Jump to content
Dark Angel

Golf Vi R20t

Recommended Posts

θα διαφωνισω εδω αν υπολογισουμε οτι το προηγουμενο r εκανε 41+ (αν θυμαμαι καλα) και ηταν mk5 τοτε αυτο θα ξεπερασει τα 42+...παιρνω βαση τα δυο gti (mk5-mk6) το δευτερο ειναι πιο ακριβο απο το πρωτο αρα και η σειρα "R" θα ειναι πιο ακριβη....εικασιες κανω παντα..μακαρι να πεσω εξω γιατι οντως ειναι καθαρα ψυχολογικο φραγμα τα 40 χιλιαρικα... :)

ειναι επισης νωρις να κρινουμε για φορολογιες σε ενα τετοιο κωλοκρατος την μια λενε οτι το πρωτο 2λιτρο αμαξι ενος ατομου ειναι ατεκμηριωτο αλλοι λενε οτι μεχρι 1800 ειναι ατεκμηριωτο και απο εκει και πανω αρχιζει η τσοντα....δεν ξερουμε τι να πιστεψουμε μονο ο χρονος θα δειξει...οπως και να εχει παντως σιγουρα ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα απο τα 2.5λιτρα και τα 3λιτρα μοτερ και εκει παταει o ομιλος (vag) και η mitsubishi με το evo!!!

Eσυ περιμενε να βγει το cupra-r να μη σε πιανουν Κωτσο στη vw...Aυτο θα ναι σιγουρα κατω απο τα 40..

Link to comment
Share on other sites

Eσυ περιμενε να βγει το cupra-r να μη σε πιανουν Κωτσο στη vw...Aυτο θα ναι σιγουρα κατω απο τα 40..

απο εδω την πας την δουλεια απο εκει την πας....

Link to comment
Share on other sites

νέα infos μετά και την επίσημη παρουσίασή του στην Φρανκφούρτη ,

τα διαθέσιμα χρώματα θα είναι το μπλε , μαύρο , ασημί , ανθρακί και κόκκινο

θα βγαίνει και 5θυρο

τα δερμάτινα Recaro είναι έξτρα (σιγά μη δεν ήτανε...)

ο κινητήρας είναι ο EA113 αλλά με μικροαλλαγές σε παραμέτρους του εγκεφάλου και εξάτμισης σε σχέση με του S3 , κάνοντας τον λίγο πιο πρόθυμο και πέρνοντας τα σκιπτρα από το μέχρι τώρα top Audi S3 , (όχι φαίνεται για πολύ όμως αφού και το S3 θα αλλάξει αλλά και θα παρουσιαστεί το 5κύλινδρο RS3 .... !!!!!)

ισως το δούμε και μέσα στο 2009 κατά τα Χριστούγεννα....

Link to comment
Share on other sites

αρχισες τα φτωχομπινεδιαρικα κολπα? :D

Τελειως ατοπο κατα πρωτον...Κατα δευτερον πολυ σε τρωει για το r...Τι εγινε κουραστηκες απο το μπρικι σου??? Δε θα σχολιασω βεβαια τον προσδιορισμο σου ο οποιος προσβαλλει πολλα ατομα μεσα στο vwclub που λατρευουν και εχουν αυτοκινητα σε λευκο..Κατι σαν τους φτωχομπινεδιαρηδες κατοχους λευκων m3, porsche cayman, cayenne και s5...Αν ειναι ετσι οι φτωχομπινεδιαρηδες κι αν ειναι να ειναι διαφορετικοι απο ατομα σαν εσενα τοτε ειμαι μαζι τους :D Adios paella...

Link to comment
Share on other sites

Τελειως ατοπο κατα πρωτον...Κατα δευτερον πολυ σε τρωει για το r...Τι εγινε κουραστηκες απο το μπρικι σου??? Δε θα σχολιασω βεβαια τον προσδιορισμο σου ο οποιος προσβαλλει πολλα ατομα μεσα στο vwclub που λατρευουν και εχουν αυτοκινητα σε λευκο..Κατι σαν τους φτωχομπινεδιαρηδες κατοχους λευκων m3, porsche cayman, cayenne και s5...Αν ειναι ετσι οι φτωχομπινεδιαρηδες κι αν ειναι να ειναι διαφορετικοι απο ατομα σαν εσενα τοτε ειμαι μαζι τους ;) Adios paella...
αχαχαχα...εχεις πολυ πλακα συνεχισε συνεχισε....δεν προσβαλω τους αλλους κατοχους λευκου χρωματος...εσενα προσβαλω ;)
Link to comment
Share on other sites

Εισαι μεγαλο σουργελο και δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι γελανε μαζι σου... ;) Συνεχισε να προσφερεις αφθονο γελιο.. Συνεχισε επισης να προσβαλλεις και οι αλλοι θα σε κρινουν. Προς το παρων σε γραφω εκει που φανταζεσαι tongue.giftongue.giftongue.gif Σορρυ για το οφ τοπικ.

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Εισαι μεγαλο σουργελο και δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι γελανε μαζι σου... ;) Συνεχισε να προσφερεις αφθονο γελιο.. Συνεχισε επισης να προσβαλλεις και οι αλλοι θα σε κρινουν. Προς το παρων σε γραφω εκει που φανταζεσαι tongue.giftongue.giftongue.gif Σορρυ για το οφ τοπικ.

απο κατι μαλακες σαν κι εσενα το club εχει χασει ολα τα καλα μελη του...το ποιος γελαει μαζι μου και ποιος μαζι σου αστο να το ξερω καλυτερα...

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι τα οφ τοπικ να διαγραφουν και τα αναλογα warns να πεσουν σε εμενα και στον καραγκιοζη εδω πιο πανω...

Link to comment
Share on other sites

..., Today, 14:27

VWClub Member

Group: Members

Posts: 596

Member No.: 2.669

Joined: 30-November 05

QUOTE (andain @ 05/10/2009, 14:23 ) *

αυτα θα μου τα πεις απο κοντα μαλακα

raven

Rating: 0

View Member Profile

Add as Friend

Send Message

Add to PM block list

Forward PM

Find Member's Topics

Find Member's Posts

.., Today, 14:56

VWClub Member

Group: Members

Posts: 596

Member No.: 2.669

Joined: 30-November 05

παρακαλα να μην μαθω ποιος εισαι

Αυτα ειναι τα δυο μηνυματα που μου εστειλε ο υποφαινομενος πολιτισμενος...Εγω απλα τα παραθετω για να ξερετε τι ατομα μπαινουν μεσα εδω..Επισης να συμπληρωσω οτι απειλες και τσαμπουκαλικια δε μου λενε τιποτα...Σφυρα οσο θες...Απλα τωρα θα σε μαθουν κι οι αλλοι..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

..., Today, 14:27

VWClub Member

Group: Members

Posts: 596

Member No.: 2.669

Joined: 30-November 05

QUOTE (andain @ 05/10/2009, 14:23 ) *

αυτα θα μου τα πεις απο κοντα μαλακα

raven

Rating: 0

View Member Profile

Add as Friend

Send Message

Add to PM block list

Forward PM

Find Member's Topics

Find Member's Posts

.., Today, 14:56

VWClub Member

Group: Members

Posts: 596

Member No.: 2.669

Joined: 30-November 05

παρακαλα να μην μαθω ποιος εισαι

Αυτα ειναι τα δυο μηνυματα που μου εστειλε ο υποφαινομενος πολιτισμενος...Εγω απλα τα παραθετω για να ξερετε τι ατομα μπαινουν μεσα εδω..Επισης να συμπληρωσω οτι απειλες και τσαμπουκαλικια δε μου λενε τιποτα...Σφυρα οσο θες...Απλα τωρα θα σε μαθουν κι οι αλλοι..

με προκαλεις δημοσια σε προκαλεσα με πμ και εδειξες ποσο χεστης εισαι...φλωρεεεε....δεν ασχολουμε αλλο με την παρτη σου ρε τα δυο πμ ισχυουν που σου εστειλα....

Link to comment
Share on other sites

Τα off topics θα παραμείνουν για περίπου 24 ώρες μέχρι να διαγραφούν. Ο λόγος που θα γίνει αυτό είναι ώστε να είναι όλοι ενήμεροι για τις ποινές που έλαβαν.

Επεβλήθησαν "warns" στους φασαριόζους και έγινε και disable το posting ability για 7 ημέρες.

Ας συνεχίσουμε να κάνουμε πολιτισμένη συζήτηση και να μην προκαλούμε και εξαναγκάζουμε τα υπόλοιπα μέλη να βλέπουν τις ανοησίες και να ωθούνται στην αποχώρηση. Γιατί τελικά και ορισμένα "παλιά & καλά μέλη", και όχι μόνο τα "νέα" γουστάρουν να προκαλούν και δεν είναι ωραίο...

Link to comment
Share on other sites

Τα off topics θα παραμείνουν για περίπου 24 ώρες μέχρι να διαγραφούν. Ο λόγος που θα γίνει αυτό είναι ώστε να είναι όλοι ενήμεροι για τις ποινές που έλαβαν.

Επεβλήθησαν "warns" στους φασαριόζους και έγινε και disable το posting ability για 7 ημέρες.

Ας συνεχίσουμε να κάνουμε πολιτισμένη συζήτηση και να μην προκαλούμε και εξαναγκάζουμε τα υπόλοιπα μέλη να βλέπουν τις ανοησίες και να ωθούνται στην αποχώρηση. Γιατί τελικά και ορισμένα "παλιά & καλά μέλη", και όχι μόνο τα "νέα" γουστάρουν να προκαλούν και δεν είναι ωραίο...

πολυ καλα επραξες αλλα με γνωμονα τα 2 μετρα και τα 2 σταθμα πιστευω. Γιται δεν εγινε κατι παρομιο και πριν απο 2 βδομαδες οταν σφαζοντουσαν και διαπληκτιζοντουσαν εμπορο-προγραμματιστο-κατοχο-διαπλεκομενο-ντιιλεραδες και μονο σβηστηκαν τα ποστς τους ?

Περιμενω μια απαντηση οχι μονο σε εμενα αλλα σε ολη την κοινοτητα του φορουμ

Link to comment
Share on other sites

το χεσατε το θεμα,η πλακα ειναι οτι εν μερει ειναι αληθεια οτι τα σοβαρα μελη φευγουν πλεον και πανε αλλου....και εγω τους περισσοτερους στο γκολφ κλαμπ τους βλεπω...εκει δεν τολμαει κανενας να πει μ@#$%# για αλλο μελος,ντρεπομαι για λογαριασμο τους,ντροπη και αισχος μας :(:lol:withstupid.gifnew_grrrr.gif

Link to comment
Share on other sites

το αρχικο γραμμα απο καποιο s3-s4-s5-s6 προερχεται απο το τερας της εποχης group B (s1)...αν θυμασαι τοτε η audi ηταν που εβγαλε πρωτη την τετρακινηση σε αγωνιστικα οχηματα του συγκεκριμενου group και κατ'επεκταση η πρωτη με μονιμη τετρακινηση σε συμβατικα της οχηματα (βλ.audi quattro)...δεν ειναι τυχαιο που ΟΛΑ τα S ειναι τετρακινητα....τωρα το τι ιστορια εχει η vw με το gti και τι ιστορια εχει η audi με τα S...αστο μεινε με τον μυθο σου και ονειρεψου...οσο για τα φλασακια στους καθρεφτες η πρωτη εταιρεια που το λανσαρε ηταν η mercedes...τα gti εχουν αφησει απλα ενα καλο ονομα στην ιστορια αλλα μεχρι εκει...υπαρχουν αμαξια θρυλοι κατ'εμε που κοιτανε τα gti καταματα και ειναι πολυ πιο σπανια απο ενα οποιοδηποτε gti....το r20 θα βγει ως το δυνατοτερο golf ολων των εποχων (παραγωγης)....και αν το θες και ετσι πες μου ποσα gti κυκλοφορησαν και αφησαν τοσο μεγαλη ιστορια και σεβασμο στα θρυλικα για την εποχη golf III vr6? δεν τολμαω να κανω συγκριση με το audi quattro της εποχης γιατι απο εκει και περα ειναι ιεροσυλια....κανενα λοιπον vw δεν μπορει να συγκριθει με οποιοδηποτε audi....για ευνοητους λογους φυσικα...το αν εισαι εσυ και ολοι οι κατοχοι των gti ερωτευμενοι με τα αυτοκινητα σας καλα κανετε αλλα μην συγκρινετε ανομοια πραγματα και μην λετε πραγματα τα οποια δεν τα εχετε επιβεβαιωσει ακομα ;)

Κατ' αρχάς ζητώ συγνώμη που ανασταίνω αυτό το topic από τους νεκρούς αλλά λόγω πολύμηνης απουσίας από το forum ομολογώ πως δεν το είχα παρακολουθήσει.

Αγαπητέ raven, ίσως εδώ να μην είναι το κατάλληλο μέρος να κάνουμε αυτόν τον διάλογο αφού το topic αφορά το R20, εφόσον όμως έθιξες το θέμα είμαι υποχρεωμένος να βάλω τα πράγματα στη θέση τους:

Η εταιρεία που παρουσίασε το πρώτο τετρακίνητο δεν ήταν η Audi αλλά η Αγγλική Jensen (μοντέλο FF το 1966).

Το πρώτο τετρακίνητο παραγωγής δεν ήταν το Quattro αλλά το Leone της Subaru το 1972. H Audi έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1980 για να παρουσιάσει το δικό της τετρακίνητο, το Quattro, την ιδέα του οποίου όμως έδωσε ενα στρατιωτικό όχημα της VW, το Iltis. Αυτό που έκανε πρώτη η Audi ήταν να συνδυάσει τετρακίνηση με υπερτροφοδότηση.

Τα σημερινά S είναι όντως όλα τετρακίνητα. Μόνο που τη θέση των μπλοκέ διαφορικών την πήραν οι αισθητήρες του ABS. Και τα διαφορικά είναι αλλού τρία, αλλού δύο, αλλού Torsen και αλλού πολύδισκοι συμπλέκτες. Το μόνο που έχει μείνει στα S είναι το σήμα. Τα υπόλοιπα είναι Marketing my friend.

¶σε λοιπόν τις ειρωνίες περί μύθων και ονείρων και ψάξε λίγο καλύτερα.

Επίσης, δε μπορώ να καταλάβω με ποιο θράσος χλευάζεις την ιστορία των GTI και τη θεωρείς υποδεέστερη εκείνης των S. Τα GTI υπήρχαν πολύ πριν τα πρώτα S. Τα σημερινά GTI εξακολουθούν να είναι τα hot hatches αναφοράς. Τα σημερινά S πες μας τι είναι?

Οι μεγάλες σειρές (S4/S5/S6) είναι πλέον ατμοσφαιρικές, με τετρακίνηση που απευθύνεται στον σύγχρονο γιάπη, με ωραία ταμπλώ και σύγχρονα μπλιμπλίκια αλλά και μηδενική παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το δε S3 είναι ενα Golf λίγο πιο δυνατό και γιαλαντζοτετρακίνητο που για να διακριθεί στον δύσκολο στίβο των premium μικρομεσαίων πλασσάρεται επίτηδες μέσα από κλωνοποιημένα ανά τον κόσμο στα πρότυπα των αρχιτεκτόνων της Audi μοντέρνα βιομηχανικά κτήρια με πιο κυριλέ βιτρίνες από εκείνες της VW, ανάμεσα σε αλουμινένιες επενδύσεις, απαστράπτοντα κρύσταλλα, κόκκινα χαλιά, δερμάτινους καναπέδες, ξύλινα φεγκ-σούι, λουστραρισμένους υγραντήρες πούρων, ακριβά κρασιά, φοντανιέρες και άλλες τέτοιες μaλακίες και μάλιστα σε μια τιμή η οποία παραπέμπει στην κρεμ ντε λα κρεμ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την επονομαζόμενη 'Γερμανική Alfa', τη BMW.

Επειδή ανέφερες και τα Mk3 VR6, θυμάμαι σαν χθες άρθρο του γερμανικού AMS που συνέκρινε τα Mk3 Golf GTI, Golf GTI 16v και Golf VR6 για να καταληξει πως το καλύτερο εκ των τριών δεν ήταν το αργό GTI (115 PS) ούτε το μπροστόβαρο δύστροπο VR6 αλλά το GTI 16v. Και εν πάσει περιπτώσει, αν θεωρείς πως τα 42.000 ευρώ είναι πολλά για το δυνατότερο, πιο αλήτικο Golf όλων των εποχών (R20), τότε πες μας αν βρίσκεις πιο λογική την αγορά ενός Golf 3200cc (R32) επειδή είναι ο απόγονος του VR6. Έλεος.

Για το τέλος άφησα τις ιεροσυλίες που ανέφερες περί σύγκρισης οποιουδήποτε αυτοκινήτου με το original Quattro. Η αλήθεια είναι πως και μόνο που αναφέρω το όνομά του κάνω τον σταυρό μου. Κάνω τον σταυρό μου γιατί αναφερόμαστε σε εναν πεθαμένο. Τους νεκρούς οφείλουμε να τους σεβόμαστε, ας σεβόμαστε όμως ταυτόχρονα και τη νοημοσύνη όσων μας διαβάζουν και οι οποίοι δεν είναι άσχετοι με τις εξελίξεις τα τελευταία 29 χρόνια. Αν εσύ είσαι νεκρόφιλος αυτό είναι δικαίωμά σου. Κάτσε να λατρεύεις το Quattro σου, να μπαίνεις στο διαδίκτυο με τον Sinclair σου, να παίζεις παιχνίδια στον Commodore 64 και να ακούς Disco. Εμείς ζούμε στο σήμερα. Και σήμερα το Quattro δε θα έπιανε μπάζα απέναντι στον ανταγωνισμό. Σήμερα τα Subaru, Focus & Citroen του group A είναι αποτελεσματικότερα και γρηγορότερα από οποιοδήποτε Group B αυτοκίνητο και, πίστεψέ με, θα έβαζαν πατομπούκαλα στο S1. Σήμερα υπάρχουν VW πολύ πιο αξιόλογα και πολύ πιο ξεχωριστά από τα αντίστοιχα Audi, αλλά αν είσαι brand victim πως να το συνειδητοποιήσεις. Σήμερα τα Seat σαν αυτό που οδηγείς δεν είναι ούτε σοβιετικά κατάλοιπα ούτε rebadged Fiats αλλά σοβαρά αυτοκίνητα που δεν έχουν ανάγκη να γράφουν 'system Porsche' στο πίσω παρμπρίζ για να πείσουν. Και αυτό το οφείλουν στη VW. Γι' αυτό R E S P E C T.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς ζητώ συγνώμη που ανασταίνω αυτό το topic από τους νεκρούς αλλά λόγω πολύμηνης απουσίας από το forum ομολογώ πως δεν το είχα παρακολουθήσει.

Αγαπητέ raven, ίσως εδώ να μην είναι το κατάλληλο μέρος να κάνουμε αυτόν τον διάλογο αφού το topic αφορά το R20, εφόσον όμως έθιξες το θέμα είμαι υποχρεωμένος να βάλω τα πράγματα στη θέση τους:

Η εταιρεία που παρουσίασε το πρώτο τετρακίνητο δεν ήταν η Audi αλλά η Αγγλική Jensen (μοντέλο FF το 1966).

Το πρώτο τετρακίνητο παραγωγής δεν ήταν το Quattro αλλά το Leone της Subaru το 1972. H Audi έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1980 για να παρουσιάσει το δικό της τετρακίνητο, το Quattro, την ιδέα του οποίου όμως έδωσε ενα στρατιωτικό όχημα της VW, το Iltis. Αυτό που έκανε πρώτη η Audi ήταν να συνδυάσει τετρακίνηση με υπερτροφοδότηση.

Τα σημερινά S είναι όντως όλα τετρακίνητα. Μόνο που τη θέση των μπλοκέ διαφορικών την πήραν οι αισθητήρες του ABS. Και τα διαφορικά είναι αλλού τρία, αλλού δύο, αλλού Torsen και αλλού πολύδισκοι συμπλέκτες. Το μόνο που έχει μείνει στα S είναι το σήμα. Τα υπόλοιπα είναι Marketing my friend.

¶σε λοιπόν τις ειρωνίες περί μύθων και ονείρων και ψάξε λίγο καλύτερα.

Επίσης, δε μπορώ να καταλάβω με ποιο θράσος χλευάζεις την ιστορία των GTI και τη θεωρείς υποδεέστερη εκείνης των S. Τα GTI υπήρχαν πολύ πριν τα πρώτα S. Τα σημερινά GTI εξακολουθούν να είναι τα hot hatches αναφοράς. Τα σημερινά S πες μας τι είναι?

Οι μεγάλες σειρές (S4/S5/S6) είναι πλέον ατμοσφαιρικές, με τετρακίνηση που απευθύνεται στον σύγχρονο γιάπη, με ωραία ταμπλώ και σύγχρονα μπλιμπλίκια αλλά και μηδενική παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το δε S3 είναι ενα Golf λίγο πιο δυνατό και γιαλαντζοτετρακίνητο που για να διακριθεί στον δύσκολο στίβο των premium μικρομεσαίων πλασσάρεται επίτηδες μέσα από κλωνοποιημένα ανά τον κόσμο στα πρότυπα των αρχιτεκτόνων της Audi μοντέρνα βιομηχανικά κτήρια με πιο κυριλέ βιτρίνες από εκείνες της VW, ανάμεσα σε αλουμινένιες επενδύσεις, απαστράπτοντα κρύσταλλα, κόκκινα χαλιά, δερμάτινους καναπέδες, ξύλινα φεγκ-σούι, λουστραρισμένους υγραντήρες πούρων, ακριβά κρασιά, φοντανιέρες και άλλες τέτοιες μaλακίες και μάλιστα σε μια τιμή η οποία παραπέμπει στην κρεμ ντε λα κρεμ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την επονομαζόμενη 'Γερμανική Alfa', τη BMW.

Επειδή ανέφερες και τα Mk3 VR6, θυμάμαι σαν χθες άρθρο του γερμανικού AMS που συνέκρινε τα Mk3 Golf GTI, Golf GTI 16v και Golf VR6 για να καταληξει πως το καλύτερο εκ των τριών δεν ήταν το αργό GTI (115 PS) ούτε το μπροστόβαρο δύστροπο VR6 αλλά το GTI 16v. Και εν πάσει περιπτώσει, αν θεωρείς πως τα 42.000 ευρώ είναι πολλά για το δυνατότερο, πιο αλήτικο Golf όλων των εποχών (R20), τότε πες μας αν βρίσκεις πιο λογική την αγορά ενός Golf 3200cc (R32) επειδή είναι ο απόγονος του VR6. Έλεος.

Για το τέλος άφησα τις ιεροσυλίες που ανέφερες περί σύγκρισης οποιουδήποτε αυτοκινήτου με το original Quattro. Η αλήθεια είναι πως και μόνο που αναφέρω το όνομά του κάνω τον σταυρό μου. Κάνω τον σταυρό μου γιατί αναφερόμαστε σε εναν πεθαμένο. Τους νεκρούς οφείλουμε να τους σεβόμαστε, ας σεβόμαστε όμως ταυτόχρονα και τη νοημοσύνη όσων μας διαβάζουν και οι οποίοι δεν είναι άσχετοι με τις εξελίξεις τα τελευταία 29 χρόνια. Αν εσύ είσαι νεκρόφιλος αυτό είναι δικαίωμά σου. Κάτσε να λατρεύεις το Quattro σου, να μπαίνεις στο διαδίκτυο με τον Sinclair σου, να παίζεις παιχνίδια στον Commodore 64 και να ακούς Disco. Εμείς ζούμε στο σήμερα. Και σήμερα το Quattro δε θα έπιανε μπάζα απέναντι στον ανταγωνισμό. Σήμερα τα Subaru, Focus & Citroen του group A είναι αποτελεσματικότερα και γρηγορότερα από οποιοδήποτε Group B αυτοκίνητο και, πίστεψέ με, θα έβαζαν πατομπούκαλα στο S1. Σήμερα υπάρχουν VW πολύ πιο αξιόλογα και πολύ πιο ξεχωριστά από τα αντίστοιχα Audi, αλλά αν είσαι brand victim πως να το συνειδητοποιήσεις. Σήμερα τα Seat σαν αυτό που οδηγείς δεν είναι ούτε σοβιετικά κατάλοιπα ούτε rebadged Fiats αλλά σοβαρά αυτοκίνητα που δεν έχουν ανάγκη να γράφουν 'system Porsche' στο πίσω παρμπρίζ για να πείσουν. Και αυτό το οφείλουν στη VW. Γι' αυτό R E S P E C T.

δεν θα ελεγα χλευαζω την ιστορια των gti τοσο οσο την αμφισβητω...αυτο γινεται γιατι η vw καθεαυτου δεν εχει λαβει μερος ΠΟΤΕ σε αγωνες οποιουδηποτε ειδους εκτος βεβαια απο τα cups που διοργανωνει και ο ανταγωνισμος ειναι και μενει καθαρα μεσα στην ιδια την ομαδα μεταξυ οδηγων και οχι διαφορετικων εταιρειων...για τα s εισαι λιγο λαθος γιατι μπορει τωρα να μην τρεχουν σε καποιο WRC αλλα ξεχνας το DTM αυτα δεν ειναι καθαρα αποτελεσματα μιας vw γιατι η ιστορια γραφει audi και οχι vag ;)

οσων αφορα την συγκριση μεταξυ των τριων κορυφαιων mk3 της εποχης τοτε εχω να πω οτι και τοτε υπηρχε το marketing και τοτε οι διαφημιστες πληρωνονταν οπως και τα περιοδικα για να ειναι οσο αντικειμενικα θελουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ποσο μαλλον οταν ηθελαν να προωθησουν ενα μικροτερου κυβισμου αυτοκινητο σε μια χωρα οπου ο κυβισμος δεν επαιζε και τοσο μεγαλο ρολο οσο η Ελλαδιτσα..δεν εχω διαβασει το αρθρο αν θα ηθελες να με διαφωτισεις που μπορω να το βρω θα σου ημουν ευγνωμων :thumbsup:

το s3 γι'αυτο που φτιαχτηκε να κανει ειναι ακρως τιμιο και ακρως ανταγωνιστικο...συγκριση με evo suby σε ενα επαρχιακο κομματι φυσικα και δεν υφισταται μιας και οπως ειπες η τετρακινηση του δεν μπορει να ακολουθησει τα διαφορικα των δυο ιαπωνεζων αλλα με το αναλογο αντιτιμο φυσικα ειτε στα σερβις των δυο ιαπωνεζικων ειτε στο κοστος αποκτησης τους...λογος συγκρισης με το gti/ed 30/fr/cupra φυσικα και δεν υπαρχει μιας και το αμαξι ειναι κατηγορια απο μονο του για λογους που αν τυχει να συζητησουμε σε καποιο αλλο τοπικ θα σου τους εξηγησω...

τα quattro λοιπον φιλε μου (s1-s2) και γενικα τα επονομαζομενα τερατα του group b με την ισχυ τους να φτανει και σε μερικα μοντελα να ξεπερναει τους 600 ιππους τολμησαν και τα εβαλαν σε αγωνα με f1...οχι να τρεξουν μαζι στην πιστα αλλα να δουν και να συγκρινουν χρονους...μπορεσε λοιπον το τοτε grp b και πηρε την 6η θεση στο grid...ακομα και τωρα η fia (fisa τοτε) παραδεχεται οτι τα σημερινα wrc δεν θα ειχαν καμμια τυχη απεναντι σε αυτα τα αυτοκινητα οση τεχνολογια και αν εχει πεσει πανω τους λογω πολλων περιορισμων ιπποδυναμης...

παμε στα του προσωπικου επιπεδου τωρα (κατι εχουν παθει ολοι και βγαζουν κοσμικα επιθετα...andain εσυ φταις να το ξερεις :lol: )

νεκροφιλος δεν μπορω να χαρακτηριστω απο την στιγμη που εσυ μπορεις και θυμασαι η μαθαινεις πολλα περισσοτερα πραγματα πανω σην αυτοκινηση απο εμενα μιας κι εγω ειμαι ενημερωμενος απλα για τα της γενιας μου γεγονοτα εως και σημερα...brand victim δεν μπορεις να με χαρακτηρισεις γιατι seat εχω παρει οπου το προτιμησα απο το gti οχι για καποια τρελη οικονομικη διαφορα αλλα για το πιο driver's car χαρακτηρα του απο το gti....αν ηθελα πιο ποιοτικο ανταυτου φυσικα και θα επαιρνα gti ασυζητητι!!!

τα οσα παραπανω εγραψα δεν τα λεω ουτε με καποιο σκοπο να θιξω ατομα ουτε ομως και να απαντησει ο καθενας με καποιο υφακι...εγραψα αυτα που πιστευω οχι για να με κρινετε

καλη σου μερα S8N

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:worthy.gifworthy.gif;):lol: ,να καθαρισει ανα και μαρεσε η προτελευεταια απαντηση...γαματη....
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς να πω πως το υφάκι δεν αφορά εσένα προσωπικά αλλά όλη την παραφιλολογία γύρω από τα VW και τη θέση τους απέναντι στα Audi. Αν σου έδωσα αυτή την εντύπωση τότε ζητώ συγνώμη.

Όσον αφορά το τεύχος του Auto Motor und Sport που έχει τα τρία Mk3 σε σύγκριση, είναι τόσο παλαιό (1994 νομίζω) που το έχω ξεφορτωθεί. Στο αρχείο τους όμως θα το έχουν σίγουρα. Το άρθρο ήταν από το Γερμανικό AMS μεταφρασμένο στα ελληνικά, οπότε δεν υφίστανται λόγοι marketing και προώθησης του ενός ή του άλλου στην ντόπια αγορά. Εξάλλου, το 1994 τα δίλιτρα ήταν επίσης απαγορευτικά για τον μέσο Έλληνα, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ενα δίλιτρο Golf και όχι μια BMW, μια MB ή έστω ένα Audi.

Η σύγκριση που αναφέρεις πως έκανε η FIA μεταξύ F1 και GroupB αυτοκινήτων θα μπορούσε όμως κάλλιστα να είναι μαρκετινίστικο κόλπο. Προσπερνώ αυτές τις θεωρίες συνομωσίας για να σου αναφέρω πως σε επίσης παλαιό τεύχος του Αγγλικού Car (2000 αν θυμάμαι καλά) είχε γίνει αφιέρωμα στα GroupB το οποίο περιελάμβανε και οδήγηση των αντιπροσωπευτικότερων αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένου του S1) από τον ίδιο τον Ari Vatanen κόντρα στα τότε WRC. Δε νομίζω κανείς να αμφισβητεί τον Vatanen. Σίγουρα δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει στα 10/10 πανάκριβα συλλεκτικά αυτοκίνητα (T16, S1, Metro V6) πλουσίων ¶γγλων στην εκτός δρόμου πίστα του Car, πάντως τους έδωσε και κατάλαβαν. Θυμάμαι λοιπόν και πάλι χαρακτηριστικά τα λεγόμενά του για το S1, πως δηλαδή μπροστά στη χειρουργική ακρίβεια των σύγχρονων τότε WRC το Audi ήταν all over the place, σα να προσπαθείς να πετύχεις μακρυνό στόχο με δίκανο. Νομίζω αυτό τα λέει όλα.

Ας σκεφτούμε λοιπόν τις σημερινές οδηγικές συνθήκες. Είναι πιο κοντά σε μια πίστα F1 ή σε μια ανάβαση? Τα αυτοκίνητα που οδηγούμε τί σχέση έχουν με μια Formula 1? Τι ομοιότητα είχε τότε το κεντρομήχανο S1 με το Quattro παραγωγής? Τί σχέση έχει ενα DTM αυτοκίνητο με το S5 του 50άρη στην κλιμακτήριο? Η απάντηση σε όλα αυτά είναι τόση όση και ένα Airbus με το Endeavour. Σκέψου τώρα τί ομοιότητα έχει σήμερα ενα αγωνιστικό π.χ. Evo IX με ενα πολιτικό Evo ΙΧ. Πολλές. Τελικά το marketing μάλλον μας κορόιδευε περισσότερο εκείνα τα χρόνια παρά σήμερα.

Έτσι φτιάχτηκαν μύθοι όπως το Quattro, η Integralle, τα Abarth, κλπ. Με τη διαφορά ότι αυτά τα ονόματα εκφυλίστηκαν στο όνομα των πωλήσεων από τις ίδιες τις εταιρείες. Σήμερα τα S δεν είναι σκληροπυρηνικά αλλά γιάπικα, η Quattro gmbh ασχολείται με ειδικά χρώματα αμαξώματος, ζάντες και δέρματα όπως η Individual της BMW και η Abarth φοράει κιτάκια, ποδιές και μαρσπιέ σε 500αράκια.

Και ερχόμαστε στο GTI. Το GTI δε διεκδίκησε δάφνες σε αγώνες. Δε διακρίθηκε σε πίστες. Αλλά δεν κορόιδεψε και κανέναν. Το GTI είναι αυτό που ήταν και τη δεκαετία του '70: Ο βασηλιάς των hot hatches. Ένα μικρομεσαίο hatcback με καλύτερο στήσιμο, πιο σπορ συμπεριφορά από τα μικρότερα αδέρφια του και αρκούντως καυτές επιδόσεις. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Δε χρειάστηκε να γίνει χορηγός για να μπει σε υπερπαραγωγές του Hollywood όπως Ronin, I Robot, Transporter, Transformers κλπ. Δεν κατασκευάστηκε για να κυνηγά τετρακίνητα σε αναβάσεις, ούτε εκφυλίστηκε σε κυριλέ hatchback. Δεν εκμεταλλέυτηκε το σήμα του για τίποτα. Αντιθέτως, δημιούργησε μόνο του τον θρύλο του και μαζί μια ολόκληρη κατηγορία. Και έμεινε πιστό σ' αυτή.

To S3 που αναφέρεις σε ποια κατηγορία θα το τοποθετούσες? Ήρθε το 1999 από το πουθενά. Ένα glorified GTI στα χρήματα μιας καλής BMW, πλασσαρισμένο ως το σύγχρονο Escort RS Cosworth ή ως Γερμανική Integralle. Μια Integralle που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο ανταλλακτικά από το parts bin της VW ώστε να μη βρίσκεις κάτι ακριβώς αντίστοιχο στην αγορά και με εκ γενετής περιορισμούς (πάτωμα, 2 διαφορικά, κλπ) που το καθιστούν ανίκανο να διακριθεί σε αγώνες. Με τραγική κατάληξη να καγκουροποιείται από τους ιδιοκτήτες του ώστε να στέκεται σε ευθείες απέναντι όχι μόνο σε Evo και STI αλλά και σε Μ3 και Porsche, αναζητώντας ταυτότητα. Είδες ποτέ κάποιον με Evo να προσπαθεί να πείσει πως το αυτοκίνητό του είναι ενα all-rounder premium sedan? Κάποιον να ισχυρίζεται πως το STI του είναι -αναλογικά με τις επιδόσεις του- ενα σχετικά οικονομικό σε συντήρηση και έξοδα Q-car? Όχι. Και δεν τους νοιάζει. Κανείς τους δεν ασχολείται με αυτά. Αντιθέτως, οι άλλοι ασχολούνται με εκείνους. Πού εμπίπτει λοιπόν το S3, αν όχι στην κατηγορία των αυτοκινήτων που πλασσάρονται μέσα από "ακριβές βιτρίνες, απαστράπτοντα κρύσταλλα, κόκκινα χαλιά, δερμάτινους καναπέδες, ξύλινα φεγκ-σούι, λουστραρισμένους υγραντήρες πούρων, ακριβά κρασιά, φοντανιέρες και άλλες τέτοιες μaλακίες" και που απευθύνονται σε δήθεν high-endάδες?

Τελειώνοντας, brand victims είμαστε όλοι σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Εγώ προσωπικά είχα Audi (ΤΤ) και έμεινα πολύ απογοητευμένος για διαφόρους λόγους. Γνωρίζω πολλούς που θα σου πουν το ίδιο ακριβώς πράγμα. Πολλοί θεώρησαν πισογύρισμα το GTI μετά το ΤΤ αλλά ξέρω καλύτερα από εκείνους ποιος έχει τελικά το όνομα και ποιος την ουσία. Δεν είναι κακό ούτε μάταιο να θες ποιότητα και πολυτέλεια που δε βρίσκεις στη VW. Κακό και μάταιο είναι να οδηγείς Audi και να θεωρείς πως ξαφνικά απέκτησες άλλο status, άλλο πρόσωπο στην κοινωνία. Όπως οι ιδιοκτήτες Saab αρνούνται πεισματικά τη συγγένεια των αυτοκινήτων τους με τα ταπεινότερα Opel. Κάποτε το 9000 είχε πάτωμα από Fiat Chroma αλλά οι οδηγοί τους κυκλοφορούσαν με τα βυζιά φουσκωμένα από περηφάνεια. Ακόμη χειρότερο είναι να νομίζεις πως επειδή έχαψες το high-end πλασσάρισμα και πλήρωσες ακριβά την ούγια, πέραν της πολυτέλειας και της κυριλασίας αγόρασες πακέτο την οδηγική ευχαρίστηση, τις καθαρόαιμες επιδόσεις και το απόλυτο στήσιμο. Τέτοια θαύματα δεν κάνει το marketing.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα το σημαντικότερο:

Βρισκόμαστε σε ένα δημόσιο φόρουμ και όλοι έχουν δικαίωμα να ασκούν κριτική στα κείμενά μας, αρκεί η κριτική αυτή να μην είναι στείρα. Σκοπός είναι να γίνεται ενας εποικοδομητικός διάλογος. Δεκτές λοιπόν και σεβαστές όλες οι απόψεις. Και πάλι ζητώ συγνώμη αν σε έθιξα, αλλά οι χαρακτηρισμοί αυτοί δεν απευθύνοντας σε σένα προσωπικά (κακώς το έγραψα σε δεύτερο ενικό πρόσωπο).

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα το σημαντικότερο:

Βρισκόμαστε σε ένα δημόσιο φόρουμ και όλοι έχουν δικαίωμα να ασκούν κριτική στα κείμενά μας, αρκεί η κριτική αυτή να μην είναι στείρα. Σκοπός είναι να γίνεται ενας εποικοδομητικός διάλογος. Δεκτές λοιπόν και σεβαστές όλες οι απόψεις. Και πάλι ζητώ συγνώμη αν σε έθιξα, αλλά οι χαρακτηρισμοί αυτοί δεν απευθύνοντας σε σένα προσωπικά (κακώς το έγραψα σε δεύτερο ενικό πρόσωπο).

πολλοι ξεχνανε να κρινουν τα λεγομενα και απευθυνονται καθαρα σε προσωπα...

μια παρενθεση (οπου παρεπιπτωντος ειναι εντος θεματος) ποτε δεν εκρινα το R20 μιας και οντως ειναι το δυνατοτερο golf ολων των εποχων και σιγουρα στα επομενα 2-3 χρονια οπου και θα αλλαξω αμαξι θα στριφογυριζει στο μυαλο μου ενα R20 golf η scirocco...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.