Jump to content
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ

Ηχοσ Τουρμπινας Σε Polo Gti 2010

Recommended Posts

Kαλησπερα σε ολους..και απο μενα... :lol:

Πολυ προσφατα αποκτησα ενα λευκο polo GTi...

Tο απολαμβανω παρα πολυ ομως εχω ενα θεματακι.θα ηθελα να ακουω λιγο ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ...Ποια η γνωμη σας? :lol:

θα ακουσω τιποτα με φιλτρο ελευθερο στο φιλτροκουτι μεσα?

σκαστρα ανοιχτου τυπου? Πλακακι πανω στην ηδη υπαρχουσα σκαστρα με τρυπες?

εχω μπερδευτει. τι απ ολα να κανω χωρις να επηρρεασει την αξιοπιστια και την εγγυηση φυσικα... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σκαστρα ανοιχτου τυπου δεν υπαρχει για το tsi.

μπορει να μπει με πατεντα αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα λειτουργει σωστα και παντα θα λειτουργει παραλληλα χωρις να καταργησεις την "μαμα"

το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις μια εισαγωγη

καποιο βαρελακι απο BMC , FORGE η καποια αλλη ή την Σκουπα της APR.

διαφορετικα μπορεις να βαλεις μια Χωανη τυπου Foam της pipercorss που ειναι ξηρου τυπου.

τελος μπορεις να βαλεις τον ανταπτορα της Forge που μπαινει πανω στη μαμα σκαστρα αλλα το 85% τον εβγαλε μετα απο μια βδομαδα καθως χανεις λιγο σε αποδοση και σε λιγους δημιουργισε και μικρα προβληματακια...

αν δεν θελεις το απολυτο γκαζι βαλτο αλλα για εμενα ο ηχος ειναι τραγικος.

το θεμα ειναι οτι εχεις και το DSG και πανω στην αλλαγη δεν αφηνεις γκαζι για να γινει ακουσεις καλα το blow off.

Το καλυτερο για εμενα ειναι μια εισαγωγη.

Btw υπαρχει και ανοιχτο θεμα εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38590

about tuning @ polo gti

Πανος

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα σε ολους..και απο μενα... :lol:

Πολυ προσφατα αποκτησα ενα λευκο polo GTi...

Tο απολαμβανω παρα πολυ ομως εχω ενα θεματακι.θα ηθελα να ακουω λιγο ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ...Ποια η γνωμη σας? :lol:

θα ακουσω τιποτα με φιλτρο ελευθερο στο φιλτροκουτι μεσα?

σκαστρα ανοιχτου τυπου? Πλακακι πανω στην ηδη υπαρχουσα σκαστρα με τρυπες?

εχω μπερδευτει. τι απ ολα να κανω χωρις να επηρρεασει την αξιοπιστια και την εγγυηση φυσικα... :rolleyes:

Αν ο κινητήρας έχει τον πορωτικό ήχο που λένε όλοι......τι να ο κάνεις το τσαφ τσουφ....

new_sugkrotima.gifnew_sugkrotima.gifnew_sugkrotima.gif Είναι λίγο καγκουριά....

Πάντως ανατάπτορα μην βάλεις....τσάμπα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Σκαστρα ανοιχτου τυπου δεν υπαρχει για το tsi.

μπορει να μπει με πατεντα αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα λειτουργει σωστα και παντα θα λειτουργει παραλληλα χωρις να καταργησεις την "μαμα"

το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις μια εισαγωγη

καποιο βαρελακι απο BMC , FORGE η καποια αλλη ή την Σκουπα της APR.

διαφορετικα μπορεις να βαλεις μια Χωανη τυπου Foam της pipercorss που ειναι ξηρου τυπου.

τελος μπορεις να βαλεις τον ανταπτορα της Forge που μπαινει πανω στη μαμα σκαστρα αλλα το 85% τον εβγαλε μετα απο μια βδομαδα καθως χανεις λιγο σε αποδοση και σε λιγους δημιουργισε και μικρα προβληματακια...

αν δεν θελεις το απολυτο γκαζι βαλτο αλλα για εμενα ο ηχος ειναι τραγικος.

το θεμα ειναι οτι εχεις και το DSG και πανω στην αλλαγη δεν αφηνεις γκαζι για να γινει ακουσεις καλα το blow off.

Το καλυτερο για εμενα ειναι μια εισαγωγη.

Btw υπαρχει και ανοιχτο θεμα εδω http://www.vwclub.gr...showtopic=38590

about tuning @ polo gti

Πανος

+1

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θελει σκαστρες και τσαφ-τσουφ , τρενα και πλοια μπορει να παρει η το punto gt η το uno turbo

εως 1999 το 1ο και 1993 το 2ο.

Εκει παραπεμπουν.

Απο νεας γενιας το opc corsa ειναι τοσο καγκουρικο για τσαφ-τσουφ.

Αλλος ο χαρακτηρας του πολο.

Link to comment
Share on other sites

+1 για εισαγωγή. Ο αντάπτορας ακούγεται ότι βελτιώνει το τσαφ-τσουφ αλλά σου ρίχνει την απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θελει σκαστρες και τσαφ-τσουφ , τρενα και πλοια μπορει να παρει η το punto gt η το uno turbo

εως 1999 το 1ο και 1993 το 2ο.

Εκει παραπεμπουν.

Απο νεας γενιας το opc corsa ειναι τοσο καγκουρικο για τσαφ-τσουφ.

Αλλος ο χαρακτηρας του πολο.

γνώμη σου!

Edited by Kaloutsikos
Link to comment
Share on other sites

Αφου το γραφω εγω καλουτσικε γνωμη μου ειναι , τι μου το λες για νεο

Ποια αμάξια είναι καγκούρικα και ποια όχι σε παρακαλώ να κρατάς την γνώμη σου για τον εαυτό σου!

Edited by Kaloutsikos
Link to comment
Share on other sites

Ποια αμάξια είναι καγκούρικα και ποια όχι σε παρακαλώ να κρατάς την γνώμη σου για τον εαυτό σου!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32038&view=findpost&p=434439

Οντως εχει μεγαλο κενο.. Εγω οταν χαλασουν οι μαμισιες θα δωσω να παρω ρυθμιζομενη ακριβη και καλη αναρτηση δεν αξιζει για εμενα να το χαμηλωσεις με τις μαμισιες αναρτησεισ.. παντος εχεις δικιο καλουτσικε οτι πισω ειναι λιγο ψηλα!

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, άμα αλλάξεις μόνο τα ελατήρια θα υπάρξει πρόβλημα με τα αμορτισέρ?

Ενώ εσύ έχεις κάποιο ειδικό δικαίωμα να την μοιράζεσαι με όλους ?

Απαγορεύεται η ελεύθερη έκφραση εδώ και δεν το γνωρίζουμε ?

Επίσης μπορεί κάποιος να γράφει κάτι διαφορετικό εκτός από την προσωπική του γνώμη ?

.....

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θελει σκαστρες και τσαφ-τσουφ , τρενα και πλοια μπορει να παρει η το punto gt η το uno turbo

εως 1999 το 1ο και 1993 το 2ο.

Εκει παραπεμπουν.

Απο νεας γενιας το opc corsa ειναι τοσο καγκουρικο για τσαφ-τσουφ.

Αλλος ο χαρακτηρας του πολο.

Δεν μου άρεσε η έκφραση του, δηλαδή εγώ που έχω το opc τι πάει να πεί ότι είμαι κάγκουρας?

Δεν εννοούσα να μην λέμε την γνώμη μας, αλλά να προσέχουμε λίγο πως την λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλουτσικε η οπως σε λενε εξεφρασα απλα την γνωμη μου και την ξαναλεω.

Το κορσα ειναι το με διαφορα πιο ΚΑΓΚΟΥΤΙΚΟ αμαξι και πολλα χρονια πισω σε τεχνολογια , στησιμο και ολα.

Αυτη ειναι η γνωμη μου οπως και εσυ μπορεις να την εκφρασεις ελευθερα και δεν εισαι σε θεση να μου πεις εμενα το τι να λεω.

Να προσεχεις τι λες και πως μιλας εσυ. Πας να δημιουργησεις θεμα απο απλες γνωμες . Μην το πας στο προσωπικο , μιλαμε για αμαξια εδω οχι για σενα και για μενα . Αν δεν σαρεσει η γνωμη μου διαβασε ολες τις αλλες δημοσιευσεις απλα και να προσεχεις εσυ τι λες για μενα γιατι εγω δεν αναφερθηκα σε σενα. :thumbsup:

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Καλουτσικε επειδη εστειλες πμ και βριζεις ενα θα σου πω.

Ξεπερασες τα ορια χωρις να με ξερεις , παρακαλα τον ΘΕΟ μην με δεις απο κοντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλουτσικε επειδη εστειλες πμ και βριζεις ενα θα σου πω.

Ξεπερασες τα ορια χωρις να με ξερεις , παρακαλα τον ΘΕΟ μην με δεις απο κοντα.

Τώρα τι μαγκιά είναι αυτό που κάνεις? Μου έστειλες p.m. και γράφεις και εδώ...

Σου είπα και στο p.m. να το σταματήσουμε το θέμα και δεν το σταματάς και παρόλα αυτά συνεχίζεις και γ....ς το topic λες και θέλουνε οι άλλοι να βλέπουν τον καβγά μας δεν το συνεχίζω γιατί γ......ε topic. Θα τα πούμε όμως εμείς μην στεναχωριέσαι!

Edited by Kaloutsikos
Link to comment
Share on other sites

οτι και να λεμε για το OPC ειναι hardcore machine και ειναι σιγουρα πολυ ποιο GTI απο το polo.

εχουν τελειως διαφορετικο προσανατολισμο και σιγουρα διαφορετικο αγοραστικο κοινο.

μπορει να μην εχει αμεσου ψεκασμου μοτερ μπορει να μην εχει 2 υπερσυμπιεστες μπορει να μην εχει DSG αλλα αμα το κανεις βολτα θα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο αν σου αρεσουν τα βρωμογκαζα.

Το θεμα καγκουριας ειναι σχετικο... ειναι ενα αμαξι που στην τελικη ετσει βγαινει απο το εργοστασιο.

δεν ειναι ουτε χιουνται κουπε που του εχει βαλει ο μπαρμπαχαραλαμπος bodykit απο πολυεστερα ουτε κατι τετοιο. ειναι ενα αμαξι απλα που ξεχωριζει οπως και να το κανουμε. απο τα 500 μετρα να το δεις θα πεις να ενα OPC...

μην πει κανεις τοιποτα γιατι ξερετε οτι παραλιγο να εχω και εγω ενα πολο GTI αλλα μην φοραμε παροπιδες παιδια.

αυτα.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

H αγορα ενος αυτοκινητου ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη του καθενος και καθαρα τι ζηταει κανεις απο ενα αμαξι...Η VW εχει μια διακριτικες εμαφανισεις στα σπορ αυτοκινητα της τα οποια διαφερουν ελαχιστα απο τις απλες εκδοσεις , εχουν δηλαδη δυναμη που δεν φαινεται στην εμφανιση αλλα στον δρομο .Αλλες εταιρειες εχουν αλλη πολιτικη οσον αφορα το ''στυλ'' τους π.χ αλλα μοντελα εξοπλιζοντε με πολλα διακριτικα σπορ (ζανταρες,τεραστιες αεροτομες και πολλα αλλα...) και ετσι αλλαζουν φιλοσοφια . Γιατι σπορ απο σπορ αυτοκινητα διαφερουν...Να μην ξεχναμε αλλοστε οτι τον ορισμο ----GTI--- η VW τον θεσπισε!

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν αναφέρομαι στο OPC εξωτερικά πως ειναι ποιο GTI απο το GTI

αναφέρομαι στην οδική συμπεριφορά και στο τι σου αποπνέει πισω απο το τιμονι το ενα και το αλλο.

το polo GTI παραείναι αποστειρωμένο για GTI. εκει αναφέρομαι

ΔΕΝ ειναι FUN TO DRIVE σε καμία περίπτωση ποιο πολυ απο το OPC...

σιγουρα ειναι καλυτερο στο συνολο ομως :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν αναφέρομαι στο OPC εξωτερικά πως ειναι ποιο GTI απο το GTI

αναφέρομαι στην οδική συμπεριφορά και στο τι σου αποπνέει πισω απο το τιμονι το ενα και το αλλο.

το polo GTI παραείναι αποστειρωμένο για GTI. εκει αναφέρομαι

ΔΕΝ ειναι FUN TO DRIVE σε καμία περίπτωση ποιο πολυ απο το OPC...

σιγουρα ειναι καλυτερο στο συνολο ομως :thumbsup:

Καλησπερα , εγω ειμαι κατοχος του polo 1,2 tsi το gti polo δεν το εχω οδηγησει αλλα εχω οδηγησει το opc το οποιο δεν νομιζω οτι εχει απο τα ''καλυτερα τιμονια σε αισθηση'' πραγμα που το αναφερουν πολλα ρεπορταζ αυτοκινητου .Το opc δεν εχει και πολλα περιθωρια βελτιωσεις οπως εχουν οι κινητηρες tsi και η τεχνολογια του turbo που χρησιμοποιει δεν ειναι απο τις πιο συγχρονες. Οπως ειπα και παραπανω ειναι θεμα τι ζηταει κανεις ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.