neptune1 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Έχω διαβάσει πολλά από τα τόπικ του φόρουμ για το σέρβις γενικά αλλά και ειδικά για το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής για το Golf TSI 140. Και από ότι είδα αυτό που οι περισσότεροι λένε είναι λάδι 5-30. Άλλοι λένε castrol edge και άλλοι mobil 1 esp formula. Είχα όμως μια συζήτηση για το θέμα αυτό και θέλω να ρωτήσω τα εξής: Αν πούμε ότι ο κατασκευαστής προτείνει 5-30, το προτείνει για χρήση και στη Γερμανία που έχει ας πούμε θερμοκρασίες -10 μεχρι 20. Το προτείνει και για την Ελλάδα που έχει, ας πούμε, από 10 βαθμούς κελσίου ως 40 ? Και αυτό το ρωτάω γιατί μου είπε κάποιος γνωστός μου μηχανικός να μη βάλω 5-30 αλλά να βάλω 5-40, γιατί είναι πιο "χοντρό" λάδι λόγω τούρμπο και θερμοκρασιών Ελλάδας και όχι το 5-30 που είναι πιο "ψιλό" λάδι. Μπορεί κάποιος που γνωρίζει να με κατατοπίσει τι παίζει? Να βάλω 5-30 τελικά? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Φιλε για λαδια στο φορουμ μπορει να υπαρχουν και 10 θεματα ανοιχτά, λιγο ψάξιμο δεν βλάπτει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neptune1 Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Έψαξα και το αναφέρω αυτό στη δημοσίευση παραπάνω. Και βρήκα ότι ενδείκνυται 5-30 και περισσότερο MOBIL 1 esp formula. Αλλά εγώ ρωτάω και κάτι παραπάνω, σύγκριση με 5-40 για κλιματολογικούς λόγους,το οποίο δεν βρήκα ψάχνοντας. Θα ξανακοιτάξω αλλά αν κάποιος ξέρει, ας απαντήσει. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Έψαξα και το αναφέρω αυτό στη δημοσίευση παραπάνω. Και βρήκα ότι ενδείκνυται 5-30 και περισσότερο MOBIL 1 esp formula. Αλλά εγώ ρωτάω και κάτι παραπάνω, σύγκριση με 5-40 για κλιματολογικούς λόγους,το οποίο δεν βρήκα ψάχνοντας. Θα ξανακοιτάξω αλλά αν κάποιος ξέρει, ας απαντήσει. Ευχαριστώ 5-30 θα βαλεις και θα εισαι ενταξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuprakal Posted March 10, 2011 Report Share Posted March 10, 2011 φιλε σημερα εκανα service και τα λαδια που μπηκαν ηταν 5-40.για αντιπροσωπεια μιλαω .Και τουσ ρωτησα και μου ειπαν οτι ειναι οδηγια της vw για την Ελλαδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 11, 2011 Report Share Posted March 11, 2011 φιλε σημερα εκανα service και τα λαδια που μπηκαν ηταν 5-40.για αντιπροσωπεια μιλαω .Και τουσ ρωτησα και μου ειπαν οτι ειναι οδηγια της vw για την Ελλαδα. Στην αντιπροσωπεια που παω βαζουν 5w30.Αλλου βαζουν 5w40 δε βγαζεις ακρη.Παντως με το 5w30 δε θα ειχες απολυτως κανενα προβλημα.Ειναι και πιο ψιλο και ισως θα ηταν καλυτερα να εβαζες το 30αρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 φιλε σημερα εκανα service και τα λαδια που μπηκαν ηταν 5-40.για αντιπροσωπεια μιλαω .Και τουσ ρωτησα και μου ειπαν οτι ειναι οδηγια της vw για την Ελλαδα. Αν επιτρέπετε ποιο λιπάντικό χρησιμοποιήθηκε; / ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω η Γερμανια ποσες χιλιαδες ενημερωσεις εχει στειλει για την Ελλαδα..????? Απαιτησε καποιος απο εμας να διαβασει με τα ματια του εστω και 1?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω η Γερμανια ποσες χιλιαδες ενημερωσεις εχει στειλει για την Ελλαδα..????? Απαιτησε καποιος απο εμας να διαβασει με τα ματια του εστω και 1?? Δε νομιζω οτι ειναι και τοσο αυστηροι οσον αφορα το λαδι ωστε να δωσουν συγκεριμενη οδηγια.Πιστευω οι Γερμανοι τους εχουν δωσει απλα τις δυο επιλογες του 5-30 ή 5-40.Εξάλλου και οι δυο τυποι επιτρεπονται.Ο ενας για longlife service κι ο αλλος για μεταβλητων διαστηματων σερβις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Δε νομιζω οτι ειναι και τοσο αυστηροι οσον αφορα το λαδι ωστε να δωσουν συγκεριμενη οδηγια.Πιστευω οι Γερμανοι τους εχουν δωσει απλα τις δυο επιλογες του 5-30 ή 5-40.Εξάλλου και οι δυο τυποι επιτρεπονται.Ο ενας για longlife service κι ο αλλος για μεταβλητων διαστηματων σερβις. Δεν είναι τόσο αυστηροί για το ιξώδες, και το 30άρι και τα 40άρι είναι μια χαρά. Το longlife είναι ουσιαστικά μεταβλητό διάστημα αλλαγής, σου λέει μέχρι 30.000 χλμ και το ελέγχει με το λογισμικό βάση παραμέτρων, ενώ η άλλη επιλογή είναι το φιξ διάστημα αλλαγής (15.000 χλμ στην περίπτωσή μας). Αν το πας για μέχρι 15.000 χλμ, η προδιαγραφή VW502 είναι αρκετή. Αν το πας για περισσότερα, πρέπει αναγκαστικά να πας στην προδιαγραφή VW 504. Η εξωτερική θερμοκρασία είναι παράγων που δεν αποκλείει τη χρήση λαδιού με ιξώδες 30 στην Ελλάδα. Μη φαντάζεστε δηλαδή ότι επειδή η θερμοκρασία το καλοκαίρι πάει 40 βαθμούς αντί για 30 έγινε κάτι. Με την ίδια λογική θα έπρεπε και το ψυκτικό υγρό αντί να φτάνει στους 90 να πηγαίνει στους 100, αλλά δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το σύστημα ψύξης ψύχει όλο το μοτέρ. Το λάδι δουλεύει από τους 95 μέχρι τους 120 βαθμούς στα ζόρια, και ο καύσωνας άντε να το πάει ακόμη 5 βαθμούς ψηλότερα, ενώ καίγεται στους 220-225 βαθμούς. Καλό είναι τα λάδια που βάζουμε να είναι τουλάχιστον SL, η ακόμη καλύτερα SM και SN. Πιο παλιές προδιαγραφές δεν ταιριάζουν σε κινητήρες Turbo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Καλό είναι τα λάδια που βάζουμε να είναι τουλάχιστον SL, η ακόμη καλύτερα SM και SN. Πιο παλιές προδιαγραφές δεν ταιριάζουν σε κινητήρες Turbo... επειδη δεν τα ξερω καλα φιλε μου μπορεις να μου πεις τι ειναι αυτο το σμ και σν που λες....επειδη μου τελειωσε το λαδι που εχω απο αυτο που μου δινουν στις αλλαγες και θελω να παρω,...και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει και καμια μαρκα λαδιων που εχει μεινει ικανοποιημενος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 επειδη δεν τα ξερω καλα φιλε μου μπορεις να μου πεις τι ειναι αυτο το σμ και σν που λες....επειδη μου τελειωσε το λαδι που εχω απο αυτο που μου δινουν στις αλλαγες και θελω να παρω,...και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει και καμια μαρκα λαδιων που εχει μεινει ικανοποιημενος.... Αρκετοι απο εδω χρησιμοποιουμε το Mobil 1 ESP Formula 5w30.Κορυφαια χαρακτηριστικα κι αν το παραγγειλεις απο trade-wind.gr ή g-market.gr θα σου βγει και πολυ φθηνοτερα απ' οτι να το αγορασεις απ'εξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 (edited) επειδη δεν τα ξερω καλα φιλε μου μπορεις να μου πεις τι ειναι αυτο το σμ και σν που λες....επειδη μου τελειωσε το λαδι που εχω απο αυτο που μου δινουν στις αλλαγες και θελω να παρω,...και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει και καμια μαρκα λαδιων που εχει μεινει ικανοποιημενος.... Το SL/SM/SN είναι κατηγορίες ποιότητας κατά κάποιο τρόπο. Το γράμμα S είναι σταθερό και αλλάζει το δεύτερο γράμμα. Τα παλαιότερα λάδια ήταν ας πούμε τα SJ , μετά βγήκαν τα SL μετά τα SM μετά τα SN που είναι και τα τελευταία. Πάνε με αλφαβητική σειρά. Τα γράμματα αυτά τα γράφει το λάδι πάνω στο μπιτονάκι του. Όπως σου πρότειναν ήδη , σίγουρα λάδια είναι τα Mobil 1, τα Shell Ultra Extra στο γκρι μπιτόνι, τα Castrol, Fuchs Titan Pro1 κλπ. για προδιαγραφή VW504. Αν θέλεις απλά να συμπληρώσεις λάδια και σου μένουν λιγότερα από 10.000 χλμ μέχρι την αλλαγή μπορείς να βάλεις λάδια και πιο απλής προδιαγραφής VW502 που είναι και λίγο πιο οικονομικά. Π.χ. ENEOS γιαπωνέζικα που είναι εξαιρετικά. Το μόνο που θέλει προσοχή είναι να κρατήσεις το ίδιο ιξώδες, δηλαδή αν έχεις μέσα λάδια 5W30 να μην προσθέσεις 5W40, να μείνεις στο ίδιο νούμερο 5W30. Στην αλλαγή επάνω αλλάζεις και ιξώδες (νούμερο) αν θες. Edited March 27, 2011 by blugosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 redline θα βαλετε τελος.εγω εβαλα και ειναι το καλυτερο τερμα... δειτε εδω bobistheoilguy.com εχουνβ καθε λαδι τι περιεχει τα χουν παει σε εργαστηρια! οπως και συγρινουν κτλ..μην ακουτε το καθενα ακομα και εμενα τι σας λεει βαλτε εκεινο βαλτε το αλλο...δεστε με επιχειρηματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 redline θα βαλετε τελος.εγω εβαλα και ειναι το καλυτερο τερμα... δειτε εδω bobistheoilguy.com εχουνβ καθε λαδι τι περιεχει τα χουν παει σε εργαστηρια! οπως και συγρινουν κτλ..μην ακουτε το καθενα ακομα και εμενα τι σας λεει βαλτε εκεινο βαλτε το αλλο...δεστε με επιχειρηματα! Τα επισημα χαρακτηριστικα φιλε μου ειναι το καλυτερο μετρο συγκρισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Τα επισημα χαρακτηριστικα φιλε μου ειναι το καλυτερο μετρο συγκρισης. ξερεις ποσοι παραγοντες παιζουν ρολο για ενα λαδι?εκτος απο τα σημεια αριθμους τι ποσοτητες περιεχει κτλ..ειναι επιστημη.... δεν θα το λεγα κανεις μεγαλο λαθος καθε μια μαρκα δινει αυτα που θελει και παντα καινοργιο το λαδι δεν ξερεις στο κιντηρα με χρηση πως μετατρεπεται με το καιρο..αν παλιοτερα θεματα για castrol και Mobil θα δεις κι ολας οτι castrol με το ζορι βρισκεις ακομα και επισημα! μου λες για επισημα οταν εδω εχουμε χημειο?και μαλιστα σε διαφορετικα καινουργια αλλα και σε διαφορετικ κμ μεσα στο κινητηρα που αναλογα με χρηση και το καιρο αλλαζουν οι προδιαγραφες...εισαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ και οχι μονο για τα λαδια για πολλα πραγματα στη ζωη μας δεν πρεπει να δεχεσαι αυτο που σου πλασαρει ο καθενας φιλικη συμβουλη...λαδια το χω ψαξει απιστευτα πολυ και εχω δοκιμασει..δεν σου λες οτι ναναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 redline θα βαλετε τελος.εγω εβαλα και ειναι το καλυτερο τερμα... δειτε εδω bobistheoilguy.com εχουνβ καθε λαδι τι περιεχει τα χουν παει σε εργαστηρια! οπως και συγρινουν κτλ..μην ακουτε το καθενα ακομα και εμενα τι σας λεει βαλτε εκεινο βαλτε το αλλο...δεστε με επιχειρηματα! πρωτη φορα ακουω αυτη τη μαρκα......απο που μπορεις να τα προμοθευτεις.....??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 (edited) απο εδω www.trade-wind.gr παρθενο mobil http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2113520#Post2113520 μετα απο χρηση λεει και τα κμ http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2167203&page=1 και κανεις δεν ειπε οτι ο φιλος νασος βαζει κακο λαδι ισα ισα το Mobil ειναι απο τα καλυτερα και το λενε ολοι και αν το παρουμε πιο σφαιρικα ολα τα συνθετικα λαδια αρκει να εχουν προδιαγραφες που λεει ο κινητηρας μας καλα ειναι..ψαχνουμε ψηλο στα αχυρα λιγακι.... νασο εβαλες τις βαλβολινες τελικα?τι διαφορες ειδες?σε παρακολουθω Edited March 26, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Η δική μου η γνώμη είναι η εξής : Θέλει λίγη προσοχή με το λάδι που βάζετε στην αντιπροσωπεία (εγώ πηγαίνω, φυσικά, με τα δικά μου λάδια αγορασμένα σε πολύ καλή τιμή από τα Interneto-μάγαζα που αναφέρονται παραπάνω). Το κλειδί είναι η κατανάλωση λαδιού του κινητήρα. Δυστυχώς η κατανάλωση λαδιού είναι ένα από τα τρωτά σημεία του VAG group. Αν και σήμερα έχουν προσέξει πολύ αυτό το κομάτι και πιστεύω ότι έχουν διορθώσει το πρόβλημα, οι αντιπροσωπείες με το που ψυλλιάζονται ότι τσιμπάει λάδι το μοτέρ κάνουν διάφορες αλχημείες για να "εξαφανίσουν" το πρόβλημα. Πχ έχω διαβάσει σε άλλα topic ότι βάζουν 10W-40 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ και όχι συνθετικό και φέρνουν πιο συχνά τον πελάτη στο συνεργείο. Επίσης για να εξαφανίσουν το πρόβλημα βάζουν 5W-40. Πιό χοντρό λάδι και καίγεται πιο δύσκολα. Όμως λιπαίνει? Ή ακόμα χειρότερα αν στα 2 πρώτα χρόνια η κατανάλωση είναι πχ 1lt ανά 5000 Km, πόση θα γίνει στα 4 χρόνια ??? Όλα αυτά δεν τα λέω τυχαία. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν Skoda Fabia 101 HP του 2002. Είχα τεράστιο πρόβλημα με τα λάδια και γι' αυτό το πούλησα σε 4 χρόνια. Ευτυχώς τώρα το Golfάκι μου δεν καίει ούτε σταγόνα. Γι' αυτό προσοχή με το θέμα λάδια. Αν σας πούνε τίποτα περίεργο στο συνεργείο να την ψάξετε αμέσως. Αυτά περί σύστασης για την Ελλάδα κλπ τα ακούω βερεσέ. Δε λέω ότι το 5W-40 δε θα κάνει δουλειά αλλά δεν πρέπει να μπει στο συνεργείο για να "κρυφτεί" η κατανάλωση λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Επίσης για να εξαφανίσουν το πρόβλημα βάζουν 5W-40 . βαγγελη δλδ εσυ λες μονο για 5-30...??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 βαγγελη δλδ εσυ λες μονο για 5-30...??? δεν λεει αυτο θα βαλεις η τελευταια λυση ειναι να αλξεις το λαδι σου! επισης βγηικαν 2 νεα castrol ενα με τιτανιο και κατι ακομα...θα ψαξω για παιδια που εχουν βαλει και θας ενημερωσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 (edited) ξερεις ποσοι παραγοντες παιζουν ρολο για ενα λαδι?εκτος απο τα σημεια αριθμους τι ποσοτητες περιεχει κτλ..ειναι επιστημη.... δεν θα το λεγα κανεις μεγαλο λαθος καθε μια μαρκα δινει αυτα που θελει και παντα καινοργιο το λαδι δεν ξερεις στο κιντηρα με χρηση πως μετατρεπεται με το καιρο..αν παλιοτερα θεματα για castrol και Mobil θα δεις κι ολας οτι castrol με το ζορι βρισκεις ακομα και επισημα! μου λες για επισημα οταν εδω εχουμε χημειο?και μαλιστα σε διαφορετικα καινουργια αλλα και σε διαφορετικ κμ μεσα στο κινητηρα που αναλογα με χρηση και το καιρο αλλαζουν οι προδιαγραφες...εισαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ και οχι μονο για τα λαδια για πολλα πραγματα στη ζωη μας δεν πρεπει να δεχεσαι αυτο που σου πλασαρει ο καθενας φιλικη συμβουλη...λαδια το χω ψαξει απιστευτα πολυ και εχω δοκιμασει..δεν σου λες οτι ναναι Σωστος ο σκεπτικισμος οσον αφορα τα χαρ/κα που ανακοινωνονται απο τις εταιρειες αλλα με αυτο το σκεπτικο γιατι να μην πω κι εγω οτι το συγκεκριμενο site δεν λειτουργει αμεροληπτα και οτι εχει συμφερον να αναδειξει καποια μαρκα.Κατα δευτερον μπορω επισης να αναρωτηθω, αφου τα επισημα χαρ/κα ειναι ψευτικα τοτε γιατι καποιες εταιρειες ειναι μονιμως στις πρωτες θεσεις και καποιες αλλες οχι;Γιατι να μην δηλωσει ψευτικα χαρ/κα καποια τελευταια και να ανεβει πρωτη.Δεν ειναι τοσο ευκολα αυτα, δηλ αλλαζουμε μερικους αριθμους και ειμαστε ενταξει δε μας ελεγχει κανεις.Επισης απο τα χαρ/κα ενος λαδιου μπορεις να συμπερανεις πως συμπεριφερεται κατα τη λειτουργια του και με την παροδο του χρονου.Οσο για την επιλογη μου στο Mobil, εκτος απο το ψαξιμο και τις συγκρισεις χαρ/κων που εχω κανει προσωπικα, εχω μιλησει με εναν χημικο μηχανικο καθως κι αλλον εναν πολυ ψαγμενο στα λαδια και μου ειπαν και οι δυο για το συγκεκριμενο κι ετσι το επελεξα. Καλα αυτο με τις βαλβολινες που στο καλο το θυμηθηκες ρε θηριο;Χαχα...κοιτα καποτε ειχα παρει βαλβολινες για να τις αλλαξω στα πλαισια καποια δυσλειτουργιας του σασμαν οταν το αυτοκινητο ηταν σχετικα καινουριο (δεν κουμπωναν καποιες ταχυτητες σε κατεβασματα) και μου ειχαν πει τοτε να μην τις αλλαξω διοτι μπορει να προερχοταν απο το οτι ηταν ακομα σφιχτο το σασμαν.Οντως το θεμα αυτο πλεον δεν το εχω κι ετσι εμεινα με τις βαλβολινες στο χερι.Σε 2.000 χλμ φτανω τις 60.000 χλμ και μιας που τις εχω σκεφτομαι να τις αλλαξω αλλα δεν ξερω και σιγουρα μιας και με το σασμαν δεν υπαρχει καποιο προβλημα.Θα σε ενημερωσω παντως Edited March 28, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 εγω παιδια πηγα στο συνεργειο που θα πηγαινω απο εδς και περα για να παρω ενα μπουκαλακι λαδια για να εχς να συμπληρωνω....του ειπα για για 5-30 αλλα αυτος μου προτινε και μου ειπε οτι ειναι οδηγια της vw για 5 40.....και αυτο για το λογο οτι τα 30 τα καιει πιο ευκολα.....μου ειπε,"εγω δεν εχω προβλημα να σου δωσω 30,το ιδιο ειναι για μενα αλλα απο τη στιγμη που ειναι ετσι η οδηγια γιατι να κανεις κατι διαφορετικο.....???τα 30 τα προτιναν στις αρχη",και η μαρκα ειναι motul.....εγω τα πηρα,για να εχω.....για πειτε μου λοιπον,καλα ειναι...?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 εγω παιδια πηγα στο συνεργειο που θα πηγαινω απο εδς και περα για να παρω ενα μπουκαλακι λαδια για να εχς να συμπληρωνω....του ειπα για για 5-30 αλλα αυτος μου προτινε και μου ειπε οτι ειναι οδηγια της vw για 5 40.....και αυτο για το λογο οτι τα 30 τα καιει πιο ευκολα.....μου ειπε,"εγω δεν εχω προβλημα να σου δωσω 30,το ιδιο ειναι για μενα αλλα απο τη στιγμη που ειναι ετσι η οδηγια γιατι να κανεις κατι διαφορετικο.....???τα 30 τα προτιναν στις αρχη",και η μαρκα ειναι motul.....εγω τα πηρα,για να εχω.....για πειτε μου λοιπον,καλα ειναι...?!?!? Πολλοι βαζουμε 30αρι και δε μας καιει παρα ελαχιστα.Τοσο που δεν αξιζει τον κοπο καν να συμπληρωσεις.Τα motul καλα ειναι αλλα προσωπικα προτιμω το 30αρι που ειναι πιο ψιλο λαδακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 εγώ πάντος μετά 46.000km δεν έχω συμπληρώση σταγόνα και βαζω castrol 5-30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...