nick2009 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 εδώ και 3 χρόνια περίπου υπάρχουν κάποιοι βελτιωτικοί οίκοι που ασχολούνται με την οικονομία καύσιμου , και βέβαια με την υποδυναμη , αλλά στης ημέρες που ζούμε για να κρατήσουμε ένα ακριβό αυτοκίνητο πρέπει να στερηθούμε κάποια πράγματα είμαι από τους τυχερούς που έχω ένα ακριβό αυτοκίνητο ( για την δικιά μου τσέπη ) και ευτυχώς δεν καιει πολύ , είναι σημαντικό να καιω 7.8 περίπου μέσα στην πόλη και 7,5 στο ταξίδι , το videaki ειναι πολύ ερασιτεχνικό αλλά δείχνει με ευκρίνεια τιμές καύσιμου από ένα 2000cc golf tfsi , οι τιμές είναι πραγματικές , άσχετα που στο καντράν του αυτοκινήτου θα δείτε απενεργοποιημένα esp – air bag , είναι λόγο χρίσεις track day , να σημειώσω ότι μπορούμε να ρίξουμε την κατανάλωση σε μικρό ποσοστό χωρίς να επέμβουμε στο λογισμικό του εγκέφαλου , αλλά αυτά πιστεύω θα συζητηθούν στης παρακάτω συζητήσεις εδώ είναι το video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OuzoPower Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Νίκο μάλλον μας δουλεύεις δεν παίζει να πατάς από τρίτη μέχρι πέμπτη και να καεί κάτω από 8 % Δηλαδή είσαι βελτιωμένος και καις λιγότερο από το μαμά άσε ρε το ποίημα Οκ το δέχομαι ότι είσαι καλός μηχανικός ότι είσαι χέρας το έχεις αποδείξει , αλλά ότι τα φτιάχνεις να καινε λιγότερο δεν υπάρχει πρόσεχε μην γίνεις σαν και αυτούς που κάνουν τα gti τεύχη και τα ρίχνουν στον μηχανικό στον πελάτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 το μόνο που έχεις να κανείς είναι να το ψάξεις λίγο καλύτερα , δεν έχω χαλάσει κανενός το αυτοκίνητο και ούτε πρόκριτε , αυτό δεν έπρεπε να το γράψεις , θυμήσου απλά το παλιό σου gti τι κλάμα είχες ρίξει , και στο έφτιαξα και δεν πείρα μια , ενώ όλοι οι φίλοι σου σε είχαν κάνει μεροκάματο , θα βγούμε εκτός topic και δεν το θέλω , μην αναφέρεσαι σε εμένα , ξέρω ποίος είμαι και μέχρι που μπορώ να φτάσω χωρίς να κάνω πειράματα σε κανέναν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Εγω ξερω οτι υπαρχει το Δραση/αντιδραση. -Δραση: Οκ καιει λιγοτερο.. οκ παει καλα αλλα! -Aντιδραση? Το "αρνητικο" ποιο ειναι? Γιατι καθομαι και σκεφτομαι με την λογικη μου οτι η VW ξοδευει πολλα λεφτα για ενα οικονομικο αμαξι γιατι ο πολεμος ειναι μεγαλος . Προσοχη δεν λεω οτι δεν γινεται.. Το κανατε και 1000 μπραβο! Αλλα αποκλειεται ολο το θεμα να μην εχει ενα αρνητικο εστω και ανευ σημασιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 (edited) Στην αρχη του βιντεο φαίνεται ότι από ο υπολογιστης ταξιδιου μας δειχνει τη μέση κατανάλωση μιας διαδρομής 56 χιλιομέτρων. Στην πορεία τα χιλιόμετρα γίνονται 60+. Όταν λοιπον έχουμε μία τόσο μεγάλη διαδρομή, ένα στιγμιαίο ανοιγματάκι είναι αμελητεό ποσοστιαία και δεν μπορεί να μας μεταβάλει σημαντικά τη μέση κατανάλωση, οποτε είναι απόλυτα λογικό το πόσο λίγο επηρεάζεται το νούμερο που βλέπουμε. Αν η διαδρομή ήταν ακόμη μεγαλύτερη, ένα άνοιγμα μπορεί να μην μετέβαλε καθολου τη μέση κατανάλωση. Από την άλλη αν το ταξίδι είχε μόλις ξεκινήσει και το αυτοκίνητο είχε διανύσει μόλις μερικά μέτρα, κάθε αυξομείωση στο πεντάλ του γκαζιού θα μεταφραζόταν σε μεταβολή της μέσης κατανάλωσης. Αν κατά τη διάρκεια των πατημάτων μας έδειχνε τη στιγμιαία κατανάλωση θα βλέπαμε 30άρια και 40άρια... Αυτά που αναφέρω δε νομιζω ότι είναι πρωτάκουστα και μπορεί πανεύκολα να τα επαληθεύσει όποιος έχει αυτοκίνητο με υπολογιστή ταξιδιου που απεικονίζει μέση και στιγμιαία κατανάλωση. Edited June 28, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Όταν λοιπον έχουμε μία τόσο μεγάλη διαδρομή, ένα στιγμιαίο ανοιγματάκι είναι αμελητεό ποσοστιαία και δεν μπορεί να μας μεταβάλει σημαντικά τη μέση κατανάλωση, οποτε είναι απόλυτα λογικό το πόσο λίγο επηρεάζεται το νούμερο που βλέπουμε. Σωστό κι αυτό αλλά δηλαδή πόσο έπρεπε να δείξει σε μια διαδρομή με πολύ χαλαρούς ρυθμούς και με τόσο χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα ? Με δεδομένη και την δύναμη του αυτοκινήτου δεν βλέπω κάπου κάτι άξιο προβολής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Σωστό κι αυτό αλλά δηλαδή πόσο έπρεπε να δείξει σε μια διαδρομή με πολύ χαλαρούς ρυθμούς και με τόσο χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα ? Με δεδομένη και την δύναμη του αυτοκινήτου δεν βλέπω κάπου κάτι άξιο προβολής. Συμφωνούμε Κοσμά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 ειχα ακουσει παλιοτερα και το σινδεω με αυτο που λετε οτι καπιοι φορτιγατζιδες βαζουν βελτιοτικο προγραμμα στο κινιτιρα για εξικονομιση καυσιμου και η εξιγιση ειναι το οτι επιδη ο κινιτιρας εχει περισοτερη δυναμη "αλογα" διλαδη μπορει μεν οταν το τελικιαζεις να καιει πιο πολυ ομος σε ενα χαλαρο ταξιδη καιει λιγοτερο απο παλια λογικο ακουγετε! επισεις νομιζω πως αν πχ εγω με το tsi (140ps) me 160km/h εχω 4000rpm καποιος που το εχει με προγραμμα revo 205ps δεν θα εχει 4000 θα εχει λιγοτερες αρα λογικο παλι να καιει λιγοτερο...(δεν ειμαι μιχανικος την δικη μου λογικη λεω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 (edited) Τετοια βιντεακια σου φτιαχνω οσα θες εκμεταλλευομενος τον ηλιθιο τροπο με τον οποιο λειτουργει το trip computer...Βγαινω εθνικη για χαλκιδα καρφωνω την εκτη και το παω μαλακωσα για καμποσα χιλιομετρα με 2000 στροφες και cruise control αμα λαχει.To trip υπο αυτες τις συνθηκες θα δειξει οτι εχω αυτονομια να φτασω μεχρι το διδυμοτειχο και να γυρισω..Στα οινοφυτα αποφασιζω να κανω καναδυο ανοιγματα τα οποια οπως ειπε ο ο stef80 δεν μπορουν να "μπερδεψουν" το trip μετα απο τοσα χιλιομετρα στρωτης οδηγησης οποτε θα δειξει ελαφρα μεγαλυτερες καταναλωσεις οι οποιες θα πεσουν παλι μολις επιστρεψω στους ηπιους ρυθμους οδηγησης.Αν επιστρεψω και πιασω την κηφησιας σε ωρα αιχμης δε εκει ειναι που θα φανει η σκληρη πραγματικοτητα...Θα ηθελα πολυ να δω το gti να γραφει 7,8lt.Οι διαδρομες μεσα στην ιδια πολη διαφερουν αναλογα την ωρα και το δρομολογιο αλλα και παλι το 7,8 που θες να καις συνεπαγεται μηδεν μποτιλιαρισμα. Edited June 29, 2010 by B.G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 (edited) επισεις νομιζω πως αν πχ εγω με το tsi (140ps) me 160km/h εχω 4000rpm καποιος που το εχει με προγραμμα revo 205ps δεν θα εχει 4000 θα εχει λιγοτερες αρα λογικο παλι να καιει λιγοτερο...(δεν ειμαι μιχανικος την δικη μου λογικη λεω) Αυτό δεν ισχύει καθώς έχει να κανει με την κλιμακωση η οποία δεν αλλάζει. Όσο για το πρώτο που αναφέρεις, θεωρητικά αν στεγνώσεις το πρόγραμμα και δώσεις και περισσότερο αβανς, έχεις έναν πιο οικονομικό κινητήρα. Το θέμα είναι γιατι να μην το έχει κάνει η vw εξαρχής... Edited June 29, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Τετοια βιντεακια σου φτιαχνω οσα θες εκμεταλλευομενος τον ηλιθιο τροπο με τον οποιο λειτουργει το trip computer...Βγαινω εθνικη για χαλκιδα καρφωνω την εκτη και το παω μαλακωσα για καμποσα χιλιομετρα με 2000 στροφες και cruise control αμα λαχει.To trip υπο αυτες τις συνθηκες θα δειξει οτι εχω αυτονομια να φτασω μεχρι το διδυμοτειχο και να γυρισω..Στα οινοφυτα αποφασιζω να κανω καναδυο ανοιγματα τα οποια οπως ειπε ο ο stef80 δεν μπορουν να "μπερδεψουν" το trip μετα απο τοσα χιλιομετρα στρωτης οδηγησης οποτε θα δειξει ελαφρα μεγαλυτερες καταναλωσεις οι οποιες θα πεσουν παλι μολις επιστρεψω στους ηπιους ρυθμους οδηγησης.Αν επιστρεψω και πιασω την κηφησιας σε ωρα αιχμης δε εκει ειναι που θα φανει η σκληρη πραγματικοτητα...Θα ηθελα πολυ να δω το gti να γραφει 7,8lt.Οι διαδρομες μεσα στην ιδια πολη διαφερουν αναλογα την ωρα και το δρομολογιο αλλα και παλι το 7,8 που θες να καις συνεπαγεται μηδεν μποτιλιαρισμα. Ακριβώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 29, 2010 Author Report Share Posted June 29, 2010 άλλη όρεξη δεν είχα να σκεφτώ όλο αυτό το παραμύθι , μάγκες καιω λιγότερο και το έχω δει στην τσέπη μου , και οπτέ θέλω πατάω και τσουλάει μια χαρά , ήθελα 70 εύρο την εβδομάδα 95 και τώρα θέλω 50 , δεν με νοιάζει καθόλου εάν το πιστεύετε η όχι , καθιστέ να πληρώνετε παρά πάνω το καύσιμο .. οποίος θέλει κόντρα πιο παει καλύτερα και πιο καιει λιγότερο , ευχάριστος γιατί με τα λόγια δεν τα παω καλά στην πράξη άμα θέλετε και όποτε θέλετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 (edited) Ήθελες 70 ευρώ τη βδομάδα, ενώ τώρα που οι τιμές έχουν εκτοξευθεί χρειάζεσαι 50? Νίκο, δεν είπε κανείς ότι δεν είναι οικονομικό το αυτοκίνητό σου με το συγκεκριμένο set up αλλα μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μας. Μπορεί να είσαι καλός μηχανικός και σίγουρα έχεις προσφέρει στο forum με τις γνώσεις σου και τις πληροφορίες που μοιράζεσαι αλλά αυτά τα θεωρώ άσκοπα. Edited June 29, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 1 ωρα εκανα να κατεβω κεντρο σημερα μεσω κηφισιας απο την νεα ιωνια σε μια διαδρομη 30-35 λεπτων υπο φυσιολογικες συνθηκες.To trip εγραψε στο τελος της διαδρομης 11,6lt με ανοικτο A/C στην 1η σκαλα.Αυτη η διαδρομη πανω-κατω για μενα σημαινει "κινηση εντος πολεως".Καποιος αλλος που δουλευει π.χ στον Αγιο στεφανο παλι στην πολη θα πει οτι κινειται αλλα ειναι το ιδιο?? Δεν αμφισβητω οτι μπορει να υπαρξει καποια μεωση καταναλωσης με αυτο το λογισμικο αλλα σιγουρα θα ειναι αμελητεα σε απολυτα νουμερα και φυσικα η ενσταση μου ειναι το βιντεο το οποιο πραγματικα δεν αντικατοπτριζει την αληθεια για τους λογους που ανεφερα στο προηγουμενο μου ποστ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 29, 2010 Author Report Share Posted June 29, 2010 εγώ με την ίδια οδήγηση γλιτώνω 25 εύρο την εβδομάδα , λίγα πολλά αυτό ανακάλυψα αυτό έκανα , δεν ανακάλυψα τον τροχό , παντός είμαι έτοιμος να σηκώσω πολλά video , πως γίνετε σωστά μια ευθυγράμμιση ,εάν στις ανάρτησης μπορούν να περαστούν λαστιχάκια για να μην κοπανάνε στο στρίψιμο και στις γούβες , (ειδικά coil over) πως φτιάχνονται τα db που είναι αντεγραμένα αλλά από καλύτερο υλικό ,,, και αλλά αρκετά που θα βοηθήσουν τουλάχιστον αυτούς που έχουν βαρεθεί να πληρώνουν τους άσχετους , και το κάνω και για σπάσιμο στους μαγαζοτερες που τα ξέρουν όλα θυμηθείτε πόσοι από εσάς έχουν ανάποδα το δίσκο πλατό στο αυτοκίνητο σας , πόσοι με ρωτήσατε πως θα το φτιάξω τώρα !! εδώ δεν ξέρουν οι περισσότεροι μηχανικοί γιατί τα 20 vt γέρνουν από δεξιά , όλες αυτές είναι απορίες που έχω από τους περισσότερους από το forum και τις δίνω δωρεάν ... μάλλον τις έδινα δωρεάν διαβάστε τι λεω στο πρώτο post … να σημειώσω ότι μπορούμε να ρίξουμε την κατανάλωση σε μικρό ποσοστό χωρίς να επέμβουμε στο λογισμικό του εγκέφαλου , αλλά αυτά πιστεύω θα συζητηθούν στης παρακάτω συζητήσεις... κανείς δεν ρώτησε πως , το μόνο που είδα είναι κράξιμο ..μόλις λασκάρω λίγο από δουλεία θα σηκώνω videakia να γουστάρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Αυτό δεν ισχύει καθώς έχει να κανει με την κλιμακωση η οποία δεν αλλάζει. Όσο για το πρώτο που αναφέρεις, θεωρητικά αν στεγνώσεις το πρόγραμμα και δώσεις και περισσότερο αβανς, έχεις έναν πιο οικονομικό κινητήρα. Το θέμα είναι γιατι να μην το έχει κάνει η vw εξαρχής... αυτο ειναι που αναροτιεμε και εγω και για αυτο δεν το κανω!!καπου υπαρχη ο λακος αλλα που? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksid Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 εγώ με την ίδια οδήγηση γλιτώνω 25 εύρο την εβδομάδα , λίγα πολλά αυτό ανακάλυψα αυτό έκανα , δεν ανακάλυψα τον τροχό , παντός είμαι έτοιμος να σηκώσω πολλά video , πως γίνετε σωστά μια ευθυγράμμιση ,εάν στις ανάρτησης μπορούν να περαστούν λαστιχάκια για να μην κοπανάνε στο στρίψιμο και στις γούβες , (ειδικά coil over) πως φτιάχνονται τα db που είναι αντεγραμένα αλλά από καλύτερο υλικό ,,, και αλλά αρκετά που θα βοηθήσουν τουλάχιστον αυτούς που έχουν βαρεθεί να πληρώνουν τους άσχετους , και το κάνω και για σπάσιμο στους μαγαζοτερες που τα ξέρουν όλα θυμηθείτε πόσοι από εσάς έχουν ανάποδα το δίσκο πλατό στο αυτοκίνητο σας , πόσοι με ρωτήσατε πως θα το φτιάξω τώρα !! εδώ δεν ξέρουν οι περισσότεροι μηχανικοί γιατί τα 20 vt γέρνουν από δεξιά , όλες αυτές είναι απορίες που έχω από τους περισσότερους από το forum και τις δίνω δωρεάν ... μάλλον τις έδινα δωρεάν διαβάστε τι λεω στο πρώτο post … να σημειώσω ότι μπορούμε να ρίξουμε την κατανάλωση σε μικρό ποσοστό χωρίς να επέμβουμε στο λογισμικό του εγκέφαλου , αλλά αυτά πιστεύω θα συζητηθούν στης παρακάτω συζητήσεις... κανείς δεν ρώτησε πως , το μόνο που είδα είναι κράξιμο ..μόλις λασκάρω λίγο από δουλεία θα σηκώνω videakia να γουστάρω δεν σε εκραξε κανεις απλα αναροτιομαστε ολοι το ιδιο πραγμα!αν αυτο ειναι σωστο γιατι να μην το κανει η καθε εταιρια απο μονη της!!λοιπον πες μας και τον τροπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 (edited) ...θεωρητικά αν στεγνώσεις το πρόγραμμα και δώσεις και περισσότερο αβανς, έχεις έναν πιο οικονομικό κινητήρα. Το θέμα είναι γιατι να μην το έχει κάνει η vw εξαρχής... Απο τη στιγμη που η θερμογονος δυναμη του καυσιμου δεν αλλαζει (χρησιμοποιουμε καυσιμο πρατηριου) , ο μονος δρομος για να εχουμε μικροτερη καταναλωση καυσιμου , ειναι να αυξησουμε τον βαθμο αποδοσης . Αυτο ακριβως ειναι το ECO tuning . ECO tuning = μεγαλυτερος βαθμος αποδοσης κινητηρα , αφου το να μειωσουμε τη δυναμη του μοτερ δεν εχει νοημα , καθως οι απωλειες πρεπει να υπερνικηθουν και απλα θα καψουμε την ιδια ποσοτητα καυσιμου , σε περισσοτερο χρονο . Οταν αυξανουμε τον βαθμο αποδοσης , ομως , κατα κανονα χρειαζομαστε καλυτερης ποιοτητας καυσιμο , ωστε να αντεχει το περισσοτερο αβανς σε λιγο θερμοτερη καυση . Ο κατασκευαστης , αναλογα με το μοτερ , εχει προβλεψει ακομα και χρηση καυσιμου 91oct , με μειωση ισχυος . Τα περιθωρια που εχει αφησει , και με την προϋποθεση οτι δεν θα μπαινει κακης ποιοτητας καυσιμο , μπορουμε να τα εκμεταλλευτουμε και να ανεβασουμε τον βαθμο αποδοσης . Σε καποιες περιπτωσεις ( πχ 1.6FSI 115HP, οπου και συστηνει superplus καυσιμο) ο κατασκευαστης εχει κανει απαιτητικες σε αντικροτικοτητα καυσιμου ρυθμιση , με κυριο στοχο την οικονομια . Τελος , στην οικονομια καυσιμου , τον πρωτο ρολο παιζει η χρηση και μετεπειτα , η προσπαθεια για ελαχιστοποιηση των απωλειων . Edited June 29, 2010 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 (edited) Νίκο, όπως είπα και πιο πάνω δεν αμφισβήτησα ουτε τη συμβολή σου στο forum ούτε τις γνώσεις σου. Το συγκεκριμένο βίντεο όμως είναι άκυρο και δεν οδηγεί σε κανένα συμπέρασμα . Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αποπροσανατολίσει κάποιον που δε γνωρίζει και όταν κάπου λες "να πουμε ποιος το φτιάχνει αυτο το πρόγραμμα...?" βάζεις το κερασάκι και το κάνεις ένα φτηνό διαφημιστικό τρικ. Edited June 29, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Παιδιά το μόνο που μπορώ να πω οντας φίλος του Νικου ειναι πως το συγκεκριμενο αμαξι καιει αισθητα λιγοτερο. Αυτό δεν το λεω απο αυτα που φαίνονται στο trip computer αλλα εχοντας κανει ταξιδι με το συγκεκριμενο αμαξι και εχοντας παρατηρήσει την μειωση στην κατανάλωση. Ισως ο τίτλος ειναι λάθος πχ θα επρεπε να ειναι "Παει καλα και καει λιγότερο". Το όλο εγχειρημα το εχω παρακολουθήσει απο την αρχή και εγινε σε συνεργασία με την SKN για το λογισμικό και το Νίκο για την μηχανική ρύθμιση. Επειδή το συγκεκριμένο ζήτημα σηκώνει πολύ κουβέντα μια δοκιμή νομίζω θα λύσει τις απορίες σχετικά με το αν εγινε κάτι η αν εγινε μια τρυπα στο νερο. Ενα μαμα gti και το gti του Νικου γεμισμα απο το ιδιο πρατηριο με την ιδια βενζινη, μια ιδια διαδρομη με ιδιους ρυθμούς γυρισμα στο βενζιναδικο και γεμισμα παλι. Ενα μαμα gti χρειαζομαστε και ενα Σαββατο πρωι με την καμερα και ειμαστε ετοιμοι. Τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 29, 2010 Author Report Share Posted June 29, 2010 φίλε stef80, άστοχο θα ήταν κάτι το οποίο θα ήταν παραπλήσιο με το εργοστασιακό , όταν ένα αυτοκίνητο καεί 7,3 και από 3η στον κόφτη μέχρι 5η στον κόφτη η τιμή αυξάνεται στα 7,8 και μέσο του ιντερνικου διάλογου που έχουμε απαντώ και σε αλλά ερωτήματα που έχουν βγει 1) ενώ εργοστασιακό gti δεν βλέπεις καν 9,4 χωρίς να αυξάνεις από τα 140 στα 240 και στο πάτημα του εργοστασιακού βλέπεις 13+ ?? εγώ το θεωρό καλό αποτέλεσμα το σταθερό η αργή αυξομείωση της τιμής από 7,2 που δεν έχει δει κανείς σε gti μαμά σε 9.8 που μπορεί να φτάσει κατανάλωση και στην κόντρα διάρκειας 280 χιλιόμετρα βλέπεις σταθερά 12-13 σε ανηφόρα ,, 2) δεν είμαι μάγκας ούτε τρελός επιστήμονας , δεν ξέρω γιατί η κάθε vw δεν το κάνει 3) δεν έχω κάνει κόλπο με τα όργανα του αυτοκινήτου και δεν είπα σε κανέναν έλα να στο φτιάξω να καιει λιγότερο , το αποτέλεσμα το έκανα στο αυτοκίνητο μου.. και σε καμία ξένη περιούσια δεν πειραματίστηκα , να εκραγεί δεν παίζει , εδώ δεν έσπασε στις Σέρρες και στα μέγαρα,, θα σπάσει στο ρελαντί μην τρελαθούμε 4) δεν υπάρχει λούμπα πουθενά και ο skn που κάνει οικονομία καύσιμου για το gti δεν έχει λογισμικό , όποτε το άστοχο video δεν έχει αντίκτυπο στο να φέρει πελάτες στο μέλλον έδηξα κάτι το όπιο έχω και όχι το όπιο θα μου φέρει χρήμα , ποτέ δεν λειτούργησα με βάση την κονσέρβα στην δουλεία μου , εάν το έκανα θα ήξερα περισσότερα ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Δε καταλαβαινόμαστε ή ίσως κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Οι παρατηρήσεις μου για το βίντεο και τον τροπο λειτουργίας του υπολογιστή ταξιδίου ήταν πολύ συγκεκριμένες και είμαι σίγουρος πως όποιος εχει παρόμοιο αυτοκίνητο τις κατάλαβε. Αν εγώ με το δικό μου ξεκινήσω από θεσσαλονίκη και φτάσω Αθήνα με 80 χαω, ο υπολογιστής θα δείξει μέση κατανάλωση 3 lt/ 100km η οποία θα έχει υπολογιστεί απο μια διαδρομή 500 χιλιομέτρων. Αν εγω λοιπόν μπαίνοντας Αθήνα χτυπήσω μια στιγμιαία τελική, αυτο θα είναι για 1 χιλιόμετρο περιπου, δηλαδη σταγονα στον ωκεανο μπροστά στα 500 της συνολικης διαδρομης και έτσι δε θα μπορέσει να επηρεάσει καθολου το μέσο όρο ή στη χειρότερη να μου πάει την κατανάλωση στο 3,1. Τι θα πω εγώ λοιπόν τότε?? Ότι βαράω τελικές με κατανάλωση 3,1? Πιστεύω τώρα να κατάλαβες την ένστασή μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Εχεις μπλεξει μου φαινεται την στιγμιαια καταναλωση απο την μεση καταναλωση! Στο 0.18 - 0.28 (του χρονου του βιντεο) βλεπεις την στιγμιαια καταναλωση ενω μετα το γυρνας στην μεση (7,2) και ενω ανεβαζεις στροφες η το 7,2 αλλαζει ελαχιστα οχι ομως γιατι καιει λιγο αλλα γιατι απλα ειναι μεση καταναλωση και πρεπει να περιμενεις αρκετουτσικα και με σταθερο γκαζι μεχρι να ισορροπήσει...Για γυρνατο παλι στην στιγμιαια και σανιδωσε το να δουμε πεφτεις κατω απο 20-25lt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Εχεις μπλεξει μου φαινεται την στιγμιαια καταναλωση απο την μεση καταναλωση! Στο 0.18 - 0.28 (του χρονου του βιντεο) βλεπεις την στιγμιαια καταναλωση ενω μετα το γυρνας στην μεση (7,2) και ενω ανεβαζεις στροφες η το 7,2 αλλαζει ελαχιστα οχι ομως γιατι καιει λιγο αλλα γιατι απλα ειναι μεση καταναλωση και πρεπει να περιμενεις αρκετουτσικα και με σταθερο γκαζι μεχρι να ισορροπήσει...Για γυρνατο παλι στην στιγμιαια και σανιδωσε το να δουμε πεφτεις κατω απο 20-25lt +1 Τα είπες απλά και όμορφα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STEFANOS M Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 καλησπερα σε ολους απλα δυο σχολια για ολα τα παραπανω... ειμαι κατοχος golf v tsi 140 41000km με προγραμμα skn (170+hp) εδω και 9000 km, θα ηθελα οσοι εχουν το αντιστοιχο μοτερ να γραψουν καταναλωσεις εμενα μεσα στη πολη με ανοιγματα νορμαλ και που και που τερμα,δεν καιει πανω απο 8.4 μεσο ορο σε ταξιδι τα νουμερα που βλεπω ειναι απο 5.5 - 7.0 αναλογα τη χρηση(παραπανω δεν παει) δεν ξερω αν ειναι μικρη η μεγαλη η καταναλωση που εχω (για αυτο και λεω να γραψουν οσοι εχουν το ιδιο), αλλα απο πριν που ηταν μαμα το αυτοκινητο, σιγουρα ειναι μικροτερη με τα ιδια ανοιγματα... Με τον Νικο δεν εχω καμια σχεση απλα εβαλα το προγραμμα εκει, χωρις καν να τον γνωριζω και βασικα ουτε service δεν εχω κανει στον ιδιο (το επομενο θα το κανω εκει). O λογος που τα αναφερω ολα αυτα ειναι οτι ο συγκεκριμενος βελτιωτικος οικος ( δεν ξερω για τους υπολοιπους) οχι μονο ειναι αξιοπιστος αλλα οντως η καταναλωση καυσιμου εχει βελτιωθει( και δεν κανω οικονομικη οδηγηση). το αυτοκινητο δεν βγαζει φωτιες, αλλα απο μαμα tsi 140 ειναι αρκετα καλυτερο. αυτα τα λιγα απο εμενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...