delerio Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 καλησπερα μαγκες. εχω ενα golf V gt που φοραει προγραμμα. το αυτοκινητο γενικα δε το σκιζω το παω χαλαρα και καιει σχετικα χαλαρα. τωρα τελευταια ομως εχω παρατηρησει οτι κανω μια αποσταση 10χλμ χαλαρη και η βενζινη πεφτει πολυ πιο γρηγορα απ οτι πριν. το πηγα στον ηλεκτρολογο ειδε τα μπουζι, μου ειπε αντεχουν ακομα γιατι ειχα βαλει κατι καλα την προηγουμενη φορα. το πηγα στον μηχανικο τσεκαρε τον εγκεφαλο, μετρησε την καταναλωση δεν ειδε καποιο προβλημα. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, υπαρχει περιπτωση να εχει καει πολλαπλασιαστης και να μην μου αναβει το check engine? τι αλλο μπορει να φταει κατα τη γνωμη σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Φίλε θα καταλάβαινες κοψίματα ή έστω πτώση απόδοσης όμως αν ήταν πολλαπλασιαστής. Πόσα χιλιόμετρα έχεις μήπως είσαι για εδώ? http://www.vwclub.gr...showtopic=41060 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted December 3, 2011 Author Report Share Posted December 3, 2011 Φίλε θα καταλάβαινες κοψίματα ή έστω πτώση απόδοσης όμως αν ήταν πολλαπλασιαστής. Πόσα χιλιόμετρα έχεις μήπως είσαι για εδώ? http://www.vwclub.gr...showtopic=41060 36.000 αλλα αν ηταν πολ/στης δε θα φαινοταν στον εγκεφαλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Όταν είναι εκεί που ψιλοαρχίζει να τα παίζει δεν δείχνει σφάλμα (έχεις κάνα κόψιμο που και που) και πρέπει να παρακολουθείς live τον εγκέφαλο μπας και δεις σφάλμα σε κυλίνδρους. Αργότερα όταν χειροτερέψει κρατάει σφάλμα και ο εγκέφαλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted December 11, 2011 Author Report Share Posted December 11, 2011 παντως παιδια η καταναλωση οταν το παω χαλαρα φτανει και τα 5,7lt αλλα πχ αν το ανοιξω λιγο τα χλμ που δειχνει οτι απομενουν μειωνονται δραματικα γρηγορα. πχ με ενα ανοιγμα 3ης 4ης 5ης μπορει να δω 30-40χλμ λιγοτερα απ οσα εδειχνε πριν. δε ξερω τι να πω. θα παω στον μηχανικο μου να μου κοιταξει τα μπουζι γιατι ο ηλεκτρολογος μου φαινεται βαριοταν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 αμα βρεις ακρη πες το φιλε εδω γτ εχω ιδιο θεμα και εγω.στην VW ειπαν ειναι οκ δν βλεπουνε κατι λενε.πρωσοπικα εκει που εχω 100χιλ βενζινη ας πουμε κανω μια αποσταση 10χιλ. και βλεπω 70χιλ. και ουτε πατηματα ουτε τπτ. πολυυυ χαλαρα το παω.δεν ξερω τι γινετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 (edited) Αν καει ο πολλαπλασιαστης δε θα χρειαστεις κανενα λαμπακι για να καταλαβεις οτι κατι δεν παει καλα.Και μη δινεις και πολλη βαση στον trip computer.Να αρχισεις να ψαχνεσαι αν εμπειρικα βλεπεις διαφορα στην καταναλωση σου.Ολοι λιγο πολυ μπορουμε να καταλαβουμε μια αυξηση καταναλωσης, ειδικα σε διαδρομες που κανουμε συχνα.Φυσικα παιζει ρολο κ η βενζινη.Εγω εχω συναντησεις τρελες διαφορες στην καταναλωση, ειδικα με ενα αθλιο βενζιναδικο της περιοχης μου. Edited December 12, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted December 12, 2011 Author Report Share Posted December 12, 2011 βασικα αλλαζω λαδια καθε 7000 χλμ. αυτη τη φορα τα αφησα και εχω κανει γυρω στις 8500. μια φορα χρειαστηκε να συμπληρωσω λιγο, αλλα φοβαμαι οτι μπορει να μου επεσε λιγο παραπανω. υπαρχει περιπτωση να ειναι απο αυτο? να εχει γινει ζημια? μπορει να λεω και βλακειες καθως δε γνωριζω. υπαρχει περιπτωση να θελουν τριψιμο οι βαλβιδες εξαιτιας του λαδιου οπως διαβασα σε ενα αλλο thread του forum? Αν καει ο πολλαπλασιαστης δε θα χρειαστεις κανενα λαμπακι για να καταλαβεις οτι κατι δεν παει καλα.Και μη δινεις και πολλη βαση στον trip computer.Να αρχισεις να ψαχνεσαι αν εμπειρικα βλεπεις διαφορα στην καταναλωση σου.Ολοι λιγο πολυ μπορουμε να καταλαβουμε μια αυξηση καταναλωσης, ειδικα σε διαδρομες που κανουμε συχνα.Φυσικα παιζει ρολο κ η βενζινη.Εγω εχω συναντησεις τρελες διαφορες στην καταναλωση, ειδικα με ενα αθλιο βενζιναδικο της περιοχης μου. βαζω παντα 100αρα bp. εδω και λιγο καιρο εχω βαλει ΕΚΟ 100αρα παλι να δω μηπως δω αλλαγη. βασικα θα δοκιμασω να κανω αλλαγη λαδιων και φιλτρων λαδιου και βενζινης να δω μηπως βελτιωθει καπως η κατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 βαζω παντα 100αρα bp. εδω και λιγο καιρο εχω βαλει ΕΚΟ 100αρα παλι να δω μηπως δω αλλαγη. βασικα θα δοκιμασω να κανω αλλαγη λαδιων και φιλτρων λαδιου και βενζινης να δω μηπως βελτιωθει καπως η κατασταση. Φιλε κι εγω κατοσταρα εβαζα απο το ιδιο βενζιναδικο οταν ξαφνικα μετα απο 3 χρονια μια μερα των ημερων το αμαξι αρχισε να αναβει check engine καθε φορα που εβαζα μπρος.Ψαχνομουν ενα μηνα με το συνεργειο και τελικα εφταιγε η βενζινη.Αλλαξα βενζιναδικο και δεν ξαναπαρουσιασθηκε.Τι να πω;Να ετυχε να ηταν παραπανω νοθευμενη απ'οτι τα προηγουμενα χρονια, να επεσα στο τελειωμα;Δεν ξερω, παντως καλου κακου αλλαξε βενζιναδικο παραλληλα με τα υπολοιπα που θα κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted December 14, 2011 Author Report Share Posted December 14, 2011 (edited) Φιλε κι εγω κατοσταρα εβαζα απο το ιδιο βενζιναδικο οταν ξαφνικα μετα απο 3 χρονια μια μερα των ημερων το αμαξι αρχισε να αναβει check engine καθε φορα που εβαζα μπρος.Ψαχνομουν ενα μηνα με το συνεργειο και τελικα εφταιγε η βενζινη.Αλλαξα βενζιναδικο και δεν ξαναπαρουσιασθηκε.Τι να πω;Να ετυχε να ηταν παραπανω νοθευμενη απ'οτι τα προηγουμενα χρονια, να επεσα στο τελειωμα;Δεν ξερω, παντως καλου κακου αλλαξε βενζιναδικο παραλληλα με τα υπολοιπα που θα κανεις. ξερεις τι μου ειπε ο βενζινας μου χθες? Οτι η 100αρα της BP και απ οτι καταλαβα ολες, δεν ειναι εισαγωγης πια αλλα απο εδω με αποτελεσμα να μην εχουν ολα αυτα τα προσθετα που εχουν της εισαγωγης. τωρα δε ξερω τι να πω. να δοκιμασω και shell? και με την εκο παντως δεν ειδα καμια διαφορα. την ρουφαει αμεσως την βενζινη... σαν να μην ειναι 100αρα. και το αμαξι μου φαινεται οτι δεν εχει την ιδια αποδοση. Edited December 14, 2011 by delerio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 14, 2011 Report Share Posted December 14, 2011 ξερεις τι μου ειπε ο βενζινας μου χθες? Οτι η 100αρα της BP και απ οτι καταλαβα ολες, δεν ειναι εισαγωγης πια αλλα απο εδω με αποτελεσμα να μην εχουν ολα αυτα τα προσθετα που εχουν της εισαγωγης. τωρα δε ξερω τι να πω. να δοκιμασω και shell? και με την εκο παντως δεν ειδα καμια διαφορα. την ρουφαει αμεσως την βενζινη... σαν να μην ειναι 100αρα. και το αμαξι μου φαινεται οτι δεν εχει την ιδια αποδοση. Φιλε εγω εχω παψει να βαζω κατοσταρα διοτι πλεον αμφιβαλλω πολυ αν μου βαζουν κατοσταρα.Λογω της κρισης κι επειδη δεν ζητειται η κατοσταρα δεν πιστευω οτι οι βενζιναδες την παραγγελνουν πλεον.Ή βαζουν 95αρα και τη χρεωνουν για κατοσταρα ή ακομα κι αυτοι που παραγγελνουν καποιες ποσοτητες, μενει τοσο καιρο μεσα στη δεξαμενη λογω μικροτερης ζητησης που ισως δεν εχει πια την ιδια αποδοση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 ξερεις τι μου ειπε ο βενζινας μου χθες? Οτι η 100αρα της BP και απ οτι καταλαβα ολες, δεν ειναι εισαγωγης πια αλλα απο εδω με αποτελεσμα να μην εχουν ολα αυτα τα προσθετα που εχουν της εισαγωγης. 100 δεν εχει καμια εταιρεια στην ελλαδα..μονο η BP γιατι ερχετε απο εξω....ολες οι αλλες ειναι 99... οσο για την εισαγωγη της 100αρας της BP. το συμβολαιο λεει "εισαγωγη 100 αρας εως και το 2013....οποτε ακομα εισαγεται... και τωρα βγαινει και 95 οκτανιων ultimate απο την BP που θα εχει την τιμη 95 αρας και τα καλα της 100αρας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted December 24, 2011 Report Share Posted December 24, 2011 Παιδιά και μένα, ένα Golf Gti του '05, είχε μεγαλώσει η κατανάλωση και το πήγα σε συνεργεία και τελικά είχαν κολλήσει τα κλαπέτα του αέρα εισαγωγής ανοιχτά. Φιλαράκι για πήγαινε σε κανα συνεργείο να το βάλουν στον υπολογιστή να δείς τί μπορεί να παίζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted December 30, 2011 Author Report Share Posted December 30, 2011 Παιδιά και μένα, ένα Golf Gti του '05, είχε μεγαλώσει η κατανάλωση και το πήγα σε συνεργεία και τελικά είχαν κολλήσει τα κλαπέτα του αέρα εισαγωγής ανοιχτά. Φιλαράκι για πήγαινε σε κανα συνεργείο να το βάλουν στον υπολογιστή να δείς τί μπορεί να παίζει... το ειχα παει φιλαρακι στον μηχανικο το εβαλε στον εγκεφαλο και εριξε μια ματια δεν ειδε κατι. θα του το ξαναπαω ομως γιατι κατι παιζει, δεν εκαιγε ποτε ετσι. λεω να δοκιμασω και τον αφρο της amsoil που ειδα στο ποστ με τους πολ/στες και γενικοτερα για συντηρηση. ελπιζω να του κανει καλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 6, 2012 Author Report Share Posted January 6, 2012 αλλαξα φιλτρο βενζινης δεν εγινε τιποτα ομως. 40 μου πηρε σττο συνεργειο για αλλαγη φιλτρου. ειναι πολλα λετε? επισης πιστευθω οτι ειναι η μπουζι η πολλαπλασιαστης γιατι κατα το αλλαγμα ταχυτητας κανει κατι τρανταγματα... Αλλλα θα το παω σε αλλο μηχανικο γιατι αυτος μου την εσπασε. απλα το εβαλε στο διαγνωστικο και μου λεει, "Δεν βγαζει σφαλμα" δεν πολυασχοληθηκε. γιαυτο με εχασε και απο πελατη. παιδια εχω να κανω και μια ερωτηση οσο αφορα τα λαδια. επειδη τα αλλαζω στον βενζινα μου μου εβαζε mobil one 5w-40 η 50 δεν θυμαμαι. εδω στο φορουμ βλεπω οτι ολοι λετε για 5w-30. Υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο προβλημα? αυτος μου ειπε οτι εχει να κανει με την πυκνοτητα του λαδιου ο κωδικος και πως δεν υπαρχει προβλημα. Εσεις τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Οτι πρέπει να βάζεις 5-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 7, 2012 Author Report Share Posted January 7, 2012 Οτι πρέπει να βάζεις 5-30. απο εδω και στο εξης θα βαζω 5-30 φιλε μου. απλα δεν ξερω αν επειδη μεχρι τωρα εβαζα 5-40 μηπως εχω καποιο προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 καλο ειναι να τα ξαναλλαξεις... αμα ηταν θα σου ειχε βγει το προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 10, 2012 Author Report Share Posted January 10, 2012 δυστηχως επειδη εχω μεινει ανεργος εδω και καιρο, δεν εχω την πολυτελεια να τα αλλαξω παλι. θα παω να τσεκαρω μπουζι και πολ/στες μηπως ειναι απο εκει το προβλημα. δεν ξερω τι αλλο να πω πια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric T Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Kαλημέρα σε όλους και Καλή Χρονιά, Εγώ έχω ενα GOLF V GT (170) χωρίς καμία βελτίωση.Η κατανάλωση του κυμαίνεται μέσα στην πόλη 11-12,5 λίτρα/100χλμ. μετρημένα από την αρχή που το αγόρασα (2006) μέχρι και σήμερα (εχω το "κόλλημα" να μετράω κάθε φορά που βάζω βενζίνη). Σε ταξίδι το λιγότερο που μου έχει κάψει είναι 8λ/100χλμ με Α/C και ταχύτητες όχι πάνω από 130-140χλμ/ωρα. Με τίποτα η ένδειξη του trip computer δεν επιτυγχάνετε ή εγώ δεν τα έχω καταφέρει ποτέ. Οσο για τις βενζίνες όταν η 100αρα είχε όσο έχει σήμερα η απλή έβαζα Shell v-power racing αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είδα καμία διαφορά ούτε στην κατανάλωση ούτε στις επιδόσεις (χωρίς να είμαι με τα χρονόμετρα στο χέρι) η γενικότερη αίσθηση ήταν ότι το αυτοκίνητο πήγαινε το ίδιο με την απλή βενζίνη που πλέον βάζω υποχρεωτικά λόγω οικονομικών θεμάτων. Υ.Γ. Φίλε activious φοβερό αντικλεπτικό ! Πολύ γέλασα με την φωτό να 'σαι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 μετα την αλλαγη των μπουζι μου φαινεται οτι εφτιαξε το θεμα της καταναλωσης. πλεον μου βγαζει και εξτρα χλμ στον trip computer οταν το πηγαινω χαλαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tserkes Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 δεν ξερω τι λετε εγω βαζω 100 shell v-power racing και ωλεπς μεγαλι διαφορα και στην καταναλοση και στιν αποδοση..καταρχας το αμαξι αποκτα νευρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Μπουζι και Καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου και καπακι επαναρυθμιση-αρχικοποιηση μεσω vag com ειναι συνηθως η λυση στα θεματα καταναλωσης. Φιλος πηγαιναμε διπλα διπλα με 6η ιδια αυτοκινητα ιδια διαμετρος ζαντας ενα ατομο με 100 και σε εκεινον εγραφε 7αρια οταν εμενα ηταν στα 5.7 Καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου (65.000 ειχε) και ολα ηρθαν στα καλα τους . Συντομα θα παω και εγω μιας και παω για τα 50 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 Μπουζι και Καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου και καπακι επαναρυθμιση-αρχικοποιηση μεσω vag com ειναι συνηθως η λυση στα θεματα καταναλωσης. Φιλος πηγαιναμε διπλα διπλα με 6η ιδια αυτοκινητα ιδια διαμετρος ζαντας ενα ατομο με 100 και σε εκεινον εγραφε 7αρια οταν εμενα ηταν στα 5.7 Καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου (65.000 ειχε) και ολα ηρθαν στα καλα τους . Συντομα θα παω και εγω μιας και παω για τα 50 ! επαναρυθμιση-αρχικοποιηση ετσι το ζητας στον μηχανικο? σκεφτομαι να καθαρισω πεταλουδα γκαζιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tserkes Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 εγω διλαδη που εχω 68000 χλμ.θελω και εγω καθαρισμο πεταλουδας και επαναριθμιση τισ vag.com αλλα δεν εχω κανενα προβλιμα ουτε στην καταναλοση...δηλαδη ειναι ανανγκαστικο να το κανω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...