Z3R@tuL Posted November 25, 2010 Author Report Share Posted November 25, 2010 Καλά ότι υπάρχει απώλεια από τη μηχανή στο τροχό αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα είναι ότι σε σένα είναι τεράστια αυτή η απώλεια! Σχεδόν ένα ολόκληρο χιλιάρι αυτοκίνητο (57hp)!!! 10-15 άντε 20 άλογα να πούμε εντάξει, άλλα 57; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) Καλά ότι υπάρχει απώλεια από τη μηχανή στο τροχό αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα είναι ότι σε σένα είναι τεράστια αυτή η απώλεια! Σχεδόν ένα ολόκληρο χιλιάρι αυτοκίνητο (57hp)!!! 10-15 άντε 20 άλογα να πούμε εντάξει, άλλα 57; Έλα ντε!!! Σχεδόν τα μισά άλογα! Και κάνει peak στα 93 περίπου αν βλέπω καλά... Edited November 25, 2010 by mk2911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Δυστυχώς έχει αρχίσει και κάνει περίεργα στο δρόμο πάλι, αλλά έλεγα ότι μούφα βενζίνη κλπ...(λες κ μπουκώνει πολύ εύκολα κλπ) Επίσης, 1η και όπισθεν κ 2α ενίοτε σε πολύ μικρές ταχύτητες (παρκάρισμα τύπου) ακούω ένα σφύριγμα, τον οποίο δεν μπορώ να εντοπίσω (το είχε αναφέρει και ο φίλος Greg σε άλλο topic, δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο πράγμα,απλά το υποθέτω). Μου είπαν ότι κάτι παίζει με καζανάκι, σπιραλ.. Δεν το κοίταξαν (δεν το πήγα να το κοιτάξουν), αλλά και μόνο που το άκουσαν. whatever τεσπα, απλά πρέπει όπωσδήποτε να το πάω. Περιμένω σήμερα -ελπίζω- περισσότερες πληροφορίες. σ.σ.: η βουτιά έγινε με 5η @4600 rpm. 131 άλογα, 21,8 κιλά ροπής δεν είναι πολλή διαφορά από τα εργοστασιακά...; τι στο καλο εχει πειραχτεί... Έχει πολλές απώλειες από τη μηχανή στον τροχό ή είναι η ιδέα μου; sorry εάν είμαι λίγο off topic... Δεν πειραζει (εμενα προσωπικα ελπιζω και τους υπολοιπους) για τα off topic, κιεγω πολλες φορες αναφερομαι σε διαφορα προβληματα/προβληματισμους γιατι ειναι πολυ δυσκολο να αναφερθεις στο καθε ενα σε "δικο" του θεμα... ασε που θα το δει πιο πολυς κοσμος σε αυτα τα θεματα οποτε πιο πιθανο να βρεις και την λυση σου. Για την δυναμομετρηση εγω προτεινω να πας εκει που πηγε και ο Ζ3 για να γινει με την ιδια μεθοδο και ετσι να εχεις λιγοτερα σφαλματα της μετρησης σου αφου θα εχεις ιδια σταθερα με τον Z3. Τελος, ο λογος που σου εγραψα ειναι επειδη ειπες για το σφυριγμα.. εχω παρατηρησει οτι κανει κατι διαφορετικο (μερικες φορες) στην 1η,2α στις σιγανες ταχυτητες και ΑΛΛΟ σφυριγμα στην οπισθεν.. δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, παντως εχω να σου πω τι μου ειπαν στον ΦΙΛΟΣΙΔΗ (για το δευτερο, στην οπισθεν). Μου ειπαν οτι μερικες φορες ακουγεται ενα σφυριγμα και στην 1η και στην οπισθεν οταν το αμαξι δεν εχει ζεσταθει και τοσο πολυ και αυτο οφειλεται στα τακακια και στα οικολογικα συστατικα που χρησιμοποιουν για να τα φτιαξουν κτλ. Αυτο μου το ειπε ο αρχιμηχανικος στον φιλοσιδη οπως σου εγραψα, την επομενη μερα ετυχε και πηγα για παρεα με εναν φιλο μου στην suzuki για να κανει test drive το καινουργιο swift και γενικα πιασαμε την κουβεντα για τα προβληματα μου (=μας) για το polo... μου ειπε οτι θα ειναι για καλο (=μακροζωια του κινητηρα) αυτη η αλλαγη στην ροπη και να το συνηθισω (δυσκολο αλλα προσπαθω!) και για τα τακακια μου το επιβεβαιωσε 100% οτι ισχυει αυτο για την οικολογικη συσταση και το κανει και σε αλλα αμαξια να ακουγεται αυτο το "σφυριγμα" (μου ειπε συγκεκριμενα οτι το κανουν τα toyota) τωρα για την 1η,2α ομως που ακουω σπανια αυτον τον ηχο που μαλλον περιγραφεις βρηκα την λυση... το αγνοω, βαζω δυνατα μουσικη και προσπαθω να κανω αποσβεση το 17χιλιαρο που εσκασα. Σκεφτομαι οτι αλλαξα αμαξι για να εχω την ησυχια μου και να μην αγχωνομαι αν θα παρει μπρος, αν θα αναψει λαμπακι κτλ και κατεληξα οτι τελικα εχω χαρει μονο τα πρωτα 839 χιλιομετρα απο το polo (καταλαβαινετε οτι στα 840 εσβησε σε φαναρι...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Δεν πειραζει (εμενα προσωπικα ελπιζω και τους υπολοιπους) για τα off topic, κιεγω πολλες φορες αναφερομαι σε διαφορα προβληματα/προβληματισμους γιατι ειναι πολυ δυσκολο να αναφερθεις στο καθε ενα σε "δικο" του θεμα... ασε που θα το δει πιο πολυς κοσμος σε αυτα τα θεματα οποτε πιο πιθανο να βρεις και την λυση σου. Για την δυναμομετρηση εγω προτεινω να πας εκει που πηγε και ο Ζ3 για να γινει με την ιδια μεθοδο και ετσι να εχεις λιγοτερα σφαλματα της μετρησης σου αφου θα εχεις ιδια σταθερα με τον Z3. Τελος, ο λογος που σου εγραψα ειναι επειδη ειπες για το σφυριγμα.. εχω παρατηρησει οτι κανει κατι διαφορετικο (μερικες φορες) στην 1η,2α στις σιγανες ταχυτητες και ΑΛΛΟ σφυριγμα στην οπισθεν.. δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, παντως εχω να σου πω τι μου ειπαν στον ΦΙΛΟΣΙΔΗ (για το δευτερο, στην οπισθεν). Μου ειπαν οτι μερικες φορες ακουγεται ενα σφυριγμα και στην 1η και στην οπισθεν οταν το αμαξι δεν εχει ζεσταθει και τοσο πολυ και αυτο οφειλεται στα τακακια και στα οικολογικα συστατικα που χρησιμοποιουν για να τα φτιαξουν κτλ. Αυτο μου το ειπε ο αρχιμηχανικος στον φιλοσιδη οπως σου εγραψα, την επομενη μερα ετυχε και πηγα για παρεα με εναν φιλο μου στην suzuki για να κανει test drive το καινουργιο swift και γενικα πιασαμε την κουβεντα για τα προβληματα μου (=μας) για το polo... μου ειπε οτι θα ειναι για καλο (=μακροζωια του κινητηρα) αυτη η αλλαγη στην ροπη και να το συνηθισω (δυσκολο αλλα προσπαθω!) και για τα τακακια μου το επιβεβαιωσε 100% οτι ισχυει αυτο για την οικολογικη συσταση και το κανει και σε αλλα αμαξια να ακουγεται αυτο το "σφυριγμα" (μου ειπε συγκεκριμενα οτι το κανουν τα toyota) τωρα για την 1η,2α ομως που ακουω σπανια αυτον τον ηχο που μαλλον περιγραφεις βρηκα την λυση... το αγνοω, βαζω δυνατα μουσικη και προσπαθω να κανω αποσβεση το 17χιλιαρο που εσκασα. Σκεφτομαι οτι αλλαξα αμαξι για να εχω την ησυχια μου και να μην αγχωνομαι αν θα παρει μπρος, αν θα αναψει λαμπακι κτλ και κατεληξα οτι τελικα εχω χαρει μονο τα πρωτα 839 χιλιομετρα απο το polo (καταλαβαινετε οτι στα 840 εσβησε σε φαναρι...) Έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ πάρα πολύ ! Μουσική στο τέρμα λοιπόν και no worries! Δεν θα σκάσω κ ότι βγει στην εγγύηση είναι. Πιθανόν κάποια στιγμή να το πάω κ εκεί που το πήγε ο Z3Ratul για να είμαι πιο σίγουρη γιατί στην πράξη τόσο μεγάλο "κόμπιασμα" δεν έχω καταλάβει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Λοιπόν έχουμε και λέμε. Γύρισα πριν λίγο από τη δυναμομέτρηση και ιδού τα αποτελέσματα: Max 112 ίπποι χτύπησε στο δυναμόμετρο και 199Nm ροπή (το έχει σε KgM, αλλά ξέρουμε ότι 1 KgM = 9.80665Nm). Εντάξει αν είχα βάλει 100άρα μπορεί να έβγαζε και 120 όπως λένε μερικοί ότι πιάνει, πάντως όπως και να έχει πράγματι το τουτού το λέει η καρδιά του. 112 αλόγατα λοιπόν μέχρι τις 5500 στροφές! Μετά παίζει κόφτης και δεν το αφήνει να ανεβάσει και άλλο. Νομίζω έτσι είναι από τη μαμά του ε; Πάμε τώρα στα δικά μας προβλήματα. Το παλικάρι μου είπε ότι μάλλον στο update το έκαναν έτσι ώστε να μπαίνει το turbo λίγο πιο πάνω από τς 2000 στροφές ίσως για να μειώσει την κατανάλωση ίσως για την προστασία του κινητήρα που λένε μερικοί, πάντως πράγματι πλέον ΔΕΝ ανοίγει από τις 1550 αλλά από τις 2000+ στροφές. ¶λλωστε μπορείτε να το δείτε κι εσείς στο γράφημα. Δε ξέρω από εδώ και στο εξής τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό, όμως απ' ότι είδατε όπως έλεγα και πριν πάω για δυναμομέτρηση στα χαμηλά έχει ξεφουσκώσει. Ότι και να πείτε πλέον έχουμε και παράδειγμα. εγω παντως επιασε τελικη με το polo 198 χλμ με 5300 σαλ περιπου και ενω φαινοταν να εχει κι αλλη δυναμη δεν ανεβαζε αλλο ουτε σε κατηφορα....οποτε ο κοφτης στις 5500 μαλλον ισχυει....κριμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Εχουμε αναφέρει πολλές φορές οτι το Polo έχει κόφτη τελικής. Δεν είναι θέμα κόφτη στροφών αφού εύκολα πιάνει τα 196 είτε με 5η είτε με 6η στο κιβώτιο και μετά δεν ανεβάζει ούτε χιλιόμετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 ναι παιδια και εμενα το αμαξι μου ανοιγει μετα τισ 2000 στροφεσ απο οτι εχο δει εχο κανει και εγω to uptade..ξερετε μιποσ τι μπρουμε να κανουμε???/εμενα μου χανε πει στιν εταιρια οτι εχει πεσει λιγο ι ροπη γτ προφιλασουνε τον κινιτιρα μεχρι να στρωσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted January 12, 2011 Author Report Share Posted January 12, 2011 Φίλε μου BECKMAN καταρχήν: Κατά δεύτερον δε μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο παρά μόνο αν βγει στο μέλλον νέο update Που το επαναφέρει πάλι στις παλιές ρυθμίσεις πράγμα που αμφιβάλλω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Ωραια ολα αυτα παιδια...κανενα προγραμμα εχετε δοκιμασει? Το Chιptronic φαινεται πολυ τιμιο (σε ολα του). Το εχει βαλει ενα μελος , αλλα δεν μου εχει δωσει feedback. Κανενας αλλος εχει αποψη γιατι δεν ξερω την εταιρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Ωραια ολα αυτα παιδια...κανενα προγραμμα εχετε δοκιμασει? Το Chιptronic φαινεται πολυ τιμιο (σε ολα του). Το εχει βαλει ενα μελος , αλλα δεν μου εχει δωσει feedback. Κανενας αλλος εχει αποψη γιατι δεν ξερω την εταιρια? για εμενα βαλε unitronic ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Ρε παιδιά έχει κανει κανεις αναβάθμιση σε dsg? να την κανω η θα το μετανιώσω? Εχω κανπνίσει να παω την Τριτη και το σκεφτομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Ρε παιδιά έχει κανει κανεις αναβάθμιση σε dsg? να την κανω η θα το μετανιώσω? Εχω κανπνίσει να παω την Τριτη και το σκεφτομαι Τι ακριβώς έχεις καπνίσει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 Κανονίσει ήθελε να πει... Αν το κάνεις να ξέρεις ότι μετά θα ανοίγει στις 2000 με 2500 rpm το turbo. Οι Γερμαναράδες έχουν δώσει γραμμή να λένε ότι αυτό είναι για την προστασία του κινητήρα αλλά εγώ (και πολλοί άλλοι) λέω ότι αυτά είναι μακακίες. Να ξέρεις ότι μετά θα νομίζεις ότι έχεις άλλο αυτοκίνητο. Κανονικά ότι update βγαίνει πρέπει πάντα να το κάνεις αν και είναι στην κρίση σου αν θες να το κάνεις ή όχι. Προσωπικώς εγώ μπορεί να μην το έκανα αν ήξερα αυτά που ξέρω τώρα πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 για εμενα βαλε unitronic ... Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις? Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις? Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση UNITRONIC STAGE 1: 125HP / 151LB-TQ Λίγοι έχουν βάλει, φίλος που φοράει εδω και 1 χρονο σε 1.8Τ δεν εχει κανένα πρόβλημα με stage 2... και τα πατηματα του κανει και τα ταξιδια του παει και τα παντα .... Edited January 25, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) Να σου πω την αληθεια μου , δεν εχω ξανακουσει για αυτους. Εχει βαλει κανεις? Δεν πολυθελω reflash γιατι θα χασω εγγυηση η UNITRONIC είναι απο τις μεγαλύτερες εταιρίες βελτίωσης κινητήρων VAG και όχι μόνο. Ιδιαίτερα απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού παίζει σε δικό της γήπεδο όταν πρόκειται για big turbo εφαρμογές. Edited January 25, 2011 by Overhauled Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Καί η εγγυηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) η UNITRONIC είναι απο τις μεγαλύτερες εταιρίες βελτίωσης κινητήρων VAG και όχι μόνο. Ιδιαίτερα απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού παίζει σε δικό της γήπεδο όταν πρόκειται για big turbo εφαρμογές. Πολύ σωστά τα είπες ! Συμφωνώ κι επ' αυξάνω ! Καί η εγγυηση? διαλέγεις τι θέλεις .... εγγύηση ή βελτίωση ? Όχι ότι δεν υπάρχει και το ενδιάμεσο αλλά για να είσαι στο ενδιάμεσο πρέπει να έχεις "πλάτες" ή χρήμα . Eάν δεν έχεις κάτι από τα δυο ή κρατάς το αμάξι μαμά για 2-4 χρόνια(ανάλογα την εγγύηση) και μετά κάνεις την βελτίωση ή το ρισκάρεις. so easy.. Edited January 25, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Ρώτησα γιατί ορισμένοι βελτιωτικοί οίκοι π.χ. ABT δεν χάνεις την εγγύηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Ρώτησα γιατί ορισμένοι βελτιωτικοί οίκοι π.χ. ABT δεν χάνεις την εγγύηση είναι η περίπτωση που έχεις το χρήμα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Σε όλους χάνεις την εργοστασιακή εγγύηση. Οπως και όλοι (και η ABT) δίνουν εγγύηση για την ECU και μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 εχω φτασει τα 5000χλμ και αντι το μοτερ να "ανοιγει", νιωθω οτι βαραινει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Κι εγώ το ίδιο αλλά είμαι βέβαιος οτι απλά το συνηθίσαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 (edited) Λοιπον γυρισα απο μεγαλη βολτα παραλιακη-εθνικη-συγγρου και νομιζω δεν υπαρχει λογος να το καθυστερω αλλο... σημερα ημουν ο πρωτος (στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια->φιλοσιδης) που εκανα.......... πριν σας πω, ας ξεκινησω λιγο με τα βασικα.. εχω POLO TSI 1.2 αγορασμενο τον προηγουμενο ΑΠΡΙΛΙΟ και οπως παρα πολλοι --δυστυχως-- ειχα προβληματα με το "σβησιμο στο ρελαντι".. τον αυγουστο οπως επισης σχεδον ολοι οι υπολοιποι με το ιδιο προβλημα εκανα το update (ενταξει αναβαθμιση λογισμικου) και η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας εγινε πιο ομαλος.. πιο σταθερος ειδικα στο ρελαντι γιατι δεν ειχε αυτα τα "βυθισματα" που εγραφαν πολλοι εδω.. ΑΛΛΑ επεσε η ροπη του... τι εννοω? ενω παλια ανοιγε το turbo περι 1600-1700 στροφες (η VW γραφει στα φυλλαδια 1550 στροφες), ειχα παρατηρησει οτι ανοιγε ΠΑΝΩ απο τις 2000 και χωρις να θελω να ειμαι υπερβολικος ενιωθα πολλες φορες πολυ ψοφιο και χωρις νευρο το αμαξακι... μεχρι και σε ταξιδι εκει που παλια ημουν με 6η και προσπερνουσα με λιγο γκαζι στην μετα update εποχη επρεπε να κατεβασω ταχυτητα... μπορει να με θεωρειτε υπερβολικο ("ενταξει ρε φιλε ενα κατεβασμα εκανες και τι εγινε") αλλα για αλλο αμαξι τα εσκασα στην αρχη... μπορω να γραφω κιαλλα δυσαρεστα αλλα θα τελειωσω οτι με τον Z3RATUL ο οποιος με (μας) επιβεβαιωσε καθως εκανε δυναμομετρηση και αν πατε καποιες σελιδες πισω στο συγκεκριμενο θα δειτε τα απογοητευτικα αποτελεσματα (ενταξει δεν χαθηκαν αλογα απλα αλλαξε το φασμα της ροπης) τα θετικα του update (για να μην λεμε μονο τα αρνητικα) : ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (θα σβησει δεν θα σβησει φοβομουν... και καποιοι απο εδω εριχναν ρελαντο-γκαζιες στο φαναρι για να το αποφυγουν... αν ειναι δυνατον σε καινουργιο αμαξι!!!) και φυσικα αυτο που υποστηριζε η VW οτι ετσι θα εχουμε μακροβιοτερο κινητηρα (δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω... το οτι επρεπε να ηταν ετσι απο την αρχη και οχι να κανουμε αναβαθμιση λες και ειναι service pack των windows ειναι αλλη ιστορια) ΛΟΙΠΟΝ επανερχομαι στην ιστορικη (για μενα) ημερα 29-04-2011 ! οχι δεν το λεω επειδη η ομαδα μου πριν 13 χρονια πηρε το κυπελλο αλλα επειδη ημουν ο πρωτος (στον φιλοσιδη) που εκανα το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ/ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ update... μου ελεγαν οτι δεν εχει βγει αλλα επειδη τους επρηξα το εβαλαν στο μηχανημα.. ευτυχως δικαιωθηκα.. θα κοψω την πολυλογια (απο την χαρα ειναι) που με επιασε πριν και μπαινω κατευθειαν στο ψητο. ειχα την εκδοση 03F906070D 7236 και εβαλα την 03F906070D 9168 ηδη απο την βολτα με τον αρχιμηχανικο (ο οποιος επειδη ηταν περιεργος για τα αποτελεσματα μου εδωσε το κινητο του για να τον παρω να του πω εντυπωσεις!) μου φανηκε η διαφορα αλλα οταν το οδηγησα την καταλαβα με την μια (ηθελα να το δοκιμασω και το βραδυ με την ησυχια μου για αυτο αργησα λιγο να σας γραψω) η 1η φαινεται να εχει πιο πολυ δυναμη, η 2α και η 3η οταν τις ζορισεις μπορει να μην προκαλουν την ενδειξη του ESP οπως παλια αλλα νιωθω σαν να "επεστρεψε" το polo που αγορασα..ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδιο.. πραγματικα ακουω (και νιωθω) το turbo να ανοιγει κατω απο τις 2000 στροφες.. θα ελεγα οτι ανοιγει περιπου στις 1700-1800 αλλα δεν ειμαι σιγουρος... για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι το αμαξι πηγαινει καλυτερα, εχει πολυ καλυτερη ροπη και στα πολλα πειραματα μου στην εθνικη ειδα οτι με 6η και λιγο γκαζακι πηρε "μπρος" και φορτσαρε! καποια συμπερασματα μπορει να ειναι πανω στον ενθουσιασμο μου και να τα βλεπω ολα θετικα τωρα (οπως και την καταναλωση... για αυτο επειδη ειμαι στο fuelly.com (credits to Z3) θα φανει σε λιγο καιρο με ντοκουμεντα) εγω νιωθω οτι αυτη η χαμενη νιοτη (=ροπη) του αμαξιου, που λεγαμε σε παλαιοτερα post,επεστρεψε... Edited April 30, 2011 by Greg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 Λοιπον γυρισα απο μεγαλη βολτα παραλιακη-εθνικη-συγγρου και νομιζω δεν υπαρχει λογος να το καθυστερω αλλο... σημερα ημουν ο πρωτος (στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια->φιλοσιδης) που εκανα.......... πριν σας πω, ας ξεκινησω λιγο με τα βασικα.. εχω POLO TSI 1.2 αγορασμενο τον προηγουμενο ΑΠΡΙΛΙΟ και οπως παρα πολλοι --δυστυχως-- ειχα προβληματα με το "σβησιμο στο ρελαντι".. τον αυγουστο οπως επισης σχεδον ολοι οι υπολοιποι με το ιδιο προβλημα εκανα το update (ενταξει αναβαθμιση λογισμικου) και η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας εγινε πιο ομαλος.. πιο σταθερος ειδικα στο ρελαντι γιατι δεν ειχε αυτα τα "βυθισματα" που εγραφαν πολλοι εδω.. ΑΛΛΑ επεσε η ροπη του... τι εννοω? ενω παλια ανοιγε το turbo περι 1600-1700 στροφες (η VW γραφει στα φυλλαδια 1550 στροφες), ειχα παρατηρησει οτι ανοιγε ΠΑΝΩ απο τις 2000 και χωρις να θελω να ειμαι υπερβολικος ενιωθα πολλες φορες πολυ ψοφιο και χωρις νευρο το αμαξακι... μεχρι και σε ταξιδι εκει που παλια ημουν με 6η και προσπερνουσα με λιγο γκαζι στην μετα update εποχη επρεπε να κατεβασω ταχυτητα... μπορει να με θεωρειτε υπερβολικο ("ενταξει ρε φιλε ενα κατεβασμα εκανες και τι εγινε") αλλα για αλλο αμαξι τα εσκασα στην αρχη... μπορω να γραφω κιαλλα δυσαρεστα αλλα θα τελειωσω οτι με τον Z3RATUL ο οποιος με (μας) επιβεβαιωσε καθως εκανε δυναμομετρηση και αν πατε καποιες σελιδες πισω στο συγκεκριμενο θα δειτε τα απογοητευτικα αποτελεσματα (ενταξει δεν χαθηκαν αλογα απλα αλλαξε το φασμα της ροπης) τα θετικα του update (για να μην λεμε μονο τα αρνητικα) : ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (θα σβησει δεν θα σβησει φοβομουν... και καποιοι απο εδω εριχναν ρελαντο-γκαζιες στο φαναρι για να το αποφυγουν... αν ειναι δυνατον σε καινουργιο αμαξι!!!) και φυσικα αυτο που υποστηριζε η VW οτι ετσι θα εχουμε μακροβιοτερο κινητηρα (δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω... το οτι επρεπε να ηταν ετσι απο την αρχη και οχι να κανουμε αναβαθμιση λες και ειναι service pack των windows ειναι αλλη ιστορια) ΛΟΙΠΟΝ επανερχομαι στην ιστορικη (για μενα) ημερα 29-04-2011 ! οχι δεν το λεω επειδη η ομαδα μου πριν 13 χρονια πηρε το κυπελλο αλλα επειδη ημουν ο πρωτος (στον φιλοσιδη) που εκανα το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ/ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ update... μου ελεγαν οτι δεν εχει βγει αλλα επειδη τους επρηξα το εβαλαν στο μηχανημα.. ευτυχως δικαιωθηκα.. θα κοψω την πολυλογια (απο την χαρα ειναι) που με επιασε πριν και μπαινω κατευθειαν στο ψητο. ειχα την εκδοση 03F906070D 7236 και εβαλα την 03F906070D 9168 ηδη απο την βολτα με τον αρχιμηχανικο (ο οποιος επειδη ηταν περιεργος για τα αποτελεσματα μου εδωσε το κινητο του για να τον παρω να του πω εντυπωσεις!) μου φανηκε η διαφορα αλλα οταν το οδηγησα την καταλαβα με την μια (ηθελα να το δοκιμασω και το βραδυ με την ησυχια μου για αυτο αργησα λιγο να σας γραψω) η 1η φαινεται να εχει πιο πολυ δυναμη, η 2α και η 3η οταν τις ζορισεις μπορει να μην προκαλουν την ενδειξη του ESP οπως παλια αλλα νιωθω σαν να "επεστρεψε" το polo που αγορασα..ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδιο.. πραγματικα ακουω (και νιωθω) το turbo να ανοιγει κατω απο τις 2000 στροφες.. θα ελεγα οτι ανοιγει περιπου στις 1700-1800 αλλα δεν ειμαι σιγουρος... για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι το αμαξι πηγαινει καλυτερα, εχει πολυ καλυτερη ροπη και στα πολλα πειραματα μου στην εθνικη ειδα οτι με 6η και λιγο γκαζακι πηρε "μπρος" και φορτσαρε! καποια συμπερασματα μπορει να ειναι πανω στον ενθουσιασμο μου και να τα βλεπω ολα θετικα τωρα (οπως και την καταναλωση... για αυτο επειδη ειμαι στο fuelly.com (credits to Z3) θα φανει σε λιγο καιρο με ντοκουμεντα) εγω νιωθω οτι αυτη η χαμενη νιοτη (=ροπη) του αμαξιου, που λεγαμε σε παλαιοτερα post,επεστρεψε... καλημερα φιλε μου εισαι σιγουρος για το uptade αυτο που λεσ??γτ πριν μια βδομαδα το πηρα απο το πρωτο μεγαλο σερβισ και μου πανε δεν εχει βγει καινουριο uptade..ξερεις ποτε βγηκε???πληρωσες για να σαου κανουνε τον επαναπρογραμματισμο???και εμενα εχει πεσει η ροπη μου στα 17,5 και η τουρμπινα μου ανοιγει στις 2000 στροφεσ και εχω ξενερωσει αρκετα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...