Jump to content
jkalimer

Vag Com

Recommended Posts

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό το άθλημα μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου πει:

-Από που το αγοράζω ?

-Πως λειτουργεί?

-Είναι επικίνδυνο για έναν άσχετο ?

-Οι κωδικοί είναι διαφορετικοί απο μοντέλο σε μοντέλο ? και που τους βρίσκω ?

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό το άθλημα μπορεί κάποιος να με βοηθήσει και να μου πει:

-Από που το αγοράζω ?

Το γνήσιο καλώδιο, έρχεται από την Αμερική, και συγκεκριμένα θα το βρεις στην Ross-Tech. Υπάρχουν διάφοροι τύποι καλωδίων. Αυτός που είναι με USB και ταιριάζει για τα δικά μας αυτοκίνητα είναι αυτός. Το κόστος του γνήσιου είναι 250$ (αυτό έχω κι εγώ). Τώρα, υπάρχουν και μαϊμού καλώδια από την Κίνα, και το club μας κάνει group buys από εκεί και βγαίνουν κάπου στα 75-80€. Ούτε μισή τιμή δλδ. Έχουν όμως κάποια μειονεκτήματα. Πχ, δεν μπορείς να αναβαθμίσεις την έκδοση του VagCom (software) γιατί μετά κλειδώνουν. Επίσης, με το γνήσιο, αν έχεις κάποιο πρόβλημα ή θέλεις να αλλάξεις κάτι και δεν ξέρεις πως, στέλνεις ένα e-mail στην Ross-Tech και σου λέει τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και τι ακριβώς να αλλάξεις, χωρίς να κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά. Τώρα, έχω ακούσει ότι καμιά φορά, το κινέζικο δεν μπαίνει και σε κάποια μενού, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει. Μάλλον καλύτερα να σου πει ο Κώστας (anastos) για αυτό, που είναι κάτοχος τέτοιου καλωδίου.

-Πως λειτουργεί?

Απλά συνδέεις το καλώδιο με το αμάξι και το pc και μπαίνεις μέσα στο πρόγραμμα. Από εκεί κι έπειτα, οι δυνατότητες είναι πραγματικά ατελείωτες. Μέχρι και data logging μπορείς να κάνεις...

-Είναι επικίνδυνο για έναν άσχετο ?

Τα βασικά μπορείς εύκολα να τα αλλάξεις. Αλλά από την στιγμή που μπορείς να αλλάξεις σχεδόν τα πάντα σε αυτό, ναι, αν είσαι μεγάλο σκαλιστήρι και δεν ξέρεις, μπορείς να κάνεις και ζημιά. Ενδεικτικά να σου πω ότι μπορείς να αλλάξεις το αν θα μένουν ανοιχτά τα φώτα σου για λίγο (το πιο ακίνδυνο), μέχρι να ρυθμίσεις το άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού ή να ρυθμίσεις την απόκριση του τιμονιού και την ευθυγράμμισή του (από τα πιο σοβαρά και επικίνδυνα). Πάντως είναι πολύ καλό εργαλείο, αρκεί να βάζεις όρια και να μη κάνεις "πειράματα". Εκεί σε βοηθάει το γνήσιο, που μπορείς να απευθυνθείς στους γνώστες (βλέπε Ross-Tech).

-Οι κωδικοί είναι διαφορετικοί απο μοντέλο σε μοντέλο ? και που τους βρίσκω ?

Σου τους έγραψα παραπάνω τους κωδικούς. (Micro-CAN USB).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που έχω το κινέζικο δεν έχω τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Η μόνη διαφορά που έχω δει μέχρι τώρα με το γνήσιο είναι ότι δεν μπορεί να κάνει autoscan. Θα πρέπει να κάνω έναν-έναν εγκέφαλο scan.

Τώρα,όσο αφορά άλλες διαφορές με το γνήσιο θα πρέπει να το συγκρίνω με του Νίκου για να δούμε σε ποιους εγκεφάλους μπαίνει ή δεν μπαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όπου μπαίνει το αυθεντικο ,μπαίνει και το κινεζικο.Τα modules που δεν διαβάζονται είναι θέμα του αυτοκινήτου όχι του καλωδίου.

Διαλέξτε το μοντέλο του αυτοκινητου σας απο εδώ http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diagno...ures#Volkswagen και θα σας βγάλει ποια modules ειναι διαθέσιμα.Δεν ειναι σίγουρο ομως οτι κάποια extra modules υπαρχουν και στο δικό σας πχ.[37] - Navigation

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όπου μπαίνει το αυθεντικο ,μπαίνει και το κινεζικο.Τα modules που δεν διαβάζονται είναι θέμα του αυτοκινήτου όχι του καλωδίου.

Διαλέξτε το μοντέλο του αυτοκινητου σας απο εδώ http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diagno...ures#Volkswagen και θα σας βγάλει ποια modules ειναι διαθέσιμα.Δεν ειναι σίγουρο ομως οτι κάποια extra modules υπαρχουν και στο δικό σας πχ.[37] - Navigation

Παίδες να κάνω μία ερώτηση.

Είχα αγοράσει κι εγώ με το τελευταίο group buy ένα καλώδιο vag com, το οποίο ως τώρα δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω επειδή δεν έχω πάρει ακόμη laptop. Αν το εγκαταστήσω σε laptop π.χ. κάποιου φίλου μου, μετά θα μπορώ να το ξαναεγκαταστήσω και στο laptop που θα αγοράσω για μένα? Μήπως κλειδώνει??

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω την αλήθεια έχω αγοράσει αυτό εδώ... http://www.obdspy.gr/elm327/usb_vag.php

αλλά δεν έχω καταφέρει να το κάνω να παίξει...

Έκανα εγκατάσταση το software σε ενα φορητό και το έβαλα στο αυτοκίνητο αλλά το software δεν μου δείχνει τίποτα.

Που πρέπει να είναι ο διακόπτης του αυτοκινήτου? Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για να τοποθετήσεις το καλώδιο και να ξεκινήσει το πρόγραμμα ?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες να κάνω μία ερώτηση.

Είχα αγοράσει κι εγώ με το τελευταίο group buy ένα καλώδιο vag com, το οποίο ως τώρα δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω επειδή δεν έχω πάρει ακόμη laptop. Αν το εγκαταστήσω σε laptop π.χ. κάποιου φίλου μου, μετά θα μπορώ να το ξαναεγκαταστήσω και στο laptop που θα αγοράσω για μένα? Μήπως κλειδώνει??

Οχι Χρηστο δεν θα κλειδωσει το προγραμμα σε οσα laptop και αν το εγκαταστασεις.Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να μην κανει update το προγραμμα οπως και δηποτε.Αν γινει αυτο το καλωδιο θα κλειδωσει και τοτε θα ειναι αχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Οχι Χρηστο δεν θα κλειδωσει το προγραμμα σε οσα laptop και αν το εγκαταστασεις.Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να μην κανει update το προγραμμα οπως και δηποτε.Αν γινει αυτο το καλωδιο θα κλειδωσει και τοτε θα ειναι αχρηστο.

Σημαντική η επισήμανσή σου. Το update προφανώς γίνεται αν το επιδιώξει ο χρήστης μέσω ίντερνετ, σωστά?

Δεν καταλαβαίνω πάντως με ποιό σκεπτικό η Ross Tech δεν επιτρέπει update...

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική η επισήμανσή σου. Το update προφανώς γίνεται αν το επιδιώξει ο χρήστης μέσω ίντερνετ, σωστά?

Δεν καταλαβαίνω πάντως με ποιό σκεπτικό η Ross Tech δεν επιτρέπει update...

Δεν ειναι το γνησιο καλωδιο(ειναι κατα καποιο τροπο σπασμενα) για αυτο και δεν πρεπει να κανεις update. Τα κινεζικα καλωδια κλειδωνουν αν γινει update.Κατα τα αλλα δεν νομιζω να εχει και τεραστιες διαφορες με το γνησιο.

Νομιζω οτι κανει αναζητηση μονο του,αλλα μπορεις στο προγραμμα μεσα να το βαλεις να μην κανει update και να μην ελεγχει,υπαρχει τετοια επιλογη. Εγω επισης το εχω αποκλεισει με το firewall.

Αν αγορασεις το γνησιο καλωδιο με το προγραμμα απο τη Ross Tech θα εχεις και αναβαθμισεις και τεχνικη υποστηριξη και πολλα αλλα,οπως την τσεπη σου ελαφρητερη κατα 300 ευρω περιπου.

Edited by geok100
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι το γνησιο καλωδιο(ειναι κατα καποιο τροπο σπασμενα) για αυτο και δεν πρεπει να κανεις update. Τα κινεζικα καλωδια κλειδωνουν αν γινει update.Κατα τα αλλα δεν νομιζω να εχει και τεραστιες διαφορες με το γνησιο.

Νομιζω οτι κανει αναζητηση μονο του,αλλα μπορεις στο προγραμμα μεσα να το βαλεις να μην κανει update και να μην ελεγχει,υπαρχει τετοια επιλογη. Εγω επισης το εχω αποκλεισει με το firewall.

Αν αγορασεις το γνησιο καλωδιο με το προγραμμα απο τη Ross Tech θα εχεις και αναβαθμισεις και τεχνικη υποστηριξη και πολλα αλλα,οπως την τσεπη σου ελαφρητερη κατα 300 ευρω περιπου.

Χμμμ...αυτό που αγοράσαμε στo τελευταίο group buy είχα την εντύπωση ότι ήταν γνήσιο. Όμως κόστισε κάπου στα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ...αυτό που αγοράσαμε στo τελευταίο group buy είχα την εντύπωση ότι ήταν γνήσιο. Όμως κόστισε κάπου στα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

62 και εγω αυτο πηρα.Το προγραμμα ειναι ενταξει αλλα το καλωδιο ειναι κινεζικο μαλλον.Το μονο σιγουρο ειναι οτι συνεργαζεται μονο με την εκδοση που εχει το cd μεσα.Οποιαδηποτε αναβαθμιση θα κλειδωσει το καλωδιο.

Διαβασε τις οδηγιες προτου το εγκαταστησεις...

Edited by geok100
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα τα post σχετικά με το Vag-com και θέλω να ρωτήσω ποια η σκοπιμότητα του να έχει κανείς κάτι τέτοιο.

Μπορείς να τροποποιήσεις κάποιες λειτουργίες του αυτοκινήτου? Μπορείς να ενεργοποιήσεις ενδείξεις ή επιπλέον λειτουργίες?

Έχω το Passat R;Line 1.4 tsi (6/2010) και θέλω να ενεργοποιήσω τις ενδείξεις του navi στην mfd οθόνη (έχω βάλει το Zenec NC 2010)όπως επίσης και την ένδειξη (στην MFD) προτεινόμενης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι τεχνικοί στον αντιπρόσωπο που πάω τ' αμάξι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν υποστηρίζονται αυτές οι ενδείξεις, αλλά από αυτά που έχω αντιληφθεί, γενικότερα από κει μέσα, με οδηγούν στο συμπέρασμα, ότι μάλλον είναι άσχετοι. "Κάναμε αναβάθμιση αλλά δεν έγινε τίποτα" μου είπαν. Όταν ρώτησα τι ακριβώς αναβάθμισαν, μου απάντησαν ότι έκαναν reset για να ενεργοποιηθούν οι ενδείξεις και αφού δεν ενεργοποιήθηκαν, δεν τις υποστηρίζει τ' αμάξι...

Μπορώ λοιπόν με το vag-com, να κάνω τέτοιου είδους εργασίες?

Link to comment
Share on other sites

Για την προτεινόμενη ταχύτητα δεν έχω ξανακούσει. Υπάρχει τέτοια ένδειξη σε πιο καινούργια μοντέλα? Γιατί αν κάτι δεν υπάρχει σε κανένα μοντέλο, δεν μπορούμε να το κάνουμε με το VCDS (VagCom) να λειτουργήσει.

Όσο για το Zenec, λογικά θα έπρεπε να λειτουργήσει κατευθείαν μέσω CanBus. Διάβασες τις οδηγίες μήπως γράφουν κάτι σχετικό??? Αν χρειάζεται να εμφανίσεις στην MFD εκτός από τις υπόλοιπες οθόνες και αυτή του Navi, ίσως να γίνεται ενεργοποιόντας μέσα από το VCDS την επιλογή ότι το αμάξι έχει Navi unit.

Link to comment
Share on other sites

Από τη Zenec μου είπαν ότι πρέπει να ενεργοποιηθεί η ένδειξη από τον αντιπρόσωπο, επειδή το αμάξι δε φορούσε από την αρχή navi system (είχε το RCD 510).

Όταν πάντως βάλω πλοήγηση στο ZENEC, εμφανίζεται στην MFD το μήνυμα "Navi not supported".

Σε ότι αφορά την ένδειξη προτεινόμενης ταχύτητας, στα καινούρια Passat υπάρχει η συγκεκριμένη ένδειξη, η οποία προβάλλεται στο επάνω δεξί μέρος της MFD οθόνης (το είδα όταν έκανα το test drive το Μάιο) και εμφανίζει το αριθμό της υπάρχουσας σχέσης στο κιβώτιο και δίπλα ένα βέλος προς τα πάνω (σύσταση για μεγαλύτερη σχέση) ή βέλος προς τα κάτω (για μικρότερη σχέση) ή τελεία (ιδανική σχέση). όλα έχουν να κάνουν με το θέμα οικονομικής οδήγησης.

Αυτά μπορούν να ενεργοποιηθούν?

Link to comment
Share on other sites

Χθες εβαλαενα vag-com στο αμαξι...

εκανα διαφορες ρυθμισεις....καναμε μεχρι και στο navi καποιες....αλλα οταν πηγα να κανω μια βολτα ωστε να δω πιεσεις turbo-εισερχομενο αερα οπως και να κανω μια δυναμομετρηση δεν μπορουσα να μπω καν στο μενου!η εκδοση ητανε 409.1 που θεωρητικα ειναι συμβατη!

τι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Από τη Zenec μου είπαν ότι πρέπει να ενεργοποιηθεί η ένδειξη από τον αντιπρόσωπο, επειδή το αμάξι δε φορούσε από την αρχή navi system (είχε το RCD 510).

Όταν πάντως βάλω πλοήγηση στο ZENEC, εμφανίζεται στην MFD το μήνυμα "Navi not supported".

¶ρα μάλλον πρέπει να μπεις με το VCDS να ενεργοποιήσεις την ρύθμιση ότι έχεις Navi. Γίνεται αυτό και σίγουρα θα μπορεί να το κάνει και ο αντιπρόσωπος.

Σε ότι αφορά την ένδειξη προτεινόμενης ταχύτητας, στα καινούρια Passat υπάρχει η συγκεκριμένη ένδειξη, η οποία προβάλλεται στο επάνω δεξί μέρος της MFD οθόνης (το είδα όταν έκανα το test drive το Μάιο) και εμφανίζει το αριθμό της υπάρχουσας σχέσης στο κιβώτιο και δίπλα ένα βέλος προς τα πάνω (σύσταση για μεγαλύτερη σχέση) ή βέλος προς τα κάτω (για μικρότερη σχέση) ή τελεία (ιδανική σχέση). όλα έχουν να κάνουν με το θέμα οικονομικής οδήγησης.

Αυτά μπορούν να ενεργοποιηθούν?

Μάλιστα, δεν ήξερα ότι είχαν βγάλει και τέτοιες επιλογές. Μήπως όμως αυτό υπάρχει μόνο σε τίποτα Bleumotion εκδόσεις (που είναι προσανατολισμένες στην οικονομία)?? Θεωρητικά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί και αυτό, αν και νομίζω ότι θα απαιτεί κάποιον άλλον ή επιπλέον εγκέφαλο για την λειτουργία αυτή.

Χθες εβαλαενα vag-com στο αμαξι...

εκανα διαφορες ρυθμισεις....καναμε μεχρι και στο navi καποιες....αλλα οταν πηγα να κανω μια βολτα ωστε να δω πιεσεις turbo-εισερχομενο αερα οπως και να κανω μια δυναμομετρηση δεν μπορουσα να μπω καν στο μενου!η εκδοση ητανε 409.1 που θεωρητικα ειναι συμβατη!

τι παιζει?

Βασικά δεν ξέρω αν είσαι ενήμερος, αλλά οι εκδόσεις του VagCom φτάσανε μέχρι το 908.Χ και στις τελευταίες εκδόσεις ονομάστηκαν VCDS όπου τώρα είναι στην έκδοση 10.6.1. Οπότε η έκδοση που έχεις είναι αν μη τι άλλο είναι λίγο αρχαία. Επίσης αν το καλώδιό σου είναι Κινέζικο και όχι το γνήσιο, παρατηρείται ότι σε κάποια μενού δεν μπορούν να μπουν όπως επίσης δεν μπορούν να αλλάξουν κάποιες ρυθμίσεις, και αυτό ποικίλει από Κινέζικο σε Κινέζικο καλώδιο. Δοκίμασε με κάποιο γνήσιο καλώδιο, και σίγουρα θα πάρεις τις μετρήσεις που θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερος ειμαι...αλλα το οτι βγαινουν διαρκως νεες εκδοσεις δεν σημαινει οτι η "παλια" μου ECU εχει παψει να συνεργαζεται με καποια που παλαιοτερα ηταν συμβατη...π.χ.409.1!

Λιγο δυσκολο να βρω καλωδιο γνησιο!!!Εως αδυνατο...!

Αλλα θα δοκιμαζω ενα αλλο ενος φιλου...700+(κατι) εκδοση!!

Edited by TasosGti25
Link to comment
Share on other sites

Κάτσε λίγο γιατί σε έχασα... :) Είχες δοκιμάσει παλιότερα με το καλώδιο που έχεις (409.1) και διάβαζε τις παραμέτρους, και τώρα δεν το κάνει?? Αν ναι, τότε έχεις δίκιο, είναι λίγο περίεργο. Αν όχι, τότε ισχύει αυτό που σου λέω, ότι κάποια Κινέζκα καλώδια, δεν μπορούν να διαβάσουν όλες τις παραμέτρους, ή δεν μπαίνουν καν μέσα στο module που θέλουμε. Δεν παίζει ρόλο αν η έκδοση που έχεις (πχ 409.1) είναι μεταγενέστερη της ECU σου. Όπως επίσης έχει τύχει να ακούσω νεότερες εκδόσεις του VagCom να μη μπορούν να διαβάσουν ένα module και παλαιότερες να μπορούν.

Κάνε μια ερώτηση στο φόρουμ, όλο και κάποιος θα ειναι κοντά σου με γνήσιο καλώδιο. Διαφορετικά έλα Θεσ/νίκη μια βόλτα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οχι Νικο.....λαθος καταλαβες...λαθος το διατυπωσα!(Ηταν πρωι)!!!

Η 409.1 που θεωρητικα πιανει το αμαξι μου.....δεν μπορω να κανω log ωστε να δω θερμοκρασιες και πιεση...!

Επισης πηγα να βαλω auto lock/unlock στις πορτες και ενω αρχικα παιρνει την τιμη "1" δηλαδη ΟΝ δεν το κανει stored!

Το καλωδιο ειναι κινεζικο!

Το θεμα ειναι...θελω να παρω VAG-COM και με ενδιαφερει να βλεπω πιεση που βλεπει ο εγκεφαλος καθως και θερμοκρασια εισαγωγης!

Εν συνεχεια θελω αν μπορω να δω μεχρι και Α/F(γινεται αυτο???)

Οποτε ρωτω....πρεπει το καλωδιο να εινια γνησιο ή αρκει και ενα made in china???

Y.Γ. το made in china οταν το παιρνει κανεις εινια μερικως εγκατεστημενο.Κατεβαζοντας το crack...μπορεις να κανεις ολικη εγκατασταση...

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λες, πιστεύω ότι φταίει το καλώδιο. Και είναι κάτι σχετικά συνηθισμένο στα Κινέζικα καλώδια.

Όλα αυτά που θέλεις, μπορείς να τα δεις με το VCDS, το θέμα είναι αν μπορείς να τα δεις με Κινέζικο καλώδιο. Κάποια (ανάλογα την έκδοση) μπορούν και τα κάνουν, κάποια όχι. Είναι λίγο τζόκερ.

Εγώ θα σου πρότεινα, αν μπορείς, να δώσεις άλλα τόσα από το Κινέζικο, και να πάρεις το γνήσιο. Το σημαντικό στο γνήσιο, δεν είναι ότι θα σου κάνει όλα όσα θα πρέπει να κάνει, δεν είναι ότι θα μπορείς άφοβα να κάνεις τα updates και να βλέπεις ότι χρειάζεται, αλλά είναι η τεχνική υποστήριξη που κερδίζεις, από ανθρώπους έμπειρους που ξέρουν πολλά. Εγώ πολλές φορές, όταν χρειαζόμουν κάτι, έστελνα ένα email και την επόμενη μέρα είχα απάντηση (λόγω διαφοράς ώρας). Και αυτό ειναι που αξίζει περισσότερο, ότι και να σου καπνίσει, τους ρωτάς και αν γίνεται σου λένε ακρίβως που πρέπει να πας και τι να αλλάξεις.

Αν ασχολείσαι πολύ με το αμάξι (που έτσι καταλαβαίνω εγώ), και θέλεις συχνά-πυκνά να το μπριζώνεις για να το ελέγχεις, νομίζω ότι αξίζει τα λεφτά του το γνήσιο καλώδιο. Εξάλλου ας μην δίνουμε λεφτά για το αμάξι μόνο κοιτάζοντας πόσα άλογα θα πάρουμε, αλλά ας δίνουμε και μερικά για την σωστή συντήρησή του. ;)

Link to comment
Share on other sites

Θελω να αλλαξω κανα 2 πραγματακια που τα θεωρω πολυ σημαντικα στο προγραμμα του αυτοκινητου...!Και ξερω οτι γινεται,πηγη 2 πολυ καλοι προγραμματιστες που εχω καλες σχεσεις!

Νικο ποσο παιζουν δηλαδη τα γνησια VAG-COM?

Link to comment
Share on other sites

Νικο ποσο παιζουν δηλαδη τα γνησια VAG-COM?

Τσέκαρε εδώ ποιό ακριβώς καλώδιο σου κάνει και δες τιμή. Εδώ είναι και το pdf με τις συμαβατότητες.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, δεν ήξερα ότι είχαν βγάλει και τέτοιες επιλογές. Μήπως όμως αυτό υπάρχει μόνο σε τίποτα Bleumotion εκδόσεις (που είναι προσανατολισμένες στην οικονομία)?? Θεωρητικά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί και αυτό, αν και νομίζω ότι θα απαιτεί κάποιον άλλον ή επιπλέον εγκέφαλο για την λειτουργία αυτή.

Δε ξέρω να σου πω ακριβώς, αλλά εγώ αυτό που οδήγησα ήταν το R-Line. Θα βρω πάντως την άκρη και θα ενημερώσω.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω να σου πω ακριβώς, αλλά εγώ αυτό που οδήγησα ήταν το R-Line.

Πάντως το Bluemotion έρχεται με στάνταρ το αεροδυναμικό πακέτο R Line... :lol:

Όπως και να έχει, αν βρεις καλώδιο και χρόνο, το συνδέεις και ρίχνεις μια ματιά στις ρυθμίσεις από κάθε module, μπας και το πετύχεις. Διαφορετικά (για να μην ψάχνεις στο αμάξι) ψάξε σε κανένα forum ξένο, μήπως κάποιος ήδη το έχει κάνει... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.