Jump to content
sta8or

Big Turbo 1.4 Tsi & Gt

Recommended Posts

Ρε παιδιά δεν θα μπορούσε να γίνει μία μετατροπή στη μαμά τουρμπίνα του tsi παρόμοια με αυτή που κάνανε οι etuners στο golf και το scirocoo ( http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=198 ) αλλά πιο ακραία; Να μπει π.χ. ακόμα μεγαλύτερη φτερωτή ώστε με μία ποιοτική ολόσωμη εξάτμιση, μία καλή εισαγωγή καθώς και το I/C S3 να φτάσουμε τα 260 άλογα;Τι γνώμη έχετε;

Link to comment
Share on other sites

Για ακόμα μεγαλύτερη φτερωτή μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο καθώς το κέλυφος από το τρίψιμο θα έχει πάχος τσιγαρόχαρτου!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω πως όποιος θέλει να πειραματιστεί και να ψαχτεί θα άξιζε τον κόπο. Αν βέβαια έχει χρόνο και διάθεση , και χρήμα στην άκρη :Ρ

Το δικό μου σκεπτικό είναι πιο απλό :

1) Τουρμπο κιτ από GTI ( με πολλαπλή ,σωληνάκια κτλ )

2) τροποποίηση του downpipe και φυσικά ανάλογες εξατμίσεις ( Full 70, 70 db + 63.5 από μέση ανάλογα )

3) intercooler ( S3 )

4) μπεκάκια από GTI ( εδώ τίθεται ένα ερώτημα για το αν είναι διαφορετικά τα δικά μας απ'του GTI γιατί δεν το γνωρίζω και αν όντως τα δικά μας φτάνουν σε παροχή για το project. )

5) αντλία υψηλής ( autotech , apr , kmd )

6) πρόγραμμα

Τί λέτε ?

Link to comment
Share on other sites

φιλε salex ειμαι της λογικης πωσ αν θες ενα μοτερ οπως το δικο μασ να φτασει να γινει big turbo θελει λεφτα, και πολλα μαλιστα.

οπως επισης δεν μπορεις να κρατησεις καποια μηχ μερη μαμα με την λογικη οτι αντεχουν.

και αν αγορασε καποιος tsi 1.4 με τη λογικη οτι καποτε θα το κανει big tourbo ειναι λαθος.

επισης αν καποιοσ θελει να το κανει ειμαι μαζι του. γιατι ολα γινονται και ολα ταιριαζουν αρκει να εχει μερακι λεφτα και ορεξη για δουλεια,οπωσ επισης και κ......αυ......λα.

αυτο που ειπα για τη μειωση βαρους ημουν υπερβολικος αλλα με αρεσε σαν ιδεα και την εγραψα.

ειναι λογικο να πει καποιος.

ρε συσ με τα 12000 που θεσ να κανειςαυτο 300 αλογα. παρε ενα μεταχειρισμενο τιναξε πανω οτι θες και βγαζε το μονο για κοντρεσ.

Link to comment
Share on other sites

Μιλούσα χθες με κάποιον όπου έχει το αυτοκίνητο του με κιτακι στα 240 άλογα ( δεν θα πω όνομα για να μην εκθέσω κανέναν ) το παλικάρι μου είπε πως και gt28rs και vf34 μπορούμε να φουσκώσουμε ….

Θα απευθυνθώ στους βελτιωτές όπου παρακολουθούν το θέμα μας και θα ήθελα να τους ρωτήσω ΑΝ μπορέσουν να κάνουν ποιο βελτιώσιμα τα αυτοκίνητα μας ….. αν ναι εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να κάνω το golfaki μου ένα τέτοιο στάδιο , ξέρω ότι το κόστος είναι μεγάλο αλλά κάθε αυτοκίνητο που το κάνεις κάτι ΔΕΝ αξίζει τα χρήματα του ούτε το πρόγραμμα ούτε καν το αρωματικό που βάζουμε μέσα …όλα αυτά είναι τσάμπα χρήματα αλλά εγώ αυτό κάνω γούστο και αυτό θα κάνω …..

Για εμένα είτε σε 1 χρόνο το κάνω είτε σε 3 χρόνια , δεν με νοιάζει και πολύ γιατί το κάνω μόνο και μόνο για το γούστο μου ….. κάποια μέρα θα έχω golf 1.4 big turbo ( πιστεύω ) …

Sorry που σας κούρασα απλά θέλω να μας πουν οι βελτιωτές ΑΝ ποτέ θα μπορέσουμε να δούμε το αυτοκίνητο μας έτσι ??

Link to comment
Share on other sites

Αφου ειδαμε Ματιζ τουρμπο Σιγουρα θα δουμε και Γκολφ με μεγαλυτερο τουρμπο..!

Link to comment
Share on other sites

Με τι Specs? Δωσε info κ κανα site..

βαλε κατι παραπανω...!!! 300+

ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo...

το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη...

τουρμπινα - πολλαπλη = 1700

εξατμιση = 800

ιντερκουλερ = 400

δισκο πλατο = 1000

αναρτηση = 1000

φρενα = 1000

προγραμμα = 500

μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600

εργασια = 1000

οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500

καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi...

τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!!

επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!!

για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!!

καλημερα σε ολους!!!

Link to comment
Share on other sites

βαλε κατι παραπανω...!!! 300+

ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo...

το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη...

τουρμπινα - πολλαπλη = 1700

εξατμιση = 800

ιντερκουλερ = 400

δισκο πλατο = 1000

αναρτηση = 1000

φρενα = 1000

προγραμμα = 500

μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600

εργασια = 1000

οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500

καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi...

τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!!

επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!!

για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!!

καλημερα σε ολους!!!

Εσυ φίλε μου τι setup έχεις κάνει??

Link to comment
Share on other sites

Εσυ φίλε μου τι setup έχεις κάνει??

για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!!

θαρώ κατι τέτοιο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34449

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

βαλε κατι παραπανω...!!! 300+

ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo...

το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη...

τουρμπινα - πολλαπλη = 1700

εξατμιση = 800

ιντερκουλερ = 400

δισκο πλατο = 1000

αναρτηση = 1000

φρενα = 1000

προγραμμα = 500

μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600

εργασια = 1000

οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500

καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi...

τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!!

επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!!

για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!!

καλημερα σε ολους!!!

πως εβγαλες ενα gti με 3.000 ευρω 400 αλογα?

αναφορικα λοιπον εχουμε και λεμε

εξατμιση απο dp και πισω θα σου στοιχισει καπου στα 1500

εισαγωγη αερα απο 370 εως 500

προγραμμα εκει υπαρχει πληθωρα προσφορων ειδικα για το 2.0 tfsi μοτερ και κυμενεται για stage 2 απο 550-1000+

με αυτα κανεις ενα πολυ καλο πρωτο σταδιο και εισαι στην χειροτερη 265+ με 38+ κιλα ροπη

μεχρι τα 400 θες ΠΟΛΥ ακομα!!!

απλα για να μην νομιζετε οτι τα 2.0 ειναι πιο ευκολα στο tuning τους!!!

Link to comment
Share on other sites

πως εβγαλες ενα gti με 3.000 ευρω 400 αλογα?

αναφορικα λοιπον εχουμε και λεμε

εξατμιση απο dp και πισω θα σου στοιχισει καπου στα 1500

εισαγωγη αερα απο 370 εως 500

προγραμμα εκει υπαρχει πληθωρα προσφορων ειδικα για το 2.0 tfsi μοτερ και κυμενεται για stage 2 απο 550-1000+

με αυτα κανεις ενα πολυ καλο πρωτο σταδιο και εισαι στην χειροτερη 265+ με 38+ κιλα ροπη

μεχρι τα 400 θες ΠΟΛΥ ακομα!!!

απλα για να μην νομιζετε οτι τα 2.0 ειναι πιο ευκολα στο tuning τους!!!

αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000

Συμφωνώ ανάλογα βέβαια με το από που παίρνεις πράγματα και τί . ότι είναι πιο εύκολα τα 2λιτρα στο tuning τους δεν μπορώ να το πω, μπορώ να πω όμως ότι είναι πιο value for money η βελτίωσή τους με βάση το κόστος και τη διαφορά που βλέπεις.. Επίσης, από την εμπειρία μου νομίζω ότι τα 2λιτρα , λόγω πιο απλοϊκού μοτέρ, είναι πιο εύκολα στην αντιμετώπιση προβλημάτων συνήθως οι βελτιωτές γνωρίζουν που πονάνε,εμείς με την πολυπλοκότητα που έχουμε κάτω απ'το καπό...άσ'τα ( προσωπική εμπειρία πάντα ) :D

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000

τα 400 με σ3 σεταπ και την ψυχη στο στομα να μην σου σπασει με τις συμπιεσεις του bwa (gti-fr-vrs) και με μια τουρμπινα ξεχειλωμενη...για να παιξεις ΑΝΕΤΑ με αυτες τις ιπποδυναμεις που ειπες θες το λιγοτερο μια 2871 και μετα βλεπεις για μπιελες πιστονια δισκο-πλατω κλπ κλπ....αν πας για προχειροδουλειες τοτε ναι βγαζεις και με κ04 400 αλογα...για 5.000 χιλιμετρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ανάλογα βέβαια με το από που παίρνεις πράγματα και τί . ότι είναι πιο εύκολα τα 2λιτρα στο tuning τους δεν μπορώ να το πω, μπορώ να πω όμως ότι είναι πιο value for money η βελτίωσή τους με βάση το κόστος και τη διαφορά που βλέπεις.. Επίσης, από την εμπειρία μου νομίζω ότι τα 2λιτρα , λόγω πιο απλοϊκού μοτέρ, είναι πιο εύκολα στην αντιμετώπιση προβλημάτων συνήθως οι βελτιωτές γνωρίζουν που πονάνε,εμείς με την πολυπλοκότητα που έχουμε κάτω απ'το καπό...άσ'τα ( προσωπική εμπειρία πάντα ) :mellow:

εσενα δε σου φτανει το 1.4 θελεις GTI Οποτε πουλα εναν ωραιο προφυλακτηρα που χεις στο αμαξι σου σε μενα κ ειμαστε κομπλε:p

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

εσενα δε σου φτανει το 1.4 θελεις GTI Οποτε πουλα εναν ωραιο προφυλακτηρα που χεις στο αμαξι σου σε μενα κ ειμαστε κομπλεB)

Δώσε μου GTI και σου δίνω προφυλακτήρα στα ίσα ! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους

Επομένως αυτή η μετατροπή που έχει κάνει ο φίλος με το 160αρι ακούγεται η καλύτερη μέχρι στιγμής..

Να ρωτήσω κάτι , τι 0-100 έχει άραγε το αμάξι με την μετατροπή αυτή γιατι με τόση ροπή σιγούρα θα είναι πολύ καλό , και τα νούμερα θα είναι εντυπωσιακά και ας είναι "μονο" 240 άλογα..

Link to comment
Share on other sites

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/de/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php

Δεν λέω τίποτα εγώ … απλά η σελίδα λέει κάτι για 240 ps

Έλα ρε παιδιά να σπρώξουμε λίγο μπας και δούμε τα 250+

Edited by sta8or
Link to comment
Share on other sites

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/de/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php

Δεν λέω τίποτα εγώ … απλά η σελίδα λέει κάτι για 240 ps

Έλα ρε παιδιά να σπρώξουμε λίγο μπας και δούμε τα 250+

Η ιδια εταιρια δινει και το 122αρι 200αλογα sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.