bill1 Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 το δικο μου αυτοκινητο tsi 140 με προγραμα και ολα τα περιφεριακα μου διχνει 12,2 μετα της 5000 μεχρι τον κοφτη.πειστευω οτι ειμαι στο ωριο ουτε φτωχο ουτε πλουσιο,εσεις τη λετε ειμαι καλα??ευχαριστω. Quote
DIMIV Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 φίλε εξαρταται το πρόγραμμα που έχεις και πόσο είναι ρυθμισμένο - εμένα (ρεβο) είναι πάντα λίγο πιο πλουσιο από αυτό που ζητάει το προγραμμα- πχ στις 5000 στρ είναι 11,31 (0,77) στις 6000 είναι 11,02 (0,75) και νομίζω γίνεται και άλλο πιο πλούσιο παραπάνω- αντίστοιχα το προγραμμα ζηταει στις 5000 στρ 11,46 (0,78) και στις 6000 πάλι 11,46 (0,78) Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 φίλε εξαρταται το πρόγραμμα που έχεις και πόσο είναι ρυθμισμένο - εμένα (ρεβο) είναι πάντα λίγο πιο πλουσιο από αυτό που ζητάει το προγραμμα- πχ στις 5000 στρ είναι 11,31 (0,77) στις 6000 είναι 11,02 (0,75) και νομίζω γίνεται και άλλο πιο πλούσιο παραπάνω- αντίστοιχα το προγραμμα ζηταει στις 5000 στρ 11,46 (0,78) και στις 6000 πάλι 11,46 (0,78) το θεμα ειναι οτι αν το 12,2 ειναι σωστο η ειναι φτωχο?εσυ φιλε εισαι μια χαρα πειστευω με αυτο το μιγμα. Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 (edited) Overload έχεις? οχι φιλε GT INNOVATION εχω. Edited February 2, 2012 by bill1 Quote
midkin Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 Overload έχεις? Εύστοχη η ερώτηση! Quote
DIMIV Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 το θεμα ειναι οτι αν το 12,2 ειναι σωστο η ειναι φτωχο?εσυ φιλε εισαι μια χαρα πειστευω με αυτο το μιγμα. κοιτα κάποιοι προγραμματιστές από όσο γνωρίζω το πάνε και πιο φτωχό το μείγμα στις υψηλές στροφες για καλυτερα νούμερα και επιδόσεις -για εμένα όσο πιο πλουσιο τόσο πιο ασφαλές (σε λογικα πάντα πλαισια) το δικό σου σύμφωνα πάντα με την δική μου άποψη είναι καλό ,δεν είναι φτωχό αλλα όπως είπες και εσύ όυτε και πλούσιο- δεν σε βοηθησα και πολύ ,το ξέρω καλυτερα όμως να κάνεις μια ερωτηση εκει που έχεις βάλει το πρόγραμμα Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 κοιτα κάποιοι προγραμματιστές από όσο γνωρίζω το πάνε και πιο φτωχό το μείγμα στις υψηλές στροφες για καλυτερα νούμερα και επιδόσεις -για εμένα όσο πιο πλουσιο τόσο πιο ασφαλές (σε λογικα πάντα πλαισια) το δικό σου σύμφωνα πάντα με την δική μου άποψη είναι καλό ,δεν είναι φτωχό αλλα όπως είπες και εσύ όυτε και πλούσιο- δεν σε βοηθησα και πολύ ,το ξέρω καλυτερα όμως να κάνεις μια ερωτηση εκει που έχεις βάλει το πρόγραμμα ΣΕ ευχαριστω για την γνωμη σου αλα αλλοι μου λενε οτι ειναι φτωχο και αλλοι οτι ειμαι μια χαρα........δεν ξερω αλλα εχω ψιλο αγχωθη. Quote
diMake Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 Ε κοιτα... ειναι νορμαλοφτωχο. Αλλα δεν ειναι λογος να αγχωνεσαι! Quote
tsikos1 Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 (edited) ΠΟΣΟ????? Να το πας πίσω!!! :crazy: Edited February 2, 2012 by tsikos1 Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 (edited) ΠΟΣΟ????? Να το πας πίσω!!! :crazy: εσυ να μην μιλας... Edited February 2, 2012 by bill1 Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 (edited) το δικο μου αυτοκινητο tsi 140 με προγραμα και ολα τα περιφεριακα μου διχνει 12,2 μετα της 5000 μεχρι τον κοφτη.πειστευω οτι ειμαι στο ωριο ουτε φτωχο ουτε πλουσιο,εσεις τη λετε ειμαι καλα??ευχαριστω. το 12,2 μεταφραζετε σε 12,2 μερη οξυγονο και 1 μερος βενζινης αρα εισαι πλουσιο, το ΄΄νορμαλ΄΄ ειναι 14.7:1 το vagcom μετραει σε κλιμακα του 1.000, αυτο εισουτε με 14,7:1 αρα οτι νουμερα βλεπεις στο vagcom το πολαπλασιαζεις με το 14,7, και βγαζεις την αναλογια, πχ εγω μετα τις 5500 μεχρι τον κοφτη ειμαι στα 0.750, αρα AF = 11,2:1, οτι βλεπεις κατω απο 1.000 εισαι οκ γιατι το μιγμα ειναι πλουσιο, αν βλεπεις πανω απο 1.000 τοτε εχεις προβλημα το μιγμα σου 12,2 παντως στις ψιλες στροφες ειναι οκ, μεταξυ 12,5-14,0 εκει δημιουργητε η μαξιμουν δυναμη του κινητηρα. Edited February 2, 2012 by Rouleman Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 το 12,2 μεταφραζετε σε 12,2 μερη οξυγονο και 1 μερος βενζινης αρα εισαι πλουσιο, το ΄΄νορμαλ΄΄ ειναι 14.7:1 το vagcom μετραει σε κλιμακα του 1.000, αυτο εισουτε με 14,7:1 αρα οτι νουμερα βλεπεις στο vagcom το πολαπλασιαζεις με το 14,7, και βγαζεις την αναλογια, πχ εγω μετα τις 5500 μεχρι τον κοφτη ειμαι στα 0.750, αρα AF = 11,2:1, οτι βλεπεις κατω απο 1.000 εισαι οκ γιατι το μιγμα ειναι πλουσιο, αν βλεπεις πανω απο 1.000 τοτε εχεις προβλημα το μιγμα σου 12,2 παντως στις ψιλες στροφες ειναι οκ, μεταξυ 12,5-14,0 εκει δημιουργητε η μαξιμουν δυναμη του κινητηρα. το 12,2 δεν το βλεπω με το vagcom αλλα με το κινητο.εχει ενας φιλος το TORCYE καπως ετσι το λενε και το βαζεις στην θυρα . Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 το 12,2 δεν το βλεπω με το vagcom αλλα με το κινητο.εχει ενας φιλος το TORCYE καπως ετσι το λενε και το βαζεις στην θυρα . αρα εισαι οκ.! σε σχεση με το 14,7:1 εσυ εχεις 12.2:1, αρα απλα εχεις ποιο λιγο οξυγονο και σταθερη βενζινη, αν εβλεπες πχ 17,7:1 εκει θα λεγαμε οτι εχεις προβλημα μιας και το οξυγονο ειναι 3 μοναδες πανω απο το κανονικο που ειναι 14,7:1, ασε που ποτε δεν δουλευουμε σταθερα στα 14,7. κατα την γνωμη μου και μια μοναδα οξυγονο πανω απο το κανονικο ειναι καταστροφικο σε παρατεταμενη χρηση... Quote
Stavros7 Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 Nα ρωτήσω εγω ο ασχετος,Πρεπει να ειναι πλουσιο η φτωχό?Πια η διαφορά δηλαδή?Γενικα μιλαω οχι σε αμαξι με πρόγραμμα,μαμα αυτοκινητο,Γιατι εγω βλέπω στο όργανο μου οτι οταν το ανοίγω το γκάζι είναι πλούσιο οταν πάω χαλαρω είναι νορμαλ με φτωχό...Επισεις καποις φορες δεν μου δείχνει και τίποτα ....... ???? Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 αρα εισαι οκ.! σε σχεση με το 14,7:1 εσυ εχεις 12.2:1, αρα απλα εχεις ποιο λιγο οξυγονο και σταθερη βενζινη, αν εβλεπες πχ 17,7:1 εκει θα λεγαμε οτι εχεις προβλημα μιας και το οξυγονο ειναι 3 μοναδες πανω απο το κανονικο που ειναι 14,7:1, ασε που ποτε δεν δουλευουμε σταθερα στα 14,7. κατα την γνωμη μου και μια μοναδα οξυγονο πανω απο το κανονικο ειναι καταστροφικο σε παρατεταμενη χρηση... ναι ρε φιλε αλλα σε οσα σαιτ εχω ψαξει ολοι ειναι κατω απο 12 που εχουν προγραμα............γιατιιιιιιιιι. Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 (edited) ναι ρε φιλε αλλα σε οσα σαιτ εχω ψαξει ολοι ειναι κατω απο 12 που εχουν προγραμα............γιατιιιιιιιιι. γιατι απλα εχουν προγραμμα το προγραμμα πρεπει να καψει βενζινη για να αναιβασει αλογα, αρα λιγοτερο οξυγονο, μην σε ανυσηχει οτι δεν δουλευεις στο 14:7. αυτο το νουμερο θα το δεις στο ρελαντι και σε σταθερο γκαζι... Edited February 2, 2012 by Rouleman Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 Nα ρωτήσω εγω ο ασχετος,Πρεπει να ειναι πλουσιο η φτωχό?Πια η διαφορά δηλαδή?Γενικα μιλαω οχι σε αμαξι με πρόγραμμα,μαμα αυτοκινητο,Γιατι εγω βλέπω στο όργανο μου οτι οταν το ανοίγω το γκάζι είναι πλούσιο οταν πάω χαλαρω είναι νορμαλ με φτωχό...Επισεις καποις φορες δεν μου δείχνει και τίποτα ....... ???? το καλυτερο ειναι να ειναι λιγο πιο πλουσιο.τι οργανο εχεις??? Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 Nα ρωτήσω εγω ο ασχετος,Πρεπει να ειναι πλουσιο η φτωχό?Πια η διαφορά δηλαδή?Γενικα μιλαω οχι σε αμαξι με πρόγραμμα,μαμα αυτοκινητο,Γιατι εγω βλέπω στο όργανο μου οτι οταν το ανοίγω το γκάζι είναι πλούσιο οταν πάω χαλαρω είναι νορμαλ με φτωχό...Επισεις καποις φορες δεν μου δείχνει και τίποτα ....... ???? μηλαμε παντα για τουρμο κινητηρες που η ζημια γινετε στο λεπτο, οταν το πατας πρεπει να εισαι πλουσιο, και κοντα στον κοφτη παλι πλουσιο, αν δεις νουμερα πανω απο 14:7 απλα αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι. αν κινητηρας τουρμπο δουλεβει συνεχεια με φτωχο μιγμα, δηλαδη μιγμα πλουσιο σε οξυγονο, το αποτελεσμα ειναι καταστροφικο για τον κινητηρα και δεν αργει πολυ για να γινει το κακο... Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 (edited) γιατι απλα εχουν προγραμμα το προγραμμα πρεπει να καψει βενζινη για να αναιβασει αλογα, αρα λιγοτερο οξυγονο, μην σε ανυσηχει οτι δεν δουλευεις στο 14:7. αυτο το νουμερο θα το δεις στο ρελαντι και σε σταθερο γκαζι... φιλε νομιζω κανεις λαθος.οσο πιο πολυ βενζινη τοσο πιο λιιγα αλογα ξερω εγω.απλα στο πλουσιο μιγμα δεν φοβασαι μην κανει μπαμ.για αυτο η προγραματιστες δεν ρισκαρουν και το κανουν πλουσιο και ας χασουν λιγα αλογα. Edited February 2, 2012 by bill1 Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 δεν γνωριζω πως και γιατι τα κανονιζουν τα μιγματα, τωρα μπωρει πχ αντι για 12,2 αν ειχες 13,2 να ειχες ποιο πολυ δυναμη, αλλα οπως σου ειπα η μαξιμουν δυναμη του κηνητηρα δημιουργητε αναμεσα στα νουμερα 12,5-14,0 το θεμα ειναι οτι στα ψιλα δεν εισαι φτωχος. στο δικο μου πχ τωρα που βλεπω την δυναμομετρηση χωρις να γνωριζω και πολλα πως την διαβαζουν, στην μαξ ροπη αρα και μαξ δυναμη, το afr ειναι 13.1 μηπως να εκανες ενα λογκ με vagcom ωστε να δεις στην μαξ ροπη σου τι νουμερα εχεις.?? ολα αυτα τα λεω βαση απο εναν οδηγο για 20βαλβιδα που εχω και εξηγει εκει για το πως διαβαζουν οι λαμδα, και εξηγει το afr, οχι οτι εχω ασχοληθει... Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 δεν γνωριζω πως και γιατι τα κανονιζουν τα μιγματα, τωρα μπωρει πχ αντι για 12,2 αν ειχες 13,2 να ειχες ποιο πολυ δυναμη, αλλα οπως σου ειπα η μαξιμουν δυναμη του κηνητηρα δημιουργητε αναμεσα στα νουμερα 12,5-14,0 το θεμα ειναι οτι στα ψιλα δεν εισαι φτωχος. στο δικο μου πχ τωρα που βλεπω την δυναμομετρηση χωρις να γνωριζω και πολλα πως την διαβαζουν, στην μαξ ροπη αρα και μαξ δυναμη, το afr ειναι 13.1 μηπως να εκανες ενα λογκ με vagcom ωστε να δεις στην μαξ ροπη σου τι νουμερα εχεις.?? ολα αυτα τα λεω βαση απο εναν οδηγο για 20βαλβιδα που εχω και εξηγει εκει για το πως διαβαζουν οι λαμδα, και εξηγει το afr, οχι οτι εχω ασχοληθει... την ροπη την εχω μετρησει με το vagcom και μου εδειξε 31.3 κιλα. Quote
Guest Rouleman Posted February 2, 2012 Report Posted February 2, 2012 την ροπη την εχω μετρησει με το vagcom και μου εδειξε 31.3 κιλα. θα κανουμε ενα λογκ παραληλα με την ροπη να λογκαρουμε και τον λαμδα, οποτε εκει θα φανει τι afr εχεις στα 31 κιλα. μπορει εκει τα νουμερα εκει να ειναι αλλα...εκτος αν θυμασαι σε ποιες στροφες στα εβγαλα οποτε με το οργανο που βλεπεις το afr θα δεις σε εκεινες τις στροφες τι σου λεει, εγω πιστευω θα εισαι αναμεσα σε 12,5-14,0 αλλα εγω σου λεω μην σε ανυσηχει το νουμερο που βλεπεις μετα τις 5000...απο την στιγμη που δεν ειναι φτωχο. Quote
bill1 Posted February 2, 2012 Author Report Posted February 2, 2012 θα κανουμε ενα λογκ παραληλα με την ροπη να λογκαρουμε και τον λαμδα, οποτε εκει θα φανει τι afr εχεις στα 31 κιλα. μπορει εκει τα νουμερα εκει να ειναι αλλα...εκτος αν θυμασαι σε ποιες στροφες στα εβγαλα οποτε με το οργανο που βλεπεις το afr θα δεις σε εκεινες τις στροφες τι σου λεει, εγω πιστευω θα εισαι αναμεσα σε 12,5-14,0 αλλα εγω σου λεω μην σε ανυσηχει το νουμερο που βλεπεις μετα τις 5000...απο την στιγμη που δεν ειναι φτωχο. αντε να πιουμε κανα καφε να το μετρησουμε.παντως μετα της 3500 εως τον κοφτη πεφτει σιγα σιγα απο το 14.7 και μετα της 5000 μεχρι τον κοφτη εχω 12.2 Quote
Stavros7 Posted February 3, 2012 Report Posted February 3, 2012 (edited) το καλυτερο ειναι να ειναι λιγο πιο πλουσιο.τι οργανο εχεις??? Δεν εχω καλο όργανο Bill εχω το http://images01.olx....rios-carros.jpg Λοιπον που περιπου πρέπιε να είναι?Σας ειπα καποιες φορες δεν μου δείχνει και τίποτα Edited February 3, 2012 by Stavros7 Quote