Jump to content
stelios2809

Συνοψίζοντας Τα Προβλήματα Μετά Από Λίγες Μέρες Οδήγησης

Recommended Posts

Guest stefanos

Όντως, εννοείται ότι τα διάφορα φορά είναι για να λέμε τα προβλήματά μας κυρίως. Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν κ κάποια που δεν έχουν πρόβλημα, αλλά αφου τα δικά μας βγάλανε πρόβλημα τί να κάνουμε τώρα;

Όσο για την αξιοπιστία της vw, δε νομίζω ότι φημίζονται ιδιαίτερα γι αυτο τα vw. Όποιος ήθελε κυρίως αξιοπιστία, θα αγόραζε yaris. Αλλα ακόμα και σε toyota forum να πας, θα δεις οτι καιYaris με προβληματα υπήρξαν. Γι αυτο ειναι αλλωστε το φόρουμ. Για να ενημεωνόμαστε, να ανταλλάσουμε απόψεις, να μην μας πιάνουν θύματα, κλπ κλπ κλπ. ΄Όσο μου δίνει αφορμές (=βγάζει προβλήματα) θα τα αναφέρω όσο κι αν σπηλώνεται το ονομα.

Τουλάχιστον αντιμετωπίζονται όλα επιτυχως προς το παρον, και ευχομαι ότι βγάλει, να το βγάλει στην εγγύηση ως παιδική ασθενεια και να διορθωθούν όλα.

Πάντως το χαίρομαι το αμαξάκι μου γενικά. Κάνει ότι ακριβώς περίμενα και δε θα το άλλαζα με κάποιο άλλο.

Προφανώς και δεν κατηγορώ κανέναν, για αυτο ειναι τα forum να λεμε την γνωμη αλλά και να λυνουμε καποια προβλήματα μόνοι μας..απλα πρέπει να αναφέρουμε και την θετική πλευρά για να υπάρχει κάποια ισορροπία.Τυχαίνει να εχουμε το πρώτο yaris του 99΄ στην οικογένεια, λιγο πρίν την λήξη της εγγύησης στα 6 χρόνια έβγαλε σοβαρή μηχανική ζημιά αλλα μας την κάλυψαν και στα 126.000km έκαψε μηχανή..Πιστεύω οτι σε όλες τις μάρκες υπάρχει κάποια αστοχία υλικού σε ορισμένα μοντέλα.Γνώμη μου; Κάποιος που αγοράζει vw δεν νομίζω να λαμβάνει υπόψιν μόνο την αξιοπιστία αλλα και την ποιότητα κατασκευής-κύρος που δόξα το θεό κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα,

εγώ έχω το 1.2 tsi DSG και έχω κάνει 11.800 χλμ. Εγώ μάλλον ανοίκω στους τυχαιρούς καθώς δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα..γενικότερα επειδή χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σχεδόν καθημερινά μπορώ να πώ ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος..είναι καλό αυτοκίνητο, όμορφο και σβέλτο...

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τα 7000 χλμ το αμάξι δεν είχε περάσει τις 3000 στροφές λόγω στρωσίματος.Και όταν το είπα σε έναν μηχανικό μου λέει μπράβο έτσι πρέπει και όχι σαν τους περισσότερους που θεωρούν ότι από τα 1000 και 1500 χλμ το αμάξι είναι οκ.Επίσης παίζει ρόλο και η συντήρηση:Πρπσωπική μου άποψη τα turbo θέλουν κάθε 5.000 χλμ τουλάχιστον λάδια,φίλτρο λαδιού,καθάρισμα εισαγωγής και φίλτρου αέρος κινητήρα.Χώρια ότι δεν θέλουν απότομα ξεκινήματα όταν είναι κρύο και πολλά άλλα.Θεωρώ ότι με μια σωστή οδήγηση,συντήρηση και ένα καλό στρώσιμο όλα καλά,εκτός αν κάποιος πέσει σε ελαττωμματικό!

Υπερβολικά κατά τη γνώμη μου όλα τα παραπάνω. Στρωσιμό γιατί μέχρι τα 7000 χιλιόμετρα; ΑΝαφέρει κάπου κάτι τέτοιο το manual; Όχι, αντιθέτως λέει προοδευτικά μετά τα 1500 χλμ να φτάσουμε το μέγιστο εύρος στροφών.

Για τα λάδια κάθε 5000 χλμ είναι τουλάχιστον παρανοικό. Μιλάμε για πλήρως συνθετικά λάδια, τα οποία συν τοις άλλοις κοστίζουν και πολύ ακριβά. ΑΝ υπολογίσεις τις παραπάνω αλλαδιές λαδιών ππυ θα κάνεις, αντί να τα άλλαζες όπως ορίζει ο κατασκευαστής, θα δείς ότι θα έχεις ξοδέψει ΠΟΛΛΑ χρηματα με τα οποία άνετα αλλαζεις τουρμπο ΑΝ προέκυπτε πρόβλημα. Κάθε 5000 άλλαζα στο δεκαετίας 80 αμάξι μου με απλά λάδια, ουτε καν ημισυνθετικά.

Ναι, η σωστη χρήση και συντήρηση παίζει το ρόλο της, αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί. Το ότι υπάρχει αστοχία υλικών στα τουρμπο πχ, είναι πρόβλημα που ευθύνεται η VW λόγω ελλιπών ελέγχων και ο προμηθευτής της. Ότι και να κάνεις, αν είναι να στο βγάλει το ρπόβλημα, θα στο βγάλει σε αυτή την περίπτωση.

Τέλος, μια απορία. Τί διαφορά έχει το Polo 6R με το 6R1;

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σοβαροι να ειμαστε.ουτε μετοχες εχουμε στην vw ουτε τιποτα.αν δεν ειναι καποιος ευχαριστημενος με αυτο που πηρε οφειλει να το πει και να παραθεσει τα προβληματα που αντιμετωπιζει οπως εχουν.τι ειναι αυτα μην πεις για τα τριξιματα η πες και ενα καλο λογο.δεν νομιζω οτι σπιλωνει το ονομα της εταιρειας επειδη λεει αυτα που επαθε ενω κανονικα ΔΕΝ θα επρεπε να συμβουν.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά το στρώσιμο για 5-7Κ χλμ μέχρι 3000 στροφές είναι πέραν του παρανοικού. Το στρώσιμο είναι 1500-2000 χλμ με σταδιακή αύξηση των στροφών για να πατήσουν τα ελατήρια των εμβόλων. Οποιος πιστεύει οτι άμα το μοτέρ του δουλεύει μέχρι 3000 στροφές βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση απο κάποιο που περιοδικά βαράει κόφτες καλό είναι να μου βρει τη σχετική βιβλιογραφία που το αναφέρει και όχι τι του είπε ο μάστορας στο συνεργείο.

Αλλο μεγάλο λάθος είναι η συχνή αλλαγή λαδιών. Η περιοδικότητα της αλλαγής τους εξαρτάται απο τον τύπο του λαδιού , τις θερμοκρασίες που συνηθίζει να δουλευει το μοτέρ και τις εξωτερικές συνθήκες περιβάλλοντος. Στις 5000 χλμ τα λάδια που συνιστά το εργοστάσιο να βάζουμε δεν έχουν καλά καλά βρει τις ιδανικές λιπαντικές τους ιδιότητες.

Τέλος καρφί δεν δινω ,εγώ τουλάχιστον, για το όνομα της κάθε φίρμας. Δεν είμαι τιμητής και υπερασπιστής καμίας εταιρίας που της έδωσα ένα βουνό λεφτά.

Οποτε υπάρχει κάποιο πρόβλημα το αναφέρω για να δω κατά πόσο είναι τυχαίο περιστατικό ή μια γενική παθογένεια του αυτοκινήτου που οδηγώ. Τι να το κάνω το κύρος και την ποιότητα του εσωτερικού διακόσμου άμα κάθε 2 βδομάδες πίσνω καφέ με τον αρχιμηχανικό της αντιπροσωπείας.

.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να λέμε ότι περίεργο παρατηρούμε έτσι ώστε να ξέρουμε αν υπάρχει πρόβλημα ή οχι, και εγώ ως τωρα περίπου 300χλμ δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Ρε παιδιά αυτό ελειπε να μην αναφέρουμε τα τυχόν προβλήματα που έχουν ή μπορεί να παρουσιαστούν.Εγώ τουλάχιστον έχω βγάλει σε ορισμένα θεματάκια συμπέρασμα που νόμιζα οτι είναι κάποιο πρόβλημα(τρέμουλο στο ρελαντί οταν είναι κρύο) αλλά τελικά όπως ειπώθηκε ειναι φυσιολογικό στις πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.Απλά καλό είναι να αναφέρονται και όσοι δεν εχουν κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα ώστε να σχηματίζεται μια γενικότερη

αντικειμενική άποψη

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον απ'ότι βλέπω εδώ υπάρχει ένα φιλικό κλίμα συζήτησης εν αντιθέσει με άλλα forums,όπου γίνεται ο χαμός.Και κυρίως από άσχετους ανθρώπους.Να'στε καλά και πολλά γρήγορα και ασφαλή χιλιόμετρα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Για δες

και εδώ

Είδα τα βιντεάκια και δοκίμασα την κυριακή πριν φύγω για ταξίδι να ενεργοποιήσω το cruise control. Γράφω τι έκανα για να μου πει κάποιος που γνωρίζει τι κάνω λάθος λοιπόν έβαλα D στο DSG και μετά πάτησα παρατεταμένα το set αλλα Δεν εμφανίστηκε η ένδειξη του c/c στην οθόνη ενώ το είχα στο on, δοκίμασα 2-3 φορες... αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει γιατί είναι πολύ περίεργο!

Link to comment
Share on other sites

Είδα τα βιντεάκια και δοκίμασα την κυριακή πριν φύγω για ταξίδι να ενεργοποιήσω το cruise control. Γράφω τι έκανα για να μου πει κάποιος που γνωρίζει τι κάνω λάθος λοιπόν έβαλα D στο DSG και μετά πάτησα παρατεταμένα το set αλλα Δεν εμφανίστηκε η ένδειξη του c/c στην οθόνη ενώ το είχα στο on, δοκίμασα 2-3 φορες... αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει γιατί είναι πολύ περίεργο!

Είμαστε τελείως εκτός θέματος.

Σου απάντησα στο θέμα Polo 6R - Cruise Control

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα συμπλήρωσα 1025 απροβλημάτιστα και ευχάριστα χιλιόμετρα, εντός πόλης αλλα κυρίως σε ταξίδια, είμαι πολύ ευχαριστημένος , έχει κότσια το μικρό. DSG7 :pardon::thumbsup:

Για να λέμε και τα καλά...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.