kokobill Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Παιδια δεν θα σας πω ποσο ΤΕΛΕΙΑ ειναι οταν τραβαει το πολο γιατι αυτοι που το περιμενετε δεν θα ξανα κοιμηθειτε.... Να ρωτησω κατι ασχετο.. Μετα απο μια βολτα που εκανα το αφησα 2-3 λεπτα στο ρελαντι και οταν εκλεισα ακουγοταν η μηχανη λες και εβαζες πατατες τηγανιτες σε καυτο λαδι.. Λογικο ειναι αυτο ?? Καλοταξιδο φιλε Εγω εχω ένα Golf 6 160άρι και έχω ρωτήσει για αυτό τον θορυβο . Είναι το συστημα ψύξης της τουρμπίνας , μην ανησυχεις δεν είναι κατι . Το κακο θα είναι να μην το άκουγες ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopGunZ Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 παρέλαβα και εγώ το δικό μου polaki δεν είχα χρόνο να το οδηγήσω πολύ σήμερα θα σας γράψω πιο αναλυτικά εντυπώσεις αύριο που θα το βγάλω εθνική για στρώσιμο. Περιττό να πω ότι είναι πυραυλάκι και φεύγειιιιιι με λίγο χάιδεμα στο γκάζι. Εμφανισιακά είναι σοβαρό, αυστηρό, μετρημένο, όμορφο αυτοκίνητο και συγκεντρώνει πολλά βλέματα.. Το μόνο που με προβλημάτισε λίγο και θέλω να το τσεκάρω καλά αύριο είναι ένας θόρυβος σαν να χτυπάει μέταλλο κάπου... που ακούστηκε 2-3 φορές..Στις λακούβες σκάει πολύ καλά μου φάνηκε μαλακη η ανάρτηση του και δεν το περίμενα! Επίσης με προβλημάτισε και η πίεση στα λάστιχα γιατί μου το παρέδωσαν με 40 μέσα..ευτυχώς ο βενζινάς το κατάλαβε επειδή το είδε καινούριο και μου είπε από μόνος του να κάνει έλεγχο γιατί λέει από την αντιπροσωπεία το δίνουν με έξτρα αέρα... ξέρει κανείς κάτι για αυτό??? δηλαδή 40 πίεση δεν είναι εξωφρενική????? Για το χτύπημα έλεγξε αν ακουμπάει ο σωλήνας του κλιματισμού, όπως ανοίγεις το καπώ αριστερά σου (στα δεξιά δλδ του αυτοκινήτου) δίπλα και προς τα κάτω από τον κινητήρα. Για την πίεση. Για λόγους ασφαλείας κατά τη μεταφορά (αποτροπή του να ακουμπήσει "κάτω") υιοθετείται μια αρκετά "στιβαρή" πίεση την οποία μειώνουμε όταν παραδίδουμε το αυτοκίνητο. Εγώ να σου πω βέβαια την αλήθεια συνήθως σε δικό μου αμάξι την κρατάω ψηλά γιατί έχω μια τάση να καίω πλαινά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Καλησπέρα σε όλους. Μόλις έμαθα την οριστική εβδομάδα κατασκευής του polo μου(xenon-rcd510-συναγερμός-πακέτο ανεσης)που παρήγγειλα απο τέλος Αυγούστου. 7η 2011! Λέω να περιμένω,έτσι γιατί έχω ακούσει πολλούς να ζορίζονται(mito-rc-opc) με αυτό το gti και μάλλον κατι θα ξέρουν Τί λέτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 περιμενε ειναι value for money. αλιως δες για cupra tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karnezis Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=85617 Oσοι δεν παραγγειλαμε ακομα ισως να μας βγει σε καλο........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=85617 Oσοι δεν παραγγειλαμε ακομα ισως να μας βγει σε καλο........ καλά ακομη δεν το εχεις παραγγείλει εσύ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 (edited) ριξε μια ματια στο τοπικ γα το πολο R μονος μου γραφω τοσο καιρο.. εμενα ΚΑΙ αυτο με κραταει και δεν εχω κανει ακωμη αγορα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36017 Edited October 15, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 παρέλαβα και εγώ το δικό μου polaki Καλοριζικο !! Το μόνο που με προβλημάτισε λίγο και θέλω να το τσεκάρω καλά αύριο είναι ένας θόρυβος σαν να χτυπάει μέταλλο κάπου... που ακούστηκε 2-3 φορές.. Λογικα πρεπει να αναφερεσαι στον μεταλικο θορυβο που βγαζει το dsg στις ανωμαλιες του δρομου.Και εμενα το κανει ειναι φυσιολογικο. Επίσης με προβλημάτισε και η πίεση στα λάστιχα γιατί μου το παρέδωσαν με 40 μέσα..ευτυχώς ο βενζινάς το κατάλαβε επειδή το είδε καινούριο και μου είπε από μόνος του να κάνει έλεγχο γιατί λέει από την αντιπροσωπεία το δίνουν με έξτρα αέρα... ξέρει κανείς κάτι για αυτό??? δηλαδή 40 πίεση δεν είναι εξωφρενική????? Ολα τα αμαξια με τετοια πιεση φευγουν απο το εργοστασιο για να προστατευονται τα ελαστικα απο την ακινησια. Επισης αφου αφαιρεσεις τον προσθετο αερα συμφωνα με τις προτεινομενες πιεσεις που αναγραφονται στο πορτακι του ρεζερβουαρ πρεπει να καλιμπραρεις τους αισθητηρες πιεσης πατοντας το ειδικο κουμπακι μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου μεχρι να ακουστει το χαρακτηριστικο μπιπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 να και καποιος που διαβασε το manual! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karnezis Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 καλά ακομη δεν το εχεις παραγγείλει εσύ??? αν δεν βγει εβδομαδα παραγωγης για την ηλιοροφη δεν παραγγελνω τιποτα....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 παρέλαβα και εγώ το δικό μου polaki δεν είχα χρόνο να το οδηγήσω πολύ σήμερα θα σας γράψω πιο αναλυτικά εντυπώσεις αύριο που θα το βγάλω εθνική για στρώσιμο. Περιττό να πω ότι είναι πυραυλάκι και φεύγειιιιιι με λίγο χάιδεμα στο γκάζι. Εμφανισιακά είναι σοβαρό, αυστηρό, μετρημένο, όμορφο αυτοκίνητο και συγκεντρώνει πολλά βλέματα.. Το μόνο που με προβλημάτισε λίγο και θέλω να το τσεκάρω καλά αύριο είναι ένας θόρυβος σαν να χτυπάει μέταλλο κάπου... που ακούστηκε 2-3 φορές..Στις λακούβες σκάει πολύ καλά μου φάνηκε μαλακη η ανάρτηση του και δεν το περίμενα! Επίσης με προβλημάτισε και η πίεση στα λάστιχα γιατί μου το παρέδωσαν με 40 μέσα..ευτυχώς ο βενζινάς το κατάλαβε επειδή το είδε καινούριο και μου είπε από μόνος του να κάνει έλεγχο γιατί λέει από την αντιπροσωπεία το δίνουν με έξτρα αέρα... ξέρει κανείς κάτι για αυτό??? δηλαδή 40 πίεση δεν είναι εξωφρενική????? Πραγματικά ΜΗΝ το κάνεις αυτό . Έγκλημα μεγάλο ! Εάν θέλεις να το στρώσεις "σωστά" δες καλύτερα εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=39189&view=findpost&p=409987 Εντελώς φιλικά , Speedy Πάντως όποιος από Θεσσαλονίκη ενδιαφέρεται για το νέο Polo GTi υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο σε μαύρο χρώμα , 3θυρο , χωρίς ηλιοροφή , χωρίς xenon στην τιμή των 20.540 ¤ όπως γράφει το χαρτί . Το αμάξι βρίσκεται σε γνωστή αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης στο λιμάνι και τοποθετήθηκε στην βιτρίνα διότι αγοράστηκε από κάποιον και το ακύρωσε λογω χρώματος . Αλήθεια ή ψέματα θα σας γελάσω . Το είδα και Απλά τα σπάει .- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 (edited) Για το πολο Ρ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11322 .. Ευχαριστω κοκομπιλ γιατι ειχα αρχισει να ανησυχω.. Edited October 16, 2010 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 (edited) αυτο το αρθρο ειναι πολυ παλιο. το S1 με τον 1.4 tsi τελικα δεν το λενε s1 αλλα α1 οπως ολα τα αλλα.. θα βγει S1 4 motion η με νεο μοτερ 1.6 tsi Που λογικα θα εξελιξει η vw για το WRC η με 1.8 - 2.0 tsi. καλυτερα με νεο 1.6 tsi λεω εγω και τιμη κοντα στα 25-26 ονειρο. ξαναλεω πως ολα αυτα τα εκανε η φακεν βαγκεν (φιμες που μετα πηρε πισω και τωρα παλι ξαναβγαζει εξω) για να μη χαλασει την πορεια του gti. τελη 11 αρχες 12 θα υπαρχουν τα πρωτα στους δρομους πιστευω. Edited October 16, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Οντως τωρα ειδα ημερομηνια.. Δεν ξερω θα δουμε μεχρι τοτε !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 (edited) Παίδες , σήμερα το πρωί με το που βγήκα από την εξώπορτα του σπιτιού το πρώτο πράγμα που είδα μπροστά μου ήταν ένα κόκκινο παρκαρισμένο αυτοκίνητο . Όπως το κοίταξα δεύτερη φορά (για να μην πέσω από τις σκάλες) συνειδητοποίησα ότι ήταν ένα κόκκινο polo gti με τα χαρτάκια στα παρμπρίζ ! Πως να το εξηγήσω δεν μπόρεσα .. Μάλλον κάποιος γείτονας θα το πήρε .... εαν ειναι γείτονας πείτε οτι μπήκε εχθες στο club μας !! Edited October 16, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 ΑΣχετο εγω 3 γκολφ Τζι ΤΙ Αι που ειδα καινουρια τα περασα για πολο .. Σπιντι σου αρεσε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Σας ευχαριστω πολύ παιδιά για τις πληροφορίες είναι πραγμάτικά πολύ χρήσιμα όλα. Μόλις έκανα τα πρώτα 180km και το polaki με έχει ξεμυαλίσει τελείως όμωςςςς Antonios16v καλορίζικο και το δικό σου και νομίζω έγραψες πιο πάνω ότι καταλάβες ένα τράβηγμα στα δεξιά το οποίο το κατάλαβα και εγώ σήμερα με ταχύτητα πάνω από 100km/h. Αλλά ίσως είναι και η κλίση του δρόμου ή οι ανωμαλίες στο οδόστρωμα δεν ξέρω...θα είναι υπό παρακολούθηση.. Σχετικά με τους θορύβους που ελεγα χθες σήμερα δεν ακούστηκε τίποτα το μόνο που ακουγόταν ηταν η υπέροχη ββββοοοοηηηη του κινητήρα Speedy το λινκ μου μας έδωσες είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα γιατί έχω ρωτήσει αρκετούς αλλά κανείς δεν ήξερε τόσες λεπτομέρειες..όλοι λένε το γενικό όχι πάνω από 3.500 στροφές και μαλακά. Τυχαία βέβαια σήμερα ακολούθησα μερικά από αυτα που έπρεπε να κάνω καθαρά με ένστικτο και αυτό γιατί το αυτοκίνητο δεν ανεβάζειιι στροφές όταν ειναι στο αυτόματο (D) δηλαδή για να μπορέσω να πιάσω τις 3.000 στροφές έπιασα 140km/h και επειδή αυτό το κάνει για πλάκα δεν άντεξα και παρόλο που είχα το "ήρεμα" στο μυαλό μου το ανέβασα κοντά στα 170km/h όπου εκεί έπιασα τις 4000 στροφές. Και αυτό χωρίς καμία προσπάθεια αφού το αμάξι σε προκαλειιιι και είναι απόλυτα υπάκουο αν και στρωθεί σωστά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει θα πιάνει τα 200 για καλημέρα είναι τρελόοοοοο Από στατιστικά έχουμε: Μέση κατανάλωση 7 lit/100km θερμοκρασία λαδιού από 93 C ως 103 C (ανάλογα τις στροφές) Είναι νορμάλ αυτή η θερμοκρασία???? Πότε πρέπει να ανυσηχήσει κάποιος??? Επίσης στο λινκ διάβασα ότι μετά το στρώσιμο θέλει αλλαγή λαδιών????κατάλαβα σωστά?? τόσο νωρίς??? ο κατασκευαστής μας λέει στα 15.000 .. βέβαια εννοείται ότι θα τα αλλάξω με συνθετικά πολύ νωρίτερα σκέφτομαι στα 6 με 7.000km μήπως μου διαφεύγει όμως κάτι???τι πρέπει να κάνω με τα λάδια???πρέπει να ελεγξω κάτι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Εγω εντος πολης παρατηρησα οτι εχει παραπανω καταναλωση λογικο βεβαια ειχε 1-2-3 το πολυ.. Το ειχα στο D , θερμοκρασια λαδιου κοντα στουσ 90 και μεση καταναλωση κοντα στο 8-9. Μολις μπει ομως 4-5 και πηγαινεισ με 80 -90 πεφτει πολυ η καταναλωση κοντα 5. Εκανα την καγκουρια να το βαλω στο Σ και με δευτερα να το ανοιξω μεχρι 5000 για πολυ λιγο βεβαια. Δεν πειραζει ετσι ? Γενικα το εχω στο D συνεχεια.. Να ρωτησω κατι ασχετο το armrest αναμεσα στην θεση οδηγου συνοδηγου το εχετε?? Καλοταξιδο και ατσαλακοτο Εμεραλντ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Επίσης στο λινκ διάβασα ότι μετά το στρώσιμο θέλει αλλαγή λαδιών????κατάλαβα σωστά?? τόσο νωρίς??? ο κατασκευαστής μας λέει στα 15.000 .. βέβαια εννοείται ότι θα τα αλλάξω με συνθετικά πολύ νωρίτερα σκέφτομαι στα 6 με 7.000km μήπως μου διαφεύγει όμως κάτι???τι πρέπει να κάνω με τα λάδια???πρέπει να ελεγξω κάτι??? Γι αυτό δεν γνωρίζω να σου απαντήσω ακριβώς . Αυτό το έκαναν τα παλιά χρόνια γιατί οι μηχανές που έκοβαν το μέταλλο δεν ήταν τόσο τέλειες στο κόψιμο τους και δεν ήταν λείες τελείως οι επιφάνειες .... έτσι με το στρώσιμο όλα αυτά που δεν ήταν λεία τελείως αποκόπτονταν μέσω της λειτουργίας του κινητήρα. Επειδή οι απόψεις διίστανται καλύτερα να πάρεις ένα τηλεφωνάκι στην αντιπροσωπεία που το πήρες και να ρωτήσεις . ΑΣχετο εγω 3 γκολφ Τζι ΤΙ Αι που ειδα καινουρια τα περασα για πολο .. Σπιντι σου αρεσε?? Και το ρωτάς ?? Εννοείται ! Και αυτό που είδα στην αντιπροσωπεία το μαύρο μου άρεσε κι έτσι μου ήρθε μια σκηνή από το .... αλλά συγκρατήθηκα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Να ρωτησω κατι ασχετο το armrest αναμεσα στην θεση οδηγου συνοδηγου το εχετε?? Καλοταξιδο και ατσαλακοτο Εμεραλντ! Ευχαριστώ! και σένα καλορίζικο! δεν έχω αυτό το armrest το έχεις εσύ? και by the way από άλλα forums βρήκα τελικά ότι η σωστή θερμοκρασία λαδιού πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα σε 80-100 C αν και διάβασα διάφορες απόψεις όχι τελείως ξεκάθαρες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 (edited) αντε ρε βαλτε photo οσοι τα πηρατε... και βιντεο αντε τι κανετε.. οποιος εχει γραψει ποιο πολλα χιλιομετρα ενα καλο ανοιγμα 2ερας-3ης παρακαλω. Edited October 16, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimsaras Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Εδώ και μερικές μέρες είμαι περήφανος κάτοχος ενός polo gti. Οι πρώτες εντυπώσεις αν και ακόμα στο στρώσιμο είναι εξαιρετικές. Το dsg παρότι ήμουν σκεπτικός στην αρχή δουλεύει άψογα σε συνθήκες κίνησης και ταξιδιού. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς δεν μπορώ να πω ακόμα. Επίσης επειδή το χρειαζόμουν άμεσα δε μπορούσα να περιμένω για ηλιοροφή. Έβαλα όμως ένα carbon look την οροφή και δείχνει πανέμορφο με το λευκό του αμαξώματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Εδώ και μερικές μέρες είμαι περήφανος κάτοχος ενός polo gti. Οι πρώτες εντυπώσεις αν και ακόμα στο στρώσιμο είναι εξαιρετικές. Το dsg παρότι ήμουν σκεπτικός στην αρχή δουλεύει άψογα σε συνθήκες κίνησης και ταξιδιού. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς δεν μπορώ να πω ακόμα. Επίσης επειδή το χρειαζόμουν άμεσα δε μπορούσα να περιμένω για ηλιοροφή. Έβαλα όμως ένα carbon look την οροφή και δείχνει πανέμορφο με το λευκό του αμαξώματος. ωραιος!!! περιμενουμε photo σου. βαλε και στους καθρεπτες και μαυρες ζαντες να δεσει ωραια. καλα χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 αυτο το αρθρο ειναι πολυ παλιο. το S1 με τον 1.4 tsi τελικα δεν το λενε s1 αλλα α1 οπως ολα τα αλλα.. θα βγει S1 4 motion η με νεο μοτερ 1.6 tsi Που λογικα θα εξελιξει η vw για το WRC η με 1.8 - 2.0 tsi. καλυτερα με νεο 1.6 tsi λεω εγω και τιμη κοντα στα 25-26 ονειρο. ξαναλεω πως ολα αυτα τα εκανε η φακεν βαγκεν (φιμες που μετα πηρε πισω και τωρα παλι ξαναβγαζει εξω) για να μη χαλασει την πορεια του gti. τελη 11 αρχες 12 θα υπαρχουν τα πρωτα στους δρομους πιστευω. Εχεις κανένα link να μας πεις (πρόσφατο ) να το δουμε και εμεις για το 1,6 ΤSI γιατί όσο και να ψαχνω δεν βρίσκω κάτι . Στο παρελθον (πριν κανένα χρόνο ) είχε βγει μία βρώμα για 1.6 αλλά ήταν από καποια forum γερμανικά . Το Audi S1 θα είναι δίλιτρο , απ’ότι λένε . Το 1.4 ΤFSI 185HP θα είναι καλη επιλογή γιατί απ’ ότι διαβάζω εχει πολλά στοιχεία Golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 δες στο τοπικ για το r κανε και ενα search @ google μη το χαλαμε αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...