Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
giorgosg86

Διαφορές του 2.0 Tsi με τον 2.0 Tfsi

Recommended Posts

ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές?

Η διαφορα τους ειναι στο f tongue.gif

περα απο την πλακα οι τελευταιας γενιας 2,0L κινητηρες θα λεγονται tsi (ετσι τους ηρθε)...διαφορα με τον tfsi καμια περα απο κατι αλογακια εξτρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

κάτι αλάζει... το διάβασα και εκτώς forum θα ψάξω και θα ποστάρω εδώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ιδιοι δεν ειναι; με την διαφορα οτι η audi τον λεει Tfsi ενω η vw Tsi. οπως και με του leon πχ που η audi τον λεει 1.8Tfsi ενω η seat 1.8Tsi ενω ειναι οι ιδιοι

Share this post


Link to post
Share on other sites
ρε παιδιά γνωρίζει κάνεις τις διαφόρές?

Ο 2.0 TFSI ξεκίνησε σαν ΑΧΧ στα Α3 (πρώτα) και μετά σε GTI/A4/Passat/TT/Leon/Octavia και σε άλλα που μπορεί να ξεχνάω :D

σε αυτόν βασίζονται και οι εκδόσεις 230/240/265/272 των Εdition 30, Cupra, S3 & TT-S με αρκετές διαφοροποιήσεις. Όλοι αυτοί έχουν ιμάντα με προβλεπόμενη αλλαγή τα 180.000 χλμ

στον ΑΧΧ βασίστηκε ο 1,8 TFSI (υποκυβισμένος 2,0) της Audi, αλλά εχει ΚΑΔΕΝΑ + κάποιες μικρές αλλαγές

ανάποδα, ο 2,0 TFSI της Audi με τα 35 κιλά και τους 211 βασίστηκε στον 1,8 κι έχει κι αυτός ΚΑΔΕΝΑ και AVS (Audi Valve System) και προς το παρόν είναι αποκλειστικότητα Audi (A4, A5, Q5)

O 2,0 T(F)SI του Scirocco, αλλά και όσα Α3, ΤΤ παράγονται ΣΗΜΕΡΑ με 2,0/200, είναι ο CAWB και φοράει και αυτός καδένα

Καδένα έχουν κι όλοι οι 1,4 TSI με ένα ή δύο τούρμπο

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μήπως είδες αυτό ρε Λευτέρη ..........

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry278682

post 29

και αυτό, αλλα και σε άλλο ένα επίσεις φόρουν όχι Ελληνικό όμως... και κάπου έχω την σηγκεκριμενη σελίδα αποθηκευμένη στα My Favorite...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο 2.0 TFSI ξεκίνησε σαν ΑΧΧ στα Α3 (πρώτα) και μετά σε GTI/A4/Passat/TT/Leon/Octavia και σε άλλα που μπορεί να ξεχνάω ;)

σε αυτόν βασίζονται και οι εκδόσεις 230/240/265/272 των Εdition 30, Cupra, S3 & TT-S με αρκετές διαφοροποιήσεις. Όλοι αυτοί έχουν ιμάντα με προβλεπόμενη αλλαγή τα 180.000 χλμ

στον ΑΧΧ βασίστηκε ο 1,8 TFSI (υποκυβισμένος 2,0) της Audi, αλλά εχει ΚΑΔΕΝΑ + κάποιες μικρές αλλαγές

ανάποδα, ο 2,0 TFSI της Audi με τα 35 κιλά και τους 211 βασίστηκε στον 1,8 κι έχει κι αυτός ΚΑΔΕΝΑ και AVS (Audi Valve System) και προς το παρόν είναι αποκλειστικότητα Audi (A4, A5, Q5)

O 2,0 T(F)SI του Scirocco, αλλά και όσα Α3, ΤΤ παράγονται ΣΗΜΕΡΑ με 2,0/200, είναι ο CAWB και φοράει και αυτός καδένα

Καδένα έχουν κι όλοι οι 1,4 TSI με ένα ή δύο τούρμπο

τα πρώτα Leon TFSI δεν είχαν axx μοτέρ , και αυτά με τα 185ps αλλά Και το fr με τα 200ps αργότερα

Edited by auber002b

Share this post


Link to post
Share on other sites
τα πρώτα Leon TFSI δεν είχαν axx μοτέρ , και αυτά με τα 185ps αλλά Και το fr με τα 200ps αργότερα

Σωστότατο, μονο στην αρχή (πρώτο χρόνο κυκλοφορίας δηλ. Γκολφ και Α3) τα tfsi μοτερ ήταν AXX revision.

Όλα τα Λεον πήραν εξαρχής το επόμενο revision (ΒWA) και μετά ακολούθησαν τα Γκολφ, Α3, Οκταβιες κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλάμε οι άνθρωποι της VW και Audi πρέπει να έχουν συνέχεια λίστα στα χέρια τους με τα διάφορα μοτέρ που βγάζουν για να μην χάνονται tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το group vw αλλαξε το TFSI σε TSI για συντομευση γιατι και ο TSI TFSI ειναι δηλ. τουρμπο

αμμεσου ψεκασμου.Τωρα ο κινητηρας απο το καινουργιο GTI εχει διαφορες οπως π.χ χαμηλοτερη σχεση

συμπιεσης,καδενα,διαφορετικη εισαγωγη.Τα scirocco που εβγαιναν μεχρι τωρα φωρουσαν τον

παλιο με τα 200ps αλλα αυτα που θα φτιαχτουν απο 45η εβδομαδα 2009 θα φορουν τον κινητηρα

απο το GTI με τα 210ps.Αυτος ο κινητηρας ειναι ιδιος με αυτον που φορουν τα audi μονο που δεν

εχει το AVS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TFSI- Turbo Fuel Straight Injection

TDI- Turbo Direct Injection **Diesel Only**

TSI-Turbo Straight Injection

FSI- Fuel Straight Injection

Share this post


Link to post
Share on other sites

TFSI- Turbo Fuel Straight Injection

TDI- Turbo Direct Injection **Diesel Only**

TSI-Turbo Straight Injection

FSI- Fuel Straight Injection

Νομίζω είναι:Turbo Fuel Stratified Injection!!!

Και για τα tsi όταν πρωτοβγήκαν:twincharged stratified injection!!!Η όχι??? :good:

Edited by turbomakis

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι μακη ειναι αμεσου ψεκαζμου οποτε το straight νομιζω ειναι το σωστο

Share this post


Link to post
Share on other sites

οχι μακη ειναι αμεσου ψεκαζμου οποτε το straight νομιζω ειναι το σωστο

Με μπέρδεψες τώρα!!!!Αυτό δεν ισχύει δηλαδή???CLICK ME!!!! :whistling: :whistling:

Edited by turbomakis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω είναι:Turbo Fuel Stratified Injection!!!

Και για τα tsi όταν πρωτοβγήκαν:twincharged stratified injection!!!Η όχι??? :nea:

Αυτο ειναι το σωστο.

Φιλε poen, γραμματολογικα ο αμεσος (βλεπε ψεκασμος) λεγεται direct και οχι straight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μπέρδεψες τώρα!!!!Αυτό δεν ισχύει δηλαδή???CLICK ME!!!! :unsure::nea:

Ισχύει. Stratify: To deposit in layers, δηλαδή ψεκασμός με "στρώματα".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...