nikdev Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 (edited) Αν και τα ειπαμε πριβε, το σφαλμα καθεαυτο δηλωνει δυσλειτουργια του αισθητηρα εκκεντρ/ρου.(ματι). Θα πρεπει να τσεκαριστει εαν στην εκκινηση κανει θορυβο και επισης το χρονισμα μεσω vcds τιμες εκκ/ρου. Πιθανολογω οτι "ισως" πηδηξε δοντακι και πας για τα γνωστα. Δυσκολο να χαλασε το ματι ξαφνικα εκτος εαν εσπασε η αστοχησε στιγμιαια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited November 9, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Μαλιστα παντως το τελευταίο μηνα εχω ακούσει το θορυβο 4-5 φορες για λιγότερο απο δευτερόλεπτο. Μονο ο αισθητηρας η παμε για αλλα? Το πρωι περνάω απο συνεργειο για να κανονισω ραντεβου και ενημερωνω για τα αποτελεσματα μου καβει εντύπωση πως δεν έχει αναψει λαμπακι κινητηρα :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 πέρασα σήμερα από το συνεργείο για να συννενοηθώ πότε να το πάω να το δούμε και μου είπε ότι ελπίζει να είναι μόνο ο αισθητήρας γιατί θα τα αλλάξει όλα καδένες κτλ και το κόστος θα φτάσει γύρω στο 1000ρικο από αυριο τα νεώτερα Καλησπέρα και από έμενα.Touran 1.4 TSI BMY 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε: Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ) 160€ Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί) 475€ Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν) 100€ Σύνολο Α. 260€ Σύνολο Β. 735€ Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88; http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389 τελικά τι άλλαξες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Τα λεφτα που σου ειπε ειναι μαζι με αλλαγη μεταβλητου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 (edited) Τα λεφτα που σου ειπε ειναι μαζι με αλλαγη μεταβλητου? ναι αλλα θα δοκιμασουμε πρωτα αλλαγη αισθητηρα και εμφανίσει πάλι το λαθος θα κινηθουμε για τα υπολοιπα ................... όταν θα έχω τα λεφτα :sorry: :sorry: λοιπόν μετά από την επίσκεψη που έγινε στο συνεργείο μου είπε ότι η βλάβη είναι παροδική το έβγαλε και στο δρόμο και το έσκισε η βλάβη δεν επανεμφανίστηκε το κοιτάμε για τα επόμενα χιλιόμετρα και βλέπουμε. ακόμα μου είπε ότι εάν είχε πηδήξει δόντι η καδένα το αμάξι δεν θα πήγαινε καθόλου και θα είχε ανάψει λαμπάκι στο ταμπλό. Το είχε πάθει στο δικό του αυτοκίνητο να πηδήξει δόντι η καδένα οπότε φαντάζομαι έχει την εμπειρία Edited November 11, 2014 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 ναι αλλα θα δοκιμασουμε πρωτα αλλαγη αισθητηρα και εμφανίσει πάλι το λαθος θα κινηθουμε για τα υπολοιπα ................... όταν θα έχω τα λεφτα :sorry: :sorry: λοιπόν μετά από την επίσκεψη που έγινε στο συνεργείο μου είπε ότι η βλάβη είναι παροδική το έβγαλε και στο δρόμο και το έσκισε η βλάβη δεν επανεμφανίστηκε το κοιτάμε για τα επόμενα χιλιόμετρα και βλέπουμε. ακόμα μου είπε ότι εάν είχε πηδήξει δόντι η καδένα το αμάξι δεν θα πήγαινε καθόλου και θα είχε ανάψει λαμπάκι στο ταμπλό. Το είχε πάθει στο δικό του αυτοκίνητο να πηδήξει δόντι η καδένα οπότε φαντάζομαι έχει την εμπειρία Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες και να μην υπαρχει προβλημα γιατι τα λεφτα ειναι πολλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω . Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ Μετά από ψάξιμο και αρκετή παρατήρηση καταλήγω ότι έχει σχέση με αυτό που λες (και όχι καδένα κτλ) απλά σε εμένα το κάνει μόλις περάσω το 20χμ. Ο θόρυβος είναι κάπως έντονος είναι φυσιολογικό αυτό; Edited November 16, 2014 by twincharged Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 (edited) γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια. Χωρις να εχω εμπειρια αλλα με τα οσα εχω διαβασει κατα καιρους εδω μεσα αν σου πηδηξε δοντι τοτε πιθανοτατα πηρε κ βαλβιδες. Edited December 12, 2014 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 (edited) γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια. Edited December 13, 2014 by nikdev Βάζε καμιά τελειά και παραγράφους για να διαβάζεται το κείμενο Ηλία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 γεια σας παιδια..ειμαι καινουργιος εδω και ομολογω πως μπηκα ψαχνοντας με αφορμη την ζημια που επαθα.εχω απο το 2007 ενα golf 5 tsi 140hp με 144.000 χλμ περιπου και μου βγαλε προβλημα στην καδενα.δεν ειχα ακουσει ποτε αυτον τον θορυβο που αναφερουν ολοι κατα την κρυα εκκινηση(ισως τον ειχα συνηθησει στο αυτι τι να πω δεν ξερω) και διαπιστωσα το προβλημα οταν μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα και το αμαξι ετρεμε υπερβολικα στο ρελαντι(οταν εσβησα την βλαβη σε εναν φιλο μηχανικο σταματησε να το κανει αλλα η βλαβη αναψε μετα απο λιγη ωρα ξανα αλλα χωρις τα ιδια τρεμουλιασματα)και επεισης εκανε ασυνηθηστο θορυβο στις ψηλες στροφες και ειχε χασει πολυ σε αποδοση.(2 φορες το ανοιξα απλα για να το τεσταρω) Το πηγα στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ τους οποιους τους ξερω εκει σχεδον 20 χρονια και ο πατερας μου περιπου 30...μου κανανε καποια τεστ στους εκκεντροφορους νομιζω να δουνε αν ειναι οντως καδενα και διαπιστωσανε πως ειχε πηδηξει δοντι και ειχε ξεχρωνιστει.ειπα πως θα το φερω αμμεσα παω να το παρω να φυγω και ξαφνικα δεν επερνε μπροστα και ακουγοταν εντονα κατι σαν αλισιδα.στην 2η μιζια μου ειπαν να το αφησω οπως ειναι γιατι υπαρχει κινδυνος να χτυπησει βαλβιδες..το αφηνω εκει και τους λεω να το φτιαξουν ετσι κι αλλιως θα το εκανα αμμεσα απλα περιμενα το δωρο.μου αλλαζουν καδενα γλιστρες και ολα οσα χρειαζοντε γενικα το δενουν και το αμαξι παλι δεν περνει μπροστα..μου ειπαν οτι εχει χτυπησει βαλβιδες...εμενα ομως μου βρωμαει η υποθεση γιατι μεχρι να το παω εκει το αμαξι επερνε κανονικοτατα και ξαφνικα μετα τα τεστ πεθανε (τυχαια??) και τωρα μου βγαλε και βαλβιδες??με 2 μιζιες που το γυρισαμε δηλαδη τοσο σοβαρη ζημια??εχει καποιος αποψη πανω στο θεμα γτ εχω τρελαθει πραγματικα το αμαξι δεν μου χε βγαλει το παραμικρο τοσα χρονια. Κάπουα στιγμη θα χτύπαγαν και οι βαλβίδες, επόμενο δεν ήταν, αφου το βασάνισες το αυτοκίνητο, το βιβλίο λεει αναψε λαμπάκι ακινητοποίηση και με οδική στο συνεργείο. Εσυ τι εκανες, το κυκλοφορούσες με κραδασμούς, μετα άναψε λαμπάκι πήγες σε ενα άσχετο ο οποιος σου έσβησε την βλάβη, πήρες το αυτοκίνητο το και συνέχισες να κυκλοφορήσεις, άναψε πάλι το λαμπακι, ε έτυχε να κοπανίσεις οταν αυτοι αλλαξα καδένα προφανώς και αυτοι κάπως άσχετοι. Φταίνε τρεις δυο συνεργεία, ο πρώτος φιλος. και ο δεύτερος φίλος η seat και το κυριότερο φταίξιμο το εχεις εσυ This is the END, καλά ξεμπερδέματα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Και εμενα μου εκανε τρεμουλο οπως λες για 10 δευτερολεπτα αλλα μετα οκ!Μετα ομως παλι για 1-2 λεπτα πατωντας το γκαζι απο χαμηλα δεν ανταποκρινοταν...στην συνεχεια ομως ολα καλα!Λαμπακι παραμενει ανμμενω αυριο θα ξερω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Κάπουα στιγμη θα χτύπαγαν και οι βαλβίδες, επόμενο δεν ήταν, αφου το βασάνισες το αυτοκίνητο, το βιβλίο λεει αναψε λαμπάκι ακινητοποίηση και με οδική στο συνεργείο. Εσυ τι εκανες, το κυκλοφορούσες με κραδασμούς, μετα άναψε λαμπάκι πήγες σε ενα άσχετο ο οποιος σου έσβησε την βλάβη, πήρες το αυτοκίνητο το και συνέχισες να κυκλοφορήσεις, άναψε πάλι το λαμπακι, ε έτυχε να κοπανίσεις οταν αυτοι αλλαξα καδένα προφανώς και αυτοι κάπως άσχετοι. Φταίνε τρεις δυο συνεργεία, ο πρώτος φιλος. και ο δεύτερος φίλος η seat και το κυριότερο φταίξιμο το εχεις εσυ This is the END, καλά ξεμπερδέματα. Φιλε συγνωμη αλλα αμα θεωρουντε και στην SEAT ΜΑΚΡΗΣ ασχετοι οσον αφορα το group vag τοτε δεν εχουμε καμια ελπιδα εκει εξω.οσοι ξερουν τον κυριο Μακρη και τον αρχιμηχανικο του τον Νικηφορο καταλαβαινουν τι λεω.Το λαθος ηταν οντως δικο μου που το κυκλοφορουσα 3-4 μερες ετσι απλα με παρεξενεψε που μου εμεινε εκει μετα τα τεστ.Ισως οντως ετυχε ισως το ''σπρωξανε'' λιγο και αυτοι για να γινει αμμεσα η δουλεια παντως η ουσια ειναι οτι το αμαξι ειχε οντως χοντρη ζημια θα πρεπει να το κανω καινουργιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 ευχαριστώ! αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα από φίλο, γιατί ένας που έχω κατά νου δε νομίζω να έβαζε ποτέ χέρι στο αυτοκίνητό του (black box), είναι μια καλή ιδέα για συνεργείο. Μήπως στη συνέχεια (δεύτερη φάση) καθάρισμα βαλβίδας λίπανσης του εκκεντροφόρου, όπως φαίνεται μεταξύ άλλων sites σε αυτό: "http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007" ? EDIT: το γεγονός ότι το "κρρρρρρ" στην εκκίνηση έχει ήδη γίνει αντιληπτό μερικές φορές, μήπως μας παραπέμπει περισσότερο σε τεντωτήρα και λιγότερο σε βλάβη του αισθητήρα CMP (G40)? καλησπέρα σε όλους! και καλή χρονιά! ενημερώνω ότι τελικά αντικαταστάθηκε το σύνολο του κιτ μεταβλητού χρονισμού (γρανάζι, φλάντζα, τεντωτηήρες, καδένα κλπ). έκτοτε το αυτοκίνητο έκανε ελάχιστα χιλιόμετρα. συνδέοντας το vagcom ξαναείδα την ίδια ακριβώς ένδειξη, δηλαδή σποραδική εμφάνιση του προβλήματος το οποίο μάλλον μόνο στις εκκινήσεις συμβαίνει (υπολογίζω 2 στις 3 εκκινήσεις). ΤΙ μου προτείνετε? Ναι μεν τα υλικά έχσουν διετή εγγύηση, αλλά δεν υπάρχει πιο έξυπνη ιδέα από το να ξεκοιλιάζουμε τον κινητήρα κάθε λίγο και λιγάκι? Είχε αναφερθεί από άλλο μέλος του φόρουμ η δοκιμαστική αλλαγή του αισθητήρα, υπάρχει μήπως κάποιο άλλη πρόταση? Ρωτώ γιατί στην αντιπροσωπεία δεν βλέπω να τους αρέσει κάτι τέτοιο (αν και κακώς κατά τη γνώμη μου δεν το έκανα εξαρχής, ωστόσο είπα να τους αφήσω μπας και το νέου τύπου γρανάζι είναι όντως καλύτερο). Any ideas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Χρονιστηκε σωστα; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 μετά από 4000km μου ξανάβγαλε πάλι το ίδιο λάθος αλλά και πάλι δεν είναι μόνιμη βλάβη δεν άναψε κανένα λαμπάκι το έσβισα το έκανα βόλτα δεν εμφάνισε τίποτα τι να κάνω? έχετε κάποια συμβουλή? το αμάξι πάει μια χαρά εντωμεταξύ τον κωδικό 12296 δεν τον βρίσκω στη rosstech 012296 - Camshaft Position Sensor (G40) P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 104775 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 15:59:25 Freeze Frame: RPM: 1398 /min Load: 16.9 % Speed: 61.0 km/h Temperature: 75.0°C Temperature: 7.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 14.478 V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 (edited) μετά από 4000km μου ξανάβγαλε πάλι το ίδιο λάθος αλλά και πάλι δεν είναι μόνιμη βλάβη δεν άναψε κανένα λαμπάκι το έσβισα το έκανα βόλτα δεν εμφάνισε τίποτα τι να κάνω? έχετε κάποια συμβουλή? το αμάξι πάει μια χαρά εντωμεταξύ τον κωδικό 12296 δεν τον βρίσκω στη rosstech 012296 - Camshaft Position Sensor (G40) P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 104775 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 15:59:25 Freeze Frame: RPM: 1398 /min Load: 16.9 % Speed: 61.0 km/h Temperature: 75.0°C Temperature: 7.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 14.478 V καλημερα η βλαβη που εχεις ειναι συχνη,ειναι το ματι που εχει στον τροφαλο αλλαξε τον αισθητηρα G40 και αν στην ξανα βγαλει τοτε παμε για το σετακι καδενα Edited March 18, 2015 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 18, 2015 Report Share Posted March 18, 2015 ξερεις κόστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Politopoulos Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Καλησπερα παιδια!Για να αλλαχτει η καδενα χρειαζετε να λυθει το μοτερ;Γνωριζει καποιος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerstavros Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Καλησπερα παιδια!Για να αλλαχτει η καδενα χρειαζετε να λυθει το μοτερ;Γνωριζει καποιος; όχι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGIOXIII Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Καλησπερα παιδια. Golf tsi 07 BMY με 175.000 χλμ. Σημερα μου βγαζει την βλαβη Ρ3008 . για σενσορα G40. Χωρις αλλα προβληματα. Τι να κανω? Να αλλαξω αισθητηρα; και ποιο το κοστος; η παμε για αλλαγη καδενας; ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 Καλησπερα παιδια. Golf tsi 07 BMY με 175.000 χλμ. Σημερα μου βγαζει την βλαβη Ρ3008 . για σενσορα G40. Χωρις αλλα προβληματα. Τι να κανω? Να αλλαξω αισθητηρα; και ποιο το κοστος; η παμε για αλλαγη καδενας; ευχαριστω. άλλαγε την g40 30 ή 35€ κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGIOXIII Posted April 22, 2015 Report Share Posted April 22, 2015 άλλαγε την g40 30 ή 35€ κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς Λες να γλιτωσω καδενα; γιατι δεν κανει τπτ αλλο, ουτε κροταλισμα ουτε μειωμενη αποδοση εχω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGIOXIII Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Παιδια αλλαξα την g40 αλλα το σφαλμα επιμενει. Οποτε παω για αλλαγη καδενας; με το γραναζι τι να κανω; αλλαγη η καθαρισμα; θα ωφελησει αν καθαρισω την βαλβιδα εκκεντροφορου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 (edited) Παιδια αλλαξα την g40 αλλα το σφαλμα επιμενει. Οποτε παω για αλλαγη καδενας; με το γραναζι τι να κανω; αλλαγη η καθαρισμα; θα ωφελησει αν καθαρισω την βαλβιδα εκκεντροφορου; Διάβασε το τόπικ από την αρχή, θα σε βοηθήσει. Δεν υπάρχει βαλβίδα εκκεντροφόρου, αλλά γρανάζι μεταβλητού χρονισμού, το οποίο καθαρίζεται. Edited April 25, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGIOXIII Posted April 25, 2015 Report Share Posted April 25, 2015 Διάβασε το τόπικ από την αρχή, θα σε βοηθήσει. Δεν υπάρχει βαλβίδα εκκεντροφόρου, αλλά γρανάζι μεταβλητού χρονισμού, το οποίο καθαρίζεται. Εφοσον αλλαξα αισθητηρα και το σφαλμα ρ3008 παραμενει παω για αλλαγη καδενας σιγουρα ε; γιατι ουτε κροταλισμα εχω ουτε τπτ. Και για το γραναζι ξερουμε πως καθαριζεται; ευχαριστω πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...