Jump to content
flaki

Τελική Polo 1.2 Tsi Dsg

Recommended Posts

Εχω ενα polo 1.2 tsi dsg, με 4000 χλμ στο κοντερ. Προσφατα πηγαινοντας απο Λαρισα-Αθηνα πατησα τερμα το γκαζι, και μετα λυπης ανακαλυψα οτι το κοντερ ενω το αυτοκινητο ειχε και αλλη δυναμη δεν πηγαινε πανω απο 197 χλμ(ενδειξη ηλεκτρονκου κοντερ) και το στροφομετρο στις 5000 σ.α.λ. ενω ειχε 6 ταχυτητα δηλαδη ειχε αλλη μια την 7 την οποια δεν την ανεβασε ποτε....ξερει κανεις αν υπαρχει καποιος κοφτης τελικης? η αν το ηλεκτρονικο κοντερ ειναι ακριβειας?

Edited by flaki
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε μια χαρα ειναι η τελικη για το πολακι ειναι και 1200 κυβικα περιμενε να ανοιξει και λιγο ο κινητηρας και μετα μας λες ποσο παει μπορει αμα το φτασεις στα 140 αλογα να δεις 230κμ στο κοντερ.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε μια χαρα ειναι η τελικη για το πολακι ειναι και 1200 κυβικα περιμενε να ανοιξει και λιγο ο κινητηρας και μετα μας λες ποσο παει μπορει αμα το φτασεις στα 140 αλογα να δεις 230κμ στο κοντερ.

ενταξει δε λεω,καλα ειναι , αλλα το αυτοκινητο φαινεται να εχει και αλλα δυναμη και ειναι σαν κατι να το κραταει,ασε που τα 180 τα εχει για πλακα οσο κι αν ακουγετε παραξενο και λιγο γελοιο...

Edited by flaki
Link to comment
Share on other sites

Μετα τα 180κμ μπαινει και η αεροδυναμικη γι αυτο ζοριζετε αλλα δεν ξερω γιατι εχουν 7αρι dsg και δεν εχουν ενα 5αρι κοντο να ταιριαζει με τα κυβικα και τα αλογα του αυτοκινητου για να γαζωνει και οταν λεω κοντο εννοω μεχρι 210κμ αλλα να τα πιανει αμεσως με 5η στις 6000 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι είναι για λόγους οικονομίας. Αν ταξιδεύεις για παράδειγμα με 200km/h στο 7άρι με 7η θα έχεις (πχ) 4500rpm. Αν είχες 5άρι απλά δεν θα μπορούσες να ταξιδεύεις με 200 :good:

Και να είμαστε λογικοί, από 1,2 το να βλέπεις "αβασάνιστα" 200 κοντερίσια είναι πάρα πολύ καλό νούμερο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ?

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ?

συγνώμη που επεμβαίνω αλλά τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 210....??? Που θα το πάτε τόσο στους ελληνικούς δρόμους?Ακόμα και στην Αττική να πεις ότι ανοίγεις έχουν μπει καινούργιες κάμερες τροχαίας ΠΑΝΤΟΥ....

Από την άλλη 1.2 κιβυκά ότι και να είναι το αμάξι αν το τελικιάζεις το σίγουρο είναι ότι δεν θα το έχεις για πολύ....

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ?

Μην μπερδευόσαστε με τα 1.2 κυβικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο δυνατό από σχεδόν όλα τα 1.6 οπότε θα περίμενα να έχει και μεγαλύτερη τελική..

Όσο για το αν θα σπάσει , δεν νομίζω γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν μπαίνει ούτε στα κόκκινα….

Link to comment
Share on other sites

H vw δινει τελικη για το polo tsi 190 km.Εσυ επιασες 197,περιεργο ειναι.

Έμενα ήταν ένδειξη ταχυμέτρου έτσι, μην μπερδευόμαστε…..τα πραγματικά θα ήταν λιγότερα από 190…..

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδευόσαστε με τα 1.2 κυβικά γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο δυνατό από σχεδόν όλα τα 1.6 οπότε θα περίμενα να έχει και μεγαλύτερη τελική..

Όσο για το αν θα σπάσει , δεν νομίζω γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν μπαίνει ούτε στα κόκκινα….

Το ότι είναι πιο γρήγορο από όλα τα 16οοάρια δεν λέει κάτι. Δεν παύει να είναι μόνο 1200 κιβυκά. Αυτό σημαίνει ότι καλό θα είναι να έχουμε επίγνωση τι οδηγούμε και τι όρια έχει.

Link to comment
Share on other sites

Τα όρια αντοχής δεν οριοθετούνται απο τα κυβικά ενός αυτοκινήτου. Και αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα στο 1.2 είναι οτι ο κατασκευαστής έβαλε χαμηλότερα τα όρια του σε στροφάρισμα και τελική λόγω της κατασκευής του (8 βαλβίδες , 1 ΕΕΚ)

Link to comment
Share on other sites

Τα όρια αντοχής δεν οριοθετούνται απο τα κυβικά ενός αυτοκινήτου. Και αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα στο 1.2 είναι οτι ο κατασκευαστής έβαλε χαμηλότερα τα όρια του σε στροφάρισμα και τελική λόγω της κατασκευής του (8 βαλβίδες , 1 ΕΕΚ)

κατά τι γνώμη σου δηλαδή με κάποιο επώνυμο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να σπάσει το μοτέρ γιατι αυτό θα ήταν καταστροφή για την κάθε εταιρία.

Edited by flaki
Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι είναι για λόγους οικονομίας. Αν ταξιδεύεις για παράδειγμα με 200km/h στο 7άρι με 7η θα έχεις (πχ) 4500rpm. Αν είχες 5άρι απλά δεν θα μπορούσες να ταξιδεύεις με 200 -_-

Και να είμαστε λογικοί, από 1,2 το να βλέπεις "αβασάνιστα" 200 κοντερίσια είναι πάρα πολύ καλό νούμερο :cry:

πιστεύω ότι αυτή είναι η πιο λογική εξήγηση στο όλο θέμα.....

Link to comment
Share on other sites

κατά τι γνώμη σου δηλαδή με κάποιο επώνυμο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να σπάσει το μοτέρ γιατι αυτό θα ήταν καταστροφή για την κάθε εταιρία.

βασικά το θέμα είναι να αποφασίσεις για πιο λόγο πήρες 1200 κυβικά αυτοκίνητο. Το πήρες για να το πηγαίνεις με 200 στα ταξίδια και να γουστάρεις ή το πήρες για ένα σβέλτο οικονομικό αμάξι, που και σε κανένα ταξίδι θα πάς και με 180.

Αν η λογική σου σου είναι η πρώτη λυπάμαι αλλά έχεις κάνει λάθος επιλογή, θα μπορούσες με 2000€ ακόμα να πάρείς ένα GTI και να ξενιάσεις, αν η λογική σου είναι η 2η άσε το αμαξάκι σου όπως είναι για να το έχεις καιρό(που εδω που τα λέμε μια χαρά είναι και με 180 δεν έχεις και σε πολλούς δρόμους να πας)... Τώρα αν είσαι στο ενδιάμεσο και γουστάρεις και τα γκάζια, βάλε προγραμματάκι αλλά να μην οδηγείς στο όριο. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο περισσότερο το προσέχεις τόσο περισσότερο θα το έχεις. Οπως και να έχει τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 205.....ανούσιο....

Link to comment
Share on other sites

βασικά το θέμα είναι να αποφασίσεις για πιο λόγο πήρες 1200 κυβικά αυτοκίνητο. Το πήρες για να το πηγαίνεις με 200 στα ταξίδια και να γουστάρεις ή το πήρες για ένα σβέλτο οικονομικό αμάξι, που και σε κανένα ταξίδι θα πάς και με 180.

Αν η λογική σου σου είναι η πρώτη λυπάμαι αλλά έχεις κάνει λάθος επιλογή, θα μπορούσες με 2000€ ακόμα να πάρείς ένα GTI και να ξενιάσεις, αν η λογική σου είναι η 2η άσε το αμαξάκι σου όπως είναι για να το έχεις καιρό(που εδω που τα λέμε μια χαρά είναι και με 180 δεν έχεις και σε πολλούς δρόμους να πας)... Τώρα αν είσαι στο ενδιάμεσο και γουστάρεις και τα γκάζια, βάλε προγραμματάκι αλλά να μην οδηγείς στο όριο. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο περισσότερο το προσέχεις τόσο περισσότερο θα το έχεις. Οπως και να έχει τι σημασία έχει αν έχει τελική 197 ή 205.....ανούσιο....

+++++++1111111

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το εχω ξαναγράψει σε άλλο post . Το polo 1.2 tsi έχει ηλεκτρονικό κόφτη ταχύτητας στα 195χλμ.

Το έχω εδώ και 6 μήνες (δευτερο αυτοκινητο) και το έχω παέι τελικη (195χλμ) τουλαχιστον 10 φορες . Βέβαια θα ηθελα να τονίσω ότι το δικό μου ειναι χειροκίνητο και ενω έχω προσπαθεί να τα ξεπεράσω (τα 195χλμ ) και με πέμπτη και ( 6000 στροφές) και έκτη και (4200 στροφές) δεν τα καταφερα . Αρα οποιος θέλει κατι παραπάνω .....μόνο προγραμματιζοντας το θα τα καταφερει

Edited by kokobill
Link to comment
Share on other sites

To πρόγραμμα δεν το βάζεις σε τουρμπάτο αυτοκίνητο για να πάρεις 5-10 χλμ τελικής αλλά για να μειώσεις τον χρόνο που θα την πιάσεις. Η ροπή είναι το μεγάλο σου κέρδος κι όχι η αφαίρεση του speed limiter.

Οποιος πάντως ενδιαφέρεται για πρόγραμμα καλό θα ήταν να περιμένει. Εκτός άμα θέλει να πάει να σκάσει το 1500άρι στην ABT για να πάρει tuning box (aka παράλληλο εγκέφαλο)

Link to comment
Share on other sites

To πρόγραμμα δεν το βάζεις σε τουρμπάτο αυτοκίνητο για να πάρεις 5-10 χλμ τελικής αλλά για να μειώσεις τον χρόνο που θα την πιάσεις. Η ροπή είναι το μεγάλο σου κέρδος κι όχι η αφαίρεση του speed limiter.

Οποιος πάντως ενδιαφέρεται για πρόγραμμα καλό θα ήταν να περιμένει. Εκτός άμα θέλει να πάει να σκάσει το 1500άρι στην ABT για να πάρει tuning box (aka παράλληλο εγκέφαλο)

Ξέρω πολύ καλά τους λόγους που βάζεις πρόγραμμα, αυτό λέω και στον φίλο μας ότι στην περίπτωση που προβεί σε τέτοια κίνηση να είναι προσεκτικός και να μην οδηγεί στο όριο, πράγμα που θα ζορίσει τον κινητήρα του, επειδή για τους λόγους που προανέφερες οι τελικές έρχονται πιο γρήγορα και το αμάξι θα δουλεύει με περισσότερη πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ?

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίστευτη τελική χωρίς πρόγραμμα για 1,2 τα 197 χλμ. Παραπάνω από της προσδοκίες μου, για εμάς που το περιμένουμε μπορεί κάποιος να ανεβάσει ένα βιντεάκι να γουστάρουμε? Τελικά υπάρχει κόφτης 5000 σ.α.λ?

post-6990-1291505666,08_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tην ωρα που το αμαξι εχει πιασει 150-160 (οπου εκει ειναι το οριο που ανεβαζει σχετικα ανετα) και εσυ κρατας πατημενο το γκαζι ωστε η τουρμπινα σε full πιεση να πιεζει παρατεταμενα το μοτερ για να πιασεις την τελικη ,ειναι η ωρα που κανεις αγριο σεξ στο κακομοιρο το μοτερακι.

Και δεν ειναι μονο το 1200αρακι , αλλα εξ'ορισμου ΟΛΑ τα τουρμπο μοτερ τρωνε τις μεγαλυτερες φθορες σε εκεινο το σημειο: "μαχιμουμ πιεση σε υψηλες στροφες για παρατεταμενο διαστημα , κυνηγοντας την τελικη"

Συνεχισε ετσι και θα το παρεις στα χερια. Καποια παιδια μιλησαν ΠΟΛΥ σωστα...

Link to comment
Share on other sites

Tην ωρα που το αμαξι εχει πιασει 150-160 (οπου εκει ειναι το οριο που ανεβαζει σχετικα ανετα) και εσυ κρατας πατημενο το γκαζι ωστε η τουρμπινα σε full πιεση να πιεζει παρατεταμενα το μοτερ για να πιασεις την τελικη ,ειναι η ωρα που κανεις αγριο σεξ στο κακομοιρο το μοτερακι.

Και δεν ειναι μονο το 1200αρακι , αλλα εξ'ορισμου ΟΛΑ τα τουρμπο μοτερ τρωνε τις μεγαλυτερες φθορες σε εκεινο το σημειο: "μαχιμουμ πιεση σε υψηλες στροφες για παρατεταμενο διαστημα , κυνηγοντας την τελικη"

Συνεχισε ετσι και θα το παρεις στα χερια. Καποια παιδια μιλησαν ΠΟΛΥ σωστα...

Έχεις δίκαιο, αλλά δες το σαν έναν πειραματισμό, δεν είπαμε να το σκίζουμε καθημερινά. Νομίζω πως αυτός ειναι ο λόγος ύπαρξης του θέματος αυτού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.