soupiakas Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Καλημέρα.Θά ήθελα να μάθω που μπορώ να απευθυνθώ για reprofiling εκκεντροφόρων και πόσο στοιχίζει αυτή η δουελειά?Επίσης θα πρέπει πρώτα να προβώ σε προγραμματισμό εγκεφάλου και μετά σε reprofiling εκκεντροφόρων ή το ανίστροφο?Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Καλημέρα.Θά ήθελα να μάθω που μπορώ να απευθυνθώ για reprofiling εκκεντροφόρων και πόσο στοιχίζει αυτή η δουελειά?Επίσης θα πρέπει πρώτα να προβώ σε προγραμματισμό εγκεφάλου και μετά σε reprofiling εκκεντροφόρων ή το ανίστροφο?Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Ο πλέον γνωστός είναι ο "Boubis" (Χρήστος Βαλασόπουλος) με την εταιρεία ΕΚΚΕΝΤΡΟΝ. Θα σου στοιχίσει 300-400 ευρώ αντί για 800-900 που θα ήθελες για σετ νέων βελτιωτικών εκκεντροφόρων (Kent, Newman, C&. Μαζί θα τα κάνεις για να είναι σωστό το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 (edited) Βοτανικος- Κορυτσάς 22- 2103471567... Edited October 15, 2009 by Gpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Αν φοράς ΒΒΖ μοτέρ, άφησε το καλύτερα... Σε ΒΒΖ με reprofile δεν έχεις τα αναμενόμενα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Η VW Motorsport H Schrick και είσαι κομπλε. δεν τα πιστεύω τα reprofile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Και για πιο ροπάτα Colombo & Bariani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Η VW Motorsport H Schrick και είσαι κομπλε. δεν τα πιστεύω τα reprofile. Σωστός!! Ένα σετ καλών εκκεντροφόρων δεν συγκρίνεται με άλλες πατέντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 To polo δεν ειναι saxorallo να κανεις reprofile τα εκκεντρα για να γινει η δουλεια. Θα συμφωνησω και γω με τον Dark Schrick, Cant, Colombo ειναι αξιοπιστες εταιρίες με πολυ καλα προιοντα. Θα δωσεις το κατι παραπανω, θα σου μεινουν τα μαμα και θα δουλευει το αμαξι σωστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 εάν έχεις το AFH θα βάλεις 264-268 και θα δείς αυτά τα 10 αλογάκια τι δύναμη θα δώσουνε καταπροτίμηση VW Motorsport είναι τελείος ότι πρέπει και οι Schrick είναι λίγο ακόμα ποιο βελτιωμένοι, και οι καλύτεροι (εκτώς VW βελτιωτικών προιόντων) που κάθονται σωστά στο μπλοκ του AFH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rippa Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Καταρχήν μακρυά από ρεπροφιλ. Είτε με AFH είτε με BBZ μέτριο έως κακό αποτέλεσμα από θέμα απόδοσης, παραπάνω καταπόνηση και θόρυβος από τα ωστήρια αφού τρώγεται μέρος του βασικού κύκλου του εκκεντροφόρου και υπάρχει και περίπτωση η διαδικασία βαφής/σκλύρηνσης να μην γίνει σωστά και σε 20-30000 χλμ να αρχίσουν να τρώγονται τα αμύγδαλα. Οι καλύτερες και δοκιμασμένες value for money λύσεις είναι: BBZ: dbilas 252-10 AFH: dbilas 264-10 υπάρχουν φυσικα και οι colombo που ανέφερε ο kdouris για πιο ήπιο/ροπάτο σετάπ για τον bbz και για τον AFH υπάρχουν και οι schrick οι οποίοι καλοί και άγιοι αλλά πανάκριβοι και οι dbilas 256-9.5 για πιο ήπιο/ροπάτο σεταπ. Σε όλες τις περιπτώσεις άυξηση συμπίεσης είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...