iliasd Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 Παρέλαβα και εγώ το πολάκι την Παρασκευή και μέχρι σήμερα έχω κάνει 300 χιλιόμετρα.Οι εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο μέχρι τώρα είναι πολύ καλές.Μόνο σε μία ανηφόρα πάτησα το γκάζι λίγο απότομα και το αμάξι έφυγε σαν βέλος μπροστά και επειδή η μπροστινή άργησε να ξεκινήσει κοντέψαμε να ''φιληθούμε''.Οδηγώ που και που το ibiza fr του αδερφού μου και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα το polo να είναι τόσο νευρικό και απλά με ένα πάτημα του γκαζιού να εκκινεί τόσο απότομα.Το μόνο περίεργο που μου συνέβη ήταν χτες το βράδυ σε μία βόλτα που έκανα.Ξαφνικά όπλισε ο συναγερμός και άρχισε να χτυπάει ενώ ήμουν εν κινήσει.Θα πάω από Τρίτη στην αντιπροσωπεία να το κοιτάξουν λίγο γιατί πραγματικά ένιωσα τεράστια αμηχανία πηγαίνοντας με 120 σε κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης να χτυπάει ο συναγερμός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 Παρέλαβα και εγώ το πολάκι την Παρασκευή και μέχρι σήμερα έχω κάνει 300 χιλιόμετρα.Οι εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο μέχρι τώρα είναι πολύ καλές.Μόνο σε μία ανηφόρα πάτησα το γκάζι λίγο απότομα και το αμάξι έφυγε σαν βέλος μπροστά και επειδή η μπροστινή άργησε να ξεκινήσει κοντέψαμε να ''φιληθούμε''.Οδηγώ που και που το ibiza fr του αδερφού μου και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα το polo να είναι τόσο νευρικό και απλά με ένα πάτημα του γκαζιού να εκκινεί τόσο απότομα.Το μόνο περίεργο που μου συνέβη ήταν χτες το βράδυ σε μία βόλτα που έκανα.Ξαφνικά όπλισε ο συναγερμός και άρχισε να χτυπάει ενώ ήμουν εν κινήσει.Θα πάω από Τρίτη στην αντιπροσωπεία να το κοιτάξουν λίγο γιατί πραγματικά ένιωσα τεράστια αμηχανία πηγαίνοντας με 120 σε κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης να χτυπάει ο συναγερμός Με γεια σου και σε σενα λοιπον! Τελικα ειμαστε αρκετοι απο Θεσσαλονικη (και βορεια Ελλαδα), οποτε νομιζω οτι επιβαλεται ενα meeting. Τι λετε και σεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalakis1988 Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Παιδια γεια σας.Με τους καινουργιους κατοχους των polo gti με το νεο αριθμο πλασιου τι γινετε με το θεμα των λαδιων??Εχετε παρατηρησει κατι?Ρωταω επειδη σκεφτομαι την αγορα του gti και δεν θελω να μπλεξω με διαφορες ιστοριες λυσηματος του μοτερ..καλα KM σε ολους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Παιδια γεια σας.Με τους καινουργιους κατοχους των polo gti με το νεο αριθμο πλασιου τι γινετε με το θεμα των λαδιων??Εχετε παρατηρησει κατι?Ρωταω επειδη σκεφτομαι την αγορα του gti και δεν θελω να μπλεξω με διαφορες ιστοριες λυσηματος του μοτερ..καλα KM σε ολους! κοίταξε να δεις. οι περισσότεροι έχουν ένα προβληματάκι με τα λάδια και απ ότι κατάλαβα θέλουν αλλαγή κάποια ελατήρια. θέλω να πιστεύω ότι τα καινούργια δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα. εγώ έχω 15.000 χιλιόμετρα και του έχω βάλει περίπου 7 λίτρα λάδι. μου είπαν να πηγαίνω κάθε 1.000 να τα μετράνε για να δουν αν έχει πρόβλημα αλλα βαριέμαι κάτι άλλο παιδιά θυμάστε που είχα πρόβλημα με τα missfire και ήθελε update που λέγαμε και για τις εγγυήσεις? λοιπόν τα missfire εξαφανίστηκαν αλλα νιώθω ότι κάνει πιο αργές αλλαγές στους κοφτές.δεν ξέρω μπορεί να είναι και η ιδέα μου.αντε να ρθει ο σεπτέμβριος να ξαναβάλω το πρόγραμμα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 κοίταξε να δεις. οι περισσότεροι έχουν ένα προβληματάκι με τα λάδια και απ ότι κατάλαβα θέλουν αλλαγή κάποια ελατήρια. θέλω να πιστεύω ότι τα καινούργια δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα. εγώ έχω 15.000 χιλιόμετρα και του έχω βάλει περίπου 7 λίτρα λάδι. μου είπαν να πηγαίνω κάθε 1.000 να τα μετράνε για να δουν αν έχει πρόβλημα αλλα βαριέμαι κάτι άλλο παιδιά θυμάστε που είχα πρόβλημα με τα missfire και ήθελε update που λέγαμε και για τις εγγυήσεις? λοιπόν τα missfire εξαφανίστηκαν αλλα νιώθω ότι κάνει πιο αργές αλλαγές στους κοφτές.δεν ξέρω μπορεί να είναι και η ιδέα μου.αντε να ρθει ο σεπτέμβριος να ξαναβάλω το πρόγραμμα!!! υπερβολικο μ ακουγεται το 7 λιτρα.. γτ δεν πας να κανεις αλλαγη των ελατηριων.. η δοιμασε ενα πιο χοντρο λαδι. (10/40 η 5 40 αμα υπαρχει)..προσεξε μη σου βγει κανενα χειροτερο προβλημα στη συνεχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Σήμερα το βράδυ έριξα το γέλιο της ζωής μου με έναν τυπά που είχε το honda civic vti.Πήγαινα χαλαρά ακούγοντας μουσικούλα στα δεξιά του δρόμου και σε κάποια φάση βλέπω κάποια φώτα ακριβώς από πίσω μου σε απόσταση αναπνοής.Τον αφήνω να περάσει και έρχεται και στέκεται ακριβώς δίπλα μου στο επόμενο φανάρι και γκαζώνει συνεχώς για να ακούσω τον θόρυβο από το μπουρί που είχε για εξάτμιση.Ξεκινάμε τσίτα στο φανάρι με τον επιλογέα στο μάνουαλ εγώ και στην 4η ήδη είμαι μπροστά 2 αυτοκίνητα...Κόβω λιγάκι γιατί δεν μου αρέσει να παίζω σε πολυσύχναστους δρόμους και με πλησιάζει και μου κάνει νόημα να τα πάμε ξανά από ρεπρίζ.Απλά ένα κατέβασμα από τα paddles μπαίνει 3η και με το που αλλάζει από μόνο του στην 5η πάλι 2 αυτοκίνητα μπροστά.Τελικά από την ηλιθιότητα που τον έδερνε έστριψε στην επόμενη αριστερή στροφή όντας στο δεξιό μέρος του δρόμου και κόντεψε να πάρει μαζί του μία μερσεντές που έστριβε εκείνη την ώρα.Δυνατό το πολάκι και δεν το περίμενα ειλικρινά τόσο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 εμενα ενα mini cooper s με περναει στην αττικη και παταω και εφτασα 250 και ειχε μινει *μη επιτρεπόμενη λέξη* μου λεγε αν ειναι δυνατων δεν το εχω ξαναδει αυτο. μαμα πλεον το δικο μου ε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 εμενα ενα mini cooper s με περναει στην αττικη και παταω και εφτασα 250 και ειχε μινει *μη επιτρεπόμενη λέξη* μου λεγε αν ειναι δυνατων δεν το εχω ξαναδει αυτο. μαμα πλεον το δικο μου ε 250 κοντερίσια στις πόσες στροφές ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) 250 κοντερίσια στις πόσες στροφές ? πήγαινε 248 με 6 και του έβαλα 7 για να τα πιάσει γιατί την κράταγε αλλα δεν έδινε άλλο στο ηλεκτρονικό 250, το άλλο έδειχνε 255 Edited August 23, 2011 by ιωνας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Η εργοστασιακή τελική είναι 229.Βέβαια πολλές φορές λόγω κάποιων ευνοϊκών συνθηκών μπορεί να δεις και λίγο μεγαλύτερη τελική στο κοντέρ αλλά σίγουρα τα 250 στο κοντέρ δεν είναι η πραγματική ταχύτητα εκείνη τη στιγμή.Έχει τύχει με κάποιο άλλο αυτοκίνητο της ίδιας οικογένειας να πηγαίνω με 210 και η πραγματική ταχύτητα που μου έβγαζε το gps ήταν 204.Νομίζω ότι όταν έγραφε το κοντέρ σου 250 η πραγματική σου ταχύτητα εκείνη την ώρα ήταν 240 χιλιόμετρα περίπου.Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο πως ένας κινητήρας 1400 κυβικών μπορεί και αποδίδει τόσο καλά και παρουσιάζει τέτοια τελική και μία πολύ καλή επιτάχυνση,οκ για τα ρεπρίζ δεν θέλω να μιλήσω .Άσχετο αυτό που θα ρωτήσω αλλά μήπως ξέρει κανείς ποια είναι η ιπποδύναμη ενός honda civic vtec 1600?Νομίζω ότι έχει κοντά στα 160 ατμοσφαιρικά άλογα και 15.5 κιλά ροπής αλλά δεν είναι και 100% σίγουρος...Για την εποχή τους ήταν δυνατά αυτοκίνητα πάντως με πολύ καλή επιτάχυνση και με έναν κινητήρα να δουλεύει εκεί που οι άλλοι κινητήρες σταματάνε.Βέβαια υπάρχουν πολλά με τα γνωστά μπουριά που κάνουν μόνο θόρυβο και τελικώς όταν έρθει η στιγμή της αλήθειας απλά μένουν πίσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothaar Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 πήγαινε 248 με 6 και του έβαλα 7 για να τα πιάσει γιατί την κράταγε αλλα δεν έδινε άλλο στο ηλεκτρονικό 250, το άλλο έδειχνε 255 250 χλμ.; Απιστευτο! Οχι οτι αμφισβητω τα λεγομενα σου, αλλά πραγματικα μου κανει τεραστια εντυπωση ενα αμαξι 1.400cc να πιανει τετοια τελικη, παρα τα 190+ αλογα που αποδιδει. Ησουν μονος σου εκεινη τη στιγμη στο αμαξι; Εννοω δεν ειχες κι αλλα ατομα μεσα... Δηλαδη, συγγνωμη κιολας, αλλα πρεπει να ρωτησω κι αυτο: Αν, οπως ειπες, επιασες τα 248 με 6η «κουμπωμενη» στο DSG οντας «μαμα», με προγραμμα, που θα σου δωσει 30+ αλογα εξτρα και 6-7 κιλα ροπης περισσοτερα, ποσα θα πιασεις; Τα 270; Lol!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 250 χλμ.; Απιστευτο! Οχι οτι αμφισβητω τα λεγομενα σου, αλλά πραγματικα μου κανει τεραστια εντυπωση ενα αμαξι 1.400cc να πιανει τετοια τελικη, παρα τα 190+ αλογα που αποδιδει. Ησουν μονος σου εκεινη τη στιγμη στο αμαξι; Εννοω δεν ειχες κι αλλα ατομα μεσα... Δηλαδη, συγγνωμη κιολας, αλλα πρεπει να ρωτησω κι αυτο: Αν, οπως ειπες, επιασες τα 248 με 6η «κουμπωμενη» στο DSG οντας «μαμα», με προγραμμα, που θα σου δωσει 30+ αλογα εξτρα και 6-7 κιλα ροπης περισσοτερα, ποσα θα πιασεις; Τα 270; Lol!! ναι μονος μου ήμουνα. είχα πρόγραμμα αλλα το βγάλανε στην v.w για να κάνουν update γιατί θα έχανα την εγγύηση. αν σου πω ότι με το πρόγραμμα είχα πιάσει 249 και όχι 250 τι θα μου πεις? με το πρόγραμμα απλά είχε καλύτερη επιτάχυνση δεν είδα διαφορα στην τελική. και πριν το βάλω είχα πιάσει 248. Η εργοστασιακή τελική είναι 229.Βέβαια πολλές φορές λόγω κάποιων ευνοϊκών συνθηκών μπορεί να δεις και λίγο μεγαλύτερη τελική στο κοντέρ αλλά σίγουρα τα 250 στο κοντέρ δεν είναι η πραγματική ταχύτητα εκείνη τη στιγμή.Έχει τύχει με κάποιο άλλο αυτοκίνητο της ίδιας οικογένειας να πηγαίνω με 210 και η πραγματική ταχύτητα που μου έβγαζε το gps ήταν 204.Νομίζω ότι όταν έγραφε το κοντέρ σου 250 η πραγματική σου ταχύτητα εκείνη την ώρα ήταν 240 χιλιόμετρα περίπου.Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο πως ένας κινητήρας 1400 κυβικών μπορεί και αποδίδει τόσο καλά και παρουσιάζει τέτοια τελική και μία πολύ καλή επιτάχυνση,οκ για τα ρεπρίζ δεν θέλω να μιλήσω .Άσχετο αυτό που θα ρωτήσω αλλά μήπως ξέρει κανείς ποια είναι η ιπποδύναμη ενός honda civic vtec 1600?Νομίζω ότι έχει κοντά στα 160 ατμοσφαιρικά άλογα και 15.5 κιλά ροπής αλλά δεν είναι και 100% σίγουρος...Για την εποχή τους ήταν δυνατά αυτοκίνητα πάντως με πολύ καλή επιτάχυνση και με έναν κινητήρα να δουλεύει εκεί που οι άλλοι κινητήρες σταματάνε.Βέβαια υπάρχουν πολλά με τα γνωστά μπουριά που κάνουν μόνο θόρυβο και τελικώς όταν έρθει η στιγμή της αλήθειας απλά μένουν πίσω... ήταν στην αττική οδό στην κατηφόρα μετά τον alpha. το ηλεκτρονικό έδειχνε 250 το άλλο έδειχνε παραπάνω όπως προείπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) 250 χλμ.; Απιστευτο! Οχι οτι αμφισβητω τα λεγομενα σου, αλλά πραγματικα μου κανει τεραστια εντυπωση ενα αμαξι 1.400cc να πιανει τετοια τελικη, παρα τα 190+ αλογα που αποδιδει. Ησουν μονος σου εκεινη τη στιγμη στο αμαξι; Εννοω δεν ειχες κι αλλα ατομα μεσα... Δηλαδη, συγγνωμη κιολας, αλλα πρεπει να ρωτησω κι αυτο: Αν, οπως ειπες, επιασες τα 248 με 6η «κουμπωμενη» στο DSG οντας «μαμα», με προγραμμα, που θα σου δωσει 30+ αλογα εξτρα και 6-7 κιλα ροπης περισσοτερα, ποσα θα πιασεις; Τα 270; Lol!! Το επιβεβαιώνω και εγώ. Με το δικό μου εχω δει 248 στα σείριος.Εχω και φωτογραφία αν τα καταφέρω θα την ανεβάσω. Με έκτη τα πήγα και εγώ. Βεβαια είδα το καπό να παίζει τρελά με τόσα χλμ και έκοψα γιατι φοβήθηκα μην μου έρθει στη μούρη!δεν είναι για τόσα χλμ το εργαλείο σίγουρα! Edited August 23, 2011 by AlenXxX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothaar Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Το επιβεβαιώνω και εγώ. Με το δικό μου εχω δει 248 στα σείριος.Εχω και φωτογραφία αν τα καταφέρω θα την ανεβάσω. Με έκτη τα πήγα και εγώ. Βεβαια είδα το καπό να παίζει τρελά με τόσα χλμ και έκοψα γιατι φοβήθηκα μην μου έρθει στη μούρη!δεν είναι για τόσα χλμ το εργαλείο σίγουρα! Τι να πω, ρε παιδια... Πραγματικα μενω εκπληκτος! Τελικα η Polαρα ειναι πολυ, μα πολυ πιο δυνατη απ’ οσο νομιζα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Τι να πω, ρε παιδια... Πραγματικα μενω εκπληκτος! Τελικα η Polαρα ειναι πολυ, μα πολυ πιο δυνατη απ’ οσο νομιζα... άμα δεν το πάω 300 δεν θα ησυχάσω!!! xaxaxaxaxa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Δεν τα λυπαστε?Λες και ειναι 4λιτρα ατμοσφαιρα με crouise control στα 250 km/h. Ολα τα τουρμπατα στην τελικη κανουν μπαμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Προσοχή με τις τελικές, ταλαιπωρείτε απίστευτα το μοτέρ σας. Και εγώ έχω δει 250+++ αλλά δεν το ξαναδοκίμασα ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 (edited) 240 στο σειριο για λαμια. Αλλα τοσα πισω και επισης 240 προς κορινθο λιγο πριν την εξοδο για μεγαρα. Ολες τις φορες ψιλο κατηφορα κι ετσι δεν ζοριστηκε καθολου. Ευκολα τα επιασε. Εγω ειχα βαλει ηδη 7η απο τα 200 και κατι για να μην το πεθανω. Αν θυμαμαι καλα στα 240 ηταν γυρω στις 4500 στροφες. Συμφωνω πως η ευθεια στην αττικη οδο μετα τον Αλφα ειναι η κορυφαια κατηφορα για τρελες τελικες! προσοχη ομως γιατι λιγο πριν τον Αλφα εχει φωτοφραφικες...και απο τις δυο μεριες. Παντως σε επιταχυνσεις με τερμα γκαζι πινει τη βενζινη σαν καποιος που χει 5 μερες να πιει νερο! Edited August 24, 2011 by hougolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 240 στο σειριο για λαμια. Αλλα τοσα πισω και επισης 240 προς κορινθο λιγο πριν την εξοδο για μεγαρα. Ολες τις φορες ψιλο κατηφορα κι ετσι δεν ζοριστηκε καθολου. Ευκολα τα επιασε. Εγω ειχα βαλει ηδη 7η απο τα 200 και κατι για να μην το πεθανω. Αν θυμαμαι καλα στα 240 ηταν γυρω στις 4500 στροφες. Συμφωνω πως η ευθεια στην αττικη οδο μετα τον Αλφα ειναι η κορυφαια κατηφορα για τρελες τελικες! προσοχη ομως γιατι λιγο πριν τον Αλφα εχει φωτοφραφικες...και απο τις δυο μεριες. Παντως σε επιταχυνσεις με τερμα γκαζι πινει τη βενζινη σαν καποιος που χει 5 μερες να πιει νερο! εμενα μου φανηκε normal γιατι εχω περασει πολυ χειροτερα στο θεμα βενζινη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Προσοχή με τις τελικές, ταλαιπωρείτε απίστευτα το μοτέρ σας. Και εγώ έχω δει 250+++ αλλά δεν το ξαναδοκίμασα ποτέ. :twitch: Mια φορα το τοσο 240+ και αυτο για λίγο όχι πολύ ώρα 240 στο σειριο για λαμια. Αλλα τοσα πισω και επισης 240 προς κορινθο λιγο πριν την εξοδο για μεγαρα. Ολες τις φορες ψιλο κατηφορα κι ετσι δεν ζοριστηκε καθολου. Ευκολα τα επιασε. Εγω ειχα βαλει ηδη 7η απο τα 200 και κατι για να μην το πεθανω. Αν θυμαμαι καλα στα 240 ηταν γυρω στις 4500 στροφες. Συμφωνω πως η ευθεια στην αττικη οδο μετα τον Αλφα ειναι η κορυφαια κατηφορα για τρελες τελικες! προσοχη ομως γιατι λιγο πριν τον Αλφα εχει φωτοφραφικες...και απο τις δυο μεριες. Παντως σε επιταχυνσεις με τερμα γκαζι πινει τη βενζινη σαν καποιος που χει 5 μερες να πιει νερο! 240 στις 4,500 ??? Δλδ στις 6,000+ πόσο λες ? Δεν τα λυπαστε?Λες και ειναι 4λιτρα ατμοσφαιρα με crouise control στα 250 km/h. Ολα τα τουρμπατα στην τελικη κανουν μπαμ. Συμφωνώ απόλυτα άμα δεν το πάω 300 δεν θα ησυχάσω!!! xaxaxaxaxa Στο εύχομαι !!! Σήμερα το βράδυ έριξα το γέλιο της ζωής μου με έναν τυπά που είχε το honda civic vti.Πήγαινα χαλαρά ακούγοντας μουσικούλα στα δεξιά του δρόμου και σε κάποια φάση βλέπω κάποια φώτα ακριβώς από πίσω μου σε απόσταση αναπνοής.Τον αφήνω να περάσει και έρχεται και στέκεται ακριβώς δίπλα μου στο επόμενο φανάρι και γκαζώνει συνεχώς για να ακούσω τον θόρυβο από το μπουρί που είχε για εξάτμιση.Ξεκινάμε τσίτα στο φανάρι με τον επιλογέα στο μάνουαλ εγώ και στην 4η ήδη είμαι μπροστά 2 αυτοκίνητα...Κόβω λιγάκι γιατί δεν μου αρέσει να παίζω σε πολυσύχναστους δρόμους και με πλησιάζει και μου κάνει νόημα να τα πάμε ξανά από ρεπρίζ.Απλά ένα κατέβασμα από τα paddles μπαίνει 3η και με το που αλλάζει από μόνο του στην 5η πάλι 2 αυτοκίνητα μπροστά.Τελικά από την ηλιθιότητα που τον έδερνε έστριψε στην επόμενη αριστερή στροφή όντας στο δεξιό μέρος του δρόμου και κόντεψε να πάρει μαζί του μία μερσεντές που έστριβε εκείνη την ώρα.Δυνατό το πολάκι και δεν το περίμενα ειλικρινά τόσο Πέτυχες απλά σε χοντάκι με σκέτο μπουρί , άντε και κανά φιλτράκι. Άν ήταν 1ο στάδιο το 16αρι vtec με πρόγραμμα κτλ τότε δεν έχεις καμία ελπίδα από στάση και στα ψηλά κιόλας είναι σκέτη κόλαση το γ@μημ#νο. Η μεγαλύτερη μαλ@κια μου που το πούλησα Μα πως μπορείς να καταλάβεις 3 άλογα σε ενα αμάξι τέτοιας ιπποδύναμης; Εγώ νομίζω απλά οτι επειδή άλλαξε ο ήχος νομίζεις ότι πήρες κάτι. Έτσι και αλλιώς αν δεν έχεις πρόγραμμα ο εγκέφαλος διαχειρίζεται συγκεκριμένη ποσότητα αέρα. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι πάντως. Τελικά έμαθε κανείς το θέμα με το υγραέριο έκανε κίνηση σε gti γιατί το θέμα με τον twincharger δεν είχε λυθεί όπως μου είπαν όταν ρώτησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Στο εύχομαι !!! Τελικά έμαθε κανείς το θέμα με το υγραέριο έκανε κίνηση σε gti γιατί το θέμα με τον twincharger δεν είχε λυθεί όπως μου είπαν όταν ρώτησα σε ευχαριστω!!!χαχαχα μα ποιος ο λόγος να βάλεις υγραέριο στο polo? δεν υποτίθεται ότι χάνει δύναμη? (ρωτάω δεν γνωρίζω) αν θέλατε οικονομικό αμάξι το gti νομίζω δεν ήταν η καλύτερη επιλογή. υγραέριο πιστεύω πρέπει να μπαίνει μονο στα jeep και όχι στα τύπου cayenne turbo range rover και grand cherokee. αν κάνω λάθος πείτε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 (edited) Ο λόγος είναι ότι θα γεμίζεις με 30 ευρώ και όχι με 70 + που το κάνεις τώρα . Λίγο είναι ? Απλά λέω μπας και έκανε κανείς από εδώ την κίνηση . Πληροφοριακά. Εσυ την παλευεις τώρα ως μαμά ? :twitch: Διαφορές τελικά είναι τόσο αισθητές με και χωρίς πρόγραμμα ? Και λέω για σκέτο πρόγραμμα έτσι Σε όλους μας καίει η βενζίνη και όσους έχουμε tsi το λάδι εμενα ενα mini cooper s με περναει στην αττικη και παταω και εφτασα 250 και ειχε μινει *μη επιτρεπόμενη λέξη* μου λεγε αν ειναι δυνατων δεν το εχω ξαναδει αυτο. μαμα πλεον το δικο μου ε Έχεις τόσο αισθητή διαφορά με μαμα cooper το s το τελευταίο όχι το compressorato με τα 163 έτσι ? Δηλαδή πόσο διαφορά μιλάμε ? Απότι ξέρω αλλαγή στα 60000 χιλιόμετρα ή στα τρία χρόνια!!! Οπότε μάλλον θα τα βάλω μπρος πίσω στα 30000!!! Μα γιατί δεν με πιστεύεις ?!?! Σόρρυ Γιώργο θα κρατήσεις τα λαστιχά σου για 60.000 χλμ ??? Με τα λινά θέλεις να γυρνάς ??? Άσε γιατί χθες είδα ζωντανά τι σημαίνει να σκάει λάστιχο και πάλι καλά ήταν αττική οδό σε ευθεία με 160 Λάδια , υγρά και λάστιχα πάντα πριν την ώρα τους . Εγώ πάντα σε όλα τα τα προσωπικά μου αυτό κάνω πάντως Edited August 24, 2011 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 (edited) [ Edited August 25, 2011 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 O tipos eipe oti itan 190 aloga to mini cooper prepei na xe programa,i diafora itan panw apo 500 metra,re stin arxi Pou xa sinithisei mou fenotan para poli argo. Twra to ksanasinithisa.sory gia ta greeklish eime apo kinito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted August 25, 2011 Report Share Posted August 25, 2011 παντως το πολο παιδια και στην δικη μου δυναμομετρηση αλλα και στου τσολια εδει3ε οτι μαμα ειναι 190 αλογα. και με 30+ βαθμους κελσιου..τα κιλα ειναι περιπου ιδια με το cooper + οτι εμεις εχουμε και dsg. Οποτε λογικο το βρισκω να ειναι το πολο μπροστα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...