Jump to content
golfy

ΒΕΝΖΙΝΗ

Recommended Posts

Εχω ενα golf 6 (122) και θελω να ρωτησω το εξης. Πηγα το σαββατοκυριακο στο εξοχικο μου, που ειναι περιπου 150χλμ απο αθηνα. Πριν φυγω γεμισα το αμαξι περιπου 53 λιτρα (ηταν αδειο) και εφυγα. Μεχρι να φτασω δεν ειχε πεσει καθολου η ενδειξη για βενζινη και ελεγε range ακομα 810χλμ!! Εκει που εκανα αλλα 60 το πολυ χλμ επεσε 1,5 παυλες η βενζινη!! Γυρισα αθηνα και εχω κανει 430χλμ και ειναι στη μεση, ειναι φυσιολογικο να και τοσο βενζινη στη Αθηνα?? Και γενικα δεν το βγαζω σε κινηση και δεν το σκιζω (ακομα).

Link to comment
Share on other sites

επειδη στην ελλαδα η νοθευμενη καλα κρατει, εσυ προφανως επεσες σε αριστη ποιοτητα και αναλογα με την ποιοτητα του μιγματος σου βγαζει τα εναπομειναντα χιλιομετρα. Επειδη το συναντησα και εγω πολλες φορες πιστευω γυρω στα 720 χλμ θα βγαλεις συνολικα ετσι οπως οδηγεις τωρα χωρις σκισιματα.

Ενημερωσε μας για το που θα φτασεις σε χλμ εννοω

Link to comment
Share on other sites

Παντως εχω κανει 475 και δεν εχω φτασει ακομα στην μεση!

να το κοιταξεις κατι δεν μου αρεσει,ξαναρωτω,τι ρεζερβουαρ εχεις;

Link to comment
Share on other sites

καπου κατι δεν παει καλα,δεικτης βενζινης ειναι...τριπ ειναι...και τα δυο ειναι....

δεν μπορει να ειναι πραγματικα αυτα τα νουμερα και νομιζω ειναι οφθαλμοφανες.

Link to comment
Share on other sites

μεσο ορο 700 χιλιομετρα με γεμισμα σε 55αρι ρεζερβουαρ υπολογιζε για ρεαλιστικα νουμερα και για τον 122.ισως να χρειαζεται καποια ρυθμιση με διαγνωστικο.

Link to comment
Share on other sites

καπου κατι δεν παει καλα,δεικτης βενζινης ειναι...τριπ ειναι...και τα δυο ειναι....

δεν μπορει να ειναι πραγματικα αυτα τα νουμερα και νομιζω ειναι οφθαλμοφανες.

Ειναι και παρα ειναι πραγματικα εφοσον μιλαμε για 122αρι.

Εχω ξαναπει οτι εγω περσυ το καλοκαιρι με το αυτοκινητο καραμαμα οταν το γεμισα εβαλα ακομη 2,5 ευρω μετα το σκασιμο και ξεκινησα με 4 ατομα απο Θεσσαλονικη για Πορτο χελι περιπου στα 700 χλμ εκανα καμια 200αρια Πελοποννησο και το γεμισα στα 900 χλμ με τον δεικτη εντελως κατω το trip εγραφε 0 χλμ αυτονομια.

Φετος πηγα Σαμοθρακη με προγραμμα φιλτρο κλπ και εβγαλα 830 με τον ιδιο τροπο μονο που το αμαξι μετεφερε 2 ατομα. Ολα αυτα εννοειτε με 6η 120 χλμ στο κοντερ και μονο κανα δυο προσπερασματα.

Αυτο μονο ανθρωποι που εχουν το 122 το πιστευουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα,εχεις δει πολλα τριπ που μολις φουλαρει το αμαξι να βγαζουν 1000 χιλιομετρα αυτονομια; με ποια στοιχεια υπολογιστικε αυτο;με το 55αρι ρεζερβουαρ και την νορμαλ οδηγηση;λες οσοι εχουν 122 ξερουν.122 εχω και εγω με 55αρι ρεζερβουαρ!οταν φουλαρω θα δω αυτονομια το πολυ 840 χιλιομετρα(820-840).με νορμαλ οδηγηση σε μικτες συνθηκες πολης με φτανει για 700-720 χιλιομετρα μεχρι να δω την λυχνια της ρεζερβας.πολυ οικονομικο αλλα οχι και το νουμερο που δειχνει στον φιλο λες και καιει αερα κοπανιστο ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα 137 χλμ ειναι καλος αριθμος για να υπολογισει ο υπολογιστης την αυτονομια και εννοειτε οτι αν συνεχισει ετσι θα φτασει τα 1000χλμ αλλα επειδη θα κανει και χιλιομετρα μεσα στην πολη η θα ανεβασει τους ρυθμους θα ανεβει η καταναλωση και θα πεσει η αυτονομια. Παντως καλα το παει ο φιλος κι αν τα υπολοιπα χιλιομετρα που θα κανει ειναι εκτος πολης θα περασει σιγουρα τα 800χλμ.

Link to comment
Share on other sites

700 και 800 :lol: Μαλλον εγω ειμαι κανιβαλος που βγαζω δεν βγαζω 550 με ενα γεμισμα

Η μεγιστη αυτονομια που εχω δει ηταν με ηδη 80 χιλιομετρα με το ρεζερβουαρ να βγαζει οτι εχω αλλα 600 χιλιομετρα, αλλα στο επομενο τεταρτο ειχε πεσει στο 520 B)

Link to comment
Share on other sites

με 122αρι 5 εκανα στην κρητη 1350χλμ με 90 λιτρα , χωρις να υπολογιζω την οικονομια καυσιμου , κινομουν σε γρηγορους ρυθμους οταν το επετρεπε ο δρομος

και οταν μιλαμε για κρητη εννοουμε πολλες ανηφορες και δευτεροτριτες σε πολλα σημεια

Δεν θεωρω απιθανο να βγαζει 900-950 χλμ με ενα ρεζερβουαρ σε αυτοκινητοδρομο

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

πιάδες ειμαι καινούριος και εχω μια απορία και γω στο θέμα κατανάλωσης.Η αδερφή μ ειναι έτοιμη να αγοράσει ενα golf π κατα τους χειμερινούς μήνες θα το χρησιμοποιεί αποκλειστικά στην πόλη(επαρχιακή χωρίς μποτιλιαρίσματα)και το καλοκαίρι για ταξιδάκια.Πιστεύεται πως το tsi με τα 160 άλογα θα ειναι πολύ πιο ασύμφωρο απο αυτό με τα 160?Επειδή όμως θα το χρησιμοποιώ και γώ...και τα 160 δεν θα με χάλαγαν καθολου...σκοπεύω να συμβάλω στην αγορά με τα extra χρήματα για την αγορά π απαιτούνται γι τον 160ΑΡΙ..αλλα σκέφτομαι μήπως η κατανάλωση ειναι μεγάλη και απογοητεύσω την αδερφή μ ..τι λετε?αυτα τα 40 αλογα εχουν μεγάλη διαφορα στην κατανάλωση?η επίσημη ιστοσελίδα δείχνει σχεδον πανομοιότυπες καταναλώσεις για τα δυο μοντελα..αλλα εγω ειμαι επιφυλακτικος...

Στο παλικάρι πιο πάνω ειναι φυσικο να δείξει πιστεύω τέτοια αυτονομία μονο αν κινηται με με 6η σε κατηφόρα χωρίς γκαζι...τότε ναι

Link to comment
Share on other sites

Στο παλικάρι πιο πάνω ειναι φυσικο να δείξει πιστεύω τέτοια αυτονομία μονο αν κινηται με με 6η σε κατηφόρα χωρίς γκαζι...τότε ναι

To παλικάρι πιο πάνω έχει κάψει 4 βυτια συρόμενα 100αρα.......οπότε ξέρει τι λέει :(:thumbsup:

Σου προτείνω να πάρεις το 160αρι και δεν θα το μετανιώσεις .....!!

Φιλικά πάντα !!

Link to comment
Share on other sites

σε golf 6 tsi 160 με 5400χλμ

φουλαρω με 48 ευρω(ειχε μεσα και λιγο).

και μου εβγαλε 720χλμ με μικτη χρηση(επιασε και κοφτες 2-3 φορες!).

πιστευω ειναι πολυ οικονομικο.... B)

Link to comment
Share on other sites

παιδια προσφατα διαβασα σε ενα περιοδικο τεχνολογιων που ειχε αφιερωμα στο τουρμπο οτι οι tsi κινητηρες τα αλογα τους τα βγαζουν με 98 βενζινη(δλδ 100) και μαλιστα μονο τοτε ο εγκεφαλος δινει εντολη στο τουρμπο να σηκωσει τις μεγιστες πιεσεις.το παραξενο σε αυτη την υπο8εση ειναι οτι με 98 βενζινη εχει τη λιγοτερη δυνατη καταναλωση...επομενως η διαφορα τιμης απο την απλη με την 98 κερδιζεται σε χιλιομετρα.δν ξερω πως δικαιολογειται ολο αυτο και αν ισχυει απλα παρα8ετω μια αποψη.αν 8ελετε μπορω να σας πω και το περιοδικο.

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

παιδια προσφατα διαβασα σε ενα περιοδικο τεχνολογιων που ειχε αφιερωμα στο τουρμπο οτι οι tsi κινητηρες τα αλογα τους τα βγαζουν με 98 βενζινη(δλδ 100) και μαλιστα μονο τοτε ο εγκεφαλος δινει εντολη στο τουρμπο να σηκωσει τις μεγιστες πιεσεις.το παραξενο σε αυτη την υπο8εση ειναι οτι με 98 βενζινη εχει τη λιγοτερη δυνατη καταναλωση...επομενως η διαφορα τιμης απο την απλη με την 98 κερδιζεται σε χιλιομετρα.δν ξερω πως δικαιολογειται ολο αυτο και αν ισχυει απλα παρα8ετω μια αποψη.αν 8ελετε μπορω να σας πω και το περιοδικο.

συμφωνω οτι η διαφορα τιμης κερδιζεται απο τα περισσοτερα χλμ αλλα,προσωπικα εγω επειδη κυκλοφορω αρκετα μεσα στο κεντρο δεν βλεπω διαφορα αναμεσα σε 95 και 100 οκτανιααπο 8εμα καταναλωσεις.

Μην σας πω οτι οταν εχω 100αρα καιει περισσοτερο επειδη εχεις το δαιμονιο.....και το δουλευεις συνεχεια κοφτη... B):D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.