Jump to content
sonakias

Golf 5/6 - S3 Intercooler (Aftermarket Intercooler) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

εμενα μου ειπε να παω βολτα με το GTI αλλα δεν ηθελα γιατι ειμουν που ειμουν "κουρασμενος" απο το 122αρι μετα θα με αποτελιωνε και θα ηθελα να το πεταξω στη θαλασσα το δικο μου.

Wise thinking. :good:

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δε μου είπες να πάω βολτα με το GTi, χαχα.

Μην τον ακούτε! Όλο υποσχέσεις είναι :rolleyes:

Τώρα πέρα από την πλάκα με έχει κάνει βόλτα με το GTi και δεν ήθελα να βγω... Αυτό το πράγμα με το χειρόφρενο και με τη χρήση γκαζιού-φρένου μετά, που πάει το αμάξι με τα 4 για 10 μέτρα, δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ρε γμτ!!!

Νίκο θα πάρω δάνειο να με πας πίστα! sillyhorse1rb5.gif (I will) Be the driver thumbsup.gif

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

η αλλαγη i/c σε s3 αξιζει να την κανει καπιος που δεν εχει προγραμμα και ισως δεν βαλει ποτε? Δλδ μονο για μεγαλητερη αντοχη στον κηνητηρα? Σε golf mk5.

Η αλλαγή του intercooler είναι απαραίτητη μόνο όταν ο αέρας μετά την τουρμπίνα θερμαίνεται τόσο ώστε το εργοστασιακό να μην φτάνει να τον ψύξει.

Πρακτικά δηλαδή, να έχει θερμοκρασία αέρα εισαγωγής πάνω από 40 βαθμούς κελσίου, γιατί τότε πέφτει η απόδοση.

Σε ένα εργοστασιακό Golf V/VI GTI το intercooler είναι ήδη μεγαλο και περισσεύει κιόλας για την ονομαστική τους ισχύ.

Στην περίπτωση των 1.4 TSI 140/160/170 είναι ήδη τεράστιο, αφού προέρχεται από το GTI. Η αλλαγή του έχει ελάχιστη διαφορά ακόμη και σε αυτά που έχουν

πρόγραμμα, γιατί οριακά αρχίζουν να το θερμαίνουν λίγο.

Αν σκοπεύει κανείς να βάλει πρόγραμμα, που σημαίνει ότι θα σηκώσει πίεση και ετσι η τουρμπίνα θα θερμάνει περισσότερο τον αέρα, τότε έχει νόημα.

Γιατί για ισχύ άνω των 265 ίππων το group VAG δίνει το intercooler του S3 ως εργοστασιακή λύση. Αυτοί κάτι θα ξέρουν παραπάνω! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή του intercooler είναι απαραίτητη μόνο όταν ο αέρας μετά την τουρμπίνα θερμαίνεται τόσο ώστε το εργοστασιακό να μην φτάνει να τον ψύξει.

Πρακτικά δηλαδή, να έχει θερμοκρασία αέρα εισαγωγής πάνω από 40 βαθμούς κελσίου, γιατί τότε πέφτει η απόδοση.

Σε ένα εργοστασιακό Golf V/VI GTI το intercooler είναι ήδη μεγαλο και περισσεύει κιόλας για την ονομαστική τους ισχύ.

Στην περίπτωση των 1.4 TSI 140/160/170 είναι ήδη τεράστιο, αφού προέρχεται από το GTI. Η αλλαγή του έχει ελάχιστη διαφορά ακόμη και σε αυτά που έχουν

πρόγραμμα, γιατί οριακά αρχίζουν να το θερμαίνουν λίγο.

Αν σκοπεύει κανείς να βάλει πρόγραμμα, που σημαίνει ότι θα σηκώσει πίεση και ετσι η τουρμπίνα θα θερμάνει περισσότερο τον αέρα, τότε έχει νόημα.

Γιατί για ισχύ άνω των 265 ίππων το group VAG δίνει το intercooler του S3 ως εργοστασιακή λύση. Αυτοί κάτι θα ξέρουν παραπάνω! :yahoo:

Ευχαριστω για την απαντηση. Δηλαδη μου λες οτι δεν αξιζει να δωσεις τοσα $$ αν δεν εχεις προγραμμα. τωρα θελω να βαλω ενα κιτ εισαγωγης θα ηπαρχει προβλημα αν μπει και intercooler χωρης προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

για το golf 5 το intercooler του s3 τι κωδικο εχει αν ξερει καπιος και αν σε πιο s3 ευγενε? αξιζει να το παρω μεταχειρισμενο?

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση των 1.4 TSI 140/160/170 είναι ήδη τεράστιο, αφού προέρχεται από το GTI. Η αλλαγή του έχει ελάχιστη διαφορά ακόμη και σε αυτά που έχουν

πρόγραμμα, γιατί οριακά αρχίζουν να το θερμαίνουν λίγο.

Αν σκοπεύει κανείς να βάλει πρόγραμμα, που σημαίνει ότι θα σηκώσει πίεση και ετσι η τουρμπίνα θα θερμάνει περισσότερο τον αέρα, τότε έχει νόημα.

Γιατί για ισχύ άνω των 265 ίππων το group VAG δίνει το intercooler του S3 ως εργοστασιακή λύση. Αυτοί κάτι θα ξέρουν παραπάνω! :(

Σαλεξ,

Μαλλον κατι χανω. Μπορεις να μου επιβεβαιωσεις αν το επιασα σωστα αν θες?

Καταλαβαινω πως το 1.4tsi 160hp φοραει i/c ίδιο με το gti, και σε περιπτωση που μπει προγραμμα (stg1) ειναι επαρκες. Οποτε μια αλλαγή με i/c s3 δεν ειναι must αλλα nice to have?

Link to comment
Share on other sites

σήμερα μπήκε το i/c του s3 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί ηταν μια αλλαγή

που ήθελα πολύ να την κάνω...

το i/c:

ic0.jpg

η αρχή του ξηλώματος :

ic1.jpg

η προσωποποιήση του τρόμου :

(κάπου εδώ ο Νίκος άρχισε να με ρωτάει αν νιωθω καλα :drinks:)

ic2.jpg

ουφ μπήκε:

ic3.jpg

τέλος καλά όλα καλά !

υγ τα ζύγισα ,του s3 είναι 8,7 kg και το μαμά 5 kg

υγ 2: Ευχαριστώ τον Νίκο Γκίκα γιατί όπως πάντα είναι άριστος επαγγελματίας,με συνεπεια και με υπευθυνότητα .

Link to comment
Share on other sites

σήμερα μπήκε το i/c του s3 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί ηταν μια αλλαγή

που ήθελα πολύ να την κάνω...

το i/c:

ic0.jpg

η αρχή του ξηλώματος :

ic1.jpg

η προσωποποιήση του τρόμου :

(κάπου εδώ ο Νίκος άρχισε να με ρωτάει αν νιωθω καλα ;))

ic2.jpg

ουφ μπήκε:

ic3.jpg

τέλος καλά όλα καλά !

υγ τα ζύγισα ,του s3 είναι 8,7 kg και το μαμά 5 kg

υγ 2: Ευχαριστώ τον Νίκο Γκίκα γιατί όπως πάντα είναι άριστος επαγγελματίας,με συνεπεια και με υπευθυνότητα .

Ποσο το αγορασες? Και απο που αντηπρωσωπεια? Αυτο κανει και για γκολφ 5

Edited by pants_
Link to comment
Share on other sites

σήμερα μπήκε το i/c του s3 και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί ηταν μια αλλαγή

υγ τα ζύγισα ,του s3 είναι 8,7 kg και το μαμά 5 kg

Με γεια. ;) Ευχαριστούμε για την πληροφορία.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

@ PANTS:

φίλε το αγόρασα από αντιπροσωπεία της AUDI (344 ευρω) και το έβαλα στον Γκίκα-για το 5αρι δεν γνωρίζω

@ STELIOS:

ευχαριστώ , παρατήρησα και εγώ πιο έντονο τον ήχο της σκάστρας ..

και όπως τα είχες πει : 32 σπειρες του s3 ,28 το δικό μας -και όλο αλουμινενιο το καινουριο

για αυτο έχουν διαφορά κοντα στα 4 κιλα..

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ , παρατήρησα και εγώ πιο έντονο τον ήχο της σκάστρας ..

και όπως τα είχες πει : 32 σπειρες του s3 ,28 το δικό μας -και όλο αλουμινενιο το καινουριο

για αυτο έχουν διαφορά κοντα στα 4 κιλα..

:D

Ξερει κανενας αμα κανει για το 5αρι?

Ταιριάζει και στο Golf 5.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Με γεια φίλτατε! Το έβαλες και τώρα που αρχίζει ο τουρμπόκαιρος οπότε εμπρός μαρς!! :D

Link to comment
Share on other sites

απο αυριο η μεθαυριο ερχεται και το δικο μου...το :thumbsup: πηρα και εγω...εν αναμονη,απο σωληνες?χρειαζεται να βαλουμε αλλους για ακαλυτερη αποδωση?

Link to comment
Share on other sites

απο αυριο η μεθαυριο ερχεται και το δικο μου...το :thumbsup: πηρα και εγω...εν αναμονη,απο σωληνες?χρειαζεται να βαλουμε αλλους για ακαλυτερη αποδωση?

Άμα έχεις τα λεφτά , βάζεις (είναι ακριβά). Πιστεύω θα έχει διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Τοποθετηση στο γνωστο μαγαζι στο Π.Φαληρο στην Αγια Βαρβαρα.

S3 intercooler

3.8 λιτρα λαδια Castrol Edge 5/30

Φιλτρο

500 ευρω με εργασια.

Εργασια 2 ωρες περιπου.

Δεν πειραχτηκε τιποτα μονο μπηκαν καινουργιες βιδες για το αλουμινενιο Intercooler και φτιαχτηκαν τα κολλαρα .

Υπαρχει οντως διαφορα αισθητη αμεσως.

Συννηστωμενο για αρχη

post-20701-0-23651800-1331125819_thumb.j

post-20701-0-23535700-1331125822_thumb.j

post-20701-0-56027200-1331125825_thumb.j

post-20701-0-36468700-1331125829_thumb.j

post-20701-0-75897000-1331125834_thumb.j

post-20701-0-19771500-1331125839_thumb.j

post-20701-0-10905900-1331125844_thumb.j

post-20701-0-54772600-1331125846_thumb.j

post-20701-0-94985400-1331125848_thumb.j

post-20701-0-39944000-1331125852_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος, οντως εχει αισθητη διαφορα.

Ειναι στα αμεσα σχεδια μου να αλλαξω και το δικο μου και να παω μετα για Stage 2.

Προγραμμα εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Sorry παιδια δεν το ειχα δει αλλα εγω εχω πιο ωραιες φωτογραφιες.χαχαχα!!!!

Αλλαξε και ο θορυβος οταν βαζω εμπρος το μοτερ ακουγετε πολυ καθαρα σαν εντονος αερας.

Link to comment
Share on other sites

Sorry παιδια δεν το ειχα δει αλλα εγω εχω πιο ωραιες φωτογραφιες.χαχαχα!!!!

Αλλαξε και ο θορυβος οταν βαζω εμπρος το μοτερ ακουγετε πολυ καθαρα σαν εντονος αερας.

Βαλε και εισαγωγη να γουσταρεις πιο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Sorry παιδια δεν το ειχα δει αλλα εγω εχω πιο ωραιες φωτογραφιες.χαχαχα!!!!

Αλλαξε και ο θορυβος οταν βαζω εμπρος το μοτερ ακουγετε πολυ καθαρα σαν εντονος αερας.

δεν τρέχει τίποτα ,εγω το ειπα απλα για να είναι μαζεμενες οι πληροφορίες (τιμες,εγκατασταση κλπ) σε οποιον ενδιαφερεται να μάθει πχ για το συγκεκριμένο θέμα-

για τον εντονο αερα που λες είναι επειδη ακομα είναι πεντακαθαρο το cooler απο λαδίλες από τις αναθυμιασεις κλπ

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.