Jump to content
Guest n.filadelfia

Ευθυγραμμιση Για Το Νεο Polo Gti

Recommended Posts

αισθητηρα τιμονιου? δηλαδη το πρόβλημα λύθηκε με vag com?

Το διαγνωστικο της αντιπροσωποιας νομιζω δεν ειναι vag com.Επισης δεν ξερω εαν μπορει καποιος με vag com να καλλιμπραρει τον αισθητηρα γωνιας τιμονιου.Εχει τετοια επιλογη μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εκδοση 805.1 Στην επιλογη "γωνια τιμονιου" δεν εχω επικοινωνια.Η εχω παλια εκδοση η ο εγκεφαλος του πολο ειναι πολυ καινουργιος :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εκδοση 805.1 Στην επιλογη "γωνια τιμονιου" δεν εχω επικοινωνια.Η εχω παλια εκδοση η ο εγκεφαλος του πολο ειναι πολυ καινουργιος ;)

για να καταλαβω..το δικό σου είχε λάθος κωδικοποίηση ή όλα τα πόλο χρειάζονται αυτη τη ρύθμιση προκειμένου να κεντραριστούν σωστα? δηλαδή μετα απο το δικο σου περιστατικό έχει δωθεί οδηγια στις αντιπροσωπείες για αυτη τη ρυθμιση-κωδικοποιηση?

Link to comment
Share on other sites

δωσε μας παραπανω πληροφοριες ωστε να μπορεσουμε να καταλαβουμε τι ακριβως εννοεις γιατι αυτο το θεμα απασχολει αρκετους...

Link to comment
Share on other sites

Το ξαναλεω.Το αμαξι τραβαγε δεξια απο λαθος ρυθμιση απο το εργοστασιο του αισθητηρα γωνιας τιμονιου.O εγκεφαλος αξεσουαρ εβλεπε εσφαλμενα οτι το τιμονι ηταν καποιες μοιρες στραμμενο και εδινε εντολη στο μοτερ της αντλιας να πρεσαρει λαδι στην κραμαργιερα.Εξου και το τραβηγμα.

Το διαγνωστικο της vw εχει επιλογη "κωδικοποιηση αισθητηρα γωνιας τιμονιου" και αυτη γινεται στον δρομο με ταχυτητα ανω των 20km/h.

Link to comment
Share on other sites

Το ξαναλεω.Το αμαξι τραβαγε δεξια απο λαθος ρυθμιση απο το εργοστασιο του αισθητηρα γωνιας τιμονιου.O εγκεφαλος αξεσουαρ εβλεπε εσφαλμενα οτι το τιμονι ηταν καποιες μοιρες στραμμενο και εδινε εντολη στο μοτερ της αντλιας να πρεσαρει λαδι στην κραμαργιερα.Εξου και το τραβηγμα.

Το διαγνωστικο της vw εχει επιλογη "κωδικοποιηση αισθητηρα γωνιας τιμονιου" και αυτη γινεται στον δρομο με ταχυτητα ανω των 20km/h.

Άψογος ! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Εγω (εχω το ΤSI αλλα για να μην ανοιγω θέμα,αν είμαι off topic κάνω νεο θέμα) που θα βάλω aftermarket 16αρες ζάντες (έχει 15αρες), πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση και αν ναι με ποιό ακριβώς τρόπο(γωνίες κ.τ.λ)??

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Εγω (εχω το ΤSI αλλα για να μην ανοιγω θέμα,αν είμαι off topic κάνω νεο θέμα) που θα βάλω aftermarket 16αρες ζάντες (έχει 15αρες), πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση και αν ναι με ποιό ακριβώς τρόπο(γωνίες κ.τ.λ)??

παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο.

πάνε σε ενα καλό μαστόρι και πες του να στα κανει ετσι : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38055&view=findpost&p=437769

άνοιξε το βιβλίο σέρβις και στο μεγάλο αυτοκόλλητο που υπάρχει μέσα του δες ποια γράμματα έχει το αυτοκόλλητο ... όποιο επίπεδο εξοπλισμού έχει βρες τα στην εικονα και εκεινα πες του να κανει ..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

πάνε σε ενα καλό μαστόρι και πες του να στα κανει ετσι : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38055&view=findpost&p=437769

άνοιξε το βιβλίο σέρβις και στο μεγάλο αυτοκόλλητο που υπάρχει μέσα του δες ποια γράμματα έχει το αυτοκόλλητο ... όποιο επίπεδο εξοπλισμού έχει βρες τα στην εικονα και εκεινα πες του να κανει ..

ευχαριστώ! θα το πάω σε ένα φίλο θα του το δείξω και θα μου πάρει 20 eύrο σιγά με αυτούς δεν βγάζεις άκρη!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ! θα το πάω σε ένα φίλο θα του το δείξω και θα μου πάρει 20 eύrο σιγά με αυτούς δεν βγάζεις άκρη!

οκ πάντως o κωδικός εξοπλισμού δλδ τα G09 κλπ αναγράφονται στο μεγάλο αυτοκόλλητο στο βιβλίο σέρβις :( Κάπως έτσι είναι το μεγάλο αυτοκόλλητο που σου λέω http://dataton.net/vw/06GTI-rear-optionCode_Label/06GTI-rear-optionCodeLabel.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο.

δεν εκπλήσσομαι που δε διορθώθηκε το θέμα τελείως, ούτε εμένα διορθώθηκε. σκέφτομαι να αλλάξω ζάντα-λάστιχα στα πρώτα του γενέθλια και να κοιταξω τοτε παλι το θεμα ευθυγραμμιση. στην αντιπροσωπεια το εχω παρει αποφαση δε θα δω ασπρη μερα με αυτα που φοραει τωρα

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κανείς άλλος που να έλυσε το θέμα της..ευθυβολίας του polo του ? αυτό με τη λάθος κωδικοποίηση κλπ του τιμονιού το έχουν πει μήπως και σε άλλον?

Τελικά υπάρχει κανείς άλλος;;;

Κι εμένα τραβάει δεξιά. Και να μην το είχα διαβάσει εδώ, θα το καταλάβαινα.

Το αμάξι είναι θεϊκό, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα τραβάει συνέχεια. Δε γίνεται να πεις "δεν πειράζει".

Και το αμάξι που είχα πριν, αν και 20 ετών, όταν το πήγα στον "κατάλληλο" ευθυγραμμισά, πήγαινε καρφί.

Είναι κρίμα, μόνο και μόνο την ιδέα να έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Μία λύση υπάρχει ... Το πηγαίνουμε σε ευθυγραμμίστα και του λέμε να το στραβώσει λίγο προς τα αριστερά!thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Μία λύση υπάρχει ... Το πηγαίνουμε σε ευθυγραμμίστα και του λέμε να το στραβώσει λίγο προς τα αριστερά!thumbsup.png

Κι αυτό ρε Γιώργο μου ακούγεται "κάπως". Αν δεν υπάρχει άλλη λύση οκ, αλλά πρέπει να εξαντληθεί κάθε περιθώριο.

Δεν είναι έντονο το πρόβλημα, άλλωστε στους δρόμους που κάνω εγώ αν δεν κρατάς καλά το τιμόνι φεύγεις έτσι κι αλλιώς (καημένο αμαξάκι...) και για να σιγουρευτώ πήγα στην παράκαμψη του Αγρινίου (όπου πάτησα και την πρώτη διακοσάρα, στα 1800 χλμ. :p ).

Η αίσθηση όμως ότι καινούργιο αυτοκίνητο τραβάει, με χαλάει.

Αν κάποιος έχει βρει λύση (π.χ. όπως έγραψε παραπάνω ο antonios), ας μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

παρά την αλλαγή ζαντων και ελαστικων με 17" (στο 1.2 tsi) και τη ζυγοσταθμιση, το τραβηγμα δεξιά υπάρχει ακόμα. θα παω καποια στιγμη εκτος αντιπροσωπειας μες στο μηνα. είναι αστείο το ότι όσοι το εχουν δοκιμασει κ ευθυγραμμισει υποτιθεται στην αντιπροωπεια κ εχουν αντικασταστησει κ εξαρτημα στο μπροστινο αξονα, το βλέπουν εντάξει πλέον. πιστευω πως το θεμα ειναι στην κωδικοποιηση του τιμονιου κ για αυτο δε διορθωνεται με κλασικη ευθυγραμμιση.

Link to comment
Share on other sites

ας αναστήσω λίγο το θέμα..(δε μπορω να πιστεψω οτι ολοι οι υπολοιποι κατοχοι ειτε 1.2tsi ειτε gti εχετε βγαλει άκρη και το εχετε αφησει πίσω σας)

προσπαθώ να αποφασίσω τι ειναι προτιμοτερο να κανω: να παω για ευθυγραμμιση εξω, ή επειδή μπορεί να φταίει η "λάθος κωδικοποιηση αισθητηρα τιμονιου" όπως είπε ο συμφορουμίτης antonios να απευθυνθω παλι σε αντιπροσωπεια καθως το προβλημα σε αυτην την περιπτωση δε λυνεται με ευθυγραμμιση

Link to comment
Share on other sites

Ή λάστιχα ή ευθυγράμμιση ή το τιμόνι. Και το δικό μου τραβούσε αρκετά δεξιά. Το πήγα σε ένα ικτεο και ζήτησα έλεγχο ευθυγράμμισης. Κοστίζει κάτω από δέκα ευρώ και μου το έκαναν τσάμπα. Εκεί προσομοιώνουν την τροχιά του αυτοκινήτου κάνοντας ένα μέτρο ευθεία, άρα βλέπουν το αποτέλεσμα και όχι τις γωνίες. Μου είπαν ότι το αμάξι είναι πάρα πολύ καλά ευθυγραμμισμένο, 1,5m δεξιά στο χιλιόμετρο!!! Μετά πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ζήτησα να μην πειράξουν την ευθυγράμμιση, αλλά να δούμε αν φταίνε τα λάστιχα ή το τιμόνι. Αλλάξαμε τα μπροστινά δεξί-αριστερό (όσοι έχουν μιας φοράς ας βάλουν τα μπροστά πίσω ή ας δοκιμάσουν άλλα) και το αμάξι πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ !!!!

Αν πάλι τραβούσε δεξιά και είχε τις σωστές γωνίες τελευταία θα έλεγχα το τιμόνι.

Ένα καινούργιο αυτοκίνητο σπάνια θέλει ευθυγράμμιση. Κατά 80% φταίνε τα λάστιχα. Αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι δεν ελέγχουν την πίεση των ελαστικών κατά την παράδοση και τα ελαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα στρώνουν στραβά. Με τα χρόνια είναι πιθανή η ευθυγράμμιση. Το τιμόνι έχει τις λιγότερες πιθανότητες.

Link to comment
Share on other sites

Ή λάστιχα ή ευθυγράμμιση ή το τιμόνι. Και το δικό μου τραβούσε αρκετά δεξιά. Το πήγα σε ένα ικτεο και ζήτησα έλεγχο ευθυγράμμισης. Κοστίζει κάτω από δέκα ευρώ και μου το έκαναν τσάμπα. Εκεί προσομοιώνουν την τροχιά του αυτοκινήτου κάνοντας ένα μέτρο ευθεία, άρα βλέπουν το αποτέλεσμα και όχι τις γωνίες. Μου είπαν ότι το αμάξι είναι πάρα πολύ καλά ευθυγραμμισμένο, 1,5m δεξιά στο χιλιόμετρο!!! Μετά πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ζήτησα να μην πειράξουν την ευθυγράμμιση, αλλά να δούμε αν φταίνε τα λάστιχα ή το τιμόνι. Αλλάξαμε τα μπροστινά δεξί-αριστερό (όσοι έχουν μιας φοράς ας βάλουν τα μπροστά πίσω ή ας δοκιμάσουν άλλα) και το αμάξι πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ !!!!

Αν πάλι τραβούσε δεξιά και είχε τις σωστές γωνίες τελευταία θα έλεγχα το τιμόνι.

Ένα καινούργιο αυτοκίνητο σπάνια θέλει ευθυγράμμιση. Κατά 80% φταίνε τα λάστιχα. Αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι δεν ελέγχουν την πίεση των ελαστικών κατά την παράδοση και τα ελαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα στρώνουν στραβά. Με τα χρόνια είναι πιθανή η ευθυγράμμιση. Το τιμόνι έχει τις λιγότερες πιθανότητες.

+1 από μένα

το ίδιο έχω πάθει και εγώ

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους και από εμένα.

Πρώτο μου post στο club, και δυστυχώς θα είναι post για πρόβλημα ευθυγράμμισης.

Αποκτήσαμε πρόσφατα το CrossPolo 1.2 TSI, και εξαρχής φαινόταν να τραβάει δεξιά σε ταχύτητες πάνω από 100 χλ/ω.

Από τότε έχουν γίνει διάφορες μετρήσεις και μικρορυθμίσεις στη τοπική αντιπροσωπεία με το πρόβλημα να συνεχίζει (χωρίς αλλαγές ελαστικών και χωρίς έλεγχο κωδικοποίησης τιμονιού). Αυτή τη στιγμή ελέγχουμε και τις αναρτήσεις με διφορούμενα αποτελέσματα για ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.

Μεγάλο ξενέρωμα καλοκαιριάτικα.

Τέλος πάντων, καλό καλοκαίρι.

Edited by Panos-TSI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.