anestis the boss Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 (edited) Πήγα σε αντιπροσωπεία Βόλο οπου μου πήραν 68Ε για διάγνωση και καθαρισμό πεταλούδας.Μετά πήγα Λάρισα και πλήρωσα 315Ε για ανταλλακτικά και εργασία. ¶ρα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής δύο αντιπροσωπείες....ασχετα αν ανήκουν και οι δυο στο Γιαννακόπουλο. Φίλε μου εσύ εννοείς το κομμάτι που κουμπώνει πάνω στο κορμό? Μεταξύ πολλαπλής και κορμού δηλαδή. Η εμφανής διαφορά σε σύγκριση με άλλο μοτέρ tsi που είδαμε στο συνεργείο ήταν η κίνηση ενος εξατρήματος. Στην πολλαπλή έχει ένα κολοκύθι που με τον αέρα της υποπίεσης κινεί ένα ποτενσιόμετρο. Αυτό δεν έκανε την ίδια κίνηση στα δυο αυτοκίνητα. Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλό. Αύριο θα ξεκινήσω το λύσιμο σιγά σιγά. Έχω παρει και μια κούτα καθαριστικά καρμπυρατέρ.....πόλεμος θα γίνει. Θα ανεβάσω φωτό το απογευματάκι που θέλω να πιστεύω οτι θα έχω αρχίσει να το δένω. δεν σε φοβαμαι!θα τα καταφερεις και μονο σου!αν και αμα ημουνα εγω θα το φτιαχναμε σε 10 λεπτα...αλλα οκ πιστευω αν ξεκινησεις στις 6 το πρωι κατα τις 12 το βραδυ θα το τελειωσεις!μην ξεχασεις να ριξεις και χλωρινη!αντε τυχερουλι!θα εχεις και τις φιλες σου παρεα...ολοι μερα απο εκει θα περνανε..μπορει και να σε βοηθησουν κι ολας!!!χα χα χα χα χα χα χα χα χα......... Edited March 27, 2009 by Anestis FastRabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Πήγα σε αντιπροσωπεία Βόλο οπου μου πήραν 68Ε για διάγνωση και καθαρισμό πεταλούδας.Μετά πήγα Λάρισα και πλήρωσα 315Ε για ανταλλακτικά και εργασία. ¶ρα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής δύο αντιπροσωπείες....ασχετα αν ανήκουν και οι δυο στο Γιαννακόπουλο. Φίλε μου εσύ εννοείς το κομμάτι που κουμπώνει πάνω στο κορμό? Μεταξύ πολλαπλής και κορμού δηλαδή. Η εμφανής διαφορά σε σύγκριση με άλλο μοτέρ tsi που είδαμε στο συνεργείο ήταν η κίνηση ενος εξατρήματος. Στην πολλαπλή έχει ένα κολοκύθι που με τον αέρα της υποπίεσης κινεί ένα ποτενσιόμετρο. Αυτό δεν έκανε την ίδια κίνηση στα δυο αυτοκίνητα. Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλό. Αύριο θα ξεκινήσω το λύσιμο σιγά σιγά. Έχω παρει και μια κούτα καθαριστικά καρμπυρατέρ.....πόλεμος θα γίνει. Θα ανεβάσω φωτό το απογευματάκι που θέλω να πιστεύω οτι θα έχω αρχίσει να το δένω. Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλό Εκει ειναι το προβλημα δηλαδη ξεκουμπωθηκε και αν θυμαμαι καλα ειναι ενα γκρι μικρο πλαστικο μερος που κουμπωνει στη πολλαπλη.Κοιταξε οταν το λυσεις πιεσε εκεινο το γκρι πλαστικο προς τη πολλαπλη μεχρι να κουμπωσει(δεν υπαρχει φοβος)και θα δεις οτι εστω για λιγο θα δουλεψει κανονικα μεχρι παλι να ξεκουμπωθει.Πιστευω οτι εκει βρισκεται η αστοχια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλόΕκει ειναι το προβλημα δηλαδη ξεκουμπωθηκε και αν θυμαμαι καλα ειναι ενα γκρι μικρο πλαστικο μερος που κουμπωνει στη πολλαπλη.Κοιταξε οταν το λυσεις πιεσε εκεινο το γκρι πλαστικο προς τη πολλαπλη μεχρι να κουμπωσει(δεν υπαρχει φοβος)και θα δεις οτι εστω για λιγο θα δουλεψει κανονικα μεχρι παλι να ξεκουμπωθει.Πιστευω οτι εκει βρισκεται η αστοχια! Τελικά ήταν το κλαπέτο κολλημένο. Είχε καβαλίσει το διαχωριστικό του αυλού. Επειδή έβγαλα τη πολλαπλή όμως και μαζί με αυτή βγήκαν και τα μπέκ, έχω τη υποψία οτι θέλει ρύθμιση. Τώρα δουλεύει με τρελή αριθμία το μοτέρ. Κουνιέται λες και θέλει να φύγει.... Μου έβγαλε ένα σωρό σφάλματα και μέσα σε αυτά και το κλαπέτο ξανά. ¶ρα τη Δευτέρα παραγγέλνω όλη την εισαγωγή για να τελειώνει επιτέλους αυτή η κοροϊδία. Φοβάμαι μην έπαθε και τίποτα άλλο τώρα γιατί εβγαλε και missfire σε όλους τους κυλίνδρους και high pressure σε κάτι βαλβίδες. Το καλύτερο είναι που τώρα δουλεύει με πίεση απο -0,4 έως 0,9!!!!!!!!!!!!!! Βλέπω να παραγγέλνω μοτέρ στο τέλος.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 Το loggαριμα μετά τα missfires. 00-Steering Angle Sensor -- Status: Sporadic communication error 1000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032 Component: MED17.5.1 9740 Revision: 96H06--- Serial number: VWZ7Z0F7106377 Coding: 0000072 Shop #: WSC 66565 257 00032 2 Faults Found 000264 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High P0108 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39779 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:59:04 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 46.0°C Temperature: 27.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 12.065 V 000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39779 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:59:05 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 46.0°C Temperature: 27.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 12.065 V Readiness: 0110 0101 Μετά μου έβγαλε και το κλαπέτο πως κόλλησε. Σκατά δηλαδή......τσάμπα 6,5 ώρες κόπος. Ούτε να σηκώσω τις φωτογραφίες δεν έχω κουράγιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 χαλαρωσε.πηγαινε την δευτερα και θα γινει καινουργιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 χαλαρωσε.πηγαινε την δευτερα και θα γινει καινουργιο. Κάτσε γιατί τώρα έβγαλε άλλα!!!!!!!!!!!!!! Address 01: Engine Control Module Part Number: 03C 906 032 E Component and/or Version: MED17.5.1 9740 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 3 Faults Found 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:54 Freeze Frame RPM: 1298 /min Load: 24.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:45:15 Freeze Frame RPM: 954 /min Load: 10.6 % Speed: 13.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:59 Freeze Frame RPM: 1117 /min Load: 28.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0110 0101 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) Ωχ. Όλα αυτά τα σφάλματα σημαίνουν ότι: 1) Ξέχασες να συνδέσεις τη μπρίζα του MAP 2) Δεν έσφιξες καλά την πολλαπλή εισαγωγής και μπάζει αέρα από κάπου. Για αυτό κρατάει υψηλότερο ρελαντί (idle) και νομίζει ότι χάλασε Για ρίξε μια ματιά και πέσμου . Edited March 28, 2009 by salex 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 Ωχ. Όλα αυτά τα σφάλματα σημαίνουν ότι:1) Ξέχασες να συνδέσεις τη μπρίζα του MAP 2) Δεν έσφιξες καλά την πολλαπλή εισαγωγής και μπάζει αέρα από κάπου. Για αυτό κρατάει υψηλότερο ρελαντί (idle) και νομίζει ότι χάλασε Για ρίξε μια ματιά και πέσμου . Σα να εχεις δίκαιο. Address 01: Engine Control Module Part Number: 03C 906 032 E Component and/or Version: MED17.5.1 9740 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 3 Faults Found 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:54 Freeze Frame RPM: 1298 /min Load: 24.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:45:15 Freeze Frame RPM: 954 /min Load: 10.6 % Speed: 13.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:59 Freeze Frame RPM: 1117 /min Load: 28.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0110 0101 Sunday,29,March,2009,14:43:59:21461 VCDS Version: Release 805.1 Data version: 20081017 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 03C 906 032 E Component and/or Version: MED17.5.1 9740 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 4 Faults Found 008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open P2004 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:54 Freeze Frame RPM: 1298 /min Load: 24.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:45:15 Freeze Frame RPM: 954 /min Load: 10.6 % Speed: 13.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 45.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 39800 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:59 Freeze Frame RPM: 1117 /min Load: 28.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 39801 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 10:13:13 Freeze Frame RPM: 1194 /min Load: 24.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 39.0°C Temperature: 14.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 14.351 V Readiness: 0110 0101 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 29, 2009 Author Report Share Posted March 29, 2009 Ωχ. Όλα αυτά τα σφάλματα σημαίνουν ότι:1) Ξέχασες να συνδέσεις τη μπρίζα του MAP 2) Δεν έσφιξες καλά την πολλαπλή εισαγωγής και μπάζει αέρα από κάπου. Για αυτό κρατάει υψηλότερο ρελαντί (idle) και νομίζει ότι χάλασε Για ρίξε μια ματιά και πέσμου . Έπρεπε να το είχα καταλάβει απο νωρίς, βρωμούσε βενζίνη. Μπορεί να έγινε καμία βλακεία με τη φλάντζα,να στραβωπάτησε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 Μιας και έβγαλα τις φωτογραφίες.... Το κλαπέτο όπως θα έπρεπε να είναι. και το κλαπέτο όπως έγινε... Προσοχή, μην επιχειρήσει κανείς να ανοίξει μόνος του τη πολλαπλή. Αν βγούν τα κλαπέτα θέλουν ξανά ρύθμιση και θέλει συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted March 31, 2009 Author Report Share Posted March 31, 2009 Το μόνο που δε μπορώ να καταλάβω είναι πως πήδηξε το διαχωριστικό της θυρίδας. Με τι πίεση έκανε αντίστροφη ροή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 να και 1 foto απο την ωρα την επεμβασης........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 χειρουργοι, χειρουργοι!!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas6874 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Το τελευταίο μήνα τραβιέμαι στα συνεργεία με ένα σφάλμα που δεν ξέρει κανείς απο που προέρχεται....Όλα ξεκίνησαν με το άναμα της λυχνίας κινητήρα στο καντράν. Πρώτη ένδειξη στο vagcom - πίεσης αέρα εισαγωγής, μη ορθή μέτρηση. Το αρχικό σφάλμα μετά τη διόρθωση δεν εμφανίστηκε ξανά. Μετά απο 2 ημέρες το αυτοκίνητο άρχισε να παρουσιάζει αριθμίες και κοψήματα. Το σφάλμα στο vagcom έδειχνε πως ένα κλαπέτο στη πολλαπλή εισαγωγή κολάει σε ανοικτή θέση. Υπέθεσα οτι το πρόβλημα θα ήταν απλό και οτι κυρίως το προξένησε η χωάνη. Ίσως να κόλλησε η πεταλούδα απο τη σκόνη υπέθεσα. Μετά απο 2 ημέρες κλεισμένο στο συνεργείο δεν καταφέρνουν να μου λύσουν το σφάλμα, αφού έχουν καθαρισθεί η πεταλούδα και οι σωληνώσεις. Αποφασίζω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία. Προς έκπληξη μου διαπιστώνουν το σφάλμα σε 1 ώρα. Παραγγέλνουμε τα ανταλλακτικά και ξανακλείνουμε ραντεβού. Κλαπέτο πολλαπλής λέει και βαλβίδα κλαπέτου. Για να μην κουράζω άλλο....τελικά δεν έγινε τίποτα. Θέλουν να το κρατήσουν λέει μέσα για μια εβδομάδα να λύσουν όλη την εισαγωγή γιατί το πρόβλημα δεν έχει ξαναβγεί. Έχω δώσει πάνω απο 400Ε για να λύσω ένα πρόβλημα που δεν ξέρει κάποιος να το λύσει..... Γι'αυτό πριν προχωρήσω στο χειρουργείο ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγεί αυτό το σφάλμα σε κάποιον άλλον. HELP............................. παιδια καλησπέρα! αντιμετωπιζω και εγω αυτο το προβλημα εδω και δυο εβδομαδες στο tsi μου. το παω απο αντιπροσωπια σε αντιπροσωπια και μου σβηνουν τη βλαβη λεγοντας μου πως μπορει να ήταν τυχαιο γεγονος με αποτελεσμα να εχω τρελαθει. το αμαξι ειναι εντος εγγυησης αλλα ληγει 26 ιουνιου.εχω και την επεκταση αλλα φοβαμαι μη μου πουν πως η πολλαπλη δεν καλυπτεται απο την επεκταση. τι να κανω???? HELP MEEEE!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Απο τη στιγμη που εχεις δηλωσει το προβλημα μεσα στην εγγυηση και εχεις παρει αντιγραφο απο εντολη εργασιας δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas6874 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Απο τη στιγμη που εχεις δηλωσει το προβλημα μεσα στην εγγυηση και εχεις παρει αντιγραφο απο εντολη εργασιας δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα. thanx φιλε μου. λες να υπαρξει κανενα προβλημα εγγυησης επειδη το αμαξι φοραει catback και προγραμμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gktsi26 Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Τοσα φαινεται οτι τους λειπουν Και για αυτο ζητουν 400? Δλδ, ποσο ειναι το Φ.Π.Α. και ποσο τα εργατικα? Και εκτος εγγυηση να ειναι, τοσο παει το <<μαλλι>> για αυτο πραγμα? Εκτος αν ειναι τοοοοοοσο ακριβο που εγω να κανω λαθος. Αν ναι ζηταω συγνωμη (μακαρι να κανω λαθος). Και γω το ιδιο προβλημα, αλλαγη αυλων εισαγωγης-κλαπετων- κοστος εκτος αντιπροσωπειας 500 ευρω με φιλικη τιμη και εργατικα.Αυτο ειναι το προβλημα σου και οχι το μαραθετι που κανει 50. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicmush_ Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) παιδια σορρυ που ξεθαβω το τοπικ αλλα εχω το ιδιο προβλημα ΟΜΩΣ εδω και 8000 κμ το check εχει σβησει και δεν κανει πια κοψιματα,αξιζει λοιπον να κατεβασουμε την πολλαπλη?υπαρχει περισπτωση εαν ξανακολλησει να δημιουργησει καποιο προβλημα στον κινητηρα!? ευχαριστω εκ των προτερων! Edited December 15, 2011 by magicmush_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Καλησπερα κ απο εμενα σαν νεος στο κλαμπ κ με τφσι σημερα ειδα το σφαλμα αυτο κ γω.Αρχικα αρχικα το ειχα δει πριν αγορασω το αμαξι με το βαγκ κομ αλλα το εσβησα.3 εβδομαδες οδηγησης κ σημερα το εβγαλε παλι.Την εσβησα την βλαβη.Τελικα αξιζει να αγορασουμε πολαπλη εισαγωγης ή να αγορασουμε νεα κλαπετα ή να αφαιρεσουμε τα κλαπετα τελειως; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Τα κλαπέτα πρέπει να είναι ενσωματωμένα στο σώμα της πολλαπλής εισαγωγής....οπότε για αφαίρεση δύσκολο.....κοίτα και την πεταλούδα σου G188 ή G69 σου βγάζει ή και τα δύο μαζί; Επίσης είναι και κάτι άλλο, αλλά θέλει ψάξιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Φιλε μου δες μια τα σφαλματα,νομιζω οτι τα κλαπετα ειναι πανω στο μπλοκ στο σημειο της εισαγωγης του αερα οποτε αν βγαλω πολλαπλη αφαιρω τα κλαπετα που ειναι στην ουσια διαχωριστικα του οβαλ σημειου εισαγωγης που φαινονται κ οι βαλβιδες! Monday,19,December,2011,13:35:40:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Data version: 20110305 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 1K0 907 115 J HW: 1K0 907 115 F Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 040300031C070060 Work Shop Code: WSC 00191 264 15243 VCID: 2D550D87CFD1 2 Faults Found: 012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 44337 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 72.0°C Temperature: 62.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 12.319 V 001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 44337 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 72.0°C Temperature: 62.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 12.319 V Readiness: 0000 0000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 1) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19593/P3137/012599 2) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 (edited) Nα υποθεσω οτι αυτη ειναι η θεραπεια του; Intake Manifold Runner Prerequisites: Ignition ON Engine OFF System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Edited December 20, 2011 by toympano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Aλλος ενας να προστεθει στην λιστα...λοιπον ο κινητηρασ ειναι 2.0 λ. αναψε λαμπακι κινητηρα ουτε ρεταρισμα ουτε τιποτα..Παω παζαροπουλο και βγαζει βλαβη ( κλαπετο πολλαπλης εισαγωγης). Το κλαπετο τους ρωταω υπαρχει περιπτωση να καθαριζεται???Η απαντηση τους αρνητικη.Συγνωμη κιολας αλλα πως γινεται να κολανε τα κλαπετα και το αμαξι να ξυριζει?Δεν το καταλαβαινω. το ανταλακτικο μου ειπαν σημερα στοιχειζει 220 συν την εργασια 300 ευρω. Τυχαια διαβασα τα θεματα σας και ειπα να τ παω σε καποιον πριν κανω οποιαδηποτε αλλαγη για εναν καθαρισμο.Λυσιμο πολλαπλης και καθαρισμα αυλων. Υπαρχει περιπτωση να δουλεπψει λετε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 Φιλε μου σου προτεινω αφου το αμαξι σου παει καλα οπως κ μενα φυσικα να το αφησεις ετσι.Οταν αποφασισεις να καθαρισεις βαλβιδες η να κανεις ενα μεγαλο σερβις κ θελεις να διορθωσεις το προβλημα για να μην σου σπαει τα νευρα το τσεκ engine τοτε οκ αλλαξε τα τα κλαπετα αλλα οχι σε αντιπροσωπεια.Βρες ενα συνεργειο εξουσιοδοτημενο η ενα συνεργειο βελτιωσεων που συνηθως αυτα τα εχουν για ψωμοτυρι κ παιρνουν λιγοτερα χρηματα για εργασια κ οχι οτι ναναι!Επισης γνωριζω τφσι μοτερ οπου ο ιδιοκτητης εχει βγαλει τελειως τα κλαπετα κ απο το προγραμμα του εχει καταργησει την βλαβη να μην φαινεται στον εγκεφαλο,ομως τσιμπαει καυσιμο παραπανω απο οτι μου ειπε ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...