meligeo Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 παιδια εχω το gt το 5 και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω το 6 με τα 160hp.Ξερει καποιος που εχει το 6 καιρο να μου πει αν του εβγαλε κανενα σοβαρο προβλημα?thanksssss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 ωριμη αγορα πλεον ...παρτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 (edited) παιδια εχω το gt το 5 και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω το 6 με τα 160hp.Ξερει καποιος που εχει το 6 καιρο να μου πει αν του εβγαλε κανενα σοβαρο προβλημα?thanksssss Εσενα το gt σου εχει βγαλει κανενα σοβαρο προβλημα? Το λεω γιατι θα δωσεις το δικο σου και κανα 15αρι χιλιαρικα παραπανω για να παρεις το ιδιο σχεδον αυτοκινητο (ισως και λιγωτερο αυτοκινητο εκτος και αν του βαλεις την ηλεκτρονικη αναρτηση dcc που ειναι νομιζω + 800 ευρω). Ο κινητηρας του 6αριου ειναι λιγο πιο εξελιγμενος απο το 5αρι (δικο σου). Κατα τα αλλα δεν εχουν βασικες διαφορες και ως προς αξιοπιστια αν διαβασεις τις αναλογες ενοτητες στο φορουμ θα παρεις μια ιδεα για το τι παρουσιαζει και αν. Εισαι ομως φιλε μου τελειως OFF TOPIC. Βαλε την ερωτηση σου σε αλλη ενοτητα οπως πχ 'Αμαξωμα'. Edited September 28, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meligeo Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 οσο για προβληματα εκτος απο την γνωστη βαλβιδα ανακουφισης κατεβασαμε σασμαν για το συχρονιζε απο πρωτη-δευτερα καιμαγνητικο συμπλεχτη του κομπρεσορα ολα στην εγγυηση αλλα για σκφτειτε να μην ηταν!!!!!!δεν μου ειπατε ρε παιδια το 6 εχει βγαλει προβληματα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Τα ιδια με το 5 δηλαδη παρα πολλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Τα ιδια με το 5 δηλαδη παρα πολλα τον μπερδεψες τωρα 2-3 ποστ πιο πανω γραφεις οτι το 6 ειναι ωριμη επιλογη και τωρα του λες τα ιδια με το 5 σε προβληματα...τελικα ειναι ή δεν ειναι ωριμη επιλογη αποφασισε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Γιατι εχω την εντυπωση οτι το 6αρι βγαζει τα συνηθισμενα προβληματα που εβγαζε και το 5αρι και μαλιστα και μερικα καινουργια που δεν θα επρεπε κανονικα? Αυτη η μειωση κοστους και ωρων συναρμολογησης στις μοναδες παραγωγης του 6αριου τελικα ειχε το τιμημα της φαινεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Τα ιδια με το 5 δηλαδη παρα πολλα το κακό ειναι οτι ειναι ακριβως τα ιδια δεν βελτιωσαν το αμαξι εκει που ποναγε αυτο δείχνει αδιαφορία της μαμα εταιρείας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 καθε νεα μοναδα καθε νεο 6ρι κοστιζει 1000+++ ευρω πιο φτηνα στην μαμα εταιρια.δε ξερω τι κοψανε αλλα το κανανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Μα αυτός ηταν και ο κύριος λόγος που βγήκε το 6. Ενα facelift δεν θα αρκούσε για να μειωθούν τα έξοδα του 5, το οποίο τα αρχικά χρόνια κυκλοφορίας είχε ζημιές και όχι κερδοφορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 το καθε αυτοκινητο κοστιζει 1200-1300 ευρω για να ειμαι πιο κατατοπιστικος πιο ΦΤΗΝΑ στην VW και ναι αυτος ηταν ο πρωταρχικος λογος του λανσαρισματος του 6.να μειωθει το κοστος της γραμμης παραγωγης κ φυσικα να δωσει φρεσκο αερα στις αγορες.το θεμα ειναι τι αλλαξε καθως κ αυτο παλι παραγεται στην γερμανια(δεν πηγε καμια πορτογαλια να πω αλλα ημερομισθια) αλλαξαν τι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 το καθε αυτοκινητο κοστιζει 1200-1300 ευρω για να ειμαι πιο κατατοπιστικος πιο ΦΤΗΝΑ στην VW και ναι αυτος ηταν ο πρωταρχικος λογος του λανσαρισματος του 6.να μειωθει το κοστος της γραμμης παραγωγης κ φυσικα να δωσει φρεσκο αερα στις αγορες.το θεμα ειναι τι αλλαξε καθως κ αυτο παλι παραγεται στην γερμανια(δεν πηγε καμια πορτογαλια να πω αλλα ημερομισθια) αλλαξαν τι? Αν κάνουμε το ταξίδι στην Γερμανία να το ρωτήσεις αυτό εκεί στο εργοστάσιο να μας λυθεί η απορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Απ' ότι βλέπω, οι περισσότεροι πρέπει να δουλεύετε στο εργοστάσιο της VW, μιας και ξέρετε τόσα πολλά για το κόστος και την συναρμολόγηση των οχημάτων.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 οχι απλα ειχαμε το χομπυ να διαβαζουμε περι VW τωρα δε προλαβαινουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf gt 185ps Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Μου ερχόσουν με 240 από την Κέρκυρα ε? Φά'την τώρα ! Τελικά ήταν η τουρμπίνα ε ? δεν πειράζει καλύτερα θα σου βάλουν καινούρια! Πόσες μέρες θα το χρειαστούν για την αλλαγή? αυτοκίνητο θα σου δώσουν για να κάνεις την δουλειά σου? αυτη η κερκυρα...........εμενα εκει μου χε χαλασει η βαλβιδα και η σκαστρα τουρμπο!!!τοτε ειχα τρελαθει!!!νομιζα οτι ηταν ο κομπρεσορας!!!διακοπες,ανοιχτο παραθυρο και να μην μπορω να πατησω γκαζι.....χαλια......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf gt 185ps Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Αν κάνουμε το ταξίδι στην Γερμανία να το ρωτήσεις αυτό εκεί στο εργοστάσιο να μας λυθεί η απορία. μειωσαν τον χρονο που χρειαζεται για να παραχθει ενα golf......ετσι διαβασα,αρα μειωνεται και το κοστος....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf gt 185ps Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 ρε παιδιά τα gt είναι 1400 που βγάζουν 174 (160) είναι αρκετά πιεσμένα για τα κυβικά τους είναι "φτιαγμενα" μέχρι εκεί....δεν μπορούν να αντέξουν πολλά ακόμα.....πχ. περνεις 2000cc (αν υπάρχουν λεφτά) και το κανεις τέρας με τον σωστό τρόπο πάντα .όπως και να το κανεις είναι 2L....γνώμη μου..... <<Επιτρεπεται η χρηση ελληνικων κ μονο χαρακτηρων>> το gt ειναι 170 ps στα χαρτια 185 δυναμομετρημενα.......τα καινουρια tsi ειναι 160 στα χαρτια και 175 πραγματικους........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 (edited) το gt ειναι 170 ps στα χαρτια 185 δυναμομετρημενα.......τα καινουρια tsi ειναι 160 στα χαρτια και 175 πραγματικους........ Οχι φιλε μου.Στον τροχο ειναι κοντα σε αυτο που λεει η Vw.Το 140αρι θυμαμαι σε περιοδικο μετρηθηκε στα 135 τροχο.Τα παραπανω αλογα που αναφερεις ειναι στο στροφαλο οχι στον τροχο. Edited October 13, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Οι τιμές που δίνουν οι μάρκες για τα άλογα των αυτοκινήτων τους είναι στο στροφαλοφόρο, bhp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...