Jump to content
georgefocus

New Focus Rs

Recommended Posts

Τα ψέματα τελείωσαν ! Η ώρα που οι υπεύθυνοι της Ford θα ξεσκεπάσουν το λευκό σεντόνι για να παρουσιάσουν το νέο FOCUS RS έφτασε, καθώς όπως έγινε γνωστό το νέο πολυαναμενόμενο μοντέλο θα παρουσιαστεί στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λονδίνου (23/7-3/8).

Αν μας ζητάγανε να χαρακτηρίσουμε με μια λέξη το δεύτερο πλέον Focus RS παραγωγής τότε αυτή θα ήταν «ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ», αφού οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δούλεψαν αρκετές ώρες και μέσα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, προκειμένου να παρουσιάσουν τη γρηγορότερη έκδοση του Focus.

Παράλληλα, η επίσημη άποψη των αφεντικών της Ford λέει ότι στόχος όλων είναι το νέο Focus RS να συνεχίσει την παράδοση στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που έχει δημιουργήσει η εταιρεία από το 1970 με το θρυλικό Escort RS 1600.

Όσο για την? ανεπίσημη πλευρά το καμάρι της Ford έχει πλέον ξεκάθαρη αποστολή, σΆ έναν άτυπο πόλεμο, να κερδίσει το Subaru Impreza και το Mitsubishi Lancer EVO.

Με? τRελαίνειS

Με την πρώτη ματιά στο Focus RS είναι ευδιάκριτο ότι μέσω της δυναμικής σχεδίασης η Ford θέλει να κερδίσει το παιχνίδι από τα? αποδυτήρια.

Το RS έχει στηριχθεί στο σουλούπι του κλασικού Focus, αλλά με πιο αγωνιστική γραμμή. Στο μπροστινό προφυλακτήρα η τραπεζοειδή σχεδίαση του αεραγωγού είναι άκρως εντυπωσιακή και δένει ιδανικά με τις εισαγωγές αέρα που βρίσκονται πάνω στο καπό και τα φιμέ φωτιστικά.

Στο πίσω μέρος η κατάσταση γίνεται χωρίς υπερβολές ακόμη πιο άγρια ! Οι δύο αλουμινένιες εξατμίσεις μαζί με το μαύρο διαχύτη και την δυναμική αεροτομή από ανθρακόνημα μας μεταφέρουν στον κόσμο του WRC. Όλα τα παραπάνω μαζί με τους εμπρός και πίσω φουσκωμένους θόλους και τις 19αρες ζάντες σε κάνουν να μη θέλει να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω του.

Επειδή, σίγουρα θα αναρωτιέστε γιατί το Focus RS παρουσιάστηκε στο ανοιχτό πράσινο χρώμα και όχι στο «μπλε της νίκης», όπως συνέβη με το περασμένο μοντέλο, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι διάλεξε αυτό το χρώμα ώστε να τιμήσει την έκδοση του Le Mans Green της δεκαετίας του 1970. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι θελήσουν να βάλουν στο γκαράζ τους το νέο RS θα έχουν κι άλλες επιλογές χρωμάτων.

Επιδόσεις? τRέλεS

Οι μηχανικοί της Ford με κάποιες? μικροεπεμβάσεις τοποθέτησαν κάτω από το καπό του RS τον επιτυχημένο υπερτροφοδοτούμενο 5κύλινδρο κινητήρα της Duratec 2,5 λίτρων του Focus ST, ο οποίος χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, στις ενισχυμένες κυλινδροκεφαλές και στη νέα εισαγωγή - εξαγωγή αέρα αποδίδει πλέον 300 άλογα με τρομακτική ροπή 410 Nm. Έτσι, παρότι η Ford ακόμη δεν έχει ανακοινώσει επίσημα νούμερα επιδόσεων υπολογίζεται ότι το RS θα αγγίζει τα 0-100 σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα με τελική που θα ξεπερνάει τα 250χλμ/ώρα.

Σχετικά με τα κρατήματα του RS στο δρόμο οι υπεύθυνοι της Ford χρησιμοποίησαν και εξέλιξαν τη? συνταγή του πρώτου Focus RS που έκανε τους ανταγωνιστές του να απορούν για το πώς είναι δυνατόν ένα μπροσθιοκίνητο μοντέλο να συμπεριφέρεται σαν τετρακίνητο.

Πάντως και το νέο RS έχει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, αλλά η συμπεριφορά του θυμίζει? τετρακούνα. Το μυστικό που μετατρέπει το στολίδι της Ford σε? τρένο δεν κρύβεται, αφού το μπροστινό μέρος έχει εξοπλιστεί από μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που μοιράζει ανάλογα με την πρόσφυση ιδανικά τους 300 ίππους. Επίσης, η μεγαλύτερη σε διάμετρο πίσω αντιστρεπτική ράβδο, τα κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερα μετατρόχια, σε συνδυασμό με την σπορ ανάρτηση (σκληρότερα αμόρτισερ και ελατήρια)? καρφώνουν το αμάξι πάνω στην άσφαλτο.

Και αν όλα αυτά δεν επιβεβαιώνουν τα περί «αυθεντικού», που αναφέραμε στην αρχή, τότε σημειώστε ότι στο νέο Focus RS υπάρχει και το σύστημα Revoknuckle, το οποίο ανάλογα με τα γκάζια? συνεργάζεται με το διαφορικό και μειώνει στο ελάχιστο το σπινάρισμα. Επίσης, η Ford ρύθμισε ιδανικά το σύστημα ευστάθειας (ESP) προκειμένου να συμβαδίζει με τη σπορ διάθεσή του RS και να μην καταντάει ενοχλητικό.

Τέλος, στο σύστημα πέδησης οι δίσκοι 336 χιλιοστών (μπροστά) και 300 χιλιοστών (πίσω)? γονατίζουν το RS και προσγειώνουν τους επιβάτες στην πραγματικότητα.

Στο εσωτερικό του Focus RS οι άνθρωποι της Ford έχουν ακολουθήσει αγωνιστική, αλλά και παράλληλα διακριτική γραμμή. Τα εντυπωσιακά μπάκετ Recaro καθίσματα σε προκαλούν να μην αποβιβαστείς, ενώ αλουμινένιες? πινελιές με το λογότυπο «RS» υπάρχουν στο τιμόνι, στο λεβιέ ταχυτήτων και στα πετάλια.

Για όσους ήδη ανυπομονούν οι πωλήσει επί ευρωπαϊκού εδάφους θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2009, ενώ ακόμη η Ford δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του Focus RS

Πηγή: sport24.gr

post-9318-1220197532_thumb.jpg

post-9318-1220197563_thumb.jpg

post-9318-1220197578_thumb.jpg

Edited by gkfocus
Link to comment
Share on other sites

χαλαρωστε... το "παιδι" ειναι θηριο στο κλουβι του.. 1ο σταδιο θα ειναι στααααα.... 400!!! :o:o:o

Αυτό δέν το ξέρεις Χρόνη.

Και το S3 βγαίνει με 265 αλλά πάει όπως και τα άλλα TFSI...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Όπως λέει και κατά καιρούς σοφός Νεοκλής, όπου ακούτε πολλά κεράσια, κρατάτε και μικρό καλάθι. Το αυτοκίνητο δεν το έχουν κάνει επίσημα δοκιμές και το μόνο που κάνουν είναι να περιφέρουν εικόνες από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα. Να βγει πρώτα στο δρόμο, να το δούμε και μετά λέμε ότι θέλουμε.

Και σιγά το κατόρθωμα. Αν ήταν έτσι όπως τα έλεγαν οι άνθρωποι της FORD, τότε θα έπρεπε να παίζει στην τιμή του S3 και όχι ενός edition 30. Γιατί κάπου στα 35 χαρτιά θα ξεκινήσει.

Αναρτήσεις, μπλα μπλα μπλα, στρίβει, μπλα μπλα μπλα, διαχειρίζεται την δύναμη, μπλα μπλα μπλα να κερδίσει το Subaru Impreza και το Mitsubishi Lancer EVO. Μη χέσω που έλεγε και η Μαλβίνα.

Με ένα 2,5λιτρο κάτω από το καπώ, που υπάρχει εδώ και 15 χρόνια από την κόρη Volvo, κατάφεραν να βγάλουν 300 άλογα. Συγκλονιστικό. Εδώ οι άλλοι ακολουθούν την φιλοσοφία του downsize, αυτοί κάνουν το αντίστροφο. Ανατρεπτικό.

Και εφόσον πήραν μοτέρ-σασμάν έτοιμα, κάτι έπρεπε να κάνουν και αυτοί. Φάρδυναν λίγο το υπάρχον ST, αλλάξανε και κάτι περιφερειακά και τοποθέτησαν ένα διαφορικό που κάνει θαύματα.

Ελπίζω μόνο να μην επαναληφθεί η ιστορία, γιατί το προηγούμενο RS είχε ένα κάρο προβλήματα. Και όχι τίποτα, στην αρχή μου άρεσε, αλλά διαβάζοντας τις παρουσιάσεις κατάλαβα ότι από κάπου έμπαζε νερά. Και ο επικεφαλής του τμήματος RS λέει το ένα, το άλλο και κολοκύθια τούμπανα.

Πες και εσύ κάτι ρε Νεοκλη...

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

οντος μπορει να ειναι η γρηγοροτερη εκδοση του focus αλλα η σειρα RS της FORD απο το κακο στο χειροτερο παει τα τελευταια χρονια....

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα κρατήματα του RS στο δρόμο οι υπεύθυνοι της Ford χρησιμοποίησαν και εξέλιξαν τη? συνταγή του πρώτου Focus RS που έκανε τους ανταγωνιστές του να απορούν για το πώς είναι δυνατόν ένα μπροσθιοκίνητο μοντέλο να συμπεριφέρεται σαν τετρακίνητο.

Πάντως και το νέο RS έχει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, αλλά η συμπεριφορά του θυμίζει? τετρακούνα. Το μυστικό που μετατρέπει το στολίδι της Ford σε? τρένο δεν κρύβεται, αφού το μπροστινό μέρος έχει εξοπλιστεί από μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που μοιράζει ανάλογα με την πρόσφυση ιδανικά τους 300 ίππους. Επίσης, η μεγαλύτερη σε διάμετρο πίσω αντιστρεπτική ράβδο, τα κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερα μετατρόχια, σε συνδυασμό με την σπορ ανάρτηση (σκληρότερα αμόρτισερ και ελατήρια)? καρφώνουν το αμάξι πάνω στην άσφαλτο.

WE LEARNED AT AN EARLY STAGE THAT FWD SUCKS:

tricycle_2.jpg

Θέλω να δω επίσης πόσο θα πουλήσει αν επανέλθουν τα τεκμήρια του Αλογοσκούφη. 2500cc είναι αυτά.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Τι να μας πει και η φορντ...

Το πρώτο το φτιάχνανε 30 μαστόρια σε ένα εργοστάσιο στην γερμανία , είχε προβλήματα με τα κολάρα , με τα διαφορικά , με τα κιβώτια , με με με . . .

Μετα είπανε να κάνουνε το αποτυχημένο RS1 καλύτερο και επιτυχία για την φορντ , πήρανε πλαίσιο - μοτερ - φαρδύνανε τα μετατρόχια , πετάξανε και ένα καγκουρο φούσκωμα αλα OPC και έτοιμο το γλυκό... Πληρώσανε κανα 10 κίτρινους να βγάλουν βρώμα οτι γαμεί , και έτοιμα τα θύματα...

Δεν λέω , μπορεί όντως η ford να το έκανε το θεεικο θαύμα με το RS2, αλλα μέχρι να βγεί να το πάρει κανένας να το οδηγήσει και να πει WOW , μην θαυμάζετε γυαλιστερά press papers και photoshoped pictures.

Εδώ λεει θα χτυπήσει , Evo Και sti , ποιο? το μπροστόβαρο με τα 2.5 λίτρα και το μπλοκέ που πάει να σώσει την κατάσταση? Πάει να τα βάλει με την τετρακίνηση του έβο με τα διαφορικά του?Εδώ όχι απλα γελάμε , κλαίμε κιολας απο τα γέλια...

Σαν πολύ ρόδινα δεν τα λεει η φορντ?300άλογα , μπλοκέ , ανάρτηση , φρένα , καγκουροφουσκώματα , μπάκετ , και φιλικό και γαμάτο στην πίστα ΜΟΝΟ με 35-40 χίνες?

Πολλά πιπουλα και η πίσα δεν είναι και μακρια...

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Καλα να περιμένουμε , αλλα και το mps γαμάτο το βγάζανε και πήγε πιο άπατο από τον vitο που του φορέσανε τσιμέντο στα πόδια και τον πετάξανε στον θερμαικό... Καταραμένη μαφία...

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κάτι να κρίνουμε. Δεν λέμε ότι το αυτοκίνητο είναι μάπα. Αντίθετα θα είναι καλό. Δεν θα είναι όμως τόσο καλό και προηγμένο τεχνολογικά όσο το διαφημίζουν.

Και όχι τίποτα άλλο. Με τόσες διαφημίσεις, άργησαν να το δώσουν και στην κυκλοφορία...

Link to comment
Share on other sites

Καλα να περιμένουμε , αλλα και το mps γαμάτο το βγάζανε και πήγε πιο άπατο από τον vitο που του φορέσανε τσιμέντο στα πόδια και τον πετάξανε στον θερμαικό... Καταραμένη μαφία...

Το Mps πηγε απατο γιατί είναι μαπα το καρπουζι (απο μηχανή και αποδόση) ή γιατι το αμαξι ειναι σαν γαμω το κερατο μου απο εμφανιση και χωρις ξεκαθαρο αγοραστικό κοινο και δεν το πηρε κανενας? Γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει gti V μαμα που του κουνιεται.

Ουτε και μενα μου γεμιζει το ματι το RS (ειδικα αυτο για το στριψιμο αλλα evo) αλλα ας του αφησουμε το δικαιωμα της αμφιβολιας μεχρι να βγει στον δρομο. Να δουμε και τιποτα διαφορετικο στον δρομο γιατι απο Gti και Opc βρωμισε ο τοπος...

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Ναι βρώμισε, γιατι η μια (φαβε) έβγαλε κάτι επαναστατικό/διαφορετικό για 3χρόνια πριν, και μετα την ακολουθησε και η οπελ...

Βέβαια , όλα υπήρχαν και πιο πρίν , αλλα με διαφορετικό αγοραστικό κοινό και περισσότερα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Το Mps πηγε απατο γιατί είναι μαπα το καρπουζι (απο μηχανή και αποδόση) ή γιατι το αμαξι ειναι σαν γαμω το κερατο μου απο εμφανιση και χωρις ξεκαθαρο αγοραστικό κοινο και δεν το πηρε κανενας? Γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει gti V μαμα που του κουνιεται.

Ουτε και μενα μου γεμιζει το ματι το RS (ειδικα αυτο για το στριψιμο αλλα evo) αλλα ας του αφησουμε το δικαιωμα της αμφιβολιας μεχρι να βγει στον δρομο. Να δουμε και τιποτα διαφορετικο στον δρομο γιατι απο Gti και Opc βρωμισε ο τοπος...

Όταν μάθουμε ότι το φτηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά, τότε θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Στην περίπτωση του MPS, πριν βγει έλεγαν για το σουπερ-ντουπερ μπλοκέ διαφορικό, για το μοτέρ τέρας και άλλα πολλά. Όταν βγήκε, αποδείχθηκε ότι ούτε έστριβε όπως έλεγαν, ούτε φρέναρε και το μπλοκέ τα έβρισκε σκούρα σχεδόν παντού.

Πόσα MPS και Οpel GT έχουν κυκλοφορήσει; Το ότι είναι γρήγορο δεν σημαίνει ότι είναι και καλό. Αν ήταν έτσι, τότε δεν θα έπρεπε να βλέπεις στον δρόμο MKV GTI παρά μόνο Megane RS, OPC και ST που είναι και πιο φθηνά και πιο γρήγορα.

Δικαιώμα αμφιβολίας του αφήνουμε. Αλλά σε λίγο καιρό θα ανοίξουν οι παραγγελίες και μια δοκιμή δεν έχει γίνει. Να το βάλουν δίπλα σε S3, STI και EVO και να γράψουν το τι αυτοί είδαν. Να έχουμε τουλάχιστον και μια εμπειρία πίσω από το τιμόνι του θηρίου!

Link to comment
Share on other sites

Όπως το είπατε και παραπάνω. Όπου ακούς πολλά κεράσια...

Μου θυμίζει τον χαμό που γινόταν με το προηγούμενο RS. Δήθεν συλλεκτικό, θα έρθουν 40 μόνο στην Ελλάδα, είναι αριθμημένα και τρέξτε να προλάβετε μην χάσετε το κελεπούρι. Εξαιρετικά αργό σχετικά με αυτό που το παρουσιάζανε, αρκετά ακριβό, φουλ προβλήματα και ανάθεμα αν έχει μείνει κανένα απ'αυτά στα χέρια του αρχικού του ιδιοκτήτη. Κατά καιρούς τα έβλεπα να πουλιούνται κατά δεκάδες...

Όσο για την τιμή του νέου RS είναι αρκετά χαμηλή οπότε τα κεράσια που λεγάμε πριν πρέπει να είναι λίγα!

Link to comment
Share on other sites

μα....αυτο το αμαξι δεν θα το παρει καποιος για το χρωμα του αγαπητε μου.......

ολες οι ειδικες εκδοσεις φερουν μοναδικα χρωματα,δεν καταλαβαινω γιατι αυτο το λαχανννι σε ξενιζει.........

και παρεπιπτωντος 20/20 σε καθε ματι εχω........... B)

Link to comment
Share on other sites

εγω το μονο προβλημα που εχω ακουσει για το παλιο RS ειναι το διαφορικο............

τωρα το τι θα κανει στο δρομο καθηστε να βγει πρωτα και βλεπουμε!

παντως αν ειναι σαν το προηγουμενο σε πιστα θα ραψει πολλους γρηγορους!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γιατί όχι. Υπάρχει όμως αγοραστικό κοινό που θα το πάρει και θα το βάζει πίστα;;;

Θα το πάρουν πολλοί επειδή είναι γρήγορο στην πίστα, αλλά λίγοι θα έχουν την χαρά να το διαπιστώσουν.

Link to comment
Share on other sites

τουλάχιστον το RS σε άλλο χρώμα π.χ το γνωστό μπλε, θα είναι πολύ όμορφο και θα ξεχωρίζει με τη μια ...

να δούμε πότε θα ξυπνήσουν οι δικοί μας που τα κάνουν όλα σχεδόν ίδια εξωτερικά...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γιατί όχι. Υπάρχει όμως αγοραστικό κοινό που θα το πάρει και θα το βάζει πίστα;;;

Θα το πάρουν πολλοί επειδή είναι γρήγορο στην πίστα, αλλά λίγοι θα έχουν την χαρά να το διαπιστώσουν.

καλα σιγουρα,δεν θα το παρει καποιος για να το λιωνει στην πιστα....

αλλα φανταομαι θα εχει το ιδιο καλο κρατημα και στον δημοσιο δρομο

Link to comment
Share on other sites

αυτό το πράσινο λαχανί μου θυμίζει το Concept του Scirroco όταν είχε πρωτοβγεί

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.