aris_cc Posted February 12, 2011 Author Report Share Posted February 12, 2011 Δεν υπάρχει λόγος. Περάστηκε κανονικά εργοστασιακό λογισμικό. Για εμένα υπήρχε συγκεκριμένος λόγος που δεν έγινε το ίδιο με τον Κώστα ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Με τα τόσα δοκιμαστικά που δέχτηκες, είπαν του "φούστη" κάποτε θα κάτσει (πλακίτσα κάνω!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Προσωπικα , οτι 1.8 DSG7 εχω φτιαξει θα τσεκαρω τι ροπη σηκωνουν , γιατι μαλλον η ποολη ροπη κανει κακο στο κιβωτιο αυτο ( αν και πιστευω οτι με πιεση 1.1-1,2bar , απο 0.7-0.8 που εχει ΟΕΜ , δεν μπορει να το χαλασει ! Δεν γινεται να εχει αφησει τοσο μικρη ανοχη ο κατασκευαστης και αν το εχει κανει ειναι λαθος ! ) . Κρίτωνα, σήμερα είδα το παλικάρι με το Ibiza Cupra / DSG7 που το δουλεύει Stage2 πλεον στα 250 άλογα, και το παιδί μου είπε ότι με το που έβαλαν το πρόγραμμα, από 33 κιλά, τον έριξε στα 30-31 περίπου. Του ανέφερα το θέμα που μας είπες περί συμπλέκτη, και προβληματιστήκαμε και εμείς για τον λόγο που του έριξε την ροπή ο προγραμματιστής του. Πάντως, το παλικάρι, επειδή είναι και λίγο Ταλιμπάν (θερμόαιμος κοντράκιας) εδώ και 6 μήνες περίπου δεν έχει βρει κανένα ζόρι με το σαζμάν του Αν μπορείς να μας πεις φυσικά (μυστικά επαγγέλματος), εσείς όταν φτιάχνετε ανάλογα σαζμάν δηλαδή προτιμάτε να κρατήσετε χαμηλότερη την ροπή και απλα να την "τραπεζώσετε" χωρίς ξεσπάσματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Για εμένα υπήρχε συγκεκριμένος λόγος που δεν έγινε το ίδιο με τον Κώστα ??? Καθυστερήσαμε και βιαζόσουνα να φύγεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Για την ιστορία λοιπόν, σαν δεδομένα έχουμε ότι πρακτικά δουλεύει το Overload κανονικότατα (το φοράει παιδί), και έχουμε ερωτηματικό να δούμε αν το αρχείο της APR δουλεύει σωστά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_15 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Δλδ όπως δείχνει ,προς το παρόν , δεν αξίζει η αγορά passat cc 1.8tsi DSG με την προϋπόθεση να το βελτιώσεις ... (όλο προβλήματα διαβάζω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Από ότι μάθαμε ιδιοκτήτης CC με DSG7 και κωδικό κινητήρα BZB, φοράει πρόγραμμα της ABT εδώ και πολλά χιλιόμετρα (αν θυμάμαι καλά πάνω από 30000), χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης και Overload παίζει σε αντίστοιχο CC εδώ και μερικούς μήνες πάλι χωρίς το παραμικρό πρόβλημα μέχρι σήμερα. Ούτως ή άλλως, όταν μιλάμε για "βελτιωσιμότητα" νομίζω ότι γενικότερα ο 1.8TSi στα CC δεν είναι ότι καλύτερο καθότι σε όλες τις μορφές της η μετάδοση αποδεικνύεται λίγη, και δυστυχώς λόγω μη εκτεταμένης εμπορικής χρήσης του εν λόγω κινητήρα οι μεγάλες εταιρείες εξέλιξης/πώλησης βελτιωμένων εξαρτημάτων δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Κρίτωνα, σήμερα είδα το παλικάρι με το Ibiza Cupra / DSG7 που το δουλεύει Stage2 πλεον στα 250 άλογα, και το παιδί μου είπε ότι με το που έβαλαν το πρόγραμμα, από 33 κιλά, τον έριξε στα 30-31 περίπου. Του ανέφερα το θέμα που μας είπες περί συμπλέκτη, και προβληματιστήκαμε και εμείς για τον λόγο που του έριξε την ροπή ο προγραμματιστής του. Πάντως, το παλικάρι, επειδή είναι και λίγο Ταλιμπάν (θερμόαιμος κοντράκιας) εδώ και 6 μήνες περίπου δεν έχει βρει κανένα ζόρι με το σαζμάν του Αν μπορείς να μας πεις φυσικά (μυστικά επαγγέλματος), εσείς όταν φτιάχνετε ανάλογα σαζμάν δηλαδή προτιμάτε να κρατήσετε χαμηλότερη την ροπή και απλα να την "τραπεζώσετε" χωρίς ξεσπάσματα? Σε 1.4 TSI DSG7 σε μια περιπτωση δουλευουμε με 1.55-1.6bar και στοκ περιφερειακα , οπου στην πιεση αυτη το μοτερ αποδιδει περιπου 32kgrm ( ειναι και μελος του club ) . Προς το παρον δεν εχω δει καποιο προβλημα μεταδοσης , εδω και σχεδον 1 χρονο . Τζα υπολοιπα ειναι στα 30-31kgrm οπου επισης δεν εχω δει προβλημα . Σε 1.8 TSI DSG7 ειναι ολα πρωτα σταδια με στοκ περιφερειακα , με 1.05-1,1bar overboost στιγμιαια , οπου ακομα και με 100αρα βενζινη , πανω απο 32-33kgrm δεν θα βγαζουν . Μεχρι στιγμης επισης δεν εχω δει καποιο προβλημα . Την επομενη εβδομαδα θα ρυθμισω ενα CDAA DSG7 , που θα φοραει Κ03 απο 200αρι και downpipe μονο . Εχω σκοπο να το δουλεψω μεχρι 1bar στις μεσαιες , οπου εκει ειναι το προβλημα με το συμπλεκτη , και οσο βγαλει ψηλα . Λογικα θα εχει μεχρι 33kgrm ροπη παλι και δεν θα υπαρχει προβλημα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 παλι το θαυμα σου θα κανεις κριτωνα και θα δουλεψει αψογα το cda και με πολυ δυναμη κιολας αφου θα φοραει τουρμπινα απο διλιτρο κ03 .λοιπον εγω λεω θα βγαλει 31-33 κιλα ροπης με 275-280 αλογα περιπου καπου τοσα περιμενω να δω οταν το κανεις κριτωνα ενημερωσε μας να ξερουμε τι μπορουνε να κανουν τα dsg με διλιτρη κ03 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 παλι το θαυμα σου θα κανεις κριτωνα και θα δουλεψει αψογα το cda και με πολυ δυναμη κιολας αφου θα φοραει τουρμπινα απο διλιτρο κ03 .λοιπον εγω λεω θα βγαλει 31-33 κιλα ροπης με 275-280 αλογα περιπου καπου τοσα περιμενω να δω οταν το κανεις κριτωνα ενημερωσε μας να ξερουμε τι μπορουνε να κανουν τα dsg με διλιτρη κ03 Mολις τελειωσει το project , θα αναρτηθουν αναλυτικα στοιχεια για τη λειτουργια του αυτοκινητου , Τασο . Δεν ειμαι σιγουρος για το ποση ισχυ θα βγαλει , γιατι απο περιφεριεακα δεν θα εχει τιποτα περα αο ενα Downpipe , οποτε και δεν νομιζψ να βγαλει 280 ... θα δουμε . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Δλδ όπως δείχνει ,προς το παρόν , δεν αξίζει η αγορά passat cc 1.8tsi DSG με την προϋπόθεση να το βελτιώσεις ... (όλο προβλήματα διαβάζω) Αν το θέμα βελτίωση είναι πιο σημαντικό από την άνεση που σου δίνει το DSG7 τότε έχεις δίκιο. Εγώ προσωπικά, τώρα που έχω ζήσει 1,5 χρόνο την απόλαυση του DSG7, θα προτιμούσα να μου μείωναν 20 άλογα και 5 κιλά ροπής, παρά να γυρίσω σε μηχανικό. Αλλά και κοντράκιας να ήμουνα, από το να πάρω ένα CC 1.8 manual και να αρχίζω να το βελτιώνω, θα προτιμούσα χίλιες φορές να τα σκάσω από την αρχή για τα ατμοσφαιρικά 300 αλόγατα του 3.6 με DSG6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 θα προτιμούσα χίλιες φορές να τα σκάσω από την αρχή για τα ατμοσφαιρικά 300 αλόγατα του 3.6 με DSG6 Από τα ελάχιστα που πουλήθηκαν όμως, τα περισσότερα πλεον τα βρίσκεις προς πώληση Γιώργο μου! Απαγορευτικός κυβισμός πλέον για τη χώρα μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 28, 2011 Author Report Share Posted February 28, 2011 Ρε παιδιά, λέω μήπως, μας έβγαινε φθηνότερη επιλογή τελικά να πετάγαμε πάνω ένα 2λιτρο μοτέρ που σηκώνει και πιο χοντρά σκαλίσματα ??? Πόσο να έχει ένα μεταχειρισμένο 2λιτρο μοτέρ από CC ??? Ούτε άγχος για βολάν, συμπλέκτες, σασμάν και λοιπά σκατολοΐδια ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Στα μηχανικά κιβώτια μπορείς πολύ απλα να αλλάξεις ολόκληρο το σαζμάν και να βάλεις από δίλιτρο. Αν τώρα δεν θέλεις να τα σκάσεις χοντρά, και έχεις ανεκτικότητα στην βαβούρα, τότε κάνεις μια μετατροπή σε βολάν μονής μάζας, και το έχεις να ακούγεται μεν σαν ταξί, αλλά να σηκώνει τρελή ισχύ! Στα αυτόματα, τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα. Παρόλα αυτά,σου το ξαναλέω ότι DSG7 CC ρολάρει με ήπιο πρόγραμμα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ εδώ και αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Ρε παιδιά, λέω μήπως, μας έβγαινε φθηνότερη επιλογή τελικά να πετάγαμε πάνω ένα 2λιτρο μοτέρ που σηκώνει και πιο χοντρά σκαλίσματα ??? Πόσο να έχει ένα μεταχειρισμένο 2λιτρο μοτέρ από CC ??? Ούτε άγχος για βολάν, συμπλέκτες, σασμάν και λοιπά σκατολοΐδια ... ......σε καινουργιο αυτοκ ν αλλαξεις κινητηρα κλπ κλπ?! δεν ειναι μεγαλος ο σαματας βρε αρη?! .......πουλα το κ παρε ενα 2λιτρο να βρεις την υγεια σου!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted March 1, 2011 Author Report Share Posted March 1, 2011 Βρες μου 2λιτρο dsg μεταχειρισμένο και μετά τα λέμε ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 (edited) Βρες μου 2λιτρο dsg μεταχειρισμένο και μετά τα λέμε ... Δεν ξέρω αν είναι τόσο απλα τα πράγματα Αρη! Το να αλλάξεις σαζμάν εννοώ, μιας και όλα περνάνε ηλεκτρονικά από το can στα DSG! Μπορεί να είναι plug-n-play, μπορεί όμως να έιναι και σκέτο plug (κάτι μακρύ, και ξέρεις που να γίνεται plug και μετά εσύ να τρέχεις). Στα μηχανικά τουλάχιστον, τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ! Αν αύριο πάρω το σαζμάν του Αντώνη, κοτσάρω βολάν επάνω, μια μετατροπή του αφαλού του δίσκου, ένας εξάφτερος φτιαχτός, και ΤΕΛΟΣ, όλα ρολόι ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Πάρτε και ένα DSG7 Cupra (twincharger) να κάνετε κεφάλι... Eγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited March 1, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Βρες μου 2λιτρο dsg μεταχειρισμένο και μετά τα λέμε ... καινουργιο βρε!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...