Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Σχολιο για της απρ?να φανταστω δεν την εχει δοκιμασει καποιος και δεν ξερουμε και τιμη...?

Φίλε chris03 έχει 10% η APR στα hardware, αρχική τιμή είναι νομίζω στα 400 για το stage 1 (από τις top εισαγωγές κατά την γνώμη μου) και επίσημα νομίζω βγαίνει για το 1,4 tsi πλέων.

Link to comment
Share on other sites

Nαι εβγαλε,εχω το λινκ λιγο πιο πανω γι αυτο και ρωταω!πρεπει να μαζεψω γιουρια!οποιος ερθει σε επαφη με apr ας κανει μια ερωτηση για τιμη!

Link to comment
Share on other sites

Nαι εβγαλε,εχω το λινκ λιγο πιο πανω γι αυτο και ρωταω!πρεπει να μαζεψω γιουρια!οποιος ερθει σε επαφη με apr ας κανει μια ερωτηση για τιμη!

 

 

ειναι η κορυφαια επιλογη!!! (κατα τη γνωμη μου) η μονη εξαιρεση ειναι οι υβριδιοι που μπορει να θελουν ακομα περισσοτερη παροχη αερα

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα για το καρμπονιο της απρ και μου ειπαν 430ε!περιμενουν να τους ερθει και το καινουριο που ειναι για τα 140αρια κ η μονη διαφορα θα ειναι στο μεγεθος για να ταιριαζει ακριβως χωρις κοψε ραψε καπακια.ρε παιδια αξιζουν τελικα τοσα λεφτα διαφορα με μια χοανη κ ενα σωληνα που εχουν κοστος 120ε?οσο για την εισαγωγη της vw racing στα 400ε,τι τιμες ειναι αυτες?σχεδον ενας μισθος,τη στιγμη που τα προγραμματα ξεκινανε στη μιση τιμη της εισαγωγης!

Link to comment
Share on other sites

Δες μια και το παρακάτω link αν θες https://store.goapr.com/products/Carbonio-Intake-%252d-1.4-TSI-Twincharger.html

 

Βγαίνει στα 240 ευρώ περίπου χωρίς φόρους. Σε σχέση με τα 430 που σου είπαν είναι σχεδόν μισή τιμή.

Edited by KostasP
Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα για το καρμπονιο της απρ και μου ειπαν 430ε!περιμενουν να τους ερθει και το καινουριο που ειναι για τα 140αρια κ η μονη διαφορα θα ειναι στο μεγεθος για να ταιριαζει ακριβως χωρις κοψε ραψε καπακια.ρε παιδια αξιζουν τελικα τοσα λεφτα διαφορα με μια χοανη κ ενα σωληνα που εχουν κοστος 120ε?οσο για την εισαγωγη της vw racing στα 400ε,τι τιμες ειναι αυτες?σχεδον ενας μισθος,τη στιγμη που τα προγραμματα ξεκινανε στη μιση τιμη της εισαγωγης!

Οπως τα λες ειναι. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ!

Αυτα ειναι και για τα παιδακια , για να ανοιγουν το καπό και να κάνουν φιγούρα ( την καλή μεν αλλά με εκτος πραγματικότητας τιμή) εισαγωγή και να καυχιόνται οτι εβαλαν καλη εισαγωγή και τους σκίσαν τον κ@λο.

Οι τιμες αυτές ειναι για τα κορόιδα πλέον, ιδιως στην εποχή που ζούμε. Τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Δες μια και το παρακάτω link αν θες https://store.goapr.com/products/Carbonio-Intake-%252d-1.4-TSI-Twincharger.html

 

Βγαίνει στα 240 ευρώ περίπου χωρίς φόρους. Σε σχέση με τα 430 που σου είπαν είναι σχεδόν μισή τιμή.

Δεν στελνουν Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδιά,ευχαριστω για τη φιλοξενία!

20 χρόνων πλέον και μετά από δουλεια και Μασούρη τα λεφτα αποφάσισα να πάρω ένα golf tsi 1400!

Επι του θέματος,δεν είμαι της πολύς ταχύτητας αλλα ολίγων ήχο θα τον ήθελα,έτσι σκέφτομαι να βάλω μια φιλτροχοανη για αρχή και σκέφτηκα αυτή http://www.carxtreme.gr/filtrohoani-autokinitou-me-swlina-alouminiou.html

Θα ήθελα την γνώμη σας!!

Ευχαριστω εκ τον προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες  φιλε προτιμησε μια ετοιμη λυση για tsi ειναι παρα πολλες αν ψαξεις. Αυτη τη φιλτροχοανη μην την βαλεις.

Link to comment
Share on other sites

Καποιο λινκ πανω κατω εχουμε να καταλαβω;

Πας golf> κινητήρας > το καλύτερο κιτ εισαγωγής και διαβάζεις και βγάζεις άκρη. Όπως και ο φίλος απο πάνω σου προτείνω να διαλέξεις φίλτρο μάρκας γνωστό κ αξιόπιστο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση παιδιά!

Καλύτερη είναι μια χειροποίητη η αγοραστή σωλήνα για φιλτροχοανη;

Επίσης γνωρίζει κάποιος αν εχθος απο το λαστιχακι στη σωλήνα μπαίνει και κάποιο άλλο φις πάνω του;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Με κανα 50αρικο φτιαχνεις σωλήνα σε εξατμισα,θα του ζητησεις να σου φτιαξει και υποδοχη για το σωληνακι-

 

αν έχεις 14αρι δεν μπαινει κάτι άλλο πάνω

Link to comment
Share on other sites

Να υπενθυμισω οτι καλο ειναι να μπαινει αλουμινενιος σωληνας και οχι inox.

Γρηγοροτερη απαγωγη, μικροτερο βαρος.

Link to comment
Share on other sites

με το που κινηθει το αυτοκινητο και μπει αερας γινεται απαγωγη αμεσα-

 

και αν θες να μην ανεβαζει θερμοκρασιες όταν ειναι στασιμο το μονωνεις με τους γνωστους τροπους και τελειωσες-

 

τα παραπανω τσεκαρισμενα με vag vom και iat

Link to comment
Share on other sites

Πως κανει απαγωγη σε ενα μηχανοστασιο με 100++ βαθμους?χωρις να ψυχεται?ισα ισα ζεστενεται περισσοτερο λογω του μηχανοστασιου

 

 

Δηλαδή ξανά τα ίδια  ?

Το ινοξ έχει μεγαλύτερο πάχος και βάρος.

Το αλουμίνιο απάγει γρηγορότερα και ευκολότερα, ιδιαίτερα μόλις έρθει το ρεύμα αέρα λόγω κίνησης.

Οι εταιρίες δίνουν αλουμίνιο, ή πλαστικό ή σωλήνα ντυμένο με coating. Καμία δεν δινει 2 κιλά σωλήνα Inox.

Τώρα αν είναι να λέμε τα ίδια και τα ίδια δεν μαπασχολεί να βάλει και σιδερένιο σωλήνα, οποιος νομίζει.

Ινοξ στις εξατμίσεις εκεί ναι.

Στις σωληνώσεις i/c πεταλούδας για turbo αυτοκίνητα μπαίνει αλουμίνιο όχι Inox. Αντίστοιχα και στην εισαγωγή.

Άλλο αν η εύκολη και φτηνή λύση είναι το ινοξ από έναν εξατμισα.

Τώρα αν θες να γράψεις κάτι έτσι για να λεμε να περνάει η ώρα και να αυξάνεις τα ποστ σου ..... :thumbsd:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν κανω ετσι απλα ποστ για να περνάει η ωρα μου ,

Απλα εχω στο μυαλο μου μια θεωρια μπορει και λαθος ... Οτι οταν ενας σωληνας αλουμινενιος βρισκεται σε ενα περιβαλλον 100 βαθμους ζεσταινεται πολυ πιο γρηγοα απο εναν ινοξ ! Φυσικα ομως κρυωνει και πιο ευκολα αλλα πως να κρυωσει οταν δεν υπαρχει ψυξη σε αυτο το περιβαλλον των 100 βαθμων(τυχαιο νουμερα)Ο Αερας
που περνάει στο εσωτερικο του σωληνα ειναι τις περισσοτερες φορες μετριος προς το καυτος λογω οτι η χοανη ρουφαει αερα απο το μηχανοστασιο . Οκ σε εισαγωγηες ΚΡΥΟΥ αερα απο την μετωπη ή το προβολακι  η σωληνα  ψυχεται απο τον κρυο εισερχομενο αερα .Η
Η μεταδοση θερμοτητας λεει οτι ενα καυτο σωμα επιρεαζει το κρυο σωμα . Αρα εμεις τι θελουμε Καυτη σωληνα και εσωτερικα κρυο αέρα ή κρυα σωληνα και ζεστο αερα?Γιατι για να κανεις απαγωγη θερμοτητας στο καυτο αλουμινιο του περνάς κρυο αερα ο κρυος αερας τι γινεται?ΖΕΣΤΟΣ....

Το μοτερ πως κανει απαγωγη θερμοτητας περναει γυρω απο τους κυλινδρους(πες το σωληνα) νερο . Το νερο μπαινει κρυο και βγαινει ΚΑΥΤΟ
Στην περιπτωση της εισαγωγης εσυ θες να περασεις τον αερα σου χωρις να του αυξησεις την θερμοκρασια αρα τι θες? ενα ΚΑΚΟ αγωγο της θερμοτητας
Ποιο ειναι αυτο? πλαστικο, μονωτικο armaflex ,κλπ κλπ αλαλ επειδη οι περισσοτεροι ρωτανε INOX OR ALUMINUM το INOX δεν μεταφερει γρηγορα την θερμοτητα σε σχεση με το αλουμινιο ! Ναι οκ θα μου πεις οτι μετα απο ωρα και το inox θα εχει ψυθει και εκει θα μου πεις οτι το inox δεν κρυωνει ευκολα οποτε ψυνει τον αερα .
Οχι για τον λογο οτι το inox αργει να ζεσταθει αρκετα στην μεσα πλευρα και επειδη περναει συνεχως κρυος αερας δεν θα προλαβει ποτε να ζεσταθει σε αντιθεση με το αλουμινιο που οσο και να ψυχεται παλι θα αυξανει την θερμοκρασια του .

Αυτη ειναι η θεωρια μου παρολαυτα και εγω σωληνα αλουμινιο με επιστρωση εχω .

Επειδη ο γραπος λογος ειναι καμια φορα περιεργος, δεν θελω να σου παω κοντρα ,forum ειμαστε ο καθενας τις γνωσεις του ωστε να βγει ενα συμπερασμα, μπορει να ειναι τελειως λαθος αυτο που λεω.
Και μιλαμε για λεπτομερεια μιας και μολις ο αερας περασει απο την τουρμπινα θα ψηθει λογω συμπιεσης αλλα και επειδη η τουρμπινα ειναι καυτη, αυτο που μς νοιαζει ειναι καλη ψυξη του συμπιεσμενου αερα(IC) και μετα να τον διατηρήσουμε ψυχρο μεχρι την πεταλουδα (το πιο σημαντικο)

Link to comment
Share on other sites

πως να κρυωσει οταν δεν υπαρχει ψυξη σε αυτο το περιβαλλον των 100 βαθμων(τυχαιο νουμερα)Ο Αερας

που περνάει στο εσωτερικο του σωληνα ειναι τις περισσοτερες φορες μετριος προς το καυτος λογω οτι η χοανη ρουφαει αερα απο το μηχανοστασιο . Οκ σε εισαγωγηες ΚΡΥΟΥ αερα απο την μετωπη ή το προβολακι  η σωληνα  ψυχεται απο τον κρυο εισερχομενο αερα .

Γιάννη δεν ρουφαει αερα απο το μηχανοστασιο, με το που ξεκινησει το αυτοκινητο  ο αερας περναει απο την μετωπη ,το θολο απο τα φρενα ,απο το φαναρι και σε μενα και απο το προβολακι έχοντας τραβηξει σωληνα απο το συγκεκριμενο σημειο -

 

 

Συγκεκριμένα το αυτοκινητο εχθες με πατηματα με εξωτερικη 19 βαθμους η ιατ δεν πέρασε τους 25 και όταν πήγαινα χαλαρα είχα 22 βαθμους-

 

Όταν σταματαγα σε φαναρια και έφτανε 28-29 ,με το που ξεκιναγα μετα απο 200 μετρα έπεφτε πάλι κάτω απο 25-

 

Θέλω να πω ότι η χοανη ρουφαει αερα απο το μηχανοστασιο μόνο όταν είναι σταματημενο ,αμέσως όμως με το που ξεκινησει η θερμοκρασία πέφτει πολυ γρηγορα εξαιτιάς του εισερχόμενου αερα-

 

όλα αυτα όμως όπως και εσυ είπες δεν ξέρω πόσο σημασία έχουν όταν ο αερας που συμπιεζεται απο την τουρμπινα φτανει 200 βαθμους οποτε τοτε μετραει το i/c

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.