Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Χμμμ! Πάτησες τον κάλο μου τώρα. Να ήξερες πόσα όνειρα έχω δεί οδηγώντας το Α5 (και το S5 φυσικά!) love.gif

Κι ας μην αρέσει στους ¶γγλους. Κι ας βγάζει βλάβες.

Το Α5 είναι σαν την γυναικάρα: όσο την κυκλοφορείς είσαι στον ουρανό, αλλά πάντα θα κινδυνεύεις να σε "προδώσει". Χαλάλι όμως... ;)

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ! Πάτησες τον κάλο μου τώρα. Να ήξερες πόσα όνειρα έχω δεί οδηγώντας το Α5 (και το S5 φυσικά!) love.gif

Κι ας μην αρέσει στους ¶γγλους. Κι ας βγάζει βλάβες.

Το Α5 είναι σαν την γυναικάρα: όσο την κυκλοφορείς είσαι στον ουρανό, αλλά πάντα θα κινδυνεύεις να σε "προδώσει". Χαλάλι όμως... :whistling:

φιλε συγγνωμη αλλα εμενα η γυναικα μου δεν γουσταρω να με κερατωσει...χεχεχε new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

ρε συ για μενα αυτα που λενε ειναι βλακιες! το α5 η αμαξαρα ειναι μαπα ??? χαχαχαχαχα απο τοτε που παρακολουθησα το top gear και ειπε ο παρουσιαστης οτι οι ελληνες ειναι gay ( κοιτα ποιος το πε, ο αγγλος ασθενης ) και οτι δεν παιρνει toyota γιατι δε χαλανε ποτε, και γενικα σε μια χωρα με παραγωγη αμαξιων και ολοι κυκλοφορουν με γερμανικα ,δεν υφισταται λογος να κατσω να τους πιστεψω...

Link to comment
Share on other sites

φιλε συγγνωμη αλλα εμενα η γυναικα μου δεν γουσταρω να με κερατωσει...χεχεχε new_lol.gif

Υπάρχουν οι γυναίκες που είναι καλές στην κουζίνα και δεν θα σε προδώσουν ποτέ (λέμε τώρα) και υπάρχουν κι αυτές που ούτε αυγά ξέρουν να φτιάξουν, όμως έχουν "άλλες χάρες". ;)

Καλή η σιγουριά του Accord και του Jazz αλλά προτιμώ το Α5 κι ας "μπλέξω". :thumbsup:

(Κι ας είναι τα πράγματα όπως μας τα λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι)

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Ανάκληση σε οκτώ μοντέλα Toyota.

Η Toyota ύστερα από την ανάκληση 2,3 εκατ. αυτοκινήτων στις ΗΠΑ για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού, προχώρησε χτες 29 Ιανουαρίου στην ανάκληση οκτώ μοντέλων της που έχουν πωληθεί στην Ευρώπη για τον ίδιο λόγο. H ανακοίνωση της Toyota Motor Europe όπως δημοσιεύτηκε στο ελληνικό site της Toyota έχει ως εξής: Η Toyota Motor Europe εξαγγέλλει πρόγραμμα ανάκλησης στην Ευρώπη για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού. Η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε σήμερα την ανάκληση 8 μοντέλων Toyota στην Ευρώπη, για τον προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού. Τα εν λόγω μοντέλα και οι περίοδοι παραγωγής τους είναι:

Aygo Φεβ 2005 – Αυγ 2009

iQ Νοε 2008 – Νοε 2009

Yaris Νοε 2005 – Σεπ 2009

Auris Οκτ 2006 – 5 Ιαν 2010

Corolla Οκτ 2006 – Δεκ 2009)

Verso Φεβ 2009 – 5 Ιαν 2010

Avensis Νοε 2008 – Δεκ 2009

RAV4 Νοε 2005 – Νοε 2009

Ο ακριβής αριθμός των οχημάτων δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, αλλά ενδέχεται να φτάσει το 1,8 εκατομμύριο. Κανένα μοντέλο Lexus ή κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα μοντέλα Toyota δεν επηρεάζεται. «Πολιτική της Toyota είναι η προτεραιότητα στον πελάτη, σε κάθε περίπτωση» δήλωσε ο Tadashi Arashima, Πρόεδρος & CEO της Toyota Motor Europe. «Κατανοούμε ότι η παρούσα κατάσταση δημιουργεί ανησυχίες, και ειλικρικά λυπούμεθα γιΆ αυτό. Θα θέλαμε επίσης να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες: Το συγκεκριμένο θέμα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να παρουσιαστεί μόνο κάτω από αντίξοες συνθήκες λειτουργίας και μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Η ενέργεια που ανακοινώνουμε αποτελεί καθαρά και μόνο προληπτικό έλεγχο και στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε και να εγγυηθούμε στους πελάτες μας, τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας της ΤΟΥΟΤΑ».

Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει.

πηγη-http://www.auto*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?option=com_content&task=view&id=1663&Itemid=26

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Και ανάκληση στα αυτοκίνητα HONDA μετα την ΤΟΥΟΤΑ :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=10797

Και η PEUGEOT - CITROEN ανάκληση :

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_30/01/2010_321139

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα ένα golf V 1.6FSI TRENDLINE και πριν το αλλάξω πριν από κανά μήνα είπα να κάνω και ένα test drive το auris για να αποφύγω πιο πολύ τα απαράδεκτα after sales της vw στην πόλη μου. Περιττό να πω ότι μετά από πέντε λεπτά οδήγησης είπα από μέσα μου χίλιες φορές το golfaki που έχω παρά αυτό. Πήρα το golfVI 1.4 122ps με το οποίο απολαμβάνω οδήγηση, πάτημα, στρίψιμο, κράτημα, άνεση, κατανάλωση, ρεπριζ, εσωτερικό και για όλα αυτά ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ AURIS ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Παρεμπιπτόντως το σιροκο 122 του αδελφού μου σε 15 μήνες δεν έχει κάνει ούτε τσικ.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τις ανακλησεις μονο ως κατι θετικο πρεπει να το αντιμετωπιζουμε και οχι να το χλευαζουμε.οι σοβαρες εταιριες δεν φοβουνται να ανακοινωσουν χιλιαδες ανακλησεις εστω και αν αυτο εχει (ισως)αρνητικο αντικτυπο στην αξιοπιστια του ονοματος τους.εγω ειμαι υπερ και σεβομαι πολυ τετοιες κινησεις αυτοκ/νιων που δεν φοβουνται ωστε να κρυψουν ή να παραδεχτουν κατι.

Συμμερίζομαι την άποψή σου αγαπητέ Joop. :)

ΥΓ. αλήθεια η VW γιατί να μην κάνει ανάκλήσεις για

α. Συχρονιζέ 2ας ?

β. Σκάστρα και Ν75 ?

γ. Μπροστινά Τοπ mounts?

δ. Αντλία κομπρέσσορα

YΓ. Θα έπρεπε αν ήθελαν να είναι σωστοί και να υπάρχει κύρος σαν γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία,

να βγάλει οδηγία, να περνάνε τα συνεργεία στην εγγύηση αυτές τις βλάβες ακόμη κι αν το όχημα είναι πάνω από 2 έτη ή περισσότερο από 60000χλμ.

Ας κοιτάμε λοιπόν τα χάλια μας και ας μην ξενυχτάμε στο google ψάχνοντας μια παραγραφούλα να καρφιτσώσουμε στο FORUM για να δείξουμε την δήθεν ανωτερότητά μας έναντι μιας άλλης μάρκας αυτοκινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Ας κοιτάμε λοιπόν τα χάλια μας και ας μην ξενυχτάμε στο google ψάχνοντας μια παραγραφούλα να καρφιτσώσουμε στο FORUM για να δείξουμε την δήθεν ανωτερότητά μας έναντι μιας άλλης μάρκας αυτοκινήτων.

Αν αναφέρεσαι σε εμένα, εγώ απλά ανέφερα τα γεγονότα, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Και δεν έψαξα με τις ώρες το Google, κατά τύχη το πέτυχα και είπα να το αναρτήσω αυτό περί ανάκλησης.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

οταν προκειτε για ανακλησεις δεν χρειαζεται ουτε στο google να ψαχνεις ουτε και να ξενυχτας για να το κανεις.ΒΟΑ Ο ΤΟΠΟΣ και βρισκεις την ειδηση σε οποια σελιδα και αν ανοιξεις!τι να κανουμε τωρα;αφου ετσι δουλευει το συστημα των ανακλησεων.ανακοινωνεται σε καθε πηγη επικοινωνιας.

Link to comment
Share on other sites

οταν προκειτε για ανακλησεις δεν χρειαζεται ουτε στο google να ψαχνεις ουτε και να ξενυχτας για να το κανεις.ΒΟΑ Ο ΤΟΠΟΣ και βρισκεις την ειδηση σε οποια σελιδα και αν ανοιξεις!τι να κανουμε τωρα;αφου ετσι δουλευει το συστημα των ανακλησεων.ανακοινωνεται σε καθε πηγη επικοινωνιας.

Ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ειμαι κατοχος γκολφ τσι 140 με προγραμμα απο στελιο-κριτωνα με 60000 περιπου χλμ,πριν το γκολφ ειχα ενα κορολα του 2004 1.6 το εδωσα με περιπου 100.000 χλμ

στο γκολφ μεχρι τωρα εχω αλλαξει καντραν(εγγυηση),γρυλο παραθυρου(εγγυηση),αισθητηρα ζωνης συνοδηγου(εγγυηση),γραναζι σασμαν(εγυηση),κολλαει το κλαπετο στην εισαγωγη και

πεφτει η αποδοση τα σφαλματα που καταγραφει λεει πως η βλαβη ειναι σποραδικη(δεν το εχω αλλαξει εχω βγει απο εγγυηση κοστος 400ε περιπου),αλλαγη δυναμο(εκτος εγγυησης 200ε)

ο μηχανικος μου ειπε πως το ραουλο που εχει μεσα το δυναμο ειναι μικροτερο απο αυτο που εχουν τα αλλα tsi!!!!!!!!!περιεργο ε??(θα ηθελα να ακουσω την αποψη σας για το τι μπορει να συμβαινει εδω)

στο κορολλα: εκανα μονο service 3 χρονια δεν χρειαστηκε να παω για κανεναν αλλο λογο στην toyota

τι θα επαιρνα τωρα αναμεσα στα 2 αν δεν ειχα αλλη επιλογη και γνωριζοντας τα προβληματα του γκολφ?Κατα 90% θα επαιρνα παλι γκολφ γιατι συνολικα ειναι πολυ καλυτερο οποιπυδηποτε ιαπωνικου της κατηγοριας του(αισθηση,δυναμη,σχεδιαση,φρενα,ανεση κτλ κτλ)

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ειμαι κατοχος γκολφ τσι 140 με προγραμμα απο στελιο-κριτωνα με 60000 περιπου χλμ,πριν το γκολφ ειχα ενα κορολα του 2004 1.6 το εδωσα με περιπου 100.000 χλμ

στο γκολφ μεχρι τωρα εχω αλλαξει καντραν(εγγυηση),γρυλο παραθυρου(εγγυηση),αισθητηρα ζωνης συνοδηγου(εγγυηση),γραναζι σασμαν(εγυηση),κολλαει το κλαπετο στην εισαγωγη και

πεφτει η αποδοση τα σφαλματα που καταγραφει λεει πως η βλαβη ειναι σποραδικη(δεν το εχω αλλαξει εχω βγει απο εγγυηση κοστος 400ε περιπου),αλλαγη δυναμο(εκτος εγγυησης 200ε)

ο μηχανικος μου ειπε πως το ραουλο που εχει μεσα το δυναμο ειναι μικροτερο απο αυτο που εχουν τα αλλα tsi!!!!!!!!!περιεργο ε??(θα ηθελα να ακουσω την αποψη σας για το τι μπορει να συμβαινει εδω)

στο κορολλα: εκανα μονο service 3 χρονια δεν χρειαστηκε να παω για κανεναν αλλο λογο στην toyota

τι θα επαιρνα τωρα αναμεσα στα 2 αν δεν ειχα αλλη επιλογη και γνωριζοντας τα προβληματα του γκολφ?Κατα 90% θα επαιρνα παλι γκολφ γιατι συνολικα ειναι πολυ καλυτερο οποιπυδηποτε ιαπωνικου της κατηγοριας του(αισθηση,δυναμη,σχεδιαση,φρενα,ανεση κτλ κτλ)

Φίλε μου το corrola που είχες ήταν ΠΑΡΑ πολύ απλό σε τεχνολογία. Πιο απλό δεν γινόταν! Μην περιμένεις λοιπόν να σου έβγαζε προβλήματα! Είναι γνωστό ότι οι Ιάπωνες δεν τολμούν να πρωτοτυπήσουν τεχνολογικά εδώ και πολλά χρόνια!

Μπορεί λοιπόν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα να έχουν αρκετά προβλήματα, αλλά ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ όπως των Ιαπωνικών!!!!!!

Πριν λίγο το ΞΑΝΑείπε και στις ειδήσεις. Τι φταίνε όμως οι Peugeot - Citroen??? Που να το ήξεραν ότι συνεργάζονται με "τέτοια¨ εταιρία, για να βγάλουν το 107 και το C1 αντίστοιχα!!!

Το συμπέρασμά μου:

"Από το 2005 έως τώρα λοιπόν κυκλοφορούν αρκετά ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Toyota που μπορούν να ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ τους κατόχους-οδηγούς τους." Μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά αυτή είναι η Αλήθεια! Έτσι έχουν τα πράγματα!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

η συγκεκριμενη ανακληση απο την TOYOTA έγινε αναγκαστικά γιατί έχουν χάσει την ζωή τους 20 άνθρωποι και οι αμερικάνοι τους κινηγούν δικαστικά αυτο λεει πολλα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το corrola που είχες ήταν ΠΑΡΑ πολύ απλό σε τεχνολογία. Πιο απλό δεν γινόταν! Μην περιμένεις λοιπόν να σου έβγαζε προβλήματα! Είναι γνωστό ότι οι Ιάπωνες δεν τολμούν να πρωτοτυπήσουν τεχνολογικά εδώ και πολλά χρόνια!

Μπορεί λοιπόν τα Ευρωπαϊκά μοντέλα να έχουν αρκετά προβλήματα, αλλά ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ όπως των Ιαπωνικών!!!!!!

Πριν λίγο το ΞΑΝΑείπε και στις ειδήσεις. Τι φταίνε όμως οι Peugeot - Citroen??? Που να το ήξεραν ότι συνεργάζονται με "τέτοια¨ εταιρία, για να βγάλουν το 107 και το C1 αντίστοιχα!!!

Το συμπέρασμά μου:

"Από το 2005 έως τώρα λοιπόν κυκλοφορούν αρκετά ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Toyota που μπορούν να ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ τους κατόχους-οδηγούς τους." Μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά αυτή είναι η Αλήθεια! Έτσι έχουν τα πράγματα!

Ας μην είμαστε υπερβολικοι, τα "ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Toyota που μπορούν να ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ τους κατόχους-οδηγούς τους" επειδή μπορει να κολήσει στο πατάκι το γκάζι, αν τα δικά μας τα παίξει η Ν75 πάνω στην προσπέραση τι θα μας κάνει???

Οτι το volkswagen είναι καλύτερο απο οποιοδήποτε toyota (εννοείται ανα κατηγορία) αυτό για εμένα είναι αυτονόητο αλλά μην τα ισοπεδώνουμε ολα

Link to comment
Share on other sites

Ας μην είμαστε υπερβολικοι, τα "ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Toyota που μπορούν να ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ τους κατόχους-οδηγούς τους" επειδή μπορει να κολήσει στο πατάκι το γκάζι, αν τα δικά μας τα παίξει η Ν75 πάνω στην προσπέραση τι θα μας κάνει???

Οτι το volkswagen είναι καλύτερο απο οποιοδήποτε toyota (εννοείται ανα κατηγορία) αυτό για εμένα είναι αυτονόητο αλλά μην τα ισοπεδώνουμε ολα

Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου! Δεν μιλάμε για ένα πατάκι που μπλοκάρει στο πεντάλ γκαζιού! Το πρόβλημα που έχουν τα Toyota δεν είναι στο πατάκι!

"Κολλάει το Ηλεκτρικό Γκάζι" που είναι εφοδιασμένα εκατομμύρια μοντέλα από το 2005!!! Όσα έχουν "ντιζόγκαζο" δεν έχουν πρόβλημα!

Ήδη έχουν σκοτωθεί 20 άνθρωποι από την Αμερική!!!!!!!!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου! Δεν μιλάμε για ένα πατάκι που μπλοκάρει στο πεντάλ γκαζιού! Το πρόβλημα που έχουν τα Toyota δεν είναι στο πατάκι!

"Κολλάει το Ηλεκτρικό Γκάζι" που είναι εφοδιασμένα εκατομμύρια μοντέλα από το 2005!!! Όσα έχουν "ντιζόγκαζο" δεν έχουν πρόβλημα!

Ήδη έχουν σκοτωθεί 20 άνθρωποι από την Αμερική!!!!!!!!!!

Στα Vw ακομα κι αν κολλησει το γκαζι, με το που θα πατησεις φρενο ο εγκεφαλος "ακουει" το φρενο και απορριπτει την πληροφορια του ηλεκτρονικου γκαζιου.Στα TOYOTA τη θεωρησαν προφανως περιττη αυτη τη δικλειδα ασφαλειας.

Link to comment
Share on other sites

Στα Vw ακομα κι αν κολλησει το γκαζι, με το που θα πατησεις φρενο ο εγκεφαλος "ακουει" το φρενο και απορριπτει την πληροφορια του ηλεκτρονικου γκαζιου.Στα TOYOTA τη θεωρησαν προφανως περιττη αυτη τη δικλειδα ασφαλειας.

+++++++++1000000000

Link to comment
Share on other sites

Συμμερίζομαι την άποψή σου αγαπητέ Joop. :yahoo:

ΥΓ. αλήθεια η VW γιατί να μην κάνει ανάκλήσεις για

α. Συχρονιζέ 2ας ?

β. Σκάστρα και Ν75 ?

γ. Μπροστινά Τοπ mounts?

δ. Αντλία κομπρέσσορα

YΓ. Θα έπρεπε αν ήθελαν να είναι σωστοί και να υπάρχει κύρος σαν γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία,

να βγάλει οδηγία, να περνάνε τα συνεργεία στην εγγύηση αυτές τις βλάβες ακόμη κι αν το όχημα είναι πάνω από 2 έτη ή περισσότερο από 60000χλμ.

Ας κοιτάμε λοιπόν τα χάλια μας και ας μην ξενυχτάμε στο google ψάχνοντας μια παραγραφούλα να καρφιτσώσουμε στο FORUM για να δείξουμε την δήθεν ανωτερότητά μας έναντι μιας άλλης μάρκας αυτοκινήτων.

Συμφωνώ 100% μιας και την έχω πατήσει με τα (α), (β) & (γ)... (μονο το (β) εντος εγγυησης)

γιατί ok, λάθη γίνονται η "μαγκιά" όμως είναι να τα αναγνωρίζεις και όχι να προτείνεις συμβιβαστικές λύσεις του τύπου 70%-30%

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ 100% μιας και την έχω πατήσει με τα (α), (β) & (γ)... (μονο το (β) εντος εγγυησης)

γιατί ok, λάθη γίνονται η "μαγκιά" όμως είναι να τα αναγνωρίζεις και όχι να προτείνεις συμβιβαστικές λύσεις του τύπου 70%-30%

Και τα 4 προβλήματα δεν δρομολογήθηκαν από την VW ως ανακλήσεις διότι ήταν μικρής μάζας ελάχιστης επικινδυνότητας και σε συγκεκριμένες χώρες!

Για την σκάστρα έχει βγεί απο τον Αύγουστο του 2008 εντολή απο τη VW που λέει οτι μόλις το όχημα έρθει για σέρβις και έχει την παλαιά(πλαστική) να αλλάζεται με την βελτιωμένη! Αυτό θεωρείται recall at time of service!

Ιδίως το θέμα του συγχρονιζέ έχει φτάσει σε σημείο να θεωρείται αποκλειστικό πρόβλημα στα VW που οδηγούνται στην Ελλάδα!

Έχει ακούσει κανείς στη Γερμανία, Ιταλία, Αγγλία, Αμερική...... να αναφερθεί γρατζούνισμα στην αλλαγή από 1η σε 2η ταχύτητα??? Όχι!!!

Για να λέμε και την αλήθεια λοιπόν, εδώ μέσα γράφουν μόνο όσοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα αμάξια τους και είναι φυσιολογικό να είναι δυσαρεστημένοι γενικώς με την VW, αλλά όχι ότι η πλειοψηφία των VW είναι σκάρτα αμάξια!!! Αυτό δεν ισχύει!

Link to comment
Share on other sites

Και τα 4 προβλήματα δεν δρομολογήθηκαν από την VW ως ανακλήσεις διότι ήταν μικρής μάζας ελάχιστης επικινδυνότητας και σε συγκεκριμένες χώρες!

Για την σκάστρα έχει βγεί απο τον Αύγουστο του 2008 εντολή απο τη VW που λέει οτι μόλις το όχημα έρθει για σέρβις και έχει την παλαιά(πλαστική) να αλλάζεται με την βελτιωμένη! Αυτό θεωρείται recall at time of service!

Ιδίως το θέμα του συγχρονιζέ έχει φτάσει σε σημείο να θεωρείται αποκλειστικό πρόβλημα στα VW που οδηγούνται στην Ελλάδα!

Έχει ακούσει κανείς στη Γερμανία, Ιταλία, Αγγλία, Αμερική...... να αναφερθεί γρατζούνισμα στην αλλαγή από 1η σε 2η ταχύτητα??? Όχι!!!

Για να λέμε και την αλήθεια λοιπόν, εδώ μέσα γράφουν μόνο όσοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα αμάξια τους και είναι φυσιολογικό να είναι δυσαρεστημένοι γενικώς με την VW, αλλά όχι ότι η πλειοψηφία των VW είναι σκάρτα αμάξια!!! Αυτό δεν ισχύει!

Δεν πιστευω οτι τα αυτοκινητα που ερχονται Ελλαδα εχουν αλλο σασμαν για να πουμε οτι αλλου δεν εχει τυχει κλπ.Οσο για το recall της σκαστρας εισαι σιγουρος οτι εχει δωθει οδηγια;Εγω ειμαι εκτος εργοστασιακης εγγυησης και σημερα που πηγα για σερβις βρηκαν στο διαγνωστικο σφαλμα στη σκαστρα.Βεβαια στο αυτοκινητο δεν εχω παρατηρησει αλλαγη στη συμπεριφορα του αλλα θα αλλαχτει.Εχω επεκταση εγγυησης και μαλλον θα καλυφθει απο αυτη αλλα θα θελα να ξερω και για το recall.

Link to comment
Share on other sites

Και τα 4 προβλήματα δεν δρομολογήθηκαν από την VW ως ανακλήσεις διότι ήταν μικρής μάζας ελάχιστης επικινδυνότητας και σε συγκεκριμένες χώρες!

Για την σκάστρα έχει βγεί απο τον Αύγουστο του 2008 εντολή απο τη VW που λέει οτι μόλις το όχημα έρθει για σέρβις και έχει την παλαιά(πλαστική) να αλλάζεται με την βελτιωμένη! Αυτό θεωρείται recall at time of service!

Ιδίως το θέμα του συγχρονιζέ έχει φτάσει σε σημείο να θεωρείται αποκλειστικό πρόβλημα στα VW που οδηγούνται στην Ελλάδα!

Έχει ακούσει κανείς στη Γερμανία, Ιταλία, Αγγλία, Αμερική...... να αναφερθεί γρατζούνισμα στην αλλαγή από 1η σε 2η ταχύτητα??? Όχι!!!

Για να λέμε και την αλήθεια λοιπόν, εδώ μέσα γράφουν μόνο όσοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα αμάξια τους και είναι φυσιολογικό να είναι δυσαρεστημένοι γενικώς με την VW, αλλά όχι ότι η πλειοψηφία των VW είναι σκάρτα αμάξια!!! Αυτό δεν ισχύει!

Η ανάκληση δε σχετίζεται ή δε μπορεί να σχετίζεται με την επικινδυνότητα.

όσο για το αν υπάρχει θέμα στο εξωτερικό, αν και εχω δει περιπτώσεις, δε με ενδιαφέρει... το θέμα είναι οτι υπάρχουν παρα πολλες περιπτώσεις και αυτό δε μπορει να ειναι τυχαιο... και δε μπορει μονον οι ελληναρες να κανηβαλιζουν το γκολφ τους... (και το κανηβαλισμα να "χτυπαει" στο ίδιο σημείο

Αλλα εστω οτι ειναι οπως τα λες (ή καλυτερα οπως τα υπονοεις) γιατι λοιπον σου λενε "ναι ναι το ξέρουμε ειναι γνωστο θεμα, ... θα πληρώσετε το 30%";;

Το θέμα ειναι απλό ειτε έιναι θεμα κακής χρήσης και πληρώνεις το 100% είτε είναι θέμα κατασκευαστικού λάθους και το πληρώνουν αυτοί 100% σωστά;;

οσο για τη σκαστρα ναι την αλλαξα το Σεπ. του 2008 και δε μου ειπαν τιποτα τετοιο... μαλιστα μου την αλλαξαν χατιρικα εντος εγγυησης μιας και αυτη ειχε ληξει 10 μερες νωριτερα. Αν εχεις καποιο εγγραφο που να το λεει πολυ θα ηθελα να το δω

για σκαρτα αυτοκινητα δε μιλησε νομιζω κανεις... για σκαρτη αντιμετωπιση ομως ναι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω οτι τα αυτοκινητα που ερχονται Ελλαδα εχουν αλλο σασμαν για να πουμε οτι αλλου δεν εχει τυχει κλπ.Οσο για το recall της σκαστρας εισαι σιγουρος οτι εχει δωθει οδηγια;Εγω ειμαι εκτος εργοστασιακης εγγυησης και σημερα που πηγα για σερβις βρηκαν στο διαγνωστικο σφαλμα στη σκαστρα.Βεβαια στο αυτοκινητο δεν εχω παρατηρησει αλλαγη στη συμπεριφορα του αλλα θα αλλαχτει.Εχω επεκταση εγγυησης και μαλλον θα καλυφθει απο αυτη αλλα θα θελα να ξερω και για το recall.

Δεν έχουμε άλλα σασμάν στα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα!!!

Το θέμα της σκάστρας το ξέρω εκ των έσω αφού έχω δουλέψει ως Τεχνικός Σύμβουλος σε αντιπροσωπείες της VW αλλά και άλλων εταιριών αυτοκινήτων!

Η ανάκληση δε σχετίζεται ή δε μπορεί να σχετίζεται με την επικινδυνότητα.

όσο για το αν υπάρχει θέμα στο εξωτερικό, αν και εχω δει περιπτώσεις, δε με ενδιαφέρει... το θέμα είναι οτι υπάρχουν παρα πολλες περιπτώσεις και αυτό δε μπορει να ειναι τυχαιο... και δε μπορει μονον οι ελληναρες να κανηβαλιζουν το γκολφ τους... (και το κανηβαλισμα να "χτυπαει" στο ίδιο σημείο

Αλλα εστω οτι ειναι οπως τα λες (ή καλυτερα οπως τα υπονοεις) γιατι λοιπον σου λενε "ναι ναι το ξέρουμε ειναι γνωστο θεμα, ... θα πληρώσετε το 30%";;

Το θέμα ειναι απλό ειτε έιναι θεμα κακής χρήσης και πληρώνεις το 100% είτε είναι θέμα κατασκευαστικού λάθους και το πληρώνουν αυτοί 100% σωστά;;

οσο για τη σκαστρα ναι την αλλαξα το Σεπ. του 2008 και δε μου ειπαν τιποτα τετοιο... μαλιστα μου την αλλαξαν χατιρικα εντος εγγυησης μιας και αυτη ειχε ληξει 10 μερες νωριτερα. Αν εχεις καποιο εγγραφο που να το λεει πολυ θα ηθελα να το δω

για σκαρτα αυτοκινητα δε μιλησε νομιζω κανεις... για σκαρτη αντιμετωπιση ομως ναι...

Δεν υπονοώ ΤΙΠΟΤΑ. Μιλάω καθαρά αλλά μάλλονδεν με καταλαβαίνουν όλοι.

Οι ανακλήσεις έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση ΚΑΙ με την Επικινδυνότητα αφού εξαρτώνται αν θα είναι ΑΜΕΣΟ Recall - με ειδοποίηση πελατών μέσω αλληλογραφίας ή τηλέφωνο από τον εισαγωγέα+αντιπροσωπεία. Επισκευή έπειτα απο αυτόβουλη επίσκεψη του πελάτη στο συνεργείο για σέρβις, και άλλες διαφοροποιήσεις!!! Το αμάξι μας -κατασκευαστικά- είναι το ίδιο με του Γερμανού, Ολλανδού... το μόνο που αλλάζει είναι οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ και ο ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ανά την Χώρα ανάλογα με τους δρόμους-κλίμα...! Αυτό θα έπρεπε να είχες καταλάβει φίλε μου, και όχι την υποτιθέμενη υπόνοια μου!

Αυτό που λες με το ποσοστό κάλυψης τις ζημιάς έχει να κάνει με την παλαιότητα του οχήματος! Εγγυήσεις έπειτα των 2 ετών δεν καλύπτονται πάντα στο 100% αλλά αρκετά λιγότερο, το λεγόμενο Kulanz όπως το ονομάζει η VW.

Όλοι ξέρουμε ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ είναι το Service Level της VW στην Ελλάδα εξαιτίας της ποιότητας των αντιπροσωπειών! Μη στηριζόμαστε λοιπόν στα λεγόμενα ή τις πράξεις των Ελληνικών αντιπροσωπειών!!! Δεν έχουν βάση!

Μην είμαστε συνέχεια καχύποπτοι όταν ακούμε πράγματα τα οποία δεν γνωρίζουμε απο πριν! Δεν έχω κανέναν λόγο να χάνω τον χρόνο μου προσπαθώντας να πείσω κάποιους για τα αυτονόητα!

Με εκτίμηση,

Αντώνης

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουμε άλλα σασμάν στα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα!!!

Το θέμα της σκάστρας το ξέρω εκ των έσω αφού έχω δουλέψει ως Τεχνικός Σύμβουλος σε αντιπροσωπείες της VW αλλά και άλλων εταιριών αυτοκινήτων!

Δεν υπονοώ ΤΙΠΟΤΑ. Μιλάω καθαρά αλλά μάλλονδεν με καταλαβαίνουν όλοι.

Οι ανακλήσεις έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση ΚΑΙ με την Επικινδυνότητα αφού εξαρτώνται αν θα είναι ΑΜΕΣΟ Recall - με ειδοποίηση πελατών μέσω αλληλογραφίας ή τηλέφωνο από τον εισαγωγέα+αντιπροσωπεία. Επισκευή έπειτα απο αυτόβουλη επίσκεψη του πελάτη στο συνεργείο για σέρβις, και άλλες διαφοροποιήσεις!!! Το αμάξι μας -κατασκευαστικά- είναι το ίδιο με του Γερμανού, Ολλανδού... το μόνο που αλλάζει είναι οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ και ο ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ανά την Χώρα ανάλογα με τους δρόμους-κλίμα...! Αυτό θα έπρεπε να είχες καταλάβει φίλε μου, και όχι την υποτιθέμενη υπόνοια μου!

Αυτό που λες με το ποσοστό κάλυψης τις ζημιάς έχει να κάνει με την παλαιότητα του οχήματος! Εγγυήσεις έπειτα των 2 ετών δεν καλύπτονται πάντα στο 100% αλλά αρκετά λιγότερο, το λεγόμενο Kulanz όπως το ονομάζει η VW.

Όλοι ξέρουμε ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ είναι το Service Level της VW στην Ελλάδα εξαιτίας της ποιότητας των αντιπροσωπειών! Μη στηριζόμαστε λοιπόν στα λεγόμενα ή τις πράξεις των Ελληνικών αντιπροσωπειών!!! Δεν έχουν βάση!

Μην είμαστε συνέχεια καχύποπτοι όταν ακούμε πράγματα τα οποία δεν γνωρίζουμε απο πριν! Δεν έχω κανέναν λόγο να χάνω τον χρόνο μου προσπαθώντας να πείσω κάποιους για τα αυτονόητα!

Με εκτίμηση,

Αντώνης

δεν ξέρω λίγο μπερδεμένα μου τα λες... και εξηγούμαι...

1. θέμα σκαστρας. Αν έχει δοθεί τέτοια οδηγία (εγω επιμένω οτι δεν ενημερώθηκα) η VW θεωρεί οτι δεν ειναι και τοσο σοβαρό, ώστε να κανει άμεση ανάκληση. Δηλαδή η ξαφνική απώλεια ισχύος δεν είναι σοβαρό πρόβλημα που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα;; (η δικιά μου παρέδωσε πνεύμα στην εθνική σε φάση επιτάχυνσης και το αίσθημα/ξάφνιασμα δεν ήταν και οτι πιο ευχάριστο παρ' οτι ήμουν υποψιασμένος απο τα διάφορα φορουμ)

ριξε μια ματια στο πιο κατω λινκ για να δεις τι ανακλήσεις κανουν (πατάκι λεει γιατι μπορει να "τσουλισει" σε καποιο ιαπωνικο) ενω η volvo λεει ανακαλεί καποιο μοντελο γιατι το προβλημα που εχει μπορει να οδηγησει σε απότομη απώλεια ισχύος (μήπως μοιάζει με το θεμα της σκαστρας;:drinks:http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/index.html

2. Αν και μηχανικός πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως το κλίμα και οι λακκούβες της Ελλάδος επηρεάζουν συγκεκριμένα το συγχρόνιζε της 2ας των γκολφ 140-170. (αλλά επειδή δεν επηρεάζουν δες και ενα ακομα λινκ http://www.tyresmoke.net/forum/vw-golf-bora-new-beetle/112120-golf-mkv-gearbox-problems.html απο εναν συν-πάσχοντα απο την Αγγλία που βρήκα ετσι στα γρήγορα)

3. το γκολφ μου είναι εκτός εγγύησης. αρα

α) ειναι κακή χρήση οπότε τα πληρώνω εγω

β) ειναι ελαττωματικό και τα πληρωνει η vw.

αυτο το μεσοβέζικο βάζουμε εμείς αλλα βάλε και εσυ κατι μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο...

4. επειδή οπως λες λοιπόν το service level στην Ελλάδα είναι χαμηλό δες τι απάντησε ο Γερμανός όταν του είχα διατυπώσει την ανυσηχια μου για το θεμα (24.10.2007)

"thank you for your request. We have not noticed any higher number of cases of transmission problems than with other models. "

εσυ ως τεχνικός σύμβουλος της vw (τεως ή νυν δεν εχει σημασια) τι λες επ' αυτου;;

τελειώνοντας θα ηθελα να πω οτι

ειτε είμαστε απλοι καταναλωτές ειτε "οπαδοι" του VAG δεν πρεπει να εθελοτυφλούμε...

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω λίγο μπερδεμένα μου τα λες... και εξηγούμαι...

1. θέμα σκαστρας. Αν έχει δοθεί τέτοια οδηγία (εγω επιμένω οτι δεν ενημερώθηκα) η VW θεωρεί οτι δεν ειναι και τοσο σοβαρό, ώστε να κανει άμεση ανάκληση. Δηλαδή η ξαφνική απώλεια ισχύος δεν είναι σοβαρό πρόβλημα που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα;; (η δικιά μου παρέδωσε πνεύμα στην εθνική σε φάση επιτάχυνσης και το αίσθημα/ξάφνιασμα δεν ήταν και οτι πιο ευχάριστο παρ' οτι ήμουν υποψιασμένος απο τα διάφορα φορουμ)

ριξε μια ματια στο πιο κατω λινκ για να δεις τι ανακλήσεις κανουν (πατάκι λεει γιατι μπορει να "τσουλισει" σε καποιο ιαπωνικο) ενω η volvo λεει ανακαλεί καποιο μοντελο γιατι το προβλημα που εχει μπορει να οδηγησει σε απότομη απώλεια ισχύος (μήπως μοιάζει με το θεμα της σκαστρας;:)http://www.interneta...alls/index.html

2. Αν και μηχανικός πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως το κλίμα και οι λακκούβες της Ελλάδος επηρεάζουν συγκεκριμένα το συγχρόνιζε της 2ας των γκολφ 140-170. (αλλά επειδή δεν επηρεάζουν δες και ενα ακομα λινκ http://www.tyresmoke...x-problems.html απο εναν συν-πάσχοντα απο την Αγγλία που βρήκα ετσι στα γρήγορα)

3. το γκολφ μου είναι εκτός εγγύησης. αρα

α) ειναι κακή χρήση οπότε τα πληρώνω εγω

β) ειναι ελαττωματικό και τα πληρωνει η vw.

αυτο το μεσοβέζικο βάζουμε εμείς αλλα βάλε και εσυ κατι μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο...

4. επειδή οπως λες λοιπόν το service level στην Ελλάδα είναι χαμηλό δες τι απάντησε ο Γερμανός όταν του είχα διατυπώσει την ανυσηχια μου για το θεμα (24.10.2007)

"thank you for your request. We have not noticed any higher number of cases of transmission problems than with other models. "

εσυ ως τεχνικός σύμβουλος της vw (τεως ή νυν δεν εχει σημασια) τι λες επ' αυτου;;

τελειώνοντας θα ηθελα να πω οτι

ειτε είμαστε απλοι καταναλωτές ειτε "οπαδοι" του VAG δεν πρεπει να εθελοτυφλούμε...

Το επάγγελμά μου είναι Μηχανολόγος Μέσων Μεταφοράς και Σχεδιαστής Εξωτερικής-Εσωτερικής εμφάνισης Οχημάτων, επειδή το έγραψες και εσύ!

Πάμε παρακάτω λοιπόν:

Πρώτα απ' όλα δεν έχετε καταλάβει ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη ανακλήσεων! Μια Αυτοκινητοβιομηχανία θα προβεί σε ανάκληση όταν παρατηρήσει από το feedback του Επίσημου Δικτύου της οτι υπάρχει -από ένα ποσοστό και πάνω- πρόβλημα σε κάποιο ηλεκτρικό-μηχανικό μέρος ενός ή περισσότερων μοντέλων. Τα οποία μάλιστα παρουσιάζουν το πρόβλημα κάτω από Συγκεκριμένες συνθήκες!

Επόμενο:

1. Η απώλεια ισχύος δεν είναι καθόλου επικίνδυνο μπροστά "κόλλημα" γκαζιού. Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε την διαφορά των δύο.

Η οδηγία που έχει δοθεί για την σκάστρα αφορά μερικά αυτοκίνητα ΟΧΙ όλα, οπότε δεν είναι μαζικό το κακό για να γίνει ο πανικός που γίνεται τώρα με την Toyota!

Και εμένα μου είχε πρόβλημα η σκάστρα και έχασα ΣΤΑΔΙΑΚΑ την ισχύ του κινητήρα μου σε προσπέρασμα (με 150χλμ/ώρα) αλλά δεν σκοτώθηκα! Έκανα ξανά δεξιά και ακύρωσα το προσπέρασμα!

Σε κάθε Ήπειρο πωλούνται τα ίδια μοντέλα τα οποία φτιάχνονται από Διαφορετικά Εργοστάσια και με Διαφορετικές Προδιαγραφές ανάλογα με τους νόμους-διεθνείς κανονισμούς-κλίμα-ανάγκες της κάθε Ηπείρου!

Οι ανακλήσεις -αν προσέξεις- αφορούν Συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων με ημερομηνία έναρξης+λήξης παραγωγής και από Συγκεκριμένο εργοστάσιο παραγωγής!

Επίσης:

2. Το κλίμα, οι λακκούβες όπως το λες, και γενικότερα οι συνθήκες ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ τις πιθανές ζημιές που μπορεί να παρουσιάσει ένα μηχανικό-ηλεκτρικό σύνολο κατά ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό!

Η περίπτωση του Γερμανού που βρήκες ο οποίος έχει το πρόβλημα του συγχρονιζέ 2ας, δεν είναι αρκετή συγκρινόμενη με τους Χιλιάδες Έλληνες που είχαν το ίδιο πρόβλημα! Την οδηγία για αλλαγή του υλικού του γραναζιού την έβγαλε η VW έπειτα από παρατηρήσεις που δέχθηκε μέσω του συστήματος ELSA από χώρες σαν την Ελλάδα, με δρόμους σαν της Ελλάδας, με μποτιλιάρισμα σαν της Ελλάδας κ.ο.κ.

Επέτρεψε μου να τα γνωρίζω λίγο καλύτερα από σένα διότι χειριζόμουν το σύστημα αυτό αρκετά χρόνια απο το 2005 και πέρα και είχα πρόσβαση σε τέτοιου είδους πληροφορίες ΕΓΚΥΡΕΣ αφού προερχόταν από την ίδια τη VW.

Όταν λοιπόν ένα άτομο σαν εμένα έχει τέτοιου είδους γνώσεις-εμπειρίες είναι Αδύνατο να εθελοτυφλώ!

Ξαναλέω ότι το κακό που κάνει ο Έλληνας είναι: Όταν ακούει κάτι για το οποίο δεν γνωρίζει το ακυρώνει και το βγάζει λάθος για να μη φανεί η άγνοια του! Και εγώ Έλληνας είμαι αλλά έχω ζήσει αρκετά χρόνια Αγγλία και έμαθα από τη λάθος συμπεριφορά μου αφού ήμουν και εγώ έτσι πριν!

Φιλικά,

Αντώνης

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.