Jump to content
blugosi

Θόρυβος Στην Καδένα, Εκκίνηση Tsi

Recommended Posts

Μήπως είναι τελικά η ενίσχυση του ήχου από το κλειστό του γκαράζ; Γιατί και το δικό μου στο γκαράζ ακούγεται πιο έντονα, αλλά σε καμία περίπτωση αυτός ο τύπου πετρελαιοκινητήρα ήχος. Οπότε από ότι καταλαβαίνω ξανά στην αναμονή και με στημένο αυτί και σφιγμένο στομάχι. Ωραία θα περάσουμε πάλι.

Δυστυχώς εδώ μας αντιμετωπίζουν ωσάν άβουλα κι ανόητα όντα. Και σε άλλες χώρες τα πηγαίνουν οι χρήστες τα ακούν κι αν κριθεί έντονος ο θόρυβος αλλάζεται είτε ο τεντωτήρας (εύκολο) είτε η καδένα (πιο δύσκολο). Εκεί ή που υπολογίζουν τους πελάτες τους ή που νοιάζονται για το προφίλ της εταιρείας τους.

Όσο για τα γαλλικά αυτοκίνητα... Ξέρω, αλλά εκεί με αστεία ποσά έβρισκες για πλάκα σοβαρά ανταλλακτικά στις μάντρες. Π.χ. αντλία και μοτέρ υδραυλικού για Pug 106 στα 120 ευρώ κομπλέ με την καλωδίωση.

Το αμάξι παρκάρει κάθε μέρα στο ίδιο γκαράζ του σπιτιού μου. Το παρατήρησα για πρώτη φορά χθες.

Δεν είναι το αυτί μου, κάτι δεν πάει καλά.

Για τα Γαλλικά, άστο είμαι καμμένος. Στο Laguna μέσα σε δύο χρόνια χάλασαν οι βόλτες του γάτζου ρυμούλκησης στον μπροστινό προφυλακτήρα από τους γερανούς!!!

Τρεις φορές καμμένο ταμπλώ! 850 Ευρώ μου γύρευαν κάθε φορά λόγω κακής χρήσης λέει!!!

Μπορώ να γράφω σελίδες για αυτό το σαράβαλο όπως και για το 306 μου!!! Αρκετά!!!

Μακάρι να είχα τα φράγκα να έπαιρνα το A-Class όταν πήρα το Polo....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Παρακολουθώ την ανταλλαγή απόψεων και εικασιών αν ο τάδε ή δείνα θόρυβος είναι προεόρτια αστοχίας ή όχι καδένας κλπ.

Από μηχανολογικό επίπεδο μια καδένα εκκεντροφόρων διαθέτει σύστημα μηχανικού τετωντήρα ο οποίος έχει την δυνατότητα

να πάρει κατά μέσον όρο τζόγους έως και 2 κρίκων σε όλο το διάστημα της ζώης της μηχανής (ας πούμε 10-15 χρόνια).Αν λοιπόν φτάσουμε σε σημείο να πηδάει δόντια η καδένα σημαίνει ότι έχει εξαντληθεί η δυνατότητα τάνυσης οπότε πλέον η καδένα είναι χαλαρή συνέχεια και ήχος που παράγει δεν είναι στιγμιαίος αλλά συνεχόμενος και αυξανόμενος με τις στροφές. Θυμίζει ήχο από ερπύστρια άρματος μάχης!

Edited by emanon
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι παρκάρει κάθε μέρα στο ίδιο γκαράζ του σπιτιού μου. Το παρατήρησα για πρώτη φορά χθες.

Δεν είναι το αυτί μου, κάτι δεν πάει καλά.

Για τα Γαλλικά, άστο είμαι καμμένος. Στο Laguna μέσα σε δύο χρόνια χάλασαν οι βόλτες του γάτζου ρυμούλκησης στον μπροστινό προφυλακτήρα από τους γερανούς!!!

Τρεις φορές καμμένο ταμπλώ! 850 Ευρώ μου γύρευαν κάθε φορά λόγω κακής χρήσης λέει!!!

Μπορώ να γράφω σελίδες για αυτό το σαράβαλο όπως και για το 306 μου!!! Αρκετά!!!

Μακάρι να είχα τα φράγκα να έπαιρνα το A-Class όταν πήρα το Polo....

Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα και εικάζω χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την αίσθηση που έχεις για το αυτοκίνητό σου, ότι το θόρυβο μάλλον τον άκουγες αλλά αφού διάβασες το περίφημο άρθρο τον ακούς πολύ καθαρά, Τουλάχιστον, αυτό έχω παρατηρήσει εγώ στον εαυτό μου. Όπως ξαφνικά βλέπω ότι υπάρχουν πολλά Roomster (αναλογικά την πόλη που ζω) ενώ πριν ήξερα ότι υπήρχε μόνο ένα.

Όσο για το αυτοκίνητο που θα αγόραζες αν είχες τα χρήματα... Καλύτερα που δεν το πήρες, δυο γνωστοί μου τα έδωσαν λόγω ηλεκτρολογικών. Ειδικά το ένα έκαιγε μόνιμα το πίσω αριστερά stop ανά επτά με δέκα ημέρες.

Δυστυχώς σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τα ποσοστά αστοχίας έχουν μείνει τα ίδια ή και έχουν ελαττωθεί, μόνο που λόγω της αυξανόμενης παραγωγής συνολικά εμφανίζονται πιο συχνά. Έστω το σφάλμα στο 1%, όπερ σημαίνει ένα αυτοκίνητο στα εκατό που παράγονται θα εμφανίσει αστοχία. Αν το νούμερο αναχθεί σε 1.000.000 οχήματα παραγωγής τότε τα 10.000 αυτοκίνητα θα εμφανίσουν πρόβλημα αστοχίας.

Καλημέρα

Παρακολουθώ την ανταλλαγή απόψεων και εικασιών αν ο τάδε ή δείνα θόρυβος είναι προεόρτια αστοχίας ή όχι καδένας κλπ.

Από μηχανολογικό επίπεδο μια καδένα εκκεντροφόρων διαθέτει σύστημα μηχανικού τετωντήρα ο οποίος έχει την δυνατότητα

να πάρει κατά μέσον όρο τζόγους έως και 2 κρίκων σε όλο το διάστημα της ζώης της μηχανής (ας πούμε 10-15 χρόνια).Αν λοιπόν φτάσουμε σε σημείο να πηδάει δόντια η καδένα σημαίνει ότι έχει εξαντληθεί η δυνατότητα τάνυσης οπότε πλέον η καδένα είναι χαλαρή συνέχεια και ήχος που παράγει δεν είναι στιγμιαίος αλλά συνεχόμενος και αυξανόμενος με τις στροφές. Θυμίζει ήχο από ερπύστρια άρματος μάχης!

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Άρα να υποθέσω πως ο κινητήρας μπορεί αντέξει το πολύ "πήδημα" τεσσάρων δοντιών (αν είναι δυο δόντια ανά κρίκο) ή δύο δοντιών (αν είναι ένα δόντι ανά κρίκο) που σημαίνει ότι θα δουλεύει αχρόνιστος αλλά παρόλα αυτά δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα;

Από την άλλη ο θόρυβος που αναφέρεις (σαν ερπύστρια) τι σημαίνει;

Αλλαγή τεντωτήρα και τέλος του προβλήματος;

Αλλαγή όλου του σετ καδένα - τεντωτήρα και λύση του προβλήματος;

Αν δε γίνει τίποτα από τα δύο, απλά χάνεται ο χρονισμός και ποιες οι συνέπειες στον κινητήρα;

Σπάει η καδένα χρονισμού και τέλος ο κινητήρας; Έχω δει αυτή την περίπτωση στο 525 του κουμπάρου μου. Περιττό να σας πω τι αγκάλιασμα είχαν οι βαλβίδες με τα πιστόνια.

Συγγνώμη αν σας κουράζω, αλλά πραγματικά αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει θα μου έλυνε πολλές απορίες, που δεν συνδέονται απαραίτητα με τον 1.2Tsi

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τον θόρυβο πάντως τον κάνει αρκετό καιρό, μήνες δηλαδή αλλά δεν είχα δώσει σημασία, άρα δε μου φταίει το άρθρο. Είναι παρομοιος με αυτον της Octavia που ανέβασε ο φίλος stratosg. Οπότε φίλε blugosi αν έχεις νεότερα, ενημέρωσέ με.

Υ.Γ. Σαν του φίλου εδώ στο φόρουμ, του δημ.gti, τέτοιον ήχο κάνει. Δείτε το εδώ, και δες και εσυ φίλε blugosi:

Αυτόν τον ήχο που ακούγεται απ το 0,10 και μετά λέω. Μου τον κάνει και μένα, αλλά όχι πάντα, και ίσως είναι και πιο έντονος.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα και εικάζω χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την αίσθηση που έχεις για το αυτοκίνητό σου, ότι το θόρυβο μάλλον τον άκουγες αλλά αφού διάβασες το περίφημο άρθρο τον ακούς πολύ καθαρά, Τουλάχιστον, αυτό έχω παρατηρήσει εγώ στον εαυτό μου. Όπως ξαφνικά βλέπω ότι υπάρχουν πολλά Roomster (αναλογικά την πόλη που ζω) ενώ πριν ήξερα ότι υπήρχε μόνο ένα. Όσο για το αυτοκίνητο που θα αγόραζες αν είχες τα χρήματα... Καλύτερα που δεν το πήρες, δυο γνωστοί μου τα έδωσαν λόγω ηλεκτρολογικών. Ειδικά το ένα έκαιγε μόνιμα το πίσω αριστερά stop ανά επτά με δέκα ημέρες. Δυστυχώς σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τα ποσοστά αστοχίας έχουν μείνει τα ίδια ή και έχουν ελαττωθεί, μόνο που λόγω της αυξανόμενης παραγωγής συνολικά εμφανίζονται πιο συχνά. Έστω το σφάλμα στο 1%, όπερ σημαίνει ένα αυτοκίνητο στα εκατό που παράγονται θα εμφανίσει αστοχία. Αν το νούμερο αναχθεί σε 1.000.000 οχήματα παραγωγής τότε τα 10.000 αυτοκίνητα θα εμφανίσουν πρόβλημα αστοχίας. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Άρα να υποθέσω πως ο κινητήρας μπορεί αντέξει το πολύ "πήδημα" τεσσάρων δοντιών (αν είναι δυο δόντια ανά κρίκο) ή δύο δοντιών (αν είναι ένα δόντι ανά κρίκο) που σημαίνει ότι θα δουλεύει αχρόνιστος αλλά παρόλα αυτά δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα; Από την άλλη ο θόρυβος που αναφέρεις (σαν ερπύστρια) τι σημαίνει; Αλλαγή τεντωτήρα και τέλος του προβλήματος; Αλλαγή όλου του σετ καδένα - τεντωτήρα και λύση του προβλήματος; Αν δε γίνει τίποτα από τα δύο, απλά χάνεται ο χρονισμός και ποιες οι συνέπειες στον κινητήρα; Σπάει η καδένα χρονισμού και τέλος ο κινητήρας; Έχω δει αυτή την περίπτωση στο 525 του κουμπάρου μου. Περιττό να σας πω τι αγκάλιασμα είχαν οι βαλβίδες με τα πιστόνια. Συγγνώμη αν σας κουράζω, αλλά πραγματικά αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει θα μου έλυνε πολλές απορίες, που δεν συνδέονται απαραίτητα με τον 1.2Tsi

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν αισθητήρες που παρακολουθούν την θέση του γραναζιού του στροφαλοφόρου (το οποίο δίνει κίνηση

στην καδένα) και την θέση του(των) γραναζιού(ων) που δίνουν κίνηση στο(ους) εκκεντροφόρο(ους). Αυτοί οι 2 αισθητήρες έχουν μια σταθερή χρονική σχέση παλμών η οποία ελέγχεται από τον ''εγκέφαλο'' του αυτοκινήτου.Οποιαδήποτε διαφοροποίηση αυτής της σχέσης από διάφορες αιτίες όπως το πήδημα δοντιού ανιχνεύεται και σηματοδοτείται αμέσως στο καντράν. Ετσι περίπτωση να μην το καταλάβεις

δεν υπάρχει .Συνήθως ένα "δόντι" προκαλεί αρρυθμία στο αυτοκίνητο και κατά περίπτωση επαφή βαλβίδων με κεφαλή εμβόλου. Τώρα βέβαια για να φτάσουμε στο σημείο αυτό σημαίνει ότι ο τεντωτήρας έχει προ καιρού τερματίσει κι έχουν ξεκινήσει συνεχείς μεταλλικοί θόρυβοι αυξανόμενης έντασης με τις στροφές .Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πίστεψέ το θα το καταλάβεις αμέσως ακουστικά. (θυμίζει τον ήχο που κάνουν οι ερπύστριες οι οποίες από κατασευής έχουν τζόγο στα διάκενά τους.)

Αν τώρα σπάσει καδένα τότε η ζημιά εκ των πραγμάτων είναι πολύ μεγάλη (όπως την περιγράφεις).

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ emanon και πάλι ευχαριστώ πολύ. Άρα το θέμα που πρέπει πλέον να διαλευκανθεί είναι γιατί ακούγεται αυτός ο θόρυβος. Οπότε εικάζω :

α. Τεντωτήρας λόγω ελαττωματικής παρτίδας

β. Κατά τι μακρύτερη καδένα λόγω ελαττωματικής παρτίδας

γ. Μη σωστή λίπανση είτε λόγω ελαττωματικής αντλίας ελαίου, είτε λόγω μειωμένης στάθμης ελαίου.

δ. Για οποιονδήποτε άλλο λόγο που δεν διάβασα στα διάφορα φόρα και δεν μου έρχεται στο μυαλό.

Ότι και αν είναι πάντως, είναι ιδιαίτερα σοβαρός λόγος να κρίνω την εταιρεία κατασκευής, που μετά από δέκα χρόνια εκ των οποίων οκτώ απροβλημάτιστα με δυο άλλα μοντέλα της, με αναγκάζει να είμαι κάθε μέρα σε εγρήγορση και αγχωμένος για το τι θόρυβο θα κάνει και τι μπορεί να προκαλεί αυτόν το θόρυβο. Είναι δε παράλληλα και ένα ικανό και αναγκαίο κριτήριο περαιτέρω επιλογής προϊόντων της, όταν κακά τα ψέματα, υπάρχουν εταιρείες που πλέον δεν υστερούν ούτε σε ποιότητα αλλά ούτε και σε ασφάλεια κι αν μη τι άλλο προσφέρουν και περισσότερα έτη εγγύησης με χαμηλότερη τιμή αγοράς. Αλήθεια πόσο αλαζονικό μπορεί να είναι το όριο των δυο ετών; Γιατί σε άλλες χώρες ανέρχεται στα τρία έτη και γιατί πλέον προσφέρεται με τέσσερα έτη αλλά και 1.100 ευρώ ακριβότερα το ίδιο όχημα (μιλάω πλέον για το δικό μου) ;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οσοι εχετε τον ηχο αυτο παρτε ενα τετοιο που εχουν οι γιατροι και ακουν τα ακροαστικα βαλτε εναν να βαλει μπροστα το αμαξι και βαλτε το στην μερια που ειναι η καδενα να την ακουσετε αν βαραει και μετα βαλτε το και πανω στο ψευτοκαπακο να δειτε οτι ακουγονται τα ωστηρια μεχρι να ανεβει λαδι αυτο το χρησιμοποιω στη δουλεια και ακουω τα ρουλεμαν απο τις τροχαλιες των λεωφορειων κανει καλη δουλεια δοκιμαστε το να σας λυθει η απορια.

Link to comment
Share on other sites

Paidia kai emena arixse ena mini mougrito sto cold start.den einai sigoura fusiologikos o thoruvos kai moiazei polu me ton ixo tou protou video pou exei anartithei.gia duo deuterolepta peripou ena mougrito kai meta isixia.einai omws polu entono mesa stin kabina kai exo molis 27000km.tin ali vdomada tha to paw gia to megalo service kai elpizw na exoun mia kali antapokrisi sto provlima..

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω το φορουμ και τους τυχόν ενδιαφερόμενους οτι τελικά μπήκα για αλλαγή καδένας και όλων των περιφεριακών της με μόλις 27.000χλμ και κατά βάση όλα σε ταξίδι.Εγγύηση φυσικά αλλά όχι ότι καλύτερο για αυτοκίνητο ενός έτους και κάτι...Καλό θα είναι να κάνετε μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία ή όπου αλλού το φτιάχνετε.Σε αντίθετη περίπτωση η ζημιά μάλλον θα είναι μεγάλη.Οι γερμανοί έχουν αρχίσει να κουράζουν......

Link to comment
Share on other sites

τι σου αλλαξανε φιλαρακι΄??εγω το ειχα παει και μου ειπανε οτι ολα ειναι κομπλε και οτι δεν εχω κανενα προβλημα και ειναι παρτιδες που εχουνε το προβλημα ρε

Link to comment
Share on other sites

έχω ένα tsi 1.2 αγορασμένο το Μάρτιο 2010 με 45,000Km.

η εγγύηση έχει τελειώσει αλλά προς το παρόν δε μου έχει εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα.

αλλά διαβάζοντας τα μηνύματα αρχίζω κι ανησυχώ μιας και τα προηγούμενα προβλήματα που εμφανίστηκαν στους άλλους όπως το γνωστό σβήσιμο στο ρελαντί και το θέμα με το turbo (epc) εμφανίστηκαν και σε μένα.

λέτε να πάρει σειρά αυτό τώρα.

αγορασμένο το μάρτιο του 2010.

τον Αύγουστο 2010 πάω διακοπές και μου κάνει πρώτη φορά αυτό με το σβήσιμο

Αύγουστος 2011 πάλι σε διακοπές (καθώς πήγαινα) μου άναψε το epc (το θέμα με τη ροδέλλα)

Αύγουστος 2012 ετοιμάζομαι πάλι για διακοπές

τι πιθανότητες δίνετε;

οεο

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω ακομα,παίρνω απο χθες και δεν το σηκώνει κανείς..Πολύ φοβαμαι οτι δεν θέλουν να μου πούν τι στο καλό συμβαίνει..!! :whistle: Ορμπιτ μη σκαλωνεις το πιθανοτερο ειναι να μη σου συμβεί τίποτα.μν το σκέφτεσαι καν.απολαυσε τις διακοπές σου θα έλεγα εγω.

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή καδένας μόλις ολοκληρώθηκε.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει η ισχύς του κινητήρα από μια τέτοια αλλαγή και εννοώ προς τα κάτω??

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή καδένας μόλις ολοκληρώθηκε.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει η ισχύς του κινητήρα από μια τέτοια αλλαγή και εννοώ προς τα κάτω??

Όχι, δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια καλος σας βρηκα, 33000 χιλιομετρα απο τα 27 με εναν εντονο ηχο στο ξεκηνημα απο κρυο ειτε ζεστο για 2-3 δευ, οχι παντα, σημερα πηγα αντιπροσοποια και δεν μπορεσαν να μου κανουν τπτ, μου ειπαν ειναι φυσιολογικο μεχρι να ανεβαση πιεση το λαδι και οτι δεν προκειτε να πηδηξη δοντι!! απλα το ακουγαν 1η φορα και δεν ηξεραν τπτ 8) , αλλα εδω και 27 χλμ γτ δεν το εκανε, εχω ακομα 6 μηνες εγγυηση, εχετε κανα νεο ? Γιωργος και εχω ενα ibiza sc 1.2 tsi , καλος σας βρηκα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Γιώργο με το Ibiza κaλημέρa. Εμένa στο πολο στa 30k το έκaνε γιa ελάχιστa δευτερόλεπτa όπως λες κι εσύ κaι ο ήχος είχε μικρή έντaση. Επίσης δε μου το έκaνε πάντa. Φτάνοντaς στa 45k, ο θόρυbος aυξήθηκε δρaμaτικά μόλις το έbaζa μπρος το aυτοκίνητο, ενώ κρaτούσε κaι περισσότερa δευτερόλεπτa. Μόλις aκούσaνε τον ήχο στην aντιπροσωπείa (τους είπa ότι υποψιάζομaι την κaδένa) μου το επιbεbaίωσaνε κι aυτοί ότι πρόκειτaι περί κaδένaς το πρόbλημa, την οποίa κaι μου aντικaτέστησaν. Πλέον τέλος ο θόρυbος.

Link to comment
Share on other sites

θα παω και σε αλλη αντιπροσωπεια γτ........ αστε, φοβαμαι γτ τωρα εχω 33χλμ και αλλους 6 μηνες εγγυηση αρα στα 45+ θα ειμαι εκτος εγγυησης οποτε θα τους πιεσω τωρα, εγω το πειρα 1/5/2011. αλλα ακουστηκε οτι μονο τα πρωτα ειχαν τετιο θεμα, τεσπα , κηνητηρας ειναι αυτος οτι γουσταρη κανει , σας ευχαριστω παιδια,

Link to comment
Share on other sites

egw παλι παρατηρησα οτι το κροταλισματακι αυτο το κανει αν γυρησω το κλειδει με τη μια και δεν το αφησω να κανει prime την αντλια και με το μηχανικο που το ψαχναμε ακουγετε απο το ποτηρακι της αντλιας παρα απο την καδενα....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα....ειμαι στα 29.000km και ερχεται η στιγμη που θα το παω στο συνεργειο....για το cold start ακουω ακριβως αυτο το θορυβο (εχω πολο 1.2 tsi)

Βασικα εδω και μια εβδομαδα οταν βαζω οπισθεν ακουω και κατι σαν χτυπημα κατω αριστερα...(off topic βεβαια)

Edited by Vasilis Sig
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα....ειμαι στα 29.000km και ερχεται η στιγμη που θα το παω στο συνεργειο....για το cold start ακουω ακριβως αυτο το θορυβο (εχω πολο 1.2 tsi)

Βασικα εδω και μια εβδομαδα οταν βαζω οπισθεν ακουω και κατι σαν χτυπημα κατω αριστερα...(off topic βεβαια)

Φιλε τι μοντελο ειναι το δικο σου; Το βιντεο π εβαλες κατα την δικη μου αποψη ειναι ο θορυβος της καδενας των 2".

Link to comment
Share on other sites

@man25 τι χρονολογίaς είνaι το τουτού σου aν επιτρέπετaι?

Καλημέρα φίλε μου, άργησα λίγο να απαντήσω αλλά δεν είχα πρόσβαση αυτές τις μέρες στο νετ. Είναι 3ος του 2010 το πολο, από τα πρώτα TSi που ήρθαν Ελλάδα.

Φιλε τι μοντελο ειναι το δικο σου; Το βιντεο π εβαλες κατα την δικη μου αποψη ειναι ο θορυβος της καδενας των 2".

Να αναφέρω ότι κι εμένα αυτό τον ήχο έκανε. Στην αρχή μπορεί να ήταν για 2 δευτερόλεπτα, αλλά μετα από 15.000 χλμ απ' όταν πρωτοεμφανίστηκε, ο ήχος διαρκούσε περισσότερη ώρα. Και φυσικά τον έκανε σχεδόν κάθε φορά που έβαζα μπρος. Ενω όταν πρωτοξεκίνησε τον έκανε μία στο τόσο. Μην το αμελήσετε παιδιά, κυνηγήστε το θέμα και αλλάξτε τις καδένες. Δε ξέρω αν θα υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα ή όχι, πάντως ο θόρυβος για γίνει εντονότερος και συχνότερος όσο τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σας αυξάνονται.

Link to comment
Share on other sites

παρακολουθώ το συγκεκριμένο θέμα και όποτε βλέπω κάποιον να ποστάρει με λούζει κρύος ιδρώτας.

είχα ποστάρει και λίγο πιο πάνω (τον Ιούλιο με 45000Km).

έχω φτάσει πλέον τα 52000km -κάνω και πολλά παναθεμα με- (tsi του 03/2010) και προς το παρόν δεν είχα κάποιο παρόμοιο θέμα.

Edited by orbit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.