αρέσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Μια ακόμα έκκληση βοήθειας: έχω ανοίξει θέμα στα γενικά του Golf, για όσους δεν το είδαν, ψάχνω αν υπάρχει κάποιος με GT Sport 122 μοντέλο 2009 με ESP. (μοντέλο 09 σημαίνει αριθμός πλαισίου WVWZZZ1KZ 9 xxxxxxx). Δε μπορεί, όλοι τα αγοράσαμε ετοιμοπαράδοτα με ASR μόνο;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Μια ακόμα έκκληση βοήθειας: έχω ανοίξει θέμα στα γενικά του Golf, για όσους δεν το είδαν, ψάχνω αν υπάρχει κάποιος με GT Sport 122 μοντέλο 2009 με ESP. (μοντέλο 09 σημαίνει αριθμός πλαισίου WVWZZZ1KZ 9 xxxxxxx). Δε μπορεί, όλοι τα αγοράσαμε ετοιμοπαράδοτα με ASR μόνο;;; τι ψάχνεις ακριβώς? χάλασες την κωδικοποίησή σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Χειρότερα... όπως γράφω στο θέμα που άνοιξα, ψάχνομαι να εγκαταστήσω ESP νέας γενιάς, κάτι που άρχισε για τα μοντέλα του 09, όπως το δικό μου. Τις οδηγίες τις έχω πάνω κάτω, το μόνο που λείπει είναι η κωδικοποίηση. Θέλω τουλάχιστον 2 αμάξια ίδια με το δικό μου να συγκρίνω τις κωδικοποιήσεις (long coding με 22 bytes!!) να δω τι παίζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 εσένα είχε ESP πρώτης γενιάς ή δεν είχε καθόλου? το νέας γενιάς είναι το ίδιο με τα golf 6? θα μπορούσα να δω πιθανόν σε Leon Cupra 08 μοντέλο Scirocco 122 (δεν θυμάμαι αν είναι 08 ή 09 πλαίσιο, ότι και να ναι μαζί με τον αριθμό εγκεφάλου θα δωθεί) Scirocco 122 f/l Leon 125 2009 εσύ έχεις πάρει τον εγκέφαλο? αν ναι, αν θέλεις δώσε μου τον κωδικό για να δω κάποια στιγμή (το τελευταίο αυτοκίνητο μετά τα χριστούγεννα θα μπορώ λογικά να το δω γιατί είναι φαντάρος το παιδί που το έχει) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Εμένα δεν είχε ποτέ ESP, μόνο ASR. Ναι, είναι ίδιας γενιάς με αυτό που φοράν τα 6άρια (ESP mk60 EC1, που αντικατέστησε τα mk60 και mk60-AT). Για μοντέλα του 08 δεν ενδιαφέρομαι , σίγουρα έχουν προηγούμενης γενιάς. Το Leon 125 είναι το μόνο που πιστεύω ότι πλησιάζει σε ομοιότητα. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά, για συνέχεια στο θέμα ας το συζητάμε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49844 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Πρέπει φίλε να είναι GT ? Γιατί εγώ έχω το Highline 122 με ESP μοντέλο Νοέμβρης '09...αν μπορώ κάπως να βοηθήσω πες μου πως γιατί δεν έχω ξανασχοληθεί με το θεμα κωδικοποιησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted January 16, 2012 Report Share Posted January 16, 2012 Πρέπει φίλε να είναι GT ? Γιατί εγώ έχω το Highline 122 με ESP μοντέλο Νοέμβρης '09...αν μπορώ κάπως να βοηθήσω πες μου πως γιατί δεν έχω ξανασχοληθεί με το θεμα κωδικοποιησης... Κατ αρχάς φαντάζομαι είναι το νέο Golf και όχι το 5άρι! Αν έχει σπορ ανάρτηση, ίσως μου κάνει. Έχεις το διαγνωστικό καλώδιο; Αν όχι (και είσαι κάπου Αθήνα), μπορούμε να βρεθοούμε κάποια στιγμή να κάνω ένα σκανάρισμα στο αμάξι σου. Η κωδικοποίηση που λέω, είναι μια ακολουθία γραμμάτων και αριθμών που είναι αποθηκευμένη στον εγκέφαλο του ESP. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Το 6άρι έχω αλλά δυστυχώς για εσένα, με την στάνταρ ανάρτηση. Θεωρητικά όμως, το ESP θα έχει ίδια κωδικοποίηση, λόγω του ότι σαν αρχή λειτουργίας δεν το ενδιαφέρει καθόλου το στήσιμο του αυτοκινήτου αλλά ανιχνεύει οποιαδήποτε ολίσθηση των τροχών και εκεί επεμβαίνει δυναμικά κάνοντας αντιστάθμιση. Εκτός αν βάζουν ESP διαφορετικών προδιαγραφών/δυνατοτήτων ανά μοντέλο, κάτι το οποίο δεν γνωρίζω! Δυστυχώς επίσης δεν είμαι Αθήνα ούτε έχω καλώδιο αλλά επειδή είμαι για σέρβις, θα ζητήσω στον μάστορα να μου το τσεκάρει...Ξέρεις να μου πεις που να του πω να κοιτάξει;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 γνωρίζει κανείς τι πίεση κρατεί η td025 ston 122/125 μεχρη κόφτη δλδ απο πιες στροφές και μετα μέχρι τερμα ποσο ξεθυμαίνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Άλεξ 0,6-0,7 μέχρι τις 3500-4000 στροφές αν θυμάμαι καλά και μετά πέφτει σταδιακά στο 0,3-0,4 στον κόφτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 ευχαριστω πολύ αυτο τωρα νανε λογο χαρτογράφησης? η μικρης τurbinas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 τι θέλεις να πεις? αυτό είναι γιατί έτσι κατασκευάστηκε! δεν προέκυψε μετά η μικρή τουρμπίνα, αυτοί που κατασκεύασαν το μοτέρ ήθελαν να είναι έτσι! δεν είναι τυχαίο κάτι δηλαδή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 ευχαριστω πολύ αυτο τωρα νανε λογο χαρτογράφησης? η μικρης τurbinas Αυτο ειναι λογο και τον 2 που λες.. Με διαφορετικη χαρτογραφηση το τουρμπο μπορει να σηκωσει σχεδον την διπλασια πιεση απο οτι δουλευει μαμα αλλα δν θα αντεξει πολλα χιλιομετρα οσο και να την προσεχεις! Οπως και δισκοπλατο και και και και... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 (edited) σε νορμαλ πλεσια δεν εχει πρόβλημα να σηκώσει πίεση δεν ειναι και χάρτινο το μοτέρ απλα η απορια μου ηταν με μια αλη μεγαλύτερη αν θα κρατήσει σταθερα μέχρι κοφτη πίεση Edited February 9, 2012 by alex-g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...