Cosworth Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 Στην αντιπροσωπεια με vag-com δεν κανουν διαγνωση? Όχι αλλά με το διαγνωστικό τους που είναι αντίστοιχο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Τελικα σημερα πηγα παλι και αποφανθησαν οτι τωρα φταιει ο 1ος αισθητηρας λαμδα. Αυριο θα αλλαχτει (γιατι ως συνηθως δεν τον ειχαν) και να δουμε. Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα καυσαερια μου εχουν πιο πολυ καπνα (αιθαλη), απο τα υπολειματα πανω στις αποληξεις, ισως στην καυση τελικα να ειναι το προβλημα η μαπα βενζινη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 (edited) Τελικα σημερα πηγα παλι και αποφανθησαν οτι τωρα φταιει ο 1ος αισθητηρας λαμδα.Αυριο θα αλλαχτει (γιατι ως συνηθως δεν τον ειχαν) και να δουμε. Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα καυσαερια μου εχουν πιο πολυ καπνα (αιθαλη), απο τα υπολειματα πανω στις αποληξεις, ισως στην καυση τελικα να ειναι το προβλημα η μαπα βενζινη. Το εβαλαν στο διαγνωστικο και εβγαλε σφαλμα ο πρωτος αισθητηρας? ή το σκεφτηκαν μονοι τους? Οπως και να εχει κρατα μας ενημερους μετα την αυριανη αλλαγή. Edited November 5, 2008 by MaxSto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Απ'οτι καταλαβαινω 99% το σκεφτηκαν μονοι τους γιατι ενω χθες ειχαν μηδενισει το σφαλμα σημερα εψαχνα παλι με το ζορι να ξαναεμφανιστει γιατι δεν θυμοντουσταν τιποτα, γι'αυτο και οι τοσες αλλαγες ασχετων πραγματων μεχρι τωρα. Σημερα παντως αλλαξαν και τον 1ο λαμδα. Για να δουμε, αν και απο το πως αντιμετωπιζουν το θεμα μαλλον εχω μελλον ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Απ'οτι καταλαβαινω 99% το σκεφτηκαν μονοι τους γιατι ενω χθες ειχαν μηδενισει το σφαλμα σημερα εψαχνα παλι με το ζορι να ξαναεμφανιστει γιατι δεν θυμοντουσταν τιποτα, γι'αυτο και οι τοσες αλλαγες ασχετων πραγματων μεχρι τωρα.Σημερα παντως αλλαξαν και τον 1ο λαμδα. Για να δουμε, αν και απο το πως αντιμετωπιζουν το θεμα μαλλον εχω μελλον ακομα. Καταλαβα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apipapi Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Καλησπέρα ¨Εχω GT με 59000 (27 μήνες) και φτου μη το ματιάσω, ένα λαμπάκι φρένων κάηκε μόνο. Χρήση μικτή, σε πόλη, σε Ε.Ο και κλειστά κομμάτια με στροφές. Λάδι έκαψε λιγό στα πρώτα χλμ και 1-2 γραμμές τώρα τελευταία μετά από παρατεταμένο άνοιγμα του κινητήρα. Ένας σπαστικός θόρυβος-συντονισμός ελάσματος ακούγεται από την περιοχή ζώνης οδηγού και παρόλο που αλλάχτηκε το κολωνάκι, συνεχίζει να ακούγεται όποτε του καπνίσει. ¨Εχω το νου μου για Ν75 και συγχρονιζέ, ελπίζω να τα βγάλει πριν την 2+2 εγγύηση. Ευχαριστημένος γενικά και από τη χαμηλή κατανάλωση όταν δε δουλεύει υπερωρίες το τουρμπο. Προβληματίζομαι μόνο από το επικείμενο service 60000, πόσα θα μου πάρουν άραγε (με δικά μου λάδια)? Το έκανε κάποιος φίλος να μου πει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 17, 2008 Report Share Posted November 17, 2008 Καλησπέρα¨Εχω GT με 59000 (27 μήνες) και φτου μη το ματιάσω, ένα λαμπάκι φρένων κάηκε μόνο. Χρήση μικτή, σε πόλη, σε Ε.Ο και κλειστά κομμάτια με στροφές. Λάδι έκαψε λιγό στα πρώτα χλμ και 1-2 γραμμές τώρα τελευταία μετά από παρατεταμένο άνοιγμα του κινητήρα. Ένας σπαστικός θόρυβος-συντονισμός ελάσματος ακούγεται από την περιοχή ζώνης οδηγού και παρόλο που αλλάχτηκε το κολωνάκι, συνεχίζει να ακούγεται όποτε του καπνίσει. ¨Εχω το νου μου για Ν75 και συγχρονιζέ, ελπίζω να τα βγάλει πριν την 2+2 εγγύηση. Ευχαριστημένος γενικά και από τη χαμηλή κατανάλωση όταν δε δουλεύει υπερωρίες το τουρμπο. Προβληματίζομαι μόνο από το επικείμενο service 60000, πόσα θα μου πάρουν άραγε (με δικά μου λάδια)? Το έκανε κάποιος φίλος να μου πει? Μην τρομοκρατεισαι. Λαδια, φιλτρα (λαδιου, αερος, βενζινης, καμπινας) υγρα φρενων, αν δεν εχεις αλλαξει, μαλλον μπουζι και ενα γενικο ελεγχο. Φυσιολογικα, με δικα τους λαδια 300-350 ευρω, με δικα σου μειον 20-25. Παντως σ'αυτα τα χιλιομετρα χρειαζεται ενας καλος γενικος ελεγχος ανεξαρτητως αν σου εχει βγει κατι η οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ll540535 Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 golf gt 170ps εχω 48000 χλμ το εχω 22μηνες τα τελευταια 10000 το εχω με προγραμμα απο powerlogic.το μονο προβλημα αλλαγη n75. ποσα αλογα εισαι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsunami Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 Και εγώ golf gt 170ps με γύρω στα 40000κλμ,προβλήματα μόνο ένα τελείως καμμένο σωληνάκι κάπου στο τούρμπο αν δεν κάνω λάθος, και έχω υπόψιν για βαλβίδα όπως με ενημέρωσαν και απο το service! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted November 25, 2008 Report Share Posted November 25, 2008 ποσα αλογα εισαι ?για 205 λενε αλλα δεν εχω κανει δυναμομετρηση παντος δεν εχω δει τρελη διαγορα μονο οτι κρατα ψηλα την δυναμη δηλαδη μετα τις 4500 με 5000 δεν νιωθεις πτωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasTSI Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Τsi 140ρη απο σεπτεμβριο 2006 με 36500χλμ χωρισ το παραμικρο προβλημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 (edited) Και εμένα TSI 140ps αγορά το Σεπτέμβριο 2006 με 39000χλμ μέχρι σήμερα χωρίς κανενα σοβαρό πρόβλημα. Το μόνο που έχει αλλαχθει ήταν ένας πολαπλασιαστής στα 33000χλμ και σκάστρα και Ν75 επιδή οταν πήγα για τον πολλαπλασιαστή τους είπα ότι εχω διαβάσει ότι μερικά έχουν πρόβλημα και τα αλλάζουν και μου τα άλλαξαν προληπτικά(λογοκά θα τους έχει πάει κάποια οδηγεία για αυτά και τα άλλαξαν χωρίς αντίρηση)... Edited January 20, 2009 by Manos83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Έχουν οδηγία για αλλαγή συγχρονιζέ , Ν75, και 249 ακόμη και μετά τη λήξη εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 21, 2009 Author Report Share Posted January 21, 2009 Έχουν οδηγία για αλλαγή συγχρονιζέ , Ν75, και 249 ακόμη και μετά τη λήξη εγγύησης. Δηλ και μετα την εγγυηση δεν εχεις προβλημα αν σου βγαλει ενα απο τα παραπανω... Ενδιαφερον ... Απο που το γνωριζεις αυτο ... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted March 10, 2009 Author Report Share Posted March 10, 2009 Εχουμε κανενα GT/TSI που εχει ξεπερασει τα 100.000 km ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac_tsi Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 εχω το tsi με τα 140 το πηρα μεταχειρισμενο το καλοκαιρι με 30000χλμ κ τωρα εχει φτασει τα 50000χλμ δεν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα κ απο επιδοσεις μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ικανοποιημενος (αν κ 1η,2α κ 3η το αμαξι χορευει)το χω φτασει στα 220 νομιζω οτι παει λιγο ακομα.αλλα ειχα ενα τρακαρισμα κ απο τοτε οταν ανοιγει η τουρμπινα μου κανει ενα φυσημα(εχω ανοιξει θεμα στα προβληματα,οποιος θελει μπορει να ριξει μια ματια να πει την γνωμη του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 παιδια εγω με την σειρα μου tsi gt sport 140 το εχω 1,5 χρονο και πλεον 31.000 χλμ.προσ το παρον κανενα προβλημα. παντος δεν υπαρχει καμια οδηγια για αλλαγη βαλβιδας Ν 75 κ 249.ετσι μου ανεφεραν.μονο σε περιπτωση προβληματος στην αλλαζουν και εφοσον παρουν το οκ απο kosmocar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Εχω 3 GT στο εργοστάσιο 1 manual 72,000km (FMIC S3, chip) προβληματα μονο αλλαγη σασμαν στα 20,000(εγγυηση), 25,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση), 55,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση). 1 manual 55,000km stock προβληματα μονο αλλαγη γραναζι-συγχρονιζέ 2ας στα 14,000(εγγυηση) 1 DSG 62,000km stock Κατα τα άλλα δεν έχουν παρουσιάσει τιποτα. Όλα έχουν extended warranty μέχρι 100,000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Εχω 3 GT στο εργοστάσιο1 manual 72,000km (FMIC S3, chip) προβληματα μονο αλλαγη σασμαν στα 20,000(εγγυηση), 25,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση), 55,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση). 1 manual 55,000km stock προβληματα μονο αλλαγη γραναζι-συγχρονιζέ 2ας στα 14,000(εγγυηση) 1 DSG 62,000km stock Κατα τα άλλα δεν έχουν παρουσιάσει τιποτα. Όλα έχουν extended warranty μέχρι 100,000km. Αρκετα προβληματα, αν και γνωστα. Η επεκταση εγγυησης απ'οσο ξερω δεν εχει περιορισμο χιλιομετρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 μετά από 18000km και 1 χρόνο δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...