digeo21 Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SERVICE ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΕ 3 ΧΙΛΑΔΕΣ ΚΜ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΟΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΑ ΣΑΣ?ΕΙΜΑΙ ΗΣΗ ΔΤΑ 60000 ΚΜ ΤΩΡΑ.ΑΛΑΛ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΕΧΟ ΤΟ ΠΟΛΟ 9N ME 101 HP. ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 αν δεν κάνω λάθος τα 9n με διπλό εκκεντροφόρο αλλάζουν κάθε 90.000 χλμ ιμάντα εκκεντροφόρου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SERVICE ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΕ 3 ΧΙΛΑΔΕΣ ΚΜ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΟΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΑ ΣΑΣ?ΕΙΜΑΙ ΗΣΗ ΔΤΑ 60000 ΚΜ ΤΩΡΑ.ΑΛΑΛ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΕΧΟ ΤΟ ΠΟΛΟ 9N ME 101 HP. ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ειναι λιγα τα χιλιομετρα σου για ιμαντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digeo21 Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 Είναι η αληθεια οτι και εγω τα λυπαμαι τα 350 για αλλαγή ιμαντα.αλλα απο την άλλη αν ειναι να μεινω και στν εθνικη. γιατι συχνα πυκνα κανω ταξιδακια. χαρις κανενα προβλημα βεβαια.αλλα δεν αξιζει να ρισκαρω μιας και δεν εχω και οδικη βοηθεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Είναι η αληθεια οτι και εγω τα λυπαμαι τα 350 για αλλαγή ιμαντα.αλλα απο την άλλη αν ειναι να μεινω και στν εθνικη. γιατι συχνα πυκνα κανω ταξιδακια. χαρις κανενα προβλημα βεβαια.αλλα δεν αξιζει να ρισκαρω μιας και δεν εχω και οδικη βοηθεια Αν μεινεις στην εθνικη απο ιμαντα χρονισμου παρατησε το να το μαζεψει ο δημος . Μη τα μπερδευεις με τον ιμαντα δυναμο που δεν κανει ζημια αν κοπει, αν κοπει ο ιμαντας χρονισμου γινεται σοβαρη ζημια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Είναι η αληθεια οτι και εγω τα λυπαμαι τα 350 για αλλαγή ιμαντα.αλλα απο την άλλη αν ειναι να μεινω και στν εθνικη. γιατι συχνα πυκνα κανω ταξιδακια. χαρις κανενα προβλημα βεβαια.αλλα δεν αξιζει να ρισκαρω μιας και δεν εχω και οδικη βοηθεια Κοιτα τοσα ειναι τα χρηματα για τον ιμαντα, αλλα αν μεινεις απο ιμαντα τοτε το ποσό που θα δωσεις θα το λυπηθεις πολυ περισσοτερο. Το λιγοτερο ειναι βαλβιδες (απο μερικες μεχρι ολες), ρεκτιφιε σιγουρα μεχρι καπακι ολοκληρο (μπορει να κοπει βαλβιδα και να στο τρυπισει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digeo21 Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 exeite dikio.mallon tha pao na ton allakso.einai arketa ta 350 alla tora pou ta xo mazepsei.as pao na ton allakso na telinoume. distixos para to oti einai amaksara exei sxetika akriba service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 exeite dikio.mallon tha pao na ton allakso.einai arketa ta 350 alla tora pou ta xo mazepsei.as pao na ton allakso na telinoume. distixos para to oti einai amaksara exei sxetika akriba service. Ακριβα ειναι στην αντιπροσωπια φιλε μου. Εκτος ειναι μια χαρα οι τιμες . Εσυ αληθεια που θα το πας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digeo21 Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 κοιτα φιλε μου εγω το παω στον βαλεντινο στην αμφιθεας.ςιμαι αρκετα ικανοποιημενος οσες φορες το εχω παει.απο βδομαδα θα τον επισκεφτω λογικα.εσυ?εχεις να μου προτεινεις τιποτα αλλο?κανενα καλυτερο συνεργειο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 κοιτα φιλε μου εγω το παω στον βαλεντινο στην αμφιθεας.ςιμαι αρκετα ικανοποιημενος οσες φορες το εχω παει.απο βδομαδα θα τον επισκεφτω λογικα.εσυ?εχεις να μου προτεινεις τιποτα αλλο?κανενα καλυτερο συνεργειο? Τον εχω δει αυτόν να σε ρωτήσω ειναι εξουσιοδοτημένος εχει διαγνωστικά κλπ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 κοίτα dimitrigeorgiou έχω το ίδιο αμάξι και η αντιπροσωπία Λάρισας μου είπε για αλλαγή 90.000χλμ ή 4χρόνια το 9Ν! Στο 6Ν δε ξέρω τι γίνεται, αν αλλάζουν στα 60 και τα συνεργία το λένε και για τα 9Ν(κέρδος έχουν). Είναι νωρίς στα 60.000χλμ εκτός και αν τα έχεις πλακωμένα ή όλα σε μποτιλιάρισμα ή έχεις τόσο πολύ κακομεταχειριστεί το αμάξι. Κάνε μια ερώτηση και ο ίδιος όμως σε μία αντιπροσωπία για το τί γίνεται με τον ιμάντα χρονισμού στο 9Ν για να το επαληθεύσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digeo21 Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 [se euxaristio poli file mou.alla to amaksi mou an kai exei 60000 km einai 5 xronon to kamari mou...kai me poli odigisi stin athina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Προχώρα σε αλλαγή τότε. Σε όσα συνεργία είχα ρωτήσει βάζουν σετάκι Contitech (περιλαμβάνει δύο Ιμάντες χρονισμού και 4 Τεντοτήρες χρονισμού INA) + αντλία νερού Hepu 185¤. Ιμάντας δυναμό 20¤, εργασία συνήθως 150¤. Θα πάρει κανένα 3ωρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris09 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Έχω polo 2002 1.4 75hp με 60,000χλμ. Στο service των 60,000χλμ, ο μηχανικός μου είπε οτι θέλει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, προληπτικά επειδή το αυτοκίνητο είναι παλιό. Πουθενά στο βιβλίο του αυτοκινήτου δε βλέπω για προληπτική αντικατάσταση ιμάντα. Το μόνο που βλέπω είναι έλεγχος στα 90,000χλμ και μετά κάθε 30,000χλμ. Δε θα έπρεπε να ελεγχθεί ο ιμάντας στο service των 60,000χλμ; Δεν συμπεριλαμβάνεται ο έλεγχος στα 110 ευρώ εργασίας που πλήρωσα; Γιατί πάντα άλλα λέει το βιβλίο (π.χ. διαστήματα αλλαγής λαδιών) και άλλα κάνουν στα συνεργεία; Τέλος, σε άλλο, παλιαότερο αυτοκίνητο που έχω, σε "προληπτική" αλλαγή ιμάντα που έγινε από μη εξουσιοδοτημένο, δεν μπήκε καλά ο νέος ιμάντας με αποτέλεσμα να γίνει σοβαρή ζημιά στη μηχανή, η οποία επισκευάστηκε σε εξουδιοδοτημένο αφού έμεινε το αυτοκίνητο μέσα μία βδομάδα. (Ευτυχώς, δεν πλήρωσα το κόστος εγώ.) Αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucifer Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Έχω polo 2002 1.4 75hp με 60,000χλμ. Στο service των 60,000χλμ, ο μηχανικός μου είπε οτι θέλει αλλαγή ιμάντα χρονισμού, προληπτικά επειδή το αυτοκίνητο είναι παλιό. Πουθενά στο βιβλίο του αυτοκινήτου δε βλέπω για προληπτική αντικατάσταση ιμάντα. Το μόνο που βλέπω είναι έλεγχος στα 90,000χλμ και μετά κάθε 30,000χλμ. Δε θα έπρεπε να ελεγχθεί ο ιμάντας στο service των 60,000χλμ; Δεν συμπεριλαμβάνεται ο έλεγχος στα 110 ευρώ εργασίας που πλήρωσα; Γιατί πάντα άλλα λέει το βιβλίο (π.χ. διαστήματα αλλαγής λαδιών) και άλλα κάνουν στα συνεργεία; Τέλος, σε άλλο, παλιαότερο αυτοκίνητο που έχω, σε "προληπτική" αλλαγή ιμάντα που έγινε από μη εξουσιοδοτημένο, δεν μπήκε καλά ο νέος ιμάντας με αποτέλεσμα να γίνει σοβαρή ζημιά στη μηχανή, η οποία επισκευάστηκε σε εξουδιοδοτημένο αφού έμεινε το αυτοκίνητο μέσα μία βδομάδα. (Ευτυχώς, δεν πλήρωσα το κόστος εγώ.) Αυτά. Ο έλεγχος από τα συνεργεία είναι βάσανο μεγάλο... Όχι δεν ελέγχουν, αλλά δεν κάνουν και όλες τις απαιτούμενες εργασίες. Το POLO 9Ν με τον BBZ κινητήρα (101hp) θέλει αλλαγή ιμάντα χρονισμων (#2), προεντατήρες (#3) και αντλία νερού αλλάζουν κάθε 60.000 km. Πάντα υπάρχει και χρονικό όριο π.χ. 15.000 km ή ένας χρόνος κ.τ.λ. .... Οι διαφορές στο βιβλίο service με τις εργασίες των μηχανικών στα λάδια είναι λόγω του επιλεγόμενου τύπου λαδιών. Τα Long Life κρατάνε για 15.000km, και τα υπόλοιπα για 7.500km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopas Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 εγω που μολις εκανα τα service των 60.000 στο πολο μου (101hp) στην αντιπροσωπεια μου ειπαν για αλλαγη ιμανατα στα 75000 χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 εγω που μολις εκανα τα service των 60.000 στο πολο μου (101hp) στην αντιπροσωπεια μου ειπαν για αλλαγη ιμανατα στα 75000 χιλιομετρα απ'ότι βλέπω έχεις 9N, Σε όλα τα 9n τον αλλάζουν στα 90.000χλμ για πρώτη φορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 κοιτα φιλε μου εγω το παω στον βαλεντινο στην αμφιθεας.ςιμαι αρκετα ικανοποιημενος οσες φορες το εχω παει.απο βδομαδα θα τον επισκεφτω λογικα.εσυ?εχεις να μου προτεινεις τιποτα αλλο?κανενα καλυτερο συνεργειο? Γκικας Γιώργος λιγο πιο πανω απο την αμφιθεας (Δαιδάλων 13) κοντα στην εκκλησια της αγιας βαρβαρας (2109831680). Εγγυημένη εργασία και καταπληκτικός ανθρωπος. Εχει μεγαλη πειρα σε ολο το group VAG και αγωνιστική εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuprakias2004 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 να ρωτησω κατι εγω βρε παιδια πως αλλαζουμε ιμαντα δυναμο εχει αλλαξει κανεις? σε 6n??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις απο μηχανολογικά αλλά η αλλαγή ιμάντα συγκαταλέγεται απο τις δύσκολες δουλειές συνεργείου. Ειδικα στο 6ν και 6ν2 που είναι και στριμωγμένα όλα. Το αυτοκίνητο είναι στο αναβατόριο και λύνεται η δεξιά βάση μηχανής αφού στηριχτεί μηχανή/σαζμάν. Μετά κλειδώνονται οι τροχαλιές των εκκεντροφόρων μη χάσουν το βήμα και βγαίνει ο ιμάντας κ τεντοτήρες χοντρά χοντρά. Ακόύγεται πιο εύκολο απ ότι είναι, not for the home mechnanic όπως λέει το manual ΗΑΥΝΕS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldol Posted May 25, 2013 Report Share Posted May 25, 2013 Εχθές παρατήρησα ένα σφύριγμα από το χώρο του μοτέρ. Θα το περιέγραφα σαν "ήχο από ηλεκτρικό αυτοκίνητο", ή από... κομπρέσορα. Ανεπαίσθητο σε χαμηλές στροφές, όλο και πιο δυνατό όσο "δίνεις"... στην εθνική με 5η και 150-160 ήταν ιδιαίτερα έντονο. Συνήθως τέτοιο ήχο κάνει ο ιμάντας όταν είναι στα πρόθυρα του να παραδώσει πνεύμα... αλλά είμαι ακόμα στα 48500 χιλιόμετρα, και χωρίς ζόρικη οδήγηση κατά γενική ομολογία. Θυμάμαι πρόπερσυ που μου είχε πει ο μηχανικός μου ότι ο ιμάντας μου πιθανώς να χρειαστεί άλλαγμα διότι δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση (πως το κατάλαβε?). Τότε είχα ~33000 χιλιόμετρα. Πως σας φαίνεται όλο αυτό; Polo 9N3 1.4 75ps του 2008. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...