Jump to content
dragonlord

Μαύρο Μη Μεταλλικό - Γνώμες;

Recommended Posts

Γ@μ* τον φόρο πολυτελείας, ψάχνω τι μπορώ να κόψω από το golf plus που έχω παραγγείλει. Επειδή το έχουμε παραγγείλει μαύρο, σκεφτόμαστε μήπως αντί για περλέ το πάρουμε απλό και γλιτώσουμε 450 ευρώ... Απλά δε θέλω σε 3-4 χρόνια να είναι γκρι. Για πείτε όσοι έχετε εμπειρία από απλό μαύρο σε golf...

Link to comment
Share on other sites

Αν και εγω εχω blue shark metalic και δεν εχω καποια εμπειρια απο μαυρο.. ενα πραγμα να ξερεις..

Ο ΗΛΙΟΣ ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΟΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα χρωματα "κοβουν" με το χρονο αλλα φιλε dragonlord μην φοβασαι οτι θα γινει γκρι οπως καποια κοκκινα εχαναν τη γυαλαδα τους και γινονταν μουντα.Αυτα ανηκουν στο παρελθον.Δεν πειραζει αν δεν ειναι μεταλλικο.Μια χαρα θα αντεξει.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το μαυρο χρωμα φιλε ,εγω εβαλα το μεταλλικο μαυρο αλλα οποιο και να βαλεις να ξερεις ενα πραγμα:Το μαυρο φαινεται ομορφο μονο οταν ειναι πλυμενο το αμαξι,οτιδηποτε οπως σκονη!!!!!!! κανει το αμαξι σαν να ειναι μονιμα λερωμενο!Εχω βαρεθει να το πλενω και να φαινεται λερωμενο την επομενη μερα!

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το μαυρο χρωμα φιλε ,εγω εβαλα το μεταλλικο μαυρο αλλα οποιο και να βαλεις να ξερεις ενα πραγμα:Το μαυρο φαινεται ομορφο μονο οταν ειναι πλυμενο το αμαξι,οτιδηποτε οπως σκονη!!!!!!! κανει το αμαξι σαν να ειναι μονιμα λερωμενο!Εχω βαρεθει να το πλενω και να φαινεται λερωμενο την επομενη μερα!

Αυτο εναι εν μερει λαθος.Η σκονη φαινεται οταν στεκεσαι διπλα.Μπορει να ειναι λερωμενο αλλα στα πεντε μετρα να φαινεται καθαρο.Απο κοντα μονο φαινεται η παραμικρη σκονη.Απο μακρια πρεπει να ειναι αρκετα λερωμενο για να φανει.

Link to comment
Share on other sites

Και το προηγούμενο που είχαμε μαύρο ήταν, τα ξέρω... όντως φαίνεται η σκόνη πολύ γρήγορα. Αλλά αποφασίζει άλλος για το χρώμα love.gif

Link to comment
Share on other sites

Και το προηγούμενο που είχαμε μαύρο ήταν, τα ξέρω... όντως φαίνεται η σκόνη πολύ γρήγορα. Αλλά αποφασίζει άλλος για το χρώμα love.gif

Εφόσον αποφασίζει άλλος για το χρώμα τότε καλό θα ήταν να του ξεκαθαρίσεις ότι δεν θα τον πληρώσει αυτός ο άλλος τον φόρο πολυτελείας , αλλά και οι δυο σας στην τελική ! Εάν παρΆ όλα αυτά συνεχίσει να επιμένει στα +450¤ εξτρά για το χρώμα τότε ή ρίχνεις κορώνα-γράμματα ή κάνεις όπως σου έρθει την ώρα της παραγγελίας … (εγώ θα έβαζα απλό μαύρο) closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι το μαύρο έχει αποφασιστεί, αυτό που σκεφτόμαστε είναι αν θα το πάρουμε μεταλλικό ή όχι. Το είπα για τον φίλο που είπε ότι λερώνει κλπ. Και το μεταλλικό και το απλό θα λερώνουν το ίδιο, αφού θα είναι μαύρα...

Link to comment
Share on other sites

Μεταλλικο σιγουρα. Ειδικα στο μαυρο καθοτι δεν αντανακλα τιποτα απο το ηλιακο φως και απορροφα

ολο το ευρος. Εστω και να ειναι 450 ευρω παραπανω δεν θα το μετανοιωσεις. Ειναι και πιο ανθεκτικο σαν επιστρωμα απο κουτσουλιες κλπ που στο απλο θα εχεις ευκολα θεμα..

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γνώμες αλλά την άλλαξα την παραγγελία, έβαλα απλό. Το κουφό είναι ότι και το απλό χρεώνεται (!) 142 ευρώ, οπότε η διαφορά ήταν 310 ευρώ, αλλά με το φόρο πολυτελείας έφτανε κάπου στο χιλιάρικο. Ο αντιπρόσωπος μού είπε ότι είναι διπλής επίστρωσης και εξίσου ανθεκτικό με το μεταλλικό, που δεν το πιστεύω αλλά και πάλι πιστεύω ότι δε θα έχω πρόβλημα - στην τελική, με 1000 ευρώ πάω και το ξαναπερνάω μετά από μερικά χρόνια και καλύπτω έτσι και τις όποιες γρατσουνιές κλπ θα έχει ως τότε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γνώμες αλλά την άλλαξα την παραγγελία, έβαλα απλό. Το κουφό είναι ότι και το απλό χρεώνεται (!) 142 ευρώ, οπότε η διαφορά ήταν 310 ευρώ, αλλά με το φόρο πολυτελείας έφτανε κάπου στο χιλιάρικο. Ο αντιπρόσωπος μού είπε ότι είναι διπλής επίστρωσης και εξίσου ανθεκτικό με το μεταλλικό, που δεν το πιστεύω αλλά και πάλι πιστεύω ότι δε θα έχω πρόβλημα - στην τελική, με 1000 ευρώ πάω και το ξαναπερνάω μετά από μερικά χρόνια και καλύπτω έτσι και τις όποιες γρατσουνιές κλπ θα έχει ως τότε.

Φιλε μου οντως ειναι διπλης επιστρωσης και αντεχει.Δε θα σου παθει τιποτα μην ανησυχεις.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου οντως ειναι διπλης επιστρωσης και αντεχει.Δε θα σου παθει τιποτα μην ανησυχεις.

+1000.το μεταλλικο δεν εχει μεγαλυτερη αντοχη.το αντιθετο μαλιστα.η διαφορα ειναι στην περλα που το μεταλλικο εχει και το απλο δεν εχει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καταλαβα σωστα? 1000 ευρω εχει παει το μεταλλικο με το φορο πολυτελειας??

Δηλαδη εχει προσαυξηση 100% και βαλε?

Ειναι δυνατον? Τι να πω!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γνώμες αλλά την άλλαξα την παραγγελία, έβαλα απλό. Το κουφό είναι ότι και το απλό χρεώνεται (!) 142 ευρώ, οπότε η διαφορά ήταν 310 ευρώ, αλλά με το φόρο πολυτελείας έφτανε κάπου στο χιλιάρικο. Ο αντιπρόσωπος μού είπε ότι είναι διπλής επίστρωσης και εξίσου ανθεκτικό με το μεταλλικό, που δεν το πιστεύω αλλά και πάλι πιστεύω ότι δε θα έχω πρόβλημα - στην τελική, με 1000 ευρώ πάω και το ξαναπερνάω μετά από μερικά χρόνια και καλύπτω έτσι και τις όποιες γρατσουνιές κλπ θα έχει ως τότε.

Όπως και να ΄χει φίλε καλορίζικο!! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καταλαβα σωστα? 1000 ευρω εχει παει το μεταλλικο με το φορο πολυτελειας??

Δηλαδη εχει προσαυξηση 100% και βαλε?

Ειναι δυνατον? Τι να πω!!

Όχι, μην τρομάζετε! Απλώς, βάζοντας το μεταλλικό (454) με έπιανε φόρος πολυτελείας που είναι 10% επί της εργοστασιακής τιμής, όταν αυτή υπερβαίνει τα 15000. Δηλαδή έβγαινε κάπου 1600-1700 ευρώ παραπάνω (μαζί με κάτι άλλα έξτρα που είχα βάλει, rcd510, park assist κλπ), από τα οποία η kosmocar θα κάλυπτε τα 1000 (επειδή είχα κάνει την παραγγελία πριν ανακοινωθούν τα μέτρα) οπότε θα πλήρωνα 600-700 συν τα 300 ευρώ που έχει το μεταλλικό πάνω από το απλό (142), άρα 1000 ευρώ θα μου κόστιζε ουσιαστικά αν ήθελα να βάλω μεταλλικό. Απλώς το αυτοκίνητο έκανε ήδη 25000 που μου φαίνονται πολλά για golf και θα πήγαινε πάνω από 26000 με το νέο φπα. Τώρα θα μου βγει κάπου στα 24000. Θα βάλω κάποια στιγμή εδώ αισθητήρες και κανα κινέζικο dvd/gps, δεν είναι εποχές για αυτοκίνητο κοντά στις 30000 ευρώ...

Edited by dragonlord
Link to comment
Share on other sites

Όχι, μην τρομάζετε! Απλώς, βάζοντας το μεταλλικό (454) με έπιανε φόρος πολυτελείας που είναι 10% επί της εργοστασιακής τιμής, όταν αυτή υπερβαίνει τα 15000. Δηλαδή έβγαινε κάπου 1600-1700 ευρώ παραπάνω (μαζί με κάτι άλλα έξτρα που είχα βάλει, rcd510, park assist κλπ), από τα οποία η kosmocar θα κάλυπτε τα 1000 (επειδή είχα κάνει την παραγγελία πριν ανακοινωθούν τα μέτρα) οπότε θα πλήρωνα 600-700 συν τα 300 ευρώ που έχει το μεταλλικό πάνω από το απλό (142), άρα 1000 ευρώ θα μου κόστιζε ουσιαστικά αν ήθελα να βάλω μεταλλικό. Απλώς το αυτοκίνητο έκανε ήδη 25000 που μου φαίνονται πολλά για golf και θα πήγαινε πάνω από 26000 με το νέο φπα. Τώρα θα μου βγει κάπου στα 24000. Θα βάλω κάποια στιγμή εδώ αισθητήρες και κανα κινέζικο dvd/gps, δεν είναι εποχές για αυτοκίνητο κοντά στις 30000 ευρώ...

Με το γκολφακι το 1400 στα 160 σε 2-3 χρονια θα εχεις κανει αποσβεση (απο τελη βενζινες κλπ). Για σκεψου να ειχες παρει ενα 2000 με τους ιδιους και λιγοτερους ιππους!!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Α, λεω και γω!

Δηλ στις 15000 τιποτα και στις 16000 1600?

Υπολογιζεται στη συνολικο εργοστασιακη αξια του αυτοκινητου και οχι 10% στο υπερβαλλον κοστος?

Ειναι λιγο εως πολυ αυταρχικο. Μου θυμιζει εποχες προ Ε.Ε. οπου αυτοκινητο αγορας 5000000 δραχμων εβγαινε εδω μετα τις τελωνειακες αλχημειες του κρατους 12000000 και το λεω γιατι μου εχει συμβει φερνοντας ενα αυτοκινητο απ'εξω λογω μετοικεσιας μονο που επειδη ηταν 1800 κυβικα πληρωσα μονο καποια εξοδα και πινακιδες (400000 δρχ το 1993 που δεν ηταν και λιγα) ενω διαφορετικα θα επρεπε να πληρωσω κανα 5αρι εκατομμυρια για το ΤΙΠΟΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Με το γκολφακι το 1400 στα 160 σε 2-3 χρονια θα εχεις κανει αποσβεση (απο τελη βενζινες κλπ). Για σκεψου να ειχες παρει ενα 2000 με τους ιδιους και λιγοτερους ιππους!!!

Μα συνειδητά πήγα σε 1400, δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε 2000... Καλά είναι και τα 122. Δε θα με χάλαγε φυσικά να έχω 160, αλλά πρώτον ένας πωλητής μου είπε ότι το 122 έχει λίγο πιο ομαλή λειτουργία, δεύτερον νομίζω ότι έχει και λίγο καλύτερη κατανάλωση και τρίτον δεν τρέχω, δεν κάνω κόντρες, μόνο για ρεπρίζ (προσπεράσματα) θέλω ιπποδύναμη και το 122άρι πιστεύω θα με καλύψει σε αυτό...

Α, λεω και γω!

Δηλ στις 15000 τιποτα και στις 16000 1600?

Υπολογιζεται στη συνολικο εργοστασιακη αξια του αυτοκινητου και οχι 10% στο υπερβαλλον κοστος?

Ειναι λιγο εως πολυ αυταρχικο. Μου θυμιζει εποχες προ Ε.Ε. οπου αυτοκινητο αγορας 5000000 δραχμων εβγαινε εδω μετα τις τελωνειακες αλχημειες του κρατους 12000000 και το λεω γιατι μου εχει συμβει φερνοντας ενα αυτοκινητο απ'εξω λογω μετοικεσιας μονο που επειδη ηταν 1800 κυβικα πληρωσα μονο καποια εξοδα και πινακιδες (400000 δρχ το 1993 που δεν ηταν και λιγα) ενω διαφορετικα θα επρεπε να πληρωσω κανα 5αρι εκατομμυρια για το ΤΙΠΟΤΑ.

Έτσι ακριβώς, ξαφνικά τρως καπέλο 1500+ ευρώ μόλις υπερβείς τα 15000 εργοστασιακή.

Edited by dragonlord
Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα δεδομενα το Γκολφακι μου (dsg, μεταλλικο χρωμα, ηλιοροφη, πισω πλευρικους αεροσακκους, 17αρες ζαντες, κλπ) αν το επαιρνα αυτη τη στιγμη θα ειχε πανω απο 30000 γιατι τοτε εκανε 27000.

Τελικα εχω αυτοκινητο πολυτελειας και δεν το ηξερα.

Link to comment
Share on other sites

μην το γελας καθολου!τωρα τελευταια βλεπω πολλα καινουργια αυτοκινητα με βασικο εξοπλισμο και τασια!γυρισαμε στα παλια οπου οι εργοστασιακες ζαντες αλουμινιου ηταν πολυτελεια. τι να κανει ο κοσμος;δυσκολα τα πραγματα και ειναι μονο η αρχη closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα δεδομενα το Γκολφακι μου (dsg, μεταλλικο χρωμα, ηλιοροφη, πισω πλευρικους αεροσακκους, 17αρες ζαντες, κλπ) αν το επαιρνα αυτη τη στιγμη θα ειχε πανω απο 30000 γιατι τοτε εκανε 27000.

Τελικα εχω αυτοκινητο πολυτελειας και δεν το ηξερα.

Να ρωτησω κατι σχετικο.

Αν πας να το πουλησεις μετα απο 3 χρονια ποσο θα το δωσεις αφου πριν 4-5 μηνες ο αλλος το ειχε παρει 27000 και τωρα το πουλαει μαζι με σενα. Μηπως τα εχασες τα χρηματα αυτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι σχετικο.

Αν πας να το πουλησεις μετα απο 3 χρονια ποσο θα το δωσεις αφου πριν 4-5 μηνες ο αλλος το ειχε παρει 27000 και τωρα το πουλαει μαζι με σενα. Μηπως τα εχασες τα χρηματα αυτα!!!

Οταν βαζεις εξτρα εξοπλισμο το κανεις για το γουστο σου και δεν περιμενεις να παρεις τα λεφτα που εδωσες πισω σε περιπτωση μεταπωλησης. Αν τυχεις σε καποιον που θα εκτιμησει τα επιπλεον ισως παρεις κατι αλλα σε σχεση με αυτα που εδωσες ουτε το 1/3. Τα παθη και τα λαθη πληρωνονται.Και αυτα τα γουστα παθος ειναι οποτε δεν περιμενω τιποτα στην τελικη. Απλως χαιρομαι το αυτοκινητο μου οπως το εχω χωρις να με απασχολει καθολου το θεμα μεταπωλησης και σιγουρα γνωριζοντας οτι αν δεν το ειχα οπως θα ηθελα ουτε θα το χαιρομουνα και σιγουρα θα κοιταζα να το αλλαξω οσο το δυνατον γρηγοροτερα. Το εχω κανει αρκετες φορες, εν γνωσει των συνεπειων (χρηματικων). Χαρακτηριστικα σου λεω οτι απο το 2001 μεχρι τωρα εχω αλλαξει 6 καινουργια αυτοκινητα και το Γκολφακι που εχω τωρα το πηρα το 2008 αλλαζοντας ενα ιδιο που ειχα παρει το 2007 με τη μονη διαφορα οτι εκεινο ειχε μηχανικο κιβωτιο και τις κλασσικες 16αρες ζαντες των 140αριων tsi. Παντως δεν σκοπευω να αλλαξω κατι τα επομενα χρονια γιατι αφενος το Γκολφ με καλυπτει πληρως, ειδικα με τις καταστασεις που επικρατουν σημερα και που σιγουρα θα επικρατουν για πολυ καιρο ακομα, και το αλλο μου που ειναι ενα Colt του 2008 απλα ειναι αυτοκινητο-εργαλειο που το κρατας μεχρι να λειωσει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.