Jump to content
dimitrisk

Golf 1.6 16v Stage 2

Recommended Posts

Guest RJ ADONIS

Ρε παιδια επειδη δεν ξερω πολλα απο μηχανικα και δεν καταλαβαινω γαμωτο μπορειται απλα και καλα να προτεινεται τι να κανουμε οι καημενοι οι Golfakides IV 1.6 16V ωστε να ανεβει η μηχανη? Εγω προσωπικα δεν εχω καλη τελικη. Δηλαδη εχω πιασει 210 σε απιστευτη κατηφορα, ενω κανονικα πιανω 190 και σε μικρη κατηφορα δυσκολα 200. Σκατα κοινως. Ροπη εχω καλη αλλα δεν θα με χαλαγε κιαλλη. Κοινως για μια μικρη και αξιοπιστη αναβαθμιση του κινητηρη χωρις καγκουριες τι προτεινετε? Δεν θελω να βαλω εξατμιση που κανει θορυβο γιατι κανω ταξιδια και κουραζομαι.

Τουρμπο ειναι ακριβο και καιει. Θελω κατι Αξιοπιστο και να μου δωσει κατι παραπανω χωρις να ανεβει τρελα η καταναλωση βενζινης (τωρα με ενα ντεποζιτο κανω 550 χμ.) PLease help παιδια, εχει ληξει και η εγγυηση και ειναι καιρος να το φτιαξω το αμαξακι.

post-261-1127349066_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολα μας βάζεις...

¶ν υπήρχε κάτι το οποίο να ανεβάζει την απόδοση χωρίς να αυξάνει την κατανάλωση, το θόρυβο και τις εκπομπές θα τ είχαν ήδη κάνει απο το εργοστάσιο. Συνήθως για τις μετατροπές πουλάμε θόρυβο και κατανάλωση και αγοράζουμε άλογα....

Link to comment
Share on other sites

Σωστα

Ουδεν καλο αμπιγιεζ κακου (που λεει και η Λαιδη) tongue.gif

Δεν υπαρχει καμια βελτιωση που να εχει μονο θετικα αποτελεσματα φιλε περαν των εργοστασιακων στανταρτς.

Απο εκει και περα αποφασιζεις αν αξιζει απο ολες τις πλευρες.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, μόλις γύρισα απο έναν φίλο.

Στο αμάξι του GOLF 4 (1.600 AUS 16v) έκανε τα εξής :

Εκκεντροφόροι Schrick 252 βύθισμα 850Ε

Φιλτροχωάνη 80 Ε

Χταπόδι 4-2-1, καταλύτης, τελικό (ολα ποπαυ) 1100 Ε

Πρόγραμμα σε δυναμόμετρο 400Ε

Σύνολο 2.500

Κέρδισε 2.5 κιλά ροπής, + 27 άλογα.

Το αμάξι έχει πλέον κόφτες 7.100 και πάει αρκετά καλά. μόνο που δεν σταματάει.

2.500 Ε / 27 άλογα = 92.5 Ε / άλογο. Καλά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο εμένα αν και είχα να κάνω Log-in κάτι μήνες.

Λοιπόν με την δική μου ταπεινή γνώμη μοντιφιές χοντρές δεν αξίζουν σε ένα καλό αυτοκίνητο πέραν απο εξάτμιση-ζάντες-αναρτήσεις....

Ίσως το κόστος να είναι λίγο ψιλό αλλά σε όσους VAG-ίτες με Golf IV με ρωτάνε για μοντιφιές τους απαντάω το ίδιο---->πούλα το IV 1.6-->περίπου στα 11-12,5 χιλιάδες Eυρώ (12,5 άν είναι το Generation / Edition)-->βάλε άλλα 4-5.000--->και γύρω στα 16-17000 παίρνεις (αν ψάξεις) και λίγο IV-Gti 150 (mother) Din worthy.gif με 17-άρια-δερμάτινα-ρυθμιζόμενη κ.τ.λ. μοντέλο 2000-2002.

Αν βρείς καλό αμάξι μην το συζητάς καν αφού παίρνοντας το εργοστασιακό αποκτάς και την σχετική αξιοπιστία.

Υ.Γ.Σε μια πρόχειρη έρυενα αγοράς για φίλο ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ οι παραπάνω τιμές ισχύουν... tongue.giftongue.giftongue.gif

Λεωνίδας (Ιn-the-Web-again)

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε το σκεπτικο μου και πειτε την γνωμη σας. Μεχρι τωρα εχω βαλει σκουπα-χταποδι-τελικο και σε λιγο καιρο θα παω να το προγραμματισω! Σκεφτομουν ομως μηπως μπορω να κανω κατι ακομα και να εχω το κατι παραπανω απο το α σταδιο. Η ιδεα με τους εκκεντροφορους μου περασε οταν διαπιστωσα οτι ξεφευγει σε χρηματα. Την προηγουμενη Κυριακη ομως ξανακολησα. Εκανα μια σταση στην Auto-exelixis στον Μπουμπη και μου ειπε τα εξης. Ο shcrick εχει 3 σταδια εκκεντροφορων για το 1.6 16ν. α 242 β 252 γ 264. Η τιμη τους ξεκινα απο τα 750. Στο πρωτο σταδιο δεν ειναι απαραιτητα ρυθμιζομενα γραναζια ενω στο δευτερο και πανω ναι. Ρωτησα τι γινεται με το reprofille και μου ειπε οτι με 300 φτιαχνει τους δικους μου με τα χαρακτιριστηκα των schrick α σταδιου (242). Να το κανω η οχι και γιατι?

Link to comment
Share on other sites

βαλε προγραμμα μετα ανοιξε με 1-2 μαμα και αν το αποτελεσμα ειναι καλο κατσε στα αβγα σου. αν οχι τοτε βαλε και εκκ...

εγω παντως στη θεση σου δεν θα ανοιγα κινητηρα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

αν το αυτοκινητο το χρησιμοποειτε περισσοτερο για αποστασεις και οχι κινηση μεσα σε πολυ,φαναρι σε φαναρι κλπ,τοτε η λυση του τουρμπο δεν ειναι κακη.

Τουρμπο σε κανονικες λειτουργιες και χωρις γκαζιες στο πατωμα,κανει μια απολυτως λογικη καταναλωση και ειδικα αν προκειται για αποστασεις,οι διαφορες κρινονται αμελητεες...

Βεβαια ειναι και το σταδιο εκεινο που τον πρωτοβαζεις τον 1.8Τ και ξεχνιεσαι και συνεχεια το πατας,ενταξει...αλλα καποια στιγμη ξανακοιτας στιγμιαια στο κοντερ,βλεπεις οτι χρειαζεσαι βενζιναδικο και λογικευεσαι.

Μιας και η εμπειρια μου σε καινουρια και 1.8Τ κινητηρες δεν ειναι μεγαλη,θα σας πω το εξης να μου πειτε αν κρινετε αξιολογο η οχι.

Σε 80αρι 1.6 101ιππων εχω καταναλωση 13λιτρα ανα 100χιλ. η με αλλα λογια κανω γυρω στα 550χιλιομετρα με 60λιτρα τεποζιτο(95αρα βενζινη),ενω τα 80αρια με τους παλιους 20βαλβιδους κινητηρες 2.3cc με τουρμπο(230αλογα και RS2 315 αλογα),κανουν 450χιλ. με 60 λιτρα(100αρα βενζινη).Αυτα σε κινηση μεσα στην πολη,αλλα με sensible driving.

Και παλι για τον καθενα το θεμα κοστος βενζινης εκλαμβανεται διαφορετικα,οποτε μπορει για αλλους να λεω βλακειες,και για αλλους να εχει σημασια αυτο που λεω.

συμπερασματα δικα σας!

hope i helped!

Link to comment
Share on other sites

Guest LUBAS

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΕΝΑ...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ..ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ...Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ....

ΚΑΝΕ ΡΕΠΡΟΦΑΙΛΙΝΚ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΗ...ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝ ΥΠΑΧΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΟ ΚΑΝΕ Κ ΜΙΑ ΡΟΙΚΗ...

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΑΛΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ...ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Κ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΣ Κ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ Κ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ(100 ΕΥΡΟ)

ΕΠΕΙΤΑ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΙΟΝ ΕΙΝΑΙ..ΒΟΔΙΑ!!! protest.gif ΤΟΤΕ ΕΛΑΦΡΩΣΕ ΤΟ...ΠΕΤΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΘΗΣΜΑΤΑ(Κ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ) Κ ΒΑΛΕ 2 ΜΠΑΓΚΕΤ ΜΡΟΣΤΑ....

Κ ΤΟΤΕ ΤΑ 8ΒΑΛ ΡΑΛΙ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ!!!

ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Κ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΗΔΗ...

ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΝ Κ ΠΛΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...Κ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ... ;)

Link to comment
Share on other sites

8βάλβιδο ραλί? Πολύ "αισιόδοξο" σε βλέπω, το ραλλί είναι 100 αλογάκια το κακόμοιρο!!

Αν λοιπόν όλα αυτά θα γίνουν για να να μή σας πιάνουν τα 8v ραλλί, (εκατονλίγα άλογα), αντί να κάνεις το πολυτελές MK4 καλοκαιρινό, έχω μιά αντιπρόταση: πούλα το MK4 και πάρε την εξής συνταγή:

Υλικά

Αγοράζεις: 2x Golf Mk2 16v, σινεμπλόκ πολυουρεθάνης, αντιστρεπτικές G-60, άκρα/φρένα G-60, καινούρια φρένα (δίσκους/ τακάκια/ σωληνάκια/ υγρά), ρουλεμάν τροχών, ζάντες 15", καλά λάστιχα 195/50-15, αντλίες/φίλτρα βενζίνης/αέρος, μιά εξάτμιση απο χταπόδι και πίσω, ελατήρια χαμηλώματος με αμορτισέρ επιλογής σου.

Κρατάς το γκόλφ με το καλύτερο αμάξωμα, και παίρνεις το καλύτερο απο τα μοτέρ/σασμάν. Κρατάς τα άλλα για ανταλλακτικά. Ανοίγεις το μοτέρ και κάνεις ένα ρεκτιφιεδάκι, ζυγίζεις στρόφαλο, ελαφρώνεις βολάν, κάνεις ροϊκή στην κεφαλή, βάζεις εκκεντροφόρους 265 Schrick, και λοιπά και λοιπά.

Τα πετάς μέσα στο καλύτερο αμάξωμα (όχι με πολύ φόρα μη σπάσουνε :excl: )

Του κάνεις ένα καλό ρύθμισμα.

Θα σε βλέπει με τα κυάλια οτιδήποτε κάτω απο 160PS (8βάλβιδα ραλλί, 16βάλβιδα ραλί, VTS, Golf Mk4 GTi, πουντότζιτα και λοιπά) σε φανάρια, στροφές ή πίστα.

Θα σου έχουν μείνει κοντά 7.000 να τα πιείς σε μπύρες

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ (= δολοφόνο των φαναριών)

Πούλα το και πάρε το gti, χαλάς τσάμπα λεφτά. Οποιος πήρε 1600άρι γκολφ για κοντράδικο, πήρε λάθος αμάξι.

Edited by Quasar
Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Βέβαια ο καθένας μπορεί να κάνει ότι γουστάρει.

Εγώ πάντως θα καμάρωνα αν κάποιος μεταμόρφωνε ένα 1,6αράκι σε μίνι τερατάκι... ;)

Link to comment
Share on other sites

γερασιμε συμφωνω σε οσα ειπες αλλα μια ενσταση..οταν μιλαμε για σαξοραλα και κατ επεκταση μισο τονο σχεδον λιγοτερο σε κιλα αμαξωμα καλυτερα ειναι να λεμε οχι τα αλογα τους αλλα κιλα ανα ιππο..

οποτε αν το παρουμε ετσι δεν ειναι και ασχημα να σαι κοντα με τα 8v

βεβαια συμφωνω στο οτι το 1,6 δε το παιρνεις για κοντρες σε φαναρι κλπ..

αλλα αυτος που θελει παση θυσια το 4ρι του η το 5ρι του να ναι γρηγορο βολευεται με οσα αλογα μπορει να παρει απο 1-2ο σταδιο και ενδεχομενως αν το ελαφρωσει.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΕΝΑ...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ..ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ...Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ....

ΚΑΝΕ ΡΕΠΡΟΦΑΙΛΙΝΚ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΗ...ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝ ΥΠΑΧΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΟ ΚΑΝΕ Κ ΜΙΑ ΡΟΙΚΗ...

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΑΛΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ...ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Κ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΣ Κ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ Κ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ(100 ΕΥΡΟ)

ΕΠΕΙΤΑ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΙΟΝ ΕΙΝΑΙ..ΒΟΔΙΑ!!! protest.gif ΤΟΤΕ ΕΛΑΦΡΩΣΕ ΤΟ...ΠΕΤΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΘΗΣΜΑΤΑ(Κ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ) Κ ΒΑΛΕ 2 ΜΠΑΓΚΕΤ ΜΡΟΣΤΑ....

Κ ΤΟΤΕ ΤΑ 8ΒΑΛ ΡΑΛΙ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΥΑΛΙ!!!

ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Κ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΗΔΗ...

ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΝ Κ ΠΛΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...Κ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ... :D

Οταν τα κανεις ολα αυτα θα ηθελα να με πας μια βολτα για να δω πως παει. Εγω φιλε μου εχω μεινει στο σχεδον α σταδιο και χλωμο το βλεπω να κανω κατι περισσοτερο. Οχι γιατι το 1.6 μου ειναι αρκετα γρηγορο αλλα γιατι το κοστος ειναι πολυ μεγαλο σε σχεση με το κερδος που θα εχεις σε ιπποδυναμη και κυριως ροπη. Ενας ακομα λογος ειναι η βενζινη και η τιμη της που γ@μιεται συνεχεια. Με 252 εκκεντροφορους και στροφαρισμα πανω απο7000 φανταζεσαι τι καταναλωση θα εχει? Θα πεις καλα ρε μεγαλε βελτιωνεις το αμαξι σου και σκεφτεσαι την καταναλωση? Ναι γιατι το χρησιμοποιω καθημερινα για να παω στη δουλεια μου και δυστηχως απο τα μπατζακια μου δεν τρεχουν€ . Και ολα αυτα για να εχω ενα 1.6 με σκαρτα140 αλογα που θα μου εχει φαει πανω απο 2500. Οχι ευχαριστω δεν θα παρω. Και μια φιλικη συμβουλη αν θες γκαζια κανε οικονομια και παρε το Polo GTI 9n2. Η διαφορα που θα δωσεις αν πουλησεις το δικο σου ειναι λιγοτερα απο 8000€ και θα εχεις και καινουριο αυτοκινητο ακρως βελτιωσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.