AlenXxX Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 03C 115 561 D Νά σε καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Φιλε μου καλυτερα να εισαι σιγουρος πριν γραψεις κατι γιατι το διαβαζει πολυ κοσμος το φορουμ και δεν ειναι σωστο να υπαρχουν λαθος εντυπωσεις, Κριμα ειναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Παιδιά απαντήστε μου στο προηγούμενό μου post εάν γνωρίζετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 εμένα πάντως αυτό που με ξενερώνει είναι το θέμα με τις λακούβες το λυπάμαι πολύ το πολακι κάθε φορά που δεν μπορώ να αποφύγω μια λακούβα ή που έχει ανωμαλίες ο δρόμος..δυστυχώς δεν είναι για αυτούς τους κολ-δρόμους αυτό το αμάξι.. και μια ερώτηση.. έχετε ακούσει ποτέ κανένα τρίξιμο στους τροχούς μπροστά???σαν να επηρεάζει και το τιμόνι?την ώρα που ξεκινάτε?ή και όταν τρέχει με μεγάλη ταχύτητα..δεν μπορώ να καταλάβω αν φταίει ο δρόμος ή αν συμβαίνει κάτι στο αμάξι..όταν πάω με χαμηλή ταχύτητα σε κανονικό δρόμο είναι όλα οκ..πάντως ακόμα και πετραδάκι να πατήσει το αμάξι το καταλαβαίνεις λες και είναι κοτρώνααααα επίσης μερικές φορές να τρέμει λίγο το τιμόνι?ή είναι νορμάλ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 εμένα πάντως αυτό που με ξενερώνει είναι το θέμα με τις λακούβες το λυπάμαι πολύ το πολακι κάθε φορά που δεν μπορώ να αποφύγω μια λακούβα ή που έχει ανωμαλίες ο δρόμος..δυστυχώς δεν είναι για αυτούς τους κολ-δρόμους αυτό το αμάξι.. και μια ερώτηση.. έχετε ακούσει ποτέ κανένα τρίξιμο στους τροχούς μπροστά???σαν να επηρεάζει και το τιμόνι?την ώρα που ξεκινάτε?ή και όταν τρέχει με μεγάλη ταχύτητα..δεν μπορώ να καταλάβω αν φταίει ο δρόμος ή αν συμβαίνει κάτι στο αμάξι..όταν πάω με χαμηλή ταχύτητα σε κανονικό δρόμο είναι όλα οκ..πάντως ακόμα και πετραδάκι να πατήσει το αμάξι το καταλαβαίνεις λες και είναι κοτρώνααααα επίσης μερικές φορές να τρέμει λίγο το τιμόνι?ή είναι νορμάλ? Λογο χαμηλου προφιλ ελαστικων + σκληρη αναρτηση καταλαβαινεις και χαλικακι στο τιμονι και σαν ανεση.Αλλοι ξεφουσκωνουν τα λαστιχα για να γινει ανετο. Οσον αφορα το τρεμουλο του τιμονιου αν ειναι εντονο χρειαζεσαι ζυγοσταθμιση των τροχων. Παιδιά καλημέρα! Ξέρει κανείς πότε ανοίγει το τούρμπο και πότε ο κομπρέσσορας? από ποιες μέχρι ποιες στρόφες λειτουργούν αντίστοιχα? Δεν γνωρίζει κανείς? Απο το ρελαντι με το παραμικρο πατατημα του γκαζιου οπλιζει ο κομπρεσορας και παραμενει εως τις 3000σ.α.λ. περιπου, η τουρμπινα περνει απο τις 2500 περιπου εως τον κοφτη.Αυτο το μικρο φασμα στροφων δουλευουν ταυτοχρονα για να γινει ομαλα η μεταγωγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Παιδιά ξέρετε τι τύπο φίλτρου αέρα φοράει το GTI? έχει βάλει κανείς ελεύθερο να μου πει αν αλλάζει καθόλου τον ήχο? Δεν μιλάω για εισαγωγή.......Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Παιδιά απαντήστε μου στο προηγούμενό μου post εάν γνωρίζετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ορίστε και μια καλή ανάλυση για τον twincharger: http://www.caroto.gr/2009/02/22/vw-tsi-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%cf%85%cf%8c/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 μια ερωτηση...... η ένδειξη του αεροσακου που ειναι διπλα απο τα αλαρμ οταν αναβεις τα φωτα φωτίζετε και αυτο κοκκινο όπως τα αλλα κουμπια τις κονσολας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) πρώτη *****! παίδες το έχω 4 μέρες έχω κάνει 750 χιλιόμετρα αλλα σήμερα δεν άντεξα το άνοιξα λίγο αττική 6 χιλιάδες στροφές 235 άρα είχε και άλλο υπολογίζω 245 άνετα. opel opc τον περνάω προσπαθεί να με φτάσει #### δεν μπορούσε!το λυπήθηκα λέω στρώσιμο είναι και σταμάτησα αλλα με πέρασε καi αρχισε τις μάγκες ε δεν γαμ#$ται λέω και το πατάω, αποτέλεσμα? φλας δεξιά και έπινε τσαγάκι!!! Edited February 27, 2011 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gileraslag Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Παιδιά ξέρει κάποιος να μου πεί τι φίλτρο λαδιού φοράει το polo gti 6r1? Τί να τύπο φίλτρου να αγοράσω? Φοραει W712/90 σε mann-filter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) πρώτη ####! παίδες το έχω 4 μέρες έχω κάνει 750 χιλιόμετρα αλλα σήμερα δεν άντεξα το άνοιξα λίγο αττική 6 χιλιάδες στροφές 235 άρα είχε και άλλο υπολογίζω 245 άνετα. opel opc τον περνάω προσπαθεί να με φτάσει #### δεν μπορούσε!το λυπήθηκα λέω στρώσιμο είναι και σταμάτησα αλλα με πέρασε καi αρχισε τις μάγκες ε δεν γαμι$#ται λέω και το πατάω, αποτέλεσμα? φλας δεξιά και έπινε τσαγάκι!!! ωραιος!!! Αλλα μην το πατας για μ...ες!! Edited February 27, 2011 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 ωραιος!!! Αλλα μην το πατας για μ...ες!! e δεν άντεχα άλλο ήθελα να το δω! τώρα τέλος μέχρι να στρώσει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 ιωνα μιλας δημοσια οποτε μιλα λιγο πιο κοσμια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 απο τι στροφες πατησες με το opc ποσα χιλιομετρα μεχρι που;;;; σιγουρα δεν πατουσες μονος σου;;; γιατι αλλο παιζουμε με καποιον στο δρομο αλλο πατημα μετα απο κουβεντα. στο λεω γιατι μερικες φορες βγαζουμε λαθος συμπερασματα. πατημα-κοντρα μονο μετα απο κουβεντα μετραει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και βάζω μπροστά οι στροφές ανεβαίνουν πάνω από χίλιες και σταδιακά μετά από λίγο πέφτουν(ωραία ως εδω). Το περίεργο είναι ότι στην διαδικασία του πεσίματος νιώθω ένα τρέμουλο το οποίο υπάρχει από τότε που το πήρα. Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι σχετικό? Είναι φυσιολογικό κατά την γνώμη σας? Το συγκεκριμένο τρέμουλο υπάρχει μόνο όταν είναι τέρμα κρύο, δηλαδή μέτα από πολλές ώρες ακινητοποιημένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Mαριε οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει το λεγομενο cold start απλα περιμενεις λιγα λεπτα και εισαι οκ ξαναπεφτουν οι στροφες.. Αρχιζει και ζεστενεται ο κινητηρας και στο ρελαντι κανει θορυβο και κουναει λιγο αυτο γινεται σε ολα τα αυτοκινητα γιατι αρχιζει να δουλευει η μηχανη. Μην ανησυχεις! Ιονα και εγω ετσι ελεγα τελευταια φορα και μετα απο λιγο ξανα τσουφφ και τσουφ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Mαριε οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει το λεγομενο cold start απλα περιμενεις λιγα λεπτα και εισαι οκ ξαναπεφτουν οι στροφες.. Αρχιζει και ζεστενεται ο κινητηρας και στο ρελαντι κανει θορυβο και κουναει λιγο αυτο γινεται σε ολα τα αυτοκινητα γιατι αρχιζει να δουλευει η μηχανη. Μην ανησυχεις! Ιονα και εγω ετσι ελεγα τελευταια φορα και μετα απο λιγο ξανα τσουφφ και τσουφ! Ανδρέα σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Το φανταζόμουν κάτι τέτοιο και γι αυτό δεν είχα κάνει και τίποτα. Τώρα όμως που το λες και εσύ ησύχασα. Πώς πάει γενικά εσένα τα αμάξι? Για πες τίποτα καλό. Εγώ πάντως έχω πάθει πλάκα με το σασμάν. Όδηγω χρόνια αυτόματο αλλά σαν και αυτό κανένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 απο τι στροφες πατησες με το opc ποσα χιλιομετρα μεχρι που;;;; σιγουρα δεν πατουσες μονος σου;;; γιατι αλλο παιζουμε με καποιον στο δρομο αλλο πατημα μετα απο κουβεντα. στο λεω γιατι μερικες φορες βγαζουμε λαθος συμπερασματα. πατημα-κοντρα μονο μετα απο κουβεντα μετραει. βουλιαγμένης έγινε αυτό,από γλυφάδα-βούλα μέχρι το τέλος προς τα νότια με κίνηση σίγουρα δεν το πάταγα μονος μου τον έβλεπα πάλευε να με φτάσει. τώρα δεν ξέρω μπορεί απλά να μην το είχε ο τύπος πάντως απ ότι είδα στο site τις opel το polo είναι πιο γρήγορο και σε επιτάχυσνη και σε τελική. Ιονα και εγω ετσι ελεγα τελευταια φορα και μετα απο λιγο ξανα τσουφφ και τσουφ! οποτε στρώσιμο δεν ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) που το ξερεις οτι παλευε??? αυτο θελω να σου πω.. μπορει να το πατουσε αλλα οχι σωστα.. δεν ηταν πατημα κανονισμένο... και οπως λες μεσα σε κίνηση αρα δεν μπορεις να εχεις ξεκαθαρη αποψη. σιγουρα στα χαμηλα το polo ειναι καλυτερο αλλα ψηλα... τεσπα. Edited February 27, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 που το ξερεις οτι παλευε??? αυτο θελω να σου πω.. μπορει να το πατουσε αλλα οχι σωστα.. δεν ηταν πατημα κανονισμένο... και οπως λες μεσα σε κίνηση αρα δεν μπορεις να εχεις ξεκαθαρη αποψη. σιγουρα στα χαμηλα το polo ειναι καλυτερο αλλα ψηλα... τεσπα. τον έβλεπα απ τον καθρέφτη έκανε σφήνες να με φτάσει σταμάτησα με πέρασε και το πάτησα και τον ξαναπέρασα αλλα έχειw δίκιο σε αυτό που λες. δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα αν δεν είναι καμια παραλιακή άδεια για να τρέξουμε κανονικά επίσης για μένα μέσα στην κίνηση μετράει καθαρά το πιοσ είναι καλύτερος οδηγός! 100%100 όμως. με smart έχω χώσει porsche μέσα σε κίνηση. άμα έχει κάποιος από σας θα γνωρίζει ότι στην κίνηση δεν παίζεται κάνει τρελες σφήνες. γιατί στα ψηλά είναι καλύτερο το opc? τον έβλεπα απ τον καθρέφτη έκανε σφήνες να με φτάσει σταμάτησα με πέρασε και το πάτησα και τον ξαναπέρασα αλλα έχειw δίκιο σε αυτό που λες. δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα αν δεν είναι καμια παραλιακή άδεια για να τρέξουμε κανονικά επίσης για μένα μέσα στην κίνηση μετράει καθαρά το πιοσ είναι καλύτερος οδηγός! 100%100 όμως. με smart έχω χώσει porsche μέσα σε κίνηση. άμα έχει κάποιος από σας θα γνωρίζει ότι στην κίνηση δεν παίζεται κάνει τρελες σφήνες. γιατί στα ψηλά είναι καλύτερο το opc? και με το smart ήταν κανονισμένο γιατί η porcshe είναι φίλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 λογο κυβικών φυσικα!!! 1600 παντως μην κοιτας απολυτα νουμερα... στην πραγματικότητα σφάζονται αυτα τα 2. σαφες πλεονέκτημα το polo εχει και λογο του DSG οπου οσο καλος οδηγος και να ειναι ο οδηγος του opc καλυτερες αλλαγες απο το DSG δεν μπορει να πετυχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 λογο κυβικών φυσικα!!! 1600 παντως μην κοιτας απολυτα νουμερα... στην πραγματικότητα σφάζονται αυτα τα 2. σαφες πλεονέκτημα το polo εχει και λογο του DSG οπου οσο καλος οδηγος και να ειναι ο οδηγος του opc καλυτερες αλλαγες απο το DSG δεν μπορει να πετυχει. εδώ με πιάνεις αδιάβαστο νόμιζα ότι και το opc αυτόματο είναι αλλα συμφωνούμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 το πολο ειναι γενικα καλυτερο απ το κορσα...το τοπ αμαξι της κατηγοριας αυτης ειναι το 207 RC οπου κ βγηκε GTI της χρονιας... κ κατι αλλο...ξερει κανεις αν ισχυει οτι ακυρωθηκε τελικα το Polo R??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 το πολο ειναι γενικα καλυτερο απ το κορσα...το τοπ αμαξι της κατηγοριας αυτης ειναι το 207 RC οπου κ βγηκε GTI της χρονιας... κ κατι αλλο...ξερει κανεις αν ισχυει οτι ακυρωθηκε τελικα το Polo R??? Το μόνο για το οποίο αξίζει το RC είναι το κράτημά του και ο ήχος του...το έχει φιλαράκι και το έχω οδηγήσει πολλάκις....καμία σχέση όμως με το πόλο γενικά.... απαράδεκτο 5άρι κιβώτιο....... και υλικά μέτρια όπως και η συναρμογή.....τρίζει ολόκληρο & αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση. Κατά την γνώμη μου είναι και άσχημο.....Τι να το κάνω που βγήκε GTI της χρονιάς....Δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς τοπ. Οδήγησέ το πρώτα και μετά βγάλε συμπεράσματα....Για να είμαστε σαφείς σε αυτά που γράφουμε. Άποψή μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 οποτε στρώσιμο δεν ε? ε νταξει δεν εκανα καθαρο στρωσιμο δλδ μεχρι τα 1500 το ανοιγα που κ που μονος απλα οχι συνεχεια το εκανα μια φορα την βδομαδα καπως ετσι.. Τωρα εχω 8000 χμ αλλα βαρεθηκα να το ανοιγω αχαχα ( εχω την εντυπωση οτι αρχιζω να το συνηθιζω και ανησυχω γιατι αν ξεκιναμε απο τωρα ετσι... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...