Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
abcd

Check Engine Polo 1,6 125hp

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ενα polo gti 1,6cc και μου άναψε το λαμπάκι μηχανής check. Μόλις το πλακώνω λίγο και του βάζω super unleaded 100 σβήνει αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναανάβει. Το αμάξι δεν αλλάζει συμπεριφορά. Εάν ήταν ο αισθητήρας λ δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;; Αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω υπάρχει περίπτωση ο λ να υπολειτουργεί;; Γιατί έχω ακούσει πως ο λ όταν καεί δεν λειτουργεί. Εάν υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσει κάποια μελλοντική βλάβη στον κινητήρα;

Και κάτι ακόμη υποάρχει κάποιο συνεργείο που να δοκιμάζει τους αισθητήρες λ;;

Περιμένω την απάνυηση - συμβουλή σας.

Σας ευχαριστώ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το δώσεις για να δούν στην διάγνωση τι λαμπάκι ανάβει. Ακόμα και αν σβήνει το λαμπάκι ο εγκέφαλος έχει καταγράψει τον κωδικό για τον οποίο ανάβει το λαμπάκι και θα σου πούν πιο είναι το πρόβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχει και ανοιχτο θεμα σε οτι αφορα το check.διαβασε το μπας και βγαλεις ακρη(που δεν νομιζω).........

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανα πρόβλημα βενζίνας υποψιάζωμαι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το δώσεις για να δούν στην διάγνωση τι λαμπάκι ανάβει. Ακόμα και αν σβήνει το λαμπάκι ο εγκέφαλος έχει καταγράψει τον κωδικό για τον οποίο ανάβει το λαμπάκι και θα σου πούν πιο είναι το πρόβλημα.

+100000000000000 διαγνωστικο μηπως ειναι και τιποτα αλλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κάνε πάντως και ένα καθαρισμό πεταλούδας που είναι και τσάμπα πράγμα.. -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα 3 πρώτα πράγματα που μπορείς να κάνεις χειροκίνητα μόνος σου, είναι 1. καθαριμός πεταλούδας και ανακύκλωσης καυσαερίων, 2. αλλαγή φίλτρου βενζίνης, και 3. Βγάλσιμο του μπροστά αισθητήρα λ και καθάρισμα. Αν κατέχεις λίγο απο αυτά, μέσα σε 2 ώρες θα έχεις τελειώσει με όλα τα παραπάνω... Απο εκεί και πέρα αν δε δείς αλλαγή,τότε θα χρειαστείς διαγνωστικό μηχάνημα.

Edited by vagzaf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε αντιστοιχο πρόβλημα,ήτανε ο μπροστινός λ.Τον αλλάζεις και τέρμα.

Φιλε soto και εγω τον λ υποψιάζομαι, αλλά γιατί αν το πλακώσω λίγο σβήνει και μετά απο κάποια χλμ ξαναανάβει;;Αν ήταν καμένος δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;;

Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα τον άλλαξες;; Εγώ έχω 85000. Δεν είναι λίγο νωρίος για λ;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε polo 9n μου εκανε κατι αντιστοιχο και ητανε τελικα

αισθητηρας ψυκτικου υγρου.

ριξε ενα ματι στο δικο σου μηπως εχει και σε σενα κανα τετοιο

αισθητηρα και καντο ενα τσεκ δεν εχεις να χασεις τπτ.

Edited by alekos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φιλε soto και εγω τον λ υποψιάζομαι, αλλά γιατί αν το πλακώσω λίγο σβήνει και μετά απο κάποια χλμ ξαναανάβει;;Αν ήταν καμένος δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;;

Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα τον άλλαξες;; Εγώ έχω 85000. Δεν είναι λίγο νωρίος για λ;;

ο Λ έχει χτυπίσει και με λιγότερα χιλιόμετρα, δεν παίζει ρόλο λίγα η πολλά, σε γνωστού 9Ν χτύπισε σε 32.000κμ σε εμένα ΠΟΤΕ στο Passat μου στα 112.000κμ δεν έχει στάνταρ χιλόμετρα να σου βγάλει πρόβλημα, παίζει ρόλο και το καύσιμο και ο καθαρισμός η τακτικες αλαγες του φίλτου βενζίνας (γνώμη μου)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για κοιτα και λιγο τους πολαπλασιαστες ειναι συχνο φαινομενο B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα που μου αναβει το check δεν ειναι τιποτα απο ολα αυτα που λετε.

MAF και EGR καινουργια θελω.

οποτε μπορει να ειναι οτιδηποτε,αν δεν το δει διαγνωστικο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε

Share this post


Link to post
Share on other sites
εμενα που μου αναβει το check δεν ειναι τιποτα απο ολα αυτα που λετε.

MAF και EGR καινουργια θελω.

οποτε μπορει να ειναι οτιδηποτε,αν δεν το δει διαγνωστικο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε

Σωστός ο φίλος :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

κ το δικό μου έκανε τα ίδια ακριβώς.

μόλις το πλακώνά έσβηνε,μετά από κάποια χιλιόμετρα ξανά τα ίδια.

πηγα για διάγνωση κ μου είπαν ότι είναι ο λ.

φυσικά δεν το άλλαξα ώσπου μια μέρα άναψε κ δεν έσβηνε λόγο του ότι κάηκε (ενώ ΠPIN υπολειτουργούσε).

άλλαξα τον ΠPΩTO λ (γιατί έχει δύο αισθητήρες) κ όλα OK. ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εάν υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσει κάποια μελλοντική βλάβη στον κινητήρα;

Όταν το λαμπάκι ανάβει σημαίνει πως ο λ δ στέλνει τις πληροφορίες γ το πόσο πλούσιο η φτωχό είναι το μείγμα.αν έχουμε πολύ πλούσιο μείγμα εκτός από κάργα κατανάλωση,μειώνεις δραματικά την ζωή του καταλύτη σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τα 3 πρώτα πράγματα που μπορείς να κάνεις χειροκίνητα μόνος σου, είναι 1. καθαριμός πεταλούδας και ανακύκλωσης καυσαερίων, 2. αλλαγή φίλτρου βενζίνης, και 3. Βγάλσιμο του μπροστά αισθητήρα λ και καθάρισμα. Αν κατέχεις λίγο απο αυτά, μέσα σε 2 ώρες θα έχεις τελειώσει με όλα τα παραπάνω... Απο εκεί και πέρα αν δε δείς αλλαγή,τότε θα χρειαστείς διαγνωστικό μηχάνημα.

πως το κανεις αυτό? μπορείς να το περιγράψεις? εγω μεχρι EGR εχω φτασει... σε λιγο θα πάρω γρύλο, αερόκλειδα και θα ανοιξω και συνεργείο για ΡΟLO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο 1ος Λ, είναι κάτω από το χταπόδι, εύκολο να τον δεις και να τον βγάλεις (ένα γαλλικό κλειδί θα χρειαστείς 13άρι νομίζω). Απλά πρόσεξε να είναι ΚΡΥΟ το αμάξι για να μη καείς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ κάηκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις.μοιάζει κ λίγο με μπουζί.κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ δε το είχα προσέξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις.μοιάζει κ λίγο με μπουζί.κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ δε το είχα προσέξει.

δουλεψε μετα τον καθαρισμό? με τί το καθαρίζουμε? γιατι απ'οτι διαβασα ειναι ευαισθητος.. και κατι τελευταίο.. θα χρειαστει μετα τπτ ρυθμισεις σε εγκέφαλο αφου τον ξαναβιδώσω..? σε αντίστοιχο forum για Ιbiza ένα παλληκαρι γραφει πάντως οτι στο 90% των περιπτώσεων στρώνει με καθάρισμα και δεν χρειαζεται αλλαγη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...