Jump to content

Recommended Posts

Το δικο μου golfaki εχει

revo stage 2

εξατμηση απο downpipe μεχρι πισω 76Φ

εισαγωγη carbonio

σχαστρα forge κλειστου τυπου

αντιστρεπτικες eibach

τετραπιστονα brembo 330x28 με σωληνακια υψηλης

δισκο πλατο sachs performance

quick shift forge

img0610dq.th.jpg

img0609u.th.jpg

img0607l.th.jpg

img0605g.th.jpg

img0602ax.th.jpg

img0599uz.th.jpg

img0597e.th.jpg

img0591xu.th.jpg

img0589i.th.jpg

img0529hv.th.jpg

foto2lvi.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

τελειο!!!μπραβο!!!2 ερωτησεις εχω...με τις φρεναρες εχεις συνχοτερη παρεμβαση ABS?Και οταν εχεις crouise control και πιασεις κατηβορα και φρεναρει απο τον εγκεφαλο ειναι πιο αποτομο?ευχαριστω και παλι μπραβο για τις επιλογες!

Link to comment
Share on other sites

τελειο!!!μπραβο!!!2 ερωτησεις εχω...με τις φρεναρες εχεις συνχοτερη παρεμβαση ABS?Και οταν εχεις crouise control και πιασεις κατηβορα και φρεναρει απο τον εγκεφαλο ειναι πιο αποτομο?ευχαριστω και παλι μπραβο για τις επιλογες!

Σε ευχαριστω για τα καλα λογια !! με τα φρενα δεν μου μπαινει σχεδον ποτε το abs ειναι πολυ προοδευτικα εχουν

απιστευτη αισθηση στο πενταλ, πρεπει να το ματσουκωσεις αγαρμπα στην κυριολεξια το φρενο για να μπλοκαρουν φοραει και

continetal sport contact 225 40 18. Ουτε με το cruise control τα εχω αισθανθει να μπαινουν αποτομα και το χρησιμοποιω

καθημερινα και μεσα στη πολη.

πολύ ωραίο και φορτωμένο :thumbsup: έχεις κάνει δυναμομέτρηση;

δεν το εχω δυναμομτρησει ακομα :sorry: βασικα ο λογος ειναι δεν εχω intercooler ακομα και δεν εχω καταληξει αν θα βαλω απο σ3

η τησ forge ειμαι σε διλημα

Πολύ ωραίο. Καλά τα TSi, αλλά το 2λιτρο έχει άλλη χάρη (και άλλα τέλη κυκλοφορίας :p).

αυτο ξανα πες το φετος τα τελη θα τσουξουνε 660 ευρα :S

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

φιλε βαλε ενα σ3 να τελιονεις μην το σκεφτεσαι καθολου γυρνα το και σε performance 3 και εισαι αρχοντας

Link to comment
Share on other sites

φιλε βαλε ενα σ3 να τελιονεις μην το σκεφτεσαι καθολου γυρνα το και σε performance 3 και εισαι αρχοντας

Δεν ειμαι διατεθημενος να λυσω ολο το μουτρο για να βαλω 1 intercooler ιδιο παχος με το εργοστασιακο

και ιδιες διαμετρους στις σωληνωσεις απλα επειδη εχει αλουμινενια καπακια.

Πολυ ωραιο,μπραβο!μια ερωτηση: τα φρενα μπηκαν κουτα ή χρειαστηκε αποστατες;

το κιτ ειχε μεσα αποστατες βιδες τα παντα

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι διατεθημενος να λυσω ολο το μουτρο για να βαλω 1 intercooler ιδιο παχος με το εργοστασιακο

και ιδιες διαμετρους στις σωληνωσεις απλα επειδη εχει αλουμινενια καπακια.

Κάνεις λάθος. Το s3 έχει διαφορά στις διαστάσεις σε σχέση με το μαμά, ειδικά σε πάχος.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι διατεθημενος να λυσω ολο το μουτρο για να βαλω 1 intercooler ιδιο παχος με το εργοστασιακο

και ιδιες διαμετρους στις σωληνωσεις απλα επειδη εχει αλουμινενια καπακια.

το κιτ ειχε μεσα αποστατες βιδες τα παντα

φιλε λαθος σε πληροφορισενα φαινεται 7 λιτρα ειναι αυτο που φορας και 11 του σ3 ρωτα να σου πουν και θα δεις

Link to comment
Share on other sites

δεσ και τις δικες μου φωτο και θα κταλαβεις απτην παρουσιαση μου,ειναι αλλου το σ3 σε σχεση με τομαμα ,μην το γα##$@με το θεμα...εχουν γραψει απειρα για το ποσο καλο ειναι....

Link to comment
Share on other sites

φιλε λαθος σε πληροφορισενα φαινεται 7 λιτρα ειναι αυτο που φορας και 11 του σ3 ρωτα να σου πουν και θα δεις

Μπορει γιατι μου ειπανε οτι εχει αλουμινενια καπακια μονο καλυτερη αντοχη δλδ και μπορει λογο διαφορετικου

σχηματος στα καπακια να χωραει λιγο παραπανω αερα αλλα οχι 4 λιτρα διαφορα που λες εσυ ειναι μια πολυ καλα!!

φιλε βαλε το apr......να πας αφοβα και stage 3 οποτε θες....

Το apr ειναι πολυ καλο αλλα πανακριβο και ακομα δεν εχω σκοπο να το κανω 3 σταδιο.

δεσ και τις δικες μου φωτο και θα κταλαβεις απτην παρουσιαση μου,ειναι αλλου το σ3 σε σχεση με τομαμα ,μην το γα##$@με το θεμα...εχουν γραψει απειρα για το ποσο καλο ειναι....

Αυτο κανω τωρα κοιταω ποιο παλια ποστ να δω τι παιζει κ βλεπω οτι και στο εξωτερικο ολοι σ3 βαζουν κ λιγοι το forge μαλλον λογο κοστους.

Το link που εχεις απο το seatnet πολυ καλο τα παιδια το εχουν ψαξει πολυ με μετρησεις.

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

Πολύ προσεγμένο ό,τι έχεις κάνει αν και έχω μια ένσταση με τις ζάντες, δεν του πάνε κατά τη γνώμη μου καθόλου.

Η εξάτμιση φαίνεται κέντημα, πάω στοίχημα ότι την έφτιαξες στον Exhaust Center, εκεί έφτιαξα κι εγώ την δικιά μου, φοβερός ο Γιάννης και τα άλλα παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ προσεγμένο ό,τι έχεις κάνει αν και έχω μια ένσταση με τις ζάντες, δεν του πάνε κατά τη γνώμη μου καθόλου.

Η εξάτμιση φαίνεται κέντημα, πάω στοίχημα ότι την έφτιαξες στον Exhaust Center, εκεί έφτιαξα κι εγώ την δικιά μου, φοβερός ο Γιάννης και τα άλλα παιδιά!

Βασικα με αυτεσ τις ζαντες το πηρα δεν επενδυσα χρημα σε εμφανιση μονο μηχανικα :)

Ναι η εξατμιση ειναι exhaust center εχει κανει καταπληκτικη δουλεια ο Γιαννης.

Πολυ ωραιο το Gti! Να το χαιρεσαι και απροβληματιστο πανω απ'ολα! :crazy:

Περιμενουμε και δυναμομετρηση ετσι?? 8)

Σε ευχαριστω συντομα θα κανω δυναμομετρηση θα σας ενημεροσω :drinks:

Κάνεις λάθος. Το s3 έχει διαφορά στις διαστάσεις σε σχέση με το μαμά, ειδικά σε πάχος.

φιλε λαθος σε πληροφορισενα φαινεται 7 λιτρα ειναι αυτο που φορας και 11 του σ3 ρωτα να σου πουν και θα δεις

Εγινε και η τοποθετηση του πολυποθητου intercooler τελικα εβαλα απο s3 μολισ τα ειδα εξω και τα δυο και τα μετρησα

πραγματικα ηταν τα ποιο ΑΔΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ που πεταξα στο αμαξι τα λιτρα πωσ τα βρηκατε ? ψεματα ειναι

μιλαμε για 1,5mm διαφορα απο το μαμα του gti με το παχυμετρο και του s3 εχει και κατα ποιο μικροτερεσ σωληνοσεις

απο το μαμα η μονη διαφορα ειναι τα καπακια για τα οποια δεν πιστευω οτι αξιζει να λυθει το αμαξι.

Μαζευεισ χρηματα και μια και καλη βαζεισ 1 του εμποριου APR η THS η PRO και εισαι αρχηγος.

Για ολα αυτα φυσικα εχω και φοτο με τισ μετρησεις με το παχυμμετρο γιατι στα λογια....

Για τους δυσπιστους 2 φωτογραφιες με τις μετρησεις παχους με παχυμετρο εργοστασιακου gti intercooler με s3 μετρωντας οχι το λαμακι που εχουν απο πανω αλλα τις ψυκτρες οι οποιες

και στα 2 ψυγεια ειναι 32 σειρες τις μετρησα και αυτες να βρω τη διαφορα που κρυβονται τα

χαμενα λιτρα.

GTI 38,5mm

img0622ey.th.jpg

S3 40mm

img0623t.th.jpg

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα τις σωληνωσεις η διαφορα ειναι αρκετη με στενοτερες αυτες του s3

φωτο απο το εργοστασιακο intercooler του gti 53mm

img0633qw.th.jpg

και φωτο απο του S3 46,5mm

img0625m.th.jpg

δεν μπορω να πιστεψω με τιποτα οτι εχουν 4 λιτρα διαφορα

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φίλε δες το και πως λειτουργέι με loggaρισαματα σε vag com-

η αληθεια είναι ότι για τα 14αρια tsi στα οποία το i/c το μαμα έχει 28 σπείρες έναντι 32 του s3 και είναι και πιο λεπτο κάνει πολύ καλή δουλεια -είχα την εντύπωση όμως ότι έιχαμε τα ιδια i/c με το gti -

πιστέυω ότι του s3 σεβγάζει άνετα για 300+ άλογα -τώρα εάν έχεις σκοπο να κάνεις κ4 σετ απ και ανεβεις παραπανω ίσως του apr να ήταν καλυτερη επιλογη-

πάντως αυτό με τα λίτρα ισχυει ,δεν μπορω να βρω τώρα τις μετρησεις ή που το έχω διαβάσει-

μαμα 7 λιτρα

s3 11λιτρα

apr 14 (?)

Link to comment
Share on other sites

κοίτα φίλε δες το και πως λειτουργέι με loggaρισαματα σε vag com-

η αληθεια είναι ότι για τα 14αρια tsi στα οποία το i/c το μαμα έχει 28 σπείρες έναντι 32 του s3 και είναι και πιο λεπτο κάνει πολύ καλή δουλεια -είχα την εντύπωση όμως ότι έιχαμε τα ιδια i/c με το gti -

πιστέυω ότι του s3 σεβγάζει άνετα για 300+ άλογα -τώρα εάν έχεις σκοπο να κάνεις κ4 σετ απ και ανεβεις παραπανω ίσως του apr να ήταν καλυτερη επιλογη-

πάντως αυτό με τα λίτρα ισχυει ,δεν μπορω να βρω τώρα τις μετρησεις ή που το έχω διαβάσει-

μαμα 7 λιτρα

s3 11λιτρα

apr 14 (?)

Μικραινοντας τισ σωληνωσεις να βελτιωθει η ροη ????? χμμμμμ λιγο δυσκολο

οσο για τα λιτρα μαλλον η διαφορα ειναι απο του tsi γιατι με του gti δεν υπαρχει περιπτωση

εχουν τις ακριβωσ ιδιες εξωτερικες διαστασεις ιδιες κυψελες του s3 εχει κ μικροτερες σωληνες

και σιγουρα τα αλουμινενια καπακια εχουν ποιο μεγαλο παχος απο τα πλαστικα του μαμα

Ειλικρινα δεν πιστευω οτι αξιζει αυτη η μετατροπη 300ευρο αγορα συν τοποθετηση για 2

αλουμινενια καπακια. προσωπικη αποψη και φιλικα παντα

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο φίλε το white gti που έχεις. Επειδή έχεις βάλει πολύ προσεγμένα πράγματα ο δικός μου ενδοιασμός δεν θα ήταν για το intercooler γιατί του S3 είναι μία άριστη λύση, ο ενδοιασμός μου θα ήταν η Milltek που δεν μπήκε...

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο φίλε το white gti που έχεις. Επειδή έχεις βάλει πολύ προσεγμένα πράγματα ο δικός μου ενδοιασμός δεν θα ήταν για το intercooler γιατί του S3 είναι μία άριστη λύση, ο ενδοιασμός μου θα ήταν η Milltek που δεν μπήκε...

Για την εξατμιση δεν ανησυχω γιατι μου τον προτειναν και απο εκει που εβαλα το προγραμμα και παιδια που ειχαν βαλει εξατμιση εκει και ειδα και τη δουλεια του.

Ετσι πηρα την αποφαση και εμεινα ευχαριστημενος και απο τη δουλεια του και μετα που χρειαστηκα καποιες αλλαγες εγιναν ολα οπως ηθελα χωρις καμια οικονομικη επιβαρυνση.

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

Τη διαφορά δεν την κάνουν τα λίτρα από μόνα τους! Αλλά το ότι ο αέρας περνάει από περισσότερες σπείρες και επιταχύνεται περισσότερο με αποτέλεσμα την πτώση θερμοκρασίας του!

Η διαφορά στις επιδόσεις θα φανεί σε πιο ζεστό κλίμα (προς το καλοκαίρι). Εκεί τα αλουμινένια intercoolers (S3) με τις περισσότερες σπείρες δείχνουν την ικανότητα σε απαγωγή θερμότητας!

Μη ξεχνάμε ότι τα μαμά intercoolers των GTI και TSI-GT εκτός του ότι είναι λεπτότερα και με πλαστικές εισαγωγές-εξαγωγές, είναι φτιαγμένα από απλή λαμαρίνα! Το αλουμίνιο από μόνο του έχει καλύτερη απαγωγή θερμότητας!

Στον (μικρό 1.4TSI 140hp) κινητήρα μου, έχει βοηθήσει το intercooler του S3 (το παλιό που είναι όλο αλουμινένιο) περισσότερο την περίοδο καλοκαιριού και γενικά σε θερμοκρασίες άνω των 30 βαθμών Κελσίου. Ιδίως στους καύσωνες δεν ζορίζεται πια όπως πριν και όταν ανοίξω τον κλιματισμό (αφού χρειάζεται...) αντί να μου κόβει γκάζι "νιώθεις" σαν να βοηθάς τον κινητήρα (αφού στην ουσία ανοίγοντας και το 2ο βεντιλατέρ ψύχεις περισσότερο τα ψυγεία σου!

Επίσης ακόμη και τώρα σε κρύους καιρούς δεν κρεμάει στις ψηλές στροφές χωρίς να έχω βάλει πρόγραμμα! Αλλά και τώρα με τον παράλληλο εγκέφαλο που του έβαλα δείχνει να εκμεταλλεύεται την χαμηλότερη θερμοκρασία....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.