Jump to content
Z3R@tuL

Update Εγκεφάλου Polo 1.2 Tsi

Recommended Posts

Καλά ότι υπάρχει απώλεια από τη μηχανή στο τροχό αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα είναι ότι σε σένα είναι τεράστια αυτή η απώλεια! Σχεδόν ένα ολόκληρο χιλιάρι αυτοκίνητο (57hp)!!! 10-15 άντε 20 άλογα να πούμε εντάξει, άλλα 57;

Link to comment
Share on other sites

Καλά ότι υπάρχει απώλεια από τη μηχανή στο τροχό αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα είναι ότι σε σένα είναι τεράστια αυτή η απώλεια! Σχεδόν ένα ολόκληρο χιλιάρι αυτοκίνητο (57hp)!!! 10-15 άντε 20 άλογα να πούμε εντάξει, άλλα 57;

Έλα ντε!!! Σχεδόν τα μισά άλογα!

Και κάνει peak στα 93 περίπου αν βλέπω καλά...

Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έχει αρχίσει και κάνει περίεργα στο δρόμο πάλι, αλλά έλεγα ότι μούφα βενζίνη κλπ...(λες κ μπουκώνει πολύ εύκολα κλπ) Επίσης, 1η και όπισθεν κ 2α ενίοτε σε πολύ μικρές ταχύτητες (παρκάρισμα τύπου) ακούω ένα σφύριγμα, τον οποίο δεν μπορώ να εντοπίσω (το είχε αναφέρει και ο φίλος Greg σε άλλο topic, δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο πράγμα,απλά το υποθέτω). Μου είπαν ότι κάτι παίζει με καζανάκι, σπιραλ.. Δεν το κοίταξαν (δεν το πήγα να το κοιτάξουν), αλλά και μόνο που το άκουσαν. whatever τεσπα, απλά πρέπει όπωσδήποτε να το πάω. Περιμένω σήμερα -ελπίζω- περισσότερες πληροφορίες.

σ.σ.: η βουτιά έγινε με 5η @4600 rpm. 131 άλογα, 21,8 κιλά ροπής δεν είναι πολλή διαφορά από τα εργοστασιακά...; τι στο καλο εχει πειραχτεί... Έχει πολλές απώλειες από τη μηχανή στον τροχό ή είναι η ιδέα μου;

sorry εάν είμαι λίγο off topic...

Δεν πειραζει (εμενα προσωπικα ελπιζω και τους υπολοιπους) για τα off topic, κιεγω πολλες φορες αναφερομαι σε διαφορα προβληματα/προβληματισμους γιατι ειναι πολυ δυσκολο να αναφερθεις στο καθε ενα σε "δικο" του θεμα... ασε που θα το δει πιο πολυς κοσμος σε αυτα τα θεματα οποτε πιο πιθανο να βρεις και την λυση σου.

Για την δυναμομετρηση εγω προτεινω να πας εκει που πηγε και ο Ζ3 για να γινει με την ιδια μεθοδο και ετσι να εχεις λιγοτερα σφαλματα της μετρησης σου αφου θα εχεις ιδια σταθερα με τον Z3.

Τελος, ο λογος που σου εγραψα ειναι επειδη ειπες για το σφυριγμα.. εχω παρατηρησει οτι κανει κατι διαφορετικο (μερικες φορες) στην 1η,2α στις σιγανες ταχυτητες και ΑΛΛΟ σφυριγμα στην οπισθεν.. δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, παντως εχω να σου πω τι μου ειπαν στον ΦΙΛΟΣΙΔΗ (για το δευτερο, στην οπισθεν).

Μου ειπαν οτι μερικες φορες ακουγεται ενα σφυριγμα και στην 1η και στην οπισθεν οταν το αμαξι δεν εχει ζεσταθει και τοσο πολυ και αυτο οφειλεται στα τακακια και στα οικολογικα συστατικα που χρησιμοποιουν για να τα φτιαξουν κτλ.

Αυτο μου το ειπε ο αρχιμηχανικος στον φιλοσιδη οπως σου εγραψα, την επομενη μερα ετυχε και πηγα για παρεα με εναν φιλο μου στην suzuki για να κανει test drive το καινουργιο swift και γενικα πιασαμε την κουβεντα για τα προβληματα μου (=μας) για το polo... μου ειπε οτι θα ειναι για καλο (=μακροζωια του κινητηρα) αυτη η αλλαγη στην ροπη και να το συνηθισω (δυσκολο αλλα προσπαθω!) και για τα τακακια μου το επιβεβαιωσε 100% οτι ισχυει αυτο για την οικολογικη συσταση και το κανει και σε αλλα αμαξια να ακουγεται αυτο το "σφυριγμα" (μου ειπε συγκεκριμενα οτι το κανουν τα toyota)

τωρα για την 1η,2α ομως που ακουω σπανια αυτον τον ηχο που μαλλον περιγραφεις βρηκα την λυση... το αγνοω, βαζω δυνατα μουσικη και προσπαθω να κανω αποσβεση το 17χιλιαρο που εσκασα. Σκεφτομαι οτι αλλαξα αμαξι για να εχω την ησυχια μου και να μην αγχωνομαι αν θα παρει μπρος, αν θα αναψει λαμπακι κτλ και κατεληξα οτι τελικα εχω χαρει μονο τα πρωτα 839 χιλιομετρα απο το polo (καταλαβαινετε οτι στα 840 εσβησε σε φαναρι...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει (εμενα προσωπικα ελπιζω και τους υπολοιπους) για τα off topic, κιεγω πολλες φορες αναφερομαι σε διαφορα προβληματα/προβληματισμους γιατι ειναι πολυ δυσκολο να αναφερθεις στο καθε ενα σε "δικο" του θεμα... ασε που θα το δει πιο πολυς κοσμος σε αυτα τα θεματα οποτε πιο πιθανο να βρεις και την λυση σου.

Για την δυναμομετρηση εγω προτεινω να πας εκει που πηγε και ο Ζ3 για να γινει με την ιδια μεθοδο και ετσι να εχεις λιγοτερα σφαλματα της μετρησης σου αφου θα εχεις ιδια σταθερα με τον Z3.

Τελος, ο λογος που σου εγραψα ειναι επειδη ειπες για το σφυριγμα.. εχω παρατηρησει οτι κανει κατι διαφορετικο (μερικες φορες) στην 1η,2α στις σιγανες ταχυτητες και ΑΛΛΟ σφυριγμα στην οπισθεν.. δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, παντως εχω να σου πω τι μου ειπαν στον ΦΙΛΟΣΙΔΗ (για το δευτερο, στην οπισθεν).

Μου ειπαν οτι μερικες φορες ακουγεται ενα σφυριγμα και στην 1η και στην οπισθεν οταν το αμαξι δεν εχει ζεσταθει και τοσο πολυ και αυτο οφειλεται στα τακακια και στα οικολογικα συστατικα που χρησιμοποιουν για να τα φτιαξουν κτλ.

Αυτο μου το ειπε ο αρχιμηχανικος στον φιλοσιδη οπως σου εγραψα, την επομενη μερα ετυχε και πηγα για παρεα με εναν φιλο μου στην suzuki για να κανει test drive το καινουργιο swift και γενικα πιασαμε την κουβεντα για τα προβληματα μου (=μας) για το polo... μου ειπε οτι θα ειναι για καλο (=μακροζωια του κινητηρα) αυτη η αλλαγη στην ροπη και να το συνηθισω (δυσκολο αλλα προσπαθω!) και για τα τακακια μου το επιβεβαιωσε 100% οτι ισχυει αυτο για την οικολογικη συσταση και το κανει και σε αλλα αμαξια να ακουγεται αυτο το "σφυριγμα" (μου ειπε συγκεκριμενα οτι το κανουν τα toyota)

τωρα για την 1η,2α ομως που ακουω σπανια αυτον τον ηχο που μαλλον περιγραφεις βρηκα την λυση... το αγνοω, βαζω δυνατα μουσικη και προσπαθω να κανω αποσβεση το 17χιλιαρο που εσκασα. Σκεφτομαι οτι αλλαξα αμαξι για να εχω την ησυχια μου και να μην αγχωνομαι αν θα παρει μπρος, αν θα αναψει λαμπακι κτλ και κατεληξα οτι τελικα εχω χαρει μονο τα πρωτα 839 χιλιομετρα απο το polo (καταλαβαινετε οτι στα 840 εσβησε σε φαναρι...)

Έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ πάρα πολύ :clapping: ! Μουσική στο τέρμα λοιπόν και no worries! Δεν θα σκάσω κ ότι βγει στην εγγύηση είναι.

Πιθανόν κάποια στιγμή να το πάω κ εκεί που το πήγε ο Z3Ratul για να είμαι πιο σίγουρη γιατί στην πράξη τόσο μεγάλο "κόμπιασμα" δεν έχω καταλάβει...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Γύρισα πριν λίγο από τη δυναμομέτρηση και ιδού τα αποτελέσματα:

Max 112 ίπποι χτύπησε στο δυναμόμετρο και 199Nm ροπή (το έχει σε KgM, αλλά ξέρουμε ότι 1 KgM = 9.80665Nm).

Εντάξει αν είχα βάλει 100άρα μπορεί να έβγαζε και 120 όπως λένε μερικοί ότι πιάνει, πάντως όπως και να έχει πράγματι το τουτού το λέει η καρδιά του.

112 αλόγατα λοιπόν μέχρι τις 5500 στροφές! Μετά παίζει κόφτης και δεν το αφήνει να ανεβάσει και άλλο. Νομίζω έτσι είναι από τη μαμά του ε;

Πάμε τώρα στα δικά μας προβλήματα. Το παλικάρι μου είπε ότι μάλλον στο update το έκαναν έτσι ώστε να μπαίνει το turbo λίγο πιο πάνω από τς 2000 στροφές ίσως για να μειώσει την κατανάλωση ίσως για την προστασία του κινητήρα που λένε μερικοί, πάντως πράγματι πλέον ΔΕΝ ανοίγει από τις 1550 αλλά από τις 2000+ στροφές. ¶λλωστε μπορείτε να το δείτε κι εσείς στο γράφημα.

Δε ξέρω από εδώ και στο εξής τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό, όμως απ' ότι είδατε όπως έλεγα και πριν πάω για δυναμομέτρηση στα χαμηλά έχει ξεφουσκώσει. Ότι και να πείτε πλέον έχουμε και παράδειγμα.

εγω παντως επιασε τελικη με το polo 198 χλμ με 5300 σαλ περιπου και ενω φαινοταν να εχει κι αλλη δυναμη δεν ανεβαζε αλλο ουτε σε κατηφορα....οποτε ο κοφτης στις 5500 μαλλον ισχυει....κριμα....

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε αναφέρει πολλές φορές οτι το Polo έχει κόφτη τελικής. Δεν είναι θέμα κόφτη στροφών αφού εύκολα πιάνει τα 196 είτε με 5η είτε με 6η στο κιβώτιο και μετά δεν ανεβάζει ούτε χιλιόμετρο.

Link to comment
Share on other sites

ναι παιδια και εμενα το αμαξι μου ανοιγει μετα τισ 2000 στροφεσ απο οτι εχο δει εχο κανει και εγω to uptade..ξερετε μιποσ τι μπρουμε να κανουμε???/εμενα μου χανε πει στιν εταιρια οτι εχει πεσει λιγο ι ροπη γτ προφιλασουνε τον κινιτιρα μεχρι να στρωσει..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου BECKMAN καταρχήν: lexiconbabinioti.jpg

Κατά δεύτερον δε μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο παρά μόνο αν βγει στο μέλλον νέο update Που το επαναφέρει πάλι στις παλιές ρυθμίσεις πράγμα που αμφιβάλλω...

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα παιδια...κανενα προγραμμα εχετε δοκιμασει?

Το Chιptronic φαινεται πολυ τιμιο (σε ολα του). Το εχει βαλει ενα μελος , αλλα δεν μου εχει δωσει feedback.

Κανενας αλλος εχει αποψη γιατι δεν ξερω την εταιρια?

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα παιδια...κανενα προγραμμα εχετε δοκιμασει?

Το Chιptronic φαινεται πολυ τιμιο (σε ολα του). Το εχει βαλει ενα μελος , αλλα δεν μου εχει δωσει feedback.

Κανενας αλλος εχει αποψη γιατι δεν ξερω την εταιρια?

για εμενα βαλε unitronic ...

Link to comment
Share on other sites

Κανονίσει ήθελε να πει... Αν το κάνεις να ξέρεις ότι μετά θα ανοίγει στις 2000 με 2500 rpm το turbo. Οι Γερμαναράδες έχουν δώσει γραμμή να λένε ότι αυτό είναι για την προστασία του κινητήρα αλλά εγώ (και πολλοί άλλοι) λέω ότι αυτά είναι μακακίες.

Να ξέρεις ότι μετά θα νομίζεις ότι έχεις άλλο αυτοκίνητο. Κανονικά ότι update βγαίνει πρέπει πάντα να το κάνεις αν και είναι στην κρίση σου αν θες να το κάνεις ή όχι.

Προσωπικώς εγώ μπορεί να μην το έκανα αν ήξερα αυτά που ξέρω τώρα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

για εμενα βαλε unitronic ...

Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις?

Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις?

Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση

UNITRONIC STAGE 1: 125HP / 151LB-TQ ;)

Λίγοι έχουν βάλει, φίλος που φοράει εδω και 1 χρονο σε 1.8Τ δεν εχει κανένα πρόβλημα με stage 2... και τα πατηματα του κανει και τα ταξιδια του παει και τα παντα ....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις?

Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση

η UNITRONIC είναι απο τις μεγαλύτερες εταιρίες βελτίωσης κινητήρων VAG και όχι μόνο. Ιδιαίτερα απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού παίζει σε δικό της γήπεδο όταν πρόκειται για big turbo εφαρμογές.

Edited by Overhauled
Link to comment
Share on other sites

η UNITRONIC είναι απο τις μεγαλύτερες εταιρίες βελτίωσης κινητήρων VAG και όχι μόνο. Ιδιαίτερα απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού παίζει σε δικό της γήπεδο όταν πρόκειται για big turbo εφαρμογές.

Πολύ σωστά τα είπες ! Συμφωνώ κι επ' αυξάνω !

Καί η εγγυηση? :yahoo:

διαλέγεις τι θέλεις .... εγγύηση ή βελτίωση ? Όχι ότι δεν υπάρχει και το ενδιάμεσο αλλά για να είσαι στο ενδιάμεσο πρέπει να έχεις "πλάτες" ή χρήμα . Eάν δεν έχεις κάτι από τα δυο ή κρατάς το αμάξι μαμά για 2-4 χρόνια(ανάλογα την εγγύηση) και μετά κάνεις την βελτίωση ή το ρισκάρεις.

so easy..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα γιατί ορισμένοι βελτιωτικοί οίκοι π.χ. ABT δεν χάνεις την εγγύηση

είναι η περίπτωση που έχεις το χρήμα ...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον γυρισα απο μεγαλη βολτα παραλιακη-εθνικη-συγγρου και νομιζω δεν υπαρχει λογος να το καθυστερω αλλο...

σημερα ημουν ο πρωτος (στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια->φιλοσιδης) που εκανα..........

πριν σας πω, ας ξεκινησω λιγο με τα βασικα.. εχω POLO TSI 1.2 αγορασμενο τον προηγουμενο ΑΠΡΙΛΙΟ και οπως παρα πολλοι --δυστυχως-- ειχα προβληματα με το "σβησιμο στο ρελαντι".. τον αυγουστο οπως επισης σχεδον ολοι οι υπολοιποι με το ιδιο προβλημα εκανα το update (ενταξει αναβαθμιση λογισμικου) και η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας εγινε πιο ομαλος.. πιο σταθερος ειδικα στο ρελαντι γιατι δεν ειχε αυτα τα "βυθισματα" που εγραφαν πολλοι εδω.. ΑΛΛΑ επεσε η ροπη του... τι εννοω? ενω παλια ανοιγε το turbo περι 1600-1700 στροφες (η VW γραφει στα φυλλαδια 1550 στροφες), ειχα παρατηρησει οτι ανοιγε ΠΑΝΩ απο τις 2000 και χωρις να θελω να ειμαι υπερβολικος ενιωθα πολλες φορες πολυ ψοφιο και χωρις νευρο το αμαξακι... μεχρι και σε ταξιδι εκει που παλια ημουν με 6η και προσπερνουσα με λιγο γκαζι στην μετα update εποχη επρεπε να κατεβασω ταχυτητα... μπορει να με θεωρειτε υπερβολικο ("ενταξει ρε φιλε ενα κατεβασμα εκανες και τι εγινε") αλλα για αλλο αμαξι τα εσκασα στην αρχη...

μπορω να γραφω κιαλλα δυσαρεστα αλλα θα τελειωσω οτι με τον Z3RATUL ο οποιος με (μας) επιβεβαιωσε καθως εκανε δυναμομετρηση και αν πατε καποιες σελιδες πισω στο συγκεκριμενο θα δειτε τα απογοητευτικα αποτελεσματα (ενταξει δεν χαθηκαν αλογα απλα αλλαξε το φασμα της ροπης)

τα θετικα του update (για να μην λεμε μονο τα αρνητικα) : ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (θα σβησει δεν θα σβησει φοβομουν... και καποιοι απο εδω εριχναν ρελαντο-γκαζιες στο φαναρι για να το αποφυγουν... αν ειναι δυνατον σε καινουργιο αμαξι!!!) και φυσικα αυτο που υποστηριζε η VW οτι ετσι θα εχουμε μακροβιοτερο κινητηρα (δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω... το οτι επρεπε να ηταν ετσι απο την αρχη και οχι να κανουμε αναβαθμιση λες και ειναι service pack των windows ειναι αλλη ιστορια)

ΛΟΙΠΟΝ επανερχομαι στην ιστορικη (για μενα) ημερα 29-04-2011 ! οχι δεν το λεω επειδη η ομαδα μου πριν 13 χρονια πηρε το κυπελλο αλλα επειδη ημουν ο πρωτος (στον φιλοσιδη) που εκανα το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ/ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ update... μου ελεγαν οτι δεν εχει βγει αλλα επειδη τους επρηξα το εβαλαν στο μηχανημα.. ευτυχως δικαιωθηκα.. θα κοψω την πολυλογια (απο την χαρα ειναι) που με επιασε πριν και μπαινω κατευθειαν στο ψητο.

ειχα την εκδοση 03F906070D 7236

και εβαλα την 03F906070D 9168

ηδη απο την βολτα με τον αρχιμηχανικο (ο οποιος επειδη ηταν περιεργος για τα αποτελεσματα μου εδωσε το κινητο του για να τον παρω να του πω εντυπωσεις!) μου φανηκε η διαφορα αλλα οταν το οδηγησα την καταλαβα με την μια (ηθελα να το δοκιμασω και το βραδυ με την ησυχια μου για αυτο αργησα λιγο να σας γραψω)

η 1η φαινεται να εχει πιο πολυ δυναμη, η 2α και η 3η οταν τις ζορισεις μπορει να μην προκαλουν την ενδειξη του ESP οπως παλια αλλα νιωθω σαν να "επεστρεψε" το polo που αγορασα..ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδιο.. πραγματικα ακουω (και νιωθω) το turbo να ανοιγει κατω απο τις 2000 στροφες.. θα ελεγα οτι ανοιγει περιπου στις 1700-1800 αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι το αμαξι πηγαινει καλυτερα, εχει πολυ καλυτερη ροπη και στα πολλα πειραματα μου στην εθνικη ειδα οτι με 6η και λιγο γκαζακι πηρε "μπρος" και φορτσαρε! καποια συμπερασματα μπορει να ειναι πανω στον ενθουσιασμο μου και να τα βλεπω ολα θετικα τωρα (οπως και την καταναλωση... για αυτο επειδη ειμαι στο fuelly.com (credits to Z3) θα φανει σε λιγο καιρο με ντοκουμεντα)

εγω νιωθω οτι αυτη η χαμενη νιοτη (=ροπη) του αμαξιου, που λεγαμε σε παλαιοτερα post,επεστρεψε...

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον γυρισα απο μεγαλη βολτα παραλιακη-εθνικη-συγγρου και νομιζω δεν υπαρχει λογος να το καθυστερω αλλο...

σημερα ημουν ο πρωτος (στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια->φιλοσιδης) που εκανα..........

πριν σας πω, ας ξεκινησω λιγο με τα βασικα.. εχω POLO TSI 1.2 αγορασμενο τον προηγουμενο ΑΠΡΙΛΙΟ και οπως παρα πολλοι --δυστυχως-- ειχα προβληματα με το "σβησιμο στο ρελαντι".. τον αυγουστο οπως επισης σχεδον ολοι οι υπολοιποι με το ιδιο προβλημα εκανα το update (ενταξει αναβαθμιση λογισμικου) και η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας εγινε πιο ομαλος.. πιο σταθερος ειδικα στο ρελαντι γιατι δεν ειχε αυτα τα "βυθισματα" που εγραφαν πολλοι εδω.. ΑΛΛΑ επεσε η ροπη του... τι εννοω? ενω παλια ανοιγε το turbo περι 1600-1700 στροφες (η VW γραφει στα φυλλαδια 1550 στροφες), ειχα παρατηρησει οτι ανοιγε ΠΑΝΩ απο τις 2000 και χωρις να θελω να ειμαι υπερβολικος ενιωθα πολλες φορες πολυ ψοφιο και χωρις νευρο το αμαξακι... μεχρι και σε ταξιδι εκει που παλια ημουν με 6η και προσπερνουσα με λιγο γκαζι στην μετα update εποχη επρεπε να κατεβασω ταχυτητα... μπορει να με θεωρειτε υπερβολικο ("ενταξει ρε φιλε ενα κατεβασμα εκανες και τι εγινε") αλλα για αλλο αμαξι τα εσκασα στην αρχη...

μπορω να γραφω κιαλλα δυσαρεστα αλλα θα τελειωσω οτι με τον Z3RATUL ο οποιος με (μας) επιβεβαιωσε καθως εκανε δυναμομετρηση και αν πατε καποιες σελιδες πισω στο συγκεκριμενο θα δειτε τα απογοητευτικα αποτελεσματα (ενταξει δεν χαθηκαν αλογα απλα αλλαξε το φασμα της ροπης)

τα θετικα του update (για να μην λεμε μονο τα αρνητικα) : ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (θα σβησει δεν θα σβησει φοβομουν... και καποιοι απο εδω εριχναν ρελαντο-γκαζιες στο φαναρι για να το αποφυγουν... αν ειναι δυνατον σε καινουργιο αμαξι!!!) και φυσικα αυτο που υποστηριζε η VW οτι ετσι θα εχουμε μακροβιοτερο κινητηρα (δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω... το οτι επρεπε να ηταν ετσι απο την αρχη και οχι να κανουμε αναβαθμιση λες και ειναι service pack των windows ειναι αλλη ιστορια)

ΛΟΙΠΟΝ επανερχομαι στην ιστορικη (για μενα) ημερα 29-04-2011 ! οχι δεν το λεω επειδη η ομαδα μου πριν 13 χρονια πηρε το κυπελλο αλλα επειδη ημουν ο πρωτος (στον φιλοσιδη) που εκανα το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ/ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ update... μου ελεγαν οτι δεν εχει βγει αλλα επειδη τους επρηξα το εβαλαν στο μηχανημα.. ευτυχως δικαιωθηκα.. θα κοψω την πολυλογια (απο την χαρα ειναι) που με επιασε πριν και μπαινω κατευθειαν στο ψητο.

ειχα την εκδοση 03F906070D 7236

και εβαλα την 03F906070D 9168

ηδη απο την βολτα με τον αρχιμηχανικο (ο οποιος επειδη ηταν περιεργος για τα αποτελεσματα μου εδωσε το κινητο του για να τον παρω να του πω εντυπωσεις!) μου φανηκε η διαφορα αλλα οταν το οδηγησα την καταλαβα με την μια (ηθελα να το δοκιμασω και το βραδυ με την ησυχια μου για αυτο αργησα λιγο να σας γραψω)

η 1η φαινεται να εχει πιο πολυ δυναμη, η 2α και η 3η οταν τις ζορισεις μπορει να μην προκαλουν την ενδειξη του ESP οπως παλια αλλα νιωθω σαν να "επεστρεψε" το polo που αγορασα..ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδιο.. πραγματικα ακουω (και νιωθω) το turbo να ανοιγει κατω απο τις 2000 στροφες.. θα ελεγα οτι ανοιγει περιπου στις 1700-1800 αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι το αμαξι πηγαινει καλυτερα, εχει πολυ καλυτερη ροπη και στα πολλα πειραματα μου στην εθνικη ειδα οτι με 6η και λιγο γκαζακι πηρε "μπρος" και φορτσαρε! καποια συμπερασματα μπορει να ειναι πανω στον ενθουσιασμο μου και να τα βλεπω ολα θετικα τωρα (οπως και την καταναλωση... για αυτο επειδη ειμαι στο fuelly.com (credits to Z3) θα φανει σε λιγο καιρο με ντοκουμεντα)

εγω νιωθω οτι αυτη η χαμενη νιοτη (=ροπη) του αμαξιου, που λεγαμε σε παλαιοτερα post,επεστρεψε...

καλημερα φιλε μου εισαι σιγουρος για το uptade αυτο που λεσ??γτ πριν μια βδομαδα το πηρα απο το πρωτο μεγαλο σερβισ και μου πανε δεν εχει βγει καινουριο uptade..ξερεις ποτε βγηκε???πληρωσες για να σαου κανουνε τον επαναπρογραμματισμο???και εμενα εχει πεσει η ροπη μου στα 17,5 και η τουρμπινα μου ανοιγει στις 2000 στροφεσ και εχω ξενερωσει αρκετα ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.