Jump to content

Recommended Posts

Το στρώσιμο συνεχίζεται με απολαυστικες ηρεμες βόλτες...:) 300 χλμ με το καινούργιο βολάν πλατό δίσκο και ο συμπλεκτης έστρωσε. Έφυγε εκείνο το περίεργο σκαλοπάτι στην αποσυμπλεξη και έγινε ποιο σκλυρός και προοδευτικός..

Κάτι που παρατήρησα, λόγο κρύου και κοντινων αποστάσεων που κάνω η μικτή κατανάλωση είναι στα 9 L/100.

Πρέπει να ζεσταθεί καλά για να την ρίξει.

Link to comment
Share on other sites

HGP. Καθησα και παρακολούθησα της βελτιώσεις που κάνει αυτή η εταιρία σε VR6 http://www.hgp-turbo.de/

Έμεινα με το στόμα ανοιχτό.

Link to comment
Share on other sites

Πέρασα καινούργιο βολάν πλατό συμπλεκτη και τώρα 1000χλμ στρώσιμο..

Νιώθω λες και πήρα καινούργιο αμάξι... :)

Βέβαια δεν λείψανε και τα στραβά. Για να γίνει η εργασία έπρεπε να βγει η μπαταρία.

Τώρα δεν δουλεύει το cruise control και τα δεξια χειριστήρια στο τιμόνι. Μόνο άμα έχω πατημενο για κάποια δευτερόλεπτα προς τα πάνω η προς τα κάτω τα χειριστήρια εμφανίζεται ένα μενού που δεν το είχα αλλα μόλις σβήσουν το αμάξι ξανά τα ίδια. Από την άλλη η zenec έστρωσε. Όταν άνοιγα τον διακόπτη άναβε και όταν έβαζα μπρος το αμάξι έσβηνε η οθόνη και ξανα άναβε. Τώρα βάζω μπρος και δεν κάνει διακοπή+ οι επιλογές για το μπρος πίσω στην επιλογή κομματιού ηταν ανάποδα (το μόνο μείον στην Zenec) τώρα έστρωσε και δουλεύει κανονικά.... :) άμα δεν στρώσει το cruise control θα το πάω στην αντηπροσοπεια η σε κανένα φιλαράκι με vagcom να το δούμε.

:thumbsup2:

Καλορίζικο Γιώργο! :thumbsup2: Τώρα είσαι πιο καλά "αρματωμένος"! :super::pirate::gym:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους. Της τελευταίες 2 εβδομάδες το καμάρι μου ζοριζόταν να πάρει μπρος.. Όχι κάτι υπερβολικό απλά δεν ήταν και τόσο τσακμάκι στο μιζάρισμα + ότι η κατανάλωση ανέβηκε... Για την κατανάλωση το μυαλό μου πήγε σε ποιότητα βενζίνης η από τον καιρό... Μέχρι που χθες Πάω να τ βάλω μπρος και καπούτ... Η μπαταρία μετά από 3 χρόνια και 4 μήνες καπούτ. Εβαλα μια καινούργια και το αμάξι εγινε ξανά οικονομικό......:)

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους. Της τελευταίες 2 εβδομάδες το καμάρι μου ζοριζόταν να πάρει μπρος.. Όχι κάτι υπερβολικό απλά δεν ήταν και τόσο τσακμάκι στο μιζάρισμα + ότι η κατανάλωση ανέβηκε... Για την κατανάλωση το μυαλό μου πήγε σε ποιότητα βενζίνης η από τον καιρό... Μέχρι που χθες Πάω να τ βάλω μπρος και καπούτ... Η μπαταρία μετά από 3 χρόνια και 4 μήνες καπούτ. Εβαλα μια καινούργια και το αμάξι εγινε ξανά οικονομικό......:)

Χρόνια Πολλα

Ποσά άλογα πήρες με την αλλαγή αυτή;;;:p

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλα

Ποσά άλογα πήρες με την αλλαγή αυτή;;; :p

Μα είναι ήδη τόσα πολλά που δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά. 8|

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι ήδη τόσα πολλά που δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά. 8|

Έχεις ένα δίκιο!!

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά σε όλους. Της τελευταίες 2 εβδομάδες το καμάρι μου ζοριζόταν να πάρει μπρος.. Όχι κάτι υπερβολικό απλά δεν ήταν και τόσο τσακμάκι στο μιζάρισμα + ότι η κατανάλωση ανέβηκε... Για την κατανάλωση το μυαλό μου πήγε σε ποιότητα βενζίνης η από τον καιρό... Μέχρι που χθες Πάω να τ βάλω μπρος και καπούτ... Η μπαταρία μετά από 3 χρόνια και 4 μήνες καπούτ. Εβαλα μια καινούργια και το αμάξι εγινε ξανά οικονομικό...... :)

χρονια πολλα.αν βγαλεις το αυτοκολητο που γραφει την μαρκα της μπαταριας θα παρεις τουλαχιστον 7,1 αλογα. :roadrage: δοκιμασμενο .
Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλα.αν βγαλεις το αυτοκολητο που γραφει την μαρκα της μπαταριας θα παρεις τουλαχιστον 7,1 αλογα. :roadrage: δοκιμασμενο .

Εδώ έβαλα με 50 amber για να κερδίσω από το βάρος..... Δυο δάχτυλα ποιο λεπτή...

Link to comment
Share on other sites

Σε μια μετρίση μετρίσεων πως είναι δυνατόν να κάνω ιδιους χρόνους με αυτό το αμάξι που είναι από τα ποιο καλά στην Ελλάδα; http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=319

Δηλαδή ένα golf με 470 άλογα πόσο ξύλο το ρίχνει το καημένο το rx8?

Link to comment
Share on other sites

Σε μια μετρίση μετρίσεων πως είναι δυνατόν να κάνω ιδιους χρόνους με αυτό το αμάξι που είναι από τα ποιο καλά στην Ελλάδα; http://www.powermag....ails.php?id=319

Δηλαδή ένα golf με 470 άλογα πόσο ξύλο το ρίχνει το καημένο το rx8?

0-100,5.68?τρομερή επιτυχία...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσο θα άλλαζαν τα πράγματα αν το μετρούσαν με τη μεγάλη πίεση, πάντως οι χρόνοι αυτοί είναι απογοητευτικοί για τα νούμερα ιπποδύναμης που δηλώνονται.

Link to comment
Share on other sites

Τα νουμερα του rx-8 δν ειναι καθολου καλα. Πολυ αργο 0-100 κ σχετικα αργο 0-400.

Απο την αλλη τα νουμερα του Γιωργου παραειναι καλα...!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από έναν χρόνο συμβιωσεις με το CC με setup K04 και 30.000χλμ έφτασα της 60.000 χλμ. Ώρα για σερβίς....:)

Λάδια αγόρασα τα castrol 5-30 edge ένα φίλτρο λαδιού και ένα φίλτρο καμπίνας. Κόστος 70€ τα λάδια 20€ τα δύο φίλτρα. Εργατικα 10€...:-)

Φτινο σερβίς μπορώ να πω. Αν πήγαινα στην αντιπροσωπεία θα έδινα 250€ χαλαρά.

Όπου να ναι θα χρειαστώ τακακια πίσω αγορά 30€ περαστικά κανένα 20€

Γενικά τα σερβίς είναι φτινα καμία αγκαρια άμα σε βγάλει είναι ακριβά

Link to comment
Share on other sites

Ενος παιδιού το αμάξι μετά από την βελτίωση που έκανε το μοτέρ έλιωσε σαν κασέρι...Περαστικά του.... Τώρα πουλάει πράματα από το αμάξι του και έβαλα στο μάτι τα μπεκ από rs 4.. τα δείνει 300 ευρό... καλά η ακριβά?

Link to comment
Share on other sites

καλα αλλα δεν κανουν για σενα.εαν επιτρεπεται τι αμαξι ηταν αυτο που ελιωσε το μοτερ σαν κασσερι και που το ειχε φτιαξει ?

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπαμε Γιώργο, δε χρειάζεσαι ούτε κατά διάννοια αλλαγή μπεκ στο στάδιο που βρισκεσαι (και για αρκετά παραπάνω επαρκούν τα μαμα).

Link to comment
Share on other sites

καλα αλλα δεν κανουν για σενα.εαν επιτρεπεται τι αμαξι ηταν αυτο που ελιωσε το μοτερ σαν κασσερι και που το ειχε φτιαξει ?

Δεν κάνουν τα μπεκ από το RS4 για τον 1.8 TSI? Νομίζω κάνουν και έχει αμάξια που φοράνε...

Δεν αναφέρω τι αμάξι ήταν και που το είχε φτιάξει γιατί μετά θα με πρείζουν στα τηλέφωνα και δεν έχω όρεξη.. 8)

Link to comment
Share on other sites

GIORGO οχι φιλε δεν κανουν και σιγουρα καποιο λαθος θα κανεις να ξες κανουν μονο για tfsi μοτερ που εχουν τον δεικτη λαδιου μπροστα για να καταλαβεις ακομα πιο καλα .αλλα οπως ειπε και ο στεφανος δεν χρειαζεσαι μεχρι τα 390-400 σου αρκουν τωρα εαν θες να δωσεις κυαλο βαλε μεθανολες οπως κανουν πολλοι και πανε ρυθμησετο το αμαξι τερμα με μεθανολες .οσο για το αμαξι μονο που ειπες οτι θα σε παιρνουν τηλ και θα σε πριζουν καταλαβα για πιο αμαξι μιλας απλα ετσι ρωτησα οκ

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

βαλτε κανα λινκ ετα μπουζοκαλωδια....της αμερικης

Ο Τασος από πάνω μπορεί να βοηθήσει στο λινκ.

Link to comment
Share on other sites

τι μπουζοκαλωδια ρε παιδια δεν καταλαβα ,μηπως λετε πολλαπλασιαστες ?

Μάλλον ναι...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.