Jump to content
yositosi

Extremely Big Turbo 2.0Tsi

Recommended Posts

Skoda-Octavia-vRS-Bonneville-1-610x337.jpg

H Skoda ανακοίνωσε ότι θα ετοιμάσει ένα άκρως βελτιωμένο Octavia vRS για το φετινό Bonneville Salt Flats. Το αυτοκίνητο θα γίνει σε συνεργασία με την REVO Technik και θα φορά τον 2.0-λιτρο TSI πάνω στον οποίο θα τοποθετηθεί η G05 65mm τουρμπίνα της Garret. Με βενζίνη υψηλών οκτανίων και με πίεση 1.8 bar σταθερή και 1.93 bar over, ο κινητήρας θα αποδίδει 550 με 600 άλογα με 450 Nm ροπής. Η Skoda υπολογίζει ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα πάνω από 200 mph (322 χλμ/ώρα).

Η Skoda θα τοποθετήσει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, coilover ανάρτηση της K&W που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 80mm, 15″ σιδερένιες ζάντες με αεροδυναμικά καπάκια και ελαστικά Goodyear Eagle Land Speed. Το αυτοκίνητο για να πληρεί τους κανονισμούς ασφαλείας της SCTA (Southern California Timing Association) θα φορά roll cage, αλεξίπτωτο και πυροσβεστήρες.

Πηγή: Autoblog.gr ( http://www.autoblog.gr/2011/06/10/skoda-octavia-vrs-bonneville/ )

Εμμμ... δεν ήρθαν εδώ στο Γκρίχελαντ να το κάνουμε 1001 άλογα και τελική περί το 1 Μαχ :thumbsup::hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται... συνήθως παει κάπως έτσι

- Αν έχεις 1.4 τότε ΤΡΕΜΕ: http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Gallardo

- Αν έχεις 1.8 τότε ΤΡΕΜΕ: http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Murci%C3%A9lago

- Αν έχεις φυσικά 2λιτρο τότε ΤΡΕΜΕ: http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

Και πέρα από την πλακα, πάλι καλά που η Skoda δεν το ανακοίνωσε ως "καθημερινής χρήσης" γιατί δεν λέει :thumbsup::hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Skoda-Octavia-vRS-Bonneville-1-610x337.jpg

H Skoda ανακοίνωσε ότι θα ετοιμάσει ένα άκρως βελτιωμένο Octavia vRS για το φετινό Bonneville Salt Flats. Το αυτοκίνητο θα γίνει σε συνεργασία με την REVO Technik και θα φορά τον 2.0-λιτρο TSI πάνω στον οποίο θα τοποθετηθεί η G05 65mm τουρμπίνα της Garret. Με βενζίνη υψηλών οκτανίων και με πίεση 1.8 bar σταθερή και 1.93 bar over, ο κινητήρας θα αποδίδει 550 με 600 άλογα με 450 Nm ροπής. Η Skoda υπολογίζει ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα πάνω από 200 mph (322 χλμ/ώρα).

Η Skoda θα τοποθετήσει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, coilover ανάρτηση της K&W που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 80mm, 15″ σιδερένιες ζάντες με αεροδυναμικά καπάκια και ελαστικά Goodyear Eagle Land Speed. Το αυτοκίνητο για να πληρεί τους κανονισμούς ασφαλείας της SCTA (Southern California Timing Association) θα φορά roll cage, αλεξίπτωτο και πυροσβεστήρες.

Πηγή: Autoblog.gr ( http://www.autoblog.gr/2011/06/10/skoda-octavia-vrs-bonneville/ )

Εμμμ... δεν ήρθαν εδώ στο Γκρίχελαντ να το κάνουμε 1001 άλογα και τελική περί το 1 Μαχ :hyper: :hyper: :hyper:

ενα τετιο θελω πως θα το βρω ? :thumbsup::hyper: :hyper: :clapping: :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει πίσω φρένα, και είναι με 15άρες ατσαλένιες ζάντες ρε συ... Τι να το κάνεις? χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

ενα τετιο θελω πως θα το βρω ? :thumbsup::hyper: :hyper: :clapping: :clapping:

.....σε περιμενει ενα 150 km δυτικά του Salt Lake City στις ΗΠΑ στο Bonneville Speed Week (13-20 Αυγούστου) ....... :hyper::hyper::hyper:

Link to comment
Share on other sites

Χμμ... πάντως, REVO, μεγάλη Garrett και ταβάνιασμα στα 45κιλά???? :thumbsup: Δεν αντέχουν τελικά τα σαζμάν??

Link to comment
Share on other sites

Χμμ... πάντως, REVO, μεγάλη Garrett και ταβάνιασμα στα 45κιλά???? :frantics: Δεν αντέχουν τελικά τα σαζμάν??

Αμα δεν πάρω κανένα σαζμάν στο χέρι τότε αντέχουν..... :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Για να σκεφτειτε ποσο μεγαλες και δυσαναλογες ειναι οι ροπες για τα αυτοκινητα μας που τα ανεβαζουν καποιες μετατροπες - αναβαθμισεις σε 500 Nm απο 2000 κυβικα, θα σας πω οτι στην formula 1 με 500 κιλα βαρος αμαξωματος και εξωτικες τεχνολογιες σε ολα, η ροπη ειναι 500 Nm και η δυναμη γυρω στα 750 αλογα! :startle:

Σκεφτειτε λοιπον ποσο καταπονουνται ολα πανω σ'ενα νορμαλ αμαξι οταν ανεβαινει η ροπη σε τετοια επιπεδα...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό το λόγο όλα τα νέα "Δυνατά" αυτοκίνητα φοράνε αυτόματο κιβώτιο, το οποίο πρακτικά ελέγχει το πως θα μεταφερθεί η ισχύς στο δρόμο, και δεν δίνει και πολλά περιθώρια να "σακατέψει" κάποιος το αυτοκίνητο :startle:

Link to comment
Share on other sites

μη το βαζουμε κατω αδερφια!!!!!!!!ολα μπορει να γινουν σ αυτη τη χωρα!!!!!!!!!! :goodjob:

καλα τα λες αντωνη μονο στην χωρα μας πουθενα αλλου :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια σχεση η συγκριση f1 με κανονικο αμαξι, εχει 500nm σε 500 κιλα αρα ενα επιβατικο 1500 κιλα θα επρεπε να ειχε 1500nm!!!

Oι street μηχανες εχουν 150 αλογα και 100nm τι σημαινει οτι δεν πανε, οταν δεν εχεις μεγαλη μαζα μπορεις να αυξησεις ιπποδυναμη αντιστροφως αναλογα με τη ροπη, γιατι πολυ απλα δεν σου χρειαζεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια σχεση η συγκριση f1 με κανονικο αμαξι, εχει 500nm σε 500 κιλα αρα ενα επιβατικο 1500 κιλα θα επρεπε να ειχε 1500nm!!!

Oι street μηχανες εχουν 150 αλογα και 100nm τι σημαινει οτι δεν πανε, οταν δεν εχεις μεγαλη μαζα μπορεις να αυξησεις ιπποδυναμη αντιστροφως αναλογα με τη ροπη, γιατι πολυ απλα δεν σου χρειαζεται.

Απολύτως σωστός! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια σχεση η συγκριση f1 με κανονικο αμαξι, εχει 500nm σε 500 κιλα αρα ενα επιβατικο 1500 κιλα θα επρεπε να ειχε 1500nm!!!

Oι street μηχανες εχουν 150 αλογα και 100nm τι σημαινει οτι δεν πανε, οταν δεν εχεις μεγαλη μαζα μπορεις να αυξησεις ιπποδυναμη αντιστροφως αναλογα με τη ροπη, γιατι πολυ απλα δεν σου χρειαζεται.

Ακριβως επειδη ενα μονθεσιο f1 δεν εχει καμια σχεση με ενα απλο καθημερινο αμαξι σαν τεχνολογιες και αντοχες, τα 500 Nm ειναι ενταξει για το μονοθεσιο αλλα οχι για ενα αναβαθμισμενο (μονο στο μοτερ) αμαξι!

Δηλαδη δεν μπορει να εχεις ενα αμαξι χωρις αναβαθμισεις σε αναρτηση και μεταδοση, και ακομη χειροτερα με την κινηση μονο εμπρος, με 450 και 500 Nm ροπη!

Ετυχε να δω μια συγκριση μεταξυ BMW M1 και Audi RS3 που εχουν 500 και 450 Nm αντιστοιχα αλλα ειναι στημενα σωστα κι εχουν κινηση πισω και τετρακινηση αντιστοιχα και τους ταιριαζει η δυναμη και η ροπη που εχουν.

Το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλα "φτιαγμενα" αυτοκινητα στους δρομους που εχουν την ιδια ισχυ (και περισσοτερη!) και ροπη αλλα δεν εχουν το στησιμο που χρειαζεται και ειναι μονο για να κανουν ρολλαριστα ανοιγματα και τιποτε αλλο...

Για πιστα ή αγωνες dragster ουτε λογος φυσικα!

Link to comment
Share on other sites

....εμ γιατι φαγωθηκα πριν το παρω......"δε βγαινει 4κουνα στα 2lt?!" :thumbsup: ....."ουτε παρεγγελια?!"....."μα γτ αλλα του ομιλου κ της vw βγαινουν στα 2lt?"........ :laugh:

Link to comment
Share on other sites

....εμ γιατι φαγωθηκα πριν το παρω......"δε βγαινει 4κουνα στα 2lt?!" :laugh: ....."ουτε παρεγγελια?!"....."μα γτ αλλα του ομιλου κ της vw βγαινουν στα 2lt?"........ :rolleyes:

Αυτο επρεπε να παρεις:

:thumbsup:

Δωσε γκαζια μαστορα, δωσε κι αλλο!!! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Μην σου πω ότι μέχρι και με το 14άρι Leon το έχω δαύτο... :thumbsup::laugh::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μπα Τόνι... πήγε και παραπέρα! 228μαω (367χαω) έπιασε! Σετάρισμα επιθετικό περί τα 600 άλογα ώστε να σπάσει το ρεκόρ, και το έσπασε (μας λύθηκε και η απορία για το θέμα "προβλήματα τροφοδοσίας σε TSi" :thumbsup: )

http://www.evo.co.uk/news/skoda-on-the-salt/271696/bonneville_skoda_smashes_record.html

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

....ελα!!!...βρηκα!!!!!

Γιατρέ μου, αυτά τα δήθεν ubertuning Σκοντάκια,το "Μωρό" :lol: τα έχει ΑΝΕΤΑ.

(με 100άρα.....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.