Jump to content
Chris_dIRE

Προγράμματα (tuning) για V W.

Recommended Posts

Παιδιά, σε αυτό το μάταιο κόσμο που ζούμε όλοι δηλώνουν ό,τι θέλουν.

Επειδή θέλω να αποφύγουμε δια ροπάλου τη συζήτηση του ποιός την έχει πιο μακρυά, παραθέτω μερικά στοιχεία για προβληματισμό:

1) Ο κινητήρας 1.4 TSI είναι ίδιος ανάμεσα στο Golf V και Golf VI. Ίδιος στο Scirocco. Δεν έχει αλλάξει το παραμικρό μέσα του εκτός από τη χαρτογράφηση.

2) Έχετε δει ποτέ μπροστά στα μάτια σας τα άλογα που τάζουν όλοι; Εγώ τα έχω δει (για την ακρίβεια δεν τα έχω δει), αλλά δεν μετράει γιατί η γνώμη μου είναι εκτός συναγωνισμού επειδή κάνω επαγγελματικά αυτή τη δουλεία.

3) Το γεγονός ότι δύο επώνυμες ξένες εταιρείες που δεν έχουν σε ιδιαίτερη προτεραιότητα την αξιοπιστία (μην ακούσω παράπονα γιατί θα ποστάρω φωτογραφίες από μοτέρ να γίνει της κακομοίρας) δίνουν επιδόσεις που απέχουν 30 άλογα μεταξύ τους, τί σας λέει;

Ότι η μεν ξέρει ενώ η δε δεν ξέρει, ή μήπως ότι κάποιος είναι ρεαλιστής και κάποιος υπεραισιόδοξος;

4) Δεν μπορεί να έχετε 220 άλογα αν δεν έχετε και προβλήματα τροφοδοσίας καυσίμου. Γιατί το σύστημα υψηλής πίεσης του 1.4TSI δεν τα καταφέρνει σε όλες τις συνθήκες με τέτοια ισχύ και ρυθμίσεις που να προστατεύουν τον κινητήρα από λιώσιμο. Καλύτερα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας!

Επομένως αν σας τάζουν ότι είστε 230 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, μάλλον φύκια για μεταξωτές κορδέλες προσπαθούν να σας πουλήσουν.

Υ.Γ.

Αν οι μπιέλες είχαν στόμα θα έλεγαν:

46,5 να είναι οι ώρες σας (που νομίζετε ότι θα κάτσουμε μέσα στο μπλοκ με τέτοια ροπή)

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ωραιος πολυ καλα τα λες ειπαμε οι μπιελες του tsi ειναι ανθεκτικες και ενισχυμενες σαν του 20vt αλλα οχι κ τοσο !!!Εγω προσωπικα εχω revo απο φιλους που ακουω δεν εχω καθολου κοψιματα λογω αντλιας γιατι η αντεχει μεχρη 165 bar ενω αλλα προγραμματα καπου στα 140κατι σταματουν . Δεν ειναι ειδικος αλλα ψαχνομαι και σπασμενα μοτερ δοξα των Θεο απο ολες τις εταιρειες μεγαλες και μικρες !!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και με τους δυό σας .

Ο καθένας ότι θέλει λέει.

Να πιστεύετε μόνο στα μάτια σας και οχι μόνο στα αυτιά σας . tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σας είπα τα πράγματα όπως τα έχω δεί .

Δεν έχω δεί REVO και δεν μπορώ να πω τπτ.

Από εκεί και μετά άλλο τα 850 europoula και άλλο τα 400 για τα ίδια αποτελέσματα δεν νομίζετε. :o

@ STELIOS_GOLF 6 TSI

Το πρόγραμμα μπήκε από την g-traction και στο αδέρφη και στο scirocco ....

Δώσε περισσότερα στοιχεία για την εταιρεία ,γιατι στο site δεν έχει ούτε διεύθυνση......

Τιμή,εξυπηρέτηση,επαγγελματισμός ,κτλ...?

Παιδιά, σε αυτό το μάταιο κόσμο που ζούμε όλοι δηλώνουν ό,τι θέλουν.

Επειδή θέλω να αποφύγουμε δια ροπάλου τη συζήτηση του ποιός την έχει πιο μακρυά, παραθέτω μερικά στοιχεία για προβληματισμό:

1) Ο κινητήρας 1.4 TSI είναι ίδιος ανάμεσα στο Golf V και Golf VI. Ίδιος στο Scirocco. Δεν έχει αλλάξει το παραμικρό μέσα του εκτός από τη χαρτογράφηση.

2) Έχετε δει ποτέ μπροστά στα μάτια σας τα άλογα που τάζουν όλοι; Εγώ τα έχω δει (για την ακρίβεια δεν τα έχω δει), αλλά δεν μετράει γιατί η γνώμη μου είναι εκτός συναγωνισμού επειδή κάνω επαγγελματικά αυτή τη δουλεία.

3) Το γεγονός ότι δύο επώνυμες ξένες εταιρείες που δεν έχουν σε ιδιαίτερη προτεραιότητα την αξιοπιστία (μην ακούσω παράπονα γιατί θα ποστάρω φωτογραφίες από μοτέρ να γίνει της κακομοίρας) δίνουν επιδόσεις που απέχουν 30 άλογα μεταξύ τους, τί σας λέει;

Ότι η μεν ξέρει ενώ η δε δεν ξέρει, ή μήπως ότι κάποιος είναι ρεαλιστής και κάποιος υπεραισιόδοξος;

4) Δεν μπορεί να έχετε 220 άλογα αν δεν έχετε και προβλήματα τροφοδοσίας καυσίμου. Γιατί το σύστημα υψηλής πίεσης του 1.4TSI δεν τα καταφέρνει σε όλες τις συνθήκες με τέτοια ισχύ και ρυθμίσεις που να προστατεύουν τον κινητήρα από λιώσιμο. Καλύτερα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας!

Επομένως αν σας τάζουν ότι είστε 230 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, μάλλον φύκια για μεταξωτές κορδέλες προσπαθούν να σας πουλήσουν.

Υ.Γ.

Αν οι μπιέλες είχαν στόμα θα έλεγαν:

46,5 να είναι οι ώρες σας (που νομίζετε ότι θα κάτσουμε μέσα στο μπλοκ με τέτοια ροπή)

χαχαχα ωραιος πολυ καλα τα λες ειπαμε οι μπιελες του tsi ειναι ανθεκτικες και ενισχυμενες σαν του 20vt αλλα οχι κ τοσο !!!Εγω προσωπικα εχω revo απο φιλους που ακουω δεν εχω καθολου κοψιματα λογω αντλιας γιατι η αντεχει μεχρη 165 bar ενω αλλα προγραμματα καπου στα 140κατι σταματουν . Δεν ειναι ειδικος αλλα ψαχνομαι και σπασμενα μοτερ δοξα των Θεο απο ολες τις εταιρειες μεγαλες και μικρες !!!

Δώστε στοιχεία και φωτογραφίες γιατι μας ενδιαφέρουν ολους.Σε όλο το φόρουμ ακούγεται οτι το 1,4tsi μοτέρ είναι τέρας αξιοπιστίας ,δεν σπάει ,αντέχει πολύ παραπάνω απο την εργοστασιακή του ρύθμιση κτλ.Εμείς οι απλοι αγοραστές πώς θα κρίνουμε ''με τα μάτια μας'' αυτό που μας τάζουν?

ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ....

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό απέναντί σου, δεν πρόκειται να ανεβάσω τίποτα γιατί δεν υπάρχει κανένας -προς το παρόν- λόγος.

Δεν προσπαθώ να πείσω φέρνοντας αποδεικτικά στοιχεία, σχολιάζω τη πολιτική βελτιωτικών εταιρειών.

Ο προσανατολισμός μιας εταιρείας στις επιλογές ρυθμίσεων στα προγράμματα είναι κατι που φαίνεται μακροπρόθεσμα.

Αν στα 50.000χλμ το καπάκι σου ή η τουρμπίνα γίνει ατμός τότε σημαίνει ότι επεσες σε αμαρτωλή!

Αν τυχόν και στου διπλανού σου το αυτοκίνητο συμβεί το ίδιο τότε από απλή σύμπτωση αρχίζει να γίνεται συστηματικό λάθος.

Αν πάθει και τρίτος το ίδιο τότε σημαίνει ότι στραβά αρμενίζουν και δεν πάει στραβά ο γιαλός.

Όπως έλεγε ο Βέγγος, τα πάντα είναι ατμός! Αν δε ρωτήσεις και δεν δεις με τα ίδια σου τα μάτια, ακόμα και 250 άλογα είναι λίγα να σου τάξουν.

Κοινώς, αν εγώ έχω 190 ή εσύ 230 ίππους είναι συζητήσεις του φραπεδοπότηρου.

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό απέναντί σου, δεν πρόκειται να ανεβάσω τίποτα γιατί δεν υπάρχει κανένας -προς το παρόν- λόγος.

Δεν προσπαθώ να πείσω φέρνοντας αποδεικτικά στοιχεία, σχολιάζω τη πολιτική βελτιωτικών εταιρειών.

Ο προσανατολισμός μιας εταιρείας στις επιλογές ρυθμίσεων στα προγράμματα είναι κατι που φαίνεται μακροπρόθεσμα.

Αν στα 50.000χλμ το καπάκι σου ή η τουρμπίνα γίνει ατμός τότε σημαίνει ότι επεσες σε αμαρτωλή!

Αν τυχόν και στου διπλανού σου το αυτοκίνητο συμβεί το ίδιο τότε από απλή σύμπτωση αρχίζει να γίνεται συστηματικό λάθος.

Αν πάθει και τρίτος το ίδιο τότε σημαίνει ότι στραβά αρμενίζουν και δεν πάει στραβά ο γιαλός.

Όπως έλεγε ο Βέγγος, τα πάντα είναι ατμός! Αν δε ρωτήσεις και δεν δεις με τα ίδια σου τα μάτια, ακόμα και 250 άλογα είναι λίγα να σου τάξουν.

Κοινώς, αν εγώ έχω 190 ή εσύ 230 ίππους είναι συζητήσεις του φραπεδοπότηρου.

Ακριβως επειδή βαρέθηκα να γράψω για αλλη μια φορά τα παραπάνω (με τα οποία συμφωνω απόλυτα) έκανα τη δήλωση αυτή σε προηγούμενο ποστ μου. Και επειδη οι περισσοτεροι εδω μέσα γραφουν μια ξεκάρφωτη ιπποδύναμη είπα να κάνω το ίδιο αλλα με ακρως αληθινά νούμερα απλα για να δω την αντίδραση του κοινού.

Τώρα όσον αφορά τα 46,5κιλά μαλλον δεν κατάλαβες οτι αναφερόμουν στον 2.0 TSi και έγραψες οτι δεν αντέχουν οι μπιέλες!!

Link to comment
Share on other sites

Δώσε περισσότερα στοιχεία για την εταιρεία ,γιατι στο site δεν έχει ούτε διεύθυνση......

Τιμή,εξυπηρέτηση,επαγγελματισμός ,κτλ...?

Δώστε στοιχεία και φωτογραφίες γιατι μας ενδιαφέρουν ολους.Σε όλο το φόρουμ ακούγεται οτι το 1,4tsi μοτέρ είναι τέρας αξιοπιστίας ,δεν σπάει ,αντέχει πολύ παραπάνω απο την εργοστασιακή του ρύθμιση κτλ.Εμείς οι απλοι αγοραστές πώς θα κρίνουμε ''με τα μάτια μας'' αυτό που μας τάζουν?

ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ....

μπορεις απλα να οδηγησεις το δικο μου tsi που ειναι 250 αλογα και να το διαπιστωσεις!

ο salex μπορει να σου επιβεβαιωσει τα λεγομενα μου!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως επειδή βαρέθηκα να γράψω για αλλη μια φορά τα παραπάνω (με τα οποία συμφωνω απόλυτα) έκανα τη δήλωση αυτή σε προηγούμενο ποστ μου. Και επειδη οι περισσοτεροι εδω μέσα γραφουν μια ξεκάρφωτη ιπποδύναμη είπα να κάνω το ίδιο αλλα με ακρως αληθινά νούμερα απλα για να δω την αντίδραση του κοινού.

Τώρα όσον αφορά τα 46,5κιλά μαλλον δεν κατάλαβες οτι αναφερόμουν στον 2.0 TSi και έγραψες οτι δεν αντέχουν οι μπιέλες!!

τα 2λιτρα αντεχνουν και 50+ κιλα ροπης δεν εχουνε προβλημα...

και οι μπιελεσ του 1.8 20vt αντεχουν 46 κιλα ροπης αλλα πως θα βγαλεις 40+ κιλα ροπη στο 14αρι????

χεχε!

Link to comment
Share on other sites

Ε, ενταξει τωρα, μην λεμε οτι το αυτοκινητο απο 28.5 μαμα ροπη οταν παει στα 46.5 θα ειναι και τερας αξιοπιστιας η μακροβιοτητας!!!

Ουτε στα παραμυθια.

Οταν μιλαμε για προγραμμα εννουμε μονο προγραμμα, αντε και καμμια εξατμιση/εισαγωγη, τιποτα αλλο.

Εκτος και αν αλλαχτουν ολα οποτε δεν μπορει πλεον να μιλαμε για το ιδιο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Ε, ενταξει τωρα, μην λεμε οτι το αυτοκινητο απο 28.5 μαμα ροπη οταν παει στα 46.5 θα ειναι και τερας αξιοπιστιας η μακροβιοτητας!!!

Ουτε στα παραμυθια.

Οταν μιλαμε για προγραμμα εννουμε μονο προγραμμα, αντε και καμμια εξατμιση/εισαγωγη, τιποτα αλλο.

Εκτος και αν αλλαχτουν ολα οποτε δεν μπορει πλεον να μιλαμε για το ιδιο αυτοκινητο.

παντελη θα διαφωνισω καθετα μαζι σου...

υπαρχουν gti s3 setup με 50 κιλα ροπης που εχουνε κανει και 100.000 χλμ και δεν εχουνε κανει κιχ...

υπαρχει και gti με big turbo στα 50+ κιλα ροπης με 70.000 χλμ και δεν εχει κανει κιχ...

Link to comment
Share on other sites

@ rallakias

Ο τύπος είναι στη Μεταμόρφωση Αθήνας . Έχει το τηλ του αν θες πάρε για λεπτομέρειες .

Και θα ήμουν της γνώμης να του ζητήσετε και προσφορά πρός το club για τιμές .

Link to comment
Share on other sites

παντελη θα διαφωνισω καθετα μαζι σου...

υπαρχουν gti s3 setup με 50 κιλα ροπης που εχουνε κανει και 100.000 χλμ και δεν εχουνε κανει κιχ...

υπαρχει και gti με big turbo στα 50+ κιλα ροπης με 70.000 χλμ και δεν εχει κανει κιχ...

Αποστολη, σιγουρα θα υπαρχουν, το θεμα ειναι ποσα υπαρχουν απο τοσα που γινονται!

Αν τα τρεχεις σιγουρα δεν θα υπαρχουν ετσι για πολυ, αν τα πας πιο χαλαρα θα κρατησουν πιο πολυ.

Απλη λογικη ειναι, δεν μπορει η vw να κατασκευαζει εξαρτηματα που θα ειναι πανω απο 5-10 φορες πιο ανθεκτικα απο το max της (αν ανεβαζουμε την ροπη η οποια αλλη τιμη στο διπλασιο τοτε τα αναλογα εξαρτηματα που το υποστηριζουν, λογω του οτι η δομικη αντοχη ειναι βασει γεωμετρικης προοδου, οχι αριθμητικης, θα χρειαζεσια 5-10 φορες-, υποθετικα το λεω για να δειξω το ευρος της απαιτουμενης αλλαγης-, δυνατοτερο/ανθεκτικοτερα τμηματα ,

και απλα γιατι αυτο απαιτει πολυ μεγαλυτερο κοστος, κατι το οποιο αν μετακυλιοταν στην παραγωγη τα αυτοκινητα θα εβγαιναν κατα πολυ απο το target market που προοριζονται.

Εδω το ed30 για 30 αλογα παραπανω και 2 κιλα ροπης απο το gti εχει αλλαγμενα αρκετα εσωτερικα και εξωτερικα πραγματακια, αν ηταν οπως τα λες γιατι να ειναι χαζοι οι Γερμανοι και να μην κανουν μονο ενα επαναπρογραμματσμο και να βαλουν στην τσεπη 5 χιλιαρικακια?

Δεν ειναι ετσι και ολοι ξερουμε οτι οσο περισσοτερο πειραζουμε το αυτοκινητακι μας τοσο περισσοτερο ελαττωνουμε την αξιοπιστια του και την μακροβιοτητα του.

Αλλο μια αντλια να δουλευει στο 54% και αλλο να δουλευει στο 99%.

Αλλο να εχεις σταθερη πιεση 0.4 bar και αλλο να εχεις 1+ bar, κλπ κλπ.

Για φαντασου την καρδια σου αντι να δουλευει με 70-80 παλμους να δουλευει με 140-160! Ποσο θα αντεξεις?

Εξαιρεσεις παντα θα υπαρχουν αλλα το μετρο ειναι ο κανονας.

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό απέναντί σου, δεν πρόκειται να ανεβάσω τίποτα γιατί δεν υπάρχει κανένας -προς το παρόν- λόγος.

Δεν προσπαθώ να πείσω φέρνοντας αποδεικτικά στοιχεία, σχολιάζω τη πολιτική βελτιωτικών εταιρειών.

Ο προσανατολισμός μιας εταιρείας στις επιλογές ρυθμίσεων στα προγράμματα είναι κατι που φαίνεται μακροπρόθεσμα.

Αν στα 50.000χλμ το καπάκι σου ή η τουρμπίνα γίνει ατμός τότε σημαίνει ότι επεσες σε αμαρτωλή!

Αν τυχόν και στου διπλανού σου το αυτοκίνητο συμβεί το ίδιο τότε από απλή σύμπτωση αρχίζει να γίνεται συστηματικό λάθος.

Αν πάθει και τρίτος το ίδιο τότε σημαίνει ότι στραβά αρμενίζουν και δεν πάει στραβά ο γιαλός.

Όπως έλεγε ο Βέγγος, τα πάντα είναι ατμός! Αν δε ρωτήσεις και δεν δεις με τα ίδια σου τα μάτια, ακόμα και 250 άλογα είναι λίγα να σου τάξουν.

Κοινώς, αν εγώ έχω 190 ή εσύ 230 ίππους είναι συζητήσεις του φραπεδοπότηρου.

Δεν αμφισβήτησα κανέναν,δεν το έπαιξα ειδικός,δεν εξέφρασα άποψη!Δεν εχω βελτιωμένο αυτοκινητο ,αλλά και αν είχα δεν θα με εκανε ειδικό-γνώστη το γεγονός οτι πλήρωσα πχ 1000¤ για ενα πρόγραμμα.Ενδιαφέρομαι όμως για να βελτιώσω το αυτοκίνητό μου και με ενδιαφέρουν οι πληροφορίες και οι απόψεις που διαβάζω!

Σε όλο το φόρουμ λοιπόν , κυκλοφορεί διάχυτη η εντύπωση οτι κανένα ''πουσαρισμένο'' tsi δεν έχει πάθει σοβαρή ζημιά!!!Δεν μιλάω για safe mode ή κομπιάσματα .Αν κάνω λάθος παρακαλώ διαψεύστε με!!Η πρώτη φορά που διαβάζω για σπασμένα μοτέρ και μάλιστα απο διάφορους βελτιωτές ,ήταν σε προηγούμενα πόστ των salex και peolinio και γι αυτό ζήτησα περισσότερα στοιχεία.Δεν θέλετε να τα πείτε ,είναι σεβαστό δικαίωμα σας!

Δεν κατάλαβα οτι επρόκειτο για κάποιο ''γενικό σχολιασμό της πολιτικής των βελτιωτικών εταιρειών''-νόμισα οτι ήταν έκφραση άποψης και μάλιστα εμπεριστατομένης .Με συγχωρείτε αν κατάλαβα λάθος....

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα οτι επρόκειτο για κάποιο ''γενικό σχολιασμό της πολιτικής των βελτιωτικών εταιρειών''-νόμισα οτι ήταν έκφραση άποψης και μάλιστα εμπεριστατομένης .Με συγχωρείτε αν κατάλαβα λάθος....

Όσα έγραψα ήταν σχολιασμός για την πολιτική επιλογών συγκεκριμένων εταιρειών. Δεν θέλω να κατονομάσω, υποτίθεται ότι καταλαβαίνει όποιος διάβασε όλο το προηγούμενο κείμενο.

Έτσι όπως το θέτεις, μου δίνεις δύο επιλογές:

1) Να παραθέσω φωτογραφίες και όλα αυτά που έχω στο αρχειο μου, αναλύοντας ακριβώς τα περι αξιοπιστίας, εκτρέποντας τη συζήτηση και κάνοντάς τη κάτι από πρωινό καφέ. Χωρίς κανένα απολύτως κέρδος για τους αναγνώστες ή τις εταιρείες ή κανέναν άλλο.

2) Να συνεχίσω τη συζήτηση προσπαθώντας να δείξω το νόημα που ήθελα να περάσω εξαρχής:

Ότι δηλαδή καθένας παρουσιάζει τα πράγματα όπως τον συμφέρει στον κόσμο του μάρκετινγκ. Στον κόσμο της μηχανολογίας όμως 1+1=2 .

Δεν μπορεί ο ένας να διαφημίζει 220 και άλλος 190 μόνο με πρόγραμμα. Η αλήθεια πρέπει να κρύβεται κάπου ενδιάμεσα. Διαφορετικά κάποιος από τους δύο έχει κάνει απαισιόδοξη ή υπεραισιόδοξη εκτίμηση της ισχύος του.

Link to comment
Share on other sites

Δώσε περισσότερα στοιχεία για την εταιρεία ,γιατι στο site δεν έχει ούτε διεύθυνση......

Τιμή,εξυπηρέτηση,επαγγελματισμός ,κτλ...?

Δώστε στοιχεία και φωτογραφίες γιατι μας ενδιαφέρουν ολους.Σε όλο το φόρουμ ακούγεται οτι το 1,4tsi μοτέρ είναι τέρας αξιοπιστίας ,δεν σπάει ,αντέχει πολύ παραπάνω απο την εργοστασιακή του ρύθμιση κτλ.Εμείς οι απλοι αγοραστές πώς θα κρίνουμε ''με τα μάτια μας'' αυτό που μας τάζουν?

ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ....

To site το έχει ανανεώσει παίδες (g-traction.gr)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.