giorgosg86 Posted March 6, 2009 Report Posted March 6, 2009 ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές? Quote
peolinio Posted March 6, 2009 Report Posted March 6, 2009 ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές? Η διαφορα τους ειναι στο f περα απο την πλακα οι τελευταιας γενιας 2,0L κινητηρες θα λεγονται tsi (ετσι τους ηρθε)...διαφορα με τον tfsi καμια περα απο κατι αλογακια εξτρα Quote
Dark Angel Posted March 6, 2009 Report Posted March 6, 2009 κάτι αλάζει... το διάβασα και εκτώς forum θα ψάξω και θα ποστάρω εδώ Quote
spiros23 Posted March 6, 2009 Report Posted March 6, 2009 ιδιοι δεν ειναι; με την διαφορα οτι η audi τον λεει Tfsi ενω η vw Tsi. οπως και με του leon πχ που η audi τον λεει 1.8Tfsi ενω η seat 1.8Tsi ενω ειναι οι ιδιοι Quote
Guest Grouper_8L Posted March 6, 2009 Report Posted March 6, 2009 (edited) κάτι αλάζει... το διάβασα και εκτώς forum θα ψάξω και θα ποστάρω εδώ Μήπως είδες αυτό ρε Λευτέρη .......... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry278682 post 29 Edited March 6, 2009 by Grouper Quote
wanderer Posted March 7, 2009 Report Posted March 7, 2009 ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές? Ο 2.0 TFSI ξεκίνησε σαν ΑΧΧ στα Α3 (πρώτα) και μετά σε GTI/A4/Passat/TT/Leon/Octavia και σε άλλα που μπορεί να ξεχνάω σε αυτόν βασίζονται και οι εκδόσεις 230/240/265/272 των Εdition 30, Cupra, S3 & TT-S με αρκετές διαφοροποιήσεις. Όλοι αυτοί έχουν ιμάντα με προβλεπόμενη αλλαγή τα 180.000 χλμ στον ΑΧΧ βασίστηκε ο 1,8 TFSI (υποκυβισμένος 2,0) της Audi, αλλά εχει ΚΑΔΕΝΑ + κάποιες μικρές αλλαγές ανάποδα, ο 2,0 TFSI της Audi με τα 35 κιλά και τους 211 βασίστηκε στον 1,8 κι έχει κι αυτός ΚΑΔΕΝΑ και AVS (Audi Valve System) και προς το παρόν είναι αποκλειστικότητα Audi (A4, A5, Q5) O 2,0 T(F)SI του Scirocco, αλλά και όσα Α3, ΤΤ παράγονται ΣΗΜΕΡΑ με 2,0/200, είναι ο CAWB και φοράει και αυτός καδένα Καδένα έχουν κι όλοι οι 1,4 TSI με ένα ή δύο τούρμπο Quote
Dark Angel Posted March 7, 2009 Report Posted March 7, 2009 Μήπως είδες αυτό ρε Λευτέρη ..........http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry278682 post 29 και αυτό, αλλα και σε άλλο ένα επίσεις φόρουν όχι Ελληνικό όμως... και κάπου έχω την σηγκεκριμενη σελίδα αποθηκευμένη στα My Favorite... Quote
auber002b Posted April 20, 2009 Report Posted April 20, 2009 (edited) Ο 2.0 TFSI ξεκίνησε σαν ΑΧΧ στα Α3 (πρώτα) και μετά σε GTI/A4/Passat/TT/Leon/Octavia και σε άλλα που μπορεί να ξεχνάω σε αυτόν βασίζονται και οι εκδόσεις 230/240/265/272 των Εdition 30, Cupra, S3 & TT-S με αρκετές διαφοροποιήσεις. Όλοι αυτοί έχουν ιμάντα με προβλεπόμενη αλλαγή τα 180.000 χλμ στον ΑΧΧ βασίστηκε ο 1,8 TFSI (υποκυβισμένος 2,0) της Audi, αλλά εχει ΚΑΔΕΝΑ + κάποιες μικρές αλλαγές ανάποδα, ο 2,0 TFSI της Audi με τα 35 κιλά και τους 211 βασίστηκε στον 1,8 κι έχει κι αυτός ΚΑΔΕΝΑ και AVS (Audi Valve System) και προς το παρόν είναι αποκλειστικότητα Audi (A4, A5, Q5) O 2,0 T(F)SI του Scirocco, αλλά και όσα Α3, ΤΤ παράγονται ΣΗΜΕΡΑ με 2,0/200, είναι ο CAWB και φοράει και αυτός καδένα Καδένα έχουν κι όλοι οι 1,4 TSI με ένα ή δύο τούρμπο τα πρώτα Leon TFSI δεν είχαν axx μοτέρ , και αυτά με τα 185ps αλλά Και το fr με τα 200ps αργότερα Edited April 20, 2009 by auber002b Quote
astanapan Posted September 7, 2009 Report Posted September 7, 2009 τα πρώτα Leon TFSI δεν είχαν axx μοτέρ , και αυτά με τα 185ps αλλά Και το fr με τα 200ps αργότερα Σωστότατο, μονο στην αρχή (πρώτο χρόνο κυκλοφορίας δηλ. Γκολφ και Α3) τα tfsi μοτερ ήταν AXX revision. Όλα τα Λεον πήραν εξαρχής το επόμενο revision (ΒWA) και μετά ακολούθησαν τα Γκολφ, Α3, Οκταβιες κτλ. Quote
gvaf Posted October 1, 2009 Report Posted October 1, 2009 Μιλάμε οι άνθρωποι της VW και Audi πρέπει να έχουν συνέχεια λίστα στα χέρια τους με τα διάφορα μοτέρ που βγάζουν για να μην χάνονται Quote
luka Posted December 18, 2009 Report Posted December 18, 2009 Το group vw αλλαξε το TFSI σε TSI για συντομευση γιατι και ο TSI TFSI ειναι δηλ. τουρμπο αμμεσου ψεκασμου.Τωρα ο κινητηρας απο το καινουργιο GTI εχει διαφορες οπως π.χ χαμηλοτερη σχεση συμπιεσης,καδενα,διαφορετικη εισαγωγη.Τα scirocco που εβγαιναν μεχρι τωρα φωρουσαν τον παλιο με τα 200ps αλλα αυτα που θα φτιαχτουν απο 45η εβδομαδα 2009 θα φορουν τον κινητηρα απο το GTI με τα 210ps.Αυτος ο κινητηρας ειναι ιδιος με αυτον που φορουν τα audi μονο που δεν εχει το AVS. Quote
sonakias Posted January 21, 2010 Report Posted January 21, 2010 TFSI- Turbo Fuel Straight Injection TDI- Turbo Direct Injection **Diesel Only** TSI-Turbo Straight Injection FSI- Fuel Straight Injection Quote
turbomakis Posted January 21, 2010 Report Posted January 21, 2010 (edited) TFSI- Turbo Fuel Straight Injection TDI- Turbo Direct Injection **Diesel Only** TSI-Turbo Straight Injection FSI- Fuel Straight Injection Νομίζω είναι:Turbo Fuel Stratified Injection!!! Και για τα tsi όταν πρωτοβγήκαν:twincharged stratified injection!!!Η όχι??? Edited January 21, 2010 by turbomakis Quote
poen Posted January 23, 2010 Report Posted January 23, 2010 οχι μακη ειναι αμεσου ψεκαζμου οποτε το straight νομιζω ειναι το σωστο Quote
turbomakis Posted January 23, 2010 Report Posted January 23, 2010 (edited) οχι μακη ειναι αμεσου ψεκαζμου οποτε το straight νομιζω ειναι το σωστο Με μπέρδεψες τώρα!!!!Αυτό δεν ισχύει δηλαδή???CLICK ME!!!! :whistling: Edited January 23, 2010 by turbomakis Quote
YORK1991 Posted January 27, 2010 Report Posted January 27, 2010 Νομίζω είναι:Turbo Fuel Stratified Injection!!! Και για τα tsi όταν πρωτοβγήκαν:twincharged stratified injection!!!Η όχι??? Αυτο ειναι το σωστο. Φιλε poen, γραμματολογικα ο αμεσος (βλεπε ψεκασμος) λεγεται direct και οχι straight. Quote
jsmirlis Posted January 27, 2010 Report Posted January 27, 2010 Με μπέρδεψες τώρα!!!!Αυτό δεν ισχύει δηλαδή???CLICK ME!!!! Ισχύει. Stratify: To deposit in layers, δηλαδή ψεκασμός με "στρώματα". Quote