Rocky Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Άντε αφού δεν επιμένεις θα σε κάνω να γελασεις Hellenic Vanagon..... Σίγουρα θα θέλεις να μάθεις ότι ... Το ρεκόρ για το 2013 για το pikes peak το κέρδισε αυτό ....και ναι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ 4x4!!!!! ( κερδισες για φέτος !!!! αλλά λίγο φροντιστήριο χρειάζεσαι ....) Καταπληκτικό βίντεο !! Ειδικά το αλτιμετρο! Επίσης το pug έχει ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΑΝΑ ΙΠΠΟ !!!!!!!! 840 kg 840hp Edited November 21, 2013 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Άντε αφού δεν επιμένεις θα σε κάνω να γελασεις Hellenic Vanagon..... Σίγουρα θα θέλεις να μάθεις ότι ... Το ρεκόρ για το 2013 για το pikes peak το κέρδισε αυτό ....και ναι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ 4x4!!!!! ( κερδισες για φέτος !!!! αλλά λίγο φροντιστήριο χρειάζεσαι ....) Καταπληκτικό βίντεο !! Ειδικά το αλτιμετρο! Επίσης το pug έχει ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΑΝΑ ΙΠΠΟ !!!!!!!! 840 kg 840hp Aγαπητέ Rocky, PDK, θέλω να πω, PhD έχω στα SYNCRO, (έτσι θεωρώ, το πολύ να βάλω και εισαγωγικά, δεν δέχομαι άλλα μέτρα), και όχι στα PORSCHE. H μελέτη και η αύξηση γνώσης γενικότερα και στο αντικείμενο πάντα ευπρόσδεκτη! Όσο για σύγκριση 2WD VS 4WD PORSCHE, δες μερικά εδώ, αλλά να τονίσω πως τα λεγόμενα είναι από ένα πολύ στενό οπτικό πρίσμα και θα εξηγήσω το γιατί παρακάτω. (Άσε που είπα πως δεν θα επανέλθω...). "Carrera S with PDK here.. Speaking from personal experience and preference, I definitely prefer the rear wheel drive models. I wanted a C2S specifically, and had no interest in the C4S. The "4" models offer greater stability, pretty much negating the position of the engine in turns and gives the 911 a more grand tourer feeling, and thus it makes sense that the Targa and Turbo models are also AWD. The added safety and confidence from having AWD is a good match for the Turbo, which is often seen as a high-end GT car even with the tiny rear seats. The Porsche AWD system and PTM is great and it lets you eat up the road. It offers a couple of advantages in safety on varying road conditions with a few disadvantages, including added weight and not being able to swing the car around (which, for the average car driver, would actually be an advantage). It's just that the on-rails ride of the 911 4's would probably feel unnatural to me. On a Turbo, it would certainly be okay.. but on a 4 or 4S, it would be too "easy to drive" for me, perhaps. Purists definitely prefer RWD but I am told that on a lot of models, "most people" don't drive the car hard enough for it to feel different. I know a lot of people chide the 911 for having a rear weight bias, but I have had so much fun flinging the car around, taking turns like a maniac and letting the back end slip out a little. Learning how to do that well was a challenge at first, but I took to it as part of the 911 experience and enjoyed it. I would miss doing that if I were in an AWD model. There's a good reason why the pure motor sport derived GT3 and GT3 RS are RWD, as well as the GT2 - other than the fact that the AWD systems add more weight to the car. And, if I recall correctly, the new PTM on the next gen 911 Turbo can put more power to the rear wheels than the front to retain that 911 feel. In the most basic sense, I think the difference between the "2's" and 4's" is a difference between purity/rawness/simplicity and safety/stability/confidence." (Bold δικά μου). http://www.planet-9.com/club-911-general-discussion/35728-997-2-awd-vs-2wd.html Εδώ λοιπόν η σύγκριση είναι από την οπτική ενός κατόχου PORSCHE, που ούτε εκτός δρόμου έχει καμία διάθεση να πάει, όπως ας πούμε πάω επιστρέφοντας σπίτι με την Passatίtsa ούτε να τραβήξει ρυμουλκούμενο θέλει, (όπως τραβάει η Passatitsa σχεδόν 2 τόνους) και γενικότερα οι απαιτήσεις ενός ιδιοκτήτη PORSCHE, ως προς την ενδεχόμενη τετρακίνηση, είναι περιορισμένες σε σχέση με τις απαιτήσεις που θα μπορούσε να έχει κάποιος από ένα πολυμορφικών απαιτήσεων όχημα. Και πάλι όμως το συμπέρασμα είναι υπέρ του 4wd, εξ΄ου άλλωστε και οι τετρακίνητες εκδόσεις PORSCHE αλλά και το CAYENNE. Edited November 23, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Και τώρα η απάντηση στο syncro και οτιδήποτε 4x4 λέγεται πίσω σύστημα διεύθυνσης .... Παπαλα τα 4χ4.... Το καλύτερο handling... Σε άσφαλτο ( όπως ουδείς άσφαλτος) Δες και θα καταλάβεις .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Και τώρα η απάντηση στο syncro και οτιδήποτε 4x4 λέγεται πίσω σύστημα διεύθυνσης .... Παπαλα τα 4χ4.... Το καλύτερο handling... Σε άσφαλτο ( όπως ουδείς άσφαλτος) Δες και θα καταλάβεις .... 1)Καταπληκτικό αυτοκίνητο! (Και λίγα λέω, αλλά πως να το εκφράσω καλύτερα...) 2)Το active 4WS είναι παλιά υπόθεση, δεκαετίας '80, σε Ιαπωνικά, κυρίως, αυτοκίνητα. 3)Κάπου με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είπανε πως...περιττεύει, όπως και το...πολύ 4WD, (μιλάμε πάντα για τον...average Joe). 4)Για μας τους παλιούς, (αλλά όχι και...παμπάλαιους), το όριο PORSCHE λέγεται 4WD 959, ψάχνω κάποια σύγκριση και θα ποστάρω. 5)Ευχαριστούμε το vwclub για..ευνόητους λόγους, μήπως όμως το παρακάναμε και θα έπρεπε να μετακομίσουμε σε άλλο thread; Edited November 21, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 .σκεψου δηλαδή να με πιάσει τρέλα και να κάνω το 7αρι 300+ ....μιας και είναι ελαφρυτερο και με XDS θα σας κερνάω ...ice Tea !! Το 7άρι με το μοτέρ που έχει αν το κάνεις 300+ σφύρα μου.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 καλα σημερα ειδα επιλεκτηκα σε γτι 5 μπροστινη κινηση και επιλεκτικα τετρακινηση....με διακοπτη...αναλογα την κοντρα,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) Και τώρα η απάντηση στο syncro και οτιδήποτε 4x4 λέγεται πίσω σύστημα διεύθυνσης .... Παπαλα τα 4χ4.... Όμως... στην παρακάτω εικόνα εξηγείται πως οι φυσικοί νόμοι της κατανομής ροπής :4 στο έδαφος, είναι, σε κάθε περίπτωση, ένα πλεονέκτημα. Από αυτό το πρίσμα, θεωρώ την δήλωση σου, τουλάχιστον, υπερβολική... Edited November 21, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) να πω κατι...επειδη βλεπω οτι το χουμε ψοφησει το θεμα μιας και ειναι για κοντρες και οχι για τετρακουνες και πασσατ τεχνολογιας πανω στην τετρακινηση γιατι το γα@##μενο δεν φτιαχνεται ενα θεμα να τα γραφουμε εκει....θελω να δω μια κοντρα επιτελους!!!αμα ηθελα να δω για τετρακινηση θα εμπαινα στο sport audi club που το εχουν κανει επιστημη το θεμα...με σκασατε...και εγω θελω ναμαθω πανω σε αυτα αλλα θελω να δω και κοντρες!!! και υπερβολιλη ξευπερβολικη ειναι πανω σε demo car του συνεργειου για συγκρισεις με αλλα ισοδυναμα αμαξια της κατηγοριας του και υποθετω ισως και για οικονομια μιας και καιει παραπανω σαν 4χ4 πχ οταν βαλω προγραμμα πανω θα δω ποσα καροτσια με αφηνει στα 500 αλογα πισω με 2χ2 και ποσα με 4χ4 .... Edited November 21, 2013 by quicksilver 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) https://www.youtube.com/watch?v=UaXDt8fPTC8 τρανη αποδειξη οτι το cayman ειναι πολλλλλυυυυυυ γαργαλημενο.επισης παραθετω αυτο σε σχεση με το δικο μου στο 1,35 με φουλ ντεποζιτο. Στρόφαλο πόσα έχεις στο 1,35 σταθερή που λές. Αναφέρεις 235WHP Είναι λίγο αργό για υβρίδιο βάσει του κοντέρ που βλέπω.. Edited November 21, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 (edited) 4χ4 (ΑUDI QUATTRO) VS PORSCHE GT3 RS Κάτι σε 959, που έλεγα, δεν βρίσκω αλλά και έτσι συνεννοούμαστε, νομίζω... Εκεί που οι συνθήκες προβάλουν ιδιαίτερα την ανάγκη του 4x4, στην βρεγμένη άσφαλτο. (Kι αυτή άσφαλτος δεν είναι ; ). Edited November 22, 2013 by hellenic vanagon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Σίγουρα λείπει από την GT3 RS και ας μην το λέει ο reviewer... "Slam the right pedal into the carpet, and the 3000-pound 959 launches like an F/A-18 offthe USS Ronald Reagan. Under full boost of both turbochargers, the front tires rip at the pavement as the rear wheels struggle in their path. (Thoughtfully, the passengers are able to observe the mechanical violence through a dash-mounted gauge displaying front/rear torque split – the needles spin wildly under acceleration.)" Απόσπασμα από το άρθρο του Μichael C. Harley "959 Τhe Porsche Supercar" 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 (edited) Στρόφαλο πόσα έχεις στο 1,35 σταθερή που λές. Αναφέρεις 235WHP Είναι λίγο αργό για υβρίδιο βάσει του κοντέρ που βλέπω.. 225 αναφερω κ αν υπολογισεις 17 τις εκατο απωλιες που εχουμε παει καπου στα 263 κ κατι κ δεν ειπα σταθερη 1,35 σταθερη ειναι 1,2 στον κοφτη δλδ. στο 1,55 με 1,4 στον κοφτη, στραφαλο παει 299 κ κατι. μια χαρα παει το golfακι κ χωρις αντλια κ κουλερ Edited November 22, 2013 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Χωρίς αντλία ; Δουλεύεις μεθανόλες ; Ορίσετε για αυτούς που δεν θέλουν να βάλουν άξονα κι αντλίας 2.0 TFSI Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Χωρίς αντλία ; Δουλεύεις μεθανόλες ; Ορίσετε για αυτούς που δεν θέλουν να βάλουν άξονα κι αντλίας 2.0 TFSI δουλευα της kmd αλλα εκανε γρατζουνιες κ δε κραταγε πιεση ψηλα οποτε η λυση ηταν μεθανολες αλλα η μαμα αντλια πεφτει λιγη για πατημενη 5η στο 1,55.... αλλα δε βαριεσαι δουλευουμε safe για καθημερινες μετακινησεις στο 1,35 κ αμα λαχει αλλαζουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 (edited) 225 αναφερω κ αν υπολογισεις 17 τις εκατο απωλιες που εχουμε παει καπου στα 263 κ κατι κ δεν ειπα σταθερη 1,35 σταθερη ειναι 1,2 στον κοφτη δλδ. στο 1,55 με 1,4 στον κοφτη, στραφαλο παει 299 κ κατι. Άλλο σταθερή άλλο πίεση στον κόφτη άλλο overboost. Ανέφερες δουλεύεις στο 1,35 άρα σταθερή πίεση είναι αυτή η τιμή, αναφέρουμε τη σταθερή όχι overboost ή κόφτη. Γι'αυτό η παρεξήγηση. Με 1,2bar στον κόφτη ή είσαι με 11,5afr τουλάχιστο ή/και τιμές advance αρκετά υψηλές για να βγάλεις 265ps. Λογικό εφόσον έχεις σφυρίλατα + meth , ο προγραμματιστής ακολούθησε άλλη φιλοσοφία στο πρόγραμμά σου. Τη γνώμη μου για τους χρόνους την είπα, τσέκαρέ το λίγο. Το βιντάκι σου τραβήχτηκε και με σχετικά δροσερό καιρό, το καλοκαίρι θα πέσει το αμάξι δεν σκεφτεσαι να βάλεις i/c (άσχετα από τις μεθανόλες ) ? ΥΓ. Θα παρακαλέσω το μέλος Hellenic Vanagon να μην γεμίσει άλλο με offtopic και άσχετα ποσταρίσματα το τοπικ. Αν θες άνοιξε ένα νέο τοπικ και γράφε αυτά που θες. Edited November 22, 2013 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Άλλο σταθερή άλλο πίεση στον κόφτη άλλο overboost. Ανέφερες δουλεύεις στο 1,35 άρα σταθερή πίεση είναι αυτή η τιμή, αναφέρουμε τη σταθερή όχι overboost ή κόφτη. Γι'αυτό η παρεξήγηση. Με 1,2bar στον κόφτη ή είσαι με 11,5afr τουλάχιστο ή/και τιμές advance αρκετά υψηλές για να βγάλεις 265ps. Λογικό εφόσον έχεις σφυρίλατα + meth , ο προγραμματιστής ακολούθησε άλλη φιλοσοφία στο πρόγραμμά σου. Τη γνώμη μου για τους χρόνους την είπα, τσέκαρέ το λίγο. Το βιντάκι σου τραβήχτηκε και με σχετικά δροσερό καιρό, το καλοκαίρι θα πέσει το αμάξι δεν σκεφτεσαι να βάλεις i/c (άσχετα από τις μεθανόλες ) ? ΥΓ. Θα παρακαλέσω το μέλος Hellenic Vanagon να μην γεμίσει άλλο με offtopic και άσχετα ποσταρίσματα το τοπικ. Αν θες άνοιξε ένα νέο τοπικ και γράφε αυτά που θες. κοιτα με 265 οπως λες κ γραφει 14 φλατ στο δρομο με 2 ατομα το θεωρω ικανοποιητικοτατο.οντως ειναι αρκετα υψηλες εξου κ οι μεθανολη.το καλοκαιρι εχω το ψεκαζω οινοπνευμα στο κουλερ κ εχω θερμοκρασιες καλυτερες απο ενα μεγαλυτερο κουλερ.αλλα μονο οταν ψεκασω κ για κανα 20λεπτο μετα.απο κει κ περα δε το πιεζω πλεον οσο παλια γτ η 100αρα εχει κ 1,95 το παρακατω εγινε κατακαλοκαιρο στη μαραθωνος παλι 2καβαλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Μιλαω για το 100-200 που ειδα στο βιντεο. Εκει παει η παρατηρηση για τους χρονους. Οπως και να χει να το χαιρεσαι.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 thanx u 2! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Και τώρα η απάντηση στο syncro και οτιδήποτε 4x4 λέγεται πίσω σύστημα διεύθυνσης .... Παπαλα τα 4χ4.... Το καλύτερο handling... Σε άσφαλτο ( όπως ουδείς άσφαλτος) Δες και θα καταλάβεις .... Πολύ όμορφη αλλά θα προτιμούσα μια Carrera 2.7rs του 1973 με την προυπόθεση να δίνω στη γυναίκα τα κλειδιά όταν βρέχει να τα φυλάει σε ασφαλές μέρος 4χ4 (ΑUDI QUATTRO) VS PORSCHE GT3 RS Κάτι σε 959, που έλεγα, δεν βρίσκω αλλά και έτσι συνεννοούμαστε, νομίζω... Εκεί που οι συνθήκες προβάλουν ιδιαίτερα την ανάγκη του 4x4, στην βρεγμένη άσφαλτο. (Kι αυτή άσφαλτος δεν είναι ; ). 700 άλογα με 400+?Και από ρεπρίζ που το παραπάνω βάρος του RS6 πάει περίπατο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 (edited) Μιλαω για το 100-200 που ειδα στο βιντεο. Εκει παει η παρατηρηση για τους χρονους. Οπως και να χει να το χαιρεσαι.. Sent from my iPhone using Tapatalk αυτο σου στελνω να δεις!που ειναι πιο αργο κατα 3 sec Edited November 23, 2013 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Ξημερωματα λοιπον,πετυχα ενα φιλο με bmw 316i. Παταμε οταν ημουν 2 αμαξια πισω,2ες 60,με αποτελεσμα στα 160 να τον μαζεψω και να του ανοιγω 2 αμαξακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 (edited) Ξημερωματα λοιπον,πετυχα ενα φιλο με bmw 316i. Παταμε οταν ημουν 2 αμαξια πισω,2ες 60,με αποτελεσμα στα 160 να τον μαζεψω και να του ανοιγω 2 αμαξακια. Νεκροφόρες!Εγω άνοιξα με μια 36άρα 4πορτη από στάση μέχρι γεμίσματα 3ης έβλεπα 2 φώτα ίσα ίσα στο μεσαίο καθρέφτη!Κρίμα γιατί είχε κ αυτοκόλλητα M Power και τέτοια ο τύπος κ του την χάλασα!!! Βέβαια βοηθάει κ το σασμανάκι μου που 1η,2α,3η είναι τόσο κοντό σα να έχω Golf 2 1.9 diesel Edited November 23, 2013 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Νεκροφόρες!Εγω άνοιξα με μια 36άρα 4πορτη από στάση μέχρι γεμίσματα 3ης έβλεπα 2 φώτα ίσα ίσα στο μεσαίο καθρέφτη!Κρίμα γιατί είχε κ αυτοκόλλητα M Power και τέτοια ο τύπος κ του την χάλασα!!! Βέβαια βοηθάει κ το σασμανάκι μου που 1η,2α,3η είναι τόσο κοντό σα να έχω Golf 2 1.9 diesel τι αμαξι εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 τι αμαξι εχεις? Polo 6N 1.6 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Polo 6N 1.6 16vΜαμά η πειραγμένο* εννοείς ?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...