antonios16v Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 αισθητηρα τιμονιου? δηλαδη το πρόβλημα λύθηκε με vag com? Το διαγνωστικο της αντιπροσωποιας νομιζω δεν ειναι vag com.Επισης δεν ξερω εαν μπορει καποιος με vag com να καλλιμπραρει τον αισθητηρα γωνιας τιμονιου.Εχει τετοια επιλογη μεσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Τα πάντα όλα έχει το vagcom από άποψη εγκεφάλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Εχω την εκδοση 805.1 Στην επιλογη "γωνια τιμονιου" δεν εχω επικοινωνια.Η εχω παλια εκδοση η ο εγκεφαλος του πολο ειναι πολυ καινουργιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Εχω την εκδοση 805.1 Στην επιλογη "γωνια τιμονιου" δεν εχω επικοινωνια.Η εχω παλια εκδοση η ο εγκεφαλος του πολο ειναι πολυ καινουργιος για να καταλαβω..το δικό σου είχε λάθος κωδικοποίηση ή όλα τα πόλο χρειάζονται αυτη τη ρύθμιση προκειμένου να κεντραριστούν σωστα? δηλαδή μετα απο το δικο σου περιστατικό έχει δωθεί οδηγια στις αντιπροσωπείες για αυτη τη ρυθμιση-κωδικοποιηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 για να καταλαβω..το δικό σου είχε λάθος κωδικοποίηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 τι κωδικοποίηση είχε και ποια ήταν η σωστή ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 δωσε μας παραπανω πληροφοριες ωστε να μπορεσουμε να καταλαβουμε τι ακριβως εννοεις γιατι αυτο το θεμα απασχολει αρκετους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Το ξαναλεω.Το αμαξι τραβαγε δεξια απο λαθος ρυθμιση απο το εργοστασιο του αισθητηρα γωνιας τιμονιου.O εγκεφαλος αξεσουαρ εβλεπε εσφαλμενα οτι το τιμονι ηταν καποιες μοιρες στραμμενο και εδινε εντολη στο μοτερ της αντλιας να πρεσαρει λαδι στην κραμαργιερα.Εξου και το τραβηγμα. Το διαγνωστικο της vw εχει επιλογη "κωδικοποιηση αισθητηρα γωνιας τιμονιου" και αυτη γινεται στον δρομο με ταχυτητα ανω των 20km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Το ξαναλεω.Το αμαξι τραβαγε δεξια απο λαθος ρυθμιση απο το εργοστασιο του αισθητηρα γωνιας τιμονιου.O εγκεφαλος αξεσουαρ εβλεπε εσφαλμενα οτι το τιμονι ηταν καποιες μοιρες στραμμενο και εδινε εντολη στο μοτερ της αντλιας να πρεσαρει λαδι στην κραμαργιερα.Εξου και το τραβηγμα. Το διαγνωστικο της vw εχει επιλογη "κωδικοποιηση αισθητηρα γωνιας τιμονιου" και αυτη γινεται στον δρομο με ταχυτητα ανω των 20km/h. Άψογος ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 υπάρχει κανείς άλλος που να έλυσε το θέμα της..ευθυβολίας του polo του ? αυτό με τη λάθος κωδικοποίηση κλπ του τιμονιού το έχουν πει μήπως και σε άλλον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 (edited) Εγω (εχω το ΤSI αλλα για να μην ανοιγω θέμα,αν είμαι off topic κάνω νεο θέμα) που θα βάλω aftermarket 16αρες ζάντες (έχει 15αρες), πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση και αν ναι με ποιό ακριβώς τρόπο(γωνίες κ.τ.λ)?? Edited February 23, 2011 by TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Εγω (εχω το ΤSI αλλα για να μην ανοιγω θέμα,αν είμαι off topic κάνω νεο θέμα) που θα βάλω aftermarket 16αρες ζάντες (έχει 15αρες), πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση και αν ναι με ποιό ακριβώς τρόπο(γωνίες κ.τ.λ)?? παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 (edited) παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο. πάνε σε ενα καλό μαστόρι και πες του να στα κανει ετσι : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38055&view=findpost&p=437769 άνοιξε το βιβλίο σέρβις και στο μεγάλο αυτοκόλλητο που υπάρχει μέσα του δες ποια γράμματα έχει το αυτοκόλλητο ... όποιο επίπεδο εξοπλισμού έχει βρες τα στην εικονα και εκεινα πες του να κανει .. Edited March 2, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 πάνε σε ενα καλό μαστόρι και πες του να στα κανει ετσι : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38055&view=findpost&p=437769 άνοιξε το βιβλίο σέρβις και στο μεγάλο αυτοκόλλητο που υπάρχει μέσα του δες ποια γράμματα έχει το αυτοκόλλητο ... όποιο επίπεδο εξοπλισμού έχει βρες τα στην εικονα και εκεινα πες του να κανει .. ευχαριστώ! θα το πάω σε ένα φίλο θα του το δείξω και θα μου πάρει 20 eύrο σιγά με αυτούς δεν βγάζεις άκρη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 ευχαριστώ! θα το πάω σε ένα φίλο θα του το δείξω και θα μου πάρει 20 eύrο σιγά με αυτούς δεν βγάζεις άκρη! οκ πάντως o κωδικός εξοπλισμού δλδ τα G09 κλπ αναγράφονται στο μεγάλο αυτοκόλλητο στο βιβλίο σέρβις Κάπως έτσι είναι το μεγάλο αυτοκόλλητο που σου λέω http://dataton.net/vw/06GTI-rear-optionCode_Label/06GTI-rear-optionCodeLabel.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 παιδιά δεν πάνε καλά στην καρέντα. τους περνώ τηλ για raadevou μου λένε φερτό 8 παρα 10 για να στο χούμε έτοιμο σε μια ώρα. το πάω μου λένε θέλει τουλάχιστον 3 ώρες αν είναι δυνατών. τέλος πάντων γυρνάω να το πάρω μου λένε ήθελε ευθυγράμμιση είχε πέσει και σε μια λακκούβα η πίσω ρόδα τι "φιαξαμε" το βγάλαμε και έξω να το ελενξουμε και όλα ok. τέλος πάντων φεύγω και μου φαινόταν ότι έχει πάλι κάποια αποκλίση. όχι βεβαια όπως ήτανε αλλα μου φαίνεται ότι υπάρχει λίγο. δεν εκπλήσσομαι που δε διορθώθηκε το θέμα τελείως, ούτε εμένα διορθώθηκε. σκέφτομαι να αλλάξω ζάντα-λάστιχα στα πρώτα του γενέθλια και να κοιταξω τοτε παλι το θεμα ευθυγραμμιση. στην αντιπροσωπεια το εχω παρει αποφαση δε θα δω ασπρη μερα με αυτα που φοραει τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 υπάρχει κανείς άλλος που να έλυσε το θέμα της..ευθυβολίας του polo του ? αυτό με τη λάθος κωδικοποίηση κλπ του τιμονιού το έχουν πει μήπως και σε άλλον? Τελικά υπάρχει κανείς άλλος;;; Κι εμένα τραβάει δεξιά. Και να μην το είχα διαβάσει εδώ, θα το καταλάβαινα. Το αμάξι είναι θεϊκό, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα τραβάει συνέχεια. Δε γίνεται να πεις "δεν πειράζει". Και το αμάξι που είχα πριν, αν και 20 ετών, όταν το πήγα στον "κατάλληλο" ευθυγραμμισά, πήγαινε καρφί. Είναι κρίμα, μόνο και μόνο την ιδέα να έχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Μία λύση υπάρχει ... Το πηγαίνουμε σε ευθυγραμμίστα και του λέμε να το στραβώσει λίγο προς τα αριστερά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Μία λύση υπάρχει ... Το πηγαίνουμε σε ευθυγραμμίστα και του λέμε να το στραβώσει λίγο προς τα αριστερά! Κι αυτό ρε Γιώργο μου ακούγεται "κάπως". Αν δεν υπάρχει άλλη λύση οκ, αλλά πρέπει να εξαντληθεί κάθε περιθώριο. Δεν είναι έντονο το πρόβλημα, άλλωστε στους δρόμους που κάνω εγώ αν δεν κρατάς καλά το τιμόνι φεύγεις έτσι κι αλλιώς (καημένο αμαξάκι...) και για να σιγουρευτώ πήγα στην παράκαμψη του Αγρινίου (όπου πάτησα και την πρώτη διακοσάρα, στα 1800 χλμ. ). Η αίσθηση όμως ότι καινούργιο αυτοκίνητο τραβάει, με χαλάει. Αν κάποιος έχει βρει λύση (π.χ. όπως έγραψε παραπάνω ο antonios), ας μας ενημερώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 παρά την αλλαγή ζαντων και ελαστικων με 17" (στο 1.2 tsi) και τη ζυγοσταθμιση, το τραβηγμα δεξιά υπάρχει ακόμα. θα παω καποια στιγμη εκτος αντιπροσωπειας μες στο μηνα. είναι αστείο το ότι όσοι το εχουν δοκιμασει κ ευθυγραμμισει υποτιθεται στην αντιπροωπεια κ εχουν αντικασταστησει κ εξαρτημα στο μπροστινο αξονα, το βλέπουν εντάξει πλέον. πιστευω πως το θεμα ειναι στην κωδικοποιηση του τιμονιου κ για αυτο δε διορθωνεται με κλασικη ευθυγραμμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 ας αναστήσω λίγο το θέμα..(δε μπορω να πιστεψω οτι ολοι οι υπολοιποι κατοχοι ειτε 1.2tsi ειτε gti εχετε βγαλει άκρη και το εχετε αφησει πίσω σας) προσπαθώ να αποφασίσω τι ειναι προτιμοτερο να κανω: να παω για ευθυγραμμιση εξω, ή επειδή μπορεί να φταίει η "λάθος κωδικοποιηση αισθητηρα τιμονιου" όπως είπε ο συμφορουμίτης antonios να απευθυνθω παλι σε αντιπροσωπεια καθως το προβλημα σε αυτην την περιπτωση δε λυνεται με ευθυγραμμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christosar Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Ή λάστιχα ή ευθυγράμμιση ή το τιμόνι. Και το δικό μου τραβούσε αρκετά δεξιά. Το πήγα σε ένα ικτεο και ζήτησα έλεγχο ευθυγράμμισης. Κοστίζει κάτω από δέκα ευρώ και μου το έκαναν τσάμπα. Εκεί προσομοιώνουν την τροχιά του αυτοκινήτου κάνοντας ένα μέτρο ευθεία, άρα βλέπουν το αποτέλεσμα και όχι τις γωνίες. Μου είπαν ότι το αμάξι είναι πάρα πολύ καλά ευθυγραμμισμένο, 1,5m δεξιά στο χιλιόμετρο!!! Μετά πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ζήτησα να μην πειράξουν την ευθυγράμμιση, αλλά να δούμε αν φταίνε τα λάστιχα ή το τιμόνι. Αλλάξαμε τα μπροστινά δεξί-αριστερό (όσοι έχουν μιας φοράς ας βάλουν τα μπροστά πίσω ή ας δοκιμάσουν άλλα) και το αμάξι πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ !!!! Αν πάλι τραβούσε δεξιά και είχε τις σωστές γωνίες τελευταία θα έλεγχα το τιμόνι. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο σπάνια θέλει ευθυγράμμιση. Κατά 80% φταίνε τα λάστιχα. Αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι δεν ελέγχουν την πίεση των ελαστικών κατά την παράδοση και τα ελαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα στρώνουν στραβά. Με τα χρόνια είναι πιθανή η ευθυγράμμιση. Το τιμόνι έχει τις λιγότερες πιθανότητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Ή λάστιχα ή ευθυγράμμιση ή το τιμόνι. Και το δικό μου τραβούσε αρκετά δεξιά. Το πήγα σε ένα ικτεο και ζήτησα έλεγχο ευθυγράμμισης. Κοστίζει κάτω από δέκα ευρώ και μου το έκαναν τσάμπα. Εκεί προσομοιώνουν την τροχιά του αυτοκινήτου κάνοντας ένα μέτρο ευθεία, άρα βλέπουν το αποτέλεσμα και όχι τις γωνίες. Μου είπαν ότι το αμάξι είναι πάρα πολύ καλά ευθυγραμμισμένο, 1,5m δεξιά στο χιλιόμετρο!!! Μετά πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ζήτησα να μην πειράξουν την ευθυγράμμιση, αλλά να δούμε αν φταίνε τα λάστιχα ή το τιμόνι. Αλλάξαμε τα μπροστινά δεξί-αριστερό (όσοι έχουν μιας φοράς ας βάλουν τα μπροστά πίσω ή ας δοκιμάσουν άλλα) και το αμάξι πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ !!!! Αν πάλι τραβούσε δεξιά και είχε τις σωστές γωνίες τελευταία θα έλεγχα το τιμόνι. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο σπάνια θέλει ευθυγράμμιση. Κατά 80% φταίνε τα λάστιχα. Αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι δεν ελέγχουν την πίεση των ελαστικών κατά την παράδοση και τα ελαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα στρώνουν στραβά. Με τα χρόνια είναι πιθανή η ευθυγράμμιση. Το τιμόνι έχει τις λιγότερες πιθανότητες. +1 από μένα το ίδιο έχω πάθει και εγώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos-TSI Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 (edited) Γεια χαρά σε όλους και από εμένα. Πρώτο μου post στο club, και δυστυχώς θα είναι post για πρόβλημα ευθυγράμμισης. Αποκτήσαμε πρόσφατα το CrossPolo 1.2 TSI, και εξαρχής φαινόταν να τραβάει δεξιά σε ταχύτητες πάνω από 100 χλ/ω. Από τότε έχουν γίνει διάφορες μετρήσεις και μικρορυθμίσεις στη τοπική αντιπροσωπεία με το πρόβλημα να συνεχίζει (χωρίς αλλαγές ελαστικών και χωρίς έλεγχο κωδικοποίησης τιμονιού). Αυτή τη στιγμή ελέγχουμε και τις αναρτήσεις με διφορούμενα αποτελέσματα για ολοκαίνουριο αυτοκίνητο. Μεγάλο ξενέρωμα καλοκαιριάτικα. Τέλος πάντων, καλό καλοκαίρι. Edited August 22, 2011 by Panos-TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...