midkin Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Ρε παιδιά δεν θα μπορούσε να γίνει μία μετατροπή στη μαμά τουρμπίνα του tsi παρόμοια με αυτή που κάνανε οι etuners στο golf και το scirocoo ( http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=198 ) αλλά πιο ακραία; Να μπει π.χ. ακόμα μεγαλύτερη φτερωτή ώστε με μία ποιοτική ολόσωμη εξάτμιση, μία καλή εισαγωγή καθώς και το I/C S3 να φτάσουμε τα 260 άλογα;Τι γνώμη έχετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Για ακόμα μεγαλύτερη φτερωτή μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο καθώς το κέλυφος από το τρίψιμο θα έχει πάχος τσιγαρόχαρτου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Εγώ νομίζω πως όποιος θέλει να πειραματιστεί και να ψαχτεί θα άξιζε τον κόπο. Αν βέβαια έχει χρόνο και διάθεση , και χρήμα στην άκρη :Ρ Το δικό μου σκεπτικό είναι πιο απλό : 1) Τουρμπο κιτ από GTI ( με πολλαπλή ,σωληνάκια κτλ ) 2) τροποποίηση του downpipe και φυσικά ανάλογες εξατμίσεις ( Full 70, 70 db + 63.5 από μέση ανάλογα ) 3) intercooler ( S3 ) 4) μπεκάκια από GTI ( εδώ τίθεται ένα ερώτημα για το αν είναι διαφορετικά τα δικά μας απ'του GTI γιατί δεν το γνωρίζω και αν όντως τα δικά μας φτάνουν σε παροχή για το project. ) 5) αντλία υψηλής ( autotech , apr , kmd ) 6) πρόγραμμα Τί λέτε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 εγω λεω να πειτε για την k03s που φοραει ενας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 εγω λεω να πειτε για την k03s που φοραει ενας φαγωθηκες εσυ αν θελει να μας πει θα μας πει .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 φαγωθηκες εσυ αν θελει να μας πει θα μας πει .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 φιλε salex ειμαι της λογικης πωσ αν θες ενα μοτερ οπως το δικο μασ να φτασει να γινει big turbo θελει λεφτα, και πολλα μαλιστα. οπως επισης δεν μπορεις να κρατησεις καποια μηχ μερη μαμα με την λογικη οτι αντεχουν. και αν αγορασε καποιος tsi 1.4 με τη λογικη οτι καποτε θα το κανει big tourbo ειναι λαθος. επισης αν καποιοσ θελει να το κανει ειμαι μαζι του. γιατι ολα γινονται και ολα ταιριαζουν αρκει να εχει μερακι λεφτα και ορεξη για δουλεια,οπωσ επισης και κ......αυ......λα. αυτο που ειπα για τη μειωση βαρους ημουν υπερβολικος αλλα με αρεσε σαν ιδεα και την εγραψα. ειναι λογικο να πει καποιος. ρε συσ με τα 12000 που θεσ να κανειςαυτο 300 αλογα. παρε ενα μεταχειρισμενο τιναξε πανω οτι θες και βγαζε το μονο για κοντρεσ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted March 20, 2010 Author Report Share Posted March 20, 2010 Μιλούσα χθες με κάποιον όπου έχει το αυτοκίνητο του με κιτακι στα 240 άλογα ( δεν θα πω όνομα για να μην εκθέσω κανέναν ) το παλικάρι μου είπε πως και gt28rs και vf34 μπορούμε να φουσκώσουμε …. Θα απευθυνθώ στους βελτιωτές όπου παρακολουθούν το θέμα μας και θα ήθελα να τους ρωτήσω ΑΝ μπορέσουν να κάνουν ποιο βελτιώσιμα τα αυτοκίνητα μας ….. αν ναι εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να κάνω το golfaki μου ένα τέτοιο στάδιο , ξέρω ότι το κόστος είναι μεγάλο αλλά κάθε αυτοκίνητο που το κάνεις κάτι ΔΕΝ αξίζει τα χρήματα του ούτε το πρόγραμμα ούτε καν το αρωματικό που βάζουμε μέσα …όλα αυτά είναι τσάμπα χρήματα αλλά εγώ αυτό κάνω γούστο και αυτό θα κάνω ….. Για εμένα είτε σε 1 χρόνο το κάνω είτε σε 3 χρόνια , δεν με νοιάζει και πολύ γιατί το κάνω μόνο και μόνο για το γούστο μου ….. κάποια μέρα θα έχω golf 1.4 big turbo ( πιστεύω ) … Sorry που σας κούρασα απλά θέλω να μας πουν οι βελτιωτές ΑΝ ποτέ θα μπορέσουμε να δούμε το αυτοκίνητο μας έτσι ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Αφου ειδαμε Ματιζ τουρμπο Σιγουρα θα δουμε και Γκολφ με μεγαλυτερο τουρμπο..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Με τι Specs? Δωσε info κ κανα site.. βαλε κατι παραπανω...!!! 300+ ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo... το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη... τουρμπινα - πολλαπλη = 1700 εξατμιση = 800 ιντερκουλερ = 400 δισκο πλατο = 1000 αναρτηση = 1000 φρενα = 1000 προγραμμα = 500 μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600 εργασια = 1000 οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500 καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi... τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!! επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!! για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!! καλημερα σε ολους!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 βαλε κατι παραπανω...!!! 300+ ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo... το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη... τουρμπινα - πολλαπλη = 1700 εξατμιση = 800 ιντερκουλερ = 400 δισκο πλατο = 1000 αναρτηση = 1000 φρενα = 1000 προγραμμα = 500 μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600 εργασια = 1000 οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500 καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi... τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!! επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!! για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!! καλημερα σε ολους!!! Εσυ φίλε μου τι setup έχεις κάνει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 (edited) Εσυ φίλε μου τι setup έχεις κάνει?? για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!! θαρώ κατι τέτοιο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34449 Edited March 22, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 βαλε κατι παραπανω...!!! 300+ ομως... για να απαντησω σε ολο το ποστ για το big turbo... το κοστος για να γινει ολο αυτο ξεπερναει κατα πολυ την οικονομικη κριση που δερνει την χωρα μας...!!! ας τα παρουμε απο την αρχη... τουρμπινα - πολλαπλη = 1700 εξατμιση = 800 ιντερκουλερ = 400 δισκο πλατο = 1000 αναρτηση = 1000 φρενα = 1000 προγραμμα = 500 μπιελες (μπουζονια - ελατηρια - ροικη κλπ κλπ) = 600 εργασια = 1000 οργανακια + λεπτομερειες + σωληνωσεις = 500 καντε τον λογαριασμο και θα δειτε οτι στην εποχη που ζουμε η αγορα ενος gti v στοιχιζει 15.000 + 3000 = 18.000 ευρω και εχεις 2λιτρο μοτερ κατω απο καπω σου με 400ps... τωρα βεβαια θα μου πειτε για τα τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ...!!!! ο καθενας κανει την επιλογη που αντεχει η τσεπη του...!!! αλλα θεωρω λιγο υπερβολικο να δωσει καποιος κοντα 10.000 για την βελτιωση του tsi... τα 250ps + 360nm δεν ειναι υπεραρκετα για τον 1.4??? αν καποιος πιστευει οτι οχι πολυ ευχαριστως του δινω το αμαξι μου να το κανει βολτα και να δει επισης πως στεκεται απεναντι στα 2λιτρα ακομα και με προγραμμα η περιφερειακα...!!! επειδη ερχοντε δυσκολοι καιροι καλο ειναι να κανουμε εναν καλο προυπολογισμο πριν προβουμε σε κινησεις τις οποιες αργοτερα θα πληρωσουμε... (ποιος θα αγορασει ενα αμαξι 1.4 κυβικων με 300+ αλογα) ο καθενας θα υποθεσει οτι το αμαξι ειναι ξεσκισμενο και επειδη η αγορα εχει πεσει πολυ και ειδικα η αγορα του αυτοκινητου καλο ειναι να αναθεωρησουμε καποια πραγματα...!!! για μενα η ιδανικη λυση αυτη την στιγμη ειναι πιστευω το setup που φοραω εγω και το scirocco απο την λαρισα...!!!! καλημερα σε ολους!!! πως εβγαλες ενα gti με 3.000 ευρω 400 αλογα? αναφορικα λοιπον εχουμε και λεμε εξατμιση απο dp και πισω θα σου στοιχισει καπου στα 1500 εισαγωγη αερα απο 370 εως 500 προγραμμα εκει υπαρχει πληθωρα προσφορων ειδικα για το 2.0 tfsi μοτερ και κυμενεται για stage 2 απο 550-1000+ με αυτα κανεις ενα πολυ καλο πρωτο σταδιο και εισαι στην χειροτερη 265+ με 38+ κιλα ροπη μεχρι τα 400 θες ΠΟΛΥ ακομα!!! απλα για να μην νομιζετε οτι τα 2.0 ειναι πιο ευκολα στο tuning τους!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 πως εβγαλες ενα gti με 3.000 ευρω 400 αλογα? αναφορικα λοιπον εχουμε και λεμε εξατμιση απο dp και πισω θα σου στοιχισει καπου στα 1500 εισαγωγη αερα απο 370 εως 500 προγραμμα εκει υπαρχει πληθωρα προσφορων ειδικα για το 2.0 tfsi μοτερ και κυμενεται για stage 2 απο 550-1000+ με αυτα κανεις ενα πολυ καλο πρωτο σταδιο και εισαι στην χειροτερη 265+ με 38+ κιλα ροπη μεχρι τα 400 θες ΠΟΛΥ ακομα!!! απλα για να μην νομιζετε οτι τα 2.0 ειναι πιο ευκολα στο tuning τους!!! αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Το Scirocco από την Λάρισα επομένως είναι το πιο δυνατό 160άρι μέχρι στιγμής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000 Συμφωνώ ανάλογα βέβαια με το από που παίρνεις πράγματα και τί . ότι είναι πιο εύκολα τα 2λιτρα στο tuning τους δεν μπορώ να το πω, μπορώ να πω όμως ότι είναι πιο value for money η βελτίωσή τους με βάση το κόστος και τη διαφορά που βλέπεις.. Επίσης, από την εμπειρία μου νομίζω ότι τα 2λιτρα , λόγω πιο απλοϊκού μοτέρ, είναι πιο εύκολα στην αντιμετώπιση προβλημάτων συνήθως οι βελτιωτές γνωρίζουν που πονάνε,εμείς με την πολυπλοκότητα που έχουμε κάτω απ'το καπό...άσ'τα ( προσωπική εμπειρία πάντα ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 αν εχεις τις καταλληλες γνωριμιες και ξερεις να "ψωνιζεις" το s3 setup θα σου στοιχησει 3500-4000 τα 400 με σ3 σεταπ και την ψυχη στο στομα να μην σου σπασει με τις συμπιεσεις του bwa (gti-fr-vrs) και με μια τουρμπινα ξεχειλωμενη...για να παιξεις ΑΝΕΤΑ με αυτες τις ιπποδυναμεις που ειπες θες το λιγοτερο μια 2871 και μετα βλεπεις για μπιελες πιστονια δισκο-πλατω κλπ κλπ....αν πας για προχειροδουλειες τοτε ναι βγαζεις και με κ04 400 αλογα...για 5.000 χιλιμετρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Ξεφυγαμε κυριοι ,στο θεμα μας παρακαλω αφηστε τα b - tourbo και τα rs4 setup και πιαστε τα 14αρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης σε ένα TSI 160PS "μαμά" πόσο είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 (edited) Συμφωνώ ανάλογα βέβαια με το από που παίρνεις πράγματα και τί . ότι είναι πιο εύκολα τα 2λιτρα στο tuning τους δεν μπορώ να το πω, μπορώ να πω όμως ότι είναι πιο value for money η βελτίωσή τους με βάση το κόστος και τη διαφορά που βλέπεις.. Επίσης, από την εμπειρία μου νομίζω ότι τα 2λιτρα , λόγω πιο απλοϊκού μοτέρ, είναι πιο εύκολα στην αντιμετώπιση προβλημάτων συνήθως οι βελτιωτές γνωρίζουν που πονάνε,εμείς με την πολυπλοκότητα που έχουμε κάτω απ'το καπό...άσ'τα ( προσωπική εμπειρία πάντα ) εσενα δε σου φτανει το 1.4 θελεις GTI Οποτε πουλα εναν ωραιο προφυλακτηρα που χεις στο αμαξι σου σε μενα κ ειμαστε κομπλε Edited March 23, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 εσενα δε σου φτανει το 1.4 θελεις GTI Οποτε πουλα εναν ωραιο προφυλακτηρα που χεις στο αμαξι σου σε μενα κ ειμαστε κομπλε Δώσε μου GTI και σου δίνω προφυλακτήρα στα ίσα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 καλημέρα σε όλους Επομένως αυτή η μετατροπή που έχει κάνει ο φίλος με το 160αρι ακούγεται η καλύτερη μέχρι στιγμής.. Να ρωτήσω κάτι , τι 0-100 έχει άραγε το αμάξι με την μετατροπή αυτή γιατι με τόση ροπή σιγούρα θα είναι πολύ καλό , και τα νούμερα θα είναι εντυπωσιακά και ας είναι "μονο" 240 άλογα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 κριμα που δεν ειναι ενεργο μελος το παιδι με το scirocco . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 (edited) http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/de/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php Δεν λέω τίποτα εγώ … απλά η σελίδα λέει κάτι για 240 ps Έλα ρε παιδιά να σπρώξουμε λίγο μπας και δούμε τα 250+ Edited March 24, 2010 by sta8or Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/de/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php Δεν λέω τίποτα εγώ … απλά η σελίδα λέει κάτι για 240 ps Έλα ρε παιδιά να σπρώξουμε λίγο μπας και δούμε τα 250+ Η ιδια εταιρια δινει και το 122αρι 200αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...