flaki Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 (edited) Εχω ενα polo 1.2 tsi dsg, με 4000 χλμ στο κοντερ. Προσφατα πηγαινοντας απο Λαρισα-Αθηνα πατησα τερμα το γκαζι, και μετα λυπης ανακαλυψα οτι το κοντερ ενω το αυτοκινητο ειχε και αλλη δυναμη δεν πηγαινε πανω απο 197 χλμ(ενδειξη ηλεκτρονκου κοντερ) και το στροφομετρο στις 5000 σ.α.λ. ενω ειχε 6 ταχυτητα δηλαδη ειχε αλλη μια την 7 την οποια δεν την ανεβασε ποτε....ξερει κανεις αν υπαρχει καποιος κοφτης τελικης? η αν το ηλεκτρονικο κοντερ ειναι ακριβειας? Edited November 26, 2010 by flaki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Ενταξει ρε μια χαρα ειναι η τελικη για το πολακι ειναι και 1200 κυβικα περιμενε να ανοιξει και λιγο ο κινητηρας και μετα μας λες ποσο παει μπορει αμα το φτασεις στα 140 αλογα να δεις 230κμ στο κοντερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 26, 2010 Author Report Share Posted November 26, 2010 (edited) Ενταξει ρε μια χαρα ειναι η τελικη για το πολακι ειναι και 1200 κυβικα περιμενε να ανοιξει και λιγο ο κινητηρας και μετα μας λες ποσο παει μπορει αμα το φτασεις στα 140 αλογα να δεις 230κμ στο κοντερ. ενταξει δε λεω,καλα ειναι , αλλα το αυτοκινητο φαινεται να εχει και αλλα δυναμη και ειναι σαν κατι να το κραταει,ασε που τα 180 τα εχει για πλακα οσο κι αν ακουγετε παραξενο και λιγο γελοιο... Edited November 26, 2010 by flaki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Μετα τα 180κμ μπαινει και η αεροδυναμικη γι αυτο ζοριζετε αλλα δεν ξερω γιατι εχουν 7αρι dsg και δεν εχουν ενα 5αρι κοντο να ταιριαζει με τα κυβικα και τα αλογα του αυτοκινητου για να γαζωνει και οταν λεω κοντο εννοω μεχρι 210κμ αλλα να τα πιανει αμεσως με 5η στις 6000 στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Το 7άρι είναι για λόγους οικονομίας. Αν ταξιδεύεις για παράδειγμα με 200km/h στο 7άρι με 7η θα έχεις (πχ) 4500rpm. Αν είχες 5άρι απλά δεν θα μπορούσες να ταξιδεύεις με 200 Και να είμαστε λογικοί, από 1,2 το να βλέπεις "αβασάνιστα" 200 κοντερίσια είναι πάρα πολύ καλό νούμερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ? συγνώμη που επεμβαίνω αλλά τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 210....??? Που θα το πάτε τόσο στους ελληνικούς δρόμους?Ακόμα και στην Αττική να πεις ότι ανοίγεις έχουν μπει καινούργιες κάμερες τροχαίας ΠΑΝΤΟΥ.... Από την άλλη 1.2 κιβυκά ότι και να είναι το αμάξι αν το τελικιάζεις το σίγουρο είναι ότι δεν θα το έχεις για πολύ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 27, 2010 Author Report Share Posted November 27, 2010 Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ? Μην μπερδευόσαστε με τα 1.2 κυβικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο δυνατό από σχεδόν όλα τα 1.6 οπότε θα περίμενα να έχει και μεγαλύτερη τελική.. Όσο για το αν θα σπάσει , δεν νομίζω γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν μπαίνει ούτε στα κόκκινα…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 H vw δινει τελικη για το polo tsi 190 km.Εσυ επιασες 197,περιεργο ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 H vw δινει τελικη για το polo tsi 190 km.Εσυ επιασες 197,περιεργο ειναι. Έμενα ήταν ένδειξη ταχυμέτρου έτσι, μην μπερδευόμαστε…..τα πραγματικά θα ήταν λιγότερα από 190….. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Μην μπερδευόσαστε με τα 1.2 κυβικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο δυνατό από σχεδόν όλα τα 1.6 οπότε θα περίμενα να έχει και μεγαλύτερη τελική.. Όσο για το αν θα σπάσει , δεν νομίζω γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν μπαίνει ούτε στα κόκκινα…. Το ότι είναι πιο γρήγορο από όλα τα 16οοάρια δεν λέει κάτι. Δεν παύει να είναι μόνο 1200 κιβυκά. Αυτό σημαίνει ότι καλό θα είναι να έχουμε επίγνωση τι οδηγούμε και τι όρια έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Τα όρια αντοχής δεν οριοθετούνται απο τα κυβικά ενός αυτοκινήτου. Και αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα στο 1.2 είναι οτι ο κατασκευαστής έβαλε χαμηλότερα τα όρια του σε στροφάρισμα και τελική λόγω της κατασκευής του (8 βαλβίδες , 1 ΕΕΚ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Τα όρια αντοχής δεν οριοθετούνται απο τα κυβικά ενός αυτοκινήτου. Και αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα στο 1.2 είναι οτι ο κατασκευαστής έβαλε χαμηλότερα τα όρια του σε στροφάρισμα και τελική λόγω της κατασκευής του (8 βαλβίδες , 1 ΕΕΚ) κατά τι γνώμη σου δηλαδή με κάποιο επώνυμο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να σπάσει το μοτέρ γιατι αυτό θα ήταν καταστροφή για την κάθε εταιρία. Edited November 28, 2010 by flaki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 Το 7άρι είναι για λόγους οικονομίας. Αν ταξιδεύεις για παράδειγμα με 200km/h στο 7άρι με 7η θα έχεις (πχ) 4500rpm. Αν είχες 5άρι απλά δεν θα μπορούσες να ταξιδεύεις με 200 Και να είμαστε λογικοί, από 1,2 το να βλέπεις "αβασάνιστα" 200 κοντερίσια είναι πάρα πολύ καλό νούμερο πιστεύω ότι αυτή είναι η πιο λογική εξήγηση στο όλο θέμα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 κατά τι γνώμη σου δηλαδή με κάποιο επώνυμο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να σπάσει το μοτέρ γιατι αυτό θα ήταν καταστροφή για την κάθε εταιρία. βασικά το θέμα είναι να αποφασίσεις για πιο λόγο πήρες 1200 κυβικά αυτοκίνητο. Το πήρες για να το πηγαίνεις με 200 στα ταξίδια και να γουστάρεις ή το πήρες για ένα σβέλτο οικονομικό αμάξι, που και σε κανένα ταξίδι θα πάς και με 180. Αν η λογική σου σου είναι η πρώτη λυπάμαι αλλά έχεις κάνει λάθος επιλογή, θα μπορούσες με 2000€ ακόμα να πάρείς ένα GTI και να ξενιάσεις, αν η λογική σου είναι η 2η άσε το αμαξάκι σου όπως είναι για να το έχεις καιρό(που εδω που τα λέμε μια χαρά είναι και με 180 δεν έχεις και σε πολλούς δρόμους να πας)... Τώρα αν είσαι στο ενδιάμεσο και γουστάρεις και τα γκάζια, βάλε προγραμματάκι αλλά να μην οδηγείς στο όριο. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο περισσότερο το προσέχεις τόσο περισσότερο θα το έχεις. Οπως και να έχει τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 205.....ανούσιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 βασικά το θέμα είναι να αποφασίσεις για πιο λόγο πήρες 1200 κυβικά αυτοκίνητο. Το πήρες για να το πηγαίνεις με 200 στα ταξίδια και να γουστάρεις ή το πήρες για ένα σβέλτο οικονομικό αμάξι, που και σε κανένα ταξίδι θα πάς και με 180. Αν η λογική σου σου είναι η πρώτη λυπάμαι αλλά έχεις κάνει λάθος επιλογή, θα μπορούσες με 2000€ ακόμα να πάρείς ένα GTI και να ξενιάσεις, αν η λογική σου είναι η 2η άσε το αμαξάκι σου όπως είναι για να το έχεις καιρό(που εδω που τα λέμε μια χαρά είναι και με 180 δεν έχεις και σε πολλούς δρόμους να πας)... Τώρα αν είσαι στο ενδιάμεσο και γουστάρεις και τα γκάζια, βάλε προγραμματάκι αλλά να μην οδηγείς στο όριο. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο περισσότερο το προσέχεις τόσο περισσότερο θα το έχεις. Οπως και να έχει τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 205.....ανούσιο.... +++++++1111111 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Νομίζω το εχω ξαναγράψει σε άλλο post . Το polo 1.2 tsi έχει ηλεκτρονικό κόφτη ταχύτητας στα 195χλμ. Το έχω εδώ και 6 μήνες (δευτερο αυτοκινητο) και το έχω παέι τελικη (195χλμ) τουλαχιστον 10 φορες . Βέβαια θα ηθελα να τονίσω ότι το δικό μου ειναι χειροκίνητο και ενω έχω προσπαθεί να τα ξεπεράσω (τα 195χλμ ) και με πέμπτη και ( 6000 στροφές) και έκτη και (4200 στροφές) δεν τα καταφερα . Αρα οποιος θέλει κατι παραπάνω .....μόνο προγραμματιζοντας το θα τα καταφερει Edited November 28, 2010 by kokobill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 To πρόγραμμα δεν το βάζεις σε τουρμπάτο αυτοκίνητο για να πάρεις 5-10 χλμ τελικής αλλά για να μειώσεις τον χρόνο που θα την πιάσεις. Η ροπή είναι το μεγάλο σου κέρδος κι όχι η αφαίρεση του speed limiter. Οποιος πάντως ενδιαφέρεται για πρόγραμμα καλό θα ήταν να περιμένει. Εκτός άμα θέλει να πάει να σκάσει το 1500άρι στην ABT για να πάρει tuning box (aka παράλληλο εγκέφαλο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 To πρόγραμμα δεν το βάζεις σε τουρμπάτο αυτοκίνητο για να πάρεις 5-10 χλμ τελικής αλλά για να μειώσεις τον χρόνο που θα την πιάσεις. Η ροπή είναι το μεγάλο σου κέρδος κι όχι η αφαίρεση του speed limiter. Οποιος πάντως ενδιαφέρεται για πρόγραμμα καλό θα ήταν να περιμένει. Εκτός άμα θέλει να πάει να σκάσει το 1500άρι στην ABT για να πάρει tuning box (aka παράλληλο εγκέφαλο) Ξέρω πολύ καλά τους λόγους που βάζεις πρόγραμμα, αυτό λέω και στον φίλο μας ότι στην περίπτωση που προβεί σε τέτοια κίνηση να είναι προσεκτικός και να μην οδηγεί στο όριο, πράγμα που θα ζορίσει τον κινητήρα του, επειδή για τους λόγους που προανέφερες οι τελικές έρχονται πιο γρήγορα και το αμάξι θα δουλεύει με περισσότερη πίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaki Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 δε παει αλλο....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Ολα τα λεφτά η φώτο για τα κυβικά του...Σε ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες και την ανέβασες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Tην ωρα που το αμαξι εχει πιασει 150-160 (οπου εκει ειναι το οριο που ανεβαζει σχετικα ανετα) και εσυ κρατας πατημενο το γκαζι ωστε η τουρμπινα σε full πιεση να πιεζει παρατεταμενα το μοτερ για να πιασεις την τελικη ,ειναι η ωρα που κανεις αγριο σεξ στο κακομοιρο το μοτερακι. Και δεν ειναι μονο το 1200αρακι , αλλα εξ'ορισμου ΟΛΑ τα τουρμπο μοτερ τρωνε τις μεγαλυτερες φθορες σε εκεινο το σημειο: "μαχιμουμ πιεση σε υψηλες στροφες για παρατεταμενο διαστημα , κυνηγοντας την τελικη" Συνεχισε ετσι και θα το παρεις στα χερια. Καποια παιδια μιλησαν ΠΟΛΥ σωστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Tην ωρα που το αμαξι εχει πιασει 150-160 (οπου εκει ειναι το οριο που ανεβαζει σχετικα ανετα) και εσυ κρατας πατημενο το γκαζι ωστε η τουρμπινα σε full πιεση να πιεζει παρατεταμενα το μοτερ για να πιασεις την τελικη ,ειναι η ωρα που κανεις αγριο σεξ στο κακομοιρο το μοτερακι. Και δεν ειναι μονο το 1200αρακι , αλλα εξ'ορισμου ΟΛΑ τα τουρμπο μοτερ τρωνε τις μεγαλυτερες φθορες σε εκεινο το σημειο: "μαχιμουμ πιεση σε υψηλες στροφες για παρατεταμενο διαστημα , κυνηγοντας την τελικη" Συνεχισε ετσι και θα το παρεις στα χερια. Καποια παιδια μιλησαν ΠΟΛΥ σωστα... Έχεις δίκαιο, αλλά δες το σαν έναν πειραματισμό, δεν είπαμε να το σκίζουμε καθημερινά. Νομίζω πως αυτός ειναι ο λόγος ύπαρξης του θέματος αυτού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...