Jump to content
panostok

Προβληματικα τα μαμα λαστιχα?

Recommended Posts

Καλησπερα σημερα πηγα σε εναν λαστιχά να μου αλλαξει τα λαστιχα μπρος πισω οπως μου ειπε η αντιπροσωπεια επειδη εχω 30000 κμ.Το προβλημα ειναι οτι οταν εβγαλε τα λαστιχα ο μαστορας μου ειπε οτι τα λαστιχα αυτα πρεπει να τα αλλαξω συντομα γιατι εχουν αρχισει και σαπιζουν μεσα σε μια απο τις αυλακωσεις του ελαστικου.Επισης μου ειπε οτι αυτα τα λαστιχα δεν ειναι και τοσο καλα και οσα PASSAT του ερχονται εχουν το ιδιο προβλημα και να μην τα ξαναβαλω.Το θεμα ειναι οτι οντως ενα σπασιμο υπαρχει σε ολη την αυλακωση ΟΛΩΝ των ελαστικων και ρωταω εγω τα λαστιχα οντως χρηζουν αλλαγης? η ο λαστιχας εξυπηρετουσε το εμποριο του τρομαζοντας με,να αλλαξω λαστιχα?Γιατι κατευθειαν αρχισε να μου κανει προσφορες για τα λαστιχα οπως ΜΙCHELIN κ BRIDGESTONE τα οποια εμπορευετε.

Τα λαστιχα που εχει το Passat 1.6 ειναι τα DUNLOP sp 01,τα μανισια και τα εχω 3 χρονια τωρα οσο δηλαδη και το αυτοκινητο.

Υ.Γ.Τα συγκεκριμενα λαστιχα τα θεωρω παρα πολυ καλα μιας και δεν με προδωσανε ποτε σε γλιστρημα.

Να και φωτογραφιες.

post-3195-1228150720_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και δεν ειναι μονο οτι τα εχεις εσυ 3 χρονια αλλα και ποσο καιρο ηταν αποθηκευμενα στο εργοστασιο η στον προμηθευτη του εργοστασιου, πριν τα βαλουν στο τουτου σου. Ολα τα λαστιχα ζουν μεχρι 5 χρονια συνολο και μπορεις να δεις ποτε φτιαχτηκαν απο αυτα που γραφουν πανω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σημερα πηγα σε εναν λαστιχά να μου αλλαξει τα λαστιχα μπρος πισω οπως μου ειπε η αντιπροσωπεια επειδη εχω 30000 κμ.Το προβλημα ειναι οτι οταν εβγαλε τα λαστιχα ο μαστορας μου ειπε οτι τα λαστιχα αυτα πρεπει να τα αλλαξω συντομα γιατι εχουν αρχισει και σαπιζουν μεσα σε μια απο τις αυλακωσεις του ελαστικου.Επισης μου ειπε οτι αυτα τα λαστιχα δεν ειναι και τοσο καλα και οσα PASSAT του ερχονται εχουν το ιδιο προβλημα και να μην τα ξαναβαλω.Το θεμα ειναι οτι οντως ενα σπασιμο υπαρχει σε ολη την αυλακωση ΟΛΩΝ των ελαστικων και ρωταω εγω τα λαστιχα οντως χρηζουν αλλαγης? η ο λαστιχας εξυπηρετουσε το εμποριο του τρομαζοντας με,να αλλαξω λαστιχα?Γιατι κατευθειαν αρχισε να μου κανει προσφορες για τα λαστιχα οπως ΜΙCHELIN κ BRIDGESTONE τα οποια εμπορευετε.

Τα λαστιχα που εχει το Passat 1.6 ειναι τα DUNLOP sp 01,τα μανισια και τα εχω 3 χρονια τωρα οσο δηλαδη και το αυτοκινητο.

Υ.Γ.Τα συγκεκριμενα λαστιχα τα θεωρω παρα πολυ καλα μιας και δεν με προδωσανε ποτε σε γλιστρημα.

Να και φωτογραφιες.

Καλησπέρα και καλό μήνα από την AUTO ΕΛΑΣΤΙΚΗ.

Το φαινόμενο που παρατήρησες στα λάστιχα (ιδιαίτερα αν το λάστιχο της φωτογραφίας είναι μπροστινό) είναι φυσιολογικό μετά από 30000χλμ(πόσα χρόνια φοράς τα λάστιχα ?). Στην βάση των τακουνιών των όμων του ελαστικού εφαρμόζονται πλευρικές δυνάμεις λόγω των καταπονήσεων στα στριψίματα. Φαντάσου σαν "κάτι" να προσπαθεί να ξεκωλήσει τα τακούνια από τη θέση τους. Το φαινόμενο αυτό είναι εντονότερο όσο πιο επιθετική είναι η οδήγηση και όσο πιο σκληρή είναι η γόμα του πέλματος. Τα DUNLOP SP SPORT 01 (αυτά φορούσε και το Passat 2.0 FSI το δικό μου) έχουν σκληρή γόμα (όπως βέβαια και τα BRIDGESTONE στα περισσότερα μοντέλα).

Πάντως τα λάστιχά σου να τα αλλάξεις ή λόγω ηλικίας ή όταν καταλαβαίνεις ότι το "τουτού" σου δεν ακόυει όπως άκουγε.

Αλλαγή "μπρος-πίσω" κάνουμε μεταξύ 15 και 20 χιλιάδων χιλιομέτρων με τα ίδια λάστιχα (όχι στα 30000χλμ.).

Στη διάθεσή σου κάθε φορά που χρειάζεσαι πληροφορίες ή διευκρινήσεις :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να αλλαξεις τελειως τα λαστιχα.

3 χρονια ειναι πολλα.

Και θα συμφωνησω με τον koumparos για την αλλαγη μπρος-πισω οτι πρεπει να γινει στα 15-20,000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Και΄γω θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Πάνο καλό είναι να προβείς σε άμεση αλλαγή των ελαστικών σου και αφού είσαι ευχαριστημένος επανατοποθέτησε τα ίδια. Εγώ πάντως από τα Bridgestone δεν είμαι και τόσο ευχαριστημένος. Ήδη από τα 20000 χλμ άρχισαν να γλυστρούν και το esp δουλεύει υπερωρίες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειλικρινα ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Δεν ηξερα ποσο χρονο ζωης εχει ενα ελαστικο απλα νομιζα οτι πρεπει να φτασει στο σημαδακι της ενδειξης αλλαγης για να τα αλλαξεις.Οταν πηγα για σερβις των 30000 ο τεχνικος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαξω τα λαστιχα μπρος πισω,δεν μου ειχε πει κανενας οτι πρεπει να το κανω στα 15 με 20 χιλιαδες χλμ.Αχχχ και γω ελεγα τι θα το εκανα το δωρο Χριστουγεννων που θα παρουμε.. :blink::thumbsup::rolleyes::( :(

Link to comment
Share on other sites

Απο περιεργεια τσεκαρε την ημερομηνια κατασκευης και πες μας,παρακατω παραθετω ενα παραδειγμα για το πως θα την βρεις

post-9923-1228222052_thumb.jpg

DOT U2LL LMLR 5107

51 Manufactured during the 51st week of the year

07 Manufactured during 2007

Kαι εδω ενα σιτε με εναν ωραιο οδηγο επιλογης ελαστικων ανα μαρκα και μοντελο

Edited by passatempos
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σημερα πηγα σε εναν λαστιχά να μου αλλαξει τα λαστιχα μπρος πισω οπως μου ειπε η αντιπροσωπεια επειδη εχω 30000 κμ.Το προβλημα ειναι οτι οταν εβγαλε τα λαστιχα ο μαστορας μου ειπε οτι τα λαστιχα αυτα πρεπει να τα αλλαξω συντομα γιατι εχουν αρχισει και σαπιζουν μεσα σε μια απο τις αυλακωσεις του ελαστικου.Επισης μου ειπε οτι αυτα τα λαστιχα δεν ειναι και τοσο καλα και οσα PASSAT του ερχονται εχουν το ιδιο προβλημα και να μην τα ξαναβαλω.Το θεμα ειναι οτι οντως ενα σπασιμο υπαρχει σε ολη την αυλακωση ΟΛΩΝ των ελαστικων και ρωταω εγω τα λαστιχα οντως χρηζουν αλλαγης? η ο λαστιχας εξυπηρετουσε το εμποριο του τρομαζοντας με,να αλλαξω λαστιχα?Γιατι κατευθειαν αρχισε να μου κανει προσφορες για τα λαστιχα οπως ΜΙCHELIN κ BRIDGESTONE τα οποια εμπορευετε.

Τα λαστιχα που εχει το Passat 1.6 ειναι τα DUNLOP sp 01,τα μανισια και τα εχω 3 χρονια τωρα οσο δηλαδη και το αυτοκινητο.

Υ.Γ.Τα συγκεκριμενα λαστιχα τα θεωρω παρα πολυ καλα μιας και δεν με προδωσανε ποτε σε γλιστρημα.

Να και φωτογραφιες.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ιδιαίτερη εμπειρία απο λάστιχα, κρίνοντας απο τη φωτο εγώ θα τα άλλαζα αμέσως αλλά σίγουρα δεν θα έβαζα με τίποτα το συγκεκριμένο λάστιχο.

Κατα τη γνώμη μου το συγκεκριμένο λάστιχο που το φορούσα κι εγώ στο passat 2.0 TFSI (Dunlop 215/55/R16 DOT 2007) είναι πολύ ευαίσθητο στο πλάι και βγάζει πολύ θόρυβο μετά απο σχετικά λίγα χιλιόμετρα, ενώ σε σχέση με τις αντοχές του είναι πολύ ακριβό. Αυτά τα λέω γιατί στά πρώτα 5.000 km βρήκα με το πλάι μια αιχηρή γωνία απο ένα σκαλοπάτι και σκίστηκε λές και ήταν απο χαρτί, κλάταρε δε σε 2-3 λεπτά. Αναγκάστηκα τότε (καλοκαίρι 2007) να αγοράσω ένα ακριβώς ίδιο καινούργιο έναντι 170 euro για ρεζέρβα ( το λάστιχο της ρεζέρβας το έβαλα στη θέση του σκασμένου) μιάς και τα υπόλοιπα λάστιχά μου ήταν 3 μηνών μανίσια, ενώ κάποια στιγμή παρατήρησα κι άλλο σχίσιμο πάλι στο πλάι στο απέναντι λάστιχο - σημειοτέον οτι ελάχιστες φορές έχω ακουμπήσει πεζοδόμιο στο παρκαρισμα- αλλά ευτυχώς αυτή τη φορά δε χρειάστηκε να το αλλάξω.

Μετά τα 20.000 km άρχισαν να βγάζουν λαστιχοθόρυβο, στα 30.000 km τον άκουγε και η γυναίκα μου και με ρωτούσε τί θορυβος είναι αυτός, και στα 52.000 km ( μετά απο συνολική χρήστη 15 μηνών) τα άλλαξα γιατί άν κάποιος τύχαινε να οδηγήσει το αυτοκίνητό μου νόμιζε ότι είχαν πρόβλημα τα ρουλεμάν. Σημειοτέον οτι εξωτερικά τα λάστιχα δεν είχαν σημάδια φθοράς στο πέλμα τους και κάποιοι απορρούσαν πώς είναι δυνατόν λάστιχο σε σχετικα καλή κατάσταση να βγάζει τόσο θόρυβο ( τα χλμ σχεδόν όλα σε εθνική οδό). Βέβαι ο θόρυβος μετά τα 120 km/h εξαφανίζονταν.

Εδώ και 5 μήνες τα άλλαξα αλλα δυστυχώς έβαλα πάλι το ίδιο λάστιχο γιατί η ρεζέρβα μου ήταν ενός έτους με τα αυτοκόλλητα μεσα στο πορτ μπαγκάζ αχρησιμοποίητη, και έτσι σκέφτηκα να αγοράσω τα τρία να βάλω ως τέταρτο τη ρεζέρβα και να κάνω ρεζέρβα ένα απο τα χρησιμοποιημένα γλιτώνοντας έτσι 170 ευρώ και βγάζοντας τα σπασμένα απο το περυσινό σκίσιμο.

Παρόλο που τα πρσέχω ως κόρη οφθαλμού μετά τα 15.000 km άρχισαν πάλι να βγάζουν λαστιχοθόρυβο, οπότε παρόλο που ως λάστιχο έχει αρκετά καλό κράτημα εγώ ΔΕΝ θα το ξαναβάλω. Πάντως για του χρόνου σκέφτομαι michelin όχι 97 W αλλά λίγο χαμηλότερη κλάση.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου jonsky. Θα συμφωνήσω και ΄γω μαζί σου σχετικά με την μελλοντική σου επιλογή στα ελαστικά. Μου κάνει όμως εντύπωση η διάσταση του ελαστικού σου. Δεν είναι λίγο στενό για δίλιτρο TFSI. Οι φίλοι που έχω με το ίδιο αυτοκίνητο με σένα φορούν είτε 235/45/17 95 Υ είτε 235/40/18 95 Υ (ας με διορθώσουν αν κάνω λάθος). ;)

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου jonsky. Θα συμφωνήσω και ΄γω μαζί σου σχετικά με την μελλοντική σου επιλογή στα ελαστικά. Μου κάνει όμως εντύπωση η διάσταση του ελαστικού σου. Δεν είναι λίγο στενό για δίλιτρο TFSI. Οι φίλοι που έχω με το ίδιο αυτοκίνητο με σένα φορούν είτε 235/45/17 95 Υ είτε 235/40/18 95 Υ (ας με διορθώσουν αν κάνω λάθος). ;)

Οι εργοστασιακές διαστάσεις ελαστικών για Passat FSI και TFSI με 16άρες ζάντες είναι δυστυχώς 215/55/R16 97W rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου jonsky. Θα συμφωνήσω και ΄γω μαζί σου σχετικά με την μελλοντική σου επιλογή στα ελαστικά. Μου κάνει όμως εντύπωση η διάσταση του ελαστικού σου. Δεν είναι λίγο στενό για δίλιτρο TFSI. Οι φίλοι που έχω με το ίδιο αυτοκίνητο με σένα φορούν είτε 235/45/17 95 Υ είτε 235/40/18 95 Υ (ας με διορθώσουν αν κάνω λάθος). :lol:
Link to comment
Share on other sites

Hi prof. αυτή είναι η διάσταση 215/55/16 97w. Νομίζω ότι όλες οι εκδόσεις του passat φοράνε τις ίδιες διαστάσεις, αλλά δέν έχω δει το V6

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.