Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Yiorgos

Ερώτηση για καύσιμα

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. Έχω το Golf TSI 140 22 μήνες και του βάζω συνέχεια βενζίνη 100 οκτανίων. Επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς :D αν του βάζω 95 οκτανίων θα έχω πρόβλημα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα παιδιά. Έχω το Golf TSI 140 22 μήνες και του βάζω συνέχεια βενζίνη 100 οκτανίων. Επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς :D αν του βάζω 95 οκτανίων θα έχω πρόβλημα?

Εγω το ιδιο εργαλειο εχω 5 μηνον, στην αρχη εβαζα 100 αλλα τωρα τελευταια του βαζω 95 ακριβος γιαυτο το λογο που αναφερεις κ'συ κ δ βλεπω καμια διαφορα στην αποδοση κ ουτε μπηκε safe mode ποτε :whistling:

Edited by attnos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε tsi 122 με 18500χλμ παντα 95αρα (2 φορες εκατοσταρα χωρις να καταλαβω τιποτα). Αλλωστε και στο πορτακι του ντεποζιτου 95αρα γραφει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σε tsi 122 με 18500χλμ παντα 95αρα (2 φορες εκατοσταρα χωρις να καταλαβω τιποτα). Αλλωστε και στο πορτακι του ντεποζιτου 95αρα γραφει.

αν έβαζες από την αρχή μόνο κατοστάρα θα έβλεπες διαφορά...γιατί υπάρχει διαφορά...αυτό είναι γεγονός...όχι ότι άμα βάζεις ΚΑΛΗ 95ΑΡΑ έχεις πρόβλημα....πάντως έχει διαφορά...αν έβαζες 100άρα συνέχεια όπως προείπα και έπειτα έβαζες 95 2-3 φορές θα έβλεπες την διαφορά που σου λέω...μικρή μεν αλλά υπάρχει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 140αρια και τα 122αρια ενδεικνυται 95αρα (εργοστασιακα) minimum.

Η 100αρα ειναι προαιρειτικη αλλα επειδη στο Ελλαντα η 100αρα δεν ειναι συνηθως 100αρα, γιατι νοθευεται, τα λεφτα, που ειναι και αρκετα, δεν αντισταθμιζουν τα οποια οφελη της (και αν).

Εχω δοκιμασει και τα δυο αλλα τελικα αποφασισα να χρησιμοποιω μονο 95αρα γιατι η διαφορα δεν ηταν αξιοσημειωτη, μου ειχε τυχει να βαλω και 100αρα και να πηγαινω χειροτερα (καθαρα λογω νοθειας) και χωρια που τελικα μου φαινεται οτι καιει και λιγωτερο.

Στα GT (170αρια) μονο 100αρα δηλ minimum 98 οκτανια απο εργοστασιο, οποτε δεν υπαρχει επιλογη.

Για τον Attnos. Δεν υπαρχει λογος να μπει σε safe mode ο κινητηρας λογω 95αρας εκτος και αν εχεις βαλει προγραμμα τα οποια κατα το πλειστον δουλευουν μονο με 100αρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στα 140αρια και τα 122αρια ενδεικνυται 95αρα (εργοστασιακα) minimum.

Η 100αρα ειναι προαιρειτικη αλλα επειδη στο Ελλαντα η 100αρα δεν ειναι συνηθως 100αρα, γιατι νοθευεται, τα λεφτα, που ειναι και αρκετα, δεν αντισταθμιζουν τα οποια οφελη της (και αν).

Εχω δοκιμασει και τα δυο αλλα τελικα αποφασισα να χρησιμοποιω μονο 95αρα γιατι η διαφορα δεν ηταν αξιοσημειωτη, μου ειχε τυχει να βαλω και 100αρα και να πηγαινω χειροτερα (καθαρα λογω νοθειας) και χωρια που τελικα μου φαινεται οτι καιει και λιγωτερο.

Στα GT (170αρια) μονο 100αρα δηλ minimum 98 οκτανια απο εργοστασιο, οποτε δεν υπαρχει επιλογη.

Για τον Attnos. Δεν υπαρχει λογος να μπει σε safe mode ο κινητηρας λογω 95αρας εκτος και αν εχεις βαλει προγραμμα τα οποια κατα το πλειστον δουλευουν μονο με 100αρα.

Αυτο ηθελα να πω τωρα, αφου το GT με το TSI 140 φορανε το ιδιο κινιτηρα με διαφορετικο προγραμμα και στο GT απο το εργοστασιο λεει 98<, οταν βαλω εγω προγραμμα αναγκαστικα θα βαζω 100 :huh:

Οποτε τουλαχιστον μεχρι τοτε θα βαζω 95 να μου μενει κ κανα ευρω στη τζεμπη. :baby:

Για το safe mode ειχα διαβασει εδω στο φορουμ για ενα παιδι που του μπηκε, αλλα ειχα ξεχαση οτι φορουσε προγραμμα.

Αν και εδω ενας φιλος μου εβαλε revo πριν 1 μηνα και σηνεχειζη μονο 95 να βαζει κ δεν εχει κανα problem ουτε safe mode.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτο ηθελα να πω τωρα, αφου το GT με το TSI 140 φορανε το ιδιο κινιτηρα με διαφορετικο προγραμμα και στο GT απο το εργοστασιο λεει 98<, οταν βαλω εγω προγραμμα αναγκαστικα θα βαζω 100 :huh:

Οποτε τουλαχιστον μεχρι τοτε θα βαζω 95 να μου μενει κ κανα ευρω στη τζεμπη. :baby:

Για το safe mode ειχα διαβασει εδω στο φορουμ για ενα παιδι που του μπηκε, αλλα ειχα ξεχαση οτι φορουσε προγραμμα.

Αν και εδω ενας φιλος μου εβαλε revo πριν 1 μηνα και σηνεχειζη μονο 95 να βαζει κ δεν εχει κανα problem ουτε safe mode.

Παιδιά ...δεν ξέρω τι λέτε..πάντως εγώ πάντως που βάζω από σταθερό και ελεγμένο βενζινάδικο....''πριν βάλω πρόγραμμα'' είδα αισθητή διαφορά στην απόδοση με χρήση 95άρας...τώρα με το πρόγραμμα δεν το τολμάω καν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Εντάξει, δεν πάει άλλο με αυτή την ακρίβεια! :lol: Μας τα έχουν... :D

Τουλάχιστον έχουμε αυτοκίνητο που δεν καίει και πολύ και το ευχαριστιόμαστε. Κάπως έτσι λέω να το κάνω και εγώ. Να το γεμίζω με 95άρα και συχνά πυκνά κανά γέμισμα με 100άρα.

Να είστε καλά.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Εντάξει, δεν πάει άλλο με αυτή την ακρίβεια! :thumbsup: Μας τα έχουν... ;)

Τουλάχιστον έχουμε αυτοκίνητο που δεν καίει και πολύ και το ευχαριστιόμαστε. Κάπως έτσι λέω να το κάνω και εγώ. Να το γεμίζω με 95άρα και συχνά πυκνά κανά γέμισμα με 100άρα.

Να είστε καλά.

:thumbsup:

o καθένας κάνει τις επιλογές του.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Guys,

ο αριθμός οκτανίου ορίζεται ως το μέτρο της Αντικροτικότητας και όχι ως μέτρο της απόδοσης. Διαλέγουμε 100 οκτάνια περισσότερο για προστασία και όχι για αύξηση της απόδοσης. Λιγότερα κτυπήματα (πειράκια), μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα.

Επειδή οι κινητήρες TSi έχουν υψηλή συμπίεση για turbo κινητήρες, είναι επιρρεπείς στα κτυπήματα οπότε προστατέψτε τους παιδιά...

Από μετρήσεις που έχω κάνει η εγχώρια παραγόμενη 95άρα δεν έχει πέσει κάτω από αριθμό οκτανίου (Α.Ο.) 96 και η 100άρα από 100...

Σίγουρα πιο επίφοβη για νοθεία είναι η 100άρα. Το σύνηθες είναι η 100άρα να νοθεύεται με 95άρα. Ο Α.Ο. δεν δηλώνει ποσοστό (%)! Μπορεί να έχετε βενζίνη με Α.Ο. μεγαλύτερο του 100. 101-102 είναι συνήθεις μετρήσεις. Το βενζόλιο π.χ. αν θυμάμαι καλά έχει Α.Ο. 120!

Κλασικά αντικροτικά είναι ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος (καταργήθηκε), το ΜΤΒΕ (περιέχεται στην αμόλυβδη), το βενζόλιο (καρκινογόνο class A) κτλ.

Η διαφορά τιμής των δύο βενζινών σαν προϊόντα οφείλεται στην περαιτέρω επεξεργασία μετά την απόσταξη.

@ ΚΙRRΑ

Στο Jetta μου (140 hp, 109 kW) το πορτάκι γράφει 95+ αλλά το manual για τα 109 kW δίνει 98+. Εννοείται ότι δεν έχει μπεί ούτε σταγόνα 95άρα στο δικό μου τσι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Guys,

ο αριθμός οκτανίου ορίζεται ως το μέτρο της Αντικροτικότητας και όχι ως μέτρο της απόδοσης. Διαλέγουμε 100 οκτάνια περισσότερο για προστασία και όχι για αύξηση της απόδοσης. Λιγότερα κτυπήματα (πειράκια), μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα.

Επειδή οι κινητήρες TSi έχουν υψηλή συμπίεση για turbo κινητήρες, είναι επιρρεπείς στα κτυπήματα οπότε προστατέψτε τους παιδιά...

Από μετρήσεις που έχω κάνει η εγχώρια παραγόμενη 95άρα δεν έχει πέσει κάτω από αριθμό οκτανίου (Α.Ο.) 96 και η 100άρα από 100...

Σίγουρα πιο επίφοβη για νοθεία είναι η 100άρα. Το σύνηθες είναι η 100άρα να νοθεύεται με 95άρα. Ο Α.Ο. δεν δηλώνει ποσοστό (%)! Μπορεί να έχετε βενζίνη με Α.Ο. μεγαλύτερο του 100. 101-102 είναι συνήθεις μετρήσεις. Το βενζόλιο π.χ. αν θυμάμαι καλά έχει Α.Ο. 120!

Κλασικά αντικροτικά είναι ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος (καταργήθηκε), το ΜΤΒΕ (περιέχεται στην αμόλυβδη), το βενζόλιο (καρκινογόνο class A) κτλ.

Η διαφορά τιμής των δύο βενζινών σαν προϊόντα οφείλεται στην περαιτέρω επεξεργασία μετά την απόσταξη.

@ ΚΙRRΑ

Στο Jetta μου (140 hp, 109 kW) το πορτάκι γράφει 95+ αλλά το manual για τα 109 kW δίνει 98+. Εννοείται ότι δεν έχει μπεί ούτε σταγόνα 95άρα στο δικό μου τσι.

συμφωνω απολυτως και επισης-καλη κατοσταρα-μεγαλυτερη διαρκεια ζωης του λ καταλυτων

προκαταλυτων πεντακαθαρος κινητηρας.καθως και καλυτερη καταναλωση(κυριως στα ταξιδια)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι καλύτερη η ποιότητα των καυσαερίων λόγω καλύτερης καύσης και βέλτιστου μετώπου φλόγας...

Edited by jsmirlis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είναι καλύτερη η ποιότητα των καυσαερίων λόγω καλύτερης καύσης και βέλτιστου μετώπου φλόγας...

εγω με χρηση 95αρας τον πρωτο χρονο μου εκαψε τον δευτερο λ τον knox

ευτυχως εγγυηση και υστερα απο ερευνα poy εκανα κατεληξα οτι η 95 αρα

και ειδικα η νοθευμενη(πραγμα συνηθισμενο) ειναι θανατος για τα

golfakia με αμμεσο ψεκασμο(fsi tsi) .ακομα και η αντιπροσωπια

με συμβουλεψε για 100αρα διοτι στο μελον θα ξανααντιμετωπισω προβλημα

κυριως με τους λ εαν συνεχισω με 95αρα .κοστος λ στους fsi και οι δυο?

περιπου 700 ευρ!!!!!!!! για τους tsi δεν ξερω!!!!!!!!!!!!

εδω και 3.5 χρονια με χρηση καλης 100ασταρας(εγω την τσεκαρω απο συχνη αλαγη στο φιλτρο βενζινης)

το αμαξι ειναι πεντακαθαρο -ποτε πυρακια-ποτε προβληματα με ρελαντι κομπιασματα και διαφορα

αλλα κουλα-και στο τελευταιο service τσεκαρα τους λ(μετρηση) καθως και πεταλουδα κτλπ

και ηταν πεντακαθαρα σαν να ειχα το αμαξι λιγες ημερες!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω με χρηση 95αρας τον πρωτο χρονο μου εκαψε τον δευτερο λ τον knox

ευτυχως εγγυηση και υστερα απο ερευνα poy εκανα κατεληξα οτι η 95 αρα

και ειδικα η νοθευμενη(πραγμα συνηθισμενο) ειναι θανατος για τα

golfakia με αμμεσο ψεκασμο(fsi tsi) .ακομα και η αντιπροσωπια

με συμβουλεψε για 100αρα διοτι στο μελον θα ξανααντιμετωπισω προβλημα

κυριως με τους λ εαν συνεχισω με 95αρα .κοστος λ στους fsi και οι δυο?

περιπου 700 ευρ!!!!!!!! για τους tsi δεν ξερω!!!!!!!!!!!!

εδω και 3.5 χρονια με χρηση καλης 100ασταρας(εγω την τσεκαρω απο συχνη αλαγη στο φιλτρο βενζινης)

το αμαξι ειναι πεντακαθαρο -ποτε πυρακια-ποτε προβληματα με ρελαντι κομπιασματα και διαφορα

αλλα κουλα-και στο τελευταιο service τσεκαρα τους λ(μετρηση) καθως και πεταλουδα κτλπ

και ηταν πεντακαθαρα σαν να ειχα το αμαξι λιγες ημερες!!!!!!!!!

Σωστός !!!!!!!!!!!!!! Και ΄γω πάντα 100άρα βάζω στο πλοίο μου γιατί φοβάμαι τα ναυάγια!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ολα αυτα που λετε + εχω προσεξει οτι η 95αρα φευγει πιο γριγορα απο το ρεζερβουαρ :(

Μαλλον θα περασω κ'γω στην 100αρα.

Απλα το βενζιδαδικο που ξερω οτι εχει καλη 100αρα ειναι λιγο μακρια απο'μενα αλλα θα πηγαινω κ θα το γεμιζο τι να κανω ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ με FSI 1.6 άλλαξα knox... η βενζίνη μου είπαν και ήταν 2 διαφορετικά συνεργεία...

Από τότε μόνο 100άρα... καλύτερα να τα δίνεις λίγα λίγα παρά με τη μία 250 ¤...

Τώρα για TSI δε νιώθω να απαντήσω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα οσοι βαζουν 100αρα ειναι στο περιπου πλουσιοι, 95αρα απο 2-3 συγκεκριμενα σιγουρα πρατηρια και ειμαστε ΟΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H διαφορα της τιμης μεταξυ 95 και 100 στο ελλαντα ειναι τεραστια κοροιδια

Δεν ειναι δυνατον η 100 να κοστιζει 25-35 λεπτα πιο ακριβα απο την 95

Αυτο δεν γινεται πουθενα

Εγω βαζω 95 σε τσεκαρισμενο βενζιναδικο

Και γενικα αν βαζεις στην τυχη δεν σωζεσαι ειτε βαζεις 95 ειτε 100

Καλο ειναι να εχουμε ενα-δυο σταθερα βενζιναδικα που να εχουν διαπιστωμενα καλη βενζινη

Share this post


Link to post
Share on other sites
H διαφορα της τιμης μεταξυ 95 και 100 στο ελλαντα ειναι τεραστια κοροιδια

Δεν ειναι δυνατον η 100 να κοστιζει 25-35 λεπτα πιο ακριβα απο την 95

Αυτο δεν γινεται πουθενα

Εγω βαζω 95 σε τσεκαρισμενο βενζιναδικο

Και γενικα αν βαζεις στην τυχη δεν σωζεσαι ειτε βαζεις 95 ειτε 100

Καλο ειναι να εχουμε ενα-δυο σταθερα βενζιναδικα που να εχουν διαπιστωμενα καλη βενζινη

και αυτό πως το ξέρεις ????διαπιστωμένα??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τσεκαρε εδω για περισσοτερα

http://www.inspectorate.gr/gst_gr.htm

Και στο πιο κατω λινκ του υπουργειου αναπτυξης τα βενζιναδικα που πιαστηκαν στα πρασα με νοθεια

http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm

Υπαρχουνε και υπο μορφη pois για τα δημοφιλεστερα προγραμματα navigation

βενζιναδικα ποιοτητας http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=47

βενζιναδικα με προστιμο http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=107

Edited by pittas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για τσεκαρε εδω για περισσοτερα

Και στο πιο κατω λινκ του υπουργειου αναπτυξης τα βενζιναδικα που πιαστηκαν στα πρασα με νοθεια

http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm

το θεμα ειναι οτι δεν κανουν ελενχγο σε ολα απλα σε καποια και επιασαν αυτα οποτε το μεγαλυτερο ποσοστο των βενζιναδικων δεν εχει περασει καποιο ελενγχο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου διαβασε λιγο καλλιτερα στο http://www.inspectorate.gr/gst_gr.htm περι τινος προκειται.

Οσο για το 2ο λινκ ειναι μια απλη λιστα απο βενζιναδικα που πιαστηκαν με νοθευμενα καυσιμα

Τωρα το αν εχουν ελεγχθει σε βαθος χρονου ολα τα βενζιναδικα δεν ειμαι σε θεση να το ξερω,ξερω ομως οτι δε θα δωσω ουτε σεντ σε καποιον κερατα που πιαστηκε να παρανομει,ηδη ειναι πολυ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...