themisSs13 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 φίλε ..δεν έχει σημασία εάν εγώ ξέρω πιο πολλά η εσύ .. το θέμα είναι η λειτουργικότητα ,, έχω κάνει τέτοιο project και δεν φαντάζεσαι που αντιμετώπισα πρόβλημα ,, άσε να σπάσουν τα 2 πρώτα ,, και πάλι εδώ είμαστε , εμένα ο πελάτης εχει baguette 4000 ούτε για το μπρελόκ δεν φτάνουν δν καταλαβαινω γτ να σπασει...οι μπιελες κ τα πιστονια ειναι καλυτερα απο 20vt!με ενα σωστο προγραμμα δν 8 νιω8ει το χριστο του! αν τα μιγματα ειναι κομπλε δν εχεις προβλημα!τωρα αν θες ν φτωχυνεις μιγμα για μερικα αλογα εκει παιζεις με τις πιθανοτητες! κ το καλυτερο ειναι η να πουλησεις το αμα3ι η να αλλα3εις τουρμπινα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 οι μπιελες κ τα πιστονια ειναι καλυτερα απο 20vt!μ Aπο που το ξερεις?20vt με κλειστο μοτερ πανε 280-300 ροδα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Aπο που το ξερεις?20vt με κλειστο μοτερ πανε 280-300 ροδα! βαλ'τα διπλα διπλα κ 8 καταλαβεις!αν τα εχει δει καποιος ας μας πει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Aπο που το ξερεις?20vt με κλειστο μοτερ πανε 280-300 ροδα! αααα κ οταν δεις απο 14αρι 300++ βουτα το κεφαλι σου στην μπανιερα!(δν στην λεω) γτ εγω αυτο θ κανω! μετα ας ερ8ει καποιος ν μου πει οτι αυτο το μοτερ δν αντεχει η οτι υπαρχει καλυτερο 14αρι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 (edited) themisSs13 πολύ γνωστά λόγια είναι αυτά που έγραψες. Έχεις μιλήσει με κανέναν προγραμματιστή ;;; Edited September 28, 2010 by TwoFaCe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 themisSs13 πολύ γνωστά λόγια είναι αυτά που έγραψες. Έχεις μιλήσει με κανέναν προγραμματιστή ;;; το αμα3ι μ ειναι μαμα ουτε φιλτρο!δν ξερω κανεναν ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. απλα επειδη θελω ν μαθω ψαχνω! ρωταω...οχι τυχαιους!καποιους που δν θ σου πω οτι ξερουν...απλα θ σου πω οτι εχουν δει 5 πραγματα!ωστοσο αν κανω λα8ος θελω να μου πειτε. γτ δν ξερω τπτ σε συγκριση με εσας απλα μαθαινω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 off topic το topic χάθηκε για ευνόητους λόγους που ... είναι χαζομάρα να το ψάξουμε γιατί έγινε .. δεν θέλω να φέρω κανέναν σε δύσκολη θέση γιατί και εμένα η θέση μου η είναι επίσης δύσκολη ( δεν έπρεπε στην τελική να ασχοληθώ γιατί δεν έβαλα εγώ κανένα πρόγραμμα και ούτε χρήματα θα βγάλω ) το πόρισμα βγήκε ,, απλά σας ενημερώνω ότι σε περίπτωση που εκραγεί κανένα gt-gti 2009 μετά ,, και σας βρούνε λογισμικό διαφορετικό η φοράτε καμία εξάτμιση η μια τρόμπα , φίλτρο ,,, μην πάρετε Κανά τηλέφωνο και μου πείτε ,,, Νίκο έκανα γουδί να σας το φτιάξει ο βελτιωτής σας .. ((( ακου ρε έχουν σπάσει κΆ αλλά ))) Off: Φιλε προς αποφυγη παρεξηγησεων σε καμια περιπτωση δεν εννοουσα η περιμενα κατι απο εσενα με το post μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 λοιπόν ,, πιο εύκολα βγάζει το 1.4 παρά το 20 vt ,, πιο από όλα όμως 20 vt ,, το γιατί είναι εύκολο λόγο compressor.. το να βάλεις μικρότερο γιατί ο μαμά φτάνει στιγμιαία 2,1 και στις χαμηλές με φορτίο δεν θα μείνει τίποτα , οι προγραμματισταδες το ξέρουν ,, αλλά και την λύση νομίζουν ότι ξέρουν ,, οπτέ το πείραμα θα γίνει σε κάποιο από τα αυτοκίνητα σας ... να σας θυμίσω μερικά ΜΠΑΜ από κάτι αυτοκίνητα ανεξάρτητων κυβικών ,, επίσης έχω λύσει και 2 μοτέρ και ξέρω τι παίζει ,, σεμινάρια έχω κάνει ,, δεν είδα κανέναν από τους παρογραματισταδες να τα παρακολουθούν ??? οπτέ οι δικαιολογίες της έκρηξης θα είναι οι γνωστές 1) έφυγε το σωληνάκι του λαδιού και δεν είχαμε λίπανση .. φταιει ο μηχανικός 2) έφυγε το σωληνάκι της N75 σήκωσε πίεση και έσπασε 3) δεν έκανε καλή επαφή η τρόμπα τις βενζίνης και κόλλησε σαν δίχρονο και αλλά τέτοια έτσι θα τα καταντήσετε ρρρρρρρρρρεεεε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Σε έχω παρακολουθήσει σε μια συζήτηση που είχαμε κάποτε στην πίστα των Μεγάρων και έλεγες για τα προγράμματα για το μοτέρ 1.4Tsi. Όλα άχρηστα. overload e-tuners REVO Το ένα κοψίματα το άλλο μεγάλες θερμοκρασίες , για όλα είχες κάτι να πείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 28, 2010 Author Report Share Posted September 28, 2010 (edited) Εγώ δεν θα πω τίποτα περί προγραμμάτων! Θα πω όμως το εξής!!! SKN Ο SKN είναι ένας από τους βελτιωτικούς οίκους στην αγορά που ορίζει ως πρώτιστο το ζήτημα της εγγύησης. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία έχουν εκτελεστεί επιτυχώς από τον SKN περίπου 4.500 διαφορετικές τροποποιήσεις λογισμικού. Αυτά, είναι 4.500 μεμονωμένα επιτυχή αναπτυξιακά έργα υψηλής απόδοσης λογισμικού. Σήμερα μέσω της εμπειρίας εγγυούμαστε στους πελάτες μας, ένα ασφαλές μέλλον. Οι πελάτες μας έχουν εγγύηση 5 ετών για το λογισμικό SKN! Στους πελάτες μας παρέχεται εγγύηση 36 μηνών για τα οχήματα. Παρακαλώ διαβάστε τις παρακάτω πληροφορίες για το τι περιλαμβάνει η εγγύηση λεπτομερώς και κάτω από ποιους όρους χορηγείτε. Όροι εγγύησης SKN: • Εγγύηση 5 ετών για το λογισμικό του SKN. • Οχήματα Κατά την ημερομηνία της αρχικής εγγραφής, όλα τα καινούργια οχήματα λαμβάνουν εγγύηση 24 μηνών ή 100.000 χλμ! Η εγγύηση τελειώνει στα 100.000 χλμ ή 24 μήνες μετά από την αρχική εγγραφή του οχήματος. Κατά την ημερομηνία της αρχικής εγγραφής, όλα τα μεταχειρισμένα οχήματα λαμβάνουν εγγύηση 12 μηνών ή 100.000 χλμ! Η εγγύηση τελειώνει στα 100.000 χλμ ή 12 μήνες μετά από την αρχική εγγραφή του οχήματος. Η συμφωνία εγγύησης συνάπτεται από την ημερομηνία εγκατάστασης της μονάδας (chip/control unit). Όροι εγγύησης TUV: Μπορεί να δοθεί σε οχήματα που έχουν λιγότερο από 60.000 χλμ. κατά την ημερομηνία της βελτίωσης. Το τέλος της εγγύησης TUV παρέρχεται σύμφωνα με τους παραπάνω όρους εγγύησης του SKN. Σε συνεργασία με την εταιρεία TUNE GARANT μπορεί να δοθεί επιπλέον εγγύηση για οχήματα έως 5 έτη και με λιγότερα από 60.000χλμ. Η εγγύηση αρχίζει από την ημερομηνία εγκατάστασης της μονάδας (chip/control unit ) και τελειώνει με την λήξη της ορισμένης εγγυητικής περιόδου ή το όχημα έχει ταξιδέψει 100.000 χλμ. Στην ιστοσελίδα www.tune-garant.de υπάρχουν διαθέσιμοι οι όροι της εγγύησης, τα ποσά αποζημίωσης σε περίπτωση αξίωσης καθώς επίσης και όλες οι σχετικές πληροφορίες. MTM In order to protect you in the event of damage or loss, mtm offers you the NSA guarantee a fast and easily arranged insurance at fixed prices. The NSA guarantee provides convincing benefits like a European-wide travel insurance, 24-hours-breakdown service inclusive overnight accommodation and replacement car. NSA 2 - Vehicles cover up to the 3rd year from date of first registration and a maximum of 100,000km Guarantee price 148 EUR4x4 vehicles, allroad, quattro (option)35 EURTurbo / Compressor30 EURMaximum limit2,580 EURIn case of engine breakdown6,450 EURDeductible10%, min. 97 EURMaximum vehicle age2 years*Mileagemax. 100,000 kmDuration of the guarantee12 months (maximum limit until 3 years after date of first registration)* The age of the vehicle is calculated in fulfilled years, the date of first registration is deciding. Example: on 1st March 2005 a car which has been registrated on 12th January 2000 is not anymore in the category "until 5 years". NSA 5 - Vehicles cover up to the 5th year from date of first registration and a maximum of 80,000km Guarantee price225 EUR4x4 vehicles, allroad, quattro (option)35 EURTurbo / Compressor30 EURMaximum limit2,580 EURIn case of engine breakdown6,450 EURDeductible10%, min. 97 EURMaximum vehicle age5 years*Mileagemax. 80,000 kmDuration of the guarantee12 months* The age of the vehicle is calculated in fulfilled years, the date of first registration is deciding. Example: on 1st March 2005 a car which has been registrated on 12th January 2000 is not anymore in the category "until 5 years". Τα συμπεράσματα δικά σας... Edited September 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Δεν καταλαβαινω μερικους απο εσας...Γιατι ξεκινατε παλι με τα προγραμματα????Ο καθενας εχει κανει τι επιλογη του κ ειναι σεβαστη...Αν θελει να δει αν την εχει μεγαλυτερη κατεβαινει στο δρομο κ παταει..... Επισης αφηστε τους ανθρωπους να κανουν το προτζεκτ που θελουν κ ας σπασει...Ε κ τι εγινε???Μπορει ο καθενας να θελει να το κανει με το τιμημα να σπασει αλλα μπορει να εχει κ χρηματα να το φτιαξει μετα κ να ξυριζει...Γιατι τοση αρνητικοτητα δεν μπορω να καταλαβω...Δωστε μια θετικη ενεργεια στην ολη προσπαθεια κ ας μην ειμαστε ολοι τοσο κακοπροεραιτοι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 (edited) Για να σχολιάσω πάντως την αρχική παρατήρηση του midkin, όντως υπάρχει αυτό το project για 1.4 TSI με στόχο τους 300 ίππους και με κλειστό μοτέρ. Εμείς οι ίδιοι το σχεδιάσαμε και το προτείναμε στον κύριο Μπουλέκο στις αρχές του καλοκαιριού. Του δώσαμε και την ακριβή τεχνική λύση που θα εφαρμοστεί, με λιστα όλων των ανταλλακτικών που χρειάζονται και για ποιό λόγο πρέπει να χρησιμοποιηθεί το καθένα. Έχουμε ξαναδεί την υπόθεση σε όλο το φάσμα της γιατί τέτοια σχέδια κάνουμε συχνά, με αυτά ξεκινήσαμε. Δεν μπορούμε να παραθέσουμε περισσότερες πληφορορίες προς το παρόν λόγω της συνεχιζόμενης εξελιξης του project. Το ζητούμενο από πλευράς προδιαγραφών είναι να κατασκευαστεί ένα turbo kit που: 1) Να δικαιολογεί με τις επιδόσεις του τον κόπο και το χρηματικό αντίτιμο για τους ιδιοκτήτες 2) Να μην βάζει σε κίνδυνο τους κινητήρες τους (όσο δυνατόν είναι αυτό δεδομένου της 100% αύξησης ισχύος) 3) Να αντέξει σε βάθος χρόνου. 4) Να συνεχίσει να τηρεί την άψογη συνεργασία κομπρέσσορα/τουρμπίνας οπως ισχύει στο εργοστασιακό TSI. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι. Προφανώς τα περί εγγυήσεων, κάλυψης και λοιπών παραμυθιών πάνε περίπατο για ένα τέτοιο προιόν. Ούτε και μπορεί να πωλείται 500 ή 1000 ευρώ. Καλύτερα όμως να γνωρίζεις τί αγοράζεις ευθύς εξαρχής, παρά να ζεις σε μια εναλλακτική πραγματικότητα στην οποία η κατασκευάστρια εταιρεία ή ο βελτιωτής φταίει για όλα όσα συμβαίνουν στο αυτοκίνητο. Το πρώτο πειραματόζωο λειτουργεί άψογα εδώ και λίγο καιρό. Αν όμως δεν συμπληρώσει απροβλημάτιστα 20.000χλμ τουλάχιστον, θα είναι πολύ νωρίς να ανακοινωθεί οτιδήποτε. Υ.Γ. Βρε σεις γιατί μου βγαίνει το σπόιλερλαντ όταν πάω να διαβάσω για τους όρους κάλυψης της εγγύησης της SKN? το http://www.tune-garant.de οδηγεί στο http://www.spoiler-land.de/ Edited September 28, 2010 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Σε έχω παρακολουθήσει σε μια συζήτηση που είχαμε κάποτε στην πίστα των Μεγάρων και έλεγες για τα προγράμματα για το μοτέρ 1.4Tsi. Όλα άχρηστα. overload e-tuners REVO Το ένα κοψίματα το άλλο μεγάλες θερμοκρασίες , για όλα είχες κάτι να πείς. φίλε σε θυμάμαι ,, ήταν τότε που μου έσπασε ξανά το γρανάζι του στρόφαλου κοιτά ,, ξέρω ότι σου αρέσει αυτό που γίνετε τώρα γιατί είσαι στο αντίπαλο στρατόπεδο ,, πλάκα κάνω ναι το ειχα πει ,, ότι και για τα μοτέρ και για τους βελτιωτές ,, με την διάφορα ότι οι βελτιωτές δεν είναι άχρηστη ,, απλά περνούν ρίσκα σε ξένες περιούσιες βλέπε 1,8 και κράτημα μέχρι τον κόφτη .. μόνο έλληνας θα την έκανε την μα,,,,ια όσο για τους κινητήρες ,, δικαιώθηκα τα rocco με 140 hp ,, δώσανε up date με μείωση υποδυναμης επίσης σε μοντέλα με αριθμό πλαισίου w 22 και πίσω το ίδιο ( γολφ ) δεν έχω να πω κάτι άλλο ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 φίλε σε θυμάμαι ,, ήταν τότε που μου έσπασε ξανά το γρανάζι του στρόφαλου κοιτά ,, ξέρω ότι σου αρέσει αυτό που γίνετε τώρα γιατί είσαι στο αντίπαλο στρατόπεδο ,, πλάκα κάνω ναι το ειχα πει ,, ότι και για τα μοτέρ και για τους βελτιωτές ,, με την διάφορα ότι οι βελτιωτές δεν είναι άχρηστη ,, απλά περνούν ρίσκα σε ξένες περιούσιες βλέπε 1,8 και κράτημα μέχρι τον κόφτη .. μόνο έλληνας θα την έκανε την μα,,,,ια όσο για τους κινητήρες ,, δικαιώθηκα τα rocco με 140 hp ,, δώσανε up date με μείωση υποδυναμης επίσης σε μοντέλα με αριθμό πλαισίου w 22 και πίσω το ίδιο ( γολφ ) δεν έχω να πω κάτι άλλο ,, Ναι ήμουν μαζί με τον Πετρόπουλο. Φαντάζομαι για το δεύτερο όντως να κάνεις πλάκα. Απλά κατέκρινες αμέσως ένα project. Αν δεν υπήρχαν άνθρωποι που τόλμησαν και έκαναν κάποια πράγματα ακόμα θα ήμασταν αιώνες πίσω. Γι αυτό και λέγετε porject ή που θα πετύχεις και θα είσαι ο πρώτος και θα ανταμειφτείς γι αυτό ή απέτυχες σε ένα έργο και δεν χάλασε και ο κόσμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 βαλ'τα διπλα διπλα κ 8 καταλαβεις!αν τα εχει δει καποιος ας μας πει! Φιλε μου δεν νομιζω να εχει 20αρι πυρο μπιελες οπως το ΒΑΜ και το AGU μοτερ...18-19 ισως!Παντως και ο Αποστολης αν δεν κανω λαθος εχει παρει μπιελες να βαλει integrated engineering απο 20vt γιατι μου ειχε πει οτι ειναι ιδιες(δεν ξερω αν ισχυει) γιατι οπως καταλαβαινετε ειναι επιφοβο!Απο οτι εχω ακουσει ειναι παρομοιο σε μεταλα με το 20vt...αλλα υποδιεστερο σε αντοχες(δεν γνωριζω πραγματικα)!Παντως φιλε σε αντοχη ισως ειναι κοντα ... Εσυ τα εχεις δει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Για να σχολιάσω πάντως την αρχική παρατήρηση του midkin, όντως υπάρχει αυτό το project για 1.4 TSI με στόχο τους 300 ίππους και με κλειστό μοτέρ. Εμείς οι ίδιοι το σχεδιάσαμε και το προτείναμε στον κύριο Μπουλέκο στις αρχές του καλοκαιριού. Του δώσαμε και την ακριβή τεχνική λύση που θα εφαρμοστεί, με λιστα όλων των ανταλλακτικών που χρειάζονται και για ποιό λόγο πρέπει να χρησιμοποιηθεί το καθένα. Έχουμε ξαναδεί την υπόθεση σε όλο το φάσμα της γιατί τέτοια σχέδια κάνουμε συχνά, με αυτά ξεκινήσαμε. Δεν μπορούμε να παραθέσουμε περισσότερες πληφορορίες προς το παρόν λόγω της συνεχιζόμενης εξελιξης του project. Το ζητούμενο από πλευράς προδιαγραφών είναι να κατασκευαστεί ένα turbo kit που: 1) Να δικαιολογεί με τις επιδόσεις του τον κόπο και το χρηματικό αντίτιμο για τους ιδιοκτήτες 2) Να μην βάζει σε κίνδυνο τους κινητήρες τους (όσο δυνατόν είναι αυτό δεδομένου της 100% αύξησης ισχύος) 3) Να αντέξει σε βάθος χρόνου. 4) Να συνεχίσει να τηρεί την άψογη συνεργασία κομπρέσσορα/τουρμπίνας οπως ισχύει στο εργοστασιακό TSI. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι. Προφανώς τα περί εγγυήσεων, κάλυψης και λοιπών παραμυθιών πάνε περίπατο για ένα τέτοιο προιόν. Ούτε και μπορεί να πωλείται 500 ή 1000 ευρώ. Καλύτερα όμως να γνωρίζεις τί αγοράζεις ευθύς εξαρχής, παρά να ζεις σε μια εναλλακτική πραγματικότητα στην οποία η κατασκευάστρια εταιρεία ή ο βελτιωτής φταίει για όλα όσα συμβαίνουν στο αυτοκίνητο. Το πρώτο πειραματόζωο λειτουργεί άψογα εδώ και λίγο καιρό. Αν όμως δεν συμπληρώσει απροβλημάτιστα 20.000χλμ τουλάχιστον, θα είναι πολύ νωρίς να ανακοινωθεί οτιδήποτε. Υ.Γ. Βρε σεις γιατί μου βγαίνει το σπόιλερλαντ όταν πάω να διαβάσω για τους όρους κάλυψης της εγγύησης της SKN? το http://www.tune-garant.de οδηγεί στο http://www.spoiler-land.de/ Γνωριζεις τι διαμετρο μπιελες και πιστονια φοραει το tsi ? 19 φοραει το tsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 (edited) φίλε σε θυμάμαι ,, ήταν τότε που μου έσπασε ξανά το γρανάζι του στρόφαλου κοιτά ,, ξέρω ότι σου αρέσει αυτό που γίνετε τώρα γιατί είσαι στο αντίπαλο στρατόπεδο ,, πλάκα κάνω ναι το ειχα πει ,, ότι και για τα μοτέρ και για τους βελτιωτές ,, με την διάφορα ότι οι βελτιωτές δεν είναι άχρηστη ,, απλά περνούν ρίσκα σε ξένες περιούσιες βλέπε 1,8 και κράτημα μέχρι τον κόφτη .. μόνο έλληνας θα την έκανε την μα,,,,ια όσο για τους κινητήρες ,, δικαιώθηκα τα rocco με 140 hp ,, δώσανε up date με μείωση υποδυναμης επίσης σε μοντέλα με αριθμό πλαισίου w 22 και πίσω το ίδιο ( γολφ ) δεν έχω να πω κάτι άλλο ,, Νίκο αυτό που λες δεν ισχύει! Μάλλον το έβγαλες απο το μυαλό σου! Αν είναι δυνατόν δηλαδή?!?! Άκουσε εκεί! Μειώσανε την ιπποδύναμη? Πριν χρόνια η VW έκανε μια μεγάλη αλλαγή-update στο λογισμικό και αυτό είχε να κάνει με την γραμμικότητα του γκαζιού ανά τις στροφές κινητήρα! Έδωσε περισσότερη ροπή στις ψηλές στροφές, και έκοψε τα "μπαμ" στις χαμηλές διότι χαλάγανε οι Ν75 και όχι μόνο. Ποτέ δεν πειράξανε την ιπποδύναμη! Τα 140 αρια μείνανε 140 άλογα!!! Έχω κάνει και εγώ σεμινάρια Νίκο... Edited September 28, 2010 by ta6ape λάθος νούμερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 και να υποθεσουμε πως ειναι ετσι αν και πρωτη φορα το ακουω τα cupra ibiza kai gti polo πως εχουν 180+ αλογα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 off topic το topic χάθηκε για ευνόητους λόγους που ... είναι χαζομάρα να το ψάξουμε γιατί έγινε .. δεν θέλω να φέρω κανέναν σε δύσκολη θέση γιατί και εμένα η θέση μου η είναι επίσης δύσκολη ( δεν έπρεπε στην τελική να ασχοληθώ γιατί δεν έβαλα εγώ κανένα πρόγραμμα και ούτε χρήματα θα βγάλω ) το πόρισμα βγήκε ,, απλά σας ενημερώνω ότι σε περίπτωση που εκραγεί κανένα gt-gti 2009 μετά ,, και σας βρούνε λογισμικό διαφορετικό η φοράτε καμία εξάτμιση η μια τρόμπα , φίλτρο ,,, μην πάρετε Κανά τηλέφωνο και μου πείτε ,,, Νίκο έκανα γουδί να σας το φτιάξει ο βελτιωτής σας .. ((( ακου ρε έχουν σπάσει κΆ αλλά ))) Όσοι φοράνε προγράμμα τα το πετάξουμε προκαταβολικά ή να περιμένουμε να σπάσει πρώτα ΗΜΑΡΤΟΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 όσο για τους κινητήρες ,, δικαιώθηκα τα rocco με 140 hp ,, δώσανε up date με μείωση υποδυναμης επίσης σε μοντέλα με αριθμό πλαισίου w 22 και πίσω το ίδιο ( γολφ ) Επ. Φάουλ! Κίτρινη κάρτα. Αυτό ουδέποτε συνέβη. Τα update της αντιπροσωπείας δεν έριξαν ποτέ την ονομαστική ισχύ γιατί θα έπρεπε να αντιμετωπίσει η εταιρεία τα νομικά προβλήματα περί ευθυνών που προκύπτουν. Εν πάσει περιπτώσει, ο κινητήρας TSI υπάρχει πλέον εδώ και χρόνια, έχει δοκιμαστεί με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Είναι πολύ ισχυρός για το μέγεθός του, οικονομικός και αξιόπιστος όσο γίνεται και αντέχει ακόμη και 39 κιλά ροπής με τα εργοστασιακά σωθικά του. Τί παραπάνω να ζητήσει κανείς από ένα μοτέρ; Τις μπιέλες και τα πιστονια του δεν τις έχω δει από κοντά ποτέ (ευτυχώς). Αλλά για να αντέχουν τόσο πολύ σημαίνει οτι δεν χρειαζόμαστε παραπάνω, ούτε αξίζει και να το κάνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 28, 2010 Author Report Share Posted September 28, 2010 (edited) Μήπως εννοεί το 160άρι ο Νίκος ή μπα; Δεν βγήκε πρόσφατα πρόγραμμα που "ρίχνει" αρκετά τον κινητήρα; Το φόρεσε ένας συνάδελφος στο rocco του και είδε διαφορά προς τα κάτω!!! Edited September 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Μήπως εννοεί το 160άρι ο Νίκος ή μπα; Δεν βγήκε πρόσφατα πρόγραμμα που "ρίχνει" αρκετά τον κινητήρα! Το φόρεσε ένας συνάδελφος στο rocco του και είδε διαφορά προς τα κάτω!!! Δεν υπάρχει ούτε για 160άρι αυτό που λες! Το οτι έπεσε η απόδοση στου συναδέλφου σου μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει! Εξάλλου ο εγκέφαλος θέλει περίπου 30 χιλιόμετρα απόσταση για να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 28, 2010 Author Report Share Posted September 28, 2010 (edited) Δεν υπάρχει ούτε για 160άρι αυτό που λες! Το οτι έπεσε η απόδοση στου συναδέλφου σου μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει! Εξάλλου ο εγκέφαλος θέλει περίπου 30 χιλιόμετρα απόσταση για να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα... Με αυτή την αναβάθμιση δεν πέφτει και η απόδοση; Δεν ξέρω ίσως ήταν λάθος του συναδέλφου, αλλά είχα την εντύπωση πως το νέο update ρίχνει το αμάξι!!! Edited September 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Με αυτή την αναβάθμιση δεν πέφτει και η απόδοση; Δεν ξέρω ίσως ήταν λάθος του συναδέλφου, αλλά είχα την εντύπωση πως το νέο update ρίχνει το αμάξι!!! Δεν έχει σχέση αυτό που μας παραθέτεις! Εκεί μιλάνε για πρόβλημα στο λογισμικό του εγκεφάλου κάποιων συγκεκριμένων μοντέλων παραγωγής....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted September 28, 2010 Author Report Share Posted September 28, 2010 (edited) Δεν έχει σχέση αυτό που μας παραθέτεις! Εκεί μιλάνε για πρόβλημα στο λογισμικό του εγκεφάλου κάποιων συγκεκριμένων μοντέλων παραγωγής....... : )) Σοβαρά;;; Και σκεφτόμουν να μην το βάλω να μην πέσει η απόδοση!!! Οπότε το περνάω και αυτό! Υ.Γ. Μάλλον το rocco μαμά είναι πολύ αργό και μπερδεύεται ο συνάδελφος! Υ.Γ.2 Κοίτα και λίγο τα pm σου!!! Edited September 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...