vladimiros78 Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Καλημέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα σε Vw Golf Gti μοντέλο 7/2006 (bwa). Το αμάξι φοράει πρόγραμμα ΜΤΜ εξατμίσει APR και εισαγωγή Evoms. To πρόβλημα είναι το εξής: Όταν πατάω τέρμα γκάζι από τις 2000 rpm η από 3000 rpm με 3η, 4η και 5η ταχύτητα μου κάνει overboost 1,6 και μετά αρχίζει η πίεση και ανεβοκατεβαίνει συνέχεια μεταξύ 1,4-1,2 ανεβαίνει από το 1,2 στο 1,3, ξαναπέφτει στο 1,1 έως ότου κάποια στιγμή σταθεροποιηθεί στο 1,1 bar. Αυτό το κάνει και με 3η και με 4η και με 5η ταχύτητα. Το μπαρόμετρο αποκλείεται να δείχνει λάθος διότι όλες οι άλλες ενδείξεις όπως στο ρελαντί είναι φυσιολογικές και εξάλλου παίρνει ένδειξη από καλώδιο οπότε ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να δείχνει λάθος το μπαρόμετρο. Μπορείτε να με βοηθήσετε λεγοντάς μου όλες τις πιθανές αιτίες γι'αυτό το πρόβλημα; Eυχαριστώ προκαταβολικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Scan με vag-com έχεις κάνει να δεις αν σου βγάζει σφάλματα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 όχι θα κάνω αύριο αλλά δεν έχει ανάψει τιποτα στο ταμπλό check engine και τετοια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 Το τσέκαρα με vag-com δεν βγάζει σφάλματα είναι όλα οκ, θεωρώ μήπως είναι Ν75 τι λες η αντλία υψηλής πίεσης αλλά για το πρώτο ξέρω δεν το βγάζει σφαλαμα για το δεύτερο δεν ξέρω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 αφου έχεις vag com ,πηγαινε στο block 140 ,βάλε και την actual και την requested ,κανε ένα πάτημα με 3η από χαμηλα μεχρι 6000 στροφες και μετα τσεκαρε εάν οι δυο τιμες συμβαδίζουν-εαν η ζητουμενη πχ είναι 150bar και η πραγματικη 120 έχεις πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 Το block 140 μετράει τι Ν75 η την αντλία υψηλής πίεσης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 την αντλία μετραει ,για την ν75 εάν δεν κάνω λάθος είναι το 118 (από το οποιο δεν ξέρω αν θα καταλαβεις και πολλά πράγματα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 Καμιά αλλη ιδέα βρε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 εαν δεν εχει χαλασει το μπαρομετρο (ξανα κοιταξε το) τοτε υπαρχει περιπτωση να ειναι η waste gate να εχει τρυπησει η μεβρανη και να προσπαθει η Ν75 να διορθωσει την πιεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akismei Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 για δες και το παρακατω βιντεακι. αντιμετωπιζεις κατι τετοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 όχι φιλαράκι πέφτει κατακόρυφα 0.9 και μετά πηγαίνει 1.2 1.3 τι να πω κάτι σαν να πάει σε safe mode και να επανέρχεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Το αμάξι φοράει πρόγραμμα ΜΤΜ εξατμίσει APR και εισαγωγή Evoms. Βλαδίμηρε, έγραψες μόνος σου που βρίσκεται το πρόβλημα. Ρίξε μια ματιά στο site της ΜΤΜ να δεις τί περιφερειακά προτείνουν για το στάδιο χαρτογράφησης που έχεις. Κόβω το κεφαλι μου ότι αποκλείεται η ΜΤΜ να δίνει πρόγραμμα για εξάτμιση APR και εισαγωγή Evoms. Μην ψάχνεις τα υπόλοιπα άδικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 ναι το ξέρω αλλά τόσο καιρό (πάνω απο 2 χρονιά) ολα δουλεύανε super τώρα τι έχει πάθει αυτο προσπαθώ να ανακαλύψω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 ναι το ξέρω αλλά τόσο καιρό (πάνω απο 2 χρονιά) ολα δουλεύανε super τώρα τι έχει πάθει αυτο προσπαθώ να ανακαλύψω. ΦΙΛΕ ν75 δες η σκαστρα κατι απο αυτα εμενα μου φαινεται οτι τα εχει παιξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 βεβαία σκαστρα δεν μπορεί είναι γιατί δεν έδειξε τίποτα το vag μήπως γνωρίζει κάποιος ποιος ειναι ο τελευταίως κωδικός για ν75 και για σκαστρα για golf v gti Σας ευχαριστώ παντός ολους για τις πολυ χρήσιμες συμβουλές σας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted March 14, 2012 Author Report Share Posted March 14, 2012 τελικά παιδιά ολα καλά κατεβάσαμε το πρόγραμμα και είναι όλα μια χαρά πάλι. σας ευχαριστώ πολύ για όλες της πληροφορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...