cjgeorgio Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Να πάω εκεί που πέρασα τα λάστιχα που μου τα δίνει 240 η έχουμε κάποιον ποιο έμπειρο? Αν και να σου πω την αλήθεια Το μαγαζι είναι πρώτης κλάσεις και επαγγελματίες.... Στα + του cc είναι ότι είναι βαρή άρα είναι και στιβαρό οπότε ενοχλιτικούς τριγμους δεν πιστεύω να έχω εκτός αν κηνηγάω όλες της λακούβες (εκεί έχω το ατού να επιλέξω comfort) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 καλοφορετα γιωργο! .....αυτο με τη μουρη να το προσεξεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Λοιπόν. Το project τελείωσε. Σήμερα πέρασα το I/C από s3 και τα φιμέ (llumar +10km τελική) Το αμάξι έχει πολύ δύναμη σε σχέση με μαμά. Από υπολογισμούς πέζω στα 240-245 ps με 36-37 κιλά ροπί. Μένει η δυναμομέτριση να το επιβεβαιώσουμε. Σήμερα γυρνώντας προς Βέροια είπα να το πατήσω να δω διάφορα. Κόντρα αέρας το ESP ενεργοποιημένο και το dcc στην θέση sport. Μέχρι τα 210 όλα καλά,μετά όμως με έκανε να πιστέψω ότι ο κόλος θέλει να με προσπεράση. Εποιασα 250 σχετικά άνετα αλλά με τρόμαξε η ανάρτηση... ένα χαμήλωμα το θέλει επιγόντος γιατί η μούρη στην θέση sport Παίζει στης ανοιχτές παρατεταμένες αν πηγαίνεις πάνω από 220. Ένιωθα ότι θα το χάσω (καμία σχέση με ένα χαμηλωμένο με σκληρή ανάρτηση) στην θέση sport με ψηλή ανάρτηση δεν είναι και το ποιο ασφαλές. Με κοντρα ανεμο και πανω απο 220, ε!! τι περιμενες, η μουρη σηκωνεται απο τον κοντρα ανεμο! Να κανεις την ιδια διαδρομη χωρις ανεμο και να μας πεις. Βεβαια με τετοια ταχυτητα κινδυνευεις ανα πασα στιγμη οποτε μην το κανεις συχνα... Αλλιως βαλε και τον οβολο στο στομα (χτυπα ξυλο, προς Θεου μην παρεξηγηθω). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 VG1912 δίκιο έχεις μακακία μου.... Είχε δυνατό αέρα οπότε γιαυτό γίναν τρελά σκηνικά και πάλευα Και πάνω στην καμπή είχα 220 και ο αέρας από κόντρα ήρθε πλάγια και άρχισε τα σάμπα.. Πάντος και ένα χαρούμενο νέο κόντρα αέρα ανέβασα 248. Δεν το συνέχισα γιατί η κάρδια μου πήγε περίπατο.. Από στεγνο και αέρα ξαφνικά το οδοστρωμα βρεγμένο με τον αέρα να βάράει(Εβρεχε προς Αλεξάνδρεια-Βέροια) ΙΔΡΏΣΑ Πάλι καλά που δεν δουλεύουν οι κάμερες για αυτόφορο ήμουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Πάλι καλά που δεν δουλεύουν οι κάμερες για αυτόφορο ήμουν. Είμαστε δημόσιο φόρουμ. Θα λες "ήμουν Γερμανία τυχαία για καφέ, και στην Autobahn, το πάτησα λίγο" :thumbsu: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Είμαστε δημόσιο φόρουμ. Θα λες "ήμουν Γερμανία τυχαία για καφέ, και στην Autobahn, το πάτησα λίγο" Ενα μικρό update και απο μένα τον stock-o: Μόλις επέστρεψα απο επαγγελματικό ταξίδι. (δε λέω που ήμουν Σίμο). Με 230 στην θέση normal με αέρα από τα αριστερά μου = κανένα απολύτως στραβό ή παράξενο και το αμάξι κολλημένο κάτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Ενα μικρό update και απο μένα τον stock-o: Μόλις επέστρεψα απο επαγγελματικό ταξίδι. (δε λέω που ήμουν Σίμο). Με 230 στην θέση normal με αέρα από τα αριστερά μου = κανένα απολύτως στραβό ή παράξενο και το αμάξι κολλημένο κάτω. .....ΠΑΧΥΝΕΣ! VG1912 δίκιο έχεις μακακία μου.... Είχε δυνατό αέρα οπότε γιαυτό γίναν τρελά σκηνικά και πάλευα Και πάνω στην καμπή είχα 220 και ο αέρας από κόντρα ήρθε πλάγια και άρχισε τα σάμπα.. Πάντος και ένα χαρούμενο νέο κόντρα αέρα ανέβασα 248. Δεν το συνέχισα γιατί η κάρδια μου πήγε περίπατο.. Από στεγνο και αέρα ξαφνικά το οδοστρωμα βρεγμένο με τον αέρα να βάράει(Εβρεχε προς Αλεξάνδρεια-Βέροια) ΙΔΡΏΣΑ Πάλι καλά που δεν δουλεύουν οι κάμερες για αυτόφορο ήμουν. ....προσεχε βρε γιωργο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Γιώργοοοοοοο... ΔΩΣΕ ΑΛΟΓΑ ΣΤΟ ΛΑΟ! Δώσε λινκ, δώσε dyno γράφημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 251 ps 36 κιλά ροπί. Δεν μου έστειλε ακόμα το pdf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Βρε τρελέ... δεν τράβηξες την οθόνη του dyno? Πέρα από την πλακα όμως, 250 σου είχα πει ότι ήταν το "βέλτιστο" Uni που είχα δει με τα μάτια μου, και έπεσες ακριβώς εκεί πάνω! ΑΨΟΓΟΣ! Καλοτάξιδος!!! :thumbsu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Εκ μέρους του Γιώργου και το dyno... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Εκ μέρους του Γιώργου και το dyno... αυτα ειναι τραπεζια ωραια μπραβο ρε γιωργο καλοταξιδο να ειναι απροβληματιστο να ειναι που θα ειναι αφου ειναι uni και παντα τετοιες επιτυχιες μπραβο ρε φιλε χαρηκα πολυ για τα αποτελεσματα σου εγινε τελικα καλη δουλεια με ολα αυτα που εβαλες μπραβο και παλι :thumbsu: :goodjob: :goodjob: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Πολύ ωραίο όντως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Είχα καλλούς φίλους που με συμβουλέψαν. Ξανά ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον Σίμο και στον Τάσο. Βρέθικαν και κάποιοι καρχαρίες στον δρόμο μου αλλά φάγανε φόλα στην τελική. Το αμάξι δεν μου το Έφτιαξε συγγεκριμένα ένα συνεργείο αλλά επιλογές που έκανα και το κάθε συνεργείο στον τομέα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Δεν έχεις κανέναν να ευχαριστείς φίλε μου. Δικές σου οι επιλογές, δικο σου το αμάξι, δικά σου και τα λεφτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Δεν έχεις κανέναν να ευχαριστείς φίλε μου. Δικές σου οι επιλογές, δικο σου το αμάξι, δικά σου και τα λεφτά +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 μπραβο ρε γιωργο γαματα μπραβο σου ρε φιλε τελικα ακουσες καποια πραγματα και δεν πηγες παρα περα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 μπραβο ρε γιωργο γαματα μπραβο σου ρε φιλε τελικα ακουσες καποια πραγματα και δεν πηγες παρα περα Αντε τελείωνε και εσύ γιατί μας γάνιασες... :thumbsu: Καιρό που βρήκες να γίνεις και εσύ πατέρας Σε χρειαζόμαστε για να γίνουμε τετράδα με σύνολο ιπποδύναμης Veyron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Βλεποντας τα γραφηματα του Γιωργου ειπα αμεσως "Τι μου θυμιζει, τι μου θυμιζει..." Α! Ναι μου θυμιζει το δικο μου και ιδιαιτερα η καμπυλη της ροπης αλλα με 50 Νm παραπανω. Και η καμπυλη της ισχυος σχεδον ιδια αλλα με 20 αλογα παραπανω. Σιμο τι λες; Κριμα που η Superchips δεν βγαζει stage 2 γιατι φανταζομαι πως θα ηταν περιπου το ιδιο... Δεν πειραζει ομως γιατι τωρα παμε γι'αλλα! Βασιλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 (edited) Αντε τελείωνε και εσύ γιατί μας γάνιασες... :hyper: Καιρό που βρήκες να γίνεις και εσύ πατέρας Σε χρειαζόμαστε για να γίνουμε τετράδα με σύνολο ιπποδύναμης Veyron σου ειπα με τον μικρο θα βαζω κοντρες με κανεναν απο εσας χαχαχαχααχα Edited May 5, 2011 by pantelisn-passat cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Από βδομάδα στον Γιαλιατζή να με βάλει ένα μεσαίο για να μην κάνει θόρυβο... αυτα ειναι τραπεζια ωραια μπραβο ρε γιωργο καλοταξιδο να ειναι απροβληματιστο να ειναι που θα ειναι αφου ειναι uni και παντα τετοιες επιτυχιες μπραβο ρε φιλε χαρηκα πολυ για τα αποτελεσματα σου εγινε τελικα καλη δουλεια με ολα αυτα που εβαλες μπραβο και παλι :goodjob: :goodjob: :goodjob: :goodjob: :goodjob: Ευχαριστώ φίλε μου.Οτι έπεσε πάνω ήταν δοκιμασμένο οποτε και το αποτέλεσμα αναμενόμενο. :hyper: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 πολυ καλο γιωργο!!!!!!!καλοταξιδο!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Λοιπον Γιωργο πρεπει να μπει το αμαξι σου ο Σιμος και τοτε νομιζω θα σου πει "Αυτο κι αν ειναι γραμμικο! Μοιαζει με του Βασιλη αλλα πολυ καλυτερο". Μπραβο σου και καλα ταξιδια αλλα και καλα μυαλα! Εκανες ενα πολυ δυνατο CC και σου ευχομαι παντα απροβληματιστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Βασίλη, το Unitronic φημίζεται για τη γραμμικότητα του οπότε ήταν αναμενόμενο! Σαν προγραμματιστική προσέγγιση είναι 100% Αμερικανιά! 1.23-1.25 over και τράβα το όσο πάει σε διάρκεια. Αποτέλεσμα να βλέπεις μια ροπή καλή, τραπεζωμένη... all the way through the end Στα άλογα του, πολύ απλά έδωσε ότι είχε και δεν είχε το Uni να δώσει, και άρα το όλο εγχείρημα θεωρείται ότι στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία Γιώργο μου, ΝΑΙ να πας να βάλεις το μεσαίο φίλε μου (κατά την ταπεινή μου άποψη), γιατί πιστεύω ότι ακούγεται ένα κλικ παραπάνω απ'έξω το αυτοκίνητο σου από όσο θα έπρεπε για αυτό το "σκαρί" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Βασίλη, το Unitronic φημίζεται για τη γραμμικότητα του οπότε ήταν αναμενόμενο! Σαν προγραμματιστική προσέγγιση είναι 100% Αμερικανιά! 1.23-1.25 over και τράβα το όσο πάει σε διάρκεια. Αποτέλεσμα να βλέπεις μια ροπή καλή, τραπεζωμένη... all the way through the end Στα άλογα του, πολύ απλά έδωσε ότι είχε και δεν είχε το Uni να δώσει, και άρα το όλο εγχείρημα θεωρείται ότι στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία Γιώργο μου, ΝΑΙ να πας να βάλεις το μεσαίο φίλε μου (κατά την ταπεινή μου άποψη), γιατί πιστεύω ότι ακούγεται ένα κλικ παραπάνω απ'έξω το αυτοκίνητο σου από όσο θα έπρεπε για αυτό το "σκαρί" Πραγματικα πολυ διαφορετικη προσεγγιση στον προγραμματισμο: Η Uni το θελει να τραβαει δυνατα ψηλα ως τον κοφτη οπως ενα ατμοσφαιρικο (ετσι ειναι και το δικο μου) και σου δινει την εντυπωση οτι ειναι πιο σπορτιβικο, ενω η Revo το θελει πολυ δυνατο μεχρι τις 5000 σαλ οπως περιπου ενα πετρελαιοκινητο (δυναμη και ροπη ταυτοχρονα στα χαμηλομεσαια). Νομιζω οτι αντικειμενικα η δευτερη προσεγγιση δεν ζοριζει και τοσο το αμαξι λογω λιγοτερων τριβων (ψηλα = τριβες κ απωλειες) αρκει να μην κανει κανεις πατηματα απο πολυ χαμηλα με 5η και 6η οπου ζοριζεται παρα πολυ ο συμπλεκτης. Για εμενα προσωπικα καλυτερα να τραβαει τρελλα στα χαμηλομεσαια οπου τυχαινει να το οδηγουμε και περισσοτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...