mihalis19 Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ανοιγω αυτο το θεμα για να δω αν και αλλοι σκεφτονται οπως και εγω η αν κατι δεν εχω καταλαβει καλα.εχω την αισθηση( οχι την εκτη παντως)οτι ολοι φοβουνταν το gt στη αρχη επειδη ειναι 170++ και οτι θα βγαζουν προβληματα και τετοια.βγαινει και το tsi 140 και απο οτι διαβαζω, ακουω και ζω με το tsi μου τελικα τα tsi εχουν περισσοτερα προβληματα κανω λαθος?εξαρταται βεβαια κατα ποσο το σπαει ο καθενας και κατα ποσο το προσεχει γενικα ας μιλησουμε για την περιπτωση και αυτους που το προσεχουν και δεν το σπανε εκτος απο καποιες φορες που ειναι φυσικο κανενας δεν ειναι δυνατον να εχει 140+++++ αλογα και να μην κανει εστω ενα ανοιγμα.τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todis_GolfTSI Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Εγώ παντως tsi έχω και το τρώω και το σπάω και δεν εχει παθει τπτ...Σημειοτέον το αμάξι έχει 25000χλμ και ειναι 2 χρονών παρα ενα μήνα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 και εγω στα 10000 χιλ που εχω κανει δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα και ελπιζω να συνεχισω ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 εγω το μονο στο gt μου π εχει μεχρι τωρα αν μπορεις να το πεις προβλημα ειναι ο συμπλεκτης κ το φρενο οταν το αγγιζω ειναι σαν να τρεμει..σαν να δονειται περισοτερο σαν αισθηση.Αλλο ενα ειναι οτι το τιμονι βαρενει οποτε γουσταρει κ αλλες ειναι ελαφρυ σαν πουπουλο.επισης μια φορα για 2 μερες μ ακουστηκε το ιντερκοολερ ποοοοολυυυ εντονα κ μετα τπτ..ολα οκ..κατα τα αλλα ολα κομπλε...απο λαδι ευτηχως μεχρι τωρα δεν μ εχει καψει σταγονα.6900 χιλ...Αυτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derekian Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 TSI με τα 140, 10000 χλμ μέχρι στιγμής και το μόνο "πρόβλημα" ήταν το ότι στα 7000χλμ συμπλήρωσα περίπου 700ml λάδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 (edited) χαχα.ξαφνικα δεν ξερει κανεις τι παει να πει "αντιπροσωπεια"...... πλακα κανω Edited August 12, 2008 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JamesTSI Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 (edited) Golf tsi 140 με 18000 χλμ με ανοιγματα καθημερινα αλλα με πολυ προσεγμενη χρηση του κιβωτιου απολυτως κανενα προβλημα. στα 15000 χλμ μονο η προκαθορισμενη αλλαγη λαδιων στην αντιπροσωπεια. α! τα λαστιχα πρεπει να αλλαξω γιατι πλεον δεν στριβει. Edited August 12, 2008 by JamesTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ανοιγω αυτο το θεμα για να δω αν και αλλοι σκεφτονται οπως και εγω η αν κατι δεν εχω καταλαβει καλα.εχω την αισθηση( οχι την εκτη παντως)οτι ολοι φοβουνταν το gt στη αρχη επειδη ειναι 170++ και οτι θα βγαζουν προβληματα και τετοια.βγαινει και το tsi 140 και απο οτι διαβαζω, ακουω και ζω με το tsi μου τελικα τα tsi εχουν περισσοτερα προβληματα κανω λαθος?εξαρταται βεβαια κατα ποσο το σπαει ο καθενας και κατα ποσο το προσεχει γενικα ας μιλησουμε για την περιπτωση και αυτους που το προσεχουν και δεν το σπανε εκτος απο καποιες φορες που ειναι φυσικο κανενας δεν ειναι δυνατον να εχει 140+++++ αλογα και να μην κανει εστω ενα ανοιγμα.τι λετε? Μην ξεχνας οτι το 140αρι το εχουν αρκετοι περισοοτεροι απο το 170αρι οποτε στατιστικα και μονο να το δεις, θα ακουστουν περισσοτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Μην ξεχνας οτι το 140αρι το εχουν αρκετοι περισοοτεροι απο το 170αρι οποτε στατιστικα και μονο να το δεις, θα ακουστουν περισσοτερα. +100000000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spirsol Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Κι εγω 10000χλμ NO PROBLEM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
astanapan Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 TSI140 15000 χλμ κανενα προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 τι να πω βλεπω οτι εχετε σχετικα ολοι λιγα χλμ.οποτε απο οτι πιστευω και συμφωνα με οσα μου ειπε ενας απο τους "φιλους" μου πλεον μηχανικους στην vw το πρωτο που παρουσιαζεται συνηθως ειναι γυρω στα 20.000 οπως ειχα και εγω και απλα ριχνει την αποδοση του πας για αναβαθμηση εγκεφαλου και εισαι οκ απο εκει και περα οτι βρεχει το κατεβαζει.τελος παντων ευχομαι σε κανεναν απο ολους να μην βγαλει προβληματα και να μεινετε ετσι οπως ειστε εμεις οι ατυχοι αφου την πατησαμε παει το χασαμε το πλοιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Ρε παιδες μια ερωτηση για να μην ανοιγω αλλο τοπικ... Πολλες φορες οταν φτανω στο γκαραζ αφηνω το αμαξι κανα λεπτο να κρυωσει η τουρμπινα... Τωρα που ειναι καλοκαιρι ξεκιναει και δουλευει το βεντιλατερ (ανεμιστηρας), και οσοι γνωριζουν, οταν δουλευει δεν ακουγεται σχεδον καθολου με αποτελεσμα οταν σβηνω το αμαξι αυτο να ειναι ακομα σε λειτουργια... Μπορει να δημιουργηθει προβλημα με αυτο που που κανω....υπαρχει τροπος για να καταλαβαινω ποτε δουλευει για μην το σβηνω...???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Ρε παιδες μια ερωτηση για να μην ανοιγω αλλο τοπικ...Πολλες φορες οταν φτανω στο γκαραζ αφηνω το αμαξι κανα λεπτο να κρυωσει η τουρμπινα... Τωρα που ειναι καλοκαιρι ξεκιναει και δουλευει το βεντιλατερ (ανεμιστηρας), και οσοι γνωριζουν, οταν δουλευει δεν ακουγεται σχεδον καθολου με αποτελεσμα οταν σβηνω το αμαξι αυτο να ειναι ακομα σε λειτουργια... Μπορει να δημιουργηθει προβλημα με αυτο που που κανω....υπαρχει τροπος για να καταλαβαινω ποτε δουλευει για μην το σβηνω...???? Το πρόβλημα είναι οτι καις λίγο μπαταρία παραπάνω.......... Η μόνη λύση είναι να βάλεις turbo timer ή το ένα λεπτό που περιμένεις να το κάνεις 2-3 τώρα το καλοκαίρι....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Το πρόβλημα είναι οτι καις λίγο μπαταρία παραπάνω..........Η μόνη λύση είναι να βάλεις turbo timer ή το ένα λεπτό που περιμένεις να το κάνεις 2-3 τώρα το καλοκαίρι....... Καλα η μπαταρια που κολλαει??? Με το που σβησεις την μιζα κλεινει και το βεντιλατερ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Καλα η μπαταρια που κολλαει??? Με το που σβησεις την μιζα κλεινει και το βεντιλατερ... Κοίταξε να δεις, στο Gt δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ, αλλά στο saxo που είχα πριν καθώς και στο fiesta της κοπέλας μου το βεντιλατερ συνεχίζει και δουλεύει όταν κλείσεις τη μηχανή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 Κοίταξε να δεις, στο Gt δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ, αλλά στο saxo που είχα πριν καθώς και στο fiesta της κοπέλας μου το βεντιλατερ συνεχίζει και δουλεύει όταν κλείσεις τη μηχανή. παιδια και στο golf tsi/gt συνεχιζει να δουλευει.παντως στον φιλο που ρωταει δεν ειναι κακο να δουλευει καλο ειναι και εσυ να το αφησεις ανοιχτο 3 λεπτα ακομα αυτο θα συνεχισει να δουλευει γιατι εσυ κρυωνεις την τουρμπινα αλλα τα υπολοιπα μερη του αυτοκινητου για να κρυωσουν θελουν κρυο αερα ο οποιος δεν υπαρχει επειδη εσυ εισαι σταματημενος αρα ανοιγει το βεντιλατερ.δεν ειναι κακο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 παιδια και στο golf tsi/gt συνεχιζει να δουλευει.παντως στον φιλο που ρωταει δεν ειναι κακο να δουλευει καλο ειναι και εσυ να το αφησεις ανοιχτο 3 λεπτα ακομα αυτο θα συνεχισει να δουλευει γιατι εσυ κρυωνεις την τουρμπινα αλλα τα υπολοιπα μερη του αυτοκινητου για να κρυωσουν θελουν κρυο αερα ο οποιος δεν υπαρχει επειδη εσυ εισαι σταματημενος αρα ανοιγει το βεντιλατερ.δεν ειναι κακο! Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ψυχτεί η τουρμπίνα. Δε καταλαβαίνω όμως γιατί το χειμώνα να αφήσω το turbotimer 1 λεπτό και το καλοκαίρι 3! Λίγο ανάποδα το σκεφτήκατε παιδιά. Το turbotimer εξασφαλίζει κυκλοφορία του λαδιού στη τουρμπίνα για να αποφευχθούν στρεβλώσεις στη φτερωτή απο απότομη ψύξη. Το καλοκαίρι γιατί να το αφήσω παραπάνω? Εφόσον το αυτοκίνητο δε κινείται, εκτός απο τη θερμοκρασία του κινητήρα, συσσωρεύω και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος που δε μου ψύχει το μοτέρ. Ένα λεπτό είναι καλό. Αλλά αν φτάσεις να το κάνεις να δουλεύει το βεντιλατέρ ενώ έχεις σβύσει τη μηχανή, σημαίνει οτι το αμάξι το ήπιες λίγο πιο πρίν, οπότε κάνε μια ήρεμη βολτίτσα να ψυκτεί παρά να το αφήσεις 5 λεπτά αναμένω να κάνει ηλιοθεραπία!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ψυχτεί η τουρμπίνα.Δε καταλαβαίνω όμως γιατί το χειμώνα να αφήσω το turbotimer 1 λεπτό και το καλοκαίρι 3! Λίγο ανάποδα το σκεφτήκατε παιδιά. Το turbotimer εξασφαλίζει κυκλοφορία του λαδιού στη τουρμπίνα για να αποφευχθούν στρεβλώσεις στη φτερωτή απο απότομη ψύξη. Το καλοκαίρι γιατί να το αφήσω παραπάνω? Εφόσον το αυτοκίνητο δε κινείται, εκτός απο τη θερμοκρασία του κινητήρα, συσσωρεύω και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος που δε μου ψύχει το μοτέρ. Ένα λεπτό είναι καλό. Αλλά αν φτάσεις να το κάνεις να δουλεύει το βεντιλατέρ ενώ έχεις σβύσει τη μηχανή, σημαίνει οτι το αμάξι το ήπιες λίγο πιο πρίν, οπότε κάνε μια ήρεμη βολτίτσα να ψυκτεί παρά να το αφήσεις 5 λεπτά αναμένω να κάνει ηλιοθεραπία!! η αληθεια ειναι οτι εχεις δικιο.σωστος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 σημαίνει οτι το αμάξι το ήπιες λίγο πιο πρίν Δεν ειναι στανταρ αυτο.Εγω σε πολυ ηπιους ρυθμους το κινουσα κ στα καλα καθουμενα για 2 μερες μου ακουγοταν παρα πολυ δυνατα ο ανεμιστηρας..αλλα μετα σταματησε.Ασε π το τιμονι το ενιωθα βαρυ κ εφτιαξε απο μονο του κ αυτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 (edited) η αληθεια ειναι οτι εχεις δικιο.σωστος! Q UOTE (Black badge project @ 13/08/2008, 19:43 ) *Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ψυχτεί η τουρμπίνα. Δε καταλαβαίνω όμως γιατί το χειμώνα να αφήσω το turbotimer 1 λεπτό και το καλοκαίρι 3! Λίγο ανάποδα το σκεφτήκατε παιδιά. Το turbotimer εξασφαλίζει κυκλοφορία του λαδιού στη τουρμπίνα για να αποφευχθούν στρεβλώσεις στη φτερωτή απο απότομη ψύξη. Το καλοκαίρι γιατί να το αφήσω παραπάνω? Εφόσον το αυτοκίνητο δε κινείται, εκτός απο τη θερμοκρασία του κινητήρα, συσσωρεύω και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος που δε μου ψύχει το μοτέρ. Ένα λεπτό είναι καλό. Αλλά αν φτάσεις να το κάνεις να δουλεύει το βεντιλατέρ ενώ έχεις σβύσει τη μηχανή, σημαίνει οτι το αμάξι το ήπιες λίγο πιο πρίν, οπότε κάνε μια ήρεμη βολτίτσα να ψυκτεί παρά να το αφήσεις 5 λεπτά αναμένω να κάνει ηλιοθεραπία!! cool.gif λάθος το αμάξι το αφήνεις να δουλέυει όχι για να μην στρεβλώσει η τουρμπίνα αλλά για να μην καρβουνίασει το λάδι στον άξονά της με αποτέλεσμα την καταστροφή της. Edited August 14, 2008 by konstadin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Ρε παιδια εγω δεν μιλισα για κρυωμα τουρμπινας κτλ... Εγω ρωτησα εαν υπαρχει προβλημα που σβηνω το αμαξι ενω δουλευει ο ανεμιστηρας. Στο opel του πατερα μου και την μηχανη να σβησεις το βεντιλατερ δουλευει εως οτου πεσει η θερμοκρασια. Στο δικο μου με το που κλεισω το κλειδι σταματαει και ο ανεμιστηρας. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 (edited) Όχι, αν υπήρχε, θα το είχαν σχεδιάσει να σβήνει με τη μηχανή ή θα σου έλεγε στο manual να μη κλείνεις τη μηχανή. Edited August 14, 2008 by dubbeR_Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 λάθος το αμάξι το αφήνεις να δουλέυει όχι για να μην στρεβλώσει η τουρμπίνα αλλά για να μην καρβουνίασει το λάδι στον άξονά της με αποτέλεσμα την καταστροφή της. Απόλυτα σωστός :D B) B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Απόλυτα σωστός :D B) B) Το λάδι θα βράσει...δε θα καρβουνιάσει! Τι προτιμάς, ραγισμένη τουρμπίνα ή επικαθήσεις (καρβουνιές)? Μιλάμε όμως πάντα για χειμώνα. Αν κρατήσεις τη μηχανή ανοιχτή το λάδι θα κυκλοφορήσει και θα επιφέρει πιο ομαλή ψύξη της τουρμπίνας. Συμπεριφέρεται όπως όλα τα μέταλλα. Αν ψυχτεί απότομα θα τραβήξει και θα έχουμε στρεβλώσεις. Αν το λάδι δημιουργούσε επικαθήσεις...θα θέλαμε μπαϊπάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...