Jump to content
blugosi

Polo Tsi - Πέμπτη Φορά Στο Συνεργείο Για Την Ίδια Βλάβη

Recommended Posts

Όπως έχω ξαναγράψει, έχω ένα TSI -DSG που μου παρουσιάζει πρόβλημα στον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα συνοδηγού.

Περιληπτικά το έχω πάει 4 φορές στα συνεργεία (Karenta - Autonet), τις τρεις φορές έμεινε μία μέρα μέσα και τη μία φορά έμεινε τρεις ολόκληρες εργάσιμες μέσα.

Μου άλλαξαν δύο φορές τον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα του συνοδηγού , και έχει πάλι πρόβλημα.

Αυτό που παρουσιάζει είναι ότι συχνά αν και υπάρχει συνεπιβάτης στο κάθισμα, ο αισθητήρας δεν το αντιλαμβάνεται. Το καταλαβαίνω γιατί αν δε φοράει ο συνεπιβάτης ζώνη, δε ενεργοποιείται η σχετική ειδοποίηση.

Το είδαν και στα συνεργεία και παραδέχθηκαν τη βλάβη.

Αφού το πήρα απόφαση ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν, πήρα τηλέφωνο στην Cosmocar και ρώτησα κατά πόσο ο αερόσακος του συνοδηγού θα λειτουργήσει αν ο αισθητήρας δίνει σήμα ότι το κάθισμα είναι κενό, και περίμενα την απάντησή τους.

Με πήραν πριν από λίγο τηλέφωνο και μου είπαν να το ξαναπάω το αμάξι (5η φορά) στο συνεργείο για έλεγχο.

Δεν απάντησαν στην ερώτησή μου καθόλου. Επέμεινα, αλλά δεν μου απάντησαν. Συμπέρανα ότι δε θα λειτουργήσει ο αερόσακος, γι αυτό δε μου απαντήσανε αλλά με στέλνουν καρφί στο συνεργείο. Ο κύριος στο τηλέφωνο μου ξεκαθάρισε ότι το συμπέρασμά μου δεν είναι λογικό, αλλά απάντηση στο αν θα δουλέψει η όχι ο αερόσακος δε μου έδωσε.

Θεωρώ απαράδεκτη τη στάση τους, γιατί ούτε αυτοί ξέρουν αν το αμάξι μου μας παρέχει την ασφάλεια του αερόσακου η όχι!!

Θα κανονίσω ραντεβού στο συνεργείο ξανά, αλλά θα γράψω και μια επιστολή κατευθείαν στη Γερμανία. Αν και από εκεί δεν μου δώσουν απάντηση, απλά θα το γράψω σε όλα τα Ευρωπαϊκά forum.

Πάμε λοιπόν για πέμπτη φορά στο συνεργείο για την ίδια βλάβη!!!!

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

ειναι απλο.

1) θα μπεις μεσα

2) θα πεις για τελευταια φορα το προβλημα σου με χαλαρο τροπο και ανετος, θα απαιτησεις να σου δωσουν

απαντηση για αυτο που ρωτησες.

3) αν για ακωμη μια φορα γινει το ιδιο και δεν σου απαντησουν, αρχιζεις να φωναζεις και να ωρύεσε.

(οσο ποιο πολυ φωναξεις και οσο ποιο πολυ κοσμο εχει μπροστα πελατες τοσο το καλυτερο)

ΑΠΑΙΤΕΙΣ αμεση αντικατασταση του αισθητηρα και αν σου πουν πως παει πακετο με το καθσιμα απαιτεις ολικη αντικατασταση.

δυστυχως μονο ετσι καταλαβαινουν. καλα χρυσα το φακεν βαγκεν αλλα απο after sale ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ το 70% των dealer.

τελος μπορεις απλα να πας σε καποιον αλλο dealer μηπως βγαλεις ακρη.

Link to comment
Share on other sites

φακεν βαγκεν

;):baby::rofl: :rofl:

δεν νομίζω να εχει καμία σχέση για το αν θα ανοίξει ο αερόσακος του συνοδηγού με τον αισθητήρα για το αν κάθετε επιβάτης!εξαλου αν φοράει ζώνη η ένδειξη σβήνει.. εξαλου, γιαυτο δεν εχει τιν απενεργοποιηση του αεροσακου συνοδηγου? βάσει τα λεγόμενα σου δεν θα επρεπε να υπαρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης απο εσενα...

Link to comment
Share on other sites

;):baby::rofl: :rofl:

δεν νομίζω να εχει καμία σχέση για το αν θα ανοίξει ο αερόσακος του συνοδηγού με τον αισθητήρα για το αν κάθετε επιβάτης!εξαλου αν φοράει ζώνη η ένδειξη σβήνει.. εξαλου, γιαυτο δεν εχει τιν απενεργοποιηση του αεροσακου συνοδηγου? βάσει τα λεγόμενα σου δεν θα επρεπε να υπαρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης απο εσενα...

Νομίζεις δε νομίζεις, η VW δεν μου απαντάει υπεύθυνα.

Αν είναι κάτι αυτονόητο, τι τους εμποδίζει τόσες φορές που το πήγα να μου πουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και με τραβολογάνε πάνω κάτω; Τους το ξεκαθάρισα, δε με νοιάζει που δε χτυπάει το καμπανάκαι, αρκεί να ξέρω ότι αν χρειαστεί , ο αερόσακος θα λειτουργήσει. Απάντηση δεν πήρα καμιά φορά.

Η απενεργοποίηση του αερόσακου υπάρχει για να βγάζεις εκτός το κύκλωμα όταν βάζεις παιδικό κάθισμα στο κάθισμα του συνοδηγού. Ο αισθητήρας υπάρχει για να μην ενεργοποιείται ο αερόσακος όταν δεν κάθεται κανείς στη θέση του συνοδηγού.

Link to comment
Share on other sites

... καλα χρυσα το φακεν βαγκεν αλλα απο after sale ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ το 70% των dealer.

τελος μπορεις απλα να πας σε καποιον αλλο dealer μηπως βγαλεις ακρη.

Που να πάω ρε ΓΜΤ, έχω πάει σε δύο και δεν το φτιάξανε...Να τους πάρω όλους στη σειρά μέχρι να πετύχω τον καλό; Σα να διαλέγω αυγά για τσούγκρισμα μου φαίνεται !!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen Customer Care Center

Your direct line to Volkswagen Customer Care Center

Phone: 0049 1802 8655792436

General Group questions

For general questions on the Volkswagen group please refer to our switchboard. They will connect you to the right department

Phone: +49 (0) 5361 9-0

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen Customer Care Center

Your direct line to Volkswagen Customer Care Center

Phone: 0049 1802 8655792436

General Group questions

For general questions on the Volkswagen group please refer to our switchboard. They will connect you to the right department

Ευχαριστώ πολύ! Αυτό το τηλέφωνο χρειαζόμουνα.

Θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο. Προσπάθησα και σήμερα, αλλά έχουν έναν αριθμό από 0800 που δεν καλείται από Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

εγώ μια φορά που έβαλα δύναμη στο κάθισμα του συνοδηγού με γροθιά, ακούστηκε κάτι σαν κλακ και αργότερα οταν ο συνοδηγός δε φοραγε ζωνη, ο αισθητηρας δε λειτουργουσε. πέτυχα να τον καταστρεψω!!! μετα ξαναλειτούργησε μερικες στιγμες, τώρα νομίζω λειτουργεί κανονικά πάλι

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή πλεύσης για τη VW.

Σήμερα το πρωί μίλησα με το συνεργείο της Autonet στη Βάρης, και ως εκ θαύματος η στάση τους δείχνει να άλλαξε.

Όταν είπα ότι έχει γίνει θέμα στην cosmocar κλπ, με παρέπεμψαν στον προϊστάμενο του συνεργείου (έναν κο Μαλελή) που μου έκλεισε αμέσως ραντεβού τη Δευτέρα το πρωί με αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Ήταν ευγενέστατος και με διαβεβαίωσε ότι αυτή τη φορά θα το φτιάξουν μία και καλή.

Μου είπε επίσης ότι ο αερόσακος θα λειτουργήσει ανεξάρτητα από τον αισθητήρα αν χρειαστεί, και όταν ζήτησα να έχω μία επίσημη βεβαίωση παραδέχθηκε ότι είναι ένα λογικό αίτημα και ότι θα το δούμε τη Δευτέρα. Τηλεφωνικά μου έδωσε εντύπωση σοβαρού ανθρώπου, θα δούμε...

Μακάρι να τελειώσει καλά αυτή η ιστορία, και για να ξεμπερδεύω, αλλά και να έχω ένα συνεργείο που να το εμπιστεύομαι....

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή πλεύσης για τη VW.

Σήμερα το πρωί μίλησα με το συνεργείο της Autonet στη Βάρης, και ως εκ θαύματος η στάση τους δείχνει να άλλαξε.

Όταν είπα ότι έχει γίνει θέμα στην cosmocar κλπ, με παρέπεμψαν στον προϊστάμενο του συνεργείου (έναν κο Μαλελή) που μου έκλεισε αμέσως ραντεβού τη Δευτέρα το πρωί με αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Ήταν ευγενέστατος και με διαβεβαίωσε ότι αυτή τη φορά θα το φτιάξουν μία και καλή.

Μου είπε επίσης ότι ο αερόσακος θα λειτουργήσει ανεξάρτητα από τον αισθητήρα αν χρειαστεί, και όταν ζήτησα να έχω μία επίσημη βεβαίωση παραδέχθηκε ότι είναι ένα λογικό αίτημα και ότι θα το δούμε τη Δευτέρα. Τηλεφωνικά μου έδωσε εντύπωση σοβαρού ανθρώπου, θα δούμε...

Μακάρι να τελειώσει καλά αυτή η ιστορία, και για να ξεμπερδεύω, αλλά και να έχω ένα συνεργείο που να το εμπιστεύομαι....

Έτσι ξαφνικά άλλαξε η στάση τους ? Πήρες κάποιο τηλέφωνο στην "Μαμά" ?

Link to comment
Share on other sites

Στην Kosmocar ή Γερμανία ?

Στην κοσμοκάρ πρόλαβα να πάρω. Το τηλέφωνο της Γερμανίας που είχα χθες ήταν από 0800 και δεν μπορούσα να τους πάρω.

Απλά όταν πήρα για ραντεβού τους είπα ότι το έχω κάνει ήδη θεμα με την κοσμοκάρ που το παρακολουθεί και ότι σε λίγο θα έπαιρνα τηλέφωνο και στη Γερμανία

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, όπως με ενημέρωσε επίσημα ο αρχιμηχανικός της Autonet, είχα δίκιο.

Αν ο αισθητήρας βάρους στο κάθισμα συνοδηγού δεν βλέπει επιβάτη στο κάθισμα, σε περίπτωση σύγκρουσης ο αερόσακος ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ!

Τους πρότεινα να βραχυκυκλώσουνε τον αισθητήρα στη θέση ΟΝ συνέχεια, αλλά έτσι όταν δεν κάθεται συνοδηγός το λαμπάκι θα είναι μονίμως αναμμένο και θα χτυπάει και το καμπανάκι...

Ούτε που ξέρω τι θα κάνουνε....

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, όπως με ενημέρωσε επίσημα ο αρχιμηχανικός της Autonet, είχα δίκιο.

Αν ο αισθητήρας βάρους στο κάθισμα συνοδηγού δεν βλέπει επιβάτη στο κάθισμα, σε περίπτωση σύγκρουσης ο αερόσακος ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ!

Τους πρότεινα να βραχυκυκλώσουνε τον αισθητήρα στη θέση ΟΝ συνέχεια, αλλά έτσι όταν δεν κάθεται συνοδηγός το λαμπάκι θα είναι μονίμως αναμμένο και θα χτυπάει και το καμπανάκι...

Ούτε που ξέρω τι θα κάνουνε....

εαν θελεις να στο κανουν ετσι όπως γράφεις παραπάνω θα πρέπει να πάρεις αυτά τα πλαστικά-μεταλλικά κουμπώματα για τις ζώνες και να τα βάζεις για να μην σου παίρνει τ' αυτιά .... ;)

Link to comment
Share on other sites

εαν θελεις να στο κανουν ετσι όπως γράφεις παραπάνω θα πρέπει να πάρεις αυτά τα πλαστικά-μεταλλικά κουμπώματα για τις ζώνες και να τα βάζεις για να μην σου παίρνει τ' αυτιά .... :thumbsup:

Όχι, δεν τους κάνω το χατίρι να κάνω πατέντες σε καινούργιο αμάξι...

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου είπανε ότι δε βρίσκουν τι φταίει.

Έστειλαν mail στην Κοσμοκάρ, η οποία θα στείλει mail στη Γερμανία, να τους πούνε τι θα γίνει.

Εγώ τό'πα στο σκύλο μου , κι ο σκύλος στην ουρά του...

Επειδή δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα πότε θα λυθεί το πρόβλημα, θα πάω να πάρω το αμάξι μου όπως είναι μέχρι να βρουν τι θα κάνουνε. Θα το ξαναπάω το αμάξι (για ΕΚΤΗ φορά !!!) όταν με ειδοποιήσουν σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν τους κάνω το χατίρι να κάνω πατέντες σε καινούργιο αμάξι...

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου είπανε ότι δε βρίσκουν τι φταίει.

Έστειλαν mail στην Κοσμοκάρ, η οποία θα στείλει mail στη Γερμανία, να τους πούνε τι θα γίνει.

Εγώ τό'πα στο σκύλο μου , κι ο σκύλος στην ουρά του...

Επειδή δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα πότε θα λυθεί το πρόβλημα, θα πάω να πάρω το αμάξι μου όπως είναι μέχρι να βρουν τι θα κάνουνε. Θα το ξαναπάω το αμάξι (για ΕΚΤΗ φορά !!!) όταν με ειδοποιήσουν σχετικά.

Πάρε ο ίδιος σου τηλέφωνο στη Γερμανία γιατί αλλιώς εάν περιμένεις από τα mail να βγει άκρη θα νυχτώσουν ! Πάρε και μίλα τους είτε στ' Αγγλικά είτε στα Γερμανικά ... έλεος δλδ 6η φορά στο συνεργείο επειδή αυτοί παραμελούν ή ξεχνούν ! Πάρε μπας και τους σφίξει τον ....... η μαμά VW και καταλάβουν πόσο υπεύθυνοι πρέπει να είναι !

Link to comment
Share on other sites

Πάρε ο ίδιος σου τηλέφωνο στη Γερμανία γιατί αλλιώς εάν περιμένεις από τα mail να βγει άκρη θα νυχτώσουν ! Πάρε και μίλα τους είτε στ' Αγγλικά είτε στα Γερμανικά ... έλεος δλδ 6η φορά στο συνεργείο επειδή αυτοί παραμελούν ή ξεχνούν ! Πάρε μπας και τους σφίξει τον ....... η μαμά VW και καταλάβουν πόσο υπεύθυνοι πρέπει να είναι !

Ναι , και μετά θα ξυπνήσω!!!

Δες τι μου απάντησαν οι Γερμανοί μόλις τώρα:

Ref. no.: VW-2010/09-106165

28 September 2010

Airbag issue Volkswagen Polo

Dear Mr. XXXXXXXXXX

Thank you for your e-mail.

We regret that you have experienced the described difficulties.

We kindly request your understanding, however, that it is not possible for us to attend to all our customers from our

headquarters in Wolfsburg, but we count on the competence of our world-wide network. Consequently, we have forwarded your

correspondence to our importer

Kosmocar S.A.

M. Alexandrou Street Argyro 2

10210 Athens

Greece

Phone: +30 210 9945554

E-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*

responsible for all matters concerning sales and service of Volkswagen in your country, asking them to look into your issue and

get in touch with you directly. Please expect further communication from them.

Yours sincerely,

i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Karin Gaedecke

Volkswagen AG

38436 Wolfsburg

Tel +49 (0) 1805 865579*

Fax +49 (0) 1805 329865*

Mail to kundenbetreuung@volkswagen.de

Homepage http://www.volkswagen.de

****************************

Δηλαδή, αν σου πει η Ελληνική αντιπροσωπεία άντε πνίξου, να σου στείλουμε το τσιμεντόλιθο!!!

Link to comment
Share on other sites

Κατι που βρήκα σκαλίζοντας ..... και μήπως σε βοηθήσει ...

2009 VOLKSWAGEN CC

Manufactured between: 05/05/2008 and 11/04/2008

Defect: volkswagen is recalling approximately 5,000 my 2009 cc vehicles. some affected vehicles may have an incorrectly routed right front passenger seat belt buckle wiring harness, creating the potential for wires to become damaged when the seat is moved fully up or down or back and forth. if this wiring damage occurs, the airbag control module will switch to a fallback algorithm and deactivate the passenger's frontal air bag.

Consequence: in the event of a crash, the passenger's frontal airbag will not deploy and will not be able to properly protect an occupant, increasing the risk of injuries.

Action: dealers will inspect and adjust the routing of the right front passenger seat belt wiring harness. if a damaged wiring harness is found, the harness will be replaced free of charge. the recall is expected to begin during april 2009. owners may contact volkswagen at 1-800-822-8987.

Recall Date: 03/24/2009

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Κατι που βρήκα σκαλίζοντας ..... και μήπως σε βοηθήσει ...

Ευχαριστώ, δεν ξέρω αν ισχύει στην περίπτωσή μου.

Ξαναμίλησα με το συνεργείο και περιμένω να με καλέσουν για αλλαγή:

1) το σφουγγαράκι που μπαίνει μέσα ο αισθητήρας βάρους

2) τον αισθητήρα βάρους

3) το κλείστρο της ζώνης ασφαλείας.

Δεν έχουν ακόμη τα ανταλλακτικά.

Σε περίπτωση που δεν φτιαχτεί και την έκτη φορά,θα κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που έχω ήδη αναφέρει το πρόβλημά μου. Με την απαντητική επιστολή της ΓΓΚΑ θα στείλω επιστολή στο Euroncap να ξεκινήσει διαδικασία επανελέγχου της βαθμολογίας που έχει δώσει στο αμάξι εξαιτίας πιθανής δυσλειτουργίας αερόσακου.

Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Με την VW Γερμανίας δεν υπάρχει περιθώριο συνεννόησης. Τους ξαναενόχλησα και μου δείξανε την πόρτα, όπως φαίνεται στο τελευταίο τους email. Κάνω το σταυρό μου που πέρυσι δεν αγόρασα το Audi A4 και πήρα το C200, παρόλο που η γυναίκα μου με είχε φάει με το A4. Με τέτοια αντιπροσωπεία που αν κάτι δεν πάει καλά σε ταλαιπωρούν έτσι, δε θέλω να έχω καμία σχέση στο μέλλον!!!

11 October 2010

Ref. no.: VW-2010/09-106165

Dear Mr. XXXXXXXX,

Thank you for your further e-mail.

We are sorry to learn that a satisfactory outcome has not yet been achieved. It will, therefore, be necessary to refer your case again to our importer, KOSMOCAR S.A. as it has been clearly proved to be unsatisfactory for us to try to deal with cases from abroad here. Our subsidiary follow the same principles governing the terms of our warranty, and the continuation of this service for cases in which the circumstances support special consideration.

They will be glad to reveal the history of complaint you detail in your e-mail, and if this results in an alteration of their decision, you may rest assured that they will get in touch with you again.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,

i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Fabio Angeloni

Volkswagen AG

38436 Wolfsburg

Tel +49 (0) 1805 865579*

Fax +49 (0) 1805 329865*

Mail to kundenbetreuung@volkswagen.de

Homepage http://www.volkswagen.de

Link to comment
Share on other sites

Τώρα είδα το συγκεκριμένο post. Εμένα σε Polo TSI manual, μου το ξεκίνησε σχεδόν απ' όταν το πήρα. Είπα, δεν βαριέσαι σιγά την απώλεια να μην χτυπάει να βάλει ζώνη ο συνοδηγός, άσε που για να φτιαχτεί ο αισθητήρας θα τα ξηλώσουν όλα για να το βρουν και να το φτιάξουν. Όμως όταν διάβασα στο post ότι δεν ανοίγει και ο αερόσακος φοβήθηκα και εντός εβδομάδος θα περάσω και εγώ από την αντιπροσωπεία να δούμε πως θα διευθετηθεί.

Edited by GeorgeD
Link to comment
Share on other sites

Τώρα είδα το συγκεκριμένο post. Εμένα σε Polo TSI manual, μου το ξεκίνησε σχεδόν απ' όταν το πήρα. Είπα, δεν βαριέσαι σιγά την απώλεια να μην χτυπάει να βάλει ζώνη ο συνοδηγός, άσε που για να φτιαχτεί ο αισθητήρας θα τα ξηλώσουν όλα για να το βρουν και να το φτιάξουν. Όμως όταν διάβασα στο post ότι δεν ανοίγει και ο αερόσακος φοβήθηκα και εντός εβδομάδος θα περάσω και εγώ από την αντιπροσωπεία να δούμε πως θα διευθετηθεί.

Σήμερα έμαθα από συνάδελφο ότι κι αυτός έχει παρατηρήσει τον ίδιο χαβά, ειδικά αν δεν κάθεται η κοπέλλα του με όλο το βάρος της στη μέση του καθίσματος.

Είναι ξεκάθαρα θέμα κακού σχεδιασμού. Ο αισθητήρας πρέπει να ενεργοποιείται με κάποιο συγκεκριμένο βάρος, δε θυμάμαι πόσο ακριβώς, αλλά ο συγκεκριμένος έχει πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι σε ένα τρακάρισμα, συνήθως προηγείται φρενάρισμα, οπότε η πίεση στο κάθισμα μειώνεται. Κανένας από την κατασκευάστρια εταιρεία και τον επίσημο εισαγωγέα δε μου δίνει υπεύθυνη απάντηση αν ο αερόσακκος θα δουλέψει σίγουρα αν χρειαστεί η όχι.

Εγώ έχω ραντεβού αύριο ΓΙΑ ΕΚΤΗ ΦΟΡΑ στο συνεργείο. Δεν ξέρω πότε θα μου το δώσουν το αμάξι, ίσως να πάρει και μέρες.

Αν δεν μου το φτιάξουν, ξεκινάω καινούργιο thread εδώ, στο 4tforum κλπ. για συγκέντρωση ονομάτων για ομαδική καταγγελία και διεκδίκηση αποζημίωσης αφού μας έχουν τόσους μήνες με μειωμένη ασφάλεια.

Σύντομα θα έχω νέα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αν επιτρέπεται να εκφράσω κι εγώ την άποψή μου.

Το μόνο που μπορείς πλέον να κάνεις είναι να τους ενημερώσεις, ειδικά την κυρία που υπογράφει το τελευταίο mail - απάντηση από το Wolfsburg, ότι σε περίπτωση ατυχήματος, που το απεύχομαι βεβαίως, και μη λειτουργίας του a/b με συνέπεια τον τραυματισμό του συνεπιβάτη καθίστανται υπεύθυνη η ίδια, η εταιρία, ο εδώ εισαγωγέας και ο τοπικός αντιπρόσωπος, γι' αυτό καλό είναι να κρατάς - ζητάς εντολή εργασίας ή κάτι αντίστοιχο τέλος πάντων.

Μη ξεχνάς ότι τα ηλεκτρονικά μηνύματα επέχουν θέση εγγράφου και κατ' επέκτασιν μπορείς να τα επικαλεστείς.

Όχι δεν είμαι δικηγόρος, αλλά σε συναλλαγή με υπηρεσία του δημοσίου, έστειλα το αίτημά μου ηλεκτρονικά και μου ήρθε εμπρόθεσμη απάντηση επίσης ηλεκτρονικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.